[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.994 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Sluw Het mooie is dat we nu gaan zien dat het Bitcoin dus helemaal niks uitmaakt wat de VS ergens van vindt. Overigens de huidige leider van El Salvador een beetje gek, maar weer een stuk minder gek dan de vorige van de VS.

Maar waar het om gaat is dat dit het eerste land is dat de dollar vaarwel zegt en het decentrale internetgeld omarmt. Een soeverein land dat overgaat op een decentrale munt. Het is opvallend hoe veel mensen niet inzien wat dat betekent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:19
Tartarus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:09:
[...]
Er wordt ook vermeld dat men verwacht dat Bitcoin de $100k zal aantikken. Door iets vaak genoeg te suggereren, manifesteert het zichzelf op een gegeven moment tot waarheid.
Ik verwacht dat btc de 10 miljoen wel gaat aantikken.

Kunnen we dat vanaf nu blijven herhalen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:46:
De aandacht dat nu aan El Salvador en Bitcoin wordt besteed zou zomaar eens wereldwijd een run op Bitcoin kunnen leveren waardoor die $100k sneller in zicht zou kunnen komen.
Ik ben benieuwd.
Dit is nieuws wat in eerste instantie vooral in het crypto wereldje wordt besproken, dit zal niet snel veel nieuw geld aantrekken. Verwacht er niet teveel van.

Het signaal wat hiermee afgegeven wordt en het mogelijke effect is vooral voor de lange termijn. Mochten er andere landen volgen, zal dit eerder in de volgende bullrun pas echt voelbaar zijn.

Voor zover mijn noob gedachte. Niet teveel van aantrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 06-06-2021 16:12 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:18

YES

Moderator General Chat
Zo, even een paar dagen niks met crypto gedaan.
Afgelopen week in het holst van de nacht begon mijn vriendin ineens over vliezen en dat ze gebroken waren. De volgende ochtend was ik vader van een gezonde dochter. Dus op zich een goede reden om de telefoon en crypto lekker weg te leggen. :+
Ik heb die nacht nog wel snel, zonder dat mijn vriendin het door had (die zou me vermoorden als ik dat tijdens een van de weeën zat te doen :+ ) al mijn fiat van mijn exchange wallet weer in BTC gestoken omdat ik dacht, het regelmatig traden is nu wel even voorbij, dus laten we lekker aan de HODL en minder aan de HANDL gaan. Of het een goede keuze was weet ik niet want ik volg het totaal niet meer, op een enkele keer het NK topic te checken na.

En ik moet zeggen, zo'n klein mensje is toch interessanter dan mijn crypto momenteel *; . Ik ga wel proberen af en toe nog mee te lezen en posten hier maar het zal niet zo veel meer zijn denk ik.

Nog belangrijke dingen gemist? Proza van Japio? Is het boek van MicroWhale al af? Mooie kunstwerken van A87? Ik hoor het graag, of ik het lees durf ik niet te beloven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
anti elppa schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:07:
[...]

wat de vs er van vind boeit uberhaubt niet. Die vinden dit sowieso al kut want dat land heeft dollars als munteenheid. Als dat straks wellicht niet meer zo is is dat weer een minibreukje in het hele dollar verhaal.
Wat de VS vindt boeit mij persoonlijk ook niets maar daar zit wel een heel groot deel van de cryptomarkt. Mensen die ook niet geloven dat de dollar stand gaat houden. Het lijkt me helemaal mooi als El Salvador het voortouw gaat nemen in de wereldwijde crypto revolutie maar die regering is gewoon klassiek corrupt zoals dat in de regio gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ngangatar schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Dit is nieuws wat in eerste instantie vooral in het crypto wereldje wordt besproken, dit zal niet snel veel nieuw geld aantrekken. Verwacht er niet teveel van.

Het signaal wat hiermee afgegeven wordt en het mogelijke effect is vooral voor de lange termijn. Mochten er andere landen volgen, zal dit eerder in de volgende bullrun pas echt voelbaar zijn.

Voor zover mijn noob gedachte. Niet teveel van aantrekken.
Mainstream media in de VS hebben er ook al een artikeltje aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:10:
@Sluw Het mooie is dat we nu gaan zien dat het Bitcoin dus helemaal niks uitmaakt wat de VS ergens van vindt. Overigens de huidige leider van El Salvador een beetje gek, maar weer een stuk minder gek dan de vorige van de VS.

Maar waar het om gaat is dat dit het eerste land is dat de dollar vaarwel zegt en het decentrale internetgeld omarmt. Een soeverein land dat overgaat op een decentrale munt. Het is opvallend hoe veel mensen niet inzien wat dat betekent.
Love it, maar ik moet nog maar zien of dit BTC uit het slop gaat trekken (al heb ik niet het gevoel dat t nu een ongezonde markt is hoor)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:13:
Afgelopen week in het holst van de nacht begon mijn vriendin ineens over vliezen en dat ze gebroken waren. De volgende ochtend was ik vader van een gezonde dochter. Dus op zich een goede reden om de telefoon en crypto lekker weg te leggen. :+
Ik heb die nacht nog wel snel, zonder dat mijn vriendin het door had (die zou me vermoorden als ik dat tijdens een van de weeën zat te doen :+ ) al mijn fiat van mijn exchange wallet weer in BTC gestoken omdat ik dacht, het regelmatig traden is nu wel even voorbij, dus laten we lekker aan de HODL en minder aan de HANDL gaan. Of het een goede keuze was weet ik niet want ik volg het totaal niet meer, op een enkele keer het NK topic te checken na.

En ik moet zeggen, zo'n klein mensje is toch interessanter dan mijn crypto momenteel *; . Ik ga wel proberen af en toe nog mee te lezen en posten hier maar het zal niet zo veel meer zijn denk ik.

Nog belangrijke dingen gemist? Proza van Japio? Is het boek van MicroWhale al af? Mooie kunstwerken van A87? Ik hoor het graag, of ik het lees durf ik niet te beloven :+
Gefeliciteerd man _/-\o_

Geniet met volle teugen van die prachtige periode vol onschuld. Voor je het weet zitten ze aan al je dure spullen, zeuren ze om snoep en games en hebben ze een eigen mening die altijd haaks op de jouwe staat plus grote mond :+

Het gaat echt bizar snel...

Heel veel geluk, gezondheid en mooie momenten gewenst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:10:

Wat nog schokkender is zijn de reacties op onze eigen Tweakers frontpage bij het artikel.
Ik schrik van de onwetendheid van veel Tweakers.
Er is nog een lang weg te gaan wat dat betreft ondanks dat er al zoveel hier over geschreven is.
nieuws: President El Salvador wil van Bitcoin wettig betaalmiddel maken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HoppyF

Gefeliciteerd beiden!
Veel belangrijker dan alle crypto bij elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Sluw schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:14:
[...]

Love it, maar ik moet nog maar zien of dit BTC uit het slop gaat trekken (al heb ik niet het gevoel dat t nu een ongezonde markt is hoor)
Ja, op de korte termijn zal het niet heel veel effect hebben waarschijnlijk, daarvoor moeten we eerst even zien hoe het uitpakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
[...]

Gefeliciteerd man _/-\o_

Geniet met volle teugen van die prachtige periode vol onschuld. Voor je het weet zitten ze aan al je dure spullen, zeuren ze om snoep en games en hebben ze een eigen mening die altijd haaks op de jouwe staat plus grote mond :+

Het gaat echt bizar snel...

Heel veel geluk, gezondheid en mooie momenten gewenst.
Bedankt!
Games komt goed, al heb ik liever dat ze gaat buiten spelen. Wil ze gamen, ook goed, gaan we samen een stad bouwen in Cities: Skylines of zo. Vlak voor de geboorte een RX 6800 XT weten te bemachtigen, die zit in mijn PC maar is precies 0 keer echt getest op zijn kracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HoppyF schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]

Gefeliciteerd beiden!
Veel belangrijker dan alle crypto bij elkaar.
Bedankt!
En eens, er zijn sowieso veel dingen belangrijker dan crypto, al zou je dat soms niet denken als je hier mee leest, ik weet gelukkig wel beter ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Voor degene die een transactie wilt doen in Bitcoin, de mempool is leeg dus alles is nu heel goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Bedankt!
Games komt goed, al heb ik liever dat ze gaat buiten spelen. Wil ze gamen, ook goed, gaan we samen een stad bouwen in Cities: Skylines of zo. Vlak voor de geboorte een RX 6800 XT weten te bemachtigen, die zit in mijn PC maar is precies 0 keer echt getest op zijn kracht :+
Skylines, vet!

Gefeliciteerd overigens aan jullie beide, super! Ennuh, zet voor die kleine alvast ff wat geld in BTC weg op een stickie en 18 jaar niet meer aankomen. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

Mooi man!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan *O*

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024

Gefeliciteerd

en doei nachtrust! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
[...]

Bedankt!
Gefeliciteerd man!

En een dikke s/o naar Cities:skylines, wat een bazengame is dat. Het is ondertussen wel tijd voor een nieuwe versie ipv de expansions tho.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

Wel fijn dat crypto je alvast heeft kunnen voorbereiden, nachten wakker in stress is nu een eitje voor je :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
graceful schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
[...]

Wel fijn dat crypto je alvast heeft kunnen voorbereiden, nachten wakker in stress is nu een eitje voor je :Y)
En soms is het best handig dat ze je midden in de nacht wakker maken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Zo jongens, waar ik dacht dat mijn zondag wel vergald was, kwam een zekere Brit hem weer goed maken. En ondertussen PF in euro’s en satoshi’s up. Happy Sunday. :)

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 06-06-2021 17:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25

Van harte!!
Hoe heet ze? Hodl?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:59
Leuke bounce! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Bedankt!
Games komt goed, al heb ik liever dat ze gaat buiten spelen.
Dat vind ik ook (over mijn dochter dan, niet de jouwe :P ).
En mijn dochter speelt gelukkig héél graag buiten. Liever dan achter de computer.
Fijn. Goed voor de ontwikkeling. Gezond. Etc.

Maar stiekem vind ik het heel jammer, hahaha :P Had ook graag samen gegamed.
Hoe kan je nou buiten rolschaatsen leuker vinden dan Cities Skylines, KSP of Skyrim? Dat snáp je toch niet? De jeugd van tegenwoordig :N

Hey congrats met de kleine, succes met het slaaptekort en geniet ervan!

Die BTC is wel lekker stable, zeg. Pfff.

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 06-06-2021 17:13 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:59
Edit! Had de 15Min chart open staan.. :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 13-10 16:50
BTFD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Ik zat net te zoeken achter de bounce. Tot ik de 15m chart openzette :P

@YES Gefeliciteerd man. En je kan nu wel zeggen, gedaan met crypto. Misschien begint het nu pas? Nachtelijke avonturen met papfles en binance.. :+

[ Voor 24% gewijzigd door BootjeVaren op 06-06-2021 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Gefeliciteerd kerel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:28

Gefeliciteerd :D :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:24
[...]

Gefeliciteerd, die 6800XT kan je wel in mijn machine "staken". Geen enkel probleem!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
BTFD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:06:
[...]

De 1m(inuut) chart is veel gezelliger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:02:
[...]

Van harte!!
Hoe heet ze? Hodl?
Nee, Nance natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
YES schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:24:
[...]

Gefeliciteerd met de kleine.

Ik heb net de seizoen finale gezien van Nancy Drew. Leuke serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, maar on topic,
Zijn die asics van 3 jaar terug alweer schroot?
We hebben de bodem bereikt zegt mijn gevoel.
Ik heb net 5000 euro shiba gekocht.
No risk no live..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:32:
No risk no live..
Je bent gek 😆🐕

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:32:
No risk no live..
Zo lang je een keiharde stop limit hebt klaar staan, kan het geen kwaad.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tartarus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:29:
[...]

Gefeliciteerd met de kleine.

Ik heb net de seizoen finale gezien van Nancy Drew. Leuke serie.
Om even in te haken op zo'n baby en seriekijken:
Tijdens de nachtelijke voedingen van mijn eerste kind heb ik alle seizoenen van House gekeken, bij de tweede alle seizoenen (behalve de laatste) van Game of Thrones (had ik nog niet gezien).

Ik vond het wel wat hebben, midden in de nacht op de bank, alle lichten uit, tv aan, baby op schoot met de fles en dan tv kijken.

Ik geloof dat ik bij nader inzien wel blij ben dat ik geen crypto volgde toen, bedenk ik me nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zien jullie fout. Het is geen hodl coin, maar de swings zijn super.
Btc up, shiba up 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:37:
Dat zien jullie fout. Het is geen hodl coin, maar de swings zijn super.
Btc up, shiba up 2x
Laatste paar dagen gaan ze gelijk op, ook in de swings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-10 12:45

resusaapje

h less

YES schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cU5rFAKWszPBsN4hg5Y9e_vNMfw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GDpoawg1Kjxwoqk5eyDE3UYh.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

CZ is een beetje ouder geworden net als Vitalik....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tl30y1zneaGujmTWWtWzfLF_rXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KK3OfkS5rl5OwyJ6R6bqeps9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Bobmeister schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:23:
[...]

El salvador _O- Ja we gaan echt de goede kant op als zo'n prutland met een bbp kleiner dan de winst van shell "de bitcoin accepteert" |:(
30 procent is analfabeet en kan dus niet de whitepaper lezen. Die stappen dus blind in _/-\o_

En lezen geen FUD van Elon oOo

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 06-06-2021 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Bobmeister schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:23:
[...]

El salvador _O- Ja we gaan echt de goede kant op als zo'n prutland met een bbp kleiner dan de winst van shell "de bitcoin accepteert" |:(
In het westen waar het financieel stabiel is en fiat niet rap weg inflateert is het niet logisch dat het BTC gebruikt. Het begint bij landen die er baat bij hebben. We gaan zien of langzamerhand andere landen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:53:
[...]

In het westen waar het financieel stabiel is en fiat niet rap weg inflateert is het niet logisch dat het BTC gebruikt. Het begint bij landen die er baat bij hebben. We gaan zien of langzamerhand andere landen volgen.
Wat ik dan niet snap is dat er dan niet gekozen wordt voor een munt met minder transactiekosten, zoals XLM of XRP. Of het MATIC-netwerk.

BTC heeft iets van 6$-transactiekosten (en in april zelfs boven de $60).
Voor een relatief arm land lijkt dat mij onwenselijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
[...]

Ik vind het ook mooi dat ze deze move maken maar het is wel een macht buiten “het financiële systeem”. Ik heb er een dubbel gevoel bij omdat het ook gezien kan worden als een optie voor landen die het niet zo nauw nemen met de normen en waarden van “onze” wereld. Geen waardeoordeel. Maar het is echt wat anders dan als bijvoorbeeld een Europees of high end Aziatisch land BTC accepteert.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

In het westen waar het financieel stabiel is en fiat niet rap weg inflateert
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnVOfsM4Zn8I4BsIQr_Pm2wg4jA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CqxX41Gkio8Q7gmlMpvk8CuD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
anandus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:01:
[...]

Wat ik dan niet snap is dat er dan niet gekozen wordt voor een munt met minder transactiekosten, zoals XLM of XRP. Of het MATIC-netwerk.

BTC heeft iets van 6$-transactiekosten (en in april zelfs boven de $60).
Voor een relatief arm land lijkt dat mij onwenselijk?
Ze gaan gebruikmaken van Lightning. Dus transactiekosten zijn geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
Oof, ik vind het toch altijd cringe om de reacties te lezen onder dit nieuwsartikel:

Waarom heb ik het gevoel dat de gemiddelde persoon op tweakers altijd expert is en altijd zijn mening wilt ventileren over elk topic?

[ Voor 3% gewijzigd door dogtagz op 06-06-2021 18:19 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:36
dogtagz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:19:
Oof, ik vind het toch altijd cringe om de reacties te lezen onder dit nieuwsartikel:

Waarom heb ik het gevoel dat de gemiddelde persoon op tweakers altijd expert is en altijd zijn mening wilt ventileren over elk topic?
Ik had er even op gereageerd maar heb het toch maar aangepast :+

Het doet pijn om sommige comments te lezen, maar ook tegelijkertijd vermaak :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik vind de reacties eronder vaak vermakelijk en soms, heel soms leerzaam.

Hetzelfde als dit topic eigenlijk. Veel onzin, hartstikke gezellig en soms leerzaam :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:25
Luuk schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Ze gaan gebruikmaken van Lightning. Dus transactiekosten zijn geen issue.
Ik ben benieuwd wat de voordelen van lightning zijn t.o.v. bijv. XRP, XLM oid.

Ik heb aan het begin van lightning gelezen dat elke channel genoeg funds moet hebben om het bruikbaar te maken met hops e.d. Zodra er genoeg liquiditeit zou moeten zijn kon er misschien gebruik gemaakt worden van centrale hubs (dat zou dan weer niet decentraal zijn)

Maar dat verhaal ging in 2017 rond.
Ik heb geen idee hoe goed lightning nu is.

Heeft iemand nog een goede uitleg/link ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

dogtagz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:19:

Geen idee. Maar ik heb dat gevoel eigenlijk helemaal niet.
In mijn ogen is de gemiddelde persoon op tweakers niet deskundig genoeg om er een reactie op te geven. Inclusief ikzelf

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sinds wanneer doet hij iets met crypto? :o

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Cryptocurrency Slowchat topic
Slowchat…..

Niet als het aan de helft van dit clubje ligt _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krpKT48sKpgFU-iuJ-l84v_1Wqs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h69V8Xzol5EqG19jOUCElVnY.png?f=fotoalbum_large

Bron:
reviews: Community Update - Tweakers EK-poule, foto-uitdagingen, Pi-cluster

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:04:
Cryptocurrency Slowchat topic
Slowchat…..

Niet als het aan de helft van dit clubje ligt _O-

[Afbeelding]

Bron:
reviews: Community Update - Tweakers EK-poule, foto-uitdagingen, Pi-cluster
Het is maar goed dat @YES nu een kleine heeft.

Man, wat kan die gast spammen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik had door moeten lezen voordat ik mijn vorige post plaatste...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZhaSN108lbm8IUgfz-jU8668A4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4FcFIXxlKYFrdQ2c1oSemTVE.png?f=fotoalbum_large

_O- _O- _O-
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:10:
[...]

:+ :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Dyor
Vite/BTC heeft mij geen windeieren gelegd.
Ik doe nu aan minutetrading en dat loont best, op het moment.
Dyor

[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 06-06-2021 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vind z'n telefoonreviews altijd wel top. Fijne stem ook.
Maar crypto, wtf?

Edit:
Gekeken, mooi lekenoverzicht wat 'crypto' is. Niet iets voor ons, though ;)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 06-06-2021 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Ik ben nog niet zo ervaren, maar iedereen heeft het hier altijd over de zondag dip.

Er gebeurt al de hele dag precies niks.

Wanneer komt die normaal gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Blender_01 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:26:
Ik ben nog niet zo ervaren, maar iedereen heeft het hier altijd over de zondag dip.

Dat gebeurde gisteravond tot pakweg vanochtend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kijk de afgelopen zondagen maar eens na. Er zijn best veel mensen die op een religieuze manier met crypto omgaan en geloven in whales, dips op een bepaalde dag en TA. Alle informatie die hun geloof bevestigt vergroten ze uit en alle informatie die er niet in past negeren ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:43

Fabeltjes. Zodra dingen voorspelbaar worden zal je zien wat het anders gaat lopen.

Het zou anders erg makkelijk worden geld te maken ofniet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:28:
[...]

Het zou anders erg makkelijk worden geld te maken ofniet?
Ja, maar DeFi bestaat en je kan 60% op stablecoins halen. Of 150% op Cake. En 40% op BNB. Dus makkelijk geld maken blijft wel mogelijk, je moet alleen niet gaan lopen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Ja, maar DeFi bestaat en je kan 60% op stablecoins halen. Of 150% op Cake. En 40% op BNB. Dus makkelijk geld maken blijft wel mogelijk, je moet alleen niet gaan lopen handelen.
Dat zijn zo lang het duurt lekkere deals idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 14:16

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:27:
[...]

Kijk de afgelopen zondagen maar eens na. Er zijn best veel mensen die op een religieuze manier met crypto omgaan en geloven in whales, dips op een bepaalde dag en TA. Alle informatie die hun geloof bevestigt vergroten ze uit en alle informatie die er niet in past negeren ze.
@Blender_01: Dat geloof in mij is compleet misplaatst kan ik uit ervaring zeggen. :P

En al die andere dingen, tsja... als je dingen in hokjes gaat plaatsen ga je vanzelf proberen om de grenzen zo te maken/houden zodat die dingen in dat hokje blijven passen, zoals @Glenn Hoddle. Dat ga je zelf ook doen, of doe je al.

Dus probeer altijd open te staan voor wat andere mensen over een onderwerp zeggen en probeer te identificeren welke (voor)oordelen je er over hebt, zodat je met een frisse blik naar nieuwe informatie kan blijven kijken.

Behalve bij XRP, dat is gewoon echt een regelrechte shitcoin met teveel religieuze aanhangers. Die zijn zo verstokt aan hun bag dat ze er al hun schoonmoeders zuurverdiende spaargeld inleggen om hun gelijk te halen.

:/

Ik bedenk me opeens dat het wel eens heel lucratief zou kunnen zijn om je schoonmoeders geld voor crypto te gebruiken!

:'(

Kak, ik heb geen schoonmoeder

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF

De dip is al geweest.
Het nu wachten tot maandag dan stijgen de koersen wel weer.
De onrust die door de tweets van Elon is veroorzaakt is dan ook weer weggezakt.

Je kunt er van denken wat je wilt maar een zeker patroon is er wel.
De bekende weekend dip (plus laag volume) is makkelijk terug te zoeken.
Wat je ook vaak ziet tussen 02:00-03:00 is een dalende trend.
Het is niet altijd zo maar wel opvallend vaak.
Je doet er alleen weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

er is ook iets van een snelle pump en dump om precies 18:00 uur nederlandse tijd, vaak op zondag, kijk maar naar de 1 minute chart: die is toch iets grotere candle dan gemiddeld

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
HoppyF schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Je kunt er van denken wat je wilt maar een zeker patroon is er wel.
Dan neem ik aan dat je financieel klaar bent toch? Hier niet maximaal gebruik van maken laat je de kans van je leven liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Leuk bedacht, maar tenzij de centrale bank van El Salvador ineens Bitcoin kan gaan reguleren, ga ik er maar even van uit dat het niet als valutahandel geclassificeerd wordt.
“In order to mitigate the negative impact from central banks, it becomes necessary to authorize the circulation of a digital currency with a supply that cannot be controlled by any central bank and is only altered in accord with objective and calculable criteria.”
Staat in de wet die de president zal overhandigen aan de kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
edit: nvm scheel

[ Voor 97% gewijzigd door StevenzeN op 06-06-2021 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Gelukszoekr schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:51:
[...]

Dan neem ik aan dat je financieel klaar bent toch? Hier niet maximaal gebruik van maken laat je de kans van je leven liggen
Wellicht, maar ik ben geen daytrader.
Kijk rustig eens terug in de geschiedenis, dan zie je de dips wel terugkomen.
Het is niet altijd makkelijk te voorspellen maar vooral die 02:00/03:00 dips heb ik vaak gezien.
Het gaat alleen niet om enorme schommelingen maar je zou hier wel gebruik van kunnen maken.
Denk niet dat dit gecoördineerde acties zijn maar wat wel de oorzaak is durf ik ook niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
HoppyF schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:01:
[...]

Wellicht, maar ik ben geen daytrader.
Kijk rustig eens terug in de geschiedenis, dan zie je de dips wel terugkomen.
Het is niet altijd makkelijk te voorspellen maar vooral die 02:00/03:00 dips heb ik vaak gezien.
Het gaat alleen niet om enorme schommelingen maar je zou hier wel gebruik van kunnen maken.
Denk niet dat dit gecoördineerde acties zijn maar wat wel de oorzaak is durf ik ook niet te zeggen.
Ik geloof niet in een langdurige structuur om de simpele rede dat hier in no-time gebruik gemaakt van zal worden waardoor het zichzelf ook weer opheft. Het komt zeker nog wel eens voor dat bepaalde momenten toevallig een selloff was. ZO zijn er ook momenten geweest waarin "de chinezen altijd dumpten" of juist kochten.

Het is echter een oneindig terugkerend fenomeen. Men is continu op zoek naar structuur. Ik denk dat je dan naar de verkeerde dingen aan het zoeken bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:10:
[...]

Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Weer een weekend overleefd. Zie nu 2 groene streepjes op de weekly. Komende week eindelijk moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:48:
[...]

Ik ben benieuwd wat de voordelen van lightning zijn t.o.v. bijv. XRP, XLM oid.

Ik heb aan het begin van lightning gelezen dat elke channel genoeg funds moet hebben om het bruikbaar te maken met hops e.d. Zodra er genoeg liquiditeit zou moeten zijn kon er misschien gebruik gemaakt worden van centrale hubs (dat zou dan weer niet decentraal zijn)

Maar dat verhaal ging in 2017 rond.
Ik heb geen idee hoe goed lightning nu is.

Heeft iemand nog een goede uitleg/link ervoor?
Als Elektriekert ben jij de uitgelezen Tweaker om iets van Lightning te weten toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Moon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:27:
[...]

Het zijn net mensen bedoel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Gelukszoekr schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:05:
[...]

Ik geloof niet in een langdurige structuur om de simpele rede dat hier in no-time gebruik gemaakt van zal worden waardoor het zichzelf ook weer opheft. Het komt zeker nog wel eens voor dat bepaalde momenten toevallig een selloff was. ZO zijn er ook momenten geweest waarin "de chinezen altijd dumpten" of juist kochten.

Het is echter een oneindig terugkerend fenomeen. Men is continu op zoek naar structuur. Ik denk dat je dan naar de verkeerde dingen aan het zoeken bent
Ik zoek geen structuur en geloof ook niet in complottheorieën of gecoördineerde acties maar vind het wel te toevallig die 02:00/03:00 dips. Ik zal er eens scherper op gaan letten of er een patroon is of dat het toch louter toeval betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HoppyF schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:15:
[...]

Ik zoek geen structuur en geloof ook niet in complottheorieën of gecoördineerde acties maar vind het wel te toevallig die 02:00/03:00 dips. Ik zal er eens scherper op gaan letten of er een patroon is of dat het toch louter toeval betreft.
02.00 nl (zondagnacht) tijd is toch the weekly close time, ofwel weer een puntje/balkje voor een grafiekje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21:45

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Op Twitter valt het me op dat men helemaal lyrisch is van ETH/BTC, maar als het puntje bij paaltje komt en BTC dipt, dan sodemietert ETH nog steeds harder dan BTC doet.

En toch wil niemand op dit moment BTC kopen zo lijkt het :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
POND naar de FUCKING MAAAAAAAAAAAAN...

Kan iemand mij vertellen wat waar die 112% vandaan kwam.... :X

[ Voor 46% gewijzigd door trader1212 op 06-06-2021 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
HoppyF schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:15:
[...]

Als je er echt iets in vind, doe er dan je voordeel mee zolang als het kan. Tegen mensen die hierna vragen zal ik altijd sceptisch blijven en het afraden hierna te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 03:33
Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Waar vind je 40% voor BNB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
baba420 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Waar vind je 40% voor BNB?
Ik weet niet zeker waar. Maar kwam laatste deze tegen, een overzicht van de pools op de BSC
https://farm.army/farm-pools

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 06-06-2021 21:04 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21:45

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

trader1212 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:28:

Het valt me sowieso op dat heel veel van die kleine coins van een paar centen gepumpt, maar ook gedumpt worden. NBS, IRIS, GTO, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
WoodyWindoW schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:06:
[...]

Het valt me sowieso op dat heel veel van die kleine coins van een paar centen gepumpt, maar ook gedumpt worden. NBS, IRIS, GTO, etc.
Ben een POND guy, heb gewoon standaard regels als 20 - 50% als auto sell. Light eraan wat hij die week gedaan heeft.

Maar zo te zien zit PNT ook misschien in het zelfde schuitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Stilte voor de crypto storm hier... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
New Cryptocurrency PornRocket Launches World’s First Decentralised Adult Content Sharing App.

Serieus? :?
Blijkbaar…
https://cryptodaily.co.uk/2021/06/The-new-OnlyFans

https://www.pornrocket.co/

Paar jaar geleden hadden we toch ook al shitcoin Verge XVG en Pornhub?
Dat is toch ook compleet geflopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
RaptorXS schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:28:
Stilte voor de crypto storm hier... 8)
Nou het heeft wel de grafiek Ver...... zeg. :X :X

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:21
Poeh, net even een momentje...

Ben iets aan het zoeken op mn laptop, kom ik een ouwe backup tegen van een ouwe pc en kom een bestandje tegen, jpeg met de naam "onzin"... Ok :?

Openen, zie ik 12 random woorden. daarnaast in dezelfde map een document dat bitpay heet maar helemaal leeg is. Ik denk, het zal toch niet :?
Bitpay geinstalleerd, herstel gedaan met de 12 woorden, IK HEB OUWE BITCOINS GEVONDEN :o

helaas slechts ter waarde van 21 dollar, wat dust :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brainbuddy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 12:43
ybos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:40:

Ben iets aan het zoeken op mn laptop, kom ik een ouwe backup tegen van een ouwe pc en kom een bestandje tegen, jpeg met de naam "onzin"... Ok :?

Openen, zie ik 12 random woorden. daarnaast in dezelfde map een document dat bitpay heet maar helemaal leeg is. Ik denk, het zal toch niet :?
Bitpay geinstalleerd, herstel gedaan met de 12 woorden, IK HEB OUWE BITCOINS GEVONDEN :o
Toen ik begon met lezen dacht ik echt 'omg dit is weer z'n verhaal waarbij mensen ineens rijk zijn geworden' Maar helaas!
toch wel nice 21$.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• trader1212
brainbuddy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Toen ik begon met lezen dacht ik echt 'omg dit is weer z'n verhaal waarbij mensen ineens rijk zijn geworden' Maar helaas!
toch wel nice 21$.
Belastingdienst!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
brainbuddy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:42:
[...]

toch wel nice 21$.
Denk dat ik met versturen niets meer overhou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainbuddy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-10 12:43
ybos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:43:
[...]

Denk dat ik met versturen niets meer overhou :P
Op dit moment is het rond de 5$. dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Heb ook onlangs een oude dogecoin wallet gevonden met 75k coins in, maar had die in 2014 ingeruild voor 0,6 btc blijkbaar. Compleet vergeten. Heb wel nog wallets met lottocoin, emerald, diamondcoin etc maar ofwel niet meer verhandelbaar of leeg. Bummer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 22:29

Chaes

#HODL

trader1212 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:28:

Ah, ik zat op het GBP/EUR pair te kijken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ybos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:40:

Het ene moment de/het idee omg zou ik miljonair kunnen zijn blijft onbetaalbaar. Voor al het andere is er de MastercardBinance card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
brainbuddy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:46:
[...]

Op dit moment is het rond de 5$. dus ...
Moet ff uitdokteren hoe dat versturen ook alweer gaat, dat heb ik in 2017 voor t laatst gedaan :P

Edit: nou , dat gaat makkelijker dan toen, fees worden gewoon berekend dus wallet is nu echt leeg en het dust is onderweg naar Kraken, om om te zetten in ongeveer 0,5 DOT :P

[ Voor 25% gewijzigd door ybos op 06-06-2021 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Joosie200 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:00:
[...]

Het ene moment de/het idee omg zou ik miljonair kunnen zijn blijft onbetaalbaar. Voor al het andere is er de MastercardBinance card.
Ik wist dat er nooit veel op kon staan, omdat ik die wallet had leeggetrokken, ik heb me alleen nooit echt verdiept in het juist bepalen van de fees voor het versturen dus deed het altijd redelijk ruim.

Ik had meer zoiets van, stel, er staat nog 0,1BTC op, dat zou lachen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Weet iemand trouwens waarom Kraken in "cancel only mode" is :?
Pagina: 1 ... 157 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!