Lottocoin moon!!!!!!SlasZ schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:53:
Heb ook onlangs een oude dogecoin wallet gevonden met 75k coins in, maar had die in 2014 ingeruild voor 0,6 btc blijkbaar. Compleet vergeten. Heb wel nog wallets met lottocoin, emerald, diamondcoin etc maar ofwel niet meer verhandelbaar of leeg. Bummer
Inderdaad, hier met dat geld waar als meermaals belasting over betaald is.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat Roellie al zei, je hebt ook dit nog: https://community.trustwa...-with-trust-wallet/113243
Voor zover ik zie ligt de APR daar rond de 12%, iets lager dus.Glenn Hoddle schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Wat Roellie al zei, je hebt ook dit nog: https://community.trustwa...-with-trust-wallet/113243
Ja. Nu... maar het is crypto.Chaes schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:22:
[...]
Voor zover ik zie ligt de APR daar rond de 12%, iets lager dus.
Vond dit net (dat ie het nog doet), het loopt een beetje zoals Bitcoin de laatste tijd 
Edit: Twitter even aangepast naar een YouTube video.
Edit: Twitter even aangepast naar een YouTube video.
[ Voor 47% gewijzigd door JDx op 06-06-2021 22:36 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Vannacht lekker in de fiat slapen Jaap?
Jaap hodlt nog al zou die zn schoonmoeder moeten verkopen voor een fiat.
En dat weet ik zelfs al ken ik hem niet eens.
Hodl.
Verwijderd
Wat ik nu nog heb aan Bitcoin hodl ik over de top straight naar de bearmarkt bodem tot de top van de volgende bullrun en beyond.
-_-_-_-_-_
Dit is toch geen doen zo?
Toegegeven, het is beter dan neerwaarts, maar echt blij wordt je hier ook niet van.
Ik heb daarnet een Buy High, Sell Low gedaan en nu pas maak ik dat weer goed.
Daytrading is niet voor mij weggelegd.
Toegegeven, het is beter dan neerwaarts, maar echt blij wordt je hier ook niet van.
[ Voor 32% gewijzigd door Tartarus op 07-06-2021 00:13 ]
Huh, gaan we nou 2 groene weekly's neerzetten?
69k soon!
69k soon!
Ik zie een dikke rode candle hoorgijsvogel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 00:18:
Huh, gaan we nou 2 groene weekly's neerzetten?
69k soon!
Nou... Dik...dik...
Valt ook wel mee, nu is ie rood maar toen ik het zei was ie nog groen.
(Zoiets zei mn maitresse vannacht ook overigens)
Valt ook wel mee, nu is ie rood maar toen ik het zei was ie nog groen.
(Zoiets zei mn maitresse vannacht ook overigens)
Wakker worden met 34k.
En 36k en 35k.Tartarus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 00:12:
-_-_-_-_-_
Verwijderd
Ik ben op 35274 in een x20 long gedoken.
Kijken wat het morgenochtend is. Rekt, of slapend geld verdienen...
Altijd leuk.
Altijd leuk.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aCo2A9Wp8DG0EkrBcdYLXpKj.jpg?f=user_large)
Het is officieel als het in het AD heeft gestaan:
Hackers klaar met ‘narcistische, rijke gozer’ Elon Musk: ‘We komen achter je aan’
Hackers klaar met ‘narcistische, rijke gozer’ Elon Musk: ‘We komen achter je aan’
[ Voor 23% gewijzigd door Tartarus op 07-06-2021 01:45 ]
36k it is!Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 00:40:
Ik ben op 35274 in een x20 long gedoken.
Altijd leuk.
[Afbeelding]
Zero.
Iemand een idee wat de list prijs is van ata?
Edit: zal wel in shitcoin topic landen
[ Voor 31% gewijzigd door Hamscho op 07-06-2021 07:53 ]
Wtf is ata.Hamscho schreef op maandag 7 juni 2021 @ 07:46:
Iemand een idee wat de list prijs is van ata?
En hoe werkt dat dan, krijg je 20 keer je inleg ofzo?Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:01:
[...]
Hahah ja, mooi dom geluk.
[Afbeelding]
Heb hem gesloten, nu eerst even koffie.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja ik zat al in de calculator... geen idee.anandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:02:
[...]
En hoe werkt dat dan, krijg je 20 keer je inleg ofzo?
En is het nu al winst of kan het zo nog mee zakken.
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 08:03 ]
Token Name: Automata (ATA)
Maximum token supply: 1,000,000,000 ATA
Launchpool token rewards: 40,000,000 ATA (4% of maximum token supply)
Initial Circulating Supply: 172,252,000 ATA (17.2% of maximum token supply)
Smart Contract Address: ATA (ERC-20); ATA (BEP-20)
Staking Terms: No upper limit. No KYC required
https://www.binance.com/e...ff6c74775b4e20fc23377f142
Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler
jep. klinkt mooi he? begin er maar niet aan. ZEker niet in dit stuk van de markt. gok dat jaap in verhouding tot deze positie 5 posities met mailtjes heeft gehadanandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:02:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekker hoor, 3 hele ATA's gefarmed. Vanmiddag naar de snackbar
als hij market close doet kan het niet meer zakken, dan is je positie dicht. Laat hij hem staan en de boel zakt naar 34 bijvoorbeeld is hij alles kwijt (incl inleg)JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:03:
[...]
Ja ik zat al in de calculator... geen idee.
En is het nu al winst of kan het zo nog mee zakken.
Voor iets meer dan 2 dollar per stuk de deur uit gegooid. Rijk word je er niet van.Jeroen_HD schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:04:
[...]
Token Name: Automata (ATA)
Maximum token supply: 1,000,000,000 ATA
Launchpool token rewards: 40,000,000 ATA (4% of maximum token supply)
Initial Circulating Supply: 172,252,000 ATA (17.2% of maximum token supply)
Smart Contract Address: ATA (ERC-20); ATA (BEP-20)
Staking Terms: No upper limit. No KYC required
https://www.binance.com/e...ff6c74775b4e20fc23377f142
En als je inleg in dit geval 10 euro was heb je dan bij +57% nu 15,70?anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:06:
[...]
als hij market close doet kan het niet meer zakken, dan is je positie dicht. Laat hij hem staan en de boel zakt naar 34 bijvoorbeeld is hij alles kwijt (incl inleg)
En als het was gezakt, dus -5% dan had je 0?
klopt, met 5% daling btc is dat 100% naar klote bij de x20JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:12:
[...]
En als je inleg in dit geval 10 euro was heb je dan bij +57% nu 15,70?
En als het was gezakt, dus -5% dan had je 0?
Verwijderd
Was dat maar waar, meestal ga ik rekt.anandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:02:
[...]
Als je trade met leverage, leen je als het ware een plukje van een asset. De winst (of verlies) die je daarmee maakt is voor jou.
Dus stel ik koop 1 Bitcoin op 35k, en verkoop die op 36k, heb ik 1k winst en die winst mag ik houden.
Met leverage leen je het geld om die Bitcoin te kopen. In dit geval heeft het goed uitgepakt maar meestal wordt ik geliquideerd en ben ik weer eens alles kwijt en is mijn vrouw boos omdat we weer wekenlang bonen uit blik moeten eten.
Dat lijkt me inderdaad heel riskant!Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:15:
[...]
Was dat maar waar, meestal ga ik rekt.
Als je trade met leverage, leen je als het ware een plukje van een asset. De winst (of verlies) die je daarmee maakt is voor jou.
Dus stel ik koop 1 Bitcoin op 35k, en verkoop die op 36k, heb ik 1k winst en die winst mag ik houden.
Met leverage leen je het geld om die Bitcoin te kopen. In dit geval heeft het goed uitgepakt maar meestal wordt ik geliquideerd en ben ik weer eens alles kwijt en is mijn vrouw boos omdat we weer wekenlang bonen uit blik moeten eten.
En wat betekent die 20x? Dat je 20x je inleg leent?
En wat gebeurt er als je de lening niet terug kan betalen?
En liquidatie gaat automatisch onder een bepaald verlies?Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:15:
[...]
Was dat maar waar, meestal ga ik rekt.
Ja en dan ben je je inleg kwijt (isolated), of je Futures wallet (cross)anandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Dat lijkt me inderdaad heel riskant!
Had je meer moeten staken.knakworst schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:09:
[...]
Voor iets meer dan 2 dollar per stuk de deur uit gegooid. Rijk word je er niet van.
JaJDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
[...]
En liquidatie gaat automatisch onder een bepaald verlies?
Mooi, nog iets waar ik niet aan ga beginnen.wouterwouter2 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:21:
[...]
Ja en dan ben je je inleg kwijt (isolated), of je Futures wallet (cross)
[...]
Had je meer moeten staken.
[...]
Ja
Ik weet trouwens wel altijd hobby's te vinden waar ik afhankelijk ben van anderen, voetbal, crypto, gamen...
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 08:23 ]
jep 20x je inleg. gaat hard dusanandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Dat lijkt me inderdaad heel riskant!
ja als je collateral niet meer genoeg isJDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Verwijderd
Ja sowieso, dat leverage traden heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost op het eindstand saldo.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:05:
[...]
jep. klinkt mooi he? begin er maar niet aan. ZEker niet in dit stuk van de markt. gok dat jaap in verhouding tot deze positie 5 posities met mailtjes heeft gehad
Het ging in dit geval om 50 USDT dus ik heb er nu een kleine 30 USDT bij

Het geld wat ik ervoor gebruik is afkomstig van 1 van mijn Binance referrals, blijkbaar is er iemand bezig op futures met een botje, ik krijg om de zoveel tijd ineens een pluk BNB of USDT gestort in mijn futures wallet. Die spaar ik wat op, en soms waag ik er een gokje mee.
Dus doe het alleen met magisch internet geld wat ik gratis krijg op 1 of andere vage manier.
Ik zou dit persoonlijk nooit met serieus geld doen, is echt puur gokken voor de lol en ik verwacht er dan ook nooit iets mee te behalen.
Ik ben vaker rekt gegaan dan dat ik mooie winsten heb behaald. Maar het is wel leuk om soms eens te doen
Zo heb ik nog geld op AdSense staan wat ik er niet van af krijg, maar dat soort geld vind ik dan leuk om mee te klooien. Of geld verkregen uit lootboxen van games (wat allang niet meer kan).Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:27:
[...]
Ja sowieso, dat leverage traden heeft mij tot nu toe alleen maar geld gekost op het eindstand saldo.
Het ging in dit geval om 50 USDT dus ik heb er nu een kleine 30 USDT bijhet is echt niet zo dat ik hier met honderden of duizenden euro's zit te gokken.
Het geld wat ik ervoor gebruik is afkomstig van 1 van mijn Binance referrals, blijkbaar is er iemand bezig op futures met een botje, ik krijg om de zoveel tijd ineens een pluk BNB of USDT gestort in mijn futures wallet. Die spaar ik wat op, en soms waag ik er een gokje mee.
Dus doe het alleen met magisch internet geld wat ik gratis krijg op 1 of andere vage manier.
Ik zou dit persoonlijk nooit met serieus geld doen, is echt puur gokken voor de lol en ik verwacht er dan ook nooit iets mee te behalen.
Ik ben vaker rekt gegaan dan dat ik mooie winsten heb behaald. Maar het is wel leuk om soms eens te doen
Hoe is het met je NUcypher? Ik had 100 gekocht en toen na paar uur weer verkocht, rare munt
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 08:33 ]
Verwijderd
Liquidatie gaat idd automatisch. Ik gebruik altijd isolated mode, dan kun je alleen kwijtraken wat je in een trade stopt.JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:17:
[...]
Hier mijn trade geschiedenis in de app:
:strip_exif()/f/image/lZ8B34V0iv2Ghf2CZoBFMBF9.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/smCBR9a2lGvodcw52bYIAeqq.jpg?f=user_large)
Het was al weer een weekje geleden dus vond het wel weer eens tijd voor een gokje.
Verwijderd
Ik ga NU rektJDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:32:
[...]
Zo heb ik nog geld op AdSense staan wat ik er niet van af krijg, maar dat soort geld vind ik dan leuk om mee te klooien. Of geld verkregen uit lootboxen van games (wat allang niet meer kan).
Hoe is het met je NUcypher? Ik had 100 gekocht en toen na paar uur weer verkocht, rare munt
Maar ik heb er ook niet zo veel hoor, dus valt allemaal wel mee. Ik vetrouw op Thommie met de gouden handjes, alles wat die jongen aanraakt veranderd in goud Bitcoin.
En anders heb ik er weer wat prachtige monopolie muntjes bij. Het logo van NUcypher pas ook erg goed bij mijn HTMLcoin, Mooncoin en Reddcoin.
Ik had ooit een boel HTMLcoin ingeslagen bij Bluetrade. Maar als ik op wachtwoord vergeten klik, krijg ik geen e-mails. Boeven bende is het.Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:40:
[...]
En anders heb ik er weer wat prachtige monopolie muntjes bij. Het logo van NUcypher pas ook erg goed bij mijn HTMLcoin, Mooncoin en Reddcoin.
Dan werkt die knop, wachtwoord vergeten, weet je hem nog dan?baba420 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:42:
[...]
Ik had ooit een boel HTMLcoin ingeslagen bij Bluetrade. Maar als ik op wachtwoord vergeten klik, krijg ik geen e-mails. Boeven bende is het.
16 hele ATA's! Gelijk verpatsen of heeft er iemand nog verwachtingen? Ik heb mij helemala niet verdiept in deze coin.
Verwijderd
Die lui zijn een tijdje uit de running geweest, veel muntjes werden toen delisted, o.a. HTML.baba420 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:42:
[...]
Ik had ooit een boel HTMLcoin ingeslagen bij Bluetrade. Maar als ik op wachtwoord vergeten klik, krijg ik geen e-mails. Boeven bende is het.
Je kunt altijd eens proberen contact met ze op te nemen...
Hahaha, ik ben van de week overgestapt naar Binance, heb daar ook de vault aangezet en bij mij zaten er ook 3 in, ik ga met je mee. Maar misschien wacht ik nog 1 dag en kan er zelfs nog een ijsje vanaf.Valar Morghulis schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:06:
Lekker hoor, 3 hele ATA's gefarmed. Vanmiddag naar de snackbar
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wachtwoord staat netjes in Lastpass en toch krijg ik melding username/password onjuist.JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:46:
[...]
Dan werkt die knop, wachtwoord vergeten, weet je hem nog dan?
Hier 4 ata omgezet in bnb.
zojuist de voetbalpool op het werk ingevuld, ook hier zal ik wel rekt gaan..
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 07-06-2021 09:01 ]
Zero.
Ik laat ze ff staan maar ik heb er dan ook maar 3. Ben net begonnen op Binance (vanaf Bitvavo) en laat alles wat via staking binnenkomt gewoon nog ff staan om voortgang goed te kunnen zien. En het is ook niet zo dat deze 3 muntjes voor die 1,60 dollar mogelijkheden geven.StevenzeN schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:54:
16 hele ATA's! Gelijk verpatsen of heeft er iemand nog verwachtingen? Ik heb mij helemala niet verdiept in deze coin.
Binnenkort zal mijn OCD wel inkicken een keer en dan verdwijnt het in de "into BNB" transfer tool.
China blokkeert reeks cryptogerelateerde sociale media-accounts
https://www.hln.be/geld/c...-media-accounts~aea98ad8/
Daar gaan we weer
https://www.hln.be/geld/c...-media-accounts~aea98ad8/
Daar gaan we weer
Klote woord dat REKTPelox schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:58:
Hier 4 ata omgezet in bnb.
Ik kan niets meer kopen of bestellen zonder dat ik in mijn hoofd het woord REKT! keihard hoor afgaan zodra ik op bevestigen druk
15 ATA.. was vergeten dat ze vandaag verhandelbaar werden
Heb er 10 gefarmed maar dat zou toch nog doorlopen? Als ik nu probeer te harvesten zegt ie failed to fetch..... en lijkt het alsof ik er niks in heb zitten. En nog erger: kan nu dus niet eens unstaken om dot en bnb terug te boekenChaes schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:08:
[ Voor 10% gewijzigd door wimpie007 op 07-06-2021 09:25 ]
Ethereum mining met Norton Antivirus software binnenkort mogelijk
Anti-virus software maker Norton heeft bekend gemaakt dat zij een eigen mining pool opricht om Ethereum (ETH) te gaan minen. Via die pool kunnen thuisgebruikers met de juiste specificaties van de pc meedoen in het minen van Ethereum. Door de kracht van de computergebruikers te verenigen in een mining pool is de kans om de mining rewards te verdienen groter. De vraag is echter hoe rendabel dit wordt. Zo moeten de computereigenaren die meedoen ook elektriciteit afrekenen en investeren in hardware. Daarnaast vraagt Norton 15% van de opbrengst van de pool als fee. Dit is duur, aangezien andere exploitanten van mining pools slechts 1% commissie vragen.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Genoeg mensen. Als jij gebruikers een "Next, next, finish - Start mining" kan bieden staan ze in de rijBTFD schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:24:
[...]
Benieuwd wie er zo dom is om die 15% te gaan betalen!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik vind het best een smerige praktijk van NortonGelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:26:
[...]
Genoeg mensen. Als jij gebruikers een "Next, next, finish - Start mining" kan bieden staan ze in de rij

Het is toch de essentie van geld verdienen als bedrijf? 15%, waar hebben we het over. Ik weet nog, lang geleden toen ik als jonge Roellie werkte bij de Scheer & Foppen (een soort offline Coolblue). De scart-kabels over de toonbank gingen met 85% margeanandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Ik vind het best een smerige praktijk van Norton
En op een gegeven moment kreeg je de "vergulde connectoren". Dan hadden ze de scartkabel goudkleurig gemaakt om "corrosie tegen te gaan". Iets minder marge, maar wel 4x zo duurGelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Het is toch de essentie van geld verdienen als bedrijf? 15%, waar hebben we het over. Ik weet nog, lang geleden toen ik als jonge Roellie werkte bij de Scheer & Foppen (een soort offline Coolblue). De scart-kabels over de toonbank gingen met 85% marge
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Over 14% teveel misschien? De meeste pools hanteren 1% + wat Dev.fee voor de software..Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:29:
waar hebben we het over
Dan ben je toch dief van eigen portemonnee als je hierin mee gaat?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
REKT staat toch voor REvenues Keep Topping-up?Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:07:
[...]
Klote woord dat REKT.
Ik kan niets meer kopen of bestellen zonder dat ik in mijn hoofd het woord REKT! keihard hoor afgaan zodra ik op bevestigen druk
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja, maar dan moet je rare software downloaden. een wallet aanmaken, het wallet adres toevoegen aan de mining software, aansluiten bij een pool, weet ik veel wat een ellende allemaal.BTFD schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:32:
[...]
Over 14% teveel misschien? De meeste pools hanteren 1% + wat Dev.fee voor de software..
Dan ben je toch dief van eigen portemonnee als je hierin mee gaat?
Norton komt met een "Next, next - finish" oplossing. Een mooie UI. Dat is wat mensen willen. Maar je verwacht dat ze ontwikkelingskosten van deze gebruiksvriendelijke oplossing gratis aan de wereld schenken?
Ik ben er van overtuigd dat er veel mensen zijn die op deze manier wel eens bereid zijn dit te proberen
en je virusscanners uitschakelen etc. Gemak dient de mens en daar betaal je dan voor.Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:36:
[...]
Ja, maar dan moet je rare software downloaden. een wallet aanmaken, het wallet adres toevoegen aan de mining software, aansluiten bij een pool, weet ik veel wat een ellende allemaal.
Norton komt met een "Next, next - finish" oplossing. Een mooie UI. Dat is wat mensen willen. Maar je verwacht dat ze ontwikkelingskosten van deze gebruiksvriendelijke oplossing gratis aan de wereld schenken?
Ik ben er van overtuigd dat er veel mensen zijn die op deze manier wel eens bereid zijn dit te proberen
Zero.
Iemand moest ooit een keer lachen omdat ik het woord lol hardop gebruikte, ja dat is toch een afkorting?Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:07:
[...]
Klote woord dat REKT.
Nu hoor ik zelfs mensen zeggen "ja dat is wel pog"
Komt rekt overigens niet gewoon van wrecked, als je dood ging ingame?
0,45Chaes schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:08:

Had bijna geen bnb meer staan dus wat ik had maar gestaked.
Toch maar weer eens aanvullen want dit is ook gek aansteken
Ja volgens mij wel. In ieder geval van wrecked, als in gesloopt.JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:37:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 07-06-2021 09:39 ]
Zero.
Ja tot einde van de maand geloof ik.wimpie007 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:24:
[...]
Heb er 10 gefarmed maar dat zou toch nog doorlopen? Als ik nu probeer te harvesten zegt ie failed to fetch..... en lijkt het alsof ik er niks in heb zitten. En nog erger: kan nu dus niet eens unstaken om dot en bnb terug te boeken
Hmm gek, bij mij werkt alles wel gewoon. Is het inmiddels gelukt?
Het is een antiviruspakket, welke mensen noodzakelijk achten voor hun computer.Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Het is toch de essentie van geld verdienen als bedrijf? 15%, waar hebben we het over.
Mining is niet waar je het pakket voor koopt, je koopt het omdat je denkt dat je het móet hebben om veilig te zijn en ondertussen stoppen ze er zelf miningmalware in.
Het zou net zoiets zijn dat je een tijdschriftabonnement bij je veiligheidsgordel in je auto afneemt ofzo. Een koppelverkoop die niet okee is.
En dan wordt het verkocht als dat je misschien ook wat kan verdienen, maar het is de vraag of je het weg kan strepen tegen je elektriciteitskosten. En dat wordt er natuurlijk niet bij verteld. Maar ondertussen harkt Norton geld binnen, wel de lusten, niet de lasten.
Ik vind het misbruik maken van onwetende mensen die goed van vertrouwen zijn.
Tijdelijke storing denk ik. Maar laat het nog even doorfarmen. Maar 4000% erbij lijkt me niet gezond haha. Heb er 10 gefarmed kan dat ook naar bnb omzetten? Of zou die ata nog verder gaan stijgen?Chaes schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:42:
[...]
Ja tot einde van de maand geloof ik.
Ik geloof wel dat de rewards naar beneden gegaan zijn sinds de listing.Chaes schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:42:
[...]
Ja tot einde van de maand geloof ik.
Dat leek al zo richting de listing..in het begin kreeg ik veel meerStevenzeN schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:51:
[...]
Ik geloof wel dat de rewards naar beneden gegaan zijn sinds de listing.
Ik heb de details niet gezien. Maar ik neem aan dat je het er gratis bij krijgt. Het maakt je systeem ook niet onveiliger toch?anandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Het is een antiviruspakket, welke mensen noodzakelijk achten voor hun computer.
Mining is niet waar je het pakket voor koopt, je koopt het omdat je denkt dat je het móet hebben om veilig te zijn en ondertussen stoppen ze er zelf miningmalware in.
Ja, vertel mij wat. Ik krijg talloze "gratis" tijdschriften. Van de verzekeraar, de watermaatschappij, de autodealer. Ik heb wel eens bezwaar gemaakt. Ik kreeg als reactie dat de klanten het product waarderen...Het zou net zoiets zijn dat je een tijdschriftabonnement bij je veiligheidsgordel in je auto afneemt ofzo. Een koppelverkoop die niet okee is.
Zaken mooier neerzetten dan de werkelijkheid. Klinkt als een verkooppraatje. Foei, dat bedrijven deze technieken nog gebruiken...En dan wordt het verkocht als dat je misschien ook wat kan verdienen, maar het is de vraag of je het weg kan strepen tegen je elektriciteitskosten. En dat wordt er natuurlijk niet bij verteld. Maar ondertussen harkt Norton geld binnen, wel de lusten, niet de lasten.
Welkom op deze wereld. Het is voor het eerst dat je te maken hebt met een bedrijf dat winst wil maken?Ik vind het misbruik maken van onwetende mensen die goed van vertrouwen zijn.
Je kan ze naar BNB omzetten nadat je ze geharvest hebt. Maar als je ze niet eens kan harvesten dan lukt dat ook niet.wimpie007 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:49:
[...]
Tijdelijke storing denk ik. Maar laat het nog even doorfarmen. Maar 4000% erbij lijkt me niet gezond haha. Heb er 10 gefarmed kan dat ook naar bnb omzetten? Of zou die ata nog verder gaan stijgen?
Bij alle launches stijgt ie meestal een paar duizend procent, om vervolgens weer flink te dalen. Dus meestal hoe eerder je hem verkoopt hoe beter.
Precies, en een pakket als Norton wordt veelal voorgeinstalleerd op een nieuwe PC, en heb je geen controle over of mining wel of niet aanstaat. Plus, de mensen die zulke PC's kopen hebben meestal geen idee dat het op hun PC staat, anders dat ze plots een hoger stroomverbruik zullen zien.anandus schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Het is een antiviruspakket, welke mensen noodzakelijk achten voor hun computer.
Het zou net zoiets zijn dat je een tijdschriftabonnement bij je veiligheidsgordel in je auto afneemt ofzo. Een koppelverkoop die niet okee is.
En dan wordt het verkocht als dat je misschien ook wat kan verdienen, maar het is de vraag of je het weg kan strepen tegen je elektriciteitskosten. En dat wordt er natuurlijk niet bij verteld. Maar ondertussen harkt Norton geld binnen, wel de lusten, niet de lasten.
Ik vind het misbruik maken van onwetende mensen die goed van vertrouwen zijn.
Slechte zaak dit, profiteren van de niet-IT mensen.
Verwijderd
Ik snap Norton wel. Ze willen niet achterblijven op McAfee
Het begint nu met mining, straks krijg je pop-ups met shitcoin shills, daarna moet je met gure shitcoins betalen voor verlenging van je abbo (51974% korting) en over 3 jaar zit de CEO van Norton achter de tralies voor het in gang zetten van pump en dumps.
Het begint nu met mining, straks krijg je pop-ups met shitcoin shills, daarna moet je met gure shitcoins betalen voor verlenging van je abbo (51974% korting) en over 3 jaar zit de CEO van Norton achter de tralies voor het in gang zetten van pump en dumps.
alle ATA converted naar BNB, thx en weer verder staken
misschien iets te laat, maar verwacht niet dat ie gaat stijgen, als de amerikanen wakker worden gaan die ze ook natuurlijk overzetten naar BNB
misschien iets te laat, maar verwacht niet dat ie gaat stijgen, als de amerikanen wakker worden gaan die ze ook natuurlijk overzetten naar BNB
nothing stops this train
Klopt. Al hangt het af van de game.JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Beetje dood gaan ingame is prima, tot het in een game als PoE is en je op SSF Hardcore bezig was
Diablo II hardcore character, mijn lvl 65+ Necromancer ging dood

nothing stops this train
Zo weinig ? 20 jaar geleden verkochten we "high" end scartkabels welke 10 euro inkoop waren en verkocht werden voor 69,99.Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Het is toch de essentie van geld verdienen als bedrijf? 15%, waar hebben we het over. Ik weet nog, lang geleden toen ik als jonge Roellie werkte bij de Scheer & Foppen (een soort offline Coolblue). De scart-kabels over de toonbank gingen met 85% marge
En dan gaven we de klant 10% korting op een audio setje bvb en verkochten we we 400 euro aan interlinks bij welke uiteindelijk vele malen meer marge opleverde dan die 200 euro korting

Het is munt met weldegelijk een potentieel nut, een soort privacy-oplossingen voor DeFi heel grof gezegd. Doet dat er toe? Een beetje - al die lauchpad coins doen namelijk een het begin hetzelfde: pieken en dan leeglopen.StevenzeN schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:54:
Ik heb wat ik nu had opgestreken meteen verkocht, de rest die binnen komt wacht ik een paar maanden om te zien of het net zoiets doet als Matic (dus x500 of zo). Geen idee of die kans groot is, maar in elk geval reëel aanwezig, dit is geen pure troep als TLM.
Ik zou dit zeker doen, maar alleen als McAfee er mee komt.Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:36:
[...]
Ja, maar dan moet je rare software downloaden. een wallet aanmaken, het wallet adres toevoegen aan de mining software, aansluiten bij een pool, weet ik veel wat een ellende allemaal.
LIT was na launchpool wel stijgende, LIT heeft deels ook potentie
kan ook met ATA, maar verwacht zoiezo eerst dumps en wellicht daarna kan ie gaan stijgen
kan ook met ATA, maar verwacht zoiezo eerst dumps en wellicht daarna kan ie gaan stijgen
nothing stops this train
Ik draai het een keertje om: niet _T mensen krijgen nu de mogelijkheid om te kunnen minen wanneer ze dat zouden willen proberen. Die zouden dit anders niet als mogelijkheid hebben gezien. Degenen die hier nu wel voor kiezen krijgen dus 85% meer dan ze anders gehad zouden hebben ipv 15% minder.SlasZ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:59:
[...]
Slechte zaak dit, profiteren van de niet-IT mensen.
Mocht het bevallen, kunnen ze daarna altijd nog de afweging maken zich in te lezen en zelf proberen dit te installeren en de optie in Norton uit te zetten.
Ah, ik ben dus niet de enige met die hobbyVerwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 08:40:
ATA, BAR, TLM, DODO, ALICE, flufje hier, flufje daar, leuk voor de pokémon verzameling
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Proberen ja, maar wie heeft voldoende GPU kracht waarmee je in ons dure energielandje winst kan maken?Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:14:
[...]
Ik draai het een keertje om: niet _T mensen krijgen nu de mogelijkheid om te kunnen minen wanneer ze dat zouden willen proberen. Die zouden dit anders niet als mogelijkheid hebben gezien. Degenen die hier nu wel voor kiezen krijgen dus 85% meer dan ze anders gehad zouden hebben ipv 15% minder.
Mocht het bevallen, kunnen ze daarna altijd nog de afweging maken zich in te lezen en zelf proberen dit te installeren en de optie in Norton uit te zetten.
En zelfs al zouden de crypto's na X jaar winst opleveren, hoeveel mensen gaan zich nog herinneren dat ze een wallet hebben bij Norton als je er niet regelmatig mee bezig bent?
Ik hou hem zeker aan, omdat privacy een dingetje kan zijn en ik een munt in PF makkelijker te volgen vind dan ergens op een favorieten lijstje. Deze 3 muntjes leren mij meer dan dat ze op gaan leveren ooit door puur in mijn PF te laten staan.Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:14:
LIT was na launchpool wel stijgende, LIT heeft deels ook potentie
Vooral ook omdat dit de eerste munt is welke ik heb vanaf launch is het leuk en leerzaam om die ontwikkeling te volgen. Hetzelfde geldt voor de muntjes in de toekomst die via de BNB vault binnen gaan komen.
Amerikanen kunnen niet meedoen aan Launchpool.Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:07:
alle ATA converted naar BNB, thx en weer verder staken![]()
Ngangatar schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:11:
[...]
Als Elektriekert ben jij de uitgelezen Tweaker om iets van Lightning te weten toch?

Ik zeg ook nergens dat dit opgaat voor 100% van de Norton Userbase.SlasZ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:18:
[...]
Proberen ja, maar wie heeft voldoende GPU kracht waarmee je in ons dure energielandje winst kan maken?
En zelfs al zouden de crypto's na X jaar winst opleveren, hoeveel mensen gaan zich nog herinneren dat ze een wallet hebben bij Norton als je er niet regelmatig mee bezig bent?
Maar als ik mijzelf als voorbeeld neem, ik ben nu anderhalve maand aan het minen en heb alles dus al draaien, maar ik had zeker van deze optie gebruik gemaakt mocht ik nu nog niet aan het minen zijn.
Als gamer zit er toch een vette GPU in dit beestje die uren per dag niets stond te doen tijdens meetings, excel sheets en administratiewerkzaamheden. En zo zijn er meer gamers die dit kunnen waarderen, in mijn vriendenkring zitten er sowieso al een paar.
Mijn punt is dat de userbase voor Norton veelal geen tweakers of gamers zijn. Als iemand met een vette kaart bewust wil gaan minen is dit inderdaad een optie, maar waarschijnlijk weten de mensen met Norton geneens dat er een miner op staat.
[ Voor 3% gewijzigd door SlasZ op 07-06-2021 10:27 ]
Virusscanners, bestaat dat nog?
Was gister trouwens ff bij m'n ouders, had ik het over hoe idioot crypto is geworden zoals Miami en Musk.
"ohhh maor die en die van dinges en die dochter van die neef van Pietje dut dat ok" Als mijn ma met dit soort dingen begint, die van die en die dan is dat meestal geen goed teken
Beetje zoals toen je ouders over Facebook begonnen
"ohhh maor die en die van dinges en die dochter van die neef van Pietje dut dat ok" Als mijn ma met dit soort dingen begint, die van die en die dan is dat meestal geen goed teken
Beetje zoals toen je ouders over Facebook begonnen
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 10:34 ]
oh jawouterwouter2 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:22:
[...]
Amerikanen kunnen niet meedoen aan Launchpool.
ATA stijgt nu wel

nothing stops this train
Pas als die x3 doet, wordt het interessant.
Inleg is te klein om nu bij elke procent stijging het spannend te vinden.
Waarom zijn Amerikanen uitgesloten?
[ Voor 6% gewijzigd door Tartarus op 07-06-2021 10:50 ]
Voor je het weet koop je de Norton coin waarmee je antivirus kunt gebruiken om je data en geld veilig te stellen op de blockchain.Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:00:
Ik snap Norton wel. Ze willen niet achterblijven op McAfee![]()
Je zou toch geen virus op je blockchain willen he?
Rian van Rijbroek, is that you?Brontosaurus99 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:52:
[...]
Je zou toch geen virus op je blockchain willen he?
Klopt, en zolang Norton dit alleen aan laat zetten via een optie is er geen probleem volgens mij. Dit automatisch aanzetten zal meer schade voor Norton opleveren dan gewin.SlasZ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:26:
Mijn punt is dat de userbase voor Norton veelal geen tweakers of gamers zijn. Als iemand met een vette kaart bewust wil gaan minen is dit inderdaad een optie, maar waarschijnlijk weten de mensen met Norton geneens dat er een miner op staat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!