Chart ziet er wel bearish uit nu ik kies even eieren voor me geld:d
Revolut heeft het voor mij flink laten afweten, betalingen naar mijn eigen buitenlandse bankrekening ging ineens niet meer. Waarom? Kunnen ze me niet vertellen. Is 'wegens veiligheid'. (onzin). Revolut stuurde me wel door naar transferwise, maar wacht eens even ik betaal jullie toch niet zomaar voor premium en free turbo transfers etc? Ja klopt meneer maar soms droppen we nou eenmaal een land uit onze selectie. Waarom is een interne aangelegenheid. Revolut is steeds meer uitgekleed mijn inziens.SlasZ schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:32:
[...]
In dat opzicht heb ik meer vertrouwen in banken als Revolut or diensten als Wise. Of wil je USDT gaan overmaken?
Ik ben tevreden over revolut. Ook de omzetkosten zijn superTWeaKLeGeND schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:40:
[...]
Revolut heeft het voor mij flink laten afweten, betalingen naar mijn eigen buitenlandse bankrekening ging ineens niet meer. Waarom? Kunnen ze me niet vertellen. Is 'wegens veiligheid'. (onzin). Revolut stuurde me wel door naar transferwise, maar wacht eens even ik betaal jullie toch niet zomaar voor premium en free turbo transfers etc? Ja klopt meneer maar soms droppen we nou eenmaal een land uit onze selectie. Waarom is een interne aangelegenheid. Revolut is steeds meer uitgekleed mijn inziens.
DOGE nu op Coinbase
Alles nu naar de kloten 😂
Alles nu naar de kloten 😂
Zolang ik in Malmö, Kopenhagen, Poznan, Brno of Sopron niet aan kwam zetten met euromunten was t geen probleem.aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:50:
[...]
Het mooie idee van crypto currency is dat het decentraal kan zijn. Probeer jij maar eens met euro's in een niet EU land te betalen. Succes.
Punt alleen wel is: Zelfs je NL pinpas (debitcard) gebruiken is goedkoper dan met euro biljetten aftikken (uitzondering: tolpoorten)
Om het vervelend te maken:
De tafel van 1 tot 20 krijg je gewoon op de basisschool gestampt. Maar de tafel van 363 weer niet, flapdrollen.
SE: Tafel van 7
DK: Tafel van 7
PL: Tafel van 4 of 5
CZ: Tafel van 25 of 26
HU: Tafel van 363. Wel grappig om te zien dat sommige auto's een miljard HUF kosten

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
dat was 3 a 4 dagen terug al, koers vloog toen ook omhoog
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben er ook voor nu even volledig uitgestapt en alles uitbetaald.
Heerlijk hoe snel dat met Binance gaat binnen 4 uurtjes op de rekening.
Nieuw huis , verbouwing goed kunnen financieren van de winsten dus een happy man hier.
Mooi even de focus ergens anders leggen voor de komende tijd 😁
Wens iedereen veel gains nog👍💎
Heerlijk hoe snel dat met Binance gaat binnen 4 uurtjes op de rekening.
Nieuw huis , verbouwing goed kunnen financieren van de winsten dus een happy man hier.
Mooi even de focus ergens anders leggen voor de komende tijd 😁
Wens iedereen veel gains nog👍💎
[ Voor 16% gewijzigd door JustC op 04-06-2021 19:21 ]
Snap niet wat hier ellende aan is?Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:28:
Geld overmaken naar iemand uit een niet eu-land is nog steeds een ellende.
Dat wordt met crypto in een keer opgelost. Ik kan niet wachten tot crypto een beetje mainstream wordt.
Dat de wisselkoers niet optimaal is?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bic nummer nodig, bank naam filiaal naam nodig, naam ontvanger, adres, alles. Je hebt eigenlijk heel veel gegevens nodig om naar een niet-eu land geld over te maken.Famous schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:28:
[...]
Snap niet wat hier ellende aan is?
Dat de wisselkoers niet optimaal is?
100 DOGE GEKOCHT OMDAT HET KAN SHILL NU OP TWITTTER
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik zie 5 opgestoken middelvingers en een 6e in de maak.
cc Elon.JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:41:
[...]
Dit staat toch gewoon op de factuur?Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:40:
[...]
Bic nummer nodig, bank naam filiaal naam nodig, naam ontvanger, adres, alles. Je hebt eigenlijk heel veel gegevens nodig om naar een niet-eu land geld over te maken.
Wat verschilt is het adres tov een EU land, bankgegevens worden gewoon ingevuld als je het rekeningnummer invoert.
We leven niet meer in ‘00
Plus dat geld overmaken naar het buitenland een makkie is. Ik doe het tegelmatig, prive, en dat gaat perfect via Paypal.Famous schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Dit staat toch gewoon op de factuur?
Wat verschilt is het adres tov een EU land, bankgegevens worden gewoon ingevuld als je het rekeningnummer invoert.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Maar geen grap, heb nu gewoon 100 Doge, kan die shit nooit meer moonen toch
Leuk.
Dit vraagt om een tegeltje.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:51:
[...]
Plus dat geld overmaken naar het buitenland een makkie is. Ik doe het tegelmatig, prive, en dat gaat perfect via Paypal.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 04-06-2021 19:58 ]
Paypal accepteert eindelijk ouderwetse steentabletten, tekst erin gebeiteld? Top!Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:51:
[...]
Plus dat geld overmaken naar het buitenland een makkie is. Ik doe het tegelmatig, prive, en dat gaat perfect via Paypal.
Met je €3,- investering, wat verwacht je? Minstens €10k?JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:57:
[...]
Maar geen grap, heb nu gewoon 100 Doge, kan die shit nooit meer moonen toch
Leuk.
Ja maar misschien wordt DOGE ooit wel net zo veel waart als BTC nu!!11!1!Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:01:
[...]
Met je €3,- investering, wat verwacht je? Minstens €10k?
Is het dan 3 cent? 30 toch? Of is het 0,30 cent?Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:01:
[...]
Met je €3,- investering, wat verwacht je? Minstens €10k?

Wat een shitcoin ook, nu al verlies.
Op zich is het wel tactisch, een vriend van me zet ook altijd in op de tegenstander bij voetbal.
[ Voor 22% gewijzigd door JDx op 04-06-2021 20:11 ]
Als Elon shilt en DOGE gaat naar de $1,-, dan zal je het wel jammer vinden dat je te weinig ingelegd had
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 04-06-2021 20:16 ]
Paypal is verboden in Turkije. Om maar een voorbeeld te geven.Famous schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:50:
[...]
Dit staat toch gewoon op de factuur?
Geld overmaken naar particulieren, kennissen, familie, vrienden heb ik het over.
Leuk dat het voor jullie wel een magisch ervaring is.
Echter er zijn genoeg use cases te bedenken waar dat niet het geval is.
Wereldverbeteraar!JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:57:
heb nu gewoon 100 Doge
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Een Whale in ons middenJDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:41:
[...]

Welnee, dan moet je op elke munt bijna in gaan leggen wanneer achteraf "het jammer vinden" een criteria is. Gewoon keuzes maken, niet achterom kijken, behalve om van te leren, en proberen er het beste van te maken.Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:
Als Elon shilt en DOGE gaat naar de $1,-, dan zal je het wel jammer vinden dat je te weinig ingelegd had
Als dat voor jou Doge is, prima.
Als de SEC er ooit echt werk van gaat maken, dan ben je blij dat je dat niet hebt gedaan want dat zal je ook wel in de koers terugzien.Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Waarom wordt het hier toegestaan om ellenlang over Doge te zwammen als daar een meme topic voor is? (HOOG RISICO)
Verwijderd
@Taro, van harte met je baardag ouwe.
Dat je nog vele jaren in goede gezondheid fiat mag melken uit dit crypto paradijs!
Dat je nog vele jaren in goede gezondheid fiat mag melken uit dit crypto paradijs!
:strip_exif()/f/image/txxUHNqAarKLvOdzYQAx56sl.jpg?f=fotoalbum_large)
@Darrell Omdat het MEME topic niet officieel ondersteund wordt, anders blijf je posts verplaatsen en discussiëren over welke coin waar wel of niet thuishoort. Wil je je daar allemaal niet mee bezighouden, dan moet je in het NK topic zijn.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ok fair enough maar wordt het onderhand wel spuugzat.Taro schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:37:
@Darrell Omdat het MEME topic niet officieel ondersteund wordt, anders blijf je posts verplaatsen en discussiëren over welke coin waar wel of niet thuishoort. Wil je je daar allemaal niet mee bezighouden, dan moet je in het NK topic zijn.
Oh en gefeliciteerd

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 04-06-2021 20:41 ]
121 jaar en dan nog niet op de palmstranden liggen...Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:37:
Dat je nog vele jaren in goede gezondheid fiat mag melken uit dit crypto paradijs!![]()
[Afbeelding]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
En het ging er nu alleen even over ivm de listing op Coinbase toch.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 04-06-2021 20:41 ]
Die al dagen geleden was. Laat lekker, koop SHIBA.JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:41:
En het ging er nu alleen even over ivm de listing op Coinbase toch.
Shib MC al gecheckt? Die gaat no way een doge doen.Youp1e schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:42:
[...]
Die al dagen geleden was. Laat lekker, koop SHIBA.
Dit is meer een BTC/ETH topic en dan een stel andere welke op dat moment "populair" zijn.
ATA MOON! (positieve energie opbouwen!)
ATA MOON! (positieve energie opbouwen!)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Daar had ik het toch helemaal niet over?aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:30:
[...]
De tweet benadrukt dat Bitcoin passe is. En dus wordt er snel verkocht. Met als gevolg, een koersdaling.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ah, dus jullie hebben een "SC insiders verjaardagskalender"...Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:37:
Dat je nog vele jaren in goede gezondheid fiat mag melken uit dit crypto paradijs!![]()
[Afbeelding]
... of een "Admin ophemel kalender"?
Gefeliciteerd @Taro !
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gefeliciteerd baas!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Thx
Taartje naast z'n avatarMicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:51:
[...]
Ah, dus jullie hebben een "SC insiders verjaardagskalender"...
Gefeliciteerd @Taro !
Lol, dacht dat dat een gesmolten smiley was.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat denken jullie van XVG? momenteel behoorlijk in de plus en zwaar afgestraft afgelopen weken...
Hehe @Taro jarig, dan moet er nog een mooie daily close uit deze dag komen. Congrats mister!
Vraagje voor de mede ATA stakers (of BInance Vault bewaarders) is eigenlijk al duidelijk rond welke tijd we iets van een list price ovor die nieuwe token kunnen verwachten? Ik weet dat die prijs op moment van vrijkomen alle kanten op gaat maar toch was er bijvoorbeeld de vorige keer bij Alien Worlds wel op andere plaatsen al vast wat handel gaande. Ik heb nu wat van de standaard sites gecheckt maar nu staat overal nog no data available/ unlisted etc.
Vraagje voor de mede ATA stakers (of BInance Vault bewaarders) is eigenlijk al duidelijk rond welke tijd we iets van een list price ovor die nieuwe token kunnen verwachten? Ik weet dat die prijs op moment van vrijkomen alle kanten op gaat maar toch was er bijvoorbeeld de vorige keer bij Alien Worlds wel op andere plaatsen al vast wat handel gaande. Ik heb nu wat van de standaard sites gecheckt maar nu staat overal nog no data available/ unlisted etc.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hahah, was me echt nog nooit opgevallen.
Thanks voor de tip.
Ik kijk namelijk meestal alleen naar de namen + de tekst. Ben nog van het oldskool internet, toen plaatjes (ook die van 5k) nog teveel van je modem vroegen om op internet te zetten. Toen er plaatjes kwamen was dat voornamelijk reclame, dus heb mezelf denk ik onbewust afgeleerd om naar plaatjes te kijken.
Dat ie maar Btc koopt van al zijn verjaardagscentjes!twit schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:01:
Hehe @Taro jarig, dan moet er nog een mooie daily close uit deze dag komen. Congrats mister!
[...]
Wel handig! Hebben we ook weer wat extra informatie waar we je wachtwoorden mee kunnen proberen te kraken.
easy short stoploss op 38k. als het 38k bereikt is het een zooitje
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 04-06-2021 21:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Taro " kennende" mag je ook gelijk crypto voor zn verjaardag geven. Volgens mij kan die alles wel waarderen, op XRP na misschienMicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:02:
[...]
Dat ie maar Btc koopt van al zijn verjaardagscentjes!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Noem die eens dan?Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:14:
[...]
Paypal is verboden in Turkije. Om maar een voorbeeld te geven.
Geld overmaken naar particulieren, kennissen, familie, vrienden heb ik het over.
Leuk dat het voor jullie wel een magisch ervaring is.
Echter er zijn genoeg use cases te bedenken waar dat niet het geval is.
Een adres invullen vind ik persoonlijk nou niet MEGA omslachtig
Prank-gift?twit schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:04:
[...]
Taro " kennende" mag je ook gelijk crypto voor zn verjaardag geven. Volgens mij kan die alles wel waarderen, op XRP na misschien
Op de bassischool kreeg je altijd van die potten vol stuivers of zelfs centen, dichtgelijmd of tussen 2 vastegetimmerde houten planken.
Ik heb geen shitcoins.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:23:
[...]
Welnee, dan moet je op elke munt bijna in gaan leggen wanneer achteraf "het jammer vinden" een criteria is. Gewoon keuzes maken, niet achterom kijken, behalve om van te leren, en proberen er het beste van te maken.
Als dat voor jou Doge is, prima.
Nee, geen zin in.Famous schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:08:
Noem die eens dan?
Een adres invullen vind ik persoonlijk nou niet MEGA omslachtig
haha ja of in een pot met stroop.JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:11:
[...]
Op de bassischool kreeg je altijd van die potten vol stuivers of zelfs centen, dichtgelijmd of tussen 2 vastegetimmerde houten planken.
XRP is dan de moderne variant?
Jij ruilt spiegeltjes en kraaltjes?
Verwijderd
Ik en Taro kennen elkaar al bijna 85 jaar. Vroeger verloor ik flippo's aan hem, evenals de rest van de stad.MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:51:
[...]
Ah, dus jullie hebben een "SC insiders verjaardagskalender"...
Gefeliciteerd @Taro !
Op een gegeven moment had hij zoveel flippo's dat zelfs de belastingdienst om de hoek kwam kijken omdat er vermogensbelasting betaald moest worden over de 93 bedrijfspanden vol flippo's.
Vanaf dat moment ging hij ook op zoek naar een vrije, ongereguleerde markt, die hij pas jaren later zou vinden in de vorm van crypto.
De hoeveelheid flippo's was uiteindelijk zo groot dat hij op een gegeven moment de complete markt dreigde te overspoelen, China en Japan gingen bijna failliet in deze grondstof run. Uiteindelijk had een Chinese investeringsmaatschappij belang in de grondstof van de flippo's (HDPE) en is de collectie verkocht en hebben ze de complete collectie omgesmolten om China te funderen met staalversterkte HDPE palen.
Daaruit is Binance ook ontstaan, ook al is CZ een Canadees. De onderliggende reden van het ontstaan van Binance was een tegenbeweging naar deze HDPE crisis, in Aziatische landen nog steeds bekend als de 'witkoppen plastic winter'. Het streven van Binance was dan ook om toekomstige fysieke flippo's te ondermijnen.
Daarom biedt Binance ook honderden digitale nutteloze flippo's aan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8EAPa5FH1dd7vC86Pkq8jJRK.jpg?f=user_large)
True story.
Grats chief!
Ik heb een prachtige villa onder een brug, stukje verderop gratis eten te vinden en verder alles prima.
Ik wilde een strip plaatsen hier maar kan het niet vinden. In de strip zie je een zwerver en een bankier waarbij de zwerver rijker is want heeft geen schulden.
https://coinmarketcap.com/currencies/daneel/Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Wel mooi op Binance wanneer je Cypher wilt kopen![]()
[Afbeelding]
Alleen nog even wachten op een coin met ticker DAN.
Alleen nog wachten tot ie op Binance komt
Ah, dat weet ik ook nog... The flipponing.Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:20:
[...]
Vanaf dat moment ging hij ook op zoek naar een vrije, ongereguleerde markt, die hij pas jaren later zou vinden in de vorm van crypto.
Maktub
👋 Update. We’re on track to release V1 testnet of @layer2finance on 6/21. The auditing process is moving smoothly with @certik_io n @SlowMist_Team conducting detailed audits to ensure correctness, security of our platform. Mainnet to follow after successful, stable testnet run!
— CelerNetwork (@CelerNetwork) 4 juni 2021
Echt

Ik vraag me af wat voor onzin jij uitkraamt als je niet nuchter bent
@Taro
happy birthday chief
Op jou, proost
:strip_exif()/f/image/wZxr5LnpYq91BImkBPnx1zme.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou die Grand Prestige in die plant daarachter gooien, anders overleeft-ie de nacht niet.streamnl schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Echt![]()
Ik vraag me af wat voor onzin jij uitkraamt als je niet nuchter bent![]()
@Taro
happy birthday chief
Op jou, proost
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als ik thuis iets te zeggen zou hebben, dan lag de plant vorig jaar al in de kliko.Mooody schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:41:
[...]
Ik zou die Grand Prestige in die plant daarachter gooien, anders overleeft-ie de nacht niet.
Mijn vrouw vindt de "ugly plant" leuk. Dus hij staat naar mijn mening al te lang in de woonkamer.
[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 04-06-2021 22:45 ]
Zet 'm net iets dichter tegen de radiator aan, dan kun je in het najaar afscheid nemen.streamnl schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:44:
[...]
Als het aan mij lag, lag de plant vorig jaar al in de kliko.
Mijn vrouw vindt de "ugly plant" leuk. Dus hij staat naar mijn mening al te lang in de woonkamer.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gefeliciteerd, @Taro, alweer een jaartje bestaan geHODL!
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
In de volle zon achter het raam gaat een stuk sneller hoorMooody schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Zet 'm net iets dichter tegen de radiator aan, dan kun je in het najaar afscheid nemen.
Kan ook.sOid schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:51:
[...]
In de volle zon achter het raam gaat een stuk sneller hoor
Planten kunnen blijkbaar schikbarend goed tegen urine, dus dat is ook niet echt een optie.
Ben na 5 minuten afgehaakt, sowieso moet ik die goldbug Max niet maar zijn stem is ook niet om aan te horen.

Ammoniak wordt omgezet in stikstof.Mooody schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:54:
[...]
Kan ook.
Planten kunnen blijkbaar schikbarend goed tegen urine, dus dat is ook niet echt een optie.
Daar zijn planten gek op. Maar overdaad schaadt, dus gewoon een beetje doorplassen.
Vanmiddag heerlijk in de tuin met 'n pilsie in de hand gekeken.
Vooral de opkomst was genieten
Iemand goeie hoop dat vannacht dezelfde hoogtes als gisternacht behaald zullen worden.
En dan bedoel ik specifiek voor 03:00 gisternacht.
En dan bedoel ik specifiek voor 03:00 gisternacht.
Nee hoor. Het is een Monstera, die staat liever halfschaduw, en zeker niet in de volle zon direct achter een raam te bakken.sOid schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:51:
[...]
In de volle zon achter het raam gaat een stuk sneller hoor
Het punt is 'm snel te slopen, dan werkt de volle zon achter een raam dus heel primaYoup1e schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:11:
[...]
Nee hoor. Het is een Monstera, die staat liever halfschaduw, en zeker niet in de volle zon direct achter een raam te bakken.
Toevallig vandaag mijn Monstera uit de vensterbank (op het oosten) gehaald en inderdaad in halfschaduw gezet!
Overigens maak ik er geen Monstera van, op basis van die foto.
[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 04-06-2021 23:14 ]
Max is geen goldbug......max is een extreme bitcoin maxi, al eeuwenRaptorXS schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:56:
[...]
Ben na 5 minuten afgehaakt, sowieso moet ik die goldbug Max niet maar zijn stem is ook niet om aan te horen.
Dat Bitcoin Miami is net een Evangeli met allerlei kardinalen met een betoog.
En Satoshi is een god. En toen was daar het licht en kwam er Lightning Network.

Ja is altijd wisselende kwaliteit. Bij vorige bitcoin conferenties had je dat ook heel sterkQunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:20:
Ik ben er ook bij en Saylor is niet echt iemand die een nuance kan leggen, hij is waarschijnlijk de neef van Satoshi. Zit net iets te diep in Bitcoin om zijn roze pet af te zetten.Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:20:
Maar toch, uitzoomend is het uitermate interessant wat er de laatste jaren gebeurd.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 04-06-2021 23:23 ]
Yes, my fault, verwarde hem met Peter Schiff? Maar die stem van die Max.... iets met schuurpapier.anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Max is geen goldbug......max is een extreme bitcoin maxi, al eeuwen
Hoewel ik pro Bitcoin ben staat die schuur vol ja-knikkers mij ook niet echt aan.
Ik raad jullie aan de cryptocast te bekijken. Met dit keer een vrouwelijke gast die er vanaf ongeveer de helft er lekker kritisch in knalt met mooie argumenten. Leukste cryptocast die ik tot nu toe gehoord heb
Ik raad jullie aan de cryptocast te bekijken. Met dit keer een vrouwelijke gast die er vanaf ongeveer de helft er lekker kritisch in knalt met mooie argumenten. Leukste cryptocast die ik tot nu toe gehoord heb
Ik had hem vandaag ook gehoord en inderdaad een hele sterke. Vooral hoe scherp ze was op hoe de nuance werd gelegd op de verwoording tijdens een uitleg op haar vraag wat zij dus niet goed vindt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:28:
Hoewel ik pro Bitcoin ven staat die schuur vol ja-knikkers mij ook niet echt aan.
Haha dat zijn aartsvijanden. Die stem is niet zijn normale stem, gok teveel coke en alcohol gisteravondRaptorXS schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:25:
[...]
Yes, my fault, verwarde hem met Peter Schiff? Maar die stem van die Max.... iets met schuurpapier.
Goed gedaan! Zeker een Monstera, maar deze is al wat ouder en gegroeid. Luchtwortels en groeiwijze duiden op een Monstera op de foto.sOid schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:14:
[...]
Het punt is 'm snel te slopen, dan werkt de volle zon achter een raam dus heel prima
Toevallig vandaag mijn Monstera uit de vensterbank (op het oosten) gehaald en inderdaad in halfschaduw gezet!
Overigens maak ik er geen Monstera van, op basis van die foto.
Elton John zijn broer is losgeslagen inderdaad.anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:32:
[...]
Haha dat zijn aartsvijanden. Die stem is niet zijn normale stem, gok teveel coke en alcohol gisteravond
Vond em niet bijzonder. Vond et juist standaard al die opmerkingen van haar. 13 in een dozijn gebeuren. Is ook lastig, alles is wel gezegd over bitcoin in 12 jaarGelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:28:
Hoewel ik pro Bitcoin ben staat die schuur vol ja-knikkers mij ook niet echt aan.
Misschien niet de meest doordachte kritische vragen. Maar toch een tegengeluid vind ik altijd wel prettig. En ze ging er lekker met gestrekt been in. Daar houd ik wel vananti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:45:
[...]
Vond em niet bijzonder. Vond et juist standaard al die opmerkingen van haar. 13 in een dozijn gebeuren. Is ook lastig, alles is wel gezegd over bitcoin in 12 jaar
"We" moeten alles fatsoenlijk kunnen debunken. En als dat niet kan, dan is er dus werk aan de winkel. Niet om een carchy tegenargument te bedenken. Maar om het probleem werkelijk op te lossen. Denk ik dan. Niks is perfect, zelfs Bitcoin niet
Liever dit dat de B21 Miami waar men alleen maar de overtreffende trap zoekt van hoe geweldig Bitcoin wel niet is. Toch?
Wat dat vervelend vrouwmens? Vreselijk irritant was die met haar jullie moeten dit jullie moeten dat terwijl ze zelf 0 verstand had van zaken. Totaal respectloos en vond het zielig voor de host. Typisch zo een irritante zeur.Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:28:
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 05-06-2021 00:55 ]
https://opensea.io/seaart
Valt meetrader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:14:
daar gaan we weer....
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!