Ik stap er komende 3 uur eventjes eruit. Gister begon hij ook rond 2 uur..
[ Voor 8% gewijzigd door trader1212 op 05-06-2021 01:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door trader1212 op 05-06-2021 01:22 ]
nice ik hoop dat het weekend dit doorzet, de 32.5k moet nog even getest wordentrader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:14:
daar gaan we weer....
nothing stops this train
Hoop zelf ook op een drop, maar verwacht niet dat we naar beneden gaan om eerlijk te zijn.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:29:
[...]
nice ik hoop dat het weekend dit doorzet, de 32.5k moet nog even getest worden
nothing stops this train
Wie?WoodyWindoW schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:38:
Elon is weer aan het klieren hoor, man man man:
[Afbeelding]
Waarom op bitvavo dan precies, en niet ergens waar je al een account hebt?Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:46:
Ik heb zojuist iets leuks verzonnen wat ik ga doen;
ik heb nog geen Bitvavo, maar die ga ik aanmaken en mijn plan is om elke maand €30 euro te storten (niet meer en niet minder) van deze €30 koop ik enkel €10 BTC, €10 ETH en €10 ADA...... en dan kijk ik na enige tijd welke van deze 3 het beter gaat doen..... ik koop het alleen dus ga er niet traden. Leuk experimentje toch? 🙃
Succes.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:46:
ik heb nog geen Bitvavo, maar die ga ik aanmaken en mijn plan is om elke maand €30 euro te storten (niet meer en niet minder) van deze €30 koop ik enkel €10 BTC, €10 ETH en €10 ADA...... en dan kijk ik na enige tijd welke van deze 3 het beter gaat doen..... ik koop het alleen dus ga er niet traden. Leuk experimentje toch? 🙃
Euh... Prachtidee...Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:46:
Heb het je gezegdtrader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:22:
[...]
Was van gedachten veranderd, ik was vergeten dat ik op die 24uur rebound zat te wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door Tartarus op 05-06-2021 03:14 ]
trader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:14:
daar gaan we weer....
trader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 01:22:
[...]
Lees ik het nu goed dat je zonet in een dip bent uitgestapt, je handelt op basis van wat de koers iedere dag op een bepaald tijdstip doet en dat je gisteren aan het gokken bent geweest?trader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 03:07:
[...]
Was van gedachten veranderd, ik was vergeten dat ik op die 24uur rebound zat te wachten.
ik schrok gewoon omdat hij ineens 2% binnen 1 minuut deed.
En gister had ik goed gegokt en had de meeste schaden ontweken. Maar helaas was ik er weer snel ingestapt en toch 10% extra verlies op de alts.
Nop ik was bezig met zetten van een stoploss gister maar het verander zo snel dus moest me % aanpassen op basis van de winst of verlies wat 24 uur geleden is gebeurt of dat er down trend is.toilet_paper schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 03:34:
[...]
[...]
[...]
Lees ik het nu goed dat je zonet in een dip bent uitgestapt, je handelt op basis van wat de koers iedere dag op een bepaald tijdstip doet en dat je gisteren aan het gokken bent geweest?
Dat zijn strategieën die doorgaans niet bijzonder veel winst opleveren...
Ik zou zeggen doe kalm aan en zoom af en toe es uit.
haha de rebound komt eraan, ik verwacht +7% (pre Elon musk niveau) nu de verlies langzaam weer wordt goed gemaakt van gister daarna weer een daling.
[ Voor 4% gewijzigd door trader1212 op 05-06-2021 04:01 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Extra bevestiging dat het alt-seizoen is.BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:09:
Wilde mij net een Ledger Nano X gaan aanschaffen, nergens meer te krijgen!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb er toevallig een bij coolblue kunnen bemachtigen 2 weken geleden. Na lang uitverkocht te zijn geweest is die nu gewoon weer uitverkocht...BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:09:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Koop je toch een Trezor?BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:09:
Wel 1 die hun zaakjes beter op orde hebben en niet met leugens komen dat er geen data gelekt is.BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:02:
Bedankt voor het melden, maar de Nano X is al onderweg en vind ook het design van die Trezor echt lelijk/onhandig!
Meteen even gaan kijken en zag dat er ook weer plaats is voor DOT op de 30 dagen vaste stake..fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:03:
Zow. Binance heeft de hoeveelheid te staken coins flink uitgebreid.
[ Voor 28% gewijzigd door BTFD op 05-06-2021 09:12 ]
Waar heb je hem vandaan? Want ik vind er geen.BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:02:
Bedankt voor het melden, maar de Nano X is al onderweg en vind ook het design van die Trezor echt lelijk/onhandig!
[ Voor 10% gewijzigd door Overgeef Dave op 05-06-2021 09:17 ]
Is het idee niet dat je er crypto op zet en dat ding dan onderin de sokkenla legt?BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:02:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hoop nu dat ik de laatste had, want ineens niet meer verkrijgbaar op die site!Overgeef Dave schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:15:
Waar heb je hem vandaan? Want ik vind er geen.
Laat maar zie nu dat je een premium prijs hebt betaald.
Ik gebruik de onderbroekenla mag dat ook?anandus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:16:
[...]
Is het idee niet dat je er crypto op zet en dat ding dan onderin de sokkenla legt?
Eerste deel van de rebound rally is een feittrader1212 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 04:00:
[...]
haha de rebound komt eraan, ik verwacht +7% (pre Elon musk niveau) nu de verlies langzaam weer wordt goed gemaakt van gister daarna weer een daling.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De weekenddip begint vaak pas zaterdagmiddag zoiets.D_Jeff schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:05:
[...]
Eerste deel van de rebound rally is een feit
M'n huidige pf staat nu op -3,5% (komend van -10,5%)
En ik maar denken dat het weekend altijd minder is.
Je moet het wel kunnen uitleggen, ook aan "vervelende mensen". Anders krijg je geen adoptie.enomiss schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 00:53:
[...]
Wat dat vervelend vrouwmens? Vreselijk irritant was die met haar jullie moeten dit jullie moeten dat terwijl ze zelf 0 verstand had van zaken. Totaal respectloos en vond het zielig voor de host. Typisch zo een irritante zeur.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is nog geen zondag.D_Jeff schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:05:
[...]
Ik weet dat er botjes bestaan maar bestaan zulke botjes echt die puur handelen op Elon zijn tweets?Joosie200 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:20:
[...]
Het is nog geen zondag.
En Elon die de prijs eerst drukt (leuk voor een short) en dan omhoog stuwt (leuk voor een long) maakt uit met trading bots die zijn tweets volgen.
Nee, nee, mag niet! Kritiek op crypto is hier streng verboten!Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:16:
[...]
We hebben kritische mensen nodig om te testen of onze argumenten kloppen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nee veel liever B21, 80% daarvan gaat idd nergens over, maar 20% is inhoudelijk en gaat ook over nieuwe ontwikkelingen en de toekomst. Heb je veel meer aan dan 1 of andere noob die paar semi kritische vragen stelt die al 100x voorbij gekomen en beantwoord zijn.Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 00:02:
[...]
Misschien niet de meest doordachte kritische vragen. Maar toch een tegengeluid vind ik altijd wel prettig. En ze ging er lekker met gestrekt been in. Daar houd ik wel van
"We" moeten alles fatsoenlijk kunnen debunken. En als dat niet kan, dan is er dus werk aan de winkel. Niet om een carchy tegenargument te bedenken. Maar om het probleem werkelijk op te lossen. Denk ik dan. Niks is perfect, zelfs Bitcoin niet
Liever dit dat de B21 Miami waar men alleen maar de overtreffende trap zoekt van hoe geweldig Bitcoin wel niet is. Toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 59% gewijzigd door Tartarus op 05-06-2021 10:45 ]
komt geen zondag dipmr.DJ95 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:38:
Zojuist de helft van m'n BTC potje verkocht om morgen terug te kopen in de Zondag dip. Ben benieuwd. Heb m'n vakantiegeld al leuk zien groeien afgelopen 2 weken.
Nee joh, nieuwe crypto die je alleen met waterstof kan minen.
https://coinmarketcap.com/currencies/cumrocket/Tartarus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:44:
💦🚀 –> 🌙
Zegt niet veel, maar ook weer heel veel, denk ik.
Ik hoop inderdaad nog wat nuttige informatie te horen vanuit Miami. Maar mijn gevoel zegt me dat ik gewoon rustig moet wachten op een recap na dit weekend ofnietanti elppa schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:28:
[...]
nee veel liever B21, 80% daarvan gaat idd nergens over, maar 20% is inhoudelijk en gaat ook over nieuwe ontwikkelingen en de toekomst. Heb je veel meer aan dan 1 of andere noob die paar semi kritische vragen stelt die al 100x voorbij gekomen en beantwoord zijn.
Darrell schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:09:
Social media Elon is echt de tumor van onze samenleving.
mensen die erop reageren zijn zombies/Lemmingen/Schapen van de samenleving.Darrell schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:09:
Social media is echt de tumor van onze samenleving.
nothing stops this train
En zo te zien ook alweer verkocht! Klettert alweer naar onderen..Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:15:
Elon, je snapt natuurlijk wel dat ie eerst cummies gekocht heeft.....
Verwijderd
Lol.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:15:
[...]
mensen die erop reageren zijn zombies/Lemmingen/Schapen van de samenleving.
Mijn ervaring voortaan is gewoon misbruik maken van dit soort mensen. Dit doe ik natuurlijk niet bij vrienden/collega's en familie.
ff een klein tweetje en mensen geven gratis geld aan Elon, je snapt natuurlijk wel dat ie eerst cummies gekocht heeft.....
idd, gok ook echt niet dat ie uberhaubt koopt. Hij speelt gewoon spelletjes met mensen, krijgt ie waarschijnlijk een harde tak vanstreamnl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:30:
Als Elon aan een shitcoin geld wilt verdienen, dan zal ie een hoop moeten kopen.
Dat zal je toch meteen zien in de charts? Daar zit veel minder volume in dan bij btc.
Met andere woorden, dat valt toch op?
Verwijderd
Is gewoon zijn godcomplexje aan het voeden. Bij DOGE lukte het al steeds minder, dus nu een ander illiquide muntje.anti elppa schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:32:
[...]
idd, gok ook echt niet dat ie uberhaubt koopt. Hij speelt gewoon spelletjes met mensen, krijgt ie waarschijnlijk een harde tak van
Daar zijn er weer een hoop de boot in gegaan ja. Triest aan de ene kant, aan de andere kant hopelijk iets minder "blind disciples" nadat ze opnieuw geld hebben verloren. Want ook hier zijn het degenen die geen onderzoek doen en alles blind geloven de dupe.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Stort het hierdoor in?
Duizenden? Iets meer. Zullen er ook zat zijn die hem volgen voor Tesla, going to the moon, mars etc, maar het merendeel toch echt voor Crypto moves.JDx schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:42:
Er zijn dus inmiddels duizenden mensen die hem de hele dag volgen om snel te kopen wat hij tweet.
Niet omdat het schapen zijn, maar omdat ze gewoon weten dat het dan sowieso snel iets omhoog gaat, alleen even testen hoe ver je durft te gaan.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ja idd. Benieuwd wat ze uit gaan halensOid schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Zo! Lang geleden dat we iets van Anonymous hebben gehoord zeg.
En wie gaat dat betalen?twit schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:46:
Volgens mij wordt het tijd dat er ook een F1 auto met BTC branding gaat rondrijden. Voor mijn gevoel is het echt iedere keer zo dat ik in het weekend lekker een kwalificatie of race wil gaan kijken en ondertussen mn PF aan het dippen is. In ieder geval een stuk vaker aan het dippen dan aan het moonen. Tijd voor een Veekay achtige sponsoring op die Williams of Aston ofzo
[11:49, 6/5/2021] J: shitshow xdVerwijderd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:52:
[...]
Haha heerlijk![]()
Wat een prachtige shitshow is dit aan het worden.
Elon is iemand die aandacht zoekt en iets teveel naar zijn hoofd is gestegen. Het beste is als velen hem negeren. Dat doet hem echt pijn. Helaas zal dat niet gebeuren.
[ Voor 39% gewijzigd door lighting_ op 05-06-2021 12:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door UniMatrix op 05-06-2021 11:59 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
offtopictwit schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:46:
Tijd voor een Veekay achtige sponsoring op die Williams of Aston ofzo
Niet de meest gezellige jongens om achter je aan te hebben. Ben benieuwd of Elon met een reactie komt en wat de acties en reacties gaan komen van beide partijen.
Is die niet zojuist al geweest?mr.DJ95 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:01:
Ben benieuwd of Elon met een reactie komt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zeker! Dit was een goed verhaal, eens kijken waar ze mee komen. Op afstand alle Tesla's laten ontbranden of zo.sOid schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Zo! Lang geleden dat we iets van Anonymous hebben gehoord zeg.
Nou de raket stort even neer....D_Jeff schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:05:
[...]
Spannend.Thommie.nl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:07:
Ik ben weer ingestapt in Nu CYpher, lol gelocht op 0,25 cent, verkocht op 0.57 en nu net weer gekocht op 40,50. Wel met de hand op de market sell knop maar ik heb er wel vertrouwen in:).
Kwestie van wat liquidaties opzoeken en dan weer ophoog lol
Dit dus, what is happeninganti elppa schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:52:
wel bijzonder wat er nu gebeurt met de prijs
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nah gewopon leuk:)!
[ Voor 28% gewijzigd door Thommie.nl op 05-06-2021 12:11 ]
Verwijderd
JDx schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:04:
Heeft iemand nog wat leuke Bitcoin stickers voor op m'n nieuwe videokaart?
Ja, in dat geval de teambaas en Strike. Maar iemand moet dus een flinke duit neerleggen voor deze stickers. Crypto.com is al wel een sponsor in de F1. Maar dat is dan ook een bedrijf die met z'n eigen logo aan komt zettentwit schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:03:
[...]
Zoiets bijvoorbeeld: https://nl.motorsport.com...carpenter-racing/6507378/
In stable noem ik dit vermaak.
Beste dip ja, vaak hersteld het vrij snel erna. Naja, trekt wel weer bij.
Verwijderd
Wahaha ik ook! 0.4070Thommie.nl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:07:
Ik ben weer ingestapt in Nu CYpher, lol gelocht op 0,25 cent, verkocht op 0.57 en nu net weer gekocht op 40,50. Wel met de hand op de market sell knop maar ik heb er wel vertrouwen in:).
Kwestie van wat liquidaties opzoeken en dan weer ophoog lol
ze zeggen ook niet dat de ideeën van Tesla slecht zijn, ze zeggen dat het 1: niet zijn ideeën zijn maar van de 2 oprichters waarvan hij het heeft gekocht 2: nu meer geld haalt uit subsidies en bitcoin dan uit verkoop van auto's en 3: inmiddels bloed-mijnen heeft in Afrika. waarvan alle 3 Musk in het centrale punt staat.lighting_ schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:57:
[...]
Elon is iemand die aandacht zoekt en iets teveel naar zijn hoofd is gestegen. Het beste is als velen hem negeren. Dat doet hem echt pijn. Helaas zal dat niet gebeuren.
Ben het overigens niet geheel eens met Anoymous. Tesla is wel degelijk vooruitstrevend en pakt de arrogante Duitse autofabrikanten aan. Winst maak je niet makkelijk omdat je eenmaal veel moet investeren.
En gebruik maken van de CO2 emissie rechten. Dat is gewoon goed handel tot je zelf goedkoop kan produceren en je marge verbetert. Kobalt wordt op den duur verwijderd uit batterijen.
een grote speler die iig ff marketsell drukte. zooi word nu wel opgekocht redelijk onderin die traingle, maar als ze er zo nog een grote marketsell opgooien dan weet ik ff niet wat er gaat gebeuren.....
Mooi DCA moment voor mij in ieder geval. 30k rond in euro'sWackmack schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:11:
[...]
Beste dip ja, vaak hersteld het vrij snel erna. Naja, trekt wel weer bij.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq