[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.365 views

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:47:
Bitcoin 35k. Jaren terug konden we er alleen maar van dromen, maar nu is het de saaiste kut met peren range ooit.

[Afbeelding]

Zelfs de 6k was nog spannender.

Af en toe een debiele miljardair die wat tweet maar verder gebeurd er ook geen fuck.

Zou mooi zijn als Binance inderdaad behoorlijk in de problemen zit en knapt en een 12 jarige berenmarkt ontketend of beter nog; die hele fucking tyfuscrypto voor eeuwig de dood en daarmee geschiedenis in ramt.

Wat een ongegeneerde pump en dump bende is die crypto geworden zeg. 20 miljard coins per uur erbij onder het motto technologie en toekomst. Fucking hell.

Laat het maar kapot branden in de diepste krochten van de hel.

Of moon natuurlijk.
_O-

Jouw bericht voelt een beetje als wanneer je bij je eerste borrel van je nieuwe werkgever staat en een oldtimer zegt tegen je:

'Leuk? Leuk? Vroeger ja, toen was alles leuk... Nu is het alleen maar bezuinigen, hard werken voor minder, slechte koffie, slechte leidinggevende, je mag niet meer binnen roken, de vette hap is uit de kantine gehaald (want "gezond :r :r bedrijf")... Maar je komt zelf nog wel achter hoe "leuk" het hier is.... Welkom bij Crypto BV. Proost :( ...'

Meer dan ik dacht...

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Zag gisteren een advertentie over de Yu-Ying? (niks van opgezocht), munt van de Chinese banken of zo, wordt gelanceerd eind 2020. :+

Kunnen we Japie niet ff time out geven? Ben net terug van werk, wil niet verder depri worden. :7

[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 04-06-2021 15:25 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 18:46
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WvbNNzL/badfbag.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

edit; dierentuindier

[ Voor 77% gewijzigd door The Chosen One op 04-06-2021 15:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Slux
  • Niet online
Mooi beroep analist, als ze er vuistdiep inzitten is het positief, willen ze kopen is het negatief. :P

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:39
Binance vertrouw ik ook niet echt.

• Gelukszoekr
Ricardovv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:32:
Binance vertrouw ik ook niet echt.
Waarom niet?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:21:
Binance is gewoon een Chinese hoerentoko met de meeste shitcoins en hoogste leverage, meer niet.

Als je teveel funds terug wilt claimen stoppen ze je in een kamp bij de Oeigoeren.

Die Chinezen willen maar 1 ding en dat is wereld dominantie, die CZ is precies hetzelfde. Zit daar alleen voor z'n eigen hachje een beetje aan z'n dikke BNB te trekken.
Is Binance niet juist vertrokken uit China omdat China zo anti-crypto is? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-01 12:15
Wat is de bedoeling voor dit weekend ? Up of down.
Wat een geouwehoer zeg.

Kies een pad klote crypto :P
En aub laat het regenen pfff

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Fordius schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:35:
Wat is de bedoeling voor dit weekend ? Up of down.
Wat een geouwehoer zeg.

Kies een pad klote crypto :P
En aub laat het regenen pfff
Zwijg. :X Regen is bah.

Het enige pad is down voor crypto.
Vanaf woensdag gaat ie weer mooi.

• Ricardovv
Kan het niet onderbouwen, gewoon een gevoel... maar dat is toch ook waar vertrouwen om draait toch?

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anandus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:35:
[...]
Is Binance niet juist vertrokken uit China omdat China zo anti-crypto is? :?
Ja, Binance is niet Chinees en CZ is ook al geen Chinees, maar dat wil er niet zo in bij de mensen hier.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-01 19:53
Ricardovv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:37:
[...]

Kan het niet onderbouwen, gewoon een gevoel... maar dat is toch ook waar vertrouwen om draait toch?
In welke exchange heb je wel vertrouwen?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:37:
[...]

Zwijg. :X Regen is bah.

De enige pad is down voor crypto.
Vanaf woensdag gaat ie weer mooi.
De enige pad?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_56f1bdeJTLmQJvJqGoUCPWioA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DloLLw0HtWsTIZ8CEtcpvMv5.jpg?f=fotoalbum_large

• Slux
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Ja, Binance is niet Chinees en CZ is ook al geen Chinees, maar dat wil er niet zo in bij de mensen hier.
Binance is van oorsprong wel Chinees maar China heeft exchanges verboden en daarom zijn verhuist.

Edit en CZ is volgens mij ook gewoon Chinees hoor

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 04-06-2021 15:41 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slux schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:40:
[...]

Binance is van oorsprong wel Chinees maar China heeft exchanges verboden en daarom zijn verhuist.
Ja, ze zijn er opgericht en hebben er wel 3 hele maanden vertoefd alvorens naar Japan te gaan.

• Gelukszoekr
[...]

Ik ben met je eens. Een blauw logo was beter geweest.

Zelf probeer ik toch zeker eerst wat informatie te zoeken voor ik kan beoordelen of iets wel- of niet te vertrouwen is. Ik heb een onderbuik van formaat, maar die zit er ook wel eens naast

• streamnl
  • Niet online
[...]

edit: uit 2002 ... -O-
Pffff, wat voel ik me nu oud...

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 04-06-2021 15:47 ]

Meer dan ik dacht...

• Ricardovv
JW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Coinbase/Coinbase pro

Maar zeker geen blind vertrouwen hoor. Maarja je moet wat als je af en toe wilt handelen 😂

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:11:
Nou @Thommie.nl mijn bag NU is gedumpt voor de prachtige prijs van $0.537.

Toch een leuke trade.
Tja best lekker ja voor een paar uurtjes, maar dit gaat voorlopig nog wel ff door hoor.....
Ik trouwens verkocht op 57 haha, ik koop weer in rond de 49, maar meot ff zien, ging me veel te hard:)

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 04-06-2021 15:45 ]

• Gelukszoekr
JW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Vanwaar de grote wantrouwen jegens exchanges? Er staan er momenteel 307 exchanges gelist op CMC. De exchanges die er met het geld van hun klanten vandoor gingen zijn volgens mij op 1 hand te tellen toch?

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:41:
[...]

Ik ben met je eens. Een blauw logo was beter geweest.

Zelf probeer ik toch zeker eerst wat informatie te zoeken voor ik kan beoordelen of iets wel- of niet te vertrouwen is. Ik heb een onderbuik van formaat, maar die zit er ook wel eens naast
Rond 2017 zou niemand een chineese exchange gebruiken, Binance komt pas net kijken vergelijken met de oude exchanges, ik zou er zelf zeker niet al mijn centjes op zetten, bij geen elke Aziatische exchange trouwens.

Vertrouwen moet groeien voor mij zijn ze te jong om met grote bedragen te spelen.

• Slux
  • Niet online
Coinbase, Kraken, Bitstamp zijn betrouwbare exchanges.

Aziatische exchanges is voor mij alleen Huobi betrouwbaar om wat grotere bedragen op te laten staan

• anandus
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:40:
[...]
Edit en CZ is volgens mij ook gewoon Chinees hoor
Zo te zien is-ie in China geboren, maar woont al sinds-ie kind is (zo'n 40 jaar) in Canada.

Ik zou hem eerder een Canadees van Chinese afkomst noemen, denk ik :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ja, goeie oude mt. Gox en Quadriga...

• Slux
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Zo te zien is-ie in China geboren, maar woont al sinds-ie kind is (zo'n 40 jaar) in Canada.

Vreemd ik kan mij herinneren dat ie verhalen vertelde over een bedrijf die hij had opgericht in china, dacht ergens rond 2000, en zo oud is die niet dus ergens klopt er iets niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 04-06-2021 15:50 ]

• anandus
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:49:
[...]

Vreemd ik kan mij herinneren dat ie verhalen vertelde over een bedrijf die hij had opgericht in china, dacht ergens rond 2000
In 2005 zo te zien.
Wikipedia: Changpeng Zhao

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anandus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Een rijke Canadees van Chinese afkomst? Dan weet ik eindelijk waar de term "Ca-Chin!" vandaan komt. Ik dacht altijd dat het het geluid van een kassa moest voorstellen.... :o

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Gelukszoekr
Slux schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:44:
[...]

Rond 2017 zou niemand een chineese exchange gebruiken, Binance komt pas net kijken vergelijken met de oude exchanges, ik zou er zelf zeker niet al mijn centjes op zetten, bij geen elke Aziatische exchange trouwens.

Vertrouwen moet groeien voor mij zijn ze te jong om met grote bedragen te spelen.
Tja, jij zegt het. Wij zijn er mid 2017 vol in gegaan. Binance heeft ons nog nooit ergens mee teleurgesteld. Qua ontwikkeling is het super snel gegaan. Prima interface, de meeste liquiditeit, lage fees, de meeste extra's zoals de Launchpad, betaalkaart, staking, leverage, de BNB-burns etc. Ik zou niet weten waarom ik bij een ander partij zou moeten zijn.

En dat zie je ook terug. Helemaal na de BSC is BNB ontploft. Maar kijk ook naar het marktaandeel. Ik heb even geen actuele cijfers, maar zijn ze niet goed voor meer dan de helft van al het trading volume wereldwijd? Over de afgelopen maanden registreerden er 300k nieuwe klanten per dag

Het enige dat ik jammer vind. Ze posten nergens hoe groot het SAFU fonds is.

• Viper®
  • Niet online
https://dotesports.com/ne...-with-crypto-exchange-ftx
TSM has signed a 10-year, $210 million naming rights agreement with FTX Trading Limited and West Realm Shires Services Inc., the owners and operators of cryptocurrency exchanges FTX and FTX.US, according to a report from The New York Times.
Ftx lekker bezig

[ Voor 50% gewijzigd door Viper® op 04-06-2021 15:53 ]

• Gelukszoekr
Zeker, ik vraag me alleen af, is dat niet stiekem een broertje van Binance / Kucoin. Zo goed als dezelfde interface

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-01 18:57
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:44:
[...]

Vanwaar de grote wantrouwen jegens exchanges? Er staan er momenteel 307 exchanges gelist op CMC. De exchanges die er met het geld van hun klanten vandoor gingen zijn volgens mij op 1 hand te tellen toch?
Nee 1 red je niet. Zijn zeker 2 handen voor nodig helaas

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:56:
[...]

Nee 1 red je niet. Zijn zeker 2 handen voor nodig helaas
Met 1 hand kan je sowieso tot 32 tellen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:18

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:54:
[...]

Zeker, ik vraag me alleen af, is dat niet stiekem een broertje van Binance / Kucoin. Zo goed als dezelfde interface
https://www.binance.com/e...-Derivatives-Exchange-FTX

• Ricardovv
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Tja, jij zegt het. Wij zijn er mid 2017 vol in gegaan. Binance heeft ons nog nooit ergens mee teleurgesteld. Qua ontwikkeling is het super snel gegaan. Prima interface, de meeste liquiditeit, lage fees, de meeste extra's zoals de Launchpad, betaalkaart, staking, leverage, de BNB-burns etc. Ik zou niet weten waarom ik bij een ander partij zou moeten zijn.

En dat zie je ook terug. Helemaal na de BSC is BNB ontploft. Maar kijk ook naar het marktaandeel. Ik heb even geen actuele cijfers, maar zijn ze niet goed voor meer dan de helft van al het trading volume wereldwijd? Over de afgelopen maanden registreerden er 300k nieuwe klanten per dag

Juist dat... het is gewoon geen goede zaak dat een bepaalde partij zo machtig word in de markt. Dat maakt de hele markt kwetsbaar.

• Gelukszoekr

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oT-A8Dx-GixrFLos2diD9jvFrQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d132AGnkBN3LZkC1lFs5JKwC.jpg?f=user_large

Verwijderd

Ricardovv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:00:
[...]

Juist dat... het is gewoon geen goede zaak dat een bepaalde partij zo machtig word in de markt. Dat maakt de hele markt kwetsbaar.
Indeed.

Ach, Bitcoin overleeft het wel.

Die heeft al die ongein en toeters en bellen niet nodig. De prijs zal wel wat inkakken voor een x aantal jaren maar wat else is new.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Over de analisten... Men denkt dat er nog een spurt naar boven komt naar blijkbaar 100.000, en vervolgens de bear market ingaat naar 20.000.

Ik denk dat het geen donder uitmaakt want op lange termijn krijg ik toch mijn lambo als ik de eindbaas hodlen verslagen heb. Tot nu toe gaat het goed hoor!

• Gelukszoekr
[...]

Tja. Aan de andere kant heeft Binance door laagdrempelige producten en diensten voor een grote inflow aan nieuwe mensen gezorgd.

Ik denk dat we op dit moment er overall allemaal beter van zijn geworden. Je mag CZ geloven of niet, hij heeft vaak tijdens interviews aangegeven dat hij het ziet als zijn primaire doel om de grote menigte aan de crypto te krijgen. Destijds was 0.1% van de wereld bevolking bekend met crypto. Laten we dat naar 1% krijgen in plaats van de concurrentie met andere exchanges aan te gaan als doel. Maar dan met een Chinees accent

• Thommie.nl
Order toch maar verplaatst naar 44/45 dat moet de bodem van de dump zijn gok ik

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:00:
[...]

Dus FTX is ook gewoon van CZ
CZ, de zorgverzekeraar? The plot thickens! :+

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Vreemd want ik heb toch regelmatig gezien dat Binance plat lag (Kraken blijft hier meester in) op belangrijke momenten en ook de nodige hacks heeft meegemaakt.

Een coinbase, huoibi bitstamp zijn imo vrij transparant en je kan zien hoeveel BTC ze hebben bij binancen is het imo een beetje shady.,

En voor de Aziatische markt zijn er andere exchanges net als de meerderheid van de USA ook geen binance gebruikt, tenminste een aantal maanden terug was dat nog zo, ben er even uit geweest op dat gebied meer bezig gehouden met traden.

• Tartarus
JDx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:57:
[...]

Met 1 hand kan je sowieso tot 32 tellen.
Never mind maar.

Jezus wat waait het hard aan het strand.

[ Voor 15% gewijzigd door Tartarus op 04-06-2021 16:19 ]

• Ricardovv
Het is niet of ik CZ geloof of niet geloof.. de intenties van hem zullen best positief zijn..

Maargoed ieder zijn ding natuurlijk

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Vast wel meer, maar ik doelde op vuist 0-31 open hand (1 2 4 8 16)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Tartarus
Heb het al aangepast 8)7

• Slux
  • Niet online
[...]

Dus dat, stel Binance wordt goed gehackt of krijgen de nodige instanties op hun dak dan reageert de markt daar direct op, kan je ook zien in het verleden bij andere exchanges.

IMO is de oplossing een centrale plek waar er gehandeld wordt beetje zoals het nu op de reguliere beurzen gaat, als er dan een probleem is bij een exchange/broker heeft de markt er minder last van.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
En ik maar denken dat CZ uit CZ (Tsjechie) komt…

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:24:
En ik maar denken dat CZ uit CZ (Tsjechie) komt…
Ik moet telkens aan die zorgverzekering denken.

Verwijderd

Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:06:
Over de analisten... Men denkt dat er nog een spurt naar boven komt naar blijkbaar 100.000, en vervolgens de bear market ingaat naar 20.000.

Ik denk dat het geen donder uitmaakt want op lange termijn krijg ik toch mijn lambo als ik de eindbaas hodlen verslagen heb. Tot nu toe gaat het goed hoor!
Ik geloof ook in jouw strategie. Hoe lang zit jij dan al in de crypto? Gewoon nieuwsgierig.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 22:06

Cis

Dark-Mist schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Dit is eerder een Bart Simpson?
Als daarna Maggy komt, ziet het er niet best uit.
Hopen op Homer Simpson dan maar...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
roflexx schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:33:
[...]

Ik moet telkens aan die zorgverzekering denken.
Ik had het andersom, zag een reclame van CZ, hoe innovatief CZ is, duurde even voor ik door had dat het om de zorgverzekering ging en niet "onze" CZ :+

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Slux schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:23:
[...]

Dus dat, stel Binance wordt goed gehackt of krijgen de nodige instanties op hun dak dan reageert de markt daar direct op, kan je ook zien in het verleden bij andere exchanges.

IMO is de oplossing een centrale plek waar er gehandeld wordt beetje zoals het nu op de reguliere beurzen gaat, als er dan een probleem is bij een exchange/broker heeft de markt er minder last van.
Cryptos zijn decentraal. Dus een centrale plek creëren is niet mogelijk.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:18

knakworst

Get more sats!

AlterMann schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:48:
[...]

Ik had het andersom, zag een reclame van CZ, hoe innovatief CZ is, duurde even voor ik door had dat het om de zorgverzekering ging en niet "onze" CZ :+
Zorg (klantenservice) kan altijd beter. Klopt als een bus.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:06:

Oh ja joh 80% naar beneden? toe maar.

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-12-2025
(jarig!)
Ik heb me vandaag nog wat Harmony One bijgekocht. Buiten de usual suspects (BTC, ETH & ADA) ga ik vooral voor VET & ONE gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Jeroen_HD op 04-06-2021 17:02 ]

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3JQOgu2r0ZQXl0ktqgeoigMb9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4fDknhzJ6LhDCak4TTvKl0ig.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05
63 toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccClBFno1EuaMsCj5pSWKKnI3W8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fkWbWNJ7Snu61Hp2nGpozVVv.jpg?f=user_large

[ Voor 197% gewijzigd door bszz op 04-06-2021 17:08 ]

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:56:
[...]

Cryptos zijn decentraal. Dus een centrale plek creëren is niet mogelijk.
Als de blockchain snel genoeg zou zijn om daar alle trades op te registeren heb je een centrale plek.
Meteen voor iedereen inzichtelijk. ;)

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 21:50
mannowlahn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:00:
[...]

Oh ja joh 80% naar beneden? toe maar.
Ik begon op een tientje, zag de prijs binnen no time (was al in no time van 10ct naar 10 gegaan though) naar 30 gaan en rustig ingestort naar onder de 2, meer dan 80% ruim meer.

Vervolgens hele tijd later moon mission 220.. crash naar zo'n 40 als ik het me goed kan herinneren.

Daarna toch maar de 1000 aantikken, om terug te vallen naar onder de 200

En toen ineens 20k, hup rustig naar 3k

Van 100k naar 20k lijkt me dan redelijk in lijn met het verleden (geen garanties)

• Ronald.42
  • Niet online
Handhaving in de crypto? Of lopen ze straks lachend weg...

https://www.nu.nl/tech/61...rect=1#coral_talk_wrapper

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Dit is aantoonbaar oplichting, sowieso met de QR-codes al, dus deze lopen sowieso niet lachend weg

• TWeaKLeGeND
Heeft weinig met crypto handhaving te maken, is kwestie van oplichting (neem ik aan, ken het specifieke verhaal niet, maar het gaat niet om crypto handhaven). Decentraal wil niet zeggen 'alles kan en mag en niemand kan er iets tegen doen'. Wat je er mee doet (oplichten) en hoe het in elkaar steekt (decentraal en niet eenzijdig centraal 'aan te pakken') staat los van elkaar.

De vraag bij de rechter is dan, verkocht meneer expres troep om mensen geld af te troggelen met valse voorwendselen etc.. Ik vermoed dat dat wel te bewijzen valt.

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-06-2021 17:18 ]

• Jnaaazer
  • Laatst online: 30-01 16:07
Maar weer wat gekocht nadat ik er een klein maandje uit was.

Eth, icon, link

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

Vanuit mijn onderbuik linker balzak voorspel ik moon van het weekend.

Geen financieel advies. Dyor.

[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 04-06-2021 17:18 ]

• Ronald.42
  • Niet online
malarkan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:14:
[...]

Dit is aantoonbaar oplichting, sowieso met de QR-codes al, dus deze lopen sowieso niet lachend weg
Ik vraag me meer af wat de eventuele straf inhoud en of de inkomsten er tegen op wegen.

Stel ik steel een miljoen die ze niet meer kunnen vinden en ik moet een jaar zitten....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Slux
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:16:
Vanuit mijn onderbuik voorspel ik moon van het weekend.

Ja daar kunnen we wat mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3UlFGT5F-sb69HAlnftUjknlPU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DincRY1wgtRkpRySTbsFSsQj.jpg?f=user_large

• TWeaKLeGeND
Ronald.42 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:17:
[...]

Ik vraag me meer af wat de eventuele straf inhoud en of de inkomsten er tegen op wegen.

Stel ik steel een miljoen die ze niet meer kunnen vinden en ik moet een jaar zitten....
Leg de lat wat hoger zou ik zeggen :P Een memecoin maken die explodeeert waar je heel goed mee verdient kom je overigens gewoon mee weg, maar het lijkt er op dat deze heren wel meer deden dan memen. Wel benieuwd naar de inhoudelijke zaak. Misschien is er eigenlijk helemaal niks aan de hand geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-06-2021 17:20 ]

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025

Hopelijk is de vrouw des huizes te porren voor een moon. Lastig research voor te doen.

• Ronald.42
  • Niet online

Laten we het hopen ik ben nu inmiddels weer net zover als mijn buyorder van vanacht.
Had niet op mister musk gerekend en kwam ook vrij laat achter het dipje moet ik zeggen -O-
Toch een teken dat iknog een leven buiten crypto heb. *O*

• Ronald.42
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:19:
[...]

Leg de lat wat hoger zou ik zeggen :P Een memecoin maken die explodeeert waar je heel goed mee verdient kom je overigens gewoon mee weg, maar het lijkt er op dat deze heren wel meer deden dan memen. Wel benieuwd naar de inhoudelijke zaak. Misschien is er eigenlijk helemaal niks aan de hand geweest.
Dat is wel met dit soort nieuws. Je moet echt gaan zoeken wat er nu eigelijk allemaal gedaan en gebeurt is rechtzaak volgen etc.

Nu is het alleen een fud voor de snelle lezer.
" zie je nou wel die crypro is niet te vertrouwen"

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:03

aex351

I am the one

MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:18:
[...]

[Twitter]

Tijd van tweet: 3am

[Afbeelding]

Wat doe ik verkeerd?
Je realiseert niet dat Bitcoin de shit coin is.

Dogecoin gaat overigens nog lekker stabiel :)

< dit stukje webruimte is te huur >

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-01 15:54

MicroWhale

The problem is choice

aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:25:
[...]

Je realiseert niet dat Bitcoin de shit coin is.

Dogecoin gaat overigens nog lekker stabiel :)
:?

I don't get it.
Wat heeft dat met de plaatsing van de tijd van de tweet in de grafiek te maken?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• aex351

aex351

I am the one

MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:29:
[...]

I don't get it.
De tweet benadrukt dat Bitcoin passe is. En dus wordt er snel verkocht. Met als gevolg, een koersdaling.

• malarkan
MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:29:
[...]

I don't get it.
niets, het is AEX

• malarkan
aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:30:
[...]

De tweet benadrukt dat Bitcoin passe is. En dus wordt er snel verkocht. Met als gevolg, een koersdaling.
je weet dat Doge bijna 2x zoveel gedaald is de afgelopen 24 h tov BTC he.

als BTC dan passe is, wat is Doge dan?

• aex351

aex351

I am the one

malarkan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Doge is the peoples currency.

• MrFX
aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SEb_bF2rRHfKh_5iKOYcdwA0JSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gx0yIRT2i2wMAtLXmZZbYqpP.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

malarkan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Een memecoin 8)

Het mooie van DOGE is, je kunt het verdedigen wat je wilt. Maar de code spreekt voor zichzelf :P Daardoor kunnen serieuze DOGE shillers nooit serieus genomen worden, de fundamentele aspecten laten het simpelweg niet toe.

Zowel prachtig als ietwat geniaal tegelijk.

Mooi muntje is het ook. _O-

• Gelukszoekr
Het is dat ik zoals altijd geen euro's heb. Anders wil ik wel wat NANO kopen. Dat Elon dat morgen als groen alternatief tweet voor Tesla aankopen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

Dont feed the troll.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:31
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:44:
NANO kopen. Dat Elon dat morgen als groen alternatief tweet voor Tesla aankopen
Of EUR :+

Geen stroomverbruik aan miners
Bestaat bijna volledig virtueel
Adoptie door overheden, banken, bedrijven, consumenten
Geen fee
Instant
Je kunt het staken voor 0,05% APY (met garantie tot 100K EUR)

Basically superieur aan crypto dus _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 04-06-2021 17:49 ]

• MrFX
*SQUARE CONSIDERING MAKING HARDWARE WALLET FOR BITCOIN: DORSEY

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:44:
Het is dat ik zoals altijd geen euro's heb. Anders wil ik wel wat NANO kopen. Dat Elon dat morgen als groen alternatief tweet voor Tesla aankopen
NANO... Mooi muntje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZDvTBQkMlBwPy0ElhdqvtEFynI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YAxJBDW4tcSDP5XRgSsA6vst.jpg?f=user_large

• aex351

aex351

I am the one

The Redman schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:48:
[...]

Geen fee
Instant

*; Het mooie idee van crypto currency is dat het decentraal kan zijn. Probeer jij maar eens met euro's in een niet EU land te betalen. Succes.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:31
aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:50:
[...]

*; Het mooie idee van crypto currency is dat het decentraal kan zijn. Probeer jij maar eens met euro's in een niet EU land te betalen. Succes.
8)7 gelukkig is DOGE wereldwijd geaccepteerd

Tesla zal zich wel lekker interesseren voor of iets decentraal is.

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 04-06-2021 17:53 ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
The Redman schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:48:
[...]

Geen fee
Instant

Meh. Oneindige supply, tokenomics zijn ongunstig, geen transacties tijdens weekenden, bijbetalen als je er teveel van op je rekening hebt... Gedoemd te mislukken!

• aex351

aex351

I am the one

The Redman schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:52:
[...]

8)7 gelukkig is DOGE wereldwijd geaccepteerd
Binnenkort

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
Begrijp niet goed waarom we op sommigen hier nog reageren. Tot dusverre zijn we gezamenlijk stilzwijgend best ver gekomen.

[ Voor 28% gewijzigd door Youp1e op 04-06-2021 17:55 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:49
aex351 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:39:
[...]

Ik heb nog steeds interesse in die webruimte onder je posts. Ben inmiddels bereid om je daar in DOGE voor te betalen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• malarkan
Richh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Ik heb nog steeds interesse in die webruimte onder je posts. Ben inmiddels bereid om je daar in DOGE voor te betalen.
Inmiddels zo benieuwd wat je er neer zou zetten, maar ja de troll kan alleen maar trollen, en niet tegengetrolld worden..

• TWeaKLeGeND
Betalen met euro's in niet euro landen gaat me toch veel beter af dan met hondjes. (vrij goed eigenlijk, men weet nou eenmaal vaak wel wat een euro waard is en accepteert het gewoon) Maargoed niet iedereen komt wel eens buiten de deur hé. Enkel de dollar acceptatie is nog hoger, ponden scoren vast ook goed historisch gezien.

[ Voor 41% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-06-2021 18:12 ]

• Thommie.nl
Nu kan weer omhoog mijn Buy order is net geraakt Hihi. ;w

• Tartarus
Geld overmaken naar iemand uit een niet eu-land is nog steeds een ellende.
Dat wordt met crypto in een keer opgelost. Ik kan niet wachten tot crypto een beetje mainstream wordt.

[ Voor 42% gewijzigd door Tartarus op 04-06-2021 18:30 ]

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-01 15:12
Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:28:
Dat wordt met crypto in een keer opgelost. Ik kan niet wachten tot crypto een beetje mainstream wordt.
In dat opzicht heb ik meer vertrouwen in banken als Revolut or diensten als Wise. Of wil je USDT gaan overmaken?

Verwijderd

Thommie.nl schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:17:
Nu kan weer omhoog mijn Buy order is net geraakt Hihi. ;w
Wel mooi op Binance wanneer je Cypher wilt kopen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBbK2i8JhzV51SbEW-Tvq83KpAU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HNDiTVpLKloiYoj6KbLZDWpb.jpg?f=user_large

Alleen nog even wachten op een coin met ticker DAN.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Mja, we moeten niet doen alsof cryptotransacties zo zaligmakend zijn. Je moet rekening houden met dingen als GAS fees die enorm kunnen fluctueren, 'ingewikkelde' adressen die foutgevoelig zijn, het juiste netwerk voor de transactie selecteren etc.

Heeft nog een lange weg te gaan voor het echt gebruiksvriendelijk wordt voor de grote massa.

Denk wel dat we in Europa (en specifiek in NL) behoorlijk verwend zijn qua toegankelijkheid van digitale transacties en online bankieren. In veel landen is dat echt nog anders. Wellicht is crypto daar al wel eenvoudiger dan bestaande systemen.

• Tartarus
SlasZ schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:32:
[...]

In dat opzicht heb ik meer vertrouwen in banken als Revolut or diensten als Wise. Of wil je USDT gaan overmaken?
Of eender welk crypto men beiden in hun pf heeft.
Hoe die ander dat bedrag in fiat omzet is zijn probleem.

• TWeaKLeGeND
Betalingen doen aan het buitenland is waar ik crypto al jaren het meest voor gebruik. Maar ik moet zeggen dat fintech ook weer een inhaalslag heeft gemaakt.
Pagina: 1 ... 150 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!