Zero.
Komt goedme1299 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:06:
Klimt alweer omhoog. Ik heb fiat staan om weer in te stappen maar dan moet het wat mij betreft nog wat verder naar beneden kletteren.
Wel vreemd dat ik hier nog nooit iets over gehoord of gelezen heb.
Maar goed, het zal wel gebeurd zijn.
Arrestaties voor grootschalige oplichting met crypto’s: verdachte verkocht eigen munten.
https://www.telegraaf.nl/...hte-verkocht-eigen-munten
Geen tijd voor, laatste 2 weken erg druk gehad met huilen. Op mijn agenda staan nog wel een paar huildagen gepland, komende tijd niet veel beter. Inmiddels ben ik alweer een minuut verder, in die tijd had ik ook kunnen huilen!MaStar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:08:
Lekker rustig hier
Edit: Nog een kleine update over mijn uberdiaree PF. Paar weken terug de top 10 op CMC gekocht. Heb wel op wat coins winsten gepakt maar inmiddels is er van de in totaal 50BNB nog 13 over
Is niet erg normaliter. Ik betwijfel echter of er uberhaupt 1 coin een echte bearmarket overleefd
[ Voor 48% gewijzigd door JW04 op 04-06-2021 13:20 ]
Lunchtijd, mooi weer en vrijdag.MaStar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:08:
Lekker rustig hier
Niet vergeten om genoeg te drinken dan met dit weerJW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:13:
[...]
Geen tijd voor, laatste 2 weken erg druk gehad met huilen. Op mijn agenda staan nog wel een paar huildagen gepland, komende tijd niet veel beter. Inmiddels ben ik alweer een minuut verder, in die tijd had ik ook kunnen huilen!
Boeren graskaas van de kaasboer hier in de buurt op een stokbrood van de Franse bakker.
En jullie!?!?!
broodje kaas met mayonaise, kappertjes, sla, tomaat en picklesQunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:18:
[...]
Boeren graskaas van de kaasboer hier in de buurt op een stokbrood van de Franse bakker.
En jullie!?!?!
nothing stops this train
https://www.imdb.com/title/tt5028002/
Gaat deels over crypto, best geinig.
Goed nieuws. Krijgen de gedupeerden dan ook hun geld terug of een schadevergoeding? Zou wel moeten volgens mij. Wie was die Nederlander met die FUCKMUSK coin? Volgens mij was dat er ook zo een.HoppyF schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:57:
Wat dachten jullie hiervan?
Wel vreemd dat ik hier nog nooit iets over gehoord of gelezen heb.
Maar goed, het zal wel gebeurd zijn.
Arrestaties voor grootschalige oplichting met crypto’s: verdachte verkocht eigen munten.
https://www.telegraaf.nl/...hte-verkocht-eigen-munten
https://opensea.io/seaart
Bijna vergeten, 1 van de coins heeft zelfs een rugpull gedaan dus die is helemaal weg. (was is met forstree of iets wat er op lijkt.)JW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:13:
[...]
Geen tijd voor, laatste 2 weken erg druk gehad met huilen. Op mijn agenda staan nog wel een paar huildagen gepland, komende tijd niet veel beter. Inmiddels ben ik alweer een minuut verder, in die tijd had ik ook kunnen huilen!
Edit: Nog een kleine update over mijn uberdiaree PF. Paar weken terug de top 10 op CMC gekocht. Heb wel op wat coins winsten gepakt maar inmiddels is er van de in totaal 50BNB nog 13 overIk heb in totaal over alle coins ongeveer 15 BNB winst gepakt, waarvan 10 in de binance launchpad en 5 terug in GMR en Bonfire.
Al mijn andere BNB is locked op binance en nieuwe lock is uitverkocht dus kan het net zo goed weer ergens instoppen met deze prijs.
Is niet erg normaliter. Ik betwijfel echter of er uberhaupt 1 coin een echte bearmarket overleefdGeld afgeschreven dus ga het niet verkopen, wellicht zit ik er wel weer totaal naast en moonen ze allemaal nog eens.
Iemand heeft het gehoord en er een halt voor geroepen blijkbaar
Jammer.
De Lambo moet ergens van betaald wordenFordius schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:22:
Hmm ik had vannacht niet moeten zeggen wat gaat VET hard.
Iemand heeft het gehoord en er een halt voor geroepen blijkbaar
Jammer.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Op zich geen slecht plan, natuurlijkTartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:39:
Ik zal er niet raar van opkijken als Musk zich kiesbaar stelt voor POTUS en het zijn doel maakt om Crypto mining met fossiele brandstoffen uit te bannen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ging net in mijn pauze even wandelen en ze waren bij de lokale slager hamburgers aan het bbq-en, daar heb ik er 1 van meegepikt.Qunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:18:
[...]
En jullie!?!?!
Zero.
Verwijderd
Zeker niet. Alles waar energie bespaard kan worden of als het gehaald wordt uit echte groene bronnen(ipv groene licenties) is mooi meegenomen.
dat is gek, want als ik de tijd van de tweet in de grafiek opzoek dan zie ik iets anders...anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:20:
[...]
ik was wakker op exact dat moment, de koerst wat helemaal nog niet 5% down. Was net 400$ af en toen kwam de tweet.....
Het leek mij alsof hij na de daling deze tweet postte, wat een logische reactie had kunnen zijn. Maar ja, damage is done en sentiment is gevormd.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nog leuker is gewoon enkele procenten minder betalen omdat je NIET met je visa aan komt. Maargoed, kan allebei. Verkijk je er alleen niet op het idee dat je nog de beste prijs gaat krijgen min een cashback, zit er verder ook geen limiet aan maximale cashback per maand/jaar/transactie? (of heb je 8% cashback ofzo?)Pelox schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:48:
Zojuist even contact met de dealer gehad, auto betalen kan met visa. Dat gaan we dan maar eens proberen over een paar weken! Zou een leuke cashback zijn, als het lukt uiteraard..
Liever 10k betalen dan 11k betalen en 500 terugkrijgen toch?
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-06-2021 13:57 ]
Ik weet niet of er een limiet is aan de cashback.. er komen mogelijk nog wel kosten bij dus moet het nog even goed uitrekenen, al met al zal het wel wat opleveren denk ik.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:55:
[...]
Nog leuker is gewoon enkele procenten minder betalen omdat je NIET met je visa aan komt. Maargoed, kan allebei. Verkijk je er alleen niet op het idee dat je nog de beste prijs gaat krijgen min een cashback, zit er verder ook geen limiet aan maximale cashback per maand/jaar/transactie? (of heb je 8% cashback ofzo?)
Liever 10k betalen dan 11k betalen en 500 terugkrijgen toch?
Zero.
De mensen die het meest verdienen aan zijn shit moeten er moe van worden?Richh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:40:
Volgens mij weet Malle Elon precies waar hij mee bezig is.
Alle TA'ers/daytraders moe maken van crypto. Hopen dat zij het opgeven en de hodl BTC vrijkomt. En daarna crypto een speelbal maken van andere instituties die niet zo makkelijk verkopen
Stokbroodje brieQunix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:18:
[...]
En jullie!?!?!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
De boer had helaas geen brie
Graskaas is een prima alternatief.
En al een paar long liquidaties voorbij zien komen in de laatste minuten..fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:04:
De Amerikanen. Nooit te beroerd om alles weer in de verkoop te gooien.
Waar kan je dat zien?SlasZ schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:06:
[...]
En al een paar long liquidaties voorbij zien komen in de laatste minuten..
DCA en staking blijft uiteraard lekker staan, krijg alleen zo'n zin om iets bij te kopen nu. Ach nog maar even afwachten en alvast wat extra FIAT klaarzetten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:08:
Net nu ik lekker alles op Binance in staking heb zitten en dacht een soort van achterover te kunnen leunen omdat we weer lekker omhoog gaan, gaat het weer doooowwwnnnnnnnn.
DCA en staking blijft uiteraard lekker staan, krijg alleen zo'n zin om iets bij te kopen nu. Ach nog maar even afwachten en alvast wat extra FIAT klaarzetten.
Kan geen netflix, disney plus of amazone prime tegenop.
Met 1 tweet die feitelijk helemaal niks zegt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nja ik word gek van Elon idd en sowieso verwacht ik deze zomer dat mensen dik gaan uitgeven omdat alles weer open begint te gaan.Pelox schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:30:
[...]
Wat is er aan de hand? Of is dit nog een reactie op onze teslaman?
Evt overheidssteun en brrrrr zal weer terugbetaald (moeten) worden.
Beetje crypto moe hier atm... en verwacht niet veel van de zomer mbt moon
hoe moet je dat lezen? Ik zie gewoon groen/rood buy/sellNgangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:12:
Op AGGR grote rode stromen en een paar buys van 7 en 8 miljoen. En heeeeeel veel liquidations.
Kan geen netflix, disney plus of amazone prime tegenop.
iets eerder
Prijs gaat x20 en er worden 30B USDT geprint en het is volledig organic
Snap niet dat de markt zich nog zoveel aantrekt van Elon. Behalve die zak geld is hij is op dit moment niet meer dan de gebruikelijke Youtube coin shiller.
Om 14:04 was het alleen maar rood wat de klok sloeg met een paar grote kooporders tussendoor. Liquidations zie je voorbijkomen maar zijn ook per candle op te zoeken met mouse-over en dan links bovenin.freshprince schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
[...]
hoe moet je dat lezen? Ik zie gewoon groen/rood buy/sell
anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:20:
[...]
ik was wakker op exact dat moment, de koerst wat helemaal nog niet 5% down. Was net 400$ af en toen kwam de tweet.....
#Bitcoin 💔 pic.twitter.com/lNnEfMdtJf
— Elon Musk (@elonmusk) 4 juni 2021
Tijd van tweet: 3am
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xa3kooZRMPVACoJ3kFY3lhMU.png?f=user_large)
Wat doe ik verkeerd?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben al weken/maanden crypto moe.. lekker een flink deel verkocht. De rest hodl.. ik zie wel. Genieten van de zomer en hier een beetje rondkijken af en toe.Tominatie schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
[...]
Nja ik word gek van Elon idd en sowieso verwacht ik deze zomer dat mensen dik gaan uitgeven omdat alles weer open begint te gaan.
Evt overheidssteun en brrrrr zal weer terugbetaald (moeten) worden.
Beetje crypto moe hier atm... en verwacht niet veel van de zomer mbt moon
Gaan we moon geweldig, gaan we rekt jammer.. koop ik misschien weer wat bij. Nu even helemaal niks.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 04-06-2021 14:23 ]
Zero.
Groen is long rood is short?SlasZ schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:08:
[...]
https://aggr.trade/# (ook pas recent ontdekt door een medetweaker hier
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Er zijn 2 reacties op zijn tweets helaas.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:16:
Elon ligt duidelijk op ramkoers met BTC. Mag hopen dat hij aan het kortste eind trekt.
Snap niet dat de markt zich nog zoveel aantrekt van Elon. Behalve die zak geld is hij is op dit moment niet meer dan de gebruikelijke Youtube coin shiller.
- De sellers die anticiperen op een dump om daarna weer in te kopen. Slim volk, prima acties.
- De sellers die daarop in paniek raken en verkopen om daarna met FOMO ergens tussen de 10% en 30% hoger weer in te kopen, triest om te zien.
soms zie je een roze lijn passeren, en je kan ook filteren er op (alleen liquidaties zien)freshprince schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
[...]
hoe moet je dat lezen? Ik zie gewoon groen/rood buy/sell
Tijdzone geloof ik. Ik was zowaar nog wakker op dat tijdstip, zag een hele dikke rode kaars en toen had Musk net 8m geleden getweet.MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:18:
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
Wat doe ik verkeerd?
Klikken op het tandwieltje, dan zie je alle betekenissen en filters.
Als Elon een Nederlander was geweest:fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:16:
Elon ligt duidelijk op ramkoers met BTC. Mag hopen dat hij aan het kortste eind trekt.
Laat de aandacht in de markt maar eens verschuiven naar die paar Top Doges die niet alleen een store-of-value kunnen zijn, maar zoveel meer toepassingen in hun Mars hebben.
Ik zei het onlangs ook al eens, ik ben bang dat binnenkort echt iemand zich een keer teveel ergert aan hem of teveel geld is verloren. Mag toch hopen dat het zover niet zal komen, maar mensen zijn er gek genoeg voor en ze gaan regelmatig voor minder tegen de vlakte.StevenzeN schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:17:
Vroeger kon je voor een paar bitcoins op een shady website nog wat joego's inhuren om die aspergekweker een toontje lager te laten zingen.
Dat klopt, maar de tijd van de tweet wordt in je eigen tijdzone weergegeven. Die daling was dus al de tweede serie, ipv de eerste, die rond 12u vannacht al was.Richh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:21:
[...]
Tijdzone geloof ik. Ik was zowaar nog wakker op dat tijdstip, zag een hele dikke rode kaars en toen had Musk net 8m geleden getweet.
Klopt.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Ik zei het onlangs ook al eens, ik ben bang dat binnenkort echt iemand zich een keer teveel ergert aan hem of teveel geld is verloren. Mag toch hopen dat het zover niet zal komen, maar mensen zijn er gek genoeg voor en ze gaan regelmatig voor minder tegen de vlakte.
Zero.
En zeker in Amerika, waar je bij een pakje kauwgum een AK-47 kado krijgt.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Ik zei het onlangs ook al eens, ik ben bang dat binnenkort echt iemand zich een keer teveel ergert aan hem of teveel geld is verloren. Mag toch hopen dat het zover niet zal komen, maar mensen zijn er gek genoeg voor en ze gaan regelmatig voor minder tegen de vlakte.
Zeker! Vreemde vent wel, wat hij zegt is zeker interessant, maar het is ook een soort marxistische liberatair - in de zin dat hij op een dogmatische manier een logische richting van de geschiedenis verwacht en allerlei dingen 'natural law' noemt die gewoon zijn politieke voorkeur en Amerikaansheid zijn. En dan heeft hij ook hier een daar z'n historische feiten niet helemaal op een rijtje. (Mooie foto van Martin Luther King ook wbij zijn verhaal over Maarten Luther.) Maar ik heb toch mijn neiging om het weg te klikken onderdrukt, want ondanks dat zit er een interessante (licht paranoïde) visie op de nabije toekomst in. En dat is op zich het belangrijkste wat je met geschiedenis kan, dat ben ik met hem eens, de toekomst voorspellen. Alleen twijfel ik over de manier:Stokstaart schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:17:
@Glenn Hoddle Mark Moss heeft het toevallig over waar we het gisteren over hadden. Ander doel, zelfde proces. Rond 34 minuten..
[YouTube: The Last Time These Three Cycles Converged The Whole World]
Vooral voor jou als historicus een interessant stuk denk ik.
die cycli ben ik ook skeptisch over, maar hij had hele stukken die erg lijken op het werk van Ibn-Chaldun, een 14e eeuwse Tunesiër: Wikipedia: Muqaddimah dus misschien is hij zelf een illustratie van zo'n cyclus daarmee.
Musk heeft z'n coins dus verkocht op 39.5k, daarna tweetje eruit geslingerd, en straks weer terugkopen (hopelijk)?MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:25:
[...]
Dat klopt, maar de tijd van de tweet wordt in je eigen tijdzone weergegeven. Die daling was dus al de tweede serie, ipv de eerste, die rond 12u vannacht al was.
Waarom zou die BTC nodig hebben. Die heeft geld genoegRichh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Musk heeft z'n coins dus verkocht op 39.5k, daarna tweetje eruit geslingerd, en straks weer terugkopen (hopelijk)?
nieuws: Politie arresteert man op verdenking 'pump en dump' met zelfgemaakte ...De Nederlandse politie heeft een man van 39 uit Deventer aangehouden op verdenking van grootschalige oplichting met zelfgemaakte cryptovaluta. Hij zou pump- en dumpacties hebben uitgevoerd met de coins ERSO, MALC, Europ en TulipMania.
Welke 39-jarige Tweaker hebben we hier al een tijdje niet meer gezien?
Friendly reminder om je tokens niet op exchanges te laten staan.
En de threadreader maakt het nog interessanter:
https://threadreaderapp.com/thread/1400394138605047812.html
[ Voor 28% gewijzigd door mjjveldt op 04-06-2021 14:33 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Tja, waarom zit Jeff Bezos z'n Amazon warehouse medewerkers zo uit te puilen, slecht betalen voor zwaar werk?freshprince schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:30:
[...]
Waarom zou die BTC nodig hebben. Die heeft geld genoeg
Terugkopen klinkt wel heel vermoeiend.Richh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Musk heeft z'n coins dus verkocht op 39.5k, daarna tweetje eruit geslingerd, en straks weer terugkopen (hopelijk)?
Die heeft eerst een paar buy-orders gezet en is daarna lekker gaan slapen.
Buy-orders niet gehit bij het wakker worden?
Geen probleem, ff een tweetje tijdens het klutsen van een eitje voor het ontbijt.
Groot gelijk! Zou ik ook doen als ik 1.5B aan Bitcoin had en de markt zo kon manipuleren met één tweet.Richh schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Neen, groen is kopen, rood is verkopen.
Short = je leent bitcoins om ze te verkopen omdat je verwacht dat de prijs gaat dalen. Daarna koop je met fiat de bitcoins die je geleend hebt en los je je lening af. Als alles goed gegaan is koop je aan een lagere prijs dan waaraan je ze geleend hebt en heb je dus wist = short
Long is het tegenovergestelde: je leent (of koopt gewoon met fiat) bitcoins om ze later voor een hogere prijs te verkopen.
163.6K liquidated SHORT @ 36795.01
Als Binance crasht maak ik me meer zorgen over de crypto wereld in zijn geheel. MtGox hack valt hierbij dan in het niet. Tegen die tijd heb ik mijn ledgers ook leeg gedumpt.mjjveldt schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:31:
[Twitter]
geen idee, ik zat op de plee en we hadden net dat eerste stukje rood gehad (iets van 400 a 500$, koers was toen iets van 38600 geloof ik) en toen ping, tweet elon. Direct met long gesloten met mooie winst en toen ben ik weer gaan pitten.MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:25:
[...]
Dat klopt, maar de tijd van de tweet wordt in je eigen tijdzone weergegeven. Die daling was dus al de tweede serie, ipv de eerste, die rond 12u vannacht al was.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Met Margin en Loans hebben we het niet over Flexible Stakings, Locked Stakings en DeFi stakings toch? Binance is nogal rijk in benamingen zeg maar.
anti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:43:
[...]
geen idee, ik zat op de plee en we hadden net dat eerste stukje rood gehad (iets van 400 a 500$, koers was toen iets van 38600 geloof ik) en toen ping, tweet elon. Direct met long gesloten met mooie winst en toen ben ik weer gaan pitten.
Was je niet voor niks wakker dus.
haha idd
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XAIjg4h4Mrm0iYJiz1xMwMxK.jpg?f=user_large)
Zelfs de 6k was nog spannender.
Af en toe een debiele miljardair die wat tweet maar verder gebeurd er ook geen fuck.
Zou mooi zijn als Binance inderdaad behoorlijk in de problemen zit en knapt en een 12 jarige berenmarkt ontketend of beter nog; die hele fucking tyfuscrypto voor eeuwig de dood en daarmee geschiedenis in ramt.
Wat een ongegeneerde pump en dump bende is die crypto geworden zeg. 20 miljard coins per uur erbij onder het motto technologie en toekomst. Fucking hell.
Laat het maar kapot branden in de diepste krochten van de hel.
Of moon natuurlijk.
Ik wist niet dat je kwaad werd...Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:47:
Bitcoin 35k. Jaren terug konden we er alleen maar van dromen, maar nu is het de saaiste kut met peren range ooit.
[Afbeelding]
Af en toe een debiele miljardair die wat tweet maar verder gebeurd er ook geen fuck.
Zou mooi zijn als Binance inderdaad behoorlijk in de problemen zit en knapt en een 12 jarige berenmarkt ontketend of beter nog; die hele fucking tyfuscrypto voor eeuwig de dood en daarmee geschiedenis in ramt.
Wat een ongegeneerde pump en dump bende is die crypto geworden zeg. 20 miljard coins per uur erbij onder het motto technologie en toekomst. Fucking hell.
Of moon natuurlijk.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Klopt, maar ze hebben wel de USDT rente teruggebracht stilletjes en betalen die uit in BNB. Er zijn soms withdraw issues blijkbaar met USDTNgangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:44:
Even een noob vraag voor de zekerheid, al weet ik met 99% zekerheid het antwoord maar die kleine twijfel neem ik toch graag weg, evt ook voor andere cryptonoobs:
Met Margin en Loans hebben we het niet over Flexible Stakings, Locked Stakings en DeFi stakings toch? Binance is nogal rijk in benamingen zeg maar.
[Afbeelding]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ook toe aan weekend zo te lezenVerwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:47:
Bitcoin 35k. Jaren terug konden we er alleen maar van dromen, maar nu is het de saaiste kut met peren range ooit.
[Afbeelding]
Of moon natuurlijk.
Precies, heb ook hetzelfde met Tether,JW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Als Binance crasht maak ik me meer zorgen over de crypto wereld in zijn geheel. MtGox hack valt hierbij dan in het niet. Tegen die tijd heb ik mijn ledgers ook leeg gedumpt.
Denk niet dat je op dat moment even rustig naar een andere Stablecoin kan gaan?
Redelijk hoog Black Swan gehalte dan zeg maar.
Deze tweet lijkt te wijzen op jouw eerder geuitte zorgen over minder percentages op de stablecoinsearnings @Glenn Hoddlemjjveldt schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:31:
[Twitter]
Overigens maak ik me geen zorgen over Binance. Die pakken zoveel marge/fees op alle transacties op oa spottrading
[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 04-06-2021 14:53 ]
The bigger they are...PHPResource schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:51:
[...]
Overigens maak ik me geen zorgen over Binance. Die pakken zoveel marge/fees op alle transacties op oa spottrading
Tja?MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:18:
[...]
[Twitter]
[Afbeelding]
Wat doe ik verkeerd?
https://mobile.twitter.co...-van-elon-muska8570d13%2F
Hmmm, dit lijkt me dan vooral een probleem voor mensen die in die liquidity pools zitten. Maar er van uitgaande dat Binance niet liegt zie ik niet echt een probleem met hun insurance fund:PHPResource schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:51:
[...]
Deze tweet lijkt te wijzen op jouw eerder geuitte zorgen over minder percentages op de stablecoinsearnings @Glenn Hoddle
https://www.binance.com/en/futures/funding-history/2
Op zich verstandig dat ze die rentes verlagen als ze ze zelf onhoudbaar achten door zulke volatiliteit, als dat het is dus, maar acute geldnood zie ik eigenlijk niet echt. Maar wat is dan de reden om in BNB uit te keren? Vertrouwt Binance Tether misschien niet meer? En gebeurt dat eigenlijk ÜBERHAUPT wel, want dit is een interessant draadje, maar wel van iemand met 34 posts op Twitter.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ga je gang, er is echt niks aan de hand. Binance is gewon transparant.UniMatrix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:04:
Hmmm, wilde net over een paar weken iets met Pancakeswap gaan doen op de BSC.
Verwijderd
Zou wel een mooie reiniging zijn. 95% tot 99% van de shitcoins die hopelijk sterft.JW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Als Binance crasht maak ik me meer zorgen over de crypto wereld in zijn geheel. MtGox hack valt hierbij dan in het niet. Tegen die tijd heb ik mijn ledgers ook leeg gedumpt.
En de kans om wat Bitcoin te kopen voor 100 eurie het stuk.
Mee eens hoor. Noem mij naief maar ik vertrouw binance voor 99 procent op het gebied van veiligheid en liquiditeit.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:02:
[...]
Hmmm, dit lijkt me dan vooral een probleem voor mensen die in die liquidity pools zitten. Maar er van uitgaande dat Binance niet liegt zie ik niet echt een probleem met hun insurance fund:
https://www.binance.com/en/futures/funding-history/2
Op zich verstandig dat ze die rentes verlagen als ze ze zelf onhoudbaar achten door zulke volatiliteit, als dat het is dus, maar acute geldnood zie ik eigenlijk niet echt. Maar wat is dan de reden om in BNB uit te keren? Vertrouwt Binance Tether misschien niet meer? En gebeurt dat eigenlijk ÜBERHAUPT wel, want dit is een interessant draadje, maar wel van iemand met 34 posts op Twitter.
Vwb usdt rewards, misschien wachten ze op het SEC onderzoek. Of ze proberen hun eigen stable coins voorrang te geven.. achja koffiedik kijken
is de markt niet gewoon helemaal kapot gemaakt
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 04-06-2021 15:12 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Binance en transparantJW04 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:05:
[...]
Ga je gang, er is echt niks aan de hand. Binance is gewon transparant.
Binance en BSC zijn op dit vlak wel echt gescheiden; zelfs als er iets met Binance aan de hand is, kun je met een gerust hart de BSC en dus pancakeswap gebruiken. (Los van de kwaliteit van de shitcoins die je daar gebruikt dan.)UniMatrix schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:04:
Hmmm, wilde net over een paar weken iets met Pancakeswap gaan doen op de BSC.
Ik vind het niet naïef. Van alles exchanges vertrouw ik Binance het meeste, en al helemaal op het vlak van niet in de financiële problemen komen. En trouwens, als Binance dit liquiditeitsprobleem zou hebben, zouden andere exchanges dat toch waarschijnlijk ook hebben? En zou je er vast meer over horen dan nu.PHPResource schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Mee eens hoor. Noem mij naief maar ik vertrouw binance voor 99 procent op het gebied van veiligheid en liquiditeit.
Vwb usdt rewards, misschien wachten ze op het SEC onderzoek. Of ze proberen hun eigen stable coins voorrang te geven.. achja koffiedik kijken
Gaat het Jaapie?..Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:47:
[Afbeelding]
Of moon natuurlijk.
Ik wou net wat nieuwe buy orders op binance zetten..Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Zou wel een mooie reiniging zijn. 95% tot 99% van de shitcoins die hopelijk sterft.
En de kans om wat Bitcoin te kopen voor 100 eurie het stuk.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/VSfiM0uSwY43HrAbx1NwN7Sv.jpg?f=fotoalbum_large)