Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tja. Het huidige model gaat toch echt een keer flink klappen zou je zeggen. Maar het anders doen is natuurlijk niet de populaire actie die politici graag op hun naam zetten. Daarom stelt elke volgende machthebbende het uit en is het gewoon een tijdbom die van regering op regering doorgegeven wordt tot er één de lul is en alles in elkaar flikkert op het moment dat die aan de macht is.Mooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:42:
[...]
[...]
Snap het wel, ze moeten een zondebok vinden. Hun dollar gaat momenteel door het afvoerputje![]()
[Afbeelding]
Oplossing: Zoek de oorzaak volledig bij jezelf. Minder dollars drukken (inflatie onder controle houden), zodat er minder dollars zullen verdwijnen in alternatieve assets, zoals Bitcoin. Mensen gaan hoe dan ook alternatieven zoeken voor een devaluerende valuta.
Probleem: Doen ze dat, dan stort het land de financiele afgrond in. Lastig, lastig
Inderdaad. Vanmorgen in de Matic FOMO val getraptS1W schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Matic is tegendraads, stijgt vaak als anderen dalen...
Je had slechts 6 maandjes geleden $1000 in Matic moeten steken, had je nu $90.000 gehad. Dat is nutsspacer schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:49:
[...]
Inderdaad. Vanmorgen in de Matic FOMO val getrapt.
Met een instabiele Bitcoin is het absoluut niet bepaald verstandig om in dit soort muntjes te stappen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb er een sloot van, heb ze op binance staan maar daar is XYM niet gelist, kan ze daar niet verkopen. Ik hou ze voorlopig wel vast, vroeg of laat zal die wel pompen, misschien wel bij listing bij Binance ofzo.Valar Morghulis schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:18:
Hebben er hier nog mensen XYM? Heb die een tijd geleden bij de airdrop gescoord maar verder nooit naar gekeken/ wat mee gedaan.
Ben benieuwd of de meeste dit verkocht hebben of holden met een bepaalde reden
Verder geen usecase ofzo voor dit briljante staaltje technologie.
De tijd leert of het tij keert
Ik was er ook in gestapt om even snel meet te liften maar dat mislukt vandaag. Gisteren lukte dat wel goedMooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:51:
[...]
Je had slechts 5 maandjes geleden $1000 in Matic moeten steken, had je nu $90.000 gehad. Dat is nuts![]()
Met een instabiele Bitcoin is het absoluut niet bepaald verstandig om in dit soort muntjes te stappen.
Dit soort dingen moet je onthouden voor de volgende bullMooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:51:
[...]
Je had slechts 6 maandjes geleden $1000 in Matic moeten steken, had je nu $90.000 gehad. Dat is nuts![]()
Doe een leveraged x50 terwijl je wacht, eventueel verlies verhalen op de NSTominatie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:53:
fuck het hele treinverkeer ligt plat, zit je dan op het station te wachten.
kut leventje
When Lambo?Tominatie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:53:
kut leventje
Lessen voor de volgende bullrun:Mooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:51:
[...]
Je had slechts 5 maandjes geleden $1000 in Matic moeten steken, had je nu $90.000 gehad. Dat is nuts![]()
- Omarm alle shit die Binance de cryptospace in schiet (denkt pijnlijk terug aan cake/bnb/venus/Matic/enz)
- Koop diep in de bearmarket alle alts die via binance-launchpad zijn gelaunched. Wacht op +5000% en verkoop
De tijd leert of het tij keert
Niet meer, heeft 'ie moeten verkopen.pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:55:
@Tominatie met de trein dacht dat jij wel in een Lambo reed.😁
haha ik ben een doodnormale gozer hoor, geen patser. Sowieso heb ik niet heel veel met auto’s.pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:55:
@Tominatie met de trein dacht dat jij wel in een Lambo reed.😁
Ik heb wel een schrootbak gekocht een tijd geleden maar ik rijd bijna nooit auto. Met de fiets en Ov red ik bijna alles.
Verwijderd
elon hebt het verneukt.
meer overheden die het uitbannen
co2 uitstoot veel te groot terwijl we met dat stomme klimaatakkoord zitten.
geen use case
De grootste exchanges kunnen makkelijk omvallen en worden niet door landen gefinancierd.
geen nieuwkomers op de markt.
ik kan ook maar niet een klein beetje bullish ervan worden.
Sterk betoog, ik ben over. All in op rippleVerwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
waarom zijn jullie zo bullish, btc is over.
elon hebt het verneukt.
geen use case
De grootste exchanges kunnen makkelijk omvallen en worden niet door landen gefinancierd.
Heeft iemand nog die Tweakers Slowchat Meeting Lambo's foto? De lambo's moeten daar even vervangen worden met, UPs.
Niet mee eens.raq schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Lessen voor de volgende bullrun:
- Omarm alle shit die Binance de cryptospace in schiet (denkt pijnlijk terug aan cake/bnb/venus/Matic/enz)
- Koop diep in de bearmarket alle alts die via binance-launchpad zijn gelaunched. Wacht op +5000% en verkoop
1. We zitten nog volop in de bullrun.... de bearmarkt moet nog beginnen, maar pas nadat we eventueel een nieuwe piek hebben bereikt (whishful thinking). De volgende zal over 2-3-4 jaar zijn naar verwachting. (als we een herhaling van cycles krijgen tenminste)
2. Binance is nu een hype, maar dit kan over een paar jaar wel iets anders zijn. Ik verwacht wel Binance er lekker bij blijft hangen en je hier door de jaren heen prima op mee kunt liften. Wel een beetje het nieuws in de gaten houden, want het blijft af en toe behoorlijk schimmig natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 31-05-2021 16:05 ]
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nog 3 jaar te gaan in de Elon-mobiel. Ik verlang al terug naar de Duitser.pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
@Tominatie mooi man rijd zelf ook een VW up! dus niet van de lambo!
Generate.Opinion(nu.nl)Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
https://opensea.io/seaart
Tijd om de NS te shorten.Tominatie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:53:
kut leventje
Oh wacht...
Juist door corona ben ik blij met mijn eigen auto voor de deur. Al heb ik hem niet eens nodig voor werk (thuiswerken) of boodschappen (kijk net niet uit op de super) Maar gewoon van A naar B wanneer jij het wil.
hoe smaakt het bier!Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
Het is de schuld van de Rabobank.Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
Ik heb ook een VAG-product!pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
@Tominatie mooi man rijd zelf ook een VW up! dus niet van de lambo!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zie overheid ook als de grootste dreiging voor de crypto-markt.Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
Men gooit het uitbannen van crypto op de bevolking beschermen tegen scams, maar in werkelijkheid is men bang voor het mislopen van vermogensbelasting. Verder zie ik BTC op 36.5k, dat lijkt me bullish genoeg na de shitstorm aan slecht nieuws die jij zo mooi uiteen zet.
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
Ik probeerde laatst eens Fantom en Polygon te gebruiken, je moet toch een beetje op hypes blijven springen. Het lukt me gewoon niet, al die malle bruggen met hun rare UI, gewrapte coins, etc...Mooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:03:
[...]
2. Binance is nu een hype, maar dit kan over een paar jaar wel iets anders zijn. Ik verwacht wel Binance er lekker bij blijft hangen en je hier door de jaren heen prima op mee kunt liften. Wel een beetje het nieuws in de gaten houden, want het blijft af en toe behoorlijk schimmig natuurlijk
https://www.google.nl/amp...s-overheated-bull-market/
Geeft te denken voor de komende tijden
FTM is net als BNB. Je koopt FTM op Binance. WIthdraw naar je wallet (in mijn geval metamask) en je bent klaar.Withdraw functie op Binance staat weer gewoon open.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Ik probeerde laatst eens Fantom en Polygon te gebruiken, je moet toch een beetje op hypes blijven springen. Het lukt me gewoon niet, al die malle bruggen met hun rare UI, gewrapte coins, etc...
Hier nog een. Best frustrerend dat er wel gewoon een goederentrein voorbij rijdt hahaTominatie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:53:
kut leventje
Niet alleen dat, maar ook daadwerkelijk "van A naar B", en niet "van ergens binnen een straal van een paar kilometer van A naar ergens binnen eens traal van een paar kilometer van B, zolang A en B tenminste in een soort van stad liggen op zijn minst want anders kun je het wel vergeten".Joosie200 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Maar gewoon van A naar B wanneer jij het wil.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
13 april 2021PHPResource schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:15:
In retrospect, dit artikel was betrekkelijk accuraat:
[ Voor 21% gewijzigd door enomiss op 31-05-2021 16:23 ]
De routekaart door Nederland, die Elon Musk moet afleggen als boetedaad voor zijn slechte tweets van de afgelopen tijd?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
***Kijkt naar grafiek btc, nog steeds boven de 20k, niks aan het handje dus.....Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
nothing stops this train
Alleen zo jammer dat ik ze voor het 3,5 dubbele heb gekocht.
*kijkt naar jaarverschil BTC van 236.69%, ziet ook weinig*Kol Nedra schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:23:
[...]
***Kijkt naar grafiek btc, nog steeds boven de 20k, niks aan het handje dus.....
Ik schrijf ook in verleden tijd?
De auteur had dus begin april al in de gaten dat het wel eens kon gaan dalen
wtf is er bij NS gebeurd?!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vandaag is rood, de kleur van het spoorwegnetwerk. Vandaag zijn de crypto charts groen. In Almelo is altijd wat te doen.
Wat moet het vermoeiend zijn om altijd maar het negatieve te filteren en te onthouden. Er zijn ook zoveel mooie dingen man. Om af te sluiten met 3 quotes van jouw naamgenoot:Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:59:
elon hebt het verneukt.
geen use case
Deze vanwege de door jouw negatieve genoemde zaken over BTC:
Deze omdat je een mooie "opportunity" laat lopen:“Sometimes you just gotta let s*** go and say ‘To hell with it’ and move on.”
En de laatste omdat deze over BTC zelf gaat:“Look, if you had one shot, or one opportunity. To seize everything you ever wanted in one moment. Would you capture it or just let it slip?”
“Cause sometimes, you just feel tired. Feel weak. And when you feel weak, you feel like you wanna just give up. But you gotta search within you. You gotta find that inner strength, and just pull that shit out of you. And get that motivation to not give up and not be a quitter.”
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
“Iets is sinds vorig jaar gewoon naar boven gegaan, daarom wil ik niet geloven dat het op dit moment in een neerwaartse trend zit.”malarkan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:24:
[...]
*kijkt naar jaarverschil BTC van 236.69%, ziet ook weinig*
Maktub
Dat is nogal veel dat je er uit haalt zeg! natuurlijk is het minder, maar om het dan maar het eind van BTC te noemen is wel een ander iets.MrMrq schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:36:
[...]
“Iets is sinds vorig jaar gewoon naar boven gegaan, daarom wil ik niet geloven dat het op dit moment in een neerwaartse trend zit.”
Klopt de hele defi space is een grote UI jankzooi. Allemaal leuk die oplossingen maar hopelijk is er straks een partij die ook oog heeft voor gebruiksgemak.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Ik probeerde laatst eens Fantom en Polygon te gebruiken, je moet toch een beetje op hypes blijven springen. Het lukt me gewoon niet, al die malle bruggen met hun rare UI, gewrapte coins, etc...
CELR?mannowlahn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Klopt de hele defi space is een grote UI jankzooi. Allemaal leuk die oplossingen maar hopelijk is er straks een partij die ook oog heeft voor gebruiksgemak.
We mogen hopen dat 29/30k de bodem is/was voor deze bull. Als hij door de 29/30k zakt dan wordt het echt spannend en zou het wel eens voorbij kunnen zijn tot de volgende halving.
Ik verwacht komende weken/maanden schommelingen tussen 29k en 42k.
En wat de aankomende fiat crisis gaat betekenen voor BTC... rara...
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 31-05-2021 16:57 ]
Wellicht, maar wat we tot nu toe zien, is het echt dramatisch gesteld qua UI. De SGN is echt tergend slecht, je kan niet eens zien wat de API is per validator. cBridge geeft hopelijk een betere UI. Maar ze zullen echt een team van designers moeten inhuren, dat zal echt de markt kunnen veranderen. Zoveel tech wat goed is maar qua gebruiksgemak niet te doen. Ik heb even bv met trustwallet en pancakeswap wat gedaan, maar dat is zelf al teveel gedoe voor mij persoonlijk.
Zie wel dat nu Trazo.io met wat bezig is
https://twitter.com/TrazoIo/status/1398652286906208259
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 31-05-2021 16:53 ]
Niks. Bij Prorail daarentegen...
Kun je ook even het einde van de bearmarket voorspellen?PHPResource schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:15:
In retrospect, dit artikel was betrekkelijk accuraat:
Slechte naam, ik zou het renamen naar wayoGlenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:54:
Kijk, er is een nieuwe kutcoin op Matic., Yayo. Je moet hem niet kopen, maar hun whitepaper is een vorm van kunst: https://docs.yayo.fund/whitepaper.pdf
Het kan zo maar uit de pen van @Verwijderd komenQ: Why “Yayo”?
Cocaine is biological capitalism, the purest expression of consumption-reward cycle, and the progenitor of
industrious abundance. We perform a conscious invocation of its functional-aesthetic energy in an
embodiment ritual towards immense Market Power. Do you get it now?
Q: Price target?
The Team must keep all energy focused on the One Billion Dollar Market Cap. We will surpass the global
cocaine market and cause a metaphorical-material displacement, reversing the CIA supply chain and thereby
channeling the GDP of a small country onto our Balance Sheets. Believe in The Mission.
Q: What are Yayo Corp’s company values?
1. One Million Powerfuck Dollars
2. Unlimited Resources = Infinity Money
3. Brand Philosophy: Aggression.
Q: Do you plan to give anything back to charity?
Here at Yayo Corp, we have no hesitation making a Mega Million or two, because we deserve it: better us
than the rest.
Q: Why launch now? The market just crashed!
When the market zigs? You zag. Fortunes aren't made in the pump, they're made in positioning yourself
between them. Blood in the streets means there's blood for the taking. If you don't want it, I'll eat it right off
your plate, Buddy. If you don't have what it takes to grab this Bull by the horns? Get out of my office.
Q: How do you respond to The Allegations?
Here at Yayo Corp, we outsource morality to Legal. No further questions at this time.
[ Voor 70% gewijzigd door Joosie200 op 31-05-2021 17:06 ]
Hangt er in die boom erachter ook al een groen gele rakker?pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:08:
@malarkan nu je het er over hebt wel tijd voor een gele rakker. !16:00 geweest.
[Afbeelding]
Jezus, wat een trip.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:54:
Kijk, er is een nieuwe kutcoin op Matic., Yayo. Je moet hem niet kopen, maar hun whitepaper is een vorm van kunst: https://docs.yayo.fund/whitepaper.pdf
Dollarbiljetten.Joosie200 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Ik ben benieuwd wat ze liepen te smoken toen ze dit op papier zetten
https://speld.nl/2021/05/...n-voor-1-juli-thuis-zijn/
Indiase regering die crypto verbiedt en 2 maanden later weer toestaat. Elke 2 maanden wisselt dat daar. Deze stijging niet zo significant.niels j schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:11:
heeft elon getweet over wrx ofzo? allemachtig.
Oh jee, panieknieuws!wouterwouter2 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:19:
[...]
Indiase regering die crypto verbiedt en 2 maanden later weer toestaat. Elke 2 maanden wisselt dat daar. Deze stijging niet zo significant.
[Afbeelding]
HOLDN'T!!!
LINK, VET, KSM en ETH 10%+
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja? Btc in de uitverkoop? Yes please 😁pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:47:
Bijna weer 18:00 we zullen zien.😕
nothing stops this train
Vet irritant dit.. het "vertrouwen" moet maar even rap hervonden worden en hup door stoten boven de 40k en daar blijven aub!!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ehh, tja, ik heb gewoon een zak ETH die ik niet ga traden, vandaar dat ik dacht misschien stake ik 'm maar. Maar goed, dat is fixed en dat schrikt mij wel af, het meest heb ik flexible erin staan.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Met welke strategie denk je meer succes te behalen als in: much coins/much knowlegde
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Je hebt twee ochtenden op rij hele mooie inkoopmomentjes gehad! Je zat gister ook al te miepen haha.
Hoe dan? Je hebt ruim een maand te tijd gehad. Sterker nog als je uitzoomt ziet het er nog geweldig uit om in te kopen.
Haha maar toen werkte ikYoup1e schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:33:
[...]
Je hebt twee ochtenden op rij hele mooie inkoopmomentjes gehad! Je zat gister ook al te miepen haha.
Moet nog een beetje spelen met limits enzo sinds ik het pas 2 weken doe
[ Voor 9% gewijzigd door dglavimans op 31-05-2021 18:36 ]
De 50%+ inhaalslag moet nog komen. Niks mis mee om nu nog te kopen. Gewoon een beetje uitzoomen.
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 31-05-2021 18:37 ]
Interessant, eens kijken. Nog voorkeur voor 1 van de 2?Sydney08 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Mina wordt vannacht unlocked rond 02.00 uur en is dan te koop via Kraken en Coinlist. Andere exchanges zijn nog niet aangekondigd geloof ik.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wekker op 05:00 zetten morgen.dglavimans schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:35:
[...]
Haha maar toen werkte ik
Moet nog een beetje spelen met limits enzo sinds ik het pas 2 weken doeMaar snap inderdaad wel dat het wel fijn is alles weer groen te zien worden
Moet alleen het geduld spelletje nog een beetje leren (en wellicht wat vroeger opstaan)
Ik geloof sinds vandaag niet meer in rood, hodl ADA en MATIC, miss alles nog naar ADA.
Wil Mini ook proberen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Zijn we dan eindelijk door de 37?
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 18:48 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zou wel weer een anticlimax zijn. Als dit de lower high tov van de 40k eergister is...pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:28:
Vertrouw het voor geen reed \pump en dump.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/FCuAZrysA6r0ZX1EGdRykMC2.jpg?f=fotoalbum_large)