'One Elon Tweet a day, keeps the bullmarket away.'raq schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:19:
[...]
Nou, ik had dus net m'n Tesla geleverd gekregen vlak voordat Elon met z'n negatieve getweet kwam. Zit ik nu dus voorlopig met zo'n wagen van die eikel, kon 'm niet eens met BTC of met de Visa betalen in Nederland.
Sindsdien zit ik te broeden op een strakke anti-Elon tekst voor op de kentekenplaathouder.
"My other car is a Polestar"raq schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:19:
[...]
Sindsdien zit ik te broeden op een strakke anti-Elon tekst voor op de kentekenplaathouder.
Dat past perfect binnen de beste (lange termijn) strategie.freshprince schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:03:
Wel nieuwschierig of de interesse gaat afnemen met einde van corona en zomer/goed weer in aantocht.
Ik heb ook heel het weekend niet naar crypto gekeken en gezellig buiten vertoeft.
"I'd rather see XRP succeed than another Elon Doge-tweet"
Bulls or Bears they are both animals..
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Daar zit je dan in je model drietje, te wachten op een tweetje
Liever een kletsnatte scheet dan een Elon tweet.
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 31-05-2021 12:07 ]
Zero.
Dat mag sowieso op ieder zijn kenteken-houderPelox schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:05:
Liever een kletsnatte scheet dan een Elon tweet.
Verwijderd
Musk. From bullcycle to bicycle.
Trouwens... Groene dildo's.
Dat laatste dan niet op je bumpersticker.
Trouwens... Groene dildo's.
Dat laatste dan niet op je bumpersticker.
ETH staken op Binance voor ETH2? Ja of nee?
Ja & neeStrongArmLance schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:17:
ETH staken op Binance voor ETH2? Ja of nee?
https://opensea.io/seaart
Ik denk eerder dat de meeste hier zien dat het geen moon is.Darrell schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:18:
Btc moon en niemand die het ziet.
Het is pas moonwaardig als de koers door een belangrijke weerstand breekt met aardig wat volume.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 31-05-2021 12:21 ]
Tabacca plaatst ook eens een short X10 omdat BTC tegen de weerstand aan zat en werd afgeketst op de 15 min, 5 min later groene candle van 2%
Nou ja, moon is anders, maar het is zeker niet slecht. Als in de VS straks de beroepsmatige handelaars en investeerders nog even voor een paar van zulke groene dildo's zorgen is het in elk geval duidelijk dat de bullmarkt nog niet voorbij is, liefst in een dag door de 3,75k, 40k en 42k, maar echt moon zal echt nog wel een paar weken duren. Zo niet langer.Darrell schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:18:
Ik durf tegenwoordig niet meer te kijken.. hoor het wel als we op 69k staan.Darrell schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:18:
Zero.
Bij 37100-37400 is de kans groot dat die gewoon weer richting de 34k gaat.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:24:
[...]
Nou ja, moon is anders, maar het is zeker niet slecht. Als in de VS straks de beroepsmatige handelaars en investeerders nog even voor een paar van zulke groene dildo's zorgen is het in elk geval duidelijk dat de bullmarkt nog niet voorbij is, liefst in een dag door de 3,75k, 40k en 42k, maar echt moon zal echt nog wel een paar weken duren. Zo niet langer.
Iets anders verwachten is nu is erg optimisitisch.
Je kan nu wel lekker je sats vermeerderen.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 31-05-2021 12:29 ]
Waarom optimistisch na een correctie van 50%? De weg omhoog is waarschijnlijker dan omlaag.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:28:
[...]
Bij 37100-37400 is de kans groot dat die gewoon weer richting de 34k gaat.
Iets anders verwachten is nu is erg optimisitisch.
Je kan nu wel lekker je sats vermeerderen.
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 31-05-2021 12:33 ]
Correctie van 50% tov van een uiterste wick zegt niet veel. Er is nog steeds een neerwaartse trend.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:32:
[...]
Waarom optimistisch na een correctie van 50%? De weg omhoog is waarschijnlijker dan omlaag.
LOL. Vanochtend muntjes verkocht. 3 minuten later schiet ie omhoog. Ik huh.
Het klinkt als een dom antwoord, maar het geeft aan dat we dit niet voor je kunnen beantwoorden. Lees je in op Binance wat ETH 2.0 staking inhoudt en Google alle termen die je niet begrijpt. Pas als je het helemaal begrijpt, beslis je of het iets voor je is.
gelieve meer te verkopen en hier op voorhand aankondiging van de makenLennie schild schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:51:
LOL. Vanochtend muntjes verkocht. 3 minuten later schiet ie omhoog. Ik huh.
dank bij voorbaat
Ik was net bij een echte Franse bakker hier in de buurt en ik dacht, ik bestel een stokbrood met sesamzaadjes. Is dus de prijs gestegen van €1,60 naar €1,70! INFLAZIE!1!!!! Dus toch maar in plaats van sesamzaadjes dus maanzaad genomen. Niet alleen vanwege "maan", maar ook omdat de zaadjes positief getest kan worden op stoffen in opiaten.
Dus laat de groene candles maar komen!
[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 31-05-2021 12:56 ]
Watmathiasc schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:53:
[...]
gelieve meer te verkopen en hier op voorhand aankondiging van de maken
dank bij voorbaat
En dan te weten dat men streeft naar een hogere inflatie om de schulden het hoofd te zien... Wordt nog leuk de komende 4 jaar.Qunix schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:55:
Ik was net bij een echte Franse bakker hier in de buurt en ik dacht, ik bestel een stokbrood met sesamzaadjes. Is dus de prijs gestegen van €1,60 naar €1,70! INFLAZIE!1!!!! Dus toch maar in plaats van sesamzaadjes dus maanzaad genomen. Niet alleen vanwege "maan", maar ook omdat de zaadjes positief getest kan worden op stoffen in opiaten.
Negatievelingen. We hadden nu ook 7k lager kunnen staan.
Hahah, was maand geleden bij de bakker. Zegt ‘ie hippie dat deze bitcoin boy wel met Bitcoins kon betalen. Ik dat natuurlijk gedaan.Qunix schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:55:
Wat ‘n goedkoop brood was dat joh!
Actie bij de bakker:graceful schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:59:
[...]
Hahah, was maand geleden bij de bakker. Zegt ‘ie hippie dat deze bitcoin boy wel met Bitcoins kon betalen. Ik dat natuurlijk gedaan.
Wat ‘n goedkoop brood was dat joh!
Nu 1 brood halen, 2 broodjes fee betalen!
Als ik een auto ga kopen van mijn cryptowinsten, wil ik deze tekst graag claimenraq schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:47:
'Former bagholder'
Heerlijk subtiel
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Beurs in de VS is gesloten vandaag ivm nationale feestdag. Ik verwacht vandaag weinig professionele handel.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:24:
[...]
Nou ja, moon is anders, maar het is zeker niet slecht. Als in de VS straks de beroepsmatige handelaars en investeerders nog even voor een paar van zulke groene dildo's zorgen is het in elk geval duidelijk dat de bullmarkt nog niet voorbij is, liefst in een dag door de 3,75k, 40k en 42k, maar echt moon zal echt nog wel een paar weken duren. Zo niet langer.
Er zijn weer nieuwe locked staking opportunities op Binance. Onder andere >32% op KSM en 28% op DOT
Mwoah.... Een ultra-shitcoin is toch wel een fijnere risk/reward dan leveraged traden. Ook kan ik een shitcoin gewoon holden als die even wat minder gaat. Met leveraged traden toch lastiger.Mooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Als je MoonCum aandurft, moet je een leverage x50 BTC positie ook aandurven.
Jij schets het beeld dat er garantie op winst is namelijk. Iets dat je natuurlijk niet moet roepen, er lezen kinderen van 14 mee blijkbaar![]()
Nee, dit soort bagger zuigt alleen geld weg van (zinvollere) projecten die volgend jaar nog bestaan. Maar ieder zijn ding uiteraard
ALS je een beetje verdiept in de coin in kwestie, kan je de betere coins er wel uitvissen. Ja, dan zit je er ook wel eens naast. Maar de kans op winst is was wel groter als bij Leveraged traden. En de risico's zijn lager.
En de winst wordt op den duur in BTC en dergelijke gezet. Dus alle mensen die denken met 50 euro een Lambo te kunnen verdienen... die gaan rekt. En de "serieuzere" traders gaan er met dat geld vandoor. En die zullen ook gewoon gaan investeren in BTC.
Dat geld was sowieso niet in BTC of andere coins gevloeid anders IMHO. MEnsen die in Safemoon stapten en zo in aanraking kwamen met Crypto, waren niet ingestapt in BTC ivm veel lagere gains. Nu heeft men geleerd van Safemoon en wat andere uitstapjes. De markt leren kennen en kan men serieuzer gaan traden met (hopelijk) een leuke zak geld.
Als ik nu een auto zou kopen van crypto, zou er op dit moment een dealersticker van Jet Cars opstaan.
Hogere percentages = ook meer risicoChaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:04:
Er zijn weer nieuwe locked staking opportunities op Binance. Onder andere >32% op KSM en 28% op DOT
Percentages worden niet voor niets verhoogd.
Voor mij een mooie indicator om hier voorlopig vanaf te blijven tot Bitcoin een voortzetting van de bullmarkt gaat vertonen.
Ik ben meer van staking op Kraken waarmee je het beste van beide werelden kan combineren.
/ remindme! in 4 yearsPelox schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:27:
[...]
Ik durf tegenwoordig niet meer te kijken.. hoor het wel als we op 69k staan.
Kan het mis hebben, maar hier staat uitverkocht bij alle dagen?Chaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:04:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Grappig. Het niveau waar BTC nu op staat is voor mij juist een moment om muntjes tot 30 dagen te gaan staken. Maar dat valt of staat idd met de vraag of je denkt dat we binnenkort omhoog of omlaag gaan.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Hogere percentages = ook meer risico
Percentages worden niet voor niets verhoogd.
Voor mij een mooie indicator om hier voorlopig vanaf te blijven tot Bitcoin een voortzetting van de bullmarkt gaat vertonen.
Ik ben meer van staking op Kraken waarmee je het beste van beide werelden kan combineren.
Of wanneer je long term hodler bent, mijn restant dot laat ik lekker staan tot ze een leuke waarde hebben.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:14:
[...]
Grappig. Het niveau waar BTC nu op staat is voor mij juist een moment om muntjes tot 30 dagen te gaan staken. Maar dat valt of staat idd met de vraag of je denkt dat we binnenkort omhoog of omlaag gaan.
Zero.
Dan kijk je verkeerdBTFD schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:14:
[...]
Kan het mis hebben, maar hier staat uitverkocht bij alle dagen?
Vanmorgen stond ik een beetje sip op. Ah jammer.... Dikke loss, twijfelde nog of ik tactisch wilde verkopen en inkopen maar dacht... Wacht nog wel even.
Nu kijk ik net weer. Echt dik in de winst. Ik... Blijf nog langer wachten. (Op dit moment Eth, xrp (heb ik maar een plukje van) en cake die het goed doen)
Nu kijk ik net weer. Echt dik in de winst. Ik... Blijf nog langer wachten. (Op dit moment Eth, xrp (heb ik maar een plukje van) en cake die het goed doen)
Matic en Ada doen opeens het tegenovergestelde.-Splash- schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:20:
Vanmorgen stond ik een beetje sip op. Ah jammer.... Dikke loss, twijfelde nog of ik tactisch wilde verkopen en inkopen maar dacht... Wacht nog wel even.
ADA bijna 10% gestegen vergeleken met 08:00 en MATIC gelijk met 08:00 ik ga de gok op MATIC wagen, verwacht (lees hoop op) een inhaalslag, op BTC en ADA.
Dit is wel gebaseerd op de afgelopen dagen, dat ze bijna hetzelfde deden, maar op de kortere timeframes MATIC ernstig volatiel was.
Nou dat leek even goed te gaan, maar het lijkt dat ADA juist de uitschieter was (ook trending zie ik).
[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 13:44 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
En maar goed ook. Anders hadden we al snel een liquiditeitsprobleem.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:14:
[...]
Grappig. Het niveau waar BTC nu op staat is voor mij juist een moment om muntjes tot 30 dagen te gaan staken. Maar dat valt of staat idd met de vraag of je denkt dat we binnenkort omhoog of omlaag gaan.
Verwijderd
Ik geloof dat ik je auto net achter op een ANWB transporter zag staan.merauder schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:11:
Als ik nu een auto zou kopen van crypto, zou er op dit moment een dealersticker van Jet Cars opstaan.
Zal vrees ik ook snel afgelopen zijn nu onze usa vrienden aan het ontwaken zijn
Is nog zondag voor hun.Vibravis schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:50:
[...]
Bij vet denk ik altijd aan Dr. Pol.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 13:52 ]
Nationale feestdag daar toch ? Meeste beurzen dicht als het niet alles is.Vibravis schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:50:
[...]
Betwijfel dat er super veel movement zou zijn daar.
Mja even afwachten.
Ik ga voor een reverse sunday, klappen zo vol door de 37k BTC, 1,70 ADA en 2 dollar MATICFordius schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:54:
[...]
Nationale feestdag daar toch ? Meeste beurzen dicht als het niet alles is.
Betwijfel dat er super veel movement zou zijn daar.
Mja even afwachten.
Who's with me!
Ik ben nog een noob, ben pas enkele dagen actief op Binance. Op dit moment zit ik daarom dan nog op 4% verlies.
Heb automatisch verkopen en inkopen ‘ontdekt’.
Heb nu BTC, ETH, XRP, SOL en VET in mijn pf.
Voor allemaal heb ik nu auto sell van de helft ingesteld wanneer ik 2 keer mijn inzet heb behaald.
Time will tell, ik ga voorlopig van de zon genieten op Zandvoort
Voor allemaal heb ik nu auto sell van de helft ingesteld wanneer ik 2 keer mijn inzet heb behaald.
Het is voor mij nog wat aan de vroege kant voor LSD/paddos.JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:03:
[...]
Ik ga voor een reverse sunday, klappen zo vol door de 37k BTC, 1,70 ADA en 2 dollar MATIC
Who's with me!
1,70 ADA mag van mij wel wat hoger en MATIC heb ik niet in mijn PF, dus die kan wat mij betreft gestolen worden. Verder zijn we net door de 37K BTC, dus vooruit dan maar.. Ik zie het wel gebeurenJDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:03:
[...]
Ik ga voor een reverse sunday, klappen zo vol door de 37k BTC, 1,70 ADA en 2 dollar MATIC
Who's with me!
Ik heb geen BTC, maar als Matic door de 2,00 gaat, dan is Ada ook wel door de 1,70 denk ik zo.Ken. schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:06:
[...]
1,70 ADA mag van mij wel wat hoger en MATIC heb ik niet in mijn PF, dus die kan wat mij betreft gestolen worden. Verder zijn we net door de 37K BTC, dus vooruit dan maar.. Ik zie het wel gebeuren
BTC is ook al door de 37 geweest, maar moet er echt ff helemaal doorheen. Niet alleen met dat lontje.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 14:09 ]
ah nee joh, overdag is dat ook prachtig, beetje naar de wolken en blaadjes in bomen staren, heerlijk.JW04 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Het is voor mij nog wat aan de vroege kant voor LCD/paddos.
tis dat ik moet werken vandaag, anders zou ik nog ff een doosje uit de fridge trekken hier
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 31-05-2021 14:12 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MOOOOON
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mooiste is dat er geen wolken zijn \o/anti elppa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:11:
[...]
ah nee joh, overdag is dat ook prachtig, beetje naar de wolken en blaadjes in bomen staren, heerlijk.
tis dat ik moet werken vandaag, anders zou ik nog ff een doosje uit de fridge trekken hier
of je gaat zo ver dat het lijkt of je binnen zit (true story)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar zit dat automatisch in/verkopen in binance? Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan met API's en eigen code aan de gang moest..Tartarus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:05:
Ik ben nog een noob, ben pas enkele dagen actief op Binance. Op dit moment zit ik daarom dan nog op 4% verlies.
Ik neem aan dat hij een OCO order bedoelt.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:16:
[...]
Waar zit dat automatisch in/verkopen in binance? Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan met API's en eigen code aan de gang moest..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat moet haast wel, ik kan via Google ook niet iets vinden over automatisch handelen op binance...Gelukszoekr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:19:
[...]
Ik neem aan dat hij een OCO order bedoelt.
anti elppa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:16:
[...]
of je gaat zo ver dat het lijkt of je binnen zit (true story)
Zoek eens op Limit OrderFirestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Dat moet haast wel, ik kan via Google ook niet iets vinden over automatisch handelen op binance...
Naast Binance zie je 9 blokjes, als je daar op klikt kun je naar een Exchange. Als ik in een Exchange zit, zie ik daar Limit order
[ Voor 21% gewijzigd door bregweb op 31-05-2021 14:25 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Open Binance en ga naar de niet-Lite versie er van.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:16:
[...]
Waar zit dat automatisch in/verkopen in binance? Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan met API's en eigen code aan de gang moest..
Onderin zie je de tabblad Trade, open die en ga naar Spot, zoek de coin op waar je een automatisch trade voor wil instellen.
En daar zie je Limit, Market, Stop Limit, Oco. Ik stel mijn auto trades in bij Limit.
Ik weet wat een limit order is, we hadden het hier over automatisch
Die wordt automatisch uitgevoerd als jouw limit behaald wordt.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:25:
[...]
Wanneer de door jouw ingevoerde waardes worden behaald, word het automatisch omgezet in Fiat EurFirestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:25:
[...]
Ik moet toch handmatig die order aanmaken? Wat mij betreft is dat niet automatisch. We zullen er wel een andere definitie op nahoudenbregweb schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Die wordt automatisch uitgevoerd als jouw limit behaald wordt.
Een bot moet je ook een keer instellen.
Daarna is het automatisch.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Aangenaam, ik ben Jan met de pet.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:27:
[...]
Ik moet toch handmatig die order aanmaken? Wat mij betreft is dat niet automatisch. We zullen er wel een andere definitie op nahouden
Ik zei toch dat ik een noob ben. Dus de termen die ik gebruik zullen vast en zeker niet de juiste zijn voor professionals.
Welkom JanTartarus schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Aangenaam, ik ben Jan met de pet.
Ik zei toch dat ik een noob ben. Dus de termen die ik gebruik zullen vast en zeker niet de juiste zijn voor professionals.
Ik probeer elke dag wat nieuws te leren en had even de hoop dat er een optie was toegevoegd waar ik al even op wacht. Dat die info dan van een beginner komt maakt me geen drol uit
Kun je uitleggen waar jij dan precies op zit te wachten?Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Welkom Jan
Ik probeer elke dag wat nieuws te leren en had even de hoop dat er een optie was toegevoegd waar ik al even op wacht. Dat die info dan van een beginner komt maakt me geen drol uit
Net las ik in de Binance nieuwsbrief over een nieuwe feature die er zit aan te komen: automatisch winst maken.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Welkom Jan
Snap ik. Ik had het gelezen, daarom twijfelde ik, anders had ik het sowieso gedaan. Vandaar dat ik hier zocht naar wat ervaringen van mensen.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:51:
[...]
Het klinkt als een dom antwoord, maar het geeft aan dat we dit niet voor je kunnen beantwoorden. Lees je in op Binance wat ETH 2.0 staking inhoudt en Google alle termen die je niet begrijpt. Pas als je het helemaal begrijpt, beslis je of het iets voor je is.
Ik zou een trailing limit order wel zien zitten, maar ik snap dat de infrastructuur van Binance dat momenteel niet helemaal aankan.bregweb schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:34:
[...]
Kun je uitleggen waar jij dan precies op zit te wachten?
Daar heb je natuurlijk een punt. Goed, dan mogen ze morgen voor groen gaan zorgen.Firestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:01:
[...]
Beurs in de VS is gesloten vandaag ivm nationale feestdag. Ik verwacht vandaag weinig professionele handel.
Je zou dit eventueel kunnen doen via 3Commas dacht ik. Is wel wat omslachtigerGlenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:40:
[...]
Ik zou een trailing limit order wel zien zitten, maar ik snap dat de infrastructuur van Binance dat momenteel niet helemaal aankan.
Ervaren mensen zijn over het algemeen betere traders. Deze zullen vaker kiezen om wat anders te doen met hun muntjes.StrongArmLance schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Snap ik. Ik had het gelezen, daarom twijfelde ik, anders had ik het sowieso gedaan. Vandaar dat ik hier zocht naar wat ervaringen van mensen.
2 jaar staken kan hetzelfde opleveren als 1 goede trade. Met een beetje mazzel doe je wel meer dan 1 goede trade in 2 jaar.
Het advies van een ervaren iemand kan haaks staan op het advies wat past bij een bepaalde skillset.
Het is meer een afweging van:
Geloof je in BTC op de lange termijn -->
Geloof je in altcoins op de lange termijn -->
Geloof je in ETH 2.0 op de lange termijn -->
Wil je (leren) traden of hodlen -->
Met welke strategie denk je meer succes te behalen als in: much coins/much knowlegde
Ik geloof in altcoins, maar altcoins nog niet in mij.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Ervaren mensen zijn over het algemeen betere traders. Deze zullen vaker kiezen om wat anders te doen met hun muntjes.
2 jaar staken kan hetzelfde opleveren als 1 goede trade. Met een beetje mazzel doe je wel meer dan 1 goede trade in 2 jaar.
Het advies van een ervaren iemand kan haaks staan op het advies wat past bij een bepaalde skillset.
Het is meer een afweging van:
Geloof je in BTC op de lange termijn -->
Geloof je in altcoins op de lange termijn -->
Geloof je in ETH 2.0 op de lange termijn -->
Wil je (leren) traden of hodlen -->
Met welke strategie denk je meer succes te behalen als in: much coins/much knowlegde
Reverse sunday reverse sunday! Ik ga weer, zie het vanavond welfRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:48:
De Amerikanen zijn wakker zie ik. Genoeg groen voor vandaag.
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 14:49 ]
De Amerikanen zijn wakker zie ik. Genoeg groen voor vandaag.
Je zou toch zeggen dat die Amerikanen eens hun crypto allemaal al hebben verkocht
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb ik ook vaak hoor.....JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:22:
[...]
Matic en Ada doen opeens het tegenovergestelde.
ADA bijna 10% gestegen vergeleken met 08:00 en MATIC gelijk met 08:00 ik ga de gok op MATIC wagen, verwacht (lees hoop op) een inhaalslag, op BTC en ADA.
Dit is wel gebaseerd op de afgelopen dagen, dat ze bijna hetzelfde deden, maar op de kortere timeframes MATIC ernstig volatiel was.
Nou dat leek even goed te gaan, maar het lijkt dat ADA juist de uitschieter was (ook trending zie ik).
Ik denk dat een aantal Amerikanen 's nachts de wekker zet en als een stel Europeanen en Aziaten zit te handelen. En dan worden ze daarna wakker en voelen ze zich vies en verraden door zichzelf verkopen ze snel weer.Richh schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:49:
Je zou toch zeggen dat die Amerikanen eens hun crypto allemaal al hebben verkocht
prijs ≠ volumeRichh schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:49:
Trailing stop loss is zoals genoemd een handige feature, maar wat ik bedoelde was functionaliteit zoals ze ook bij Markets.com hebben (of hadden? al tijd niet meer gebruikt): op basis van indicatoren een buy/sell moment bepalen en dan het platform z'n werk laten doen. 3Comma's doet dat als separaat platform, maar ik ben er niet zo happig op om via api's ook transacties mogelijk te maken.bregweb schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:34:
[...]
Kun je uitleggen waar jij dan precies op zit te wachten?
Ja, ik vond m ook bijzonder geniaal van mezelf na 15 biertjes. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik de eerste ben die hierop gekomen is.Richh schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:00:
[...]
Als ik een auto ga kopen van mijn cryptowinsten, wil ik deze tekst graag claimen![]()
Heerlijk subtiel
Kunnen ook afspreken dat iedereen zo'n term erop zet, herkennen we elkaar mooi irl.
Zelf vond ik die lambo met 'Didn't hodl' geweldig.
De tijd leert of het tij keert
Je bent een tweaker dus trek je planFirestorm schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Trailing stop loss is zoals genoemd een handige feature, maar wat ik bedoelde was functionaliteit zoals ze ook bij Markets.com hebben (of hadden? al tijd niet meer gebruikt): op basis van indicatoren een buy/sell moment bepalen en dan het platform z'n werk laten doen. 3Comma's doet dat als separaat platform, maar ik ben er niet zo happig op om via api's ook transacties mogelijk te maken.
YouTube: TradingView Strategy Alert Webhooks with Binance API, Heroku, Python...
Ter info:uit de Televaag zonet verschenen:
Amerikaanse waakhonden in actie tegen bitcoin
Door THEO BESTEMAN
AMSTERDAM - Zorgen over de cryptomarkt leiden bij Amerikaanse toezichthouders tot de roep om extra toezicht op digitale munten. Overheidsintanties gaan daarin samenwerken.
Bestuurder Michael Hsu van het Amerikaanse ministerie van Financiën meldt maandag in zakenkrant Financial Times dat meerdere overheidsdiensten afstemming van controle op de cryptomarkt wensen. Hsu zegt dat bestaande regels worden gecoördineerd om effectiever tegen uitwassen te kunnen optreden.
Extreme volatiliteit
Eerder waarschuwde de Amerikaanse minister Janet Yellen (Financiën) voor de extreme volatiliteit van de cryptomarkt. Die markt heeft inmiddels een omvang van $2500 miljard gekregen. Zij trok aan de alarmbel nadat cryptomunten met tientallen procenten achtereen stegen, maar vervolgens ook daalden.
Die beweeglijkheid zou de stabiliteit van het marktstelsel kunnen raken, omdat steeds meer bedrijven hebben belegd in deze valuta, en zou miljoenen Amerikaanse particulieren die met veel spaargeld in cryptomunten zitten, kunnen schaden.
Elon Musk
Aanleiding voor de roep om scherpere regelgeving volgt op beschuldigingen van marktmanipulatie door Tesla-topman Elon Musk. Met enkele tweets liet Musk de afgelopen maanden de prijs van bitcoin zowel fors dalen als stijgen. Dat gebeurde ook met de munt dogecoin.
De uitspraken van Hsu zijn een keerpunt in het beleid van de Amerikaanse overheid, uitgevaardigd onder president Trump om de cryptomarkten ruim baan te bieden. Trump zag de bedrijven achter cryptomunten als ondernemers, die ook het financiële stelsel van de Verenigde Staten zouden helpen vernieuwen.
Alles in het rood, hier linkje naar het artikel:
https://www.telegraaf.nl/...en-in-actie-tegen-bitcoin
PREMIUM is even lang
[ Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 31-05-2021 15:05 ]
Hij lijkt toch support gevonden te hebben op de 1H MA200. Hopen dat hij het houdt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hebben er hier nog mensen XYM? Heb die een tijd geleden bij de airdrop gescoord maar verder nooit naar gekeken/ wat mee gedaan.
Ben benieuwd of de meeste dit verkocht hebben of holden met een bepaalde reden
Ben benieuwd of de meeste dit verkocht hebben of holden met een bepaalde reden
Mina wordt vannacht unlocked rond 02.00 uur en is dan te koop via Kraken en Coinlist. Andere exchanges zijn nog niet aangekondigd geloof ik.JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:09:
Het idee achter Mina mag ik wel, soort oldschool notepad vs Laravel ofzo.
Fuck al die ruis.
Maar die kan je niet ergens kopen ofzo?
Tomorrow is not today!
Snap het wel, ze moeten een zondebok vinden. Hun dollar gaat momenteel door het afvoerputjeEerder waarschuwde de Amerikaanse minister Janet Yellen (Financiën) voor de extreme volatiliteit van de cryptomarkt. Die markt heeft inmiddels een omvang van $2500 miljard gekregen. Zij trok aan de alarmbel nadat cryptomunten met tientallen procenten achtereen stegen, maar vervolgens ook daalden.
Die beweeglijkheid zou de stabiliteit van het marktstelsel kunnen raken, omdat steeds meer bedrijven hebben belegd in deze valuta, en zou miljoenen Amerikaanse particulieren die met veel spaargeld in cryptomunten zitten, kunnen schaden.

Oplossing: Zoek de oorzaak volledig bij jezelf. Minder dollars drukken (inflatie onder controle houden), zodat er minder dollars zullen verdwijnen in alternatieve assets, zoals Bitcoin. Mensen gaan hoe dan ook alternatieven zoeken voor een devaluerende valuta.
Probleem: Proberen ze ook maar enigszins de inflatie te temperen op korte termijn, dan stort het land de financiele afgrond in. Lastig, lastig
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 31-05-2021 15:45 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Matic shitcoin, niet stijgen met de andere coins maar wel dalen
.
Matic is tegendraads, stijgt vaak als anderen dalen...spacer schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:43:
Matic shitcoin, niet stijgen met de andere coins maar wel dalen.
Is dat niet omdat amateurs bij dalende coins verkopen en matic kopen totdat te rollen weer beginnen om te draaien en dat de hele tijd door?S1W schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Matic is tegendraads, stijgt vaak als anderen dalen...
Ik zit al 2 maanden in de beta testers group van die feature.enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Net las ik in de Binance nieuwsbrief over een nieuwe feature die er zit aan te komen: automatisch winst maken.
Zit nog vol met bugs.
Werkt voor geen meter.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!