[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.318 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
pletter schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:09:
Ik zou Amerika vermijden die lui zijn niet te vertrouwen zal het ook niet bezoeken fuck americans 😡
Klopt, lui die Memorial Day "vieren" voor hun militaire slachtoffers uit de div. oorlogen.
Kijk eens wat ze na de 2e WO hebben aangericht in de rest van de wereld ter bescherming van hun Petrodollar. Wie geeft ze het recht om de wereldpolitie te spelen?
Ze zijn geen wereldmacht meer maar weten dat nog niet.

Ontopic, was dit vandaag een fake uitbraak vlak voor het einde van de maand, we gaan het beleven ;)

Verwijderd

dglavimans schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:35:
[...]

Haha maar toen werkte ik :/

Moet nog een beetje spelen met limits enzo sinds ik het pas 2 weken doe :p Maar snap inderdaad wel dat het wel fijn is alles weer groen te zien worden :) Moet alleen het geduld spelletje nog een beetje leren (en wellicht wat vroeger opstaan)
Het is NOOIT te laat om in te stappen, maar je moet niet blijven wachten. Het kan namelijk of keihard dippen(dan heb je geluk) of keihard moonen(dan heb je pech).

Volgens die strategie zou ik ook blijven wachten tot Ethereum 2 dollar waard is, dan ga ik ook even inslaan.

Maar dat ga ik niet meer meemaken. ;)

Verwijderd

Ik zou Amerika vermijden die lui zijn niet te vertrouwen zal het ook niet bezoeken fuck americans 😡
Amerikanen maken alles kapot waar ze met hun tengels aanzitten.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Pahmp it! :')

Fahck it! :9

Lijken meer de laatste strohalmen dan de laatste nodige duwtjes.

[ Voor 76% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 19:37 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:20:
[...]
Amerikanen maken alles kapot waar ze met hun tengels aanzitten.
Bange poeperds zijn het. Een Amerikaan bestaat voor 80% uit angst.

• bjp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:35

bjp

ik heb zin om crypto's te minen. De combinatie overige hardware en zonnepanelen lijkt me redelijk.

Ik zoek dus informatie rondom de gehele opzet:
- whattomine zegt me om ETH te minen voorlopig (Nvidia GTX 1080 + i7-8k of kleine zuinige i3)
- welke miner-software? Onder Linux waarschijnlijk het beste (kan gerust)?
- welke pool gebruiken?
- welke wallet gebruiken? (liefst desktop)
- omzetten naar EUR (dus een exchange nodig)

Als het kan, heb ik voorkeur naar open-source (moet niet als de performance belachelijk is).

Dat zijn heel veel mogelijkheden, vaak fees bij (pool, exchange). Hierom vraag ik hulp om het bos door de bomen te zien.

Over HW instellingen: ik heb OC ervaring, zover ik snap is voor ETH het vooral RAM OC'en, power-limiet verlagen.

Waar vind ik goed advies?

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 11:37
Zonde.

On topic: gaan we nog voor die 40 of blijft het allemaal weer langzaam leeglopen deze week?

[ Voor 17% gewijzigd door keepitfrosty op 31-05-2021 19:45 ]

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
bjp schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:42:
ik heb zin om crypto's te minen. De combinatie overige hardware en zonnepanelen lijkt me redelijk.

- whattomine zegt me om ETH te minen voorlopig (Nvidia GTX 1080 + i7-8k of kleine zuinige i3)
- welke miner-software? Onder Linux waarschijnlijk het beste (kan gerust)?
- welke pool gebruiken?
- welke wallet gebruiken? (liefst desktop)
- omzetten naar EUR (dus een exchange nodig)

Als het kan, heb ik voorkeur naar open-source (moet niet als de performance belachelijk is).

Dat zijn heel veel mogelijkheden, vaak fees bij (pool, exchange). Hierom vraag ik hulp om het bos door de bomen te zien.

Over HW instellingen: ik heb OC ervaring, zover ik snap is voor ETH het vooral RAM OC'en, power-limiet verlagen.

Waar vind ik goed advies?
[Mining] Het grote cryptocurrency mining topic

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fhGRGmyACq9xVuvUhWdEnRIvQZ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wAdEfcvCtB0sYo0Rl471Sznh.png?f=user_large

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• bjp

bjp

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

• fRiEtJeSaTe
bjp schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:42:

Succes met de zoektocht naar videokaarten. Ik ben ETH aan het minen maar vraag me op dit moment af of ik de kaarten niet gewoon zou verkopen in ETH zou investeren. Tweedehands videokaarten zijn op dit moment duurder dan dat je ze 2 jaar geleden nieuw kocht. Na de zomer wordt het minen van ETH nog maar half zo interessant, best kans dat de waarde van die videokaarten dan flink daalt (je investering dus). Men zal tijdelijk overstappen naar een andere crypto, maar dit zal snel imploderen vrees ik.

• bjp

bjp

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:48:
[...]

Succes met de zoektocht naar videokaarten. Ik ben ETH aan het minen maar vraag me op dit moment af of ik de kaarten niet gewoon zou verkopen in ETH zou investeren. Tweedehands videokaarten zijn op dit moment duurder dan dat je ze 2 jaar geleden nieuw kocht. Na de zomer wordt het minen van ETH nog maar half zo interessant, best kans dat de waarde van die videokaarten dan flink daalt. Men zal tijdelijk overstappen naar een andere crypto, maar dit zal snel imploderen vrees ik.
ik heb 1x GTX 1080 al hier in hand. Ben niet van plan meer te kopen. Ik gebruik ze niet meer voor gaming, dus kan ze even goed iets anders nuttig doen, zeker nu ik goedkope stroom heb.

[ Voor 7% gewijzigd door bjp op 31-05-2021 19:51 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:35

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaw-G03EHX1NRtu5LkN-EjnQHis=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/or0Na8gXajjhVNR9AfQ4NTXx.gif?f=user_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/2in6benNynL0G8h8OU/200.gif

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlMgn3gJz0ybs7yp98IOukz0jRk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WaMiAUSEmvjNBcYbbDf8WwUf.png?f=user_large

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:38:
[...]

Interessant, eens kijken. Nog voorkeur voor 1 van de 2?
Inmiddels aangekondigd:

Kraken
Gate io
Mxc
Okex
Bitmart
Hotbit
Hitbtc
Lbank
Bilaxy
Coinlist

Nog wachtende op hopelijk Coinbase of Binance. En anders gebeurt dat vermoedelijk kort na launch.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 22:13
JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:46:
[...]

Wekker op 05:00 zetten morgen.

Ik geloof sinds vandaag niet meer in rood, hodl ADA en MATIC, miss alles nog naar ADA.

Wil Mini ook proberen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Zijn we dan eindelijk door de 37?
Kijkend naar de laatste 2 dagen, zou ik eerder 04:00 uur pakken (toen was de dip het diepste).

Andere optie: Limit orders (met een beetje gokken) inschieten en jezelf 2 a 3 uur extra nachtrust gunnen.
Een goede gezondheid is immers meer waard dan 1000K BTC

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• JDx

JDx

Ben ik ^

Chaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:01:
[...]

Inmiddels aangekondigd:

Kraken
Gate io
Mxc
Okex
Bitmart
Hotbit
Hitbtc
Lbank
Bilaxy
Coinlist

Nog wachtende op hopelijk Coinbase of Binance. En anders gebeurt dat vermoedelijk kort na launch.
Weird, nog nooit van Kraken gehoord, maar heb wel al een account met mijn mail en username die ik regelmatig gebruik, hoe lang doe ik dit wel niet :')

Registration to Kraken
Kraken [noreply3@kraken.com]
Verzonden: do 21-11-2013 10:55

Hmm, ben denk ik wat jaren kwijt.

Balance 0,00 USD helaas...

[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 20:13 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:11:
[...]

Ik probeerde laatst eens Fantom en Polygon te gebruiken, je moet toch een beetje op hypes blijven springen. Het lukt me gewoon niet, al die malle bruggen met hun rare UI, gewrapte coins, etc...
Wat heeft dat precies met Binance te maken?
Binance vergelijk je met Coinbase (Pro), Kraken, Huobi e.d.

Valt me wel op dat er vrijwel geen nieuwe CEX's bijkomen, enkel DEX's. Laat een beetje zien waar we naar toe gaan. Binance speelt daar natuurlijk enigszin op in met het BSC, maar stiekem is dat natuurlijk verre van decentralised. We zijn geen gekkie henkies.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 31-05-2021 20:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfJ64Lv0rC5h8ThZA0W2TDP7S58=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HDbf6qNlu2HANpg4B4n05Nc.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Mooody Je noemde Binance een hype - ik nam aan dat je daarmee de BSC en de ontwikkelingen die daaromheen hangen bedoelde. Als je Binance als exchange een hype noemt vind ik dat een vreemde opmerking. Wat ik bedoelde te zeggen: BSC heeft eigenlijk geen concurrentie momenteel, dus ik verwacht wel dat ze hun positie de komende tijd houden.

En qua decentralisatie: hoe groter crypto wordt, hoe minder mensen decentralisatie van groot belang zullen vinden. Sommige zullen zelfs in crypto stappen terwijl ze decentralisatie haten.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dzj5QaEvcIls4VOfxzeWmaTh5aE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7nBYNVCoX6EF8IfAloMinHG1.jpg?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:56

Tjerry op de blocktjeen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Chaes

Chaes

#HODL

Kunnen we die kwal a.u.b. heel ver hier vandaan houden? :?

• Gelukszoekr
Chaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:31:
[...]

Kunnen we die kwal a.u.b. heel ver hier vandaan houden? :?
Opzich eens, maar als we op deze manier half-wappie Nederland aan de Bitcoin krijgen vind ik het prima :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:26:
@Mooody Je noemde Binance een hype - ik nam aan dat je daarmee de BSC en de ontwikkelingen die daaromheen hangen bedoelde. Als je Binance als exchange een hype noemt vind ik dat een vreemde opmerking. Wat ik bedoelde te zeggen: BSC heeft eigenlijk geen concurrentie momenteel, dus ik verwacht wel dat ze hun positie de komende tijd houden.

En qua decentralisatie: hoe groter crypto wordt, hoe minder mensen decentralisatie van groot belang zullen vinden. Sommige zullen zelfs in crypto stappen terwijl ze decentralisatie haten.
Ah, dan begrijp ik je nu :)
Met "Binance een hype" bedoelde ik inderdaad al die projecten die pretenderen moneymakers te zijn, maar daarmee tevens het "cryptowereldje" eventjes flink de teugels aantrekt. ICO-hype, maar dan met nog minder goed verhaal. BSC is de "Binance Coin" waar ze waarschijnlijk hun focus op gaan richten, omdat deze nog enigszins als "decentraal" te verkopen is.

Maar even serieus. Zonder decentralisatie voegt "crypto" toch geen zak toe?
Binance (en welke CEX dan ook) heeft niets met crypto te maken uiteraard. Het zijn slechts "Robin Hoods met meer crypto-pairs". Als Binance niet wil dat Ethereum verder stijgt, trekken ze gewoon de stekker er ff uit. (zie vorige maand). Dat zijn juist de geintjes waar we met z'n allen een beetje van af willen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 31-05-2021 21:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
yooooo a87 alles goed pikkenbaas

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:37:
[...]

met een grijns en in maatpak maak ik jou dus alles wijs.
Beetje persoonlijkheid faken en acteren

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qbb5AbK.png

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Hoezo 36K zone rejection 12x

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ojp7wD6KqKHCfBzX3BnJvvAgPfE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nSHsUiXsfUgORWbrynPTnAie.jpg?f=user_large

Binance = pure evil

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQTxgGrPjBLMFZzfxUgyjS69520=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5kx1KMfbCqa5Fkbwuh2G65mS.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Tominatie
  • Niet online
zo voel ik mij nu wel een beetje, de hype lijkt een beetje uit de markt. In mijn ervaring is te lang sideways gaan altijd een voorbode voor rektheid, hopelijk daarom moon soon.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:38:
[...]

Interessant, eens kijken. Nog voorkeur voor 1 van de 2?
Denk Kraken, maar Okex verhandeld Mina ook en die beviel mij goed.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:37:
[...]

met een grijns en in maatpak maak ik jou dus alles wijs.
Beetje persoonlijkheid faken en acteren

Daar komt het op neer als je alleen naar persoonlijkheid kijkt en verder niet, ze maken je alles wijs.
je kent ze niet want ze faken hun totale persoonlijkheid gewoon
Let ook op de tandjes.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Sydney08 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:55:
[...]

Denk Kraken, maar Okex verhandeld Mina ook en die beviel mij goed.
Kraken werkt pas na 5-7 dagen ofzo. Was nog niet ID verified.

• Gelukszoekr
Een pareltje hoor, dat kanaal

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:00:
[...]

Een pareltje hoor, dat kanaal
Hahah heerlijk. Mensen zijn zo fascinerend...

Hoe kom je ooit in godsnaam zo diep in een rabbithole...

Hodlers zijn er niets bij.

• RaptorXS
Voor wie het interesseert:

Nieuwsuur
NPO 2
ACTUALITEITEN
NPO 2 STRAKS 21:30 - 22:20

Centrale banken komen met eigen digitale munt
Overal in de wereld denken centrale banken over een nieuw soort geld: hun eigen digitale munt. Ook de ECB is ermee bezig. Het idee is dat er geen commerciële banken meer nodig zijn om te betalen. Welke voordelen heeft dit geldsysteem? Te gast is econoom Mathijs Bouman.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Hahah heerlijk. Mensen zijn zo fascinerend...

Hoe kom je ooit in godsnaam zo diep in een rabbithole...

Hodlers zijn er niets bij.

666 jonguh! dikke buysignal hier. Zie je dat dan écht niet!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Is dit serieus? Man man man

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06
Tominatie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:54:
[...]

zo voel ik mij nu wel een beetje, de hype lijkt een beetje uit de markt. In mijn ervaring is te lang sideways gaan altijd een voorbode voor rektheid, hopelijk daarom moon soon.
Met een eventuele stockmarket crash verwacht ik nog meer rektheid. Het bied ook weer kansen om cheap in te slaan. Al die fomo van de afgelopen maanden is ook niet gezond.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Reptilian confirmed :o

https://opensea.io/seaart

• Chaes

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:03:
[...]

[YouTube: Duivelse persconferentie!]
666 jonguh! dikke buysignal hier. Zie je dat dan écht niet!
Zo worden jarenlange bezuinigingen op de GGZ wel pijnlijk zichtbaar zeg _O-

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
Chaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:01:
[...]

Inmiddels aangekondigd:

Kraken
Gate io
Mxc
Okex
Bitmart
Hotbit
Hitbtc
Lbank
Bilaxy
Coinlist

Ik zit er eigenlijk wel aan te denken om op te blijven, tot Mina beschikbaar is op Coinlist en andere exchanges. Ga jij ze voorlopig houden? Ik wil ze wel voor long term aanhouden, maar ben wel heel benieuwd wat de introductieprijs gaat worden. Reddit gaat weer helemaal los met de meest kansloze onrealistische voorspellingen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

MrFX schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Met een eventuele stockmarket crash verwacht ik nog meer rektheid. Het bied ook weer kansen om cheap in te slaan. Al die fomo van de afgelopen maanden is ook niet gezond.
Ik vind alles nu kut. Zo.

Verwijderd

Stokstaart schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Is dit serieus? Man man man
Pure slapstick.

Maar inderdaad, deze mensen zijn serieus. En nog het ergste; Ze hebben gewoon stemrecht _O-

'Let ook op de tandjes. Oh oh oh wat zit ie weer driftig te shiften.'

Hahahhahahaha _O-

Fucking koekwaus

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01KcSZUU5HarHxcYdgkDLPKm6yc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1Qmt15xaKAdAS8ueC7jThSh.jpg?f=fotoalbum_large

Het schijnt ook dat we op 1 grote Bitcoinmunt leven. Jammer dat ik geen Photoshop bij de hand heb.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 31-05-2021 21:11 ]

https://opensea.io/seaart

• Chaes

Chaes

#HODL

blabla1986 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:07:
[...]

Ik zit er eigenlijk wel aan te denken om op te blijven, tot Mina beschikbaar is op Coinlist en andere exchanges. Ga jij ze voorlopig houden? Ik wil ze wel voor long term aanhouden, maar ben wel heel benieuwd wat de introductieprijs gaat worden. Reddit gaat weer helemaal los met de meest kansloze onrealistische voorspellingen.
Ja ik blijf wel op.
Wil er eigenlijk zo snel mogelijk van af. Eventueel over een paar dagen weer een deel terugkopen, aangezien in de meeste gevallen de prijs na launch flink dumpt. Maar goed, wil ook geen overhaaste beslissingen nemen. Prijs zal in het begin flink verschillen tussen de exchanges waarop het gelist wordt.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Alle proemn in n drek

• Gelukszoekr
Om maar ontopic te blijven, wat crypto wappies Top vermaeck :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Chaes schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:12:
[...]

Ja ik blijf wel op.
Wil er eigenlijk zo snel mogelijk van af. Eventueel over een paar dagen weer een deel terugkopen, aangezien in de meeste gevallen de prijs na launch flink dumpt. Maar goed, wil ook geen overhaaste beslissingen nemen. Prijs zal in het begin flink verschillen tussen de exchanges waarop het gelist wordt.
Beetje zoals CS:GO cases.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Voor mn gevoel komt er nog wel een aardige monthly close aan en dan tijdelijk rekt tot de volgende monthly/weekly.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:28

knakworst

Get more sats!

wouterwouter2 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:19:
[...]

Indiase regering die crypto verbiedt en 2 maanden later weer toestaat. Elke 2 maanden wisselt dat daar. Deze stijging niet zo significant.
[Afbeelding]
Al die overheidsfunctionarissen voordat het nieuws naar buiten komt volgeladen met longs/shorts afhankelijk van het nieuws. Wie manipuleert hier nou de markt. ;w

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
knakworst schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Wie manipuleert hier nou de markt. ;w
Alles en iedereen met geld en macht, zoals met alles.

Zero.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Zo mei is ook weer bijna voorbij.
Mijn hodl-rovers danken verachtend alle panic sellers. Nu rustig via de beruchte 40k klimmen naar de nog beruchtere 69k om vandaaruit op te stijgen naar…naar…als Elon naar Mars kan, kunnen wij naar Jupiter! De Jupitweakers, blij als we zijn, joeppiee :D

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2tkvyxWUAAnnC-?format=jpg&name=large

• Ricardovv
  • Laatst online: 25-01 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0_XHvjwgLLK2vSzCgLirP0eziQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0H2keAMmbSPuwg9TEzyze1ne.jpg?f=fotoalbum_large

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:54
Ali Baba 1001 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:40:
Zo mei is ook weer bijna voorbij.
Mijn hodl-rovers danken verachtend alle panic sellers. Nu rustig via de beruchte 40k klimmen naar de nog beruchtere 69k om vandaaruit op te stijgen naar…naar…als Elon naar Mars kan, kunnen wij naar Jupiter! De Jupitweakers, blij als we zijn, joeppiee :D
Hier (helaas ook?) Niet uitgestapt 55k+. Ingestapt vanaf januari. Nu sta ik ongeveer break even. (Hangt af van moment van de dag momenteel 8)7 )
Hodl tot 69k is wel ook mijn ding nu. Dat en Hopium en een pintje :P

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik weet niet waar ik op wacht eigenlijk

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/leckybang.com/wp-content/uploads/2016/01/tumblr_inline_nwp2q9rRdV1s9clfh_500.png?resize=500%2C350

[ Voor 62% gewijzigd door JDx op 31-05-2021 21:46 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Qunix
RaptorXS schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:02:
Voor wie het interesseert:

Nieuwsuur
NPO 2
ACTUALITEITEN
NPO 2 STRAKS 21:30 - 22:20

Centrale banken komen met eigen digitale munt
Overal in de wereld denken centrale banken over een nieuw soort geld: hun eigen digitale munt. Ook de ECB is ermee bezig. Het idee is dat er geen commerciële banken meer nodig zijn om te betalen. Welke voordelen heeft dit geldsysteem? Te gast is econoom Mathijs Bouman.
Wat de fuk is dat nou voor uitleg van Bouman :')

En item doet men geloven dat China het juist heeft en wij het ook moeten hebben ofzo...
;w

• A87
  • Niet online

A87

LOL wtf
ik geloof daar niet in. Zie niets vreemds, ja tot je ruis ziet etc dat is met alle videos zo als je in slow motion loopt te rommelen

Zaken als Lichtinval etc...

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 31-05-2021 22:10 ]

Verwijderd

Morgen 40k kreeg ik zojuist te horen uit mijn onderbuik.

Maar 33k kan ook, zei mijn verstand.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:39:
[...]

Ah, dan begrijp ik je nu :)
Met "Binance een hype" bedoelde ik inderdaad al die projecten die pretenderen moneymakers te zijn, maar daarmee tevens het "cryptowereldje" eventjes flink de teugels aantrekt. ICO-hype, maar dan met nog minder goed verhaal. BSC is de "Binance Coin" waar ze waarschijnlijk hun focus op gaan richten, omdat deze nog enigszins als "decentraal" te verkopen is.

Maar even serieus. Zonder decentralisatie voegt "crypto" toch geen zak toe?
Binance (en welke CEX dan ook) heeft niets met crypto te maken uiteraard. Het zijn slechts "Robin Hoods met meer crypto-pairs". Als Binance niet wil dat Ethereum verder stijgt, trekken ze gewoon de stekker er ff uit. (zie vorige maand). Dat zijn juist de geintjes waar we met z'n allen een beetje van af willen :)
Mwoah, ik denk dat je Binance wat te veel macht toedicht hier, als ze zo veel zouden kunnen, hadden ze al die flash loan attacks op de BSC wel teruggedraaid. Maar belangrijker, ik denken dat je de plank een beetje misslaat met 'waar we met z'n allen vanaf willen'. Ik denk dat 90% van wat de laatste 6 maanden is ingestapt er puur inzit voor het geld, en voor zover ze crypto ook maar zien als een paradigma-verandering, dan hooguit een verschuiving die betekent dat nu mensen zoals zij ook rijk kunnen worden. Shitcoin-maximalisten zo je wil. Voor jou is (binnen crypto) vrijheid zo te horen belangrijker dan veiligheid. Maar aan de andere kant zijn er heel veel mensen die veiligheid belangrijker vinden dan vrijheid, en daarbij zelfs de veiligheid willen die ze beschermt tegen hun eigen stupiditeit. Je kan zeggen dat je dat soort mensen niet wil hebben in crypto, maar je hebt ze nodig voor de adoptie. (Je kan wel willen dat ze alles begrijpen en interesse hebben, maar zou de auto ooit een succes zijn geworden als je moest begrijpen hoe alles werkt?) Dit is een beetje inherent aan dat na de pioneers en de early adopters je nu de schaduw van de early majority ziet die hele andere dingen verwacht dan jij. Dus dat met z'n allen iets willen was misschien iets van de begindagen van crypto, misschien zie je het bij ontwikkelaars nog, maar de meute gaat vooral voor gemak en veiligheid. Waarom zou je anders voor 0,8% apy iets staken op Binance als je in DeFi rustig 30% kan krijgen?
(Ik zie je meestal goede projecten noemen hier die echt wat bijdragen, maar ik denk dat je als 'investeerder' in crypto' op een gegeven moment ook meer moet gaan denken in wat wil jan-met-de-pet (porno-NFT's waarschijnlijk) dan in wat vind ik zelf nuttig, maar dat is een beetje terzijde.)

Dat een CEX niks met crypto te maken zou hebben is me ook te kort door de bocht, je zegt immers ook niet dat de AEX niks met de vrije markt te maken heeft omdat aandelenhandel gecentraliseerd is. Maar het feit dat je steeds meer DEX ziet zal je dan zeker deugd doen.

Vind je trouwens dat CeFi als Nexo en CDC wel een plek binnen crypto heeft, of is dat gewoon een verkapte bank?

• fRiEtJeSaTe
Als de Amerikanen en Aziaten ‘s nachts meewerken kan het. Maar voorlopig zijn zij het anker dat ons naar beneden trekt.

• RaptorXS
Qunix schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:02:
[...]

Wat de fuk is dat nou voor uitleg van Bouman :')

En item doet men geloven dat China het juist heeft en wij het ook moeten hebben ofzo...
;w
Het is nog een oldskool knakker.
Aan het einde, terwijl het om privacy ging, zwaaien met zijn euro biljetje.
Hoezo vertrouwen in overheid en privacy? Ze willen niet voor niets het contante geld afschaffen.

Nog een andere gemiste kans, in China kunnen ze de digitale munt ook voorzien van economische kenmerken om te zorgen dat het geld ook (verpicht dus) voor een bepaalde tijd wordt uitgegeven om bijv. de economie aan te jagen. ;)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
enomiss schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:10:
[Afbeelding]

Het schijnt ook dat we op 1 grote Bitcoinmunt leven. Jammer dat ik geen Photoshop bij de hand heb.
Met een biertje in de hand vanaf de veranda gedaan, dus de kwaliteit laat wat te wensen over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RSR5LqfAgqLi0ESpBENeBTCzbM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YBq1EdQXf1ZX6OzngYjpkwB.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Trouwens, even een bedankje aan de gemeenschap hier, en ik ligt specifiek even @Mooody, @Gelukszoekr, @Taro eruit en dan noem ik nog legio gewaardeerde vaste posters niet - want zonder Tweakers crypto was ik waarschijnlijk ook iemand gebleven die er puur voor het geld in zat met slechts een notie van begrip over crypto. En met dank aan dit board heb ik nu en een groter PF en toch enig idee waar ik het over heb (vind ik zelf althans), waarvoor dus dank en hulde.

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:24:
Trouwens, even een bedankje aan de gemeenschap hier, en ik ligt specifiek even @Mooody, @Gelukszoekr, @Taro eruit en dan noem ik nog legio gewaardeerde vaste posters niet - want zonder Tweakers crypto was ik waarschijnlijk ook iemand gebleven die er puur voor het geld in zat met slechts een notie van begrip over crypto. En met dank aan dit board heb ik nu en een groter PF en toch enig idee waar ik het over heb (vind ik zelf althans), waarvoor dus dank en hulde.
Graag gedaan mejonge.

• Gelukszoekr
O+

• A87
  • Niet online

A87

WTF is er met dit 36K gebied en de moonboys

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-01 14:09

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Misschien de reden waarom we nu zo blijven hangen in de 37k regionen. Zie sellwall bij ftx:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuMDLLM9bjjldsWzmz7ImIn0sMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zZEaAeY3R23wZr7joOAN6tOm.png?f=fotoalbum_large

Overigens gejat via: https://twitter.com/byzge.../1399427509494685697?s=21

[ Voor 9% gewijzigd door WoodyWindoW op 31-05-2021 22:47 ]

• Qunix
Graag gedaan, namens Henk, Ingrid, en de rest.

• fRiEtJeSaTe
Wie gaat @Glenn Hoddle vertellen dat wij er ook allemaal geen verstand van hebben?
:+ :+ :+

• A87
  • Niet online

A87

WoodyWindoW schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:28:
Misschien de reden waarom we nu zo blijven hangen in de 37k regionen. Zie sellwall bij ftx:

[Afbeelding]
please :X

• JDx

JDx

Ben ik ^

A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:28:
Totale kut

• Gelukszoekr
Ik gluur overal en nergens op de interwebs over crypto. Ik ben zeker geen allesweter, maar meestal ben ik degene die helpt in plaats van geholpen wordt (op stomme grammaticale fouten na dan, dat zal ik nooit leren). Hier heb ik nog wel regelmatig dat ik echt nieuwe dingen tegenkom. En dat maakt dit eigenlijk wel de place to be. Helemaal wanneer de hype er een beetje uit is en de die-hard masochisten zijn overgebleven. Het is leuk informatie te delen, het is zeker zo belangrijk dat je zelf open staat voor nieuwe ideeën inzichten en shitcoins :P

• A87
  • Niet online

A87

Waarom geen gezonde correctie terug naar 13k!!! Alle moon lamb kids er uit.
Bitcoin beveiligen in een short!

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 31-05-2021 22:38 ]

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-01 14:09

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Hoe bedoel je?

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:32:
Ik gluur overal en nergens op de interwebs over crypto. Ik ben zeker geen allesweter, maar meestal ben ik degene die helpt in plaats van geholpen wordt (op stomme grammaticale fouten na dan, dat zal ik nooit leren). Hier heb ik nog wel regelmatig dat ik echt nieuwe dingen tegenkom. En dat maakt dit eigenlijk wel de place to be. Helemaal wanneer de hype er een beetje uit is en de die-hard masochisten zijn overgebleven. Het is leuk informatie te delen, het is zeker zo belangrijk dat je zelf open staat voor nieuwe ideeën inzichten en shitcoins :P
Ik ben door de bearmarket eigenlijk helemaal vastgeroest aan Bitcoin... Verschrikkelijk.

Nu zit ik weer in wat rabbitholes en wil ik vooral Monero accumuleren.

Private peer to peer spending wanneer China en Amerika elkaar beginnen te nuken en cash geld helemaal verdwenen is.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:39:
[...]

Ik ben door de bearmarket eigenlijk helemaal vastgeroest aan Bitcoin... Verschrikkelijk.

Private peer to peer spending wanneer China en Amerika elkaar beginnen te nuken en cash geld helemaal verdwenen is.
wat moet je anders doen hehjeheh

TV en gamen is ook bijna altijd zinloos

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 31-05-2021 22:40 ]

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:39:
[...]

Wat zeg je er van als we weer gaan altcoin shoppen zodra de Bitcoin dominantie de 70% aantikt? In theorie zou dat een goed moment zijn lijkt me

• JDx

JDx

Ben ik ^

A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:40:
[...]

wat moet je anders doen hehjeheh

TV en gamen is ook bijna altijd zinloos
Beetje muziekjes luisteren enzo, appen met die single mama's enzo.

• A87
  • Niet online

A87

80% correctie is ook niets mis mee.
Al de mainstream er uit en rekt

Blijft alleen de harde kern over dan pas 100k 200k dan weer short en de moonboys er weer uit

[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 31-05-2021 22:43 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:28:
Het is op religieuze wijze belangrijk voor Rutte & de Reptilians.

Maar echt, het begint nu best wel irritant te worden. Fundamenteel blijft er veel meer bullish nieuws dan negatieve zaken, maar blijkbaar toch vooral weak hands en daytraders die een feestje hebben tussen de 33 en 37k.

• D_Jeff
@A87 Dan heb je het over de bodem van $ 12.8K
De vorige stevige bodem was $ 7k (oftewel ~ 90% correctie)

Wel blijven opletten hea :+

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heb vandaag helemaaaaaaal niks verloren aan de koers, alleen 3x aan fee's :')

Ja het gaat los!

Lama...

• A87
  • Niet online

A87

Dit kan elk moment in elkaar klappen richting 27-30

• JDx

JDx

Ben ik ^

A87 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:47:
Dit kan elk moment in elkaar klappen richting 27-30
Ja het wacht tot ik naar bed ga.

• A87
  • Niet online

A87

JDx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Ja het wacht tot ik naar bed ga.
gebeurd vaak tussen 1 en 8 uur ... MIs je dus

Ik heb een wekker en gebruik PRIJS alert met alarm op 35K voor de nacht. ff de koers 2x zien in de nacht

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 31-05-2021 22:49 ]

• D_Jeff
@JDx Ik denk dat er nog mensen zijn die ervoor tekenen, vooral na een "pump & dump - bought the peak" - burning coal.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:41:
[...]

Wat zeg je er van als we weer gaan altcoin shoppen zodra de Bitcoin dominantie de 70% aantikt? In theorie zou dat een goed moment zijn lijkt me
My body is ready.

Ik moet mijn geest weer opengooien voor shitcoins.

Deze space haalt mij in, ik ben een boomer in hart en nieren. Meer houtkachel dan zonnepaneel mentaliteit.

Ik moet up to date zien te blijven.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ga iets kopen of verkopen om te kijken of het dan de andere kant op schiet

Wie wil iets een bepaalde kant op?

• fRiEtJeSaTe
Wat een bandbreedte zeg.
Ik ga naar bed. Trusten allen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:49:
[...]

My body is ready.

Ik moet mijn geest weer opengooien voor shitcoins.

Deze space haalt mij in, ik ben een boomer in hart en nieren. Meer houtkachel dan zonnepaneel mentaliteit.

Ik moet up to date zien te blijven.
Je bent altijd welkom in het shitcoin topic d:)b
Kun je dubbel rekt

• A87
  • Niet online

A87

Tradingview PRICE alert

• Mooody

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:29:
Wie gaat @Glenn Hoddle vertellen dat wij er ook allemaal geen verstand van hebben?
:+ :+ :+
Daarom noemt hij jou ook niet :P

Crypto is een vies woord. We zitten in een soortgelijke "tech bubble fase" van destijds o.a. de hypebedrijven World Online, MyWeb, Zonnet, Altavista etc. etc. etc. Uiteindelijk zijn Google, Microsoft, Apple e.d. er met de winst vandoor gegaan, zij zaten in eerste instantie niet voor in de bus.

Er gaan nog mooie dingen gebouwd worden op deze bullshit. We proberen ons er allemaal een beetje in te wurmen. Belangrijk is volgens mij dat je je niet laat afleiden door al die ruis in dit soort voorgeprogrammeerde bull cycles. (dankzij de wiskunde die Bitcoin heet)

Shit, zeg ik alweer hetzelfde als altijd 8)7

Serieus: Ik zie Bitcoin als waardevolle asset. Daarnaast zie ik Ethereum het first mover advantage duidelijk hebben op gebied van "retail" dapps, wellicht met Polkadot als ondersteuning ernaast. Chainlink als brug tussen "oud en nieuw". Maar dan houdt het eigenlijk wel op in grote lijnen. Dit zijn meteen de enige 3 à 4 projecten die ik long term durf te houden. Voor de rest lekker de kat uit de boom kijken.

[ Voor 77% gewijzigd door Mooody op 31-05-2021 23:09 ]

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:58
Even een kort vraagje: ik kwam recentlijk https://mercuryredstone.com/ tegen, deze club biedt een API aan voor Kraken waarmee je een soort market-cap gewogen mandje met een heleboel cryptocurrencies krijgt. Maandelijks passief geïndexeerd maar natuurlijk wel een kostenplaatje van maximaal 3% per jaar over je dagelijks gewogen portefeuille.

Ik dacht vanavond even hier wat meer te lezen op GoT, want dat is wat ik altijd eerst doe :) Ik kom echter met de zoektermen op het cryptocurrency forum eigenlijk op 0 hits (‘mercury’, ‘redstone’, ‘index’). Mis ik iets? Het bestaat al een aantal jaartjes en ik kan me niet voorstellen dat hier nooit eerder over gebabbeld is 8)7

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

Pagina: 1 ... 136 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!