[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:23
Ik stap nog zeker niet uit.
En ga nog all in zit op leuke winsten.

Vooral met xrp , safemoon en feg.
Uitcashen kan altijd nog :p

Niet zo paniekerig doen, maar groen is wel een leukere kleur dan rood snap ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPxRtWjelr2Kgsgu_Gb9Zu_LYEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WMDQlOD7oMSDuRfho6cBhqEp.png?f=fotoalbum_large

Nog 1 a 2 van die stuiters en dan opstijgen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:04
Wanneer drukt er een vadsige whale met zijn dikke propvingers op de buy knop..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

thefox231 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:40:
Het valt me wel op dat er elke dag nu gependeld wordt tussen 42k en +- 45.5k.
Lijkt gewoon volledig georchestreerd buy low sell high. Elke dag pak je dan 6 of 7%.
Ja ik noemde het ook eerder. Wat we zien is gewoon whaleplay om binnen deze bandbreedte te blijven (zijn dus eigenlijk whale supportlijnen). Mijn gevoel is dat hoewel de markt omlaag wil (want er is weinig volume), de whales er voor zorgen dat er niet te veel FUD ontstaat (met een massale outflow naar fiat).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:42

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Haha ja hoe jij over Bitcoin denkt weten we inmiddels :+

Maar eens wat anders: welke muntjes bezit jij en waarom? Daytrade je crypto? Pak je leuke rendementen? Wat drijft jou tot deze markt?

Ik ben wel nieuwsgierig, en wellicht eens een andere kijk op zaken :)
Blockchain technologie vind ik best interessant en één van de toepassingen is natuurlijk cryptocurrency. Waar deze thread over gaat. Het idee van een digitale valuta wat ook echt als digitale valuta gebruikt kan worden daar zie ik wel de meerwaarde van in. Of natuurlijk één van de andere toepassingen die komen kijken m.b.v. blockchain.

Een goede video hierover: YouTube: How the blockchain is changing money and business | Don Tapscott

Het is mij niet puur te doen om daytraden of lange termijn een munt vasthouden in de hoop dat de koers stijgt. Al doe ik dat ook wanneer ik er zin in heb en/of er geld op verdien. Qua munten zit ik momenteel nog alleen in ADA / ETH (uitgestapt) en Dogecoin. ADA vanwege het team/potentie/verhaal dat erachter zit (3e generatie cryptocurrency). ETH (2e generatie cryptocurrency) gaat denk ik pas weer echt iets worden zodra 2.0 / PoS geïmplementeerd is (richting 3e generatie cryptocurrency). En Dogecoin (1,5e generatie cryptocurrency) omdat het simpelweg steeds meer volume/populariteit krijgt, een fork van Litecoin is, en qua uitwerking prima zou kunnen functioneren als daadwerkelijke valuta. Dat Elon Musk de boel verder promoot onderschat ik ook niet. Blijft ook een hele leuke community, en dat trekt alleen maar mensen aan. En laat dat nou net nodig zijn om de populariteit te doen stijgen. Al weet ik dat er veel betere munten beschikbaar zijn die energiezuiniger zijn etc. Maar goed, wat er niet is kan nog komen. Al zullen die munten dus wel het publiek moeten hebben om er een succes van te maken.

Munten als NANO, HOT of VET zijn ook wel interessant. Alleen daar doe ik niets mee. Nano wilde ik instappen na negatieve berichtgeving van dat Bitcoin onzuinig is etc. Alleen dat wordt nergens echt ingezet/gebruikt, kortom heeft potentieel wel nut. Alleen heeft geen volume/publiek. En je zal toch wel iets van een drijfveer moeten hebben.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@aex351 Je weet dat Litecoin gebaseerd is op Bitcoin? Het is geen soft-/hardfork, maar de basis van de code is wel hetzelfde. Je praat beter over Dogecoin en Litecoin dan over Bitcoin, maar het lijkt erop dat je de overeenkomsten niet kent?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:30:
@aex351 Je weet dat Litecoin gebaseerd is op Bitcoin? Het is geen soft-/hardfork, maar de basis van de code is wel hetzelfde. Je praat beter over Dogecoin en Litecoin dan over Bitcoin, maar het lijkt erop dat je de overeenkomsten niet kent?
Ja, ik weet dat Litecoin weer een fork is van Bitcoin is geweest. Met wat verschillen. :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:31:
[...]

Ja, ik weet dat Litecoin weer een fork is van Bitcoin is geweest. Met wat verschillen. :).
Als je het Litecoin of Doge gebeuren net zo veilig wil maken als dat van Bitcoin, dan kost het dus ook ongeveer evenveel energie als dat van Bitcoin. Als je dat niet doet, dan is het gevoeliger voor 51% attacks en daarmee dus minder veilig. Als ik je berichten lees, dan wil je wel minder energie gebruiken, maar ik vraag mij af of je ook open staat voor minder veiligheid? Of decentralisatie belangrijk vind?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kom op nou met die mini bump..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:57
Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:35:
Kom op nou met die mini bump..
Giant dump bedoel je toch? Gaat weer erg traag vandaag, ff lekker dumpen zodat we daarna weer kunnen pumpen oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:52

YES

Moderator General Chat
Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:18:
[...]

Onderschat 'ons' niet. Zeker tegenwoordig.. Als ik lees wat mensen zoal inzetten omdat ze volledig in de 100K+ BTC voor einde jaar geloven.

En ik zit in Telegram groepen voor de stomste dingen die men opkoopt om te resellen - puur ter educatie. Kleine moeite voor een paar whales om elkaar te contacten en dingen te coördineren, lijkt me.

OK, ik besef me dat ik nu overkom als Lange Frans, maar ik zit er redelijk neutraal in :D
Hey Fransie, alles goed? :+

Ik denk dat de grote jongens niet het risico nemen om echt concreet zaken met elkaar af te spreken. Ze kennen waarschijnlijk gewoon het klappen van de zweep en spelen het spel met elkaar. 'ons' is totaal ongeorganiseerd en paniekerig, dus die zijn vrij simpel uit te spelen zonder echt samen te hoeven werken. Dat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:45
iceblack24 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:02:
Snel vraagje als je een SEPA overboeking wil doen naar Binance van af je bank account waar moet je dan de reference code zetten. Bij het vakje voor mededeling of bij het betalingskenmerk?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Dit gaat niks meer worden hoor.. slappe hap munten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moet je niet willen joh. Enkel van binance naar je rekening. Andersom weet ik ook niet hoe dat werkt trouwens..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:34:
[...]

Als je het Litecoin of Doge gebeuren net zo veilig wil maken als dat van Bitcoin, dan kost het dus ook ongeveer evenveel energie als dat van Bitcoin. Als je dat niet doet, dan is het gevoeliger voor 51% attacks en daarmee dus minder veilig. Als ik je berichten lees, dan wil je wel minder energie gebruiken, maar ik vraag mij af of je ook open staat voor minder veiligheid? Of decentralisatie belangrijk vind?
Volgens mij is er nergens een uitgesproken reden of argument dat Litecoin of Dogecoin onveilig is. Het argument dat Bitcoin veiliger is, is leuk. Maar je kan ook een munt maken die 100x veiliger is dan Bitcoin. Is dat dan veilig genoeg? of maakt dat Bitcoin dan onveilig? Dus ja. wanneer is het veilig genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PREMIUM

Het beste van De Telegraaf

’Verkopen? Dan snap je er dus helemaal niks van’

’Bitcoinbelievers’ niet van stuk door daling: ’Ik heb voor €60.000 bijgekocht’
author avatar
Door MARLOU VISSER

7 min geleden in GELD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Bij ING staat het bij mijn afschrijving onder omschrijving.. kenmerk is volgens mij voor wat er op acceptgirokaart staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:18:
[...]

Kleine moeite voor een paar whales om elkaar te contacten en dingen te coördineren, lijkt me.
Nou, stel ik heb 3000 BTC... en ik ken geen andere whales, wat zou je dan doen? Op zoek gaan naar een ander adres met veel BTC en dan pogen diegene een bericht te sturen? Of wonen alle whales in Walvisbaai en gaan ze elke dag bij elkaar op de koffie? Zou gek zijn, dat ligt in Namibië.

Oh, en als ik 135 miljoen had, zou ik dan m'n tijd verspillen aan met andere mensen met 135 miljoen scamcoins opzetten om wat Henkies €3,50 af te troggelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:00
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Volgens mij is er nergens een uitgesproken reden of argument dat Litecoin of Dogecoin onveilig is. Het argument dat Bitcoin veiliger is, is leuk. Maar je kan ook een munt maken die 100x veiliger is dan Bitcoin. Is dat dan veilig genoeg? of maakt dat Bitcoin dan onveilig? Dus ja. wanneer is het veilig genoeg?
Munt 100x veiliger dan Bitcoin? Please, do elaborate.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
AMSTERDAM - Wie de afgelopen maanden in bitcoin is ingestapt baalt nu wel een beetje: de cryptomunt raakte in iets meer dan een week ruim een kwart van zijn waarde kwijt. Maar de meeste eigenaren maken zich geen zorgen. „Ik ben meer bezorgd om het huidige financiële stelsel dan over bitcoin of cryptomunten in het algemeen.”

Met een paar kritische tweets over het energieverbruik wist Tesla-oprichter Elon Musk de opmars van cryptomunt bitcoin te stuiten. Wie al een paar jaar geleden is ingestapt, ligt daar niet zo wakker van. De cryptomunt is nog steeds ruim €35.000 waard: ruim vier keer zoveel als een jaar geleden. Maar ook €12.000 minder dan vorige week.

Juist nu bijkopen

„Ik ben al sinds 2017 een bitcoinbeliever en heb tijdens deze crash juist voor €60.000 bijgekocht”, vertelt bijvoorbeeld Hugo. „Echte investeerders geloven voor de lange termijn in bitcoin ten opzichte van de euro. Die zal door het vele bijdrukken juist dalen in waarde”, doceert de business development manager.

Student Sam (23) gaat zelfs all in met geleend geld. „Ik heb al mijn spaargeld en mijn volledige studielening in bitcoin gestopt. Daar ben ik in 2019 mee begonnen.” De cijfers geven hem voorlopig gelijk. Hij stopte er sinds 2019 zo’n €32.000 in, waarvan €24.000 studielening, en de balans staat momenteel op €86.000. Dat was niet zo lang geleden nog €130.000.

Wordt hij niet zenuwachtig van dergelijke koersdalingen? „Helemaal niet”, zegt de student zelfverzekerd. „Ik heb me echt verdiept in bitcoin, luister vaak podcasts, zit in een praatgroep, lees er veel over. Daardoor begrijp ik de potentie van deze munt, ook in tegenstelling tot andere cryptomunten. Het is niet één pot nat.”

Veel mensen stappen in zonder zich erin te verdiepen, die raken in de stress door koersschommelingen, ziet Sam. „Dat doe ik niet. Sterker nog: ik zie dit tijdelijke dipje als een goed moment om bij te kopen. De hele tijd zitten traden is het domste wat je kunt doen. Ik denk aan de lange termijn.”

Zo denken er meer over. De recente koersdaling is gewoon een schommeling die erbij hoort, een gezonde correctie op de iets te harde stijging van de laatste tijd, meldt Jimmy. „Ik ben meer bezorgd om het huidige financiële stelsel dan over bitcoin of cryptomunten in het algemeen”, schrijft Bob.

Hypotheek afbetaald

Ook ict-manager Roeland (40) is zijn geloof in de munt geenszins kwijt. Hij begon in 2017 met €100 tot €200 per maand inleggen en heeft in de tussentijd een flinke winst gemaakt. „Ik heb mijn investering er al uit gehaald, dus ik werk nu met gewonnen geld. Dat geeft rust. Ook heb ik met de winst een flink deel van mijn hypotheek afgelost en zonnepanelen genomen. Zo heb ik de rest van mijn leven lage maandlasten: ook dat geeft veel zekerheid.”

Voor de toekomst heeft de ict’er veel vertrouwen in de bitcoin. „Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar was de bitcoin de allerbest presterende asset, waarom zou je daar tegen wedden? De koers beweegt altijd in een soort cyclus, na een piek komt er weer een afkoeling. Dan stop ik er ook weer geld in, want op de lange termijn gaat de koers volgens mij alleen maar omhoog.”

De eigenaren van bitcoin wilden niet met hun volledige naam in de krant. Die zijn wel bij de redactie bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:38:
Dit gaat niks meer worden hoor.. slappe hap munten.
Afbeeldingslocatie: https://cdn130.picsart.com/310484489240201.gif?to=min&r=1024

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Nou we gaan weer verder waar we gebleven waren. Is kijken hoe diep we kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ze blijven net zo lang stellen tot iedereen opgeeft en dan vallen we naar de 20k of zo.. of lager

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
RaptorXS schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:43:
AMSTERDAM - Wie de afgelopen maanden in bitcoin is ingestapt baalt nu wel een beetje: de cryptomunt raakte in iets meer dan een week ruim een kwart van zijn waarde kwijt. Maar de meeste eigenaren maken zich geen zorgen. „Ik ben meer bezorgd om het huidige financiële stelsel dan over bitcoin of cryptomunten in het algemeen.”

Met een paar kritische tweets over het energieverbruik wist Tesla-oprichter Elon Musk de opmars van cryptomunt bitcoin te stuiten. Wie al een paar jaar geleden is ingestapt, ligt daar niet zo wakker van. De cryptomunt is nog steeds ruim €35.000 waard: ruim vier keer zoveel als een jaar geleden. Maar ook €12.000 minder dan vorige week.

Juist nu bijkopen

„Ik ben al sinds 2017 een bitcoinbeliever en heb tijdens deze crash juist voor €60.000 bijgekocht”, vertelt bijvoorbeeld Hugo. „Echte investeerders geloven voor de lange termijn in bitcoin ten opzichte van de euro. Die zal door het vele bijdrukken juist dalen in waarde”, doceert de business development manager.

Student Sam (23) gaat zelfs all in met geleend geld. „Ik heb al mijn spaargeld en mijn volledige studielening in bitcoin gestopt. Daar ben ik in 2019 mee begonnen.” De cijfers geven hem voorlopig gelijk. Hij stopte er sinds 2019 zo’n €32.000 in, waarvan €24.000 studielening, en de balans staat momenteel op €86.000. Dat was niet zo lang geleden nog €130.000.

Wordt hij niet zenuwachtig van dergelijke koersdalingen? „Helemaal niet”, zegt de student zelfverzekerd. „Ik heb me echt verdiept in bitcoin, luister vaak podcasts, zit in een praatgroep, lees er veel over. Daardoor begrijp ik de potentie van deze munt, ook in tegenstelling tot andere cryptomunten. Het is niet één pot nat.”

Veel mensen stappen in zonder zich erin te verdiepen, die raken in de stress door koersschommelingen, ziet Sam. „Dat doe ik niet. Sterker nog: ik zie dit tijdelijke dipje als een goed moment om bij te kopen. De hele tijd zitten traden is het domste wat je kunt doen. Ik denk aan de lange termijn.”

Zo denken er meer over. De recente koersdaling is gewoon een schommeling die erbij hoort, een gezonde correctie op de iets te harde stijging van de laatste tijd, meldt Jimmy. „Ik ben meer bezorgd om het huidige financiële stelsel dan over bitcoin of cryptomunten in het algemeen”, schrijft Bob.

Hypotheek afbetaald

Ook ict-manager Roeland (40) is zijn geloof in de munt geenszins kwijt. Hij begon in 2017 met €100 tot €200 per maand inleggen en heeft in de tussentijd een flinke winst gemaakt. „Ik heb mijn investering er al uit gehaald, dus ik werk nu met gewonnen geld. Dat geeft rust. Ook heb ik met de winst een flink deel van mijn hypotheek afgelost en zonnepanelen genomen. Zo heb ik de rest van mijn leven lage maandlasten: ook dat geeft veel zekerheid.”

Voor de toekomst heeft de ict’er veel vertrouwen in de bitcoin. „Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar was de bitcoin de allerbest presterende asset, waarom zou je daar tegen wedden? De koers beweegt altijd in een soort cyclus, na een piek komt er weer een afkoeling. Dan stop ik er ook weer geld in, want op de lange termijn gaat de koers volgens mij alleen maar omhoog.”

De eigenaren van bitcoin wilden niet met hun volledige naam in de krant. Die zijn wel bij de redactie bekend.
Vind het een verrassend goed stuk! Mooi om te zien dat de recente FUD goed wordt gecontextualiseerd. Lekker bezig @Gelukszoekr!

EDIT: Krijg alleen een beetje de kriebels van 'bitcoinbelievers'. Dat geeft een beetje cult-vibes. Maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Inderdaad, proficiat @Gelukszoekr

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Misprinter schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:45:
[...]

Vind het een verrassend goed stuk! Mooi om te zien dat de recente FUD goed wordt gecontextualiseerd. Lekker bezig @Gelukszoekr!

EDIT: Krijg alleen een beetje de kriebels van 'bitcoinbelievers'. Dat geeft een beetje cult-vibes. Maar goed.
Gaaf thanks!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
MATIC blijft maar gaan, tsjonge. Dikke FOMO daar.

[ Voor 20% gewijzigd door Youp1e op 18-05-2021 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:42:
[...]

Nou, stel ik heb 3000 BTC... en ik ken geen andere whales, wat zou je dan doen? Op zoek gaan naar een ander adres met veel BTC en dan pogen diegene een bericht te sturen? Of wonen alle whales in Walvisbaai en gaan ze elke dag bij elkaar op de koffie? Zou gek zijn, dat ligt in Namibië.

Oh, en als ik 135 miljoen had, zou ik dan m'n tijd verspillen aan met andere mensen met 135 miljoen scamcoins opzetten om wat Henkies €3,50 af te troggelen?
Lijkt me vrij sterk dat als je 3000 BTC hebt, je geen enkele andere whale kent. Natuurlijk zullen die ook bestaan, maar ik vind de andere kant aannemelijker. Old boys network, ons kent ons, oude jongens krentenbrood etc. Mensen met heel veel geld hebben doorgaans wel een netwerk met net zo vermogende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:34:
[...]

Is gewoon een afweging die je kan maken. Zo is contactloos ook minder veilig, maar wel met een lagere limiet per dag. Zo zijn minder veilige muntjes geschikt voor een kop koffie en is Bitcoin goed om bijvoorbeeld een huis mee te kopen. Het is niet het een of het ander naar mijn mening. Ik ga er overigens ook niet vanuit dat dat je mening was. ;)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ik hoop echt op een bounce ergens de komende dagen.. dan verkoop ik heel de mik mak. Ben er wel klaar mee.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Dus onze @Gelukszoekr is nu wereldberoemd in eigen land *O*
Wij kennen hem eerder!

Zeg @Verwijderd, wanneer kwam jouw Bitcoin artikel over de vrouwen in FHM? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Leuk mensen!

Alleen verdomde vervelend dat ik geen Telegraaf abbo heb dus niet eens een mooi screenshot kan maken voor familie en vrienden. Dat is toch leuker dan simpelweg de platte tekst doorsturen imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:55:
Leuk mensen!

Alleen verdomde vervelend dat ik geen Telegraaf abbo heb dus niet eens een mooi screenshot kan maken voor familie en vrienden. Dat is toch leuker dan simpelweg de platte tekst doorsturen imo :P
Kan je ze niet mailen dan of ze een screenshot kunnen sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Leuk mensen!

Haal gewoon die krant voor die ene keer joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Leuk mensen!

Als echte Bitcoinbeliever moet je dat toch er wel voor over hebben. ( :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Leuk mensen!

Koop er ff eentje bij een kiosk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Ik zeg niet dat bijv. Litecoin onveilig is en om eerlijk te zijn durf ik niets over de hashrate van Doge te zeggen. Wel weet ik dat ik wat betreft beveiliging liever 100% van mijn vermogen aan Bitcoin dan aan Doge toevertrouw. Het is veilig genoeg als een aanval op het netwerk je veel meer kost dan het je oplevert, zowel in geld als in moeite die het kost om de aanval uit te voeren. Ik zie niemand alle benodigde ASIC-miners aanschaffen (sowieso onvoldoende voorraad voor), naar een geschikte locatie rijden, daar even duizenden stellingen opbouwen, al die miners even op een geschikt stroompunt aansluiten en daarmee het Bitcoin netwerk aanvallen. Voor veel andere crypto is dat een heel ander verhaal. We kennen allemaal de ETC 51% attacks wel...

Iedereen kan een snel muntje maken, lekker centraal met een database. Of wel een blockchain voor de marketing, maar dan beheerd door één partij. De kracht zit hem in decentralisatie en bij een decentraal iets is veiligheid enorm belangrijk. Je zult dus in de meeste gevallen ergens met een compromis moeten komen om én snel én veilig én goedkoop te kunnen versturen en dat maakt dit wereldje dus ook zo lastig.

Afijn, wat mij triggerde is dat je Dogecoin en Litecoin positief benoemd, maar uiteindelijk werken die nagenoeg hetzelfde als Bitcoin met hier en daar wat aanpassingen. Maar die aanpassingen kennen ieder ook zo weer hun nadelen en als Dogecoin en Litecoin net zo groot worden qua marketcap, zal het stroomverbruik ook stijgen (want meer miners) en gaat je vergelijking waarschijnlijk ook niet meer op. De voordelen zijn dus aan iets verbonden wat bij grootschaliger gebruik waarschijnlijk ook niet meer houdbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:57:
[...]

Haal gewoon die krant voor die ene keer joh!
Dat ga ik zeker doen, wordt elk artikel dan nog elke dag op papier gezet?

Ik doe al zo lang niet meer met zo'n oude manier van kennisoverdracht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
enomiss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Is gewoon een afweging die je kan maken. Zo is contactloos ook minder veilig, maar wel met een lagere limiet per dag. Zo zijn minder veilige muntjes geschikt voor een kop koffie en is Bitcoin goed om bijvoorbeeld een huis mee te kopen. Het is niet het een of het ander naar mijn mening. Ik ga er overigens ook niet vanuit dat dat je mening was. ;)
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen 1.000 Euro op je rekening hebben staan en met contactloos betalen daar maximaal 25 Euro van kunnen uitgeven ten opzichte van 25 Euro blockchain betalingen doen met een onveilige blockchain waar je 1.000 Euro op hebt staan.

Die 25 Euro maakt de nadelen van contactloos betalen kleiner, maar die 1.000 Euro staat nog steeds erg veilig op je bank. Bij een onveilige blockchain is het risico dat je die 1.000 Euro kwijtraakt dus ook veel groter, daarom gaat dit vergelijk mank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Dat ga ik zeker doen, wordt elk artikel dan nog elke dag op papier gezet?

Ik doe al zo lang niet meer met zo'n oude manier van kennisoverdracht :p
Ik heb werkelijk waar geen idee, maar alsnog de moeite waard het minstens te checken, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Ik zeg niet dat bijv. Litecoin onveilig is en om eerlijk te zijn durf ik niets over de hashrate van Doge te zeggen. Wel weet ik dat ik wat betreft beveiliging liever 100% van mijn vermogen aan Bitcoin dan aan Doge toevertrouw. Het is veilig genoeg als een aanval op het netwerk je veel meer kost dan het je oplevert, zowel in geld als in moeite die het kost om de aanval uit te voeren. Ik zie niemand alle benodigde ASIC-miners aanschaffen (sowieso onvoldoende voorraad voor), naar een geschikte locatie rijden, daar even duizenden stellingen opbouwen, al die miners even op een geschikt stroompunt aansluiten en daarmee het Bitcoin netwerk aanvallen. Voor veel andere crypto is dat een heel ander verhaal. We kennen allemaal de ETC 51% attacks wel...

Iedereen kan een snel muntje maken, lekker centraal met een database. Of wel een blockchain voor de marketing, maar dan beheerd door één partij. De kracht zit hem in decentralisatie en bij een decentraal iets is veiligheid enorm belangrijk. Je zult dus in de meeste gevallen ergens met een compromis moeten komen om én snel én veilig én goedkoop te kunnen versturen en dat maakt dit wereldje dus ook zo lastig.

Afijn, wat mij triggerde is dat je Dogecoin en Litecoin positief benoemd, maar uiteindelijk werken die nagenoeg hetzelfde als Bitcoin met hier en daar wat aanpassingen. Maar die aanpassingen kennen ieder ook zo weer hun nadelen en als Dogecoin en Litecoin net zo groot worden qua marketcap, zal het stroomverbruik ook stijgen (want meer miners) en gaat je vergelijking waarschijnlijk ook niet meer op. De voordelen zijn dus aan iets verbonden wat bij grootschaliger gebruik waarschijnlijk ook niet meer houdbaar is.
Bij Bitcoin is het volgens mij vooral een race tegen de klok om zoveel mogelijk Bitcoin te unlocken. Tot de uiteindelijke limiet is bereikt. Bij Litecoin (en dus ook Dogecoin) zit er een tijdsgeboden limiet op. Jaarlijks maximaal zoveel. Dus dan wordt het velen malen oninteressanter om puur te focussen op het unlocken van coins, en om daar een business van te maken. Althans zo kijk ik er nu tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypto is weer officieel dood.. ;w

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 20:25
Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:24:
Wanneer drukt er een vadsige whale met zijn dikke propvingers op de buy knop..
Kweetniet waar deze screenshot vandaan komt maar er lijken enkele dikke buy orders klaar te staan rond $42k: https://twitter.com/molot...tatus/1394666007013232640

En CryptoMich is nog bullish, dus dan zitten we goed: https://twitter.com/CryptoMichNL/status/1394684593928917001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:08:
Crypto is weer officieel dood.. ;w
Alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:14

Dark Angel

Corvette LS Power

Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:54:
Ik hoop echt op een bounce ergens de komende dagen.. dan verkoop ik heel de mik mak. Ben er wel klaar mee.
Gewoon hopen dat het weer gaat stijgen.
Kunnen wel blijven bij kopen. Buy the dip. Maar zoveel bij koop geld is er nu ook niet meer na week bijkopen :+

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youp1e
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:08:
[...]

Bij Bitcoin is het volgens mij vooral een race tegen de klok om zoveel mogelijk Bitcoin te unlocken. Tot de uiteindelijke limiet is bereikt. Bij Litecoin (en dus ook Dogecoin) zit er een tijdsgeboden limiet op. Jaarlijks maximaal zoveel. Dus dan wordt het velen malen oninteressanter om puur te focussen op het unlocken van coins, en om daar een business van te maken. Althans zo kijk ik er nu tegenaan.
Hier mis je iets ontzettends essentieels. We kunnen niet sneller Bitcoin minen dan we nu doen? Dat proces is niet te versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Dark Angel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:12:
[...]

Gewoon hopen dat het weer gaat stijgen.
Kunnen wel blijven bij kopen. Buy the dip. Maar zoveel bij koop geld is er nu ook niet meer na week bijkopen :+
Ik wil gewoon alles verkopen.. maar niet nu..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Vorige week kon ik nog prima wat procentjes pakken, Maar nu is het kut het wil niet echt lukken.
Paar tientjes vandaag 🤨

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Voor de 413e keer dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:24
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe coin komt op de launchpad van binance?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 10-10 17:24
Amen to that!
En dit is niet eens een echte bearmarket en ik vind het al helemaal klote _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:35

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Boeit me echt niks. Als we ooit weer bouncen.. als.. dan drukt deze jongen op sell.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:19

WhySoSerious

Be the change.

Dikke KSM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 13:19

WhySoSerious

Be the change.

Wat is deze?

Is sentiment zo omgeslagen vandaag? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:23
Nu is er een crypto oorlog uitgebarst.
Het ging zijwaarts tot de amerikanen wakker werd toen storte het in en stijgt het niet echt dus nu zullen de aziaten pissed off zijn en wraak willen.

En zoals gewoonlijk mogen de europeanen het weer gaan fixen en genaait worden.

Bam beste samenvatting ever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Gelukszoekr mooi stukje, leuk om te lezen! d:)b

Is er misschien niet iemand met een Televaag abbo die een paar screenshots voor je kan PB'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Laatst online: 00:05
MATIC heeft schijt aan de bearmarket😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
WhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:22:
[...]

Wat is deze?

Is sentiment zo omgeslagen vandaag? Heb ik iets gemist?
Ben er klaar mee. Schijtmunten heel de dag, ik heb meer te doen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb een hele mooie screenshot dankzij @Ken. . Nogmaals dank.

Ik wil deze hier best posten maar volgens mij mag dat niet qua policy hier, Taro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:23:
@Gelukszoekr mooi stukje, leuk om te lezen! d:)b

Is er misschien niet iemand met een Televaag abbo die een paar screenshots voor je kan PB'en?
Reeds gedaan :)
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:25:

Ik wil deze hier best posten maar volgens mij mag dat niet qua policy hier, Taro?
Nou ja, de volledige tekst is een paar pagina's terug al geplaatst volgens mij. En het zijn toch jouw woorden :P

[ Voor 41% gewijzigd door Ken. op 18-05-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e

Dat zou moeten kunnen, het artikel is zijn eigen bronvermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zit weer short, voor 30 sec er in nu :D, stoploss er op 3x leverage

[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 18:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aart staart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:54
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:24:
En degene die mijn portfolio in leven houdt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Nee, mag niet inderdaad, is copyright. Je eigen inbreng wat mij betreft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 13:56
Leuk die Matic, super om op te traden, Short-Long... _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:01

St@m

@ Your Service

In tegenstelling tot een paar weken terug toen ik er met teveel geld in zat, en ik ook verlies draaide, doet dit me gelukkig helemaal niets. Ja, ik had graag gezien dat het de andere kant op ging. Maar back to the basics, over 20 jaar wil ik cashen, niet over 2 maanden.
De blinde paniek die sommigen hier hebben.. dan zit je er dus gewoon te diep in.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
St@m schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:37:
In tegenstelling tot een paar weken terug toen ik er met teveel geld in zat, en ik ook verlies draaide, doet dit me gelukkig helemaal niets. Ja, ik had graag gezien dat het de andere kant op ging. Maar back to the basics, over 20 jaar wil ik cashen, niet over 2 maanden.
De blinde paniek die sommigen hier hebben.. dan zit je er dus gewoon te diep in.
Hier ook zit er nu 5 jaar in en wil cashen over een jaartje of 14, geduld is een schone zaak en totaal geen stress.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:35

Darrell

Fiat moonboy

Eth gaat btc weer de weg wijzen. Komt goed.

Snif. Hopium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:37:

Dat, of het past gewoon niet bij je. Vriend van me doet bewust niets met crypto omdat 'ie onrustig wordt van de schommelingen. Steekt z'n geld liever in indexen enzo. Lijkt me een verstandig besluit als je dat van jezelf weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ETH/BTC stijgt, gaat opnieuw richting de 0,08. ETH worstelt zich (weer) los van BTC?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13
China Bans Financial Payment Cryptocurreny

https://www.cnbc.com/2021...ptocurrency-business.html

Binance is toch gevestigd in china?

Kan dat gevolgen hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door AMES op 18-05-2021 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kijk dan naar die megaump van Venus (xvs). Bizar. Zo'n pump geeft hoop dat we nog volop in de bull market zitten ;)

[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 18-05-2021 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:42:
[...]

Dat, of het past gewoon niet bij je.
Exact. Iedere keer hetzelfde verhaal dat "je er te diep in zit". Sommigen houden gewoon niet van de schommelingen ook al zouden ze er met een tientje in zitten.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs42
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-02 22:11
Hrm.. meer mensen die moeite hebben in te loggen op bitvavo?

Bij mij blijft ie hangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:25
thijs42 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:45:
Hrm.. meer mensen die moeite hebben in te loggen op bitvavo?

Bij mij blijft ie hangen...
Hier doet hij het, maar wou het eigenlijk niet zien na vandaag 🤣

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:44:
Kijk dan naar die megaump van Venus (xvs). Bizar. Zo'n pump geeft hoop dat we nog volop in de bull market zitten ;)
+85% in 2 uur tijd. Nice.

Echt nice zou zijn geweest dat ik XVS in mijn pf zou hebben.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Gewoon weer wat gekocht net. Je kan best leuke trades maken op de BTC koers momenteel, als je tevreden bent met een paar procenten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:42:
[...]

Dat, of het past gewoon niet bij je. Vriend van me doet bewust niets met crypto omdat 'ie onrustig wordt van de schommelingen. Steekt z'n geld liever in indexen enzo. Lijkt me een verstandig besluit als je dat van jezelf weet.
Je moet er inderdaad wel tegenkunnen en dat is ook een kwestie van niet teveel inzetten, wennen, een tijd meedoen en bewuste keuzes maken. Je 2e of 3e bullrun weet je pas maximaal te benutten en dan kan je ook met hogere bedragen gaan spelen.

In 2017/2018 ben ik erg veel winst misgelopen door dergelijke dips, panicsells, honderden buy high en sell lows, etc. Ook in de huidige markt kan je prima percentages halen door er goed op in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:01

St@m

@ Your Service

Als het niet bij je past, dan had je niet moeten instappen.. van te voren kon je weten dat de markt volatiel is.

Dan zit je hier in ieder geval niet te paniekeren als je niet tegen schommelingen kan, hoop ik dan toch.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 18-05-2021 18:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AMES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:44:
China Bans Financial Payment Cryptocurreny

https://www.cnbc.com/2021...ptocurrency-business.html

Binance is toch gevestigd in china?

Kan dat gevolgen hebben?
Nee Exchanges zijn verboden in China, ze zitten officieel in Singapore geloof ik maar van oorsprong wel Chinees

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:50:
Als het niet bij je past, dan had je niet moeten instappen.. van te voren kon je weten dat de markt volatiel is.

Dan zit je hier in ieder geval niet te paniekeren als je niet tegen schommelingen kan, hoop ik dan toch.
Denken en doen.

2 hele verschillende dingen :)

Theorie en praktijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:40
Thx voor de tip/shill :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:49:
[...]

Lijkt me vrij sterk dat als je 3000 BTC hebt, je geen enkele andere whale kent. Natuurlijk zullen die ook bestaan, maar ik vind de andere kant aannemelijker. Old boys network, ons kent ons, oude jongens krentenbrood etc. Mensen met heel veel geld hebben doorgaans wel een netwerk met net zo vermogende mensen.
Voor oud geld heb je zeker een punt, maar je hebt dus mensen die nu per ongeluk multimiljonair zijn geworden door doge, en er zijn vast mensen in dit topic die ooit wel eens 3000 BTC hebben gehad toen dat niet zoveel waard was. Waarom zouden mensen die op zo'n manier whale zijn geworden andere whales kennen?

Die whaleparanoia hier is wel frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 21:20
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:56:
[...]
Voor oud geld heb je zeker een punt, maar je hebt dus mensen die nu per ongeluk multimiljonair zijn geworden door doge,
Daar hopen we allemaal op. Maar bij de meesten blijft het vooralsnog alleen bij ongeluk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Haha ja hoe jij over Bitcoin denkt weten we inmiddels :+

Maar eens wat anders: welke muntjes bezit jij en waarom? Daytrade je crypto? Pak je leuke rendementen? Wat drijft jou tot deze markt?

Ik ben wel nieuwsgierig, en wellicht eens een andere kijk op zaken :)
Geen reactie toch van @aex351? Ik ben wel benieuwd namelijk :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ervan houden denk ik.

Als een positie in crypto je alleen maar stress geeft, dan is het in mijn optiek niets waard. Ook al gaat het om tonnen of miljoenen.

Toen het mij stress begon te geven heb ik er ook geld uit getrokken zodat het weer leuk werd.

Ik zal dan misschien nooit in een lambo rijden, maar ach. Een Skoda brengt me ook van A naar B.

Gaat mij meer om de lol en de ervaring. Aan het eind van de rit is geld toch niets.

Tijd doorbrengen in stress is verneukte tijd die je nooit meer terugkrijgt. Soms kun je er niet omheen, maar als je er zelf invloed op hebt... Makkelijke keuze lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:00:

Als een positie in crypto je alleen maar stress geeft, dan is het in mijn optiek niets waard. Ook al gaat het om tonnen of miljoenen.

Toen het mij stress begon te geven heb ik er ook geld uit getrokken zodat het weer leuk werd.

Ik zal dan misschien nooit in een lambo rijden, maar ach. Een Skoda brengt me ook van A naar B.

Gaat mij meer om de lol en de ervaring. Aan het eind van de rit is geld toch niets.

Tijd doorbrengen in stress is verneukte tijd die je nooit meer terugkrijgt. Soms kun je er niet omheen, maar als je er zelf invloed op hebt... Makkelijke keuze lijkt mij.
Dacia is de nieuwe Skoda geworden, die Skoda's zijn tegenwoordig behoorlijk premium ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:03:
[...]

Dacia is de nieuwe Skoda geworden, die Skoda's zijn tegenwoordig behoorlijk premium ;)
Ik ben rijker dan ik dacht dus :*) :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:36

QFT. Zeker omdat Skoda een meestermerk is. Die Enyaq... Dan kijk je toch niet meer om naar een Lamborghini. Ik in ieder geval niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Ik nog rijker met een Skoda Enyaq op de oprit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Skoda.... leuk, maar eeuwig zonde dat Tatra geen personenauto's meer maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30

Een dag zonder stress is een dag niet geleefd, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Voor mij heb je jezelf verraden, je bent gewoon een rijke stinkerd in een Skoda.

Ik moet het helaas nog doen met een Canta ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
D0m1nat0r11 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:24:
Shit...niet eens gezien. En dat terwijl ik een shitload aan Matic heb. Ik dacht dat Eth aan het klimmen was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Splash-
technoaddict schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:05:
[...]

Ik nog rijker met een Skoda Enyaq op de oprit :)
Ik zou je zo willen aanraken, maar ja 1,5 meter enzo. Ik aanbid je wel op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:25:
[...]

(En als je echt gek wil doen, er is net een yield farm geopend die zowel op BSC als Fantom werkt: Frankenstein.finance - je krijg momenteel nog enorm veel FRANK-token extra bij elke farm. Wat dat later waard is maar te bezien. Maar goed, deze is dus wel riskant, ik verwacht geen rugpull overigens, maar je weet nooit.)
Deze kende ik nog niet en gisteravond ingestapt op BSC en vanmiddag op FTM.

Resultaat:

BSC -> x6
FTM -> x2

Dank voor deze tip. Ben er nu overigens weer grotendeels uit. Steeg mij iets te snel (en is weer dalende).

Nog een waarschuwing: ik zag wel de volgende comment in BSC Gemz telegram:

"Frankenstein.finance is a HUGE ready to rock rug/exploit. It lets ANYONE call function WithdrawAll tokens so literally anyone can just ....withdraw all the tokens. What the fuck. This is by and far the craziest/easiest rug/exploit Ive ever seen"

Zoals je dus al zei, pas op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
-Splash- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:08:
[...]

Ik zou je zo willen aanraken, maar ja 1,5 meter enzo. Ik aanbid je wel op afstand.
Sexwerkers mogen toch weer ?
Pagina: 1 ... 12 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!