Graag gedaan. Die tekst over die exploit komt volgens mij van rug doctor, wat ook weer geen betrouwbare partij is. Ik zat gisteren ergens in een discord waar iemand (onafhankelijks) dit verhaal ontkrachtte - maar ik heb de technische kennis niet om te weten wie er gelijk heeft.Lekkerbek312 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Deze kende ik nog niet en gisteravond ingestapt op BSC en vanmiddag op FTM.
Resultaat:
BSC -> x6
FTM -> x2
Dank voor deze tip. Ben er nu overigens weer grotendeels uit. Steeg mij iets te snel (en is weer dalende).
Nog een waarschuwing: ik zag wel de volgende comment in BSC Gemz telegram:
"Frankenstein.finance is a HUGE ready to rock rug/exploit. It lets ANYONE call function WithdrawAll tokens so literally anyone can just ....withdraw all the tokens. What the fuck. This is by and far the craziest/easiest rug/exploit Ive ever seen"
Zoals je dus al zei, pas op.
@Verwijderd werkt wel nachtdiensten maar het zou zomaar kunnen dat hij een andere professie heeft.
Ik mag van Taro geen screen of link geven. Hier mijn stukje tekst:dnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Als je morgen met een link / screenshot / voorpaginafoto komt, krijg je één hele DOGE van me.
"Hypotheek afbetaald
Ook ict-manager Roeland (40) is zijn geloof in de munt geenszins kwijt. Hij begon in 2017 met €100 tot €200 per maand inleggen en heeft in de tussentijd een flinke winst gemaakt. „Ik heb mijn investering er al uit gehaald, dus ik werk nu met gewonnen geld. Dat geeft rust. Ook heb ik met de winst een flink deel van mijn hypotheek afgelost en zonnepanelen genomen. Zo heb ik de rest van mijn leven lage maandlasten: ook dat geeft veel zekerheid.”
Voor de toekomst heeft de ict’er veel vertrouwen in de bitcoin. „Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar was de bitcoin de allerbest presterende asset, waarom zou je daar tegen wedden? De koers beweegt altijd in een soort cyclus, na een piek komt er weer een afkoeling. Dan stop ik er ook weer geld in, want op de lange termijn gaat de koers volgens mij alleen maar omhoog.”
Dus, kom maar op met die hele Doge. Kan ik morgen een fysiek exemplaar van de Telegraaf halen
DPhTfvtMbS295hCRD2MWb4EamZuZRMHKdy Send only DOGE to this deposit address.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De mensen die INJ en CELR geshilled hebben in dit topic, bedankt!
Van mijn -20% pf vanmorgen naar een +20%pf net voor het avondeten!
Eindelijk ook eens geluk en op het juiste paard gewed.
Van mijn -20% pf vanmorgen naar een +20%pf net voor het avondeten!
Eindelijk ook eens geluk en op het juiste paard gewed.
Verwijderd
Zeker. Weakhands zijn een behoorlijke afknapper in mijn 'beroep'.knakworst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:12:
[...]
@Verwijderd werkt wel nachtdiensten maar het zou zomaar kunnen dat hij een andere professie heeft.
Beetje jammer dat ik het gros van mijn vermogen heb verdiend door mijn sappige, jongensachtige lichaam aan te bieden voor Bitcoin.
Ik heb me achteraf vrij goedkoop laten misbruiken.
Wat een geswing met die koersen zo de laatste dagen.
Je gaat bijna denken dat ie vanavond wederom even naar de 45k rommelt om dan weer naar de 42 te zakken.
Zo ja dan Hodl ik, zo nee ook...
Je gaat bijna denken dat ie vanavond wederom even naar de 45k rommelt om dan weer naar de 42 te zakken.
Zo ja dan Hodl ik, zo nee ook...
Het wordt ook per dag goedkoper....Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:15:
[...]
Zeker. Weakhands zijn een behoorlijke afknapper in mijn 'beroep'.
Beetje jammer dat ik het gros van mijn vermogen heb verdiend door mijn sappige, jongensachtige lichaam aan te bieden voor Bitcoin.
Ik heb me achteraf vrij goedkoop laten misbruiken.
Jeez, even een paar uurtjes wat anders. Kijk je weer, m'n pf mooi flink in sats gestegen dankzij m'n (HODL) pot MATIC
Ik zat gisteren nog te dromen. Meerdere Binance launchpad shitcoins hebben het zeer goed gedaan (BTT, ONE, CELR) en heb ik al lang niet meer. MATIC daarentegen wel. Dus ik dacht als die nou gewoon eens een dikke 200x doet tov vorige zomer.
Mooi mooi... en dan was de koers een dik uur geleden nog hoger...

Ik zat gisteren nog te dromen. Meerdere Binance launchpad shitcoins hebben het zeer goed gedaan (BTT, ONE, CELR) en heb ik al lang niet meer. MATIC daarentegen wel. Dus ik dacht als die nou gewoon eens een dikke 200x doet tov vorige zomer.
Mooi mooi... en dan was de koers een dik uur geleden nog hoger...
Was het niet zo dat wie het snelst is de Bitcoin krijgt, of iets in die strekking? Met mijn single GPU kan ik lang wachten. Gooi ik er veel machines tegenaan dan heb ik kans dat ik de Bitcoin krijg. Dan krijg je dus concurrentie wie de meeste machines heeft (= hoog energieverbruik).Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:13:
[...]
Hier mis je iets ontzettends essentieels. We kunnen niet sneller Bitcoin minen dan we nu doen? Dat proces is niet te versnellen.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik hoop echt oprecht dat het S2F model gelijk gaat krijgen maar als ik naar BTC op 1 maand kijk ben ik zoo bang dat dit het al was..
Sorry voor de late reactie maar ergens in dit topic is een goede day trading cursus aanbevolen. En er zitten lekkere broodjes bij maar daar moet je eigenlijk voorbij lopen voor het lekkere warme eten van van der Valk.Ronald.42 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:14:
Vorige week kon ik nog prima wat procentjes pakken, Maar nu is het kut het wil niet echt lukken.
Paar tientjes vandaag 🤨
Ok doei!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Netjes Roeland! De nieuwe Rob WesselsGelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:13:
[...]
Ik mag van Taro geen screen of link geven. Hier mijn stukje tekst:
"Hypotheek afbetaald
Ook ict-manager Roeland (40) is zijn geloof in de munt geenszins kwijt. Hij begon in 2017 met €100 tot €200 per maand inleggen en heeft in de tussentijd een flinke winst gemaakt. „Ik heb mijn investering er al uit gehaald, dus ik werk nu met gewonnen geld. Dat geeft rust. Ook heb ik met de winst een flink deel van mijn hypotheek afgelost en zonnepanelen genomen. Zo heb ik de rest van mijn leven lage maandlasten: ook dat geeft veel zekerheid.”
Voor de toekomst heeft de ict’er veel vertrouwen in de bitcoin. „Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar was de bitcoin de allerbest presterende asset, waarom zou je daar tegen wedden? De koers beweegt altijd in een soort cyclus, na een piek komt er weer een afkoeling. Dan stop ik er ook weer geld in, want op de lange termijn gaat de koers volgens mij alleen maar omhoog.”
Dus, kom maar op met die hele Doge. Kan ik morgen een fysiek exemplaar van de Telegraaf halen
DPhTfvtMbS295hCRD2MWb4EamZuZRMHKdy Send only DOGE to this deposit address.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Van der valk.... lekker eten.....Twee Dee schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Sorry voor de late reactie maar ergens in dit topic is een goede day trading cursus aanbevolen. En er zitten lekkere broodjes bij maar daar moet je eigenlijk voorbij lopen voor het lekkere warme eten van van der Valk.
Ok doei!

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Diamondhands dan wss ookVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:15:
[...]
Zeker. Weakhands zijn een behoorlijke afknapper in mijn 'beroep'.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Misschien moet je je eens beter inlezen voordat je jezelf hier in dit topic belachelijk maakt. Net als het gros van alle coins, en zeker Doge, worden er blocks gemined. x aantal blocks per uur/dag/jaar. De moeilijksheidgraad gaat per block omhoog (en heel simpel, het elektriciteitsverbruik per block en dus de prijs ook). Dan nog de halvering om de zoveel tijd, dit houdt in dat de reward per block halveert, van 256 naar 128 naar 64 etc.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:35:
[...]
Was het niet zo dat wie het snelst is de Bitcoin krijgt, of iets in die strekking? Met mijn single GPU kan ik lang wachten. Gooi ik er veel machines tegenaan dan heb ik kans dat ik de Bitcoin krijg. Dan krijg je dus concurrentie wie de meeste machines heeft (= hoog energieverbruik).
Dit kan je niet versnellen. Want er is een maximaal aantal blocks per tijdseenheid beschikbaar..
Dat ik dit moet uitleggen, dit is in basis hetzelfde als Doge.. Alleen heeft die geen ingestelde limiet als Bitcoin heeft. Maakt Doge uiterst gewild...

Hey! Wikipedia expert. Misschien kan jij ook snappen dat ik niet elke fijne detail van Bitcoin ken en ik prima hier op het forum een vraag over kan stellen. Als je dat niet bevalt, reageer dan niet.Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:42:
[...]
Misschien moet je je eens beter inlezen voordat je jezelf hier in dit topic belachelijk maakt. Net als het gros van alle coins, en zeker Doge, worden er blocks gemined. x aantal blocks per uur/dag/jaar. De moeilijksheidgraad gaat per block omhoog (en heel simpel, het elektriciteitsverbruik per block en dus de prijs ook). Dan nog de halvering om de zoveel tijd, dit houdt in dat de reward per block halveert, van 256 naar 128 naar 64 etc.
Dit kan je niet versnellen. Want er is een maximaal aantal blocks per tijdseenheid beschikbaar..
Dat ik dit moet uitleggen, dit is in basis hetzelfde als Doge.. Alleen heeft die geen ingestelde limiet als Bitcoing heeft. Maakt Doge uiterst gewild...
En op de weekly, en op de daily ook..r0bb schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:37:
Ik hoop echt oprecht dat het S2F model gelijk gaat krijgen maar als ik naar BTC op 1 maand kijk ben ik zoo bang dat dit het al was..
Zero.
Dit is de essentie. De essentie waarop jij Bitcoin afvalt en Doge op een voetstuk plaatst. Je bent af, sorry.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:45:
[...]
Hey! Wikipedia expert. Misschien kan jij ook snappen dat ik niet elke fijne detail van Bitcoin ken en ik prima hier op het forum een vraag over kan stellen. Als je dat niet bevalt, reageer dan niet.
-oh en Wikipedia? Dat heb ik niet nodig om je dit uit te leggen hoor. Basics.
[ Voor 8% gewijzigd door Youp1e op 18-05-2021 19:46 ]
Als je zo stellig bent in het adviseren van andere coins ten koste van Bitcoin, dan moet je natuurlijk wél weten hoe Bitcoin werktaex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:45:
[...]
Hey! Wikipedia expert. Misschien kan jij ook snappen dat ik niet elke fijne detail van Bitcoin ken en ik prima hier op het forum een vraag over kan stellen. Als je dat niet bevalt, reageer dan niet.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat is helemaal niet de essentie waarop ik Bitcoin afval. Een cursus begrijpend lezen zou je ook goed doen. Ik vind dat Bitcoin geen nut heeft.Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Dit is de essentie. De essentie waarop jij Bitcoin afvalt en Doge op een voetstuk plaatst. Je bent af, sorry.
Ik ben op dit moment helemaal uitgestapt. Maar ik blijf wel in positie. Binnen een minuut is crypto weer aangekocht. Maar ik verwacht nog een forse correctie van min 30 tot 40%. Dan stap ik weer in. (Ja ik weet het, de markt is nooit perfect te timen).Het Fantoom schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Op een ledger mag ik hopen? Of ga je nu beweren dat je alles in fiat bewaart.....
Kijk laten we eerlijk wezen.. de groei van december naar half april ath was super bullish maar gelijktijdig ook 1 grote fomo rit. Ik ben mij gaan afvragen waarom de markt na de ath ineens gigantisch in moest klappen. Van 64k naar 47k binnen 9 dagen. Dat was niet logisch.. het sentiment was zo bullish dat de dips gelijk op hadden moeten worden gekocht. Toch gebeurde dat niet. De bears wisten namelijk de markt door te blijven drukken met dumps op dumps. Daar konden de bulls niet tegen aan kopen. Mijn conclusie was dat het wel logisch was. Bitcoin groei ging domweg te hard. Dit heeft zich een aantal keren herhaald en nu zitten we ondertussen rond de 42/43k.. en dat is voor de bears niet laag genoeg om straks weer opnieuw in te kopen. Dus in mijn opinie zet dit nog even door. De bears blijven hun winsten pakken door hun goedkoop ingekochte Bitcoin te verkopen. Het is gewoon een strategie die ze volgen. Op dit moment kun je beter redeneren als een bear dan als een bull.
Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Part of the deal.
Beide goed en fout hoor.Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:42:
[...]
Misschien moet je je eens beter inlezen voordat je jezelf hier in dit topic belachelijk maakt. Net als het gros van alle coins, en zeker Doge, worden er blocks gemined. x aantal blocks per uur/dag/jaar. De moeilijksheidgraad gaat per block omhoog (en heel simpel, het elektriciteitsverbruik per block en dus de prijs ook). Dan nog de halvering om de zoveel tijd, dit houdt in dat de reward per block halveert, van 256 naar 128 naar 64 etc.
Dat ik dit moet uitleggen, dit is in basis hetzelfde als Doge.. Alleen heeft die geen ingestelde limiet als Bitcoin heeft. Maakt Doge uiterst gewild...
Moeilijksheidgraad wordt per 2 weken aangepast aan de hand van beschikbare hashrate, kan omhoog of omlaag bijgesteld worden.De moeilijksheidgraad gaat per block omhoog
De miner die de juiste hash berekent, krijgt de transactie fees en de block reward. Meerdere bitcoins momenteel.Was het niet zo dat wie het snelst is de Bitcoin krijgt
Voordat je de kuil voor jezelf nog dieper graaft, verdiep je er eens in...aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:35:
[...]
Was het niet zo dat wie het snelst is de Bitcoin krijgt, of iets in die strekking? Met mijn single GPU kan ik lang wachten. Gooi ik er veel machines tegenaan dan heb ik kans dat ik de Bitcoin krijg. Dan krijg je dus concurrentie wie de meeste machines heeft (= hoog energieverbruik).
Minen van die 2 werkt identiek, enige verschil is dat er meer/minder blocks met andere hoeveelheid coins in dat blok vrij komen. Verder is het gewoon van hetzelfde laken een pak. Je concurreert WEL met de andere miners, heb jij 1GH/s en is het netwerk 100GH/s en wordt dat morgen 200GH/s verdien je morgen dus maar de helft omdat jouw aandeel van alle GH/s gehalveerd is en de moeilijkheid voor het vinden/kraken van die blocks door die toename gehalveerdverdubbeld is.
Je roept gewoon steeds dingen die helemaal niet kloppen, wat is je doel precies? En waarom zou je er aan wagen op een forum vol met mensen die wel ervaring hebben zulke rare dingen te roepen

[ Voor 25% gewijzigd door watercoolertje op 18-05-2021 20:09 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik vind jouw bijdragen hier bijzonder weinig nut hebben.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Dat is helemaal niet de essentie waarop ik Bitcoin afval. Een cursus begrijpend lezen zou je ook goed doen. Ik vind dat Bitcoin geen nut heeft.
Ach, het leven heeft ook geen nut. Maar we zijn hier toch met z'n allenaex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Dat is helemaal niet de essentie waarop ik Bitcoin afval. Een cursus begrijpend lezen zou je ook goed doen. Ik vind dat Bitcoin geen nut heeft.
MATIC jezus...
Op 4 november ff 124.428 MATIC verkocht voor 0.1 BTC onder het motto downsizen

Is nu $304.000 waard. Ben zo trots op mezelf
Op 4 november ff 124.428 MATIC verkocht voor 0.1 BTC onder het motto downsizen

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 19:53 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is dat eigenlijk te beïnvloeden door de hashrate tijdelijk opzettelijk te verlagen (dus miners uit de lucht te halen)?wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Moeilijksheidgraad wordt per 2 weken aangepast aan de hand van beschikbare hashrate, kan omhoog of omlaag bijgesteld worden.
Weet niet zo 1-2-3 wat je daar mee zou opschieten overigens.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2dXwO7z32lCdNbPDPteOKDjN.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Uit hoeveel alts bestaat jouw PF dan bijv? En wanneer ga je downsizen? Misschien vind ik dit ook wel interessant in het algemeen, maar ik zie PF’s van zo een 5-7 munten gemiddeld voorbij komen volgens mij.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:
MATIC jezus...
Op 4 november ff 124.428 MATIC verkocht voor 0.1 BTC onder het motto downsizen![]()
[Afbeelding]
Zo trots op mezelf
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Klopt geen enkele crpyto heeft nut je kan er alleen geld mee verdienen meer niet, das genoeg voor Slux.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Ohja vergeten NANO is de enige die nut heeft
Serieus, blijf je nou doorgaan met dat soort berichten. Een cursus begrijpend lezen. Het zou je serieus goed doen. Er staat toch echt voordat je replied "Wees vriendelijk, reageer niet op de man.". En jij bent continue puur op mij als persoon aan het reageren. Terwijl ik het toch echt over cryptocurrency heb.Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Ik vind jouw bijdragen hier bijzonder weinig nut hebben.

Bepaalde munten gaan wel nut hebben, zodra deze ook echt gebruikt gaan worden.Slux schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:58:
[...]
Klopt geen enkele crpyto heeft nut je kan er alleen geld mee verdienen meer niet, das genoeg voor Slux.
Ohja vergeten NANO is de enige die nut heeft
[ Voor 26% gewijzigd door aex351 op 18-05-2021 20:02 ]
In 2017/2018 had ik er 40 ofzo. Dat nooit meer.RickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:55:
[...]
Uit hoeveel alts bestaat jouw PF dan bijv? En wanneer ga je downsizen? Misschien vind ik dit ook wel interessant in het algemeen, maar ik zie PF’s van zo een 5-7 munten gemiddeld voorbij komen volgens mij.
Mid/eind 2020 ben ik van 12-15 naar 8 gegaan. Destijds alts als MATIC , Cardano en xDAI omgezet naar KSM, DOT en positie ETH vergroot. Ondanks dat ik meer $ had kunnen hebben, heb ik geen spijt hoor. Je maakt de beslissing in de markt waarin je zit.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat zou kunnen, maar ik weet ook niet wat je dr mee op schiet. Stel jouw grote mining operatie stopt dr mee, omdat stroom te duur is, of niet beschikbaar, dan wordt de moeilijkheid (na 2 weken) aangepast. Het punt is dat jouw concurrent dr dan vandoor gaat met de 'makkelijker' te minen bitcoin. En zolang minen winstgevend is, stop je dat niet.sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:52:
[...]
Is dat eigenlijk te beïnvloeden door de hashrate tijdelijk opzettelijk te verlagen (dus miners uit de lucht te halen)?
Jie kunt hier bijvoorbeeld zien dat als er een regio uitvalt (bv Noord West China vorige maand) dat het netwerk de moeilijkheidsgraad aanpast.
https://www.blockchain.com/charts/difficulty
Kom jongen, thee staat klaar, GTST kijken!aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Serieus, blijf je nou doorgaan met dat soort berichten. Een cursus begrijpend lezen. Het zou je serieus goed doen. Er staat toch echt voordat je replied "Wees vriendelijk, reageer niet op de man.". En jij bent continue puur op mij als persoon aan het reageren. Terwijl ik het toch echt over cryptocurrency heb.
[...]
Bepaalde munten gaan wel nut hebben, zodra deze ook echt gebruikt gaan worden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zoooo herkenbaar zoals je weetMooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:
MATIC jezus...
Op 4 november ff 124.428 MATIC verkocht voor 0.1 BTC onder het motto downsizen![]()
[Afbeelding]
Ik snap niet zo goed wat aex351 tegen bitcoin heeft als halfingbeliever gezien zn nick.
Ja dat kan, wat ik in het verleden wel eens begreep was dat er grote miner(groepen) waren die dus met zn alle wisselde naar een coin nadat de nieuwe moeilijkheidsgraad was ingesteld.sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:52:
[...]
Is dat eigenlijk te beïnvloeden door de hashrate tijdelijk opzettelijk te verlagen (dus miners uit de lucht te halen)?
Dus dan komt er ineens (bijv.) 5% meer hashrate bij, en worden blocks ook 5% sneller gevonden, daarna is je oude coin-mining dus 2 weken langzamer gegaan doordat die minder hashrate hebben dan ingecalculeerd was. Als die moeilijkheidsgraad dan weer omlaag werd gegooid na die (iets meer dan) 2 weken dan kwam die groep weer terug en ging het daar weer 5% sneller.
Ps alle getallen zijn fictief
Zitten we nou alweer/nog steeds in de wel/geen nut discussie?
Time to agree to disagree and everybody does his own thing?
Om het nou telkens over de dalende bitcoin te hebben worden mensen ook niet vrolijk van denk ik
Never ending story tochgijsvogel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:05:
Zitten we nou alweer/nog steeds in de wel/geen nut discussie?
Ik kan wel merken dat mijn vakantie voorbij is en het lijkt erop dat jullie nog steeds vakantie hebben.
En ik maar denken... wat is het toch rustig. Dit topic stond de afgelopen 2 dagen niet meer in de top 3 van mijn bookmarks.
Gewoon weer een topicreeks verder. Boefjes!
Dus? Wat heb ik gemist?
De gehele bingokaart weer?
En ik maar denken... wat is het toch rustig. Dit topic stond de afgelopen 2 dagen niet meer in de top 3 van mijn bookmarks.
Gewoon weer een topicreeks verder. Boefjes!
Dus? Wat heb ik gemist?
De gehele bingokaart weer?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Herkenbaar, begin December groot gedeelte de deur uitgedaan.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:
MATIC jezus...
[Afbeelding]
What if maar uit het hoofd gezet...
Dit is alleen van toepassing als je je als miner aansluit bij een pool. Anders krijg je alleen de rewards en fees als je als eerste de juiste hash van het block vindt. Vind je die later dan een ander dan krijg je niks. Sluit je je aan bij een mining pool dan wordt het juist verdeeld en klopt het wat je hierboven zegt.watercoolertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Minen van die 2 werkt identiek, enige verschil is dat er meer/minder blocks met andere hoeveelheid coins in dat blok vrij komen. Verder is het gewoon van hetzelfde laken een pak. Je concurreert WEL met de andere miners, heb jij 1GH/s en is het netwerk 100GH/s en wordt dat morgen 200GH/s verdien je morgen dus maar de helft omdat jouw aandeel van alle GH/s gehalveerd is en de moeilijkheid voor het vinden/kraken van die blocks door die toename gehalveerd is.
Stel het netwerk gaat van 100GH/s naar200GH/s dan gaat de moeilijkheid juist omhoog, om ervoor te zorgen dat de snelheid waarmee blocks gemined worden gelijk blijft.
Dat was dus vorige keer gebeurd, toen -10% aangepast, maar dat werd keihard teruggezet met +20% moeilijkheidsgraad. Ik verdien nu -20% aan mijn hash token.ETH zelfs -50% vanwege lagere gas fee.wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Dat zou kunnen, maar ik weet ook niet wat je dr mee op schiet. Stel jouw grote mining operatie stopt dr mee, omdat stroom te duur is, of niet beschikbaar, dan wordt de moeilijkheid (na 2 weken) aangepast. Het punt is dat jouw concurrent dr dan vandoor gaat met de 'makkelijker' te minen bitcoin. En zolang minen winstgevend is, stop je dat niet.
Jie kunt hier bijvoorbeeld zien dat als er een regio uitvalt (bv Noord West China vorige maand) dat het netwerk de moeilijkheidsgraad aanpast.
https://www.blockchain.com/charts/difficulty
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja, dan is het toch zo wie het snelst is krijgt de Bitcoin. Dus hoe sneller je set-up hoe meer kans je de Bitcoin krijgt. Het enige is dus dat de maximale snelheid waarmee een Bitcoin vrijkomt ook gelimiteerd is per tijdseenheid.wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Dit is alleen van toepassing als je je als miner aansluit bij een pool. Anders krijg je alleen de rewards en fees als je als eerste de juiste hash van het block vindt. Vind je die later dan een ander dan krijg je niks. Sluit je je aan bij een mining pool dan wordt het juist verdeeld en klopt het wat je hierboven zegt.
Stel het netwerk gaat van 100GH/s naar200GH/s dan gaat de moeilijkheid juist omhoog, om ervoor te zorgen dat de snelheid waarmee blocks gemined worden gelijk blijft.
Klopt. Wat je hierboven zei was juist. Maar je zei 'krijgt de Bitcoin', en het zijn dr momenteel meerdere.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:09:
[...]
Ja, dan is het toch zo wie het snelst is krijgt de Bitcoin. Dus hoe sneller je set-up hoe meer kans je de Bitcoin krijgt. Het enige is dus dat de maximale snelheid waarmee een Bitcoin vrijkomt ook gelimiteerd is per tijdseenheid.
In het block van net (4 min geleden, 684109) 6.25 BTC aan rewards en 0.75 BTC aan fee.
https://www.blockchain.co...0c3ae613ec07f7b395ac63ea6
DuidelijkMooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:00:
[...]
In 2017/2018 had ik er 40 ofzo. Dat nooit meer.
Mid/eind 2020 ben ik van 12-15 naar 8 gegaan. Destijds alts als MATIC , Cardano en xDAI omgezet naar KSM, DOT en positie ETH vergroot. Ondanks dat ik meer $ had kunnen hebben, heb ik geen spijt hoor. Je maakt de beslissing in de markt waarin je zit.
Pak dan nu je kans met CELRMooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:50:
MATIC jezus...
[Afbeelding]
Nee, je wilt een bepaalde willekeur hebben. Je wilt niet dat elke minerpool de blocks achter elkaar mined. Dan kan je namelijk de chain gaan manipuleren.aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:09:
[...]
Ja, dan is het toch zo wie het snelst is krijgt de Bitcoin. Dus hoe sneller je set-up hoe meer kans je de Bitcoin krijgt. Het enige is dus dat de maximale snelheid waarmee een Bitcoin vrijkomt ook gelimiteerd is per tijdseenheid.
Op lange termijn (jaren/decennia/eeuwen) gaat dat ook voor solo op, gemiddeld gooi je per 600x dobbelen ook gewoon 100 keer op elke kant (uitgaande van een dobbelsteen met 6 kanten)wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Dit is alleen van toepassing als je je als miner aansluit bij een pool. Anders krijg je alleen de rewards en fees als je als eerste de juiste hash van het block vindt. Vind je die later dan een ander dan krijg je niks. Sluit je je aan bij een mining pool dan wordt het juist verdeeld en klopt het wat je hierboven zegt.
Je aandeel van het totaal is dus gelijk aan de kans om het block als eerste te vinden.
Daar komt een beetje geluk/pech bij kijken op korte termijn maar in the long run klopt dat wel.
Aangepast want dat was precies de strekking van het verhaal, 2x meer hashrate = 2x zo moeilijk minen en als jouw aandeel in hashrate gelijk blijft dan verdien je dus 2x zo weinig.Stel het netwerk gaat van 100GH/s naar200GH/s dan gaat de moeilijkheid juist omhoog, om ervoor te zorgen dat de snelheid waarmee blocks gemined worden gelijk blijft.
Zijn er mensen die Venus gebruiken in Trust Wallet? Ik had wat BUSD daar neergezet en je krijgt daar ook in XVS. Ik zie nergens waar ik dit kan claimen. Kan wel gewoon mijn BUSD whitdrawen. Zie ook in Yieldwatch dat er wat XVS pending is op Venus maar zie nergens een knop claim of iets dergelijks.
Dat is een 51% attack? Volgens mij is dr geen willekeur, en is het alleen op snelheid.WhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:15:
[...]
Nee, je wilt een bepaalde willekeur hebben. Je wilt niet dat elke minerpool de blocks achter elkaar mined. Dan kan je namelijk de chain gaan manipuleren.
Goddorie, ik moeite doen om een klein bedragje aan DOGE te halen, kan ik ze alleen per 100 overklappen - dat vind ik dan weer een beetje gortig voor een gebbetje.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:13:
[...]
:strip_exif()/f/image/iuXgxgMfUcnKXFxgf3EGh8Vs.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan maar zo!
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Niet precies 2x zo weinig. Je bent afhankelijk van de tx fees.watercoolertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:16:
Aangepast want dat was precies de strekking van het verhaal, 2x meer hashrate = 2x zo moeilijk minen en als jouw aandeel in hashrate gelijk blijft dan verdien je dus 2x zo weinig.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Nee, er zit dacht ik willekeur in. Zie het als meerdere strings die je kunt berekenen in een block. Echter leidt er maar eentje naar de oplossing. Niet perse de snelste zit de juiste string te berekenen.wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:18:
[...]
Dat is een 51% attack? Volgens mij is dr geen willekeur, en is het alleen op snelheid.
Wel is het zo, hoe sneller je bent, hoe meer strings je kunt berekenen en je de kans kunt vergroten dat je de juiste berekent.
Zo heb ik het al járen begrepen in ieder geval. En ik loop al wat jaren mee, sinds de begindagen. Toen trok mijn videokaart die beduidend sneller was dan die van mijn maatje meer btc binnen dan hij deed. Maar hij trok ze ook binnen. Oh, en dat was niet in een pool zoals we ze nu hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Youp1e op 18-05-2021 20:29 ]
Ik zal m uitprinten en meenemen naar de Primera morgen. Eens kijken of ik m kan ruilen voor een Telegraafdnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:21:
[...]
Goddorie, ik moeite doen om een klein bedragje aan DOGE te halen, kan ik ze alleen per 100 overklappen - dat vind ik dan weer een beetje gortig voor een gebbetje.
[Afbeelding]
Dan maar zo!
Als je digitaal geld print, is het dan nog digitaal?Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Ik zal m uitprinten en meenemen naar de Primera morgen. Eens kijken of ik m kan ruilen voor een Telegraaf
[taalnazi]
printen of uitdraaien
[/taalnazi]
[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 18-05-2021 20:29 ]
Ik heb wel eens gedacht aan het kopen van zo'n fysieke Bitcoin munt en dan verkopen voor de spotprijs van nu aan een noob en zeggen dat het Bitcoin is
Maw. een scam...Qunix schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:29:
Ik heb wel eens gedacht aan het kopen van zo'n fysieke Bitcoin munt en dan verkopen voor de spotprijs van nu aan een noob en zeggen dat het Bitcoin is
Afdrukken.RickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:29:
[...]
Als je digitaal geld print, is het dan nog digitaal?
[taalnazi]
printen of uitdraaien
[/taalnazi]
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Willekeur in het berekenen van de juiste hash, klopt. Echter de minder die het als eerste heeft gevonden krijgt de rewards. Dus meer hashrate is meer kans. Al zou je met 1 miner ook geluk kunnen hebben. Per block zijn dr meerdere hashwaardes die geldig kunnen zijn.Youp1e schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Nee, er zit dacht ik willekeur in. Zie het als meerdere strings die je kunt berekenen in een block. Echter leidt er maar eentje naar de oplossing. Niet perse de snelste zit de juiste string te berekenen.
Wel is het zo, hoe sneller je bent, hoe meer strings je kunt berekenen en je de kans kunt vergroten dat je de juiste berekent.
Zo heb ik het al járen begrepen in ieder geval. En ik loop al wat jaren mee, sinds de begindagen. Toen trok mijn videokaart die beduidend sneller was dan die van mijn maatje meer btc binnen dan hij deed. Maar hij trok ze ook binnen. Oh, en dat was niet in een pool zoals we ze nu hebben.
Ik ga geen exotische shitcoins meer kopen. BTC is al spannend genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 20:36 ]
MicroStrategy heeft nog 229 BTC bijgekocht op 45K. Bezitten daarmee 92K BTC.
Ik heb zojuist bijna 4 mil shib gekocht en 2750 reef. Rien ne van plus!Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:36:
[...]
Ik ga geen shitcoins meer kopen. Focus me op BTC, ETH en het ecosysteem rondom ETH (DOT, KSM, LINK)
Daar ga je de "blue chips" vinden die over een tijdje nog bestaan imo. Was ook de reden dat ik CSPR moest hebben.
Je moet wat met je geld toch.. dan maar kapot.
Zero.
Onder het kopje Vote dus.DJ-Promo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:18:
Zijn er mensen die Venus gebruiken in Trust Wallet? Ik had wat BUSD daar neergezet en je krijgt daar ook in XVS. Ik zie nergens waar ik dit kan claimen. Kan wel gewoon mijn BUSD whitdrawen. Zie ook in Yieldwatch dat er wat XVS pending is op Venus maar zie nergens een knop claim of iets dergelijks.
Ik dacht dat jij wilde stoppen hahaha. Prachtig. Waarom deze keus?Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:38:
[...]
Ik heb zojuist bijna 4 mil shib gekocht en 2750 reef. Rien ne van plus!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Buy the dipsWhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:38:
MicroStrategy heeft nog 229 BTC bijgekocht op 45K. Bezitten daarmee 92K BTC.
MicroStrategy has purchased an additional 229 bitcoins for $10.0 million in cash at an average price of ~$43,663 per #bitcoin. As of 5/18/2021, we #hodl ~92,079 bitcoins acquired for ~$2.251 billion at an average price of ~24,450 per bitcoin. $MSTR
MicroStrategy Acquires Additional $10 Million in Bitcoin at Average Price of $43,663
May 18, 2021
microstrategy.com
Opvallend inderdaad. De BTC.D blijft compleet achter, uniek in zo'n situatie van dippage.Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:40:
Btc is wel echt de weakest link he..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dacht laat ik ook eens een rondje shitcoin casino proberen.. grote kans dat het meer oplevert dan btc.zwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:40:
[...]
Ik dacht dat jij wilde stoppen hahaha. Prachtig. Waarom deze keus?
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 18-05-2021 20:42 ]
Zero.
Heb dat gedaan jaren geleden, werkte niet voor mij. Het geeft me rust om te focussen op dingen die ik begrijp, dan verkoop je ze ook niet bij dips. Al deze posities leveren passief inkomen op, wat ik direct weer investeer in BTC en ETH. Zodoende ben je ook niet bang voor de bears, je positie vergroot zich namelijk gestaag.Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:38:
[...]
Ik heb zojuist bijna 4 mil shib gekocht en 2750 reef. Rien ne van plus!
Ik heb me de laatste jaren vooral gefocust op btc en eth en daardoor ada, hot, dgb, ltc, etc etc veel te vroeg verkocht. Pf bestaat nu vooral uit btc en eth daar doet dit plukje shitcoins niets aan af hoor, gewoon een probeersel.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:43:
[...]
Heb dat gedaan jaren geleden, werkte niet voor mij. Het geeft me rust om te focussen op dingen die ik begrijp, dan verkoop je ze ook niet bij dips. Al deze posities leveren passief inkomen op, wat ik direct weer investeer in BTC en ETH. Zodoende ben je ook niet bang voor de bears, je positie vergroot zich namelijk gestaag.
Zero.
Nothing to see, please move on.
[ Voor 90% gewijzigd door Bad Brains op 18-05-2021 21:25 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
6 dollar en eth op 100 dollar. Ik hou niet van verliezen, excuus.Bad Brains schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Had jij niet Neo gekocht op 1ct en toen is het x1000 gegaan.
Waarom loop je zo te klagen, je laatste 10 posts zijn ongelofelijk cringy. EN je hebt net een nieuwe baan.
SMH
Zero.
Hash, string, same cookie. Komt op hetzelfde neer.wouterwouter2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:35:
[...]
Willekeur in het berekenen van de juiste hash, klopt. Echter de minder die het als eerste heeft gevonden krijgt de rewards. Dus meer hashrate is meer kans. Al zou je met 1 miner ook geluk kunnen hebben. Per block zijn dr meerdere hashwaardes die geldig kunnen zijn.
lol whut?Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:46:
[...]
6 dollar en eth op 100 dollar. Ik hou niet van verliezen, excuus.
/insert meme gif.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zo gaat dat altijd toch?Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:40:
Btc is wel echt de weakest link he..
BTC zet eerst de toon (10k -> 60k), tijdens deze rit gingen veel alts wrekt in sats.
Daarna is het de beurt aan ETH en de rest van de alts.
Zodra BTC flink gaat dippen, gaat het alt-ventiel los en verdampt al je winst.
BTC blijft de index van de gehele markt. ETH de index van de altmarkt. (al was BNB dat ook een tijdje dankzij die CumshotMoonCoins - waait wel weer over)
Je snapt wat ik bedoel.. ik heb echt leuke profits gemaakt en daar ben ik heel blij mee hoor. Maar dit soort dips zijn gewoon niet leuk, echt niet leuk.. ja het is minder winst en geen verlies.. dat weet ik. Maar dan nog is het nooit leuk. Ik begrijp ook dat er veel meer mensen nu veel later ingestapt zijn en procentueel veel meer verliezen.
Zero.
Verwijderd
Dus Bitcoin gaat niet dood?Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:48:
[...]
Zo gaat dat altijd toch?
BTC zet eerst de toon (10k -> 60k), tijdens deze rit gingen veel alts wrekt in sats.
Daarna is het de beurt aan ETH en de rest van de alts.
Zodra BTC flink gaat dippen, gaat het alt-ventiel los en verdampt al je winst.
BTC blijft de index van de gehele markt. ETH de index van de altmarkt. (al was BNB dat ook een tijdje dankzij die CumshotMoonCoins - waait wel weer over)
* Jaapio happy
Ik weet dat het niet leuk is, maar gaan we nu dan écht onder de 42K dippen?
EDIT: Well whaddya know.. Weer netjes gehouden, en wel op 42.371.
EDIT: Well whaddya know.. Weer netjes gehouden, en wel op 42.371.
[ Voor 31% gewijzigd door Ken. op 18-05-2021 20:58 ]
De zoveelste keer dat Bitcoin op dit punt komt. Short gesloten en maar eens een long geopend (met stop loss).
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Tuurlijk gaat Bitcoin wel dood. Bitcoin heeft zeker niet het eeuwige leven, net als goud en fiat dat niet hebben
Doge zal daarentegen eeuwig blijven bestaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 20:57 ]
Nothing to see, please move on.
[ Voor 158% gewijzigd door Bad Brains op 18-05-2021 21:24 ]
Benjamin is weer live voor wie het leuk vindt
YouTube: Bitcoin Cliff Dwellers! LIVE SHOW!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tabee.Bad Brains schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
[...]
Ik snap helemaal niet wat je bedoeld, ik vind je een aansteller.
Ben zelf voor iemand anders in januari ingestapt en heb 30% winst op haar portfolio.
Als ik dan iemand als jij een fracking Calimero zie doen met zakken met geld, uit de WW komend en klagen over zijn werk en "verliezen" knapt er wel iets in me ja.
Maar ik ben er klaar mee, groeten en succes met je PF.
Zero.
Verwijderd
* Jaapio sadMooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:55:
[...]
Tuurlijk gaat Bitcoin wel dood. Bitcoin heeft zeker niet het eeuwige leven, net als goud en fiat dat niet hebben
Doge zal daarentegen eeuwig blijven bestaan.
Ik offer wat alts op voor de begravenis van Bitcoin.
Zodat er in ieder geval slappe koffie en natte $CAKE is.
Bad Brains schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
[...]
Ben zelf voor iemand anders in januari ingestapt en heb 30% winst op haar portfolio.
Als ik dan iemand als jij een fracking Calimero zie doen met zakken met geld, uit de WW komend en klagen over zijn werk en "verliezen" knapt er wel iets in me ja.
Ik ben bang dat de China FUD er vannacht toch voor gaat zorgen dat BTC door de 42k support zakt. En dan? Hebben we dan rond de 38k support? Volgens Michael van de Poppe wel, maar ik zie vooral lege order boeken.
@zwembroek Dat van China is helemaal geen nieuws, er is niks veranderd.
Okay dus gewoon echte stemmingmakerij weer. Pff irritant zeg...Glenn Hoddle schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:04:
@zwembroek Dat van China is helemaal geen nieuws, er is niks veranderd.
Volgens mij neem je dingen wat te serieus in dit halve troll topic.Bad Brains schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:57:
[...]
WTF is BTC aan het doen?? Steeds dat omhoog grinden
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 21:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Laat me raden, je bent Rekt?A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:07:
Tja, wat te doen.. Heb 20% van mijn totale BTC ge-DCA'd de afgelopen 2-3 maanden. Niet onverdienstelijk dus. Maar ja ten opzichte van de top staan we 33% lager. Geheel uitstappen, DCA maar doorzetten, of HODL. Het is de vraag. Ik heb geen last van paniek of iets maar ik zal ook niet ontkennen dat ik niet sta te springen om deze negatieve koerswijzigingen de hele week al.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
?A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:07:

ja als e reen candle richting 55K gaat ben ik rekt.
kan hier ff geen stoploss gebruiken
Vollatillity te hoog hier
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 21:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Die bewegingen ken je nu toch wel, je draait al zo lang mee.A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:07:
XRP = trash
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!