Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Ja, omdat niet genoeg mensen de dip kopen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Als dat kleine ding rood is moet je er afblijven...YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
[...]
Hij omschrijft zijn eigen kleine rode ding waarschijnlijk ook als mega
Dat heet nou een correctie......een erectie, maar dan omlaag. Snappie?unconnected schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
Even serieus. Wat is er het laatste uur aan de hand? Alles daalt… ADA, DOT, KSM. Zelfs ripple die net lekker ging
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
unconnected schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
Even serieus. Wat is er het laatste uur aan de hand? Alles daalt… ADA, DOT, KSM. Zelfs ripple die net lekker ging
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TrIk1qhaRVjhvlR7d049vC1G.gif?f=user_large)
Beetje positief over KSM gesproken?Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:23:
[...]
Ik heb Marlou gesproken, morgen staat het interview in de krant
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit past echt perfect in de cyclus van de markt, copypasta van 2017. FUD meets crypto. En toen was het geen Elon Musk maar John McAfee die van hero naar zero ging.Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
https://www.reuters.com/t...olding%20cryptocurrencies.
We're all gonna REKT
O-owWaah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
We're all gonna REKT
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kijk maar uit, één tweet van Elon en het is meer dan een btcdnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Als je morgen met een link / screenshot / voorpaginafoto komt, krijg je één hele DOGE van me.

Al die dips. Laat mij eens dippen deze zomer, if you know what I mean
Ja, maar lekker nieuws is dit toch nietzwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:10:
China has banned crypto exchanges and initial coin offerings but has not barred individuals from holding cryptocurrencies.
Leuk nieuws voor al die über-Chinese coins, dat je eigen land het crypto gaat lastig maken. Gaan VET, NEO e.d. niet positief op reageren denk ikzwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:10:
China has banned crypto exchanges and initial coin offerings but has not barred individuals from holding cryptocurrencies.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 16:14 ]
Verwijderd
Dan gaan we echt richting 5k.
FILECOIN (FIL) is populair in China. DIe doet het heel goed afgelopen dagen... *not.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Leuk nieuws voor al die über-Chinese coins, dat je eigen land het crypto gaat lastig maken. Gaan VET, NEO e.d. niet positief op reageren denk ik
Verwijderd
Deze vond ik:Luca schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:17:
Zeg @Verwijderd, heb jij niet zo'n mooie FUD bingokaart voor ons?
:fill(white):strip_exif()/f/image/LW6G5JgPmROhT47Kp4a2WF4e.png?f=user_large)
Lekker hypocriet terwijl 75% van de mining pools zich wel in China bevinden.Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
We're all gonna REKT
Diezelfde mensen die straks 30 tot 40% meer BTC krijgen voor hetzelfde geld bedoel je?
De bears willen en zullen de koers gewoon stuk maken. Of je het nou leuk vind of niet. Het grote uitcashen is begonnen.. retail gaat compleet rekt om verliezen te beperken. Maar niet zonder vleugjes hopium wat er word toegestopt...
Ik wacht wel aan de zijlijn met fiat voor tzt.. BTC vertrouwen in de markt is flinterdun komende periode.
Hetzelfde als in Turkije toch?zwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:10:
https://opensea.io/seaart
Ik vraag me af of dit nieuws iets met de Bitcoin koers gaat doen. Het is niet de eerste keer dat dergelijks nieuws de wereld in geslingerd wordt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 89% gewijzigd door jowi op 18-05-2021 16:23 ]
Aardig bearish kijk op de zaken en het zou maar zo kunnen kloppen, of niet, ik weet er te weinig vanRicardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Diezelfde mensen die straks 30 tot 40% meer BTC krijgen voor hetzelfde geld bedoel je?![]()
De bears willen en zullen de koers gewoon stuk maken. Of je het nou leuk vind of niet. Het grote uitcashen is begonnen.. retail gaat compleet rekt om verliezen te beperken. Maar niet zonder vleugjes hopium wat er word toegestopt...
Ik wacht wel aan de zijlijn met fiat voor tzt.. BTC vertrouwen in de markt is flinterdun komende periode.
Maar wat verwacht je voor de bullrun dan? Is ie voorbij?
Oh ja, hoe zat het ook alweer? Buy when people are greedy, sell when everyone is scared. Zoiets toch?Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Diezelfde mensen die straks 30 tot 40% meer BTC krijgen voor hetzelfde geld bedoel je?![]()
Of was het buy high sell low?
Buy High, Hold BagDarrell schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Oh ja, hoe zat het ook alweer? Buy when people are greedy, sell when everyone is scared. Zoiets toch?
Of was het buy high sell low?
Dip in een dip, dubbeldip. Maar hoe herken je welke dip deze heeft veroorzaakt.zwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Ik vraag me af of dit nieuws iets met de Bitcoin koers gaat doen. Het is niet de eerste keer dat dergelijks nieuws de wereld in geslingerd wordt.
Het zou voor mijn gemoedstoestand wel beter zijnYES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Aardig bearish kijk op de zaken en het zou maar zo kunnen kloppen, of niet, ik weet er te weinig van
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ja ik zou het op zich niet heel erg vinden, heb tot nu toe prima verdiend deze bullrun. En wellicht kan ik, als ik er op tijd bij ben, nog flink sats aan verdienen ook. Het zou me iets tegenvallen dat het feest nu al voorbij zou zijn, dat wel.Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Het zou voor mijn gemoedstoestand wel beter zijnKan ik gewoon beginnen met DCA als de BTC op 9K staat
En dan zie ik jullie over 4 jaar wel weer eens
Maar als ik hier wat pessimistische analyses lees, dan zou het maar zo kunnen blijkbaar.
Wat ik me, met die verhalen hier dat er een Wyckoff distribution campaign gaande zou zijn, ook afvraag is, wat is de endgame van zo'n Wyckoff campaign? Willen ze ons allemaal onze sats afhandig maken om zelf zoveel mogelijk in handen te krijgen, waarna de prijs weer mag gaan stijgen vanwege schaarste? Want dan is de endgame voor ons ook gewoon hodl dus?
Ik denk dat de bullrun (de komende maanden) voorbij is.. van 64k naar 43k in een maand tijd.. dit gaan de bears doorzetten. Die willen BTC straks zo goedkoop als mogelijk is opscheppen. Dan kan de cyclus zich herhalen.. Er gaat nog de nodige Fud op BTC/crypto afgevuurd worden.. en straks de genadeklap als Tesla de volgende kwartaalcijfers meld dat alle crypto met een forse winst is verkocht. Win win voor Tesla en Musk.. aandeel Tesla gaat dan weer omhoog.. want BTC was toch te vervuilend..YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Aardig bearish kijk op de zaken en het zou maar zo kunnen kloppen, of niet, ik weet er te weinig van
Er is niet echt een endgame volgens mij. We zitten nu aan het einde van de cyclus en de zakken zijn volledig gevuld. Nu krijgen we (volgens de theorie) de drop en een paar maanden sideways cooldown en dan beginnen we weer opnieuwYES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:33:
[...]
Wat ik me, met die verhalen hier dat er een Wyckoff distribution campaign gaande zou zijn, ook afvraag is, wat is de endgame van zo'n Wyckoff campaign? Willen ze ons allemaal onze sats afhandig maken om zelf zoveel mogelijk in handen te krijgen, waarna de prijs weer mag gaan stijgen vanwege schaarste? Want dan is de endgame voor ons ook gewoon hodl dus?
100% gebaseerd op aannames van mijn kant, en ik zit er pas een paar maanden in
Ik heb in november wel eens gepost dat mei-juni het einde zou zijnTomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
Nu verklaren dat de bull run voorbij is, is gewoon voorbarig. Veel te vroeg.

Maar vooruit, moon soon, morgen 69k.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is voorbij. Over, uit. De tech is geweldig maar het mocht niet baten.TomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
Kan toch prima een periode van consolidatie hebben om later te vervolgen, beetje als 2013 run..TomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
Lijkt gewoon volledig georchestreerd buy low sell high. Elke dag pak je dan 6 of 7%.
Mee eens, aan de andere kant het, begin van de bear spotten is ook nagenoeg niet te doen. Vaak zit je jezelf al weken te vertellen van "nee joh komt nog wel goed, buy the dip" tot je realiseert dat die bounce er gewoon niet meer komt haha.TomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
Het is slechts mijn persoonlijke mening.. waar ik mijn strategie op afstem.TomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
De bear markt.. zie je vanwege de langzaam glijdende schaal slecht aankomen. Extra lastig met de steeds terugkerende kortstondige koersstijgingen.. snel gevolgd door een daling die net een beetje sterker is.
Tuurlijk kan dat. 2013 lijkt me zelfs een zeer reëel scenario. Maar nu al zeggen dat we terug naar af gaan is compleet nattevingerwerk.Bever! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:40:
Kan toch prima een periode van consolidatie hebben om later te vervolgen, beetje als 2013 run..
Verwijderd
Zou zomaar kunnen. Ik lees in het andere topic alweer verhalen waar mijn nekharen van overeind gaan staan... Bahbah...Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:37:
[...]
Ik denk dat de bullrun (de komende maanden) voorbij is.. van 64k naar 43k in een maand tijd.. dit gaan de bears doorzetten. Die willen BTC straks zo goedkoop als mogelijk is opscheppen. Dan kan de cyclus zich herhalen.. Er gaat nog de nodige Fud op BTC/crypto afgevuurd worden.. en straks de genadeklap als Tesla de volgende kwartaalcijfers meld dat alle crypto met een forse winst is verkocht. Win win voor Tesla en Musk.. aandeel Tesla gaat dan weer omhoog.. want BTC was toch te vervuilend..

Stop er nooit meer in dan je wilt en kunt verliezen jongens.
maar zie nog wel ff wat BTC gaat doen ;-)
Haha ik heb niet het idee dat mijn posts de koers beinvloedenWaah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:40:
Iedereen hier probeert gewoon de rest te laten sellenom vervolgens de dump te kopen
Maar mocht het wel zo zijn: KOOP DAN!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 73% gewijzigd door The Chosen One op 18-05-2021 16:46 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja dat vind ik zo raar aan die wykoff theorie. Allemaal grote jongens die gaan samenwerken om een koers onderuit te halen in stappen, allemaal om ons, de gewone burger, de vernieling in te helpen (als ik de naar complottheorieën neigende filmpjes moet geloven). Maar elk filmpje vergeet uit te leggen met wel doel de bedrijven dit doen. Zijn ze bang dat de kleine man te onafhankelijk wordt? Kan ik me niet voorstellen..Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Er is niet echt een endgame volgens mij. We zitten nu aan het einde van de cyclus en de zakken zijn volledig gevuld. Nu krijgen we (volgens de theorie) de drop en een paar maanden sideways cooldown en dan beginnen we weer opnieuw
100% gebaseerd op aannames van mijn kant, en ik zit er pas een paar maanden in
Enige wat ik voor die bedrijven kan bedenken is dat het lekker goedkoop weer inkopen is als ze de koers lekker omlaag weten te duwen. Dat zal ongetwijfeld de endgame zijn, maar tot nu toe heb ik dat nog niet benoemd horen worden. Wellicht té voor de hand liggend om het te benoemen, maar ik keek dat met in mijn hoofd dat de bullrun nog even niet voorbij zou zijn.
Nou ja. Ik ga maar eens kijken op welk moment mijn winst te laag wordt en dan verkoop ik de hele rambam op een klein beetje na. Niet proberen te mikken op de top of bang zijn dat je op de bodem eruit gaat, gewoon je winst omarmen en even uitstappen.
Dan maar kijken wat er gebeurd en hopelijk in de uitverkoop weer instappen
Ja man we gaan gewoon Laserdisc hiero. Geweldige tech, but nobody gave a shit.Matthias87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:39:
[...]
Het is voorbij. Over, uit. De tech is geweldig maar het mocht niet baten.
In dit topic best een gewaagde uitspraakRicardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
centjes even veilig op de bank gezet..
Eigenlijk zit alles in mijn oude matras verstopt
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 18-05-2021 16:52 ]
Een consolidatie van de koers in deze range is totaal geen bear of ingang van de bear. Ik zal wel even zwaaien vanuit mijn raket als bitcoin zijn volgende move maakt.Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:37:
[...]
Ik denk dat de bullrun (de komende maanden) voorbij is.. van 64k naar 43k in een maand tijd.. dit gaan de bears doorzetten. Die willen BTC straks zo goedkoop als mogelijk is opscheppen. Dan kan de cyclus zich herhalen.. Er gaat nog de nodige Fud op BTC/crypto afgevuurd worden.. en straks de genadeklap als Tesla de volgende kwartaalcijfers meld dat alle crypto met een forse winst is verkocht. Win win voor Tesla en Musk.. aandeel Tesla gaat dan weer omhoog.. want BTC was toch te vervuilend..

Ik ben er ook even uit, geinig genoeg met zelfde resultaat.Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[Afbeelding]
1,8 keer mijn inleg gepakt.. nu alles er uitgehaald.. centjes even veilig op de bank gezet.. stel dat Coinbase plat gaat... en zo kom ik niet in de verleiding... maar ik blijf gewoon in positie..
Ik gun overigens niemand verlies.. laat dat duidelijk zijn.
Kijk nu wel even van de zijlijn mee om te zien of ik weer in wil stappen. Heb het daarom nu in BUSD staan (vanwege kwijtschelden transaction fees op Binance). Hoe veilig is dit?
Ik zat net precies hetzelfde te denken.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
Test nummer 4 op de +/-42k zit eraan te komen zo te zien, op de 1h graph. Hij bounced tot nu toe elke keer wel elke keer nog voor de 42k aangetikt wordt maar niet ver. Ik lees vaker dat hoe vaker een level getest wordt, hoe groter de kans dat hij er een keer doorheen dondert? Vind het wel echt fascinerend om het een beetje te volgen zo.
Wat mij ook opvalt met gisteren is dat de piek gisteren rond 13:45 was en de dip rond 19:15
Ook vandaag weer rond 13:45 de piek gehad. Als dat enige indicatie is, we zijn wel sneller gedaald dan gisteren, zouden we pas over anderhalf uur de dip voor vandaag tegenkomen. Theoretisch gezien zouden we hiermee ook lager kunnen uitkomen.
Dat gun ik je dan ook van harte. Op dit moment ben ik voor mijzelf tevreden.BootjeVaren schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Een consolidatie van de koers in deze range is totaal geen bear of ingang van de bear. Ik zal wel even zwaaien vanuit mijn raket als bitcoin zijn volgende move maakt.
Nee hoe vaker die getest wordt en houdt, hoe sterker de resistance support.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
Test nummer 4 op de +/-42k zit eraan te komen zo te zien, op de 1h graph. Hij bounced tot nu toe elke keer wel nog voor de 42k aangetikt wordt maar niet heel ver terug omhoog. Ik las laatst ergens dat hoe vaker een level getest wordt, hoe groter de kans dat hij er een keer doorheen dondert? Vind het wel echt fascinerend om het een beetje te volgen zo.
Mijn geld zit ook in Ricardo's oude matras verstopt.Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Vroeger snapte ik nooit zo waar die uitdrukking "geld stinkt" vandaan kwam, maar intussen dus wel.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Op een ledger mag ik hopen? Of ga je nu beweren dat je alles in fiat bewaart.....Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Of, hoe moet ik dit als noob beoordelen?
Part 2: BTC breekt uit Whyckoff, maar start daarmee ETH Whyckoff
[ Voor 12% gewijzigd door Scirocco op 18-05-2021 17:00 ]
Hmm ja, ook plausibel. Ik denk dat het een combi is. Hoe sterker de resistance hoe meer pogingen er nodig zijn om er doorheen te donderen, maar als hij dan breekt is het ook meteen vrij val of zo?Sluw schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Nee hoe vaker die getest wordt en houdt, hoe sterker de resistance.
Nou ja, we zien wel. 69k soon!
Same!Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[Afbeelding]
1,8 keer mijn inleg gepakt.. nu alles er uitgehaald.. centjes even veilig op de bank gezet.. stel dat Coinbase plat gaat... en zo kom ik niet in de verleiding... maar ik blijf gewoon in positie..
Begonnen met 1 ETH, deze weten te verdubbelen in de Bull en nog wat extra winst gepakt, deze is uiteindelijk verdampt door domme keuzes en merkte dat ik door wilde gaan. Nachtje geslapen en vanmorgen alles terug laten storten naar mijn rekening en sta ik even aan de kant om te zien welke kant we op gaan..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Die stelling kom ik in bijne elke uitleg van Coins Kid ook tegen.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
Test nummer 4 op de +/-42k zit eraan te komen zo te zien, op de 1h graph. Hij bounced tot nu toe elke keer wel nog voor de 42k aangetikt wordt maar niet heel ver terug omhoog. Ik las laatst ergens dat hoe vaker een level getest wordt, hoe groter de kans dat hij er een keer doorheen dondert? Vind het wel echt fascinerend om het een beetje te volgen zo.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In deze juist support dus. Dondert ie er doorheen dan naar het volgende support level. Dis is een taaie maar kan er natuurlijk ook doorheen vallen, you never know.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:00:
[...]
Hmm ja, ook plausibel. Ik denk dat het een combi is. Hoe sterker de resistance hoe meer pogingen er nodig zijn om er doorheen te donderen, maar als hij dan breekt is het ook meteen vrij val of zo?
Nou ja, we zien wel. 69k soon!
Ik heb ook een leuke computer..
Is het niet gewoon om iets 'oncontroleerbaars' gecontroleerd te maken? En de macht in handen te houden om je eigen portemonnee te redden.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Ja dat vind ik zo raar aan die wykoff theorie. Allemaal grote jongens die gaan samenwerken om een koers onderuit te halen in stappen, allemaal om ons, de gewone burger, de vernieling in te helpen (als ik de naar complottheorieën neigende filmpjes moet geloven). Maar elk filmpje vergeet uit te leggen met wel doel de bedrijven dit doen. Zijn ze bang dat de kleine man te onafhankelijk wordt? Kan ik me niet voorstellen..
Enige wat ik voor die bedrijven kan bedenken is dat het lekker goedkoop weer inkopen is als ze de koers lekker omlaag weten te duwen. Dat zal ongetwijfeld de endgame zijn, maar tot nu toe heb ik dat nog niet benoemd horen worden. Wellicht té voor de hand liggend om het te benoemen, maar ik keek dat met in mijn hoofd dat de bullrun nog even niet voorbij zou zijn.
Nou ja. Ik ga maar eens kijken op welk moment mijn winst te laag wordt en dan verkoop ik de hele rambam op een klein beetje na. Niet proberen te mikken op de top of bang zijn dat je op de bodem eruit gaat, gewoon je winst omarmen en even uitstappen.
Dan maar kijken wat er gebeurd en hopelijk in de uitverkoop weer instappen
Ik heb m'n sats al sinds 2017 dus nu hodlen bezorgt me eigenlijk echt 0 stress. Probeer af en toe ook m'n stack wat uit te breiden door hoger uit te stappen en dan in de dip terug in te kopen. Naast BTC heb ik enkel nog wat ETH. Alle shitcoins uitgecashed en laten uitbetalen (met uitzondering van een klein flufje BNB).Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Dat gun ik je dan ook van harte. Op dit moment ben ik voor mijzelf tevreden.
Verwijderd
Ik heb de helft er maanden geleden ook uitgehaald hoor, een kleine 3x mijn complete inleg. En dat gaat echt niet om jaarsalaris hoeveelheden bij mij, al zijn het inmiddels bedragen die toch richting een aantal maandsalarissen gaan...Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:47:
[Afbeelding]
Als dat nu verdampt, jammer dan. Het is geld wat ik eigenlijk toch nooit heb gehad.
Maar laat ik duidelijk zijn dat ik geen financiële risico's neem betreffende crypto/Bitcoin en dat een ander ook nooit zal aanraden.
Als alles wat er nu inzit verdampt, heeft dat 0.0 consequenties voor ons financiële welzijn, planning of wat dan ook.
90% staat hier ook gewoon op de bank. Ik heb tenslotte wel een gezinnetje dat op mij rekent...
Bah, ik vind het echt klote om te lezen dat er nu alweer mensen flink in de problemen lijken te komen... Ik weet dat het een ieder zijn eigen verantwoording is maar ik kan daar toch slecht tegen...
Soms ga ik er denk ik iets teveel van uit dat mensen zich aan de regel: 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen.' houden...
Jammer.
Van onder welke steen kom jij gekropen?-Muncky- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
ICP staat opeens in de Top 10 op CoinStats, heb ik iets gemist?

Geen idee wie Coins Kid is, ik haal mijn wijsheid met name van GoT afNgangatar schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Die stelling kom ik in bijne elke uitleg van Coins Kid ook tegen.
Op welk stukje van mijn post doel je?Scirocco schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Is het niet gewoon om iets 'oncontroleerbaars' gecontroleerd te maken? En de macht in handen te houden om je eigen portemonnee te redden.
Het zal vast geen voorpagina worden. Maar ik heet Roeland. Mijn naam zal er vast bij staan.dnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Als je morgen met een link / screenshot / voorpaginafoto komt, krijg je één hele DOGE van me.
Ik zal vast m'n doge adres opzoeken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat komt door de snellere daling in de middag t.o.v. de voorgaande dagen. Daarmee heb je een grotere spreiding in de bollinger bands.Remy!!!! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:04:
Ik heb er verder de ballen verstand van, maar toen de markt gisteren een flinke dip maakte bleef de bovenste bollinger band redelijk gelijk, maar bij deze dip zie je die meer stijgen.
Is dat positief/negatief, of zoek ik er teveel achter en snap ik het gewoon niet?
[Afbeelding]
Of het wat zegt, dat weet ik niet...
Ik denk dat de groep die zich wel aan die basis regel houdt MAAR na bullrun successen vanaf 2017 er wel voor verdomd veel geld in zit groter is. Voor die club is gelukkigerwijs hun portfolio van 10k euro naar zeg 200-400k euro gestegen en dan zit je nu bij 10% verliezen toch opeens te kijken naar een 40k EUR drop op een dag. Kunnen die mensen dat missen, vast wel, doet het pijn , vast ook. Ik denk dat relativeren altijd belangrijk is en je moet je blijven beseffen dat je nooit de top kunt timen en als je dus altijd vanaf je pf max blijft denken je eigenlijk altijd chagrijnig kunt worden. Terugkijken naar waar je had gestaan als je in december " al" had verkocht in plaats van nu werkt wat dat betreft beter.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:04:
[...]
Ik heb de helft er maanden geleden ook uitgehaald hoor, een kleine 3x mijn complete inleg. En dat gaat echt niet om jaarsalaris hoeveelheden bij mij, al zijn het inmiddels bedragen die toch richting een aantal maandsalarissen gaan...
Als dat nu verdampt, jammer dan. Het is geld wat ik eigenlijk toch nooit heb gehad.
Maar laat ik duidelijk zijn dat ik geen financiële risico's neem betreffende crypto/Bitcoin en dat een ander ook nooit zal aanraden.
Als alles wat er nu inzit verdampt, heeft dat 0.0 consequenties voor ons financiële welzijn, planning of wat dan ook.
90% staat hier ook gewoon op de bank. Ik heb tenslotte wel een gezinnetje dat op mij rekent...
Bah, ik vind het echt klote om te lezen dat er nu alweer mensen flink in de problemen lijken te komen... Ik weet dat het een ieder zijn eigen verantwoording is maar ik kan daar toch slecht tegen...
Soms ga ik er denk ik iets teveel van uit dat mensen zich aan de regel: 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen.' houden...
Jammer.
Problemen als je echt je start inleg kunt verliezen hoop ik helemaal met je mee, dat die club minimaal is. De club waarvoor deze dalingen toch in real life money aardig pijn kan doen is vermoedelijk een stuk groter gezien de meerdere regulars in dit topic die al wat jaartjes meelopen (en niet iedereen heeft Taro achtige trade skills
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vandaar dat er zo’n vreemde geur aan een van mijn rovers hingdnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Mijn geld zit ook in Ricardo's oude matras verstopt.
Vroeger snapte ik nooit zo waar die uitdrukking "geld stinkt" vandaan kwam, maar intussen dus wel.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Mensen vergeten waar we vandaan komen (long term) en kijken alleen short term. Crypto verwend ons teveel.
Dit stukje.Allemaal grote jongens die gaan samenwerken om een koers onderuit te halen in stappen, allemaal om ons, de gewone burger, de vernieling in te helpen.
Ik denk niet perse om ons burgers dwars te zitten, maar om hun eigen investeringen voorspelbaar te maken en controle te houden over het verloop.
Ja, de Chinese regering wil dus dat miners BTC verkopen aan buitenlanders voor harde valuta, niet aan Chinezen voor Chinees geld.BootjeVaren schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Lekker hypocriet terwijl 75% van de mining pools zich wel in China bevinden.
Gisteren heb ik mijn Crypto verkocht op het moment dat ik op 135% stond. Zojuist besloten om mijn initieele inleg terug te storten en verder te gaan met die 35%.
In de Bitvavo App stond dat overmaken 1 a 2 dagen zou duren tegen een fee van 0 euro. 2 minuten later al een bericht van de bank dat er een bedrag was gestort namens Bitvavo.
Zoom out!-Splash- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:09:
Pfff wat een paniek overal zeg.![]()
Mensen vergeten waar we vandaan komen (long term) en kijken alleen short term. Crypto verwend ons teveel.
Dat helpt mij ook veel hoor. Ik bezit al sats vanaf 2013 dus ik maak me niet druk.
Ik heb momenteel wel veel in 2 DeFi projecten zitten, AGVE en SOV.
Beide goede investeringen op de lange termijn denk ik.
Ah ja. Zou best kunnen inderdaad. Maar in het filmpje werd het echt gebracht alsof het allemaal was om ons eronder te krijgen, wat in mijn ogen een behoorlijke overschatting van onze (de kruimeldieven van crypto-land) rol in de markt is.Scirocco schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:10:
[...]
[...]
Dit stukje.
Ik denk niet perse om ons burgers dwars te zitten, maar om hun eigen investeringen voorspelbaar te maken en controle te houden over het verloop.
Ik denk eigenlijk ook niet dat het echt gecoördineerd en afgesproken werk is. Ik denk dat het een samenspel tussen grote partijen is die gewoon ontstaan is op basis van een voorheen natuurlijk koersverloop, of zo.
Als ik 3 jaar moet wachten om weer break even te zijn...-Splash- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:09:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik kom van een maand geleden-Splash- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:09:
Dus niet verwend door bitcoin. Wel door shitcoins

Ach 3 jaar met de huidige rente op de bank sta je ook nog break evenThe Chosen One schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Als ik 3 jaar moet wachten om weer break even te zijn...

Wat ik er van vind maakt niet geweldig veel uit. Wat ik je wel kan vertellen is dat zo'n Wyckoff patroon zelden uitkomt.Scirocco schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:59:
Wat vinden de non-noobs van deze theorie?
Of, hoe moet ik dit als noob beoordelen?![]()
Part 2: BTC breekt uit Whyckoff, maar start daarmee ETH Whyckoff
[YouTube: BITCOIN MANIPULATION 2021 PART 2 - ETHERIUM Wyckoff Distribution Theory]
Trouwens mooi voorbeeldje het voorbije uur van hoe slecht nieuws (China) toch nauwelijks invloed kan hebben als TA tegenwerkt.
Dat zegt niks. Het duidt alleen, zoals @Trently al zei, een snellere daling van de prijs aan waardoor de standaarddeviaties verder van elkaar komen liggen.Remy!!!! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:04:
Ik heb er verder de ballen verstand van, maar toen de markt gisteren een flinke dip maakte bleef de bovenste bollinger band redelijk gelijk, maar bij deze dip zie je die meer stijgen.
Is dat positief/negatief, of zoek ik er teveel achter en snap ik het gewoon niet?
[Afbeelding]
Gedeeltelijke uitstap, ik ga nu verder met mijn winst wat een heerlijk gevoel is.jvp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:15:
Ben benieuwd hoeveel rustiger het hier de aankomende tijd gaat worden met alle uitstappers...
Terecht. De kleine man interesseert ze niks, en als er wereldwijd 10 miljoen mensen kleine mannen financieel onafhankelijk worden dan boeit dat ook niemand iets. En de kleine man is zelf het probleem, die panicsellt en weet zelfs verlies te maken, terwijl Microstrategie lachend BTC koopt:YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Ja dat vind ik zo raar aan die wykoff theorie. Allemaal grote jongens die gaan samenwerken om een koers onderuit te halen in stappen, allemaal om ons, de gewone burger, de vernieling in te helpen (als ik de naar complottheorieën neigende filmpjes moet geloven). Maar elk filmpje vergeet uit te leggen met wel doel de bedrijven dit doen. Zijn ze bang dat de kleine man te onafhankelijk wordt? Kan ik me niet voorstellen..
https://www.coindesk.com/...0m-of-bitcoin-to-treasury
https://cointelegraph.com...lows-hint-at-accumulation
Wel opvallend hoeveel Henkies er zijn die maar blijven verkopen. Die hebben vast fiat nodig om Shiba Inu te kopen.
https://www.coindesk.com/...o-bans-from-2013-and-2017
PSN/Steam: Xamsix
Nikssss, strong hands!!jvp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:15:
Ben benieuwd hoeveel rustiger het hier de aankomende tijd gaat worden met alle uitstappers...
Onderschat 'ons' niet. Zeker tegenwoordig.. Als ik lees wat mensen zoal inzetten omdat ze volledig in de 100K+ BTC voor einde jaar geloven.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Ah ja. Zou best kunnen inderdaad. Maar in het filmpje werd het echt gebracht alsof het allemaal was om ons eronder te krijgen, wat in mijn ogen een behoorlijke overschatting van onze (de kruimeldieven van crypto-land) rol in de markt is.
Ik denk eigenlijk ook niet dat het echt gecoördineerd en afgesproken werk is. Ik denk dat het een samenspel tussen grote partijen is die gewoon ontstaan is op basis van een voorheen natuurlijk koersverloop, of zo.
En ik zit in Telegram groepen voor de stomste dingen die men opkoopt om te resellen - puur ter educatie. Kleine moeite voor een paar whales om elkaar te contacten en dingen te coördineren, lijkt me.
OK, ik besef me dat ik nu overkom als Lange Frans, maar ik zit er redelijk neutraal in
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!