“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dikste bounce sinds minder dan een uur geleden..JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Dikste bounce sinds 14:10, maar zegt nog niks...
[...]
Ja die 42k lijkt een trampoline.
Bounce van nog geen $100,- als ik het goed zie..
Niet iets waar ik warm van word en het zegt mij eerder dat het geen sterke bounce is, of dat we gewoon weer moeten gaan uitzoomen en hopium nemen!
Ik ga wat CS:GO snuiven.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:04:
[...]
Dikste bounce sinds minder dan een uur geleden..
Bounce van nog geen $100,- als ik het goed zie..
Niet iets waar ik warm van word en het zegt mij eerder dat het geen sterke bounce is, of dat we gewoon weer moeten gaan uitzoomen en hopium nemen!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Toch gaat de koers maar matig
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hebben wij een andere groen?Richh schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:06:
aggr.trade gaat lekker, allemaal groene plingetjes.
/f/image/4Z4CTO73ZfZF4gjBt85hUwM5.png?f=fotoalbum_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Haha, nee we hebben een tijdverschil van 30 seconden
:strip_exif()/f/image/liG1n9m679Xzkrm1rDfb0Sha.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door Valar Morghulis op 18-05-2021 15:14 ]
Omdat ie weer een heel klein beetje inzakt? Wen er maar aanjowi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
Elon weer aan het trollen?
Verwijderd
@Gelukszoekr iets voor jou?Wackmack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:16:
https://www.telegraaf.nl/...ies-door-koersval-bitcoin
Wie gaat zich even melden
Je zal er even een post of 2.048.335 voor terug moeten lezen maar iemand heeft al contact gehad met de Telegraaf en staat daar morgen mogelijk inWackmack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:16:
Alleen al de tunnelvisie al om:Wackmack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:16:
Nee, dit wordt echt een positief ingestoken artikel....Heb jij flink geïnvesteerd in bitcoin, en ben je nu een deel van je inleg kwijt? Ik kom graag met je in contact! Mail je mening en telefoonnummer naar
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"ik ben 10.000 verloren, nadat ik eerst 100.000 winst heb gepaktRickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Alleen al de tunnelvisie al om:
[...]
Nee, dit wordt echt een positief ingestoken artikel....
Maarja, telegraaf, die pakken enkel de eerste 4 woorden
Dat is nog niet het ergste de humor die je mist (door de eerdere posts niet te lezen) is veel ergerYES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:17:
[...]
Je zal er even een post of 2.048.335 voor terug moeten lezen maar iemand heeft al contact gehad met de Telegraaf en staat daar morgen mogelijk in
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De truc is de hele dag mee te lezen en posten. Alleen ff zorgen dat je baas er niet achter komt.MrFX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Dat is nog niet het ergste de humor die je mist (door de eerdere posts niet te lezen) is veel erger
Damn, ik zat eeeeven in een meeting. Kom ik terug, indeed, rekt again.roflexx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:17:
Rekt again pfff
Waarom doet de regering hier niks aan? Ik ga NU bij de telegraaf klagen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Of je even een halve huis wilt aftikken want je hebt verkeerd gegokt en niet op tijd geld overgemaakt. Wist niet dat jet het zo kon zien in het orderboek.Ngangatar schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:48:
Als noob schrik ik toch altijd wel van zulke meldingen:
[Afbeelding]
Al naar BTC gekeken toevallig?unconnected schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
Even serieus. Wat is er het laatste uur aan de hand? Alles daalt… ADA, DOT, KSM. Zelfs ripple die net lekker ging
Je bedoelt de rektgering? Die willen juist dat je hierop verliest aangezien zij in het fiat-kartel zitten!resusaapje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Damn, ik zat eeeeven in een meeting. Kom ik terug, indeed, rekt again.
Waarom doet de regering hier niks aan? Ik ga NU bij de telegraaf klagen
Net als met 5G of zo.
Verwijderd
Roellie redt ons.RickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:18:
[...]
[...]
Ik gok: een stukje met 5 ondervraagden, van wie 2 hun huis en gezin kwijt zijn, 1 die bij de voedselbank loopt en nog 1 iemand die in het ziekenhuis ligt na een 3e zelfmoordpoging.
En dan een zeer positief stukje van Roellie, over het verval van fiat, het monetaire beleid van de centrale banken, de functie van Bitcoin als hedge tegen inflatie en een ongekende diamond hands hodl.
keepitfrosty schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:21:
Aaah ik hoor Celine Dion al weer in de verte...........
Ik gooi hem ff over de soundbar.
Ik heb Marlou gesproken, morgen staat het interview in de krantWackmack schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:16:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja zag het, maar veel andere hielden eerst nog wel stand
Dat houdt eigenlijk nooit stand, BTC down is alles down. Daarna herstellen sommigen zich sneller dan de anderen.unconnected schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:24:
[...]
En in de rest van het schrijven wordt Roellie een beetje weggezet als een gekkie gok ik zo.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Roellie redt ons.
Ik gok: een stukje met 5 ondervraagden, van wie 2 hun huis en gezin kwijt zijn, 1 die bij de voedselbank loopt en nog 1 iemand die in het ziekenhuis ligt na een 3e zelfmoordpoging.
En dan een zeer positief stukje van Roellie, over het verval van fiat, het monetaire beleid van de centrale banken, de functie van Bitcoin als hedge tegen inflatie en een ongekende diamond hands hodl.
Ah ja sommige zullen inderdaad even tegenspartelen maar ze buigen allemaal wanneer btc zijn onderbroek vol blaft.unconnected schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Roellie met z'n fantasiemunten.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:25:
[...]
En in de rest van het schrijven wordt Roellie een beetje weggezet als een gekkie gok ik zo.
Ben het echt beu met crypto inmiddels.jowi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:23:
Snap ik, maar dit gaat toch harder dan 'normaal',en we lijken de bodem van afgelopen dag weer te gaan testen. Niet goed,
Had ik een halfjaar geleden ingestapt dan was het niet zo een issue, maar hier ben ik wel goed klaar mee. ‘Gewoon HODL’
Jaja, totdat een ander je PF opgesnoept heeft door wél te cashen
Pak je verlies nu dan, en kijk hoe een ander jouw Sats pakt en weer lekker casht terwijl de koers omhoog gaatWoodyWindoW schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Ben het echt beu met crypto inmiddels.![]()
Had ik een halfjaar geleden ingestapt dan was het niet zo een issue, maar hier ben ik wel goed klaar mee. ‘Gewoon HODL’

Met een beetje geluk zetten we wel steeds iets hogere lows neer... tenzij hij nu verder zakt...WoodyWindoW schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Ben het echt beu met crypto inmiddels.![]()
Ik begreep van Marlou dat ze nog wel veel reacties had gehad van mensen die positief zijn (wat verwacht je in een bullrun). Maar allemaal mensen die dit jaar pas ingestapt zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Roellie redt ons.
Ik heb zoveel mogelijk informatie proberen te geven, het is altijd maar de vraag wat ze er uithaalt om in de krant te plaatsen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De Telegraaf het AD of wat voor mediakanaal dan ook schrijft wat de lezers graag willen lezen. De lezers willen hun (wereld)beeld bevestigd zien worden. Daarnaast doen kommer en kwel het ook altijd goed. Negatief denken is makkelijk dan positief. Probeer het maar eens met onbekenden op straat om iets positiefs te bedenken. Dat is vaak een stuk lastiger.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:25:
[...]
En in de rest van het schrijven wordt Roellie een beetje weggezet als een gekkie gok ik zo.
Ik denk dat we beter even de raketten kunnen opladen en richting de 40K gaan. Wellicht gaan we nog dieper.jowi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Met een beetje geluk zetten we wel steeds iets hogere lows neer... tenzij hij nu verder zakt...
Ben vanochtend ingestapt op 43K en er net even geleden op 45,5K uitgestapt. Maak nu al dagen dit soort ritjes, waar ik na een te lange zijwaartse beweging uitstap en weer wat buy order stel op een lager niveau.
Het is daarnaast ook een higher low dan vannacht om 1 uur en gisterenavond om rond 19:00 uur ergens. Wel een aardige dip in zo weinig tijd, maar hij valt nog niet echt door de support. Zo lijkt het althans.jowi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Met een beetje geluk zetten we wel steeds iets hogere lows neer... tenzij hij nu verder zakt...

Nee, het is positief dat Bitcoin een koersval doet van 60k naar 40k op basis van wat Twitter berichten en nog steeds dalende is.RickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:18:
[...]
[...]
< dit stukje webruimte is te huur >
I know. Negativiteit en spektakel verkoopt/levert clicks/views op. dat is het vervelende van het verdienmodel van nieuws.MF Doom schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:35:
[...]
De Telegraaf het AD of wat voor mediakanaal dan ook schrijft wat de lezers graag willen lezen. De lezers willen hun (wereld)beeld bevestigd zien worden. Daarnaast doen kommer en kwel het ook altijd goed. Negatief denken is makkelijk dan positief. Probeer het maar eens met onbekenden op straat om iets positiefs te bedenken. Dat is vaak een stuk lastiger.
Verwijderd
Morgen in de krant:Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:32:
[...]
Ik begreep van Marlou dat ze nog wel veel reacties had gehad van mensen die positief zijn (wat verwacht je in een bullrun). Maar allemaal mensen die dit jaar pas ingestapt zijn.
Ik heb zoveel mogelijk informatie proberen te geven, het is altijd maar de vraag wat ze er uithaalt om in de krant te plaatsen
Roellie80
Bitcoin is een ponzi scam van ongekende proporties, een smerige zolderkamermunt met een netwerk dat draait op gigantische hoeveelheden stroom afkomstig uit kolencentrales.
Het heeft geen intrinsieke waarde, het is afwachten of er ooit een greater fool komt die je bags wil overnemen. De community erachter is als een sekte die alleen maar hodl roept zodat ze hun waardeloze internet muntjes op jou kunnen dumpen.
Het is een tulpenmanie 3.0, niemand zou hier in moeten stappen!
Koop DOGE.
Ik heb die plingetjes een keer een hele dag afgespeeld op de achtergrond toen ik aan het thuiswerken was en 2 nachten geen slaap heb gehad. Toen ik de boel afsloot dacht ik dat ik knettergek werd. Kreeg die plingetjes niet meer uit mijn kop man. Rasti Rostelli hypno website....Richh schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:06:
aggr.trade gaat lekker, allemaal groene plingetjes.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Nee, het is positief dat Bitcoin een koersval doet van 60k naar 40k op basis van wat Twitter berichten en nog steeds dalende is.. Je snapt toch wel dat een groot deel van de mensen die vanaf Februari ingestapt zijn en verder niet day traden hierdoor flink de pineut zijn.
. En maar blijven volhouden op basis van gebakken lucht dat de koers ooit wel gaat stijgen.

FAQ van Binance al doorgeploegd.
Who hij is er nog. Cool, even popcorn pakken
Next gen Layer-1 Blockchain 3.0 NFT Tulpen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Morgen in de krant:
Roellie80
Bitcoin is een ponzi scam van ongekende proporties, een smerige zolderkamermunt met een netwerk dat draait op gigantische hoeveelheden stroom afkomstig uit kolencentrales.
Het heeft geen intrinsieke waarde, het is afwachten of er ooit een greater fool komt die je bags wil overnemen. De community erachter is als een sekte die alleen maar hodl roept zodat ze hun waardeloze internet muntjes op jou kunnen dumpen.
Koop DOGE.
Bij vaste staking met een eindperiode, gaat het automatisch terug naar je spot walletKatseviool schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:39:
Wat gebeurt er na de stake periode op Binance? Vloeit dan alles weer terug naar je wallet of kun je het ook automatisch laten verlengen?
FAQ van Binance al doorgeploegd.
Ok, dank!Trently schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:40:
[...]
Bij vaste staking met een eindperiode, gaat het automatisch terug naar je spot wallet
Je hebt aex351 verkeerd geschrevenVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Morgen in de krant:
Roellie80
Koop DOGE.
When in doubt, zoom in! (?)jorwas schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:42:
De support lijkt nu wel kapot op naar de 42K
Voor de 2e keer dood gegaan vandaag....Bierkameel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:23:
[...]
[YouTube: Titanic Bad Flute Cover]
Ik gooi hem ff over de soundbar.
En nog afgekeken ook, ik verdien een extraatje.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
42k is de support...jorwas schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:42:
(zitten we nu nog 3% boven)
[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 18-05-2021 15:43 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hij bounced juist net.jorwas schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:42:
Vind het wel een gemiste kans dat er geen optie is om vervolgens weer alles inclusief rente terug te boeken in dezelfde pool. Heb nu maar een melding in mijn agenda gezet maar efficiënt is het niet (lees: mis inkomsten).Trently schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:40:
[...]
Bij vaste staking met een eindperiode, gaat het automatisch terug naar je spot wallet
Yes zie het was net wat te voorbarig. het gaat wel heel zwakjes
[ Voor 6% gewijzigd door jorwas op 18-05-2021 15:48 ]
Bij Binance heeft dat te maken met de beschikbaarheid. Het is niet zo dat je altijd maar een dezelfde munt kunt staken en daarbij is de capaciteit beperkt voor per periode.MF Doom schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Vind het wel een gemiste kans dat er geen optie is om vervolgens weer alles inclusief rente terug te boeken in dezelfde pool. Heb nu maar een melding in mijn agenda gezet maar efficiënt is het niet (lees: mis inkomsten).
Al vind ik dat je behoorlijk wat moet staken om daar echt rendement uit te halen
Ach ja. Ik zit ook weer naar te lage timeframes te kijken. Weg met die charts.
Ondanks dat ik je een roeptoeter vind, is dit wel weer een grappig tekeningetje. Ik zou bijna een duimpje geven.
Verwijderd
Haha ja hoe jij over Bitcoin denkt weten we inmiddelsaex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Nee, het is positief dat Bitcoin een koersval doet van 60k naar 40k op basis van wat Twitter berichten en nog steeds dalende is.. Je snapt toch wel dat een groot deel van de mensen die vanaf Februari ingestapt zijn en verder niet day traden hierdoor flink de pineut zijn.
. En maar blijven volhouden op basis van gebakken lucht dat de koers ooit wel gaat stijgen.
Maar eens wat anders: welke muntjes bezit jij en waarom? Daytrade je crypto? Pak je leuke rendementen? Wat drijft jou tot deze markt?
Ik ben wel nieuwsgierig, en wellicht eens een andere kijk op zaken
Toch mooi wat je doet. Je bent één van de lolbroeken hier maar bent daadwerkelijk geïnteresseerd in wat iemand die een afwijkende mening heeft met crypto doet, zijn er weinig die dat doen of die interesse hebben, netjes hoorVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:48:
[...]
Haha ja hoe jij over Bitcoin denkt weten we inmiddels![]()
Maar eens wat anders: welke muntjes bezit jij en waarom? Daytrade je crypto? Pak je leuke rendementen? Wat drijft jou tot deze markt?
Ik ben wel nieuwsgierig, en wellicht eens een andere kijk op zaken
(of je doet knap alsof)

Hoeveel kost dat stukje webruimte onder je posts eigenlijk om te huren?
Je kijkt wel aandacht naar je scherm tenminsteGelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:52:
Ik zit middenin een Teams overleg. Geen idee waar het over gaat...
[Afbeelding]
Dit is nog niet de dip..Raaafie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:00:
Waar zijn al die lui die zaten te smeken om een dip om bij te kopen toen we 60K+ bereikte?
Ga jij die ruimte huren om reclame te maken voor BTC?Richh schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:52:
[...]
Hoeveel kost dat stukje webruimte onder je posts eigenlijk om te huren?
MogelijkYES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Ga jij die ruimte huren om reclame te maken voor BTC?
Stuur je even een wallet adres als het doorgaat, doe ik je een paar satjes, draag graag mijn steentje bij!
Verwijderd
Nou ja ieder heeft zijn eigen mening toch? Ook al wijken die sterk af, aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:51:
[...]
Toch mooi wat je doet. Je bent één van de lolbroeken hier maar bent daadwerkelijk geïnteresseerd in wat iemand die een afwijkende mening heeft met crypto doet, zijn er weinig die dat doen of die interesse hebben, netjes hoor
(of je doet knap alsof)
Ik vind het wel fascinerend wat iemand met weinig affiniteit met Bitcoin (vrij snel ontstaan volgens mij, na de berichten van Elon) zoekt in deze markt.
Ik ga uit van rendement natuurlijk, maar wie weet.
We kunnen allemaal wat roepen en schreeuwen, maar iedereen heeft zijn of haar verhaal.
Het grappigste aan het hele scenario is dat we in januari iedereen voor gek verklaarden als je in Doge stapte. Uiteindelijk zijn dat wel de grootste winnaars geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Nou ja ieder heeft zijn eigen mening toch? Ook al wijken die sterk af, aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
Ik vind het wel fascinerend wat iemand met weinig affiniteit met Bitcoin (vrij snel ontstaan volgens mij, na de berichten van Elon) zoekt in deze markt.
We kunnen allemaal wat roepen en schreeuwen, maar iedereen heeft zijn of haar verhaal.

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik merk dat er niet veel zijn die dat werkelijk kunnen opbrengen. Daarom mijn complimenten er voor. Afwijkende meningen zijn in dit topic helemaal zo slecht nog niet, al zou een gedegen onderbouwing soms wel handig zijn, maar we zitten natuurlijk niet voor niets in het slowchat topicVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Nou ja ieder heeft zijn eigen mening toch? Ook al wijken die sterk af, aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.
Verwijderd
Pfoeh nou idd.Luca schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Het grappigste aan het hele scenario is dat we in januari iedereen voor gek verklaarden als je in Doge stapte. Uiteindelijk zijn dat wel de grootste winnaars geweest.
Daar had ik bijna een netto jaarsalaris aan over kunnen houden...
Ik denk dat niemand met een beetje crypto achtergrond die echt aan zag komen, niet op deze schaal in ieder geval...
We're all gonna REKT
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 18-05-2021 16:05 ]
Hij omschrijft zijn eigen kleine rode ding waarschijnlijk ook als megaNopheros schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Dat kleine rode ding aan het eind?
[Afbeelding]
Dat hadden we nog gemist de afgelopen tijd de welbekende China FUD..Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
https://www.reuters.com/t...olding%20cryptocurrencies.
We're all gonna REKT
Haha, de titel komt online -> dikke selloff.Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:05:
https://www.reuters.com/t...olding%20cryptocurrencies.
We're all gonna REKT
Mensen hebben het artikel uitgelezen -> groene plingels op aggr.trade

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!