Oef dat is pijnlijk ja, maar kan best nog wel goedkopen denk ik. Ligt er echt aan of btc weer richting de 65k gaan.toffetinus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:52:
Is er ook nog een sukkel die CHZ op 80 cent kocht of ben ik de enige samen met een paar duizend Turken😢
Het is verstandig om DCA inkopen te doen (niet in een keer al je geld inzetten, maar periodiek kleine plukjes coins kopen). Hoezeer we het ook allemaal willen geloven, het is ONMOGELIJK om de markt te timen. Soms heb je geluk en koop je op een goed moment en soms heb je pech. Met DCA spreid je je risico.dglavimans schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:32:
Over paar dagen salaris dus gaat er weer een deel in terwijl vorige week me eerste transactie was.. Misschien niet het juiste topic hiervoor maar kijken jullie naar de weekelijkse, maandelijkse of 3 maandelijkse chart om te bepalen of nu het koop moment is?
Leek mij maandelijks om iets meer overzicht te hebben.. Maar als je 3 maandelijks kijkt is de markt sowieso nu erg laag op bijna alles… Dus dan maakt het misschien heel niet uit wanneer je echt koopt als je het maar een beetje timed op een naar beneden moment?
Had ik maar ge DCA'd ipv in een keer ingezet
True! Ooit toen ik begon dezelfde fout gemaakt maar doe dit nu al een tijdje, op verschillende momenten kopen werkt ook heel fijn.wian schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Het is verstandig om DCA inkopen te doen (niet in een keer al je geld inzetten, maar periodiek kleine plukjes coins kopen). Hoezeer we het ook allemaal willen geloven, het is ONMOGELIJK om de markt te timen. Soms heb je geluk en koop je op een goed moment en soms heb je pech. Met DCA spreid je je risico.
Had ik maar ge DCA'd ipv in een keer inzetten
Blaim schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:42:
[...]
Toen ik jaren laten pas er achter kwam dat het dezelfde acteur als Bassie was:
[Afbeelding]
~36.000$ lijkt toch wel een redelijke support te zijn voor BTC, maar we komen er niet echt uit.
Gaan we hier lang blijven hangen? (ergo; paar weken?)
Gaan we hier lang blijven hangen? (ergo; paar weken?)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Daarom kijk ik maar; Mission: Impossible😂MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:36:
[...]
BTC wil ook niet vanavond. Tijd voor een film
Zoom in op 15 minuten. Groene candle is all in.Servor schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:11:
Wat is voor jullie ‘op verschillende momenten DCA-en’? Eens per maand, eens per week?
(Voor mij dan)
Ja dit is wel iets dat ik enorm veel lees ook in mijn vriendengroep en ook zeker ga doen vanaf nuwian schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Het is verstandig om DCA inkopen te doen (niet in een keer al je geld inzetten, maar periodiek kleine plukjes coins kopen). Hoezeer we het ook allemaal willen geloven, het is ONMOGELIJK om de markt te timen. Soms heb je geluk en koop je op een goed moment en soms heb je pech. Met DCA spreid je je risico.
Had ik maar ge DCA'd ipv in een keer ingezet
Je kunt beter kopen als het er gunstig uitziet ipv kopen ómdat je geld beschikbaar hebtServor schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:11:
Wat is voor jullie ‘op verschillende momenten DCA-en’? Eens per maand, eens per week?
Over de vorige posts over DCA: niet alleen spreid je het risico, voor mij maakt het met DCA daarnaast makkelijker om me ook aan m'n plan te houden. Vooral omdat traden niks voor mij is.Servor schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:11:
Ik leg zodra ik m'n salaris heb het bedrag alvast opzij en stort dat op Binance vanaf nu iedere 4 weken, daarna iedere week op zondag avond met een zelfde bedrag op een zelfde ratio BTC/ETH/Alts te gooien.
Ben ook nog bag holder van een leuk aandeel UBX en MTV en houd die gewoon aan omdat ze te staken zijn en misschien nog een 10x ooit doen. Zoniet, leergeld. Ik ga iig niet meer in zomaar ieder nieuw project stappen met de nieuwe FOTM tech.
Had al een aantal ritjes gemaakt met chz en uiteindelijk nog een aankoop op de 70 cent gedaan want greed ofzotoffetinus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:52:
Is er ook nog een sukkel die CHZ op 80 cent kocht of ben ik de enige samen met een paar duizend Turken😢
Ik ben fan van Chiliz. Heb ze wel verkocht maar staat samen met BTC en ETH op mijn lijstje voor de volgende bearmarket.toffetinus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:52:
Gezien het aantal sportploegen die wekelijks/maandelijks toegevoegd worden zie ik die in de volgende bullrun wel naar 1 euro gaan. Vergeet niet: toen hij rond de 70-80 cent ging stond hij in de top 20. Daarna een ‘vaste plaats’ beginnen innemen rond plaats 50-60 op CM. Vasthouden dus. Komt wel goed.
Ik koop er de komende dagen weer enkele.
Ik heb er nog een zak van, -50% nu. Komt wel weer goed denk ik. Hoop ik.toffetinus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:52:
Waar blijft Musk als je 'm nodig hebt om de markt even op te schudden
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Stilte voor de storm noemen ze dit toch?
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Wel lekker dat ik mn Cardano uiteindelijk op 2.03 euro heb weg gedaan, meer geluk dan wijsheid maar toch
Met een flinke portie geluk heb je geen wijsheid nodigBartske schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:49:
Wel lekker dat ik mn Cardano uiteindelijk op 2.03 euro heb weg gedaan, meer geluk dan wijsheid maar toch
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ADA heeft vandaag een rustdag, maar gaat nog naar de 20 euro (of wij dat nog meemaken is een tweede).Bartske schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:49:
Rond 46-50K komt er pas zware resistance.martinvdm schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:47:
Stilte voor de storm noemen ze dit toch?
Was belangrijk voor BTC om boven 36K te blijven
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 25-05-2021 23:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zal nooit gebeuren, als het ooit naar 5 euro gaat of heel misschien eens 10 dan is dat de max.Baf schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:00:
[...]
ADA heeft vandaag een rustdag, maar gaat nog naar de 20 euro (of wij dat nog meemaken is een tweede).
Waar baseer je dit op?KaiseRRuby schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Zal nooit gebeuren, als het ooit naar 5 euro gaat of heel misschien eens 10 dan is dat de max.
Las vanmiddag iets over max pain punt voor de optie expiratie morgen op 38k. Lijkt het ook wel op te blijven hangen.
Voor vrijdag staat dat op 50k.
Geen idee of dat invloed heeft op de koers maar vind het op dit moment wel frappant dat die daar zo stug op blijft hangen.
Geen idee of dat invloed heeft op de koers maar vind het op dit moment wel frappant dat die daar zo stug op blijft hangen.
Even uit mijn hoofd, kijk naar de max supply en reken dan met die prijzen. Dan is het qua market Cap al snel 2 of 3 keer zo groot als BTC.
Die moet je voor mij, als leek, eens uitleggen als je wil 😅Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:09:
Las vanmiddag iets over max pain punt voor de optie expiratie morgen op 38k. Lijkt het ook wel op te blijven hangen.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
https://www.investopedia....ory%20is%20controversial.Tijn96 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:11:
[...]
Die moet je voor mij, als leek, eens uitleggen als je wil 😅
:strip_exif()/f/image/7zJ5DKjBfdmGWqngcz6H2Kli.jpg?f=fotoalbum_large)
State of crypto. Kiddies die gaan pretenderen dat ze "in it for the tech" zijn, of erin zitten om "de wereld te verbeteren". En dan Charles Hoskinson die, zoals de psychopaat/sociopaat dat hij is, daarop gaat inspelen. Die vent zit tot over zijn oren in het geld en heeft waarschijnlijk al zoveel louche zaakjes gedaan in crypto, maar dan gaat hij iedereen de les gaan spellen over "de wereld verbeteren". Walgelijk
:strip_exif()/f/image/JVOP6BkBlXGMTg3apt7kHxru.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo jongens en meisjes. Ik wil even wat tegeltjeswijsheid delen in deze onzekere tijden 😂
[ Voor 19% gewijzigd door Therapy777 op 25-05-2021 23:20 ]
Ik dacht dat omdenken vaak grappige teksten had die vaak door kids gezegd hadden kunnen zijn omdat die anders tegen dingen aankijken. Maar zij produceren dus tegenwoordig (of altijd al) ook gewoon 'inspirationele bagger'.Therapy777 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:17:
[Afbeelding]
Zo jongens en meisjes. Ik wil even wat tegeltjeswijsheid delen in deze onzekere tijden 😂
U wordt vriendelijk bedankt
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Geen idee, was bij mij een gesponsorde feed. Maar ik vond m zo slecht tevens soort van toepasselijk voor dit onderwerpYES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Ik dacht dat omdenken vaak grappige teksten had die vaak door kids gezegd hadden kunnen zijn omdat die anders tegen dingen aankijken. Maar zij produceren dus tegenwoordig (of altijd al) ook gewoon 'inspirationele bagger'.
Plus dat de quote kant noch wal raakt... Zelfs met omdenken niet. Ik zou van Mevrouw Obama toch beter verwachten.YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Ik dacht dat omdenken vaak grappige teksten had die vaak door kids gezegd hadden kunnen zijn omdat die anders tegen dingen aankijken. Maar zij produceren dus tegenwoordig (of altijd al) ook gewoon 'inspirationele bagger'.
On topic, Boring Crypto night, Ik denk dat ik vandaag maar eens ga starten met DCA aangezien mijn maandelijkse belediging is binnengekomen
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 25-05-2021 23:24 ]
Al die Crypto kracht termen.
Als de bots weer op de sell knop drukken zakken we gewoon weer tientallen procenten. Maar wanneer ?
In ieder geval op een moment dat het niet verwacht word.
Ik zie die bots als een soort geavanceerde schaak computers op niveau 8 en hoger.
Daar waar niveau 3 en hoger voor de meesten van ons al onbegonnen werk is.
Als de bots weer op de sell knop drukken zakken we gewoon weer tientallen procenten. Maar wanneer ?
Ik zie die bots als een soort geavanceerde schaak computers op niveau 8 en hoger.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.Therapy777 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:17:
[Afbeelding]
Alle proemn in n drek
Handig iemand zoals jij, heb bijgekocht.Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:09:
Je kan merken dat het weer bullish is aangezien het hier veel over shitcoins weer gaat.
Life is without it great you'd be dead?
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Interpretatie is een fantastisch vak
Life is dead, you'd be great without it.
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 25-05-2021 23:33 ]
Daarom op de bodem wat Doge ingeslagen. Zie de Doge-army nog wel een stunt uithalen.Qunix schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:30:
Je kan merken dat het weer bullish is aangezien het hier veel over shitcoins weer gaat.
Jij ziet bots als zelf denkende programma's die zelf meerdere stappen vooruit denken en op basis daarvan traden?toffetinus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:23:
Al die Crypto kracht termen.
Je moet je Nexo token volledig als collateral gebruiken. Je krijgt jaarlijks +/- 20% "dividend" uitbetaald in Nexo.Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:36:
@Mooody Als je op NEXO kiest voor interest payout in NEXO, dan krijg je helemaal niks meer in de token die je hebt aangeboden correct? In dat geval zou je haast liever dit uitzetten toch
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Prima toch?Qunix schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:30:
Dat is voor fast money, fast wrekt. Smart money blijft focus houden
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Was slechts een observatie. Hoop dat er een kern van waarheid inzit maar dat is afwachten.
Even een vraagje.
Ik wil starten met mijn DCA.
Na de bear over weken, wanneer de prijzen compleet anders zijn wil ik naast BTC en ETH ook 2-3 kleinere crypto opnemen in mijn PF maar het lijkt me het beste om nu vooral BTC en ETH te kopen en verder eigenlijk overal vanaf te blijven.
Any ideas?
Na de bear over weken, wanneer de prijzen compleet anders zijn wil ik naast BTC en ETH ook 2-3 kleinere crypto opnemen in mijn PF maar het lijkt me het beste om nu vooral BTC en ETH te kopen en verder eigenlijk overal vanaf te blijven.
Any ideas?
Hier toch een twijfelgeval... is het een shitcoin? Misschien. Maar kan je er smart money insteken? Ik denk het wel. Ondanks de matige tokenomics: https://pancakeswap.mediu...il-may-recap-a4e7cf990f72Mooody schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:37:
[...]
Prima toch?
Dat is voor fast money, fast wrekt. Smart money blijft focus houden
Voor nu weer een rejection op de 1 uur 25MA. Vanmiddag met 3 dollar verschil en nu met 7 dollar verschil.
Hangt er van af wat je wil, enige speculatie of veiligheid?Ngangatar schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:49:
Even een vraagje.
Any ideas?
Zelf zou ik gaan voor Link, Solana en Cake momenteel als je er 3 moet toevoegen.
Veiligheid, enige speculatie doe ik dan wel via trades met ander geld.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:53:
[...]
Hangt er van af wat je wil, enige speculatie of veiligheid?
Zelf zou ik gaan voor Link, Solana en Cake momenteel als je er 3 moet toevoegen.
Ik wil echt maandelijks wegzetten voor een vast bedrag en daar niet meer aankomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 25-05-2021 23:55 ]
Je kunt de manipulatie zo wel een beetje ruikenPilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:51:
Voor nu weer een rejection op de 1 uur 25MA. Vanmiddag met 3 dollar verschil en nu met 7 dollar verschil.
Edit: maar het meermalen rejecten hiervan is niet zo bullish gok ik zo?
[ Voor 12% gewijzigd door WoodyWindoW op 25-05-2021 23:57 ]
Dan zou ik misschien eerder DOT en BNB zeggen ipv Solana en Cake, maar als ik heel eerlijk ben: dat kan eigenlijk niet. Ergens heeft deze markt te veel ontwikkelingen om iets anders dan BTC te kopen en er helemaal niet naar om te kijken. De alts zul je echt een beetje moeten volgen.Ngangatar schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:55:
[...]
Veiligheid, enige speculatie doe ik dan wel via trades met ander geld.
Ik wil echt maandelijks wegzetten voor een vast bedrag en daar niet meer aankomen.
Manipulatie zou ik het zelf niet noemen. Gewoon traders en bots die weerstand verkopen.WoodyWindoW schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:55:
[...]
Je kunt de manipulatie zo wel een beetje ruiken
Edit: maar het meermalen rejecten hiervan is niet zo bullish gok ik zo?
Wat betreft bullish of bearish, geen idee. We zitten nu tussen de MA's die zowel resistance als support zijn. Het is wachten tot iets breekt.
@WoodyWindoW Ah, manipulatie.... goed te weten, graag wel even de bewijzen leveren dan.
Nog veel liefhebbers van VeChain/VET hier? Net weer uurtje onderzoek gedaan. DOT omgeruild voor VET. Had 25% staan, nu 50% van de PF bestaat uit VET. Wordt een meerjaren project dus laat het lekker staan.
Lijkt mij echt enorm veel potentie te hebben. Verder nog ADA en XLM, beide 25%. Toch een beetje spreiding.
Lijkt mij echt enorm veel potentie te hebben. Verder nog ADA en XLM, beide 25%. Toch een beetje spreiding.
@Wackmack Deze klassieker heb je dan vast ook gevonden: YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation
Ach ja, je kan solide investering uiteindelijk niet spellen zonder tering.
Net gewoon bold besluit genomen waar ik al een tijd mee liep.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:58:
[...]
Dan zou ik misschien eerder DOT en BNB zeggen ipv Solana en Cake, maar als ik heel eerlijk ben: dat kan eigenlijk niet. Ergens heeft deze markt te veel ontwikkelingen om iets anders dan BTC te kopen en er helemaal niet naar om te kijken. De alts zul je echt een beetje moeten volgen.
40% van mijn fiat in BTC en ETH omgezet. (70% BTC en 30% ETH). Maandelijks zal ik dezelfde verhouding kopen.
De overige 60% fiat blijf ik mee traden.
Ergens in de (niet zo) nabije toekomst, in de bearmarket, zal ik mijn DCA aanpassen om daar ook alts in op te nemen. ETH plaats ik niet onder de noemer alts gemakshalve.
@Ngangatar Vrij verstandig. Persoonlijk zou ik die 40/60 naar 60/40 omdraaien - tenzij je een doorgewinterde trader bent vol briljante moves.
Ik vind VET een heel mooi project. Na de huidige run ga ik daar weer eens naar omkijken, net als naar ADA, CHZ en HOT.Wackmack schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:05:
Nog veel liefhebbers van VeChain/VET hier? Net weer uurtje onderzoek gedaan. DOT omgeruild voor VET. Had 25% staan, nu 50% van de PF bestaat uit VET. Wordt een meerjaren project dus laat het lekker staan.
Nog niet. Wat ik verder ook check, is LinkedIn. Zag dat er bijna 100 mensen aan het project werken. Dat geeft toch vertrouwen en vooral iets tastbaars voor de toekomst.Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:08:
@Wackmack Deze klassieker heb je dan vast ook gevonden: YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation
hehehe, zit ik hier gewoon hardop te lachen johGlenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:11:
@Ngangatar Vrij verstandig. Persoonlijk zou ik die 40/60 naar 60/40 omdraaien - tenzij je een doorgewinterde trader bent vol briljante moves.
TLDR; ik ben alles behalve een goede trader, laat staan een briljante.
Wellicht inderdaad die 60/40, dus dan nog 20% overzetten in 14% btc en 6% eth.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 26-05-2021 00:16 ]
@Wackmack Je hebt denk ik meer aan discord en github dan aan linkedin. En verder zijn er hier veel mensen met een mening over VET - en da's niet een heel positieve mening over het algemeen.
Ik neem hierbij nu toch afscheid van 2 zaken: ongeveer de heflt van mijn dogecoins en mijn studieschuld. Elon zag dat het goed was. En ja, ik heb zeker even een biertje extra ingeschonken vanavond. Binance heeft vandaag uitbetaald.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Wellicht door hun trauma uit 2018. Vet is erg goed geweest voor mijn PF.Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:18:
@Wackmack Je hebt denk ik meer aan discord en github dan aan linkedin. En verder zijn er hier veel mensen met een mening over VET - en da's niet een heel positieve mening over het algemeen.
Tripple bottom BTC rond 33K, seems reasonable, dump gehad tm 27K
4UUR en daily hebben iig een lading ruimte om te klimmen
En 4H bullflag.
Zie geen bearish dingen meer
En 4H bullflag.
[ Voor 97% gewijzigd door A87 op 26-05-2021 00:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Er gaat 0 euro in Pancake al die die Uniswap-lookalikes. Er is veel concurrentie op dat vlak en je zou je positie goed in de gaten moeten houden. Als ETH 2.0 vorm krijgt, moet de shitcoin-wereld weer een nieuwe gimmick verzinnen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Hier toch een twijfelgeval... is het een shitcoin? Misschien. Maar kan je er smart money insteken? Ik denk het wel. Ondanks de matige tokenomics: https://pancakeswap.mediu...il-may-recap-a4e7cf990f72
Ik verdeel liever in Ethereum-zijweggetjes zoals Polkadot. Daarmee pak je veel meer markt, dan wanneer je in de niches van slechts 1 ecosysteem gaat zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 26-05-2021 00:37 ]
Even de horoscoop voor vandaag lezen...
Regelmatig vertrouw ik er meer op als al die TABewaar je gezonde verstand als verwarring zijn intrede doet. Als je het gevoel hebt dat iets waarbij je betrokken bent niet correct is, trek er dan je handen van af. Kies liever de veilige kant dan je op drijfzand te begeven.
Gefeliciteerd.Michael_OsGroot schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:21:
Ik neem hierbij nu toch afscheid van 2 zaken: ongeveer de heflt van mijn dogecoins en mijn studieschuld. Elon zag dat het goed was. En ja, ik heb zeker even een biertje extra ingeschonken vanavond. Binance heeft vandaag uitbetaald.
Hopelijk heb je studielasten besteed aan iets zinnigs. Ik heb er destijds alleen een Ericsson T28 en flink wat bier van gekocht
Waar kan ik me inschrijven? Voor het lab he, niet die bullshitcoin met half werkende website en geen samenhangend verhaal.Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:21:
[...]
U wilt bijdragen aan de portemonnee van deze oplichters?
Beetje hetzelfde als investeren in een drugslab.
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-05-2021 00:37 ]
omg.. mijn jeugd.. talk about jaren later er achter komen..Blaim schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:42:
[...]
Toen ik jaren laten pas er achter kwam dat het dezelfde acteur als Bassie was:
[Afbeelding]
Toch aan de XRP?yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Ik voel je pijn, ik heb datzelfde met XRP op dit moment![]()
En maar bijkopen!
Ah, dan zie ik het al, dan gaat het geld hierin: https://www.routerprotocol.com/Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:33:
[...]
Er gaat 0 euro in Pancake al die die Uniswap-lookalikes. Er is veel concurrentie op dat vlak en je zou je positie goed in de gaten moeten houden. Als ETH 2.0 vorm krijgt, moet de shitcoin-wereld weer een nieuwe gimmick verzinnen.
Ik verdeel liever in Ethereum-zijweggetjes zoals Polkadot. Daarmee pak je veel meer markt, dan wanneer je in de niches van slechts 1 ecosysteem gaat zitten.
Overigens denk ik niet dat je BSC moet onderschatten. Dat gaat een beetje de C&A onder de chains blijven denk ik. Niet van hetzelfde niveau als ETH, maar wel goedkoper en meer gericht op retail.
Fantom en Matic laten het momenteel afweten dan als dat niet snel verandert is BSC gewoon voor altijd (oftewel 5 jaar in cryptoland) de poor man's ERC-20.
Zeker! Kan niet ontkennen dat ik meer dan ik zou willen heb uitgegeven aan drank, maar de bulk is toch echt goed besteed zeg ik met de kennis van nu!Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:35:
[...]
Gefeliciteerd.
Hopelijk heb je studielasten besteed aan iets zinnigs. Ik heb er destijds alleen een Ericsson T28 en flink wat bier van gekocht
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Wat gaan ze doen!?gijsvogel schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:56:
[...]
En dit is dan weer de scene waarin Kramer doorheeft dat Jerry en Elaine het al een poosje met elkaar doen. FWB dan...
Je kan niet op alles gokken. Ik gok dat de meest gains liggen bij decentralisatie en probeer met de winsten wat te investeren in "centralisatie". Gisteren gedaan in Curve, wellicht ooit nog eens in Binance.Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:42:
[...]
Ah, dan zie ik het al, dan gaat het geld hierin: https://www.routerprotocol.com/
Overigens denk ik niet dat je BSC moet onderschatten. Dat gaat een beetje de C&A onder de chains blijven denk ik. Niet van hetzelfde niveau als ETH, maar wel goedkoper en meer gericht op retail.
Fantom en Matic laten het momenteel afweten dan als dat niet snel verandert is BSC gewoon voor altijd (oftewel 5 jaar in cryptoland) de poor man's ERC-20.
@Mooody Ja, niet onverstandig lijkt me dat. Zelf heb ik nog wel de neiging een beetje met hagel te schieten - wel onderbouwd, maar waarschijnlijk heeft dat niet zo heel veel zin.
S2F kerel is een Nederlander toch?
YouTube: Bitcoin Will Hit $288,000 | PlanB, Creator Of Stock-To-Flow Model Ex... (accent, benieuwd of ik zelf ook zo 'door de mand val' als NLer)
YouTube: Bitcoin Will Hit $288,000 | PlanB, Creator Of Stock-To-Flow Model Ex... (accent, benieuwd of ik zelf ook zo 'door de mand val' als NLer)
[ Voor 86% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-05-2021 01:08 ]
100% NL, maar dat is bekend. Doe eens een gok.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 01:02:
S2F kerel is een Nederlander toch?
Lekker, dat je ermee in gaat... zo hou zulke mensen aan het werk om door te blijven scammen.merauder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:05:
Ik heb de gok gewaagd, en inmiddels voor 0,02 BNB een fluf Xpose aangeschaft. Met de huidige sterrencast kan dit gewoon niet fout gaan. (en had BNB nodig in Trust Wallet om fees te betalen om uit andere memecoins te stappen)
Mogelijke uitkomst:
1. Boef maakt het waar, ik maak 1000x gains, en ik heb vervolgens 2 hele dikke BNB's!
2. Boef doet een rugpull, en ik ga tot het einde der tijden klagen hoe ik bestolen werd door Boef.
Als je het lef meldt dan het bij de politie als hij je scamt.
Zullen we gewoon allemaal aangifte tegen Boef doen? Lijkt me schitterend.
Lijkt me geen zaak voor de politie. (vermoeden, IANAL) Verder is het lastig te bewijzen dat er opzet in het spel is, maar dat gedrag richting 'de belegger' dat is wel aangifte waardig. (en ongelovelijk zielig)trader1212 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 01:21:
[...]
Lekker, dat je ermee in gaat... zo hou zulke mensen aan het werk om door te blijven scammen.
Als je het lef meldt dan het bij de politie als hij je scamt.
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-05-2021 01:44 ]
X25 long gegaan met m'n vakantiegeld!A87 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:28:
Tripple bottom BTC rond 33K, seems reasonable, dump gehad tm 27K
En 4H bullflag.
Met die lage rente had je het geld beter kunnen investeren en over 10 jaar terug kunnen betalen.Michael_OsGroot schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 00:21:
Goeie bounce! Sta voor het eerst winst. Drie weken geleden ingestapt dus bijna op de piek. Drie keer goed kunnen bijkopen tijdens de dip. Nu al tientallen dollars in de plus, hahaha 😂.
VET doet het top. Verder nog ADA en Stellar. Laatste wil ik ruilen voor ADA en VET.
VET doet het top. Verder nog ADA en Stellar. Laatste wil ik ruilen voor ADA en VET.
De meeste oldskoolers kennen mij nog van de Bullrun van 2017, Afgezien van wat mishits; Ook vooral van mijn eigen kijk op zaken en Brute Trades met prachtige winsten, Nickname door Oldskooler @Verwijderd gekregen; The boy met the Golden Hands.
Vanuit mijn waardering naar jullie toe hierbij mijn eigen view op de huidige markt en waar we staan. Ik wil jullie hier oprecht voor waarschuwen want een bearmarket is niet zomaar even de helft van je huidige Balance weg, maar deel het maar rustig door 20.
:strip_exif()/f/image/akrZ48gm9EIKqshqWFsiAqOK.jpg?f=fotoalbum_large)
Naar mijn mening is de Bullrun over en ik kan het ook bewijzen/onderbouwen zie bovenstaande chart.
Elke Bullrunn tot nu toe begon met een flinke WIck down, die was op 10-03-2020 naar 3000 K BTC USD. Van Daaruit is het tot en met 26-05-2200201 X 20 gegaan, en diverse Altcoins het Dubbele.
Totaal 442 Dagen. Doe je zelf een lol, Cash uit en zet de volgende datum in je agenda; 26-05-2021 Plus 442 Dagen, en koop met het geld dat je hebt uit gecasht dan weer in. Want dan begint de volgende Bullmarket weer. Ik, en een paar anderen weten wat een Cryptowinter is. Dat doet zeer.
De echte goede traders zullen de flows naar beneden kunne traden, maar kijk in de spiegel en maak zelf je keuze.
Bovenstaande is mijn view op de huidige markt, doe er je voordeel mee, of niet. Het ga jullie goed......
Vanuit mijn waardering naar jullie toe hierbij mijn eigen view op de huidige markt en waar we staan. Ik wil jullie hier oprecht voor waarschuwen want een bearmarket is niet zomaar even de helft van je huidige Balance weg, maar deel het maar rustig door 20.
:strip_exif()/f/image/akrZ48gm9EIKqshqWFsiAqOK.jpg?f=fotoalbum_large)
Naar mijn mening is de Bullrun over en ik kan het ook bewijzen/onderbouwen zie bovenstaande chart.
Elke Bullrunn tot nu toe begon met een flinke WIck down, die was op 10-03-2020 naar 3000 K BTC USD. Van Daaruit is het tot en met 26-05-2200201 X 20 gegaan, en diverse Altcoins het Dubbele.
Totaal 442 Dagen. Doe je zelf een lol, Cash uit en zet de volgende datum in je agenda; 26-05-2021 Plus 442 Dagen, en koop met het geld dat je hebt uit gecasht dan weer in. Want dan begint de volgende Bullmarket weer. Ik, en een paar anderen weten wat een Cryptowinter is. Dat doet zeer.
De echte goede traders zullen de flows naar beneden kunne traden, maar kijk in de spiegel en maak zelf je keuze.
Bovenstaande is mijn view op de huidige markt, doe er je voordeel mee, of niet. Het ga jullie goed......
Uhm, 26-05 is vandaag. En je geeft op een daily chart een punt aan waar nog een hele berg dagen achter ligt. Heb je een chart uit de toekomst of interpreteer ik dit verkeerd?Thommie.nl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 06:56:
De meeste oldskoolers kennen mij nog van de Bullrun van 2017, Afgezien van wat mishits; Ook vooral van mijn eigen kijk op zaken en Brute Trades met prachtige winsten, Nickname door Oldskooler @Verwijderd gekregen; The boy met the Golden Hands.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Ja maar de 69k danThommie.nl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 06:56:
De meeste oldskoolers kennen mij nog van de Bullrun van 2017, Afgezien van wat mishits; Ook vooral van mijn eigen kijk op zaken en Brute Trades met prachtige winsten, Nickname door Oldskooler @Verwijderd gekregen; The boy met the Golden Hands.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Lekker wakker worden. Ik sta qua pf nu al beter ervoor dan vóór de crash. Qua dollar, maar zeker qua aantal btc.
Dat doe je goed, mijn hodl "strategie" staat toch op ongeveer 40% minder dan voor de crash-Splash- schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:02:
Lekker wakker worden. Ik sta qua pf nu al beter ervoor dan vóór de crash. Qua dollar, maar zeker qua aantal btc.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
We lijken de dip van afgelopen weekend definitief achter ons gelaten te hebben!
FUDThommie.nl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 06:56:
![]()
![]()
[Afbeelding]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Let wel; ik had hoog verkocht. Wel flink verlies toch, maar niet de volledige crash.Katala schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:06:
[...]
Dat doe je goed, mijn hodl "strategie" staat toch op ongeveer 40% minder dan voor de crash
Daarna optimaal gebruik gemaakt van het kwakkelen en mijn alts doen het beter dan btc (vooral link en Matic)
Gisteren voor het naar bed gaan voor het eerst een OCO gezet om eens te testen, toch de limit wat hoger moeten zetten dus
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ntBUZemikre2UrYQgC5X9nJn.jpg?f=fotoalbum_large)