[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.178 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
Als overmars er echt bij betrokken is valt die wel van een voetstuk hoor. Fucking hell, ik kan het haast niet geloven dat een persoon zoals hij voor zo’n opZichtige scam zooi valt.

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Een journalist moet even Ali B vragen wat hij hier nou van vindt. Kunnen we nog eens lachen.
Boef is net weer terug gekrabbeld naar Spec, gaat 'ie dit soort dingen doen. :D _/-\o_

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:42:
[Embed]

Dit was de coin die Boef noemde. Zag dat de top van het bedrijf (433) hier ook achter zit. Ziek groot bereik hebben zij. Qua marketing zit het wel goed.

Nog Tweakers die hier in zitten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYZ-GYO5dZm_pT5B_dpFBFUWxYc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nHHqwe1ZxVrLwLnHYWOwfJsZ.png?f=user_large

Alle proemn in n drek

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Bananeman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:09:
https://www.soccernews.nl...s-ajax-moet-hem-wegsturen

Nu al gedoe voor Overmars :+

Lak aan dit soort coins en figuren als boef.
"Op de sociale media.." af en toe :F

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Ik stop met werken, leren en beleggen.

Voor slechts €99,- per maand (normaal €199) kan je bij de Miljonairs Club leren hoe je in no time rijk kan worden zonder hard te werken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik moet altijd lachen om zulke figuren. Kijk mij, ik ben zo stoer ! Ik ben een echte badass en gangster, wees bang voor mij. Hoe onzeker moet je zijn en hoe zielig ben je als je zo stoer wil overkomen. Wat een losers die figuren.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
merauder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Voor slechts €99,- per maand (normaal €199) kan je bij de Miljonairs Club leren hoe je in no time rijk kan worden zonder hard te werken.
De grote vraag is natuurlijk of je zo'n grote witte teddy bear krijgt :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• merauder
anandus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:31:
[...]

De grote vraag is natuurlijk of je zo'n grote witte teddy bear krijgt :P
Tuurlijk niet! In het hard zaken doen dan doen we natuurlijk niet aan cadeautjes.

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Ik moet altijd lachen om zulke figuren. Kijk mij, ik ben zo stoer ! Ik ben een echte badass en gangster, wees bang voor mij. Hoe onzeker moet je zijn en hoe zielig ben je als je zo stoer wil overkomen. Wat een losers die figuren.
Ik vind het altijd wel handig, je ziet dat soort droeftoeters van kilometers ver aankomen op die manier, tijd genoeg ze links te laten liggen.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:37
Is dit het shitcointopic?

• Het Fantoom
  • Laatst online: 21-01 21:25
Thanks voor de tip man, als ik m'n eerste miljoen hiermee bereik maak in een tonnetje (of 2) naar je over _/-\o_

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
Nee maar dit is wel een interessante casus. Overmars kan maar beter snel publiekelijk aangeven zicht te distantiëren. Dit kan hem alleen maar nadelig worden.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mannowlahn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Nee maar dit is wel een interessante casus. Overmars kan maar beter snel publiekelijk aangeven zicht te distantiëren. Dit kan hem alleen maar nadelig worden.
Als-ie hiermee in zee is gegaan heeft z'n zicht zich al van hem gedistantieerd :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:32
@Mooody Als je op NEXO kiest voor interest payout in NEXO, dan krijg je helemaal niks meer in de token die je hebt aangeboden correct? In dat geval zou je haast liever dit uitzetten toch

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• DaWayne
  • Laatst online: 11:37
mannowlahn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Mja, dat hij voor 020 werkt helpt wat mij betreft ook niet echt😁

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Buiten dat, de eerste de beste flauwe bocht zoekt dit soort figuren meteen de vangrail op.

XRP = trash

Verwijderd

Bananeman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:09:
https://www.soccernews.nl...s-ajax-moet-hem-wegsturen

Nu al gedoe voor Overmars :+

Lak aan dit soort coins en figuren als boef.
Het politiek correcte en zeer deugende Twitter leger duikt er met alle liefde bovenop.

Er valt natuurlijk wat van te zeggen, maar de tering. Die hele Twitter kliek is ook een echt wel een stel bloedzuigers in winterslaap die liggen te wachten tot iemand een fout of keuze maakt die niet door de beugel kan... En dan massaal onder hun steen vandaan kruipen met een bakje spijkers voor de schandpaal :N

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:06
Zolang er geen wet en regelgeving is voor crypto zal het wel meevallen. 433 heeft tientallen miljoen volgers in de crypto doelgroep dus die gaan moen soen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

beste comment van trollbox vandaag:

BIGGEST SNAKE YOU’VE EVER SEEN. 20 FEET LONG, SLIMY, GIRTY AND GREEN, GREEN ANACONDA 🐍🐍🐍

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 25-05-2021 20:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-01 23:44
Wel beetje hypocriet hoor elke dag lopen Jan en alleman shitcoins te shillen, die bol staan vanaf marketing kreten en goedkope trucje om nieuwe investeerders te lokken zodat wij als early buyer rijker worden.

Nu doet iemand het met een groot bereik en netwerk, hoe schimmig dan ook en dan keren wij allemaal de neus de andere kant op.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

A87 zijn short s/l wordt op dit moment gehunt.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Alright...

Nu wel weer genoeg over die manipulatieve shitcoin en beschamende act van Boef en consorten, toch? Als willekeurige sub-50 coins hier worden weggezet als shitcoin en weggedirigeerd naar het [MC] topic, laten we hier dan ook niet te lang over doorgaan.

---

Wie verwacht nog een laatste retracement totdat er een wezenlijke relief rally gaat plaatsvinden? Ik begin nu alweer FOMO te krijgen om ETH en LINK op te pakken, terwijl ik stiekem hoop op een kleine retracement (~15%) binnen nu en twee dagen voor een beter instapmoment.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Het Fantoom
  • Laatst online: 21-01 21:25
Palindrome schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:40:
Wel beetje hypocriet hoor elke dag lopen Jan en alleman shitcoins te shillen, die bol staan vanaf marketing kreten en goedkope trucje om nieuwe investeerders te lokken zodat wij als early buyer rijker worden.

Nu doet iemand het met een groot berijk en netwerk, hoe schimmig dan ook en dan keren wij allemaal de neus de andere kant op.
berijk....auw mijn ogen die komt wel even binnen zeg ;(

• graceful
  • Niet online
Hele dag al op de 38k$ aan het hangen. Wat een saaie bedoeling.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:37:
[...]

Het politiek correcte en zeer deugende Twitter leger duikt er met alle liefde bovenop.

Er valt natuurlijk wat van te zeggen, maar de tering. Die hele Twitter kliek is ook een echt wel een stel bloedzuigers in winterslaap die liggen te wachten tot iemand een fout of keuze maakt die niet door de beugel kan... En dan massaal onder hun steen vandaan kruipen met een bakje spijkers voor de schandpaal :N
Idd. Waarschijnlijk baalt een aanzienlijk deel gewoon dat ze deze shitcoin te laat hebben gespot en dus mogen anderen ook geen dikke gains hebben.

Over en weer met modder gooien. Precies waar internet voor bedoeld is dus :+

Motor-forum.nl

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Palindrome schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:40:

Nu doet iemand het met een groot berijk en netwerk, hoe schimmig dan ook en dan keren wij allemaal de neus de andere kant op.
Nee die worden ook netjes weggeschoven naar het MC topic.

• dnzm
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:37:
[...]

Twitter is per definitie een gifbak, al jaren.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Het Fantoom schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:
[...]

Hahaha moest ook drie keer lezen :X 8)7

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:36:
@Mooody Als je op NEXO kiest voor interest payout in NEXO, dan krijg je helemaal niks meer in de token die je hebt aangeboden correct? In dat geval zou je haast liever dit uitzetten toch
Dat kan ik even voor je beantwoorden: ja. Of je het wil gebruiken hangt een beetje af van je vertrouwen in het NEXO-token. Dat ging tot voor kort echt prima. Ze hebben een in-app exchange (prima spread) , dus als NEXO weer eens +20% in een week tov BTC had gedaan, zette ik het weer eens om naar BTC.

• Palindrome
Het Fantoom schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:
[...]

:>

• Palindrome
Als boef BTC liep te schillen hadden we hem op handen gedragen :+

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Dat kan ik even voor je beantwoorden: ja. Of je het wil gebruiken hangt een beetje af van je vertrouwen in het NEXO-token. Dat ging tot voor kort echt prima. Ze hebben een in-app exchange (prima spread) , dus als NEXO weer eens +20% in een week tov BTC had gedaan, zette ik het weer eens om naar BTC.
Vanwege de "lage" NEXO prijs maar wat van die zooi gehaald. Ik heb nu de hoogste tier. Dan is het volgens mij helemaal niet zo handig in hun token te laten uitbetalen.

Hoe vaak is die payment eigenlijk, eens per maand?

Je kan natuurlijk ook gewoon in de token laten uitbetalen en dan direct omzetten naar BTC of whatever. Misschien is dat nog wel een betere manier

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:

Wie verwacht nog een laatste retracement totdat er een wezenlijke relief rally gaat plaatsvinden? Ik begin nu alweer FOMO te krijgen om ETH en LINK op te pakken, terwijl ik stiekem hoop op een kleine retracement (~15%) binnen nu en twee dagen voor een beter instapmoment.
Gezien de Bollinger Bands op de 1u, 4u en 1d is 15% hoogst onwaarschijnlijk, me dunkt.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Vanwege de "lage" NEXO prijs maar wat van die zooi gehaald. Ik heb nu de hoogste tier. Dan is het volgens mij helemaal niet zo handig in hun token te laten uitbetalen.

Je kan natuurlijk ook gewoon in de token laten uitbetalen en dan direct omzetten naar BTC of whatever. Misschien is dat nog wel een betere manier
Ik zit ook in die Tier. Het hangt echt vooral of van hoe de token het doet. 2% is best een aardig verschil, helemaal als die token dan ook nog ongeveer 3% per dag tov BTC pakt, wat een flinke tijd zo geweest is.

En de uitbetaling is..... dagelijks! Je kan trouwens ook zo vaak je wil van rente in kind naar rente in NEXO switchen.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Ik bedenk me nu pas: ik heb altijd gekozen voor uitbetaling in Nexo-tokens. Als ik die nu omzet naar ETH, dan krijg ik meer Nexo-tokens uitbetaald?

Niet dat ik dat nu direct zou doen (gezien de relatief grote correcite voor Nexo). Maar in de nabije toekomst wel handig wellicht, als die weer wat hersteld is.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaes op 25-05-2021 20:49 ]

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Ik zit ook in die Tier. Het hangt echt vooral of van hoe de token het doet. 2% is best een aardig verschil, helemaal als die token dan ook nog ongeveer 3% per dag tov BTC pakt, wat een flinke tijd zo geweest is.

En de uitbetaling is..... dagelijks! Je kan trouwens ook zo vaak je wil van rente in kind naar rente in NEXO switchen.
Oke, nice. Ik zit inderdaad wat met die settings te spelen. Lastig wat de beste optie is. Wel grappig dat je elke dag wat anders kan laten uitbetalen :P

• Youp1e
Palindrome schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:45:
Als boef BTC liep te schillen hadden we hem op handen gedragen :+
Nee, dan had ik direct alle Bitcoin de deur uitgedaan om er maar SHIBA ofzo iets van te halen.

• graceful
  • Niet online
Youp1e schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:50:
[...]

Nee, dan had ik direct alle Bitcoin de deur uitgedaan om er maar SHIBA ofzo iets van te halen.
Sowieso kanshebber. Iemand in dit topic riep dat 'ie naar 1$ ging. Dit topic zit altijd vol goud. Geen financieel advies.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Chaes schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Ik bedenk me nu pas: ik heb altijd gekozen voor uitbetaling in Nexo-tokens. Als ik die nu omzet naar ETH, dan krijg ik meer Nexo-tokens uitbetaald?

Niet dat ik dat nu direct zou doen (gezien de relatief grote correcite voor Nexo). Maar in de nabije toekomst wel handig wellicht, als die weer wat hersteld is.
Ja, dat is zo.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:50:
[...]

Oke, nice. Ik zit inderdaad wat met die settings te spelen. Lastig wat de beste optie is. Wel grappig dat je elke dag wat anders kan laten uitbetalen :P
Die NEXO-token geven trouwens ook nog jaarlijks dividend, ergens in Augustus.

• Youp1e
graceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Sowieso kanshebber. Iemand in dit topic riep dat 'ie naar 1$ ging. Dit topic zit altijd vol goud. Geen financieel advies.
Ach er zal vast één shitcoin zijn die in 2024 30k% heeft gedaan. Xpose ofzo zal het niet zijn, vandaar mijn miljoenen SHIBA.. :')

• graceful
  • Niet online
Youp1e schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Ach er zal vast één shitcoin zijn die in 2024 30k% heeft gedaan. Xpose ofzo zal het niet zijn, vandaar mijn miljoenen SHIBA.. :')
Over 'n paar jaar praten we in jaloezie over jouw miljoenen shiba's. O+

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Wat betreft de Xpose token: BSCheck.eu meldt: ''Seems scam''

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MiaG7lg.png

Maarja als je ziet hoe hard het stijgt, snap ik wel dat mensen een gokje wagen. (Ik zit er zelf niet in)

[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 25-05-2021 20:58 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
merauder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Dan ga ik maar eens snel contact opnemen want de aanbieding zal zo wel weer weg zijn.
_O-

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Dan vraag ik me af of het meer oplevert om de Nexo-tokens te swappen naar (in mijn geval) ETH (= meer Nexo-tokens dagelijks uitbetaald) of om de Nexo-tokens te laten staan (= hogere dividend pay-out aan het einde van het jaar). Weet alleen niet hoe hoog die dividend exact is.

En je tier verandert - uiteraard - weer als je je Nexo verkoopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaes op 25-05-2021 21:06 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Uitbetalen in NEXO kan handig zijn als je meer andere dingen rente wilt laten trekken. Om in de hoogste tier te blijven moet je bedrag in NEXO > 1/10 van het andere zijn. Door dan in NEXO te laten betalen, laat je de 'ruimte' die je hebt voor andere shit vanzelf groeien.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

[YouTube: SELLING ALL MY ETHEREUM - My Problem With Ethereum (as a millionaire)]
Puur ter vermaak maar toch heeft hij altijd wel een paar goede punten.

Alle proemn in n drek

• merauder
Ik heb de gok gewaagd, en inmiddels voor 0,02 BNB een fluf Xpose aangeschaft. Met de huidige sterrencast kan dit gewoon niet fout gaan. (en had BNB nodig in Trust Wallet om fees te betalen om uit andere memecoins te stappen)

Mogelijke uitkomst:
1. Boef maakt het waar, ik maak 1000x gains, en ik heb vervolgens 2 hele dikke BNB's!
2. Boef doet een rugpull, en ik ga tot het einde der tijden klagen hoe ik bestolen werd door Boef.

• PilatuS
  • Niet online
Xpose doet denken aan Xrekt, kan niet fout gaan :P

• YES
  • Laatst online: 12:00

YES

Moderator General Chat
merauder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:05:
Ik heb de gok gewaagd, en inmiddels voor 0,02 BNB een fluf Xpose aangeschaft. Met de huidige sterrencast kan dit gewoon niet fout gaan. (en had BNB nodig in Trust Wallet om fees te betalen om uit andere memecoins te stappen)

Mogelijke uitkomst:
1. Boef maakt het waar, ik maak 1000x gains, en ik heb vervolgens 2 hele dikke BNB's!
2. Boef doet een rugpull, en ik ga tot het einde der tijden klagen hoe ik bestolen werd door Boef.
En op beide manieren wordt Boef hier beter van, wat het sowieso verachtelijk maakt.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

merauder schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:05:

Mogelijke uitkomst:
Dat je dit nog faciliteert ook...

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Mag trouwens wel naar het shitcoin topic ..

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-01 15:48
watercoolertje schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:03:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/xpose/

Dus daarheen en dan het duimpje omlaag toch? Als we dat allemaal even doen B)
Done, zelfs mijn VPN`s aan geslingerd ervoor -21!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

JW04 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Done, zelfs mijn VPN`s aan geslingerd ervoor -21!
Marc Overmars doet er ook aan mee _O- _O- _O-

https://xposeprotocol.com/#team

Trap hier niet in mensen.

• Gelukszoekr
MicroWhale schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Uitbetalen in NEXO kan handig zijn als je meer andere dingen rente wilt laten trekken. Om in de hoogste tier te blijven moet je bedrag in NEXO > 1/10 van het andere zijn. Door dan in NEXO te laten betalen, laat je de 'ruimte' die je hebt voor andere shit vanzelf groeien.
Check, Goede tips. Dank u :)

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Kan niet fout gaan. All-in.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
zullen we onzin over die coin hier niet meer bespreken? ;)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
graceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:
Hele dag al op de 38k$ aan het hangen. Wat een saaie bedoeling.
Nu we elkaar toch wijzen op fouten, deze doet ook pijn.
Het is bedoening. :+

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:06
Shitcoin

[ Voor 95% gewijzigd door besteller2019 op 25-05-2021 21:21 ]

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-01 00:08
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Als veel mensen promoten, is het dan geen makkelijke winst? Gewoon niet te gulzig zijn, vroeg kopen, en voor ie uit elkaar valt verkopen?

• Sefa
  • Laatst online: 17-01 14:16
besteller2019 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:18:
Ik hoorde vanochtend dat een andere bekende YouTuber ook werkt aan een digitale munt: Bicep Swap.
Wat denken jullie hiervan? Wel een leuk project met goede developers volgens mij.
Waarom denk je dat?

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

besteller2019 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:18:
Ik hoorde vanochtend dat een andere bekende YouTuber ook werkt aan een digitale munt: Bicep Swap.
Wat denken jullie hiervan? Wel een leuk project met goede developers volgens mij.
Shitcoin topic aub.

• PilatuS
  • Niet online
Toxic_Dreams schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:19:
[...]

Als veel mensen promoten, is het dan geen makkelijke winst? Gewoon niet te gulzig zijn, vroeg kopen, en voor ie uit elkaar valt verkopen?
Tot je koopt en de exit scam eerder komt dan je dacht. Het is mee doen aan een pump en dump, met het risico dat er bij hoort.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Toxic_Dreams schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:19:
[...]

U wilt bijdragen aan de portemonnee van deze oplichters?

Beetje hetzelfde als investeren in een drugslab.

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-01 00:08
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:21:
[...]

U wilt bijdragen aan de portemonnee van deze oplichters?

Beetje hetzelfde als investeren in een drugslab.
Ik snap je opmerking, maar ik vind het niet helemaal vergelijkbaar hoor, iedereen die de munt koopt, koopt 'm omdat hij hoopt winst te maken. Dan weet je toch van te voren al dat je risico loopt?

Dat je deze 'oplichters' ( ze spelen een smerig spel, dat wel, maar het is natuurlijk geen oplichting ) ook steunt is wel een nadeel, maar ja.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Toxic_Dreams schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Ik snap je opmerking, maar ik vind het niet helemaal vergelijkbaar hoor, iedereen die de munt koopt, koopt 'm omdat hij hoopt winst te maken. Dan weet je toch van te voren al dat je risico loopt?

Dat je deze 'oplichters' ( ze spelen een smerig spel, dat wel, maar het is natuurlijk geen oplichting ) ook steunt is wel een nadeel, maar ja.
Tuurlijk is het wat kort door de bocht.
Maar je wéét het, waarom dan alsnog doen?
Iets met greed.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:03
Over paar dagen salaris dus gaat er weer een deel in terwijl vorige week me eerste transactie was.. Misschien niet het juiste topic hiervoor maar kijken jullie naar de weekelijkse, maandelijkse of 3 maandelijkse chart om te bepalen of nu het koop moment is?

Leek mij maandelijks om iets meer overzicht te hebben.. Maar als je 3 maandelijks kijkt is de markt sowieso nu erg laag op bijna alles… Dus dan maakt het misschien heel niet uit wanneer je echt koopt als je het maar een beetje timed op een naar beneden moment?

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Vitalik en z'n essay afkraken: prima.. maar daarna je eigen interview training/coaching shillen zodat je daarmee bij Google of Facebook kunt werken. ;w

Ander punt wat ik terecht vind en even meeneem uit deze video is dat je inderdaad niet Elon Musk tegen je project in wilt hebben. :X

Verwijderd

:')

Dat mensen de BEP20 token in kwestie shitcoin noemen, het team oplichters en de intentie erachter pump en dump, maar dan toch nog twijfelen om in te stappen vanwege de eventuele winst...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2Iol4f3ffZmo3hccwTYDxv2Taw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EH1lUacKaIXG8Gns2H7RaOoo.gif?f=user_large

• yoeri1989
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:03
ADA breekt maar niet die €1.28 vandaag!

• dnzm

dnzm

Knorrig

Even los van aankomende rugpullers, influencers en andere professionele nikskunners... Hoe staan we tegenover de OTC Daily van Kraken? Ik zie een hoop prachtige grafieken en ronkende volzinnen vol cijfers en percentages, maar ik mis de achterliggende kennis om te kunnen zeggen of het pracht of prul is.

Hoe staan de meer ervaren cryptonauten hier erin?

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Er is maar een echte Boef
En dat is Japie toch @Verwijderd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlIgLesTmISdFiBW02yLG9t0L-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GpvxKDMfGmRHqEr2R9BG8uFR.jpg?f=user_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:34:
BTC wil ook niet vanavond. Tijd voor een film ;)

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:35:
[Afbeelding]
Wil je die foto van mij verwijderen? Op die draaiknop kun je mijn seedphrase zien...

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:34:
Heb lang gewacht, maar net toch maar gekocht op 1,52 dollar.

Laatste keer, gebeurt mij te weinig om er nog veel tijd aan te besteden en long run doe ik niet aan.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 25-05-2021 21:37 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• yoeri1989
JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:37:
[...]

Heb lang gewacht, maar net toch maar gekocht op 1,52 dollar.

Laatste keer, gebeurt mij te weinig om er nog veel tijd aan te besteden en long run doe ik niet aan.
Heb ADA ingekocht op €0,97 en €0,99 oorspronkelijk.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:12
Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:42:
[Embed]

Dit was de coin die Boef noemde. Zag dat de top van het bedrijf (433) hier ook achter zit. Ziek groot bereik hebben zij. Qua marketing zit het wel goed.

Nog Tweakers die hier in zitten?
Marketing brrrr, Droef brrrrrrrrrr .
Ik sla hem ff over

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:21

Trackerfire

BTC HODLER

Ome Elon gooit er zo vast wel weer een tweetje uit om de saaiheid weg te nemen :+

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

[Afbeelding]
Toen ik jaren laten pas er achter kwam dat het dezelfde acteur als Bassie was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cmq63KttuJ1GgNgTJuIGeKPfzJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LiUjZFrgeHvW7NJT7tXe0TjM.gif?f=user_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Blaim schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:42:
[...]

[Afbeelding]
Adriaan was ook de Baron. In het begin, daarna werd de rol overgenomen door Paul van Gorcum, die dan weliswaar een goede acteur is,m aar ook een druiloor, want die heet eigenlijk Paul de Heiden, wat een veel betere naam is natuurlijk.

• PilatuS
  • Niet online
Toxic_Dreams schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:24:
[...]
Het verschil is een munt die is gemaakt om mogelijk echt wat te worden, tegenover iets waarvan je weet dat het een scam is. De meeste coins zijn shitcoins als ze niet gebruikt worden, maar iets als Link of Dot is niet gemaakt als scam. Dat is een groot verschil.

• JDx

JDx

Ben ik ^

yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:39:
[...]

Ik op 1,77 dollar, toen ging het naar 2,40 en toen naar 1,05 :F

• yoeri1989
JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Ik voel je pijn, ik heb datzelfde met XRP op dit moment 8)7

En maar bijkopen!

• dnzm

dnzm

Knorrig

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Adriaan was ook de Baron. In het begin, daarna werd de rol overgenomen door Paul van Gorcum, die dan weliswaar een goede acteur is,m aar ook een druiloor, want die heet eigenlijk Paul de Heiden, wat een veel betere naam is natuurlijk.
Kijk, dat is de Bassie & Adriaan-trivia waarvoor ik hier kom!

Overigens lees ik jouw naam iedere keer als Glenn HODL...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:47:
[...]

Ik voel je pijn, ik heb datzelfde met XRP op dit moment 8)7

En maar bijkopen!
De verkopers richting de bodem zijn je dankbaar :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• dnzm

dnzm

Knorrig

JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:46:
[...]

Ik 1,84, wie biedt er meer?

• graceful
  • Niet online
Luuk schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Nu we elkaar toch wijzen op fouten, deze doet ook pijn.
Het is bedoening. :+
Wow, zo leer je elke dag weer wat nieuws. Thanks!
Had liever gehad dat je de koers ging corrigeren. :+

• yoeri1989
Taro schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:48:
[...]

De verkopers richting de bodem zijn je dankbaar :)
Zo lang we op het einde van de dag met een lach eindigen is er niets aan de hand is mijn gedachte!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 18:49

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

yoeri1989 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:39:
[...]

Ik afgelopen weekend nog voor €0,95 >:)

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Is er ook nog een sukkel die CHZ op 80 cent kocht of ben ik de enige samen met een paar duizend Turken😢

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

[...]

[Afbeelding]
What? Heel m'n jeugd nu naar de knoppen...

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
[...]

[Afbeelding]
En dit is dan weer de scene waarin Kramer doorheeft dat Jerry en Elaine het al een poosje met elkaar doen. FWB dan...
:+

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:21
[Afbeelding]
OMG nu herken ik hem pas, mijn jeugdheld gewoon aanwezig in dit topic :-)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11

me1299

$ondertitel

En we gaan weer naar beneden.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

dnzm schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:48:
[...]

Kijk, dat is de Bassie & Adriaan-trivia waarvoor ik hier kom!

Overigens lees ik jouw naam iedere keer als Glenn HODL...
Mooi! Daar heb ik nog wel meer van, alsmede over allerlei tekenfilms uit dat tijdperk.

Dat laatste is ook wel de bedoeling!. Toch mooi dat er daad werkelijk iemand Hoddle heet.

• JDx

JDx

Ben ik ^

me1299 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:57:
En we gaan weer naar beneden.
Wait whut? :')

Ok HODL (eerste keer dat ik dit zeg) tot volgende week (vannacht waarsch).

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01 19:20
dglavimans schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:32:
Over paar dagen salaris dus gaat er weer een deel in terwijl vorige week me eerste transactie was.. Misschien niet het juiste topic hiervoor maar kijken jullie naar de weekelijkse, maandelijkse of 3 maandelijkse chart om te bepalen of nu het koop moment is?

Leek mij maandelijks om iets meer overzicht te hebben.. Maar als je 3 maandelijks kijkt is de markt sowieso nu erg laag op bijna alles… Dus dan maakt het misschien heel niet uit wanneer je echt koopt als je het maar een beetje timed op een naar beneden moment?
Als je nog verder uitzoomt is de markt hoog.
Als je jezelf echt op de proef wil stellen kun je ook maandelijks geld opzij zetten en pas instappen als de markt écht op zijn reet ligt.
Kun je je in de tussentijd focussen op wat je gaat kopen en goed informeren.😉

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:11

me1299

$ondertitel

JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Wait whut? :')

Ok HODL (eerste keer dat ik dit zeg) tot volgende week (vannacht waarsch).
Vandaag was zo saai dat ik wat kleine dipjes uitvergroot :')

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1 ... 104 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!