[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.163 views

Verwijderd

Bushie schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:08:
[...]

woensdagavond tik ik een biertje weg op t terras
Leugenaar.

Jij en ik weten allebei dat het niet bij één blijft.

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bushie schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:08:
[...]

woensdagavond tik ik een biertje weg op t terras
Hij zei niet in welke currency. He may be right. 8)

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:05:
Elon heeft de rechterschouder van de inversed head and shoulder op de 4h een beetje verstoord met zn getweet maar volgens mij kan het niet lang meer duren voor het patroon af is.
juist het omgekeerde, bedankt voor de winst Elon.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]

"Bitcoin wordt straks door de belastingdienst gezien als vermogen, net als goud of een huis. En daar moet je, in mijn ogen terecht, net als iedereen belasting over betalen.”

Dat is toch al zo, boven een bepaald bedrag?

Beetje een nietszeggend stuk verder.
Ja, dat is al zo, volstrekt loze opmerking. En dat hele stuk, tja, als Binance op de kaaimaneilanden zit, zijn ze in goed slecht gezelschap. Wat willen ze doen, registratie op de kaaimaneilanden verbieden als je ook klanten hebt die hun geld eerlijk verdienen?

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:35

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PM32Me8_4_YWjsxj4Qiit0Q1Ie8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bt64VIOq3qoqHOTlUwuTNSAp.jpg?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

Was deze al langs geweest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfMd_Nnhud6RroOl3A-S2hv2eNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jf863vrvLhG8ZPBb7DEzhmYK.jpg?f=fotoalbum_large

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Ja hij zat short, zag ongeveer een ton unrealized PNL verdampen in het half uurtje dat ik met een schuin oog er naar keek.

Toen die mooie stijging, denk nog eens kijken hoe het hem vergaat... Was ie offline.

Ik voel me wel een enorme noob als ik die charts enzo van hem zie.

Maar dat ben ik ook gewoon dus dat zit wel snor.
ja idd. hij ging uit van een bulltrap. heeft me ook geld gekost. Had net mn eigen short gesloten op basis van DYOR. vanwege de fomo weer een geopend en dus uiteindelijk weer verlies. Ik blijf lekker bij mn eigen research denk ik

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Verwijderd

Tijn96 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:21:
[...]

ja idd. hij ging uit van een bulltrap. heeft me ook geld gekost. Had net mn eigen short gesloten op basis van DYOR. vanwege de fomo weer een geopend en dus uiteindelijk weer verlies. Ik blijf lekker bij mn eigen research denk ik
Zulke jongens zullen er genoeg aan verdienen maar ik kijk er verder nooit naar. Wel mooi om te zien trouwens, even 6 miljoen ertegenaan, hatsikidee. Tonnetje winst, tonnetje verlies, wie doet je wat.

Mijn long staat trouwens weer in de plus...

Bizar.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:27:
[...]

Zulke jongens zullen er genoeg aan verdienen maar ik kijk er verder nooit naar. Wel mooi om te zien trouwens, even 6 miljoen ertegenaan, hatsikidee. Tonnetje winst, tonnetje verlies, wie doet je wat.

Bizar.
Ja daarom. het zijn, relatief, dure lessen. Hopelijk leer ik er nu dan ook goed van

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
[...]

Bizar.
Ik zou niet te lang wachten om uit te cashen. Natuurlijk geen advies maar ik verwacht zoals die CF ook nog een drop alvorens terug omhoog te gaan.
Geen advies natuurlijk. Doe lekker wat je zelf wil maar bvb een stoploss in de + zetten als je een degelijke marge kan nemen lijkt me handig ;)

Die gast trouwens niet altijd geloven. Laat mooie streams zien maar nooit wanneer ie instapt.
Volgens mij is die al meerdere keren ingestapt en dan verloren. Maar dat laat ie natuurlijk niet zien :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:13:
[...]

Ja, dat is al zo, volstrekt loze opmerking. En dat hele stuk, tja, als Binance op de kaaimaneilanden zit, zijn ze in goed slecht gezelschap. Wat willen ze doen, registratie op de kaaimaneilanden verbieden als je ook klanten hebt die hun geld eerlijk verdienen?
Ja precies. Begin 's met bedrijven binnen je eigen grenzen aanpakken, bijvoorbeeld. Al die idiote brievenbusfirma's op de Zuidas. Werd in de reportageserie Waarde van de aarde (aanrader) ook weer duidelijk; heel veel louche bedrijven die lekker belastingvoordeel uit NL halen.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

Bizar.
Het is ook bizar hoe snel je geld niet meer waardeert.

Dikke winst, paar euro verlies, ach dat is niks. Maar in de supermarkt wel twijfelen tussen merk of huismerk.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:23
JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:45:
[...]

Dikke winst, paar euro verlies, ach dat is niks. Maar in de supermarkt wel twijfelen tussen merk of huismerk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfy_9woMOGo1MxAGRQs8lZZCy8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hafziabchlNN35OeGbAyfE1G.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Verwijderd

freshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:31:
[...]

Ik zou niet te lang wachten om uit te cashen. Natuurlijk geen advies maar ik verwacht zoals die CF ook nog een drop alvorens terug omhoog te gaan.
Geen advies natuurlijk. Doe lekker wat je zelf wil maar bvb een stoploss in de + zetten als je een degelijke marge kan nemen lijkt me handig ;)

Die gast trouwens niet altijd geloven. Laat mooie streams zien maar nooit wanneer ie instapt.
Volgens mij is die al meerdere keren ingestapt en dan verloren. Maar dat laat ie natuurlijk niet zien :)
Het gaat in mijn geval om een bounty en een snickers, mijn stoploss: liquidatie mail. Take profit: moon.

Ik kijk eigenlijk nooit naar hoe andere mensen traden, ook zal zijn ze nog zo succesvol. In dit geval wel duidelijk, 6 miljoen margin, een complexe chart met allerlei lijnen, super veel info en vol stipjes, pijltjes en kleurtjes en alsnog ernaast zitten.

Allemaal leuk en wel beste YouTube vriend, maar ik zit hier op mijn mobieltje in de Binance app met een rode en groene knop, denk ik dan...

• Ricardovv
  • Laatst online: 07-01 22:48
Toch is het geen goede zaak dat Binance zoveel crypto handel naar zich heeft toe kunnen trekken.

STEL dan Binance onderuit gaat door allerlei sancties van de US. En dat is niet ondenkbaar.

Een “cryptobankrun” is dan snel het gevolg. En dat zal een heel groot gat slaan in cryptoland.

je kunt er dan op wachten dat cryptokoersen compleet aan gort gaan.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
[...]

Herkenbaar.... Screens besteld, 500 euro voor installeren? Dan huur ik zelf wel een steiger!
Ondertussen kan ik het prima laten doen maarja.... Zit toch nog vast in de oude gewoontes :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BTC 1 uur 25MA op 38.138. Rejection op 38.141. Op 3 dollar na precies geraakt. Dus verkoop je Matic op 1.828 waar de top 1.83 is. Niet slecht :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
https://castbox.fm/vb/377573818

Misschien leuk om te luisteren. Net aangezet 😚

Beleggen in Altcoins.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Ricardovv schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:48:
Toch is het geen goede zaak dat Binance zoveel crypto handel naar zich heeft toe kunnen trekken.

STEL dan Binance onderuit gaat door allerlei sancties van de US. En dat is niet ondenkbaar.
Zal wel meevallen, binance heeft vrijwel geen US customers. Binance.us is een speciaal platform voor US waar trading vrij gelimiteerd is.
Tenminste dat was vorig jaar, geen idee of dat inmiddels alweer open staat voor alles.

Verwijderd

[...]

Klopt helemaal. Zo ben ik me bijvoorbeeld aan het oriënteren voor een nieuwe laptop, als ik dan kijk naar wat er te koop is en de bijbehorende prijzen... Dan zijn er vanaf de top toch wel een aantal hele mooie laptopjes verdampt hier :+

Natuurlijk zullen anderen hier om lachen want sommige verliezen hier gerust een 2 onder 1 kap aan waarde volgens mij, maar toch zonde.

Ik sta er helemaal niet meer bij stil.

Best raar eigenlijk.

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021

Een “cryptobankrun” is dan snel het gevolg. En dat zal een heel groot gat slaan in cryptoland.

De miljardairs doen al mee, en tja de sleepy Joe biden is nu aan de macht dus..
kuch die AZ audit is leuk

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:44

tijdelijk misschien wel, langdurig niet.

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-12-2025
Joosie200 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:56:
[...]

In Nederland wel, valt in box 3.
Maar hoe het in Amerika zit geen idee.
Handel in Bitcoin zou eigenlijk beter onder de kansspelbelasting thuishoren ;).

• Waah
  • Laatst online: 20:40
Is het in de VS iets van 32% over de winst?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Het probleem met gewone banken is dat ze je geld helemaal niet hebben. Bij crypto kan dat in principe niet.

• PilatuS
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:13:
In de VS kan je met een beetje pech aardig de sjaak zijn. Belasting moeten betalen over winst terwijl je daarna flink verlies maakt. Moet je betalen over geld dat je niet meer hebt.

Verwijderd

Waah schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:13:
Je betaalt in sommige staten zelfs belasting per trade geloof ik. (Weet ik niet zeker)

Er zijn nog wel verhalen op Reddit te vinden van mensen die eerst helemaal rekt gingen door hun crypto in de downhill van 2018 te hodlen en daarna nog even belasting mochten betalen over die trades, en dat werd dan berekend met de waarde van het moment van traden...

Dubbel rekt.

Deze bijvoorbeeld. Even 400k aftikken van geld dat je niet meer hebt 8)7

• JDx

JDx

Ben ik ^

Okee... het is nu wel tijd voor een koopdipje...

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01-2025
JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:28:
Nog een half uurtje

• Bas112
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-12-2025
Zijn er leden onder ons die bewust wel/niet in HOLO investeren?

[ Voor 12% gewijzigd door Bas112 op 25-05-2021 17:35 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Is er iets getweet?

• pletter
  • Laatst online: 17:03
Zo als elke dag ff weer wat ping ping.😁

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:28:
Zucht. Je hebt al maanden de tijd?
Wil je nog eens 2% korting ?
Gezever.

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dat was ook mijn eerste gedachte. Daarom keek ik even in dit forum

Verwijderd

Het schijnt dat de vrouw van Elon Musk een achternicht heeft met een kennis die eigenaar is van een kapperzaak waarvan 1 van de klanten een broer heeft die 100 Dollar aan Bitcoin heeft gekocht.

Zeer bullish. Moon soon.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:53

Chaes

#HODL

Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Zucht. Je hebt al maanden de tijd?
Wil je nog eens 2% korting ?
Gezever.
Inderdaad, kansen genoeg gehad.

• pletter
Meestal om 17:30 dump om 18:00 pump.😵

• JDx

JDx

Ben ik ^

Chaes schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:40:
[...]

Inderdaad, kansen genoeg gehad.
Elke dag, vandaag nog niet echt.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:05
“ Bitcoin wordt straks door de belastingdienst gezien als vermogen, net als goud of een huis.”

Als je het netjes opgeeft is het toch geen probleem?
Ik zie nog wel een tijd komen dat de belastingdienst gaat vragen naar je wallet adressen.
Dat zou wel compleet ruk zijn :X

• pletter
Komt de dump!!!!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:43:
[...]

“ Bitcoin wordt straks door de belastingdienst gezien als vermogen, net als goud of een huis.”

Ik zie nog wel een tijd komen dat de belastingdienst gaat vragen naar je wallet adressen.
Waarom? Misschien niet een populaire mening maar als je in NL woont, dan is het toch heel normaal dat je belasting betaald?

(dat ons belasting geld soms naar aparte/rare zaken gaan, is een ander discussie)

Meer dan ik dacht...

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
elektriekert schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:43:
[...]

Hoezo straks? Er is nu al ruimte in de aangifte om je vermogen in Coins op te geven.

Hattrick: Thorgal Eagles

• elektriekert
streamnl schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:50:
[...]

Waarom? Misschien niet een populaire mening maar als je in NL woont, dan is het toch heel normaal dat je belasting betaald?

(dat ons belasting geld soms naar aparte/rare zaken gaan, is een ander discussie)
Mij hoor je niet klagen hoor, ik geeft het ook netjes op,
Ik kwam in 2018 net boven de grens van eigen vermogen uit wat belasting vrij was.
In 2019 moest ik dus extra gaan betalen terwijl ik alles de tering in had geHODLed.

Was maar een paar euro maargoed, toen dacht ik dus wel: “Nu betaal ik voor iets wat ik niet meer heb”
Anderzijds heeft met dat in 2019-2020 weer gescheeld in de bearmarket.
You lose some, you win some

• elektriekert
bregweb schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Hoezo straks? Er is nu al ruimte in de aangifte om je vermogen in Coins op te geven.
Excuses, ja dat “straks” klopt ook niet. Dat is ook allang.

Aan het begin twijfelde ik nog wel of ik het wilde doen, maar ik ben van plan om ooit miljonair te worden dus dan kan je het maar beter gewoon opgeven en een beetje uitgemolken worden. }:O

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:23:
[...]

Het probleem met gewone banken is dat ze je geld helemaal niet hebben. Bij crypto kan dat in principe niet.
Gewone banken hebben wel geld beschikbaar, mits niet iedereen tegelijk dat wil hebben.
Bij crypto kan het wel degelijk, dan hebben ze voor iedereen het geld maar kunnen ze niks uitbetalen wegens bevroren tegoeden hangende een onderzoek. ;)

XRP = trash

• Ricardovv
  • Laatst online: 07-01 22:48
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:23:
[...]

Ik bedoel eigenlijk (indien van toepassing wat ik schrijf) dat bij Binance crypto massaal gedumpt gaat worden voor fiat en dan moet Binance ook al dat fiat maar willen of kunnen uitcashen. Kan ook zomaar zijn dat ze niet mogen uitcashen van overheden die banken weer kunnen dwingen om dat te voorkomen. Dat zal de koersen op alle beurzen/brokers naar beneden trekken.

Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren maar het kan wel gebeuren.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ricardovv schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:00:
[...]

Ik bedoel eigenlijk (indien van toepassing wat ik schrijf) dat bij Binance crypto massaal gedumpt gaat worden voor fiat en dan moet Binance ook al dat fiat maar willen of kunnen uitcashen. Kan ook zomaar zijn dat ze niet mogen uitcashen van overheden die banken weer kunnen dwingen om dat te voorkomen. Dat zal de koersen op alle beurzen/brokers naar beneden trekken.

Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren maar het kan wel gebeuren.
Ja, dat kan op zich inderdaad - ik bedoelde puur dat ze die crypto wel hebben.
Overheden hier (EU) kunnen uitcashen gelukkig niet voorkomen trouwens, en de EU is bezig met regelgeving - en dat is zowaar een goed plan - dat neemt allerlei onzekerheden weg, alsmede nationale wetgeving. En het zorgt ervoor dat exchanges e.d. niet zomaar met alles weg kunnen komen. De uitwerking moeten we natuurlijk nog zien, maar dit zal een aardige stap zijn voor de volwassenheid van crypto in Europa. https://cointelegraph.com...amework-for-crypto-assets

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:14
Soms check ik na lange tijd eerst dit topic en dan pas de koers, om het extra spannend te maken. Met name omdat sommigen het al over pumps en dumps en rekt hebben bij 3 procent koersverschil :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmm, nog cryptonieuwtjes vandaag? Zal zo eens gaan zoeken..
Als het goed is loopt vrijdag weer een aantal opties af, dat geeft soms vuurwerk. ;)

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:06:
Soms check ik na lange tijd eerst dit topic en dan pas de koers, om het extra spannend te maken. Met name omdat sommigen het al over pumps en dumps en rekt hebben bij 3 procent koersverschil :+
Moon mag wel? -O-

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-01 14:15
PHPResource schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:06:
Ik wilde net dezelfde soort opmerking gaan maken..

• pletter
@PHPResource wie het kleine niet respecteert is het grote niet waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGrvy92gG8VJz88QxNemCLgm804=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8YioEzKTBMvwmrHGr1vPkFD8.png?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ngangatar schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:53:
[...]

Beetje jammer ja dat er geen achievements zijn dat je alles leest etc ;). Echt, dit topic op zich is al een dagjob. Moet er niet aan denken moderator te zijn zoals Taro.

Over Taro gesproken: @Taro Gezien jouw avatar slaat je nick op Taurus, maar gezien je voorspellende gave zou het me niet verbazen wanneer het stiekem van Tarot is ;).
In 1999 heb ik samen met wat vrienden en klasgenoten een Unreal Tournament clan opgericht. Toen moesten er natuurlijk nicknames worden verzonnen en ik speelde veel Mortal Kombat. Ik koos voor het character Motaro. 2 anderen kozen toevallig ook een nick die begon met Mo en toen werd het dus [MO]Taro.

Maar zo had ik het nog nooit bekeken, die stier past best wel prima eigenlijk:
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/monster/images/f/f4/Motaro.png/revision/latest/scale-to-width-down/331?cb=20170801224306

Taro is overigens ook een soort knol/wortel, maar we dwalen af... ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Bas112 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:35:
Bewust voorlopig niet. Zelfde met VET. Het zijn twee munten die even in de spot light hebben gestaan. Maar dat is nu alweer voorbij.

< dit stukje webruimte is te huur >

• JDx

JDx

Ben ik ^

aex351 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:45:
[...]

Bewust voorlopig niet. Zelfde met VET. Het zijn twee munten die even in de spot light hebben gestaan. Maar dat is nu alweer voorbij.
Een vriend van me die best wel wat geld in coins heeft noemt dat Scapinomunten >:)

• Aslanboy1905
  • Niet online
We hebben de 6 uur dip overleefd. Nu de woensdag en donderdag dip nog en dan gaan we vrijdag naar 69k! Of we de weekend dip zullen overleven zien we dan wel.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58

knakworst

Get more sats!

Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:59:
We hebben de 6 uur dip overleefd. Nu de woensdag en donderdag dip nog en dan gaan we vrijdag naar 69k! Of we dan de weekend dip zullen overleven zien we dan wel.
Vrijdag pas 69k :?

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:59:
We hebben de 6 uur dip overleefd. Nu de woensdag en donderdag dip nog en dan gaan we vrijdag rekt! Of we de weekend pump zullen overleven zien we dan wel.
Fixed!

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Jij zit op aardig kleine timeframes of niet? Vaak is uitzoomen naar 1H of 30min veel beter voor je gemoedstoestand.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Firestorm schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:01:
[...]

Jij zit op aardig kleine timeframes of niet? Vaak is uitzoomen naar 1H of 30min veel beter voor je gemoedstoestand.
Wij doen alleen aan 1 min. charts hier.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• nagynl
  • Laatst online: 19:04
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Wij doen alleen aan 1 min. charts hier.
Ik heb een feature request ingediend voor 30 seconden, 10 seconden, 5 seconden en 1 seconde charts, heb vernomen dat het op de backlog geplaatst is.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
nagynl schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:12:
[...]

Ik heb een feature request ingediend voor 30 seconden, 10 seconden, 5 seconden en 1 seconde charts, heb vernomen dat het op de backlog geplaatst is.
https://aggr.trade

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Niet heel veel maar ik pak hem wel mee. Dit soort coins gaan vaak 20x over de kop (gehyped).
Zelfs Verge deed het een paar weken terug ook weer.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Ja, het zou kunnen, maar wat moet je hier nou precies mee? Dit verklaart wel redelijk waarom er al zo vroeg een alt-season gaande was, maar wat kan je hier in de praktijk nu mee - anders dan HODL voor iedereen, de bullmarkt is nog niet voorbij.
Hoe meer inzicht in trends, hoe beter :) Je kan hier inderdaad niet een sicke strategie op bouwen, maar alle kleine beetjes helpen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• nagynl
Kijk, lekker kort zo'n backlog in deze "slow" chat _/-\o_ ;) :)

• JDx

JDx

Ben ik ^

Daar had ik meerdere timeframes open staan toen het zo snel fluctueerde, maar echt snel handelen heeft niet echt nut als de fee's hoger zijn dan de procentuele winst.

• nagynl
Dan nu graag nog even de avond pump naar 40K of 41K zodat we even de dag met een winstje kunnen afsluiten :-)

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:35
Ja, bewust om wat knaken/euro's te verdienen maar dat verdienen zit er voorlopig nog niet in.

• Darrell
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

Saai dagje na al het geweld van de afgelopen dagen. Even wat rust in de tent.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:37:
Saai dagje na al het geweld van de afgelopen dagen. Even wat rust in de tent.
Ja als het zo door zet ga ik het geld gewoon weer uitgeven aan leuke dingen of investeren in winstgevende of kostenbesparende dingen, lange termijn is lang.

• Wackmack

Dit was de coin die Boef noemde. Zag dat de top van het bedrijf (433) hier ook achter zit. Ziek groot bereik hebben zij. Qua marketing zit het wel goed.

Nog Tweakers die hier in zitten?

• twit
  • Laatst online: 15:09
YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:36:
[...]

Bij deze, heb ook alvast fiat klaarliggen.

[Afbeelding]
Gebruik je dat om glas op te rapen? :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• sumpie
  • Laatst online: 08-01 19:52
Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:42:
[Embed]

Dit was de coin die Boef noemde. Zag dat de top van het bedrijf (433) hier ook achter zit. Ziek groot bereik hebben zij. Qua marketing zit het wel goed.

Scamcoin, get rich quick scheme oftewel pyramidespel net als andere vele shitcoins

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[Embed]

nee bedankt. :)

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
[Embed]

Weg van blijven, Boef bedreigt mensen met fysiek geweld als ze skeptisch schrijven over deze coin. Lijkt me geen goed teken...

PSN/Steam: Xamsix

• Wackmack
Ja, die had ik al gepost. Wel bijzonder dat Overmars nu is aangehaakt. Ook eigenaar van 433. Wat zou hun belang zijn? Voor het geld hoeven ze het niet te doen.

• mannowlahn
[Embed]

Dat ging dus hier over? Op Reddit wel geteld 255 leden.

All the XPOSE holders are the owner of XPOSE Protocol.The developer remains anonymous since the contract belongs to all XPOSE holders. We believe XPOSE is a movement and therefore the power and ownership is solely to all holders. Below you will find advisors and inspirators that will use their knowledge, network and skills in behave of the XPOSE holders to grow this awesome community. This are experts with a proven trackrecord.”

“ We create insane marketing campaigns to positively impact millions of people worldwide” lol wut? Ik daag je uit deZe website te lezen en een idee te krijgen wat in godsnaam deze Bullshit doet. Snap echt niet dat overmars hier aan verbonden is. Sterker nog, kan zomaar gewoon gelogen zijn, zal niet de eerste keer zijn. Als rapper boef het promoot, dan zou ik persoonlijk ver weg blijven.

Tikt elke shitcoin checkbox af tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-sPVNr_M62V9rLzzE4jpZjAsgo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IAsjkAyh1U8hHW2bGLa7SdpI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pi654pxwWr1t1syMIBXnpgHh2EE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c4Wf07nbs0js4NhFjQwoPrS5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FInXEk9lLnT3uFjOJ0py17STNU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KzxZSnmL7rWnZZmQLKvHYyse.png?f=fotoalbum_large

• Wackmack
mannowlahn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:51:
[...]

Dat ging dus hier over? Op Reddit wel geteld 255 leden.

All the XPOSE holders are the owner of XPOSE Protocol.The developer remains anonymous since the contract belongs to all XPOSE holders. We believe XPOSE is a movement and therefore the power and ownership is solely to all holders. Below you will find advisors and inspirators that will use their knowledge, network and skills in behave of the XPOSE holders to grow this awesome community. This are experts with a proven trackrecord.”

“ We create insane marketing campaigns to positively impact millions of people worldwide” lol wut? Ik daag je uit deZe website te lezen en een idee te krijgen wat in godsnaam deze Bullshit doet. Snap echt niet dat overmars hier aan verbonden is. Sterker nog, kan zomaar gewoon gelogen zijn, zal niet de eerste keer zijn. Als rapper boef het promoot, dan zou ik persoonlijk ver weg blijven.

Tikt elke shitcoin checkbox af tot nu toe.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja eens, heel erg te pushen. Ook std buy bericht als je de Telegram joint. Lekker van weg blijven. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PcJEP9V0I-yhKzuzBBYmO3tNbMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IHNEFSJbqVRdenfmQQxBX4pb.jpg?f=fotoalbum_large

https://twitter.com/aaron.../1397110317503688706?s=19

Goed draadje van de BNR journalist.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 12:50
Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 01:10:
[Afbeelding]

Nu een paar weken DOT maar kom er weinig positief tegen. Lees er weinig over op TW of YT. Iemand nog een goede tip om DOT te houden?
Ik heb ze ook... prima reden om te houden toch?

Maar wat je zegt... er zit weinig actie in DOT op dit moment ten opzichte van de andere coins.
Ja ok vette dump en nu weer langzaam aan het opkrabbelen... maar langzamer dan m'n andere coins.

Beter LINK kunnen kopen van het geld wat nu in DOT zit, maar nu geen zin meer om te switchen.... zal je altijd zien... net als bij ADA... gebeurt een hele tijd niks mee.... en ineens.... moon...

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
mannowlahn schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:51:
[...]

“All the XPOSE holders are the owner of XPOSE Protocol.The developer remains anonymous since the contract belongs to all XPOSE holders. We believe XPOSE is a movement and therefore the power and ownership is solely to all holders. Below you will find advisors and inspirators that will use their knowledge, network and skills in behave of the XPOSE holders to grow this awesome community. This are experts with a proven trackrecord.”
Whaha wat is dit voor ultiem belabberd Engels zeg. Doet pijn aan de ogen.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:50:
[...]

Ja, die had ik al gepost. Wel bijzonder dat Overmars nu is aangehaakt. Ook eigenaar van 433. Wat zou hun belang zijn? Voor het geld hoeven ze het niet te doen.
Voor het geld doen ze het dus toch wel. Net zoals iedereen in de wereld. Ook al heb je miljoenen op de bank liggen. Overmars en de rest zijn waarschijnlijk totaal onwetend. Als je niet bekend bent met scamcoins kan je makkelijk belazerd worden met een bullshit verhaal omdat crypto de toekomst is.

• mannowlahn
En dat cv van ene Vasco Rouw ziet er ook echt super belovend uit hoor. Vage eigen toko “mobile plus bv” en nu millionaires club. Dit klinkt echt als een super opportunistische shitcoin pyramidespel. Wedje leggen dat die droeftoeter van een boef straks mea culpa moet doen in een talk show omdat hij reclame gemaakt heeft voor een oplichting. Ik geef dit geintjetwee maanden voordat we hier met bitconnect achtige memes gaan strooien.

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Haha heerlijk dit, vooral de comments onder de video _O-

18 cent per dag :+

[ Voor 6% gewijzigd door Scirocco op 25-05-2021 20:01 ]

• Wackmack
Supershiva schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Ik heb ze ook... prima reden om te houden toch?

Maar wat je zegt... er zit weinig actie in DOT op dit moment ten opzichte van de andere coins.
Ja ok vette dump en nu weer langzaam aan het opkrabbelen... maar langzamer dan m'n andere coins.

Beter LINK kunnen kopen van het geld wat nu in DOT zit, maar nu geen zin meer om te switchen.... zal je altijd zien... net als bij ADA... gebeurt een hele tijd niks mee.... en ineens.... moon...
Daarom laat ik het nog staan. Zal morgen nog eens zoeken naar de roadmap, etc. Kan ze altijd nog omruilen naar VeChain of ADA.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[Embed]

Same here, red flags all over. If it smells like shit, and looks like shit..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• mannowlahn
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:56:
[...]

Voor het geld doen ze het dus toch wel. Net zoals iedereen in de wereld. Ook al heb je miljoenen op de bank liggen. Overmars en de rest zijn waarschijnlijk totaal onwetend. Als je niet bekend bent met scamcoins kan je makkelijk belazerd worden met een bullshit verhaal omdat crypto de toekomst is.
Ik heb ooit in het verleden een crypto scam bloot gelegd. Fitrova, deze hadden gewoon willekeurige foto’s van LinkedIn gekopieerd en andere namen bij gezet. Via reverse image de echte personen gevonden. Je wilt niet weten hoe vaak de developers dan wel advisors gewoon gelogen zijn.

Sterker nog, ik betwijfel ten zeerste dat overmars of die andere dude er echt bij zitten. Wat ga je ook er tegen doen? Boef is zelf niet slim genoeg om due diligence te doen, dus een makkelijk schaap om er aan te verbinden. Maar misschien ook gewoon er bij betrokken, zal mij zelf niets verbazen. Iemand al een who is check op die website gedaan?

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:00:
[...]

Same here, red flags all over. If it smells like shit, and looks like shit..
Maar Miljonairs Club, daar wil je toch bijhoren! 8) :+

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:38
Mark Overmars in de RvC van Xpose aldus 433 Twitter.

Verwijderd

Eng ventje die Boef.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
De naam Xpose geeft me al de kriebels. Was namelijk ooit een App.

https://www.rtvnoord.nl/n...del-met-prijswinnende-app

[ Voor 8% gewijzigd door merauder op 25-05-2021 20:07 ]

• Wackmack
https://twitter.com/DaCry.../1390543056231825410?s=19

Maandje geleden had je nog wel prima in kunnen stappen. Nu alweer vrij laat.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Een echte boef. :9

XRP = trash

• Wackmack

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
https://www.soccernews.nl...s-ajax-moet-hem-wegsturen

Nu al gedoe voor Overmars :+

Lak aan dit soort coins en figuren als boef.

[ Voor 4% gewijzigd door Bananeman op 25-05-2021 20:09 ]

Motor-forum.nl

• Wackmack
Bananeman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:09:
https://www.soccernews.nl...s-ajax-moet-hem-wegsturen

Nu al gedoe voor Overmars :+

Lak aan dit soort coins en figuren als boef.
Wat denkt die ook he, heel dom.

• Wackmack
https://twitter.com/flurbnb/status/1394391148890836993?s=19

Zo worden de coins blijkbaar gepushed.

• mannowlahn
Wat betreft die vasco rouw. Lijkt er op dat die in verleden wel een succesvol games bedrijf had. Maar naderhand kom ik alleen maar dubieuze pagina’s tegen. Er klopt iets niet? Ff een snelle pump en dump coin er doorheen jakkeren om de verliezen uit verleden te compenseren?

Verwijderd

Ik ben overtuigd.

Shut up and take my money!
Pagina: 1 ... 103 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!