Verwarming aan eind meiStevenzeN schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:47:
Het weer past zich mooi aan aan de koersen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ze gaan weer met je foto's aan de haal @MicroWhale ..JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:41:
[...]
Het is toch allemaal
[...]
Challenge accepted
[Afbeelding]
Edit: scaled.
Dan moet je wel diep in het rood zitten
Volgens Carter Worth, chief market technician bij het onafhankelijke onderzoeksbureau Cornerstone Macro, wachten kopers om Bitcoin opnieuw van de hand te doen zodra de kaap van 42.000 dollar wordt gerond. ‘Beleggers die tijdens de correctie crypto’s hebben gekocht, zullen hun munten verkopen zodra de koersen te snel stijgen’, aldus Worth. (mah)
Denk niet dat dit de Yanks waren gezien het tijdstip dat dit begon. Of ze hebben speciaal hiervoor de wekker vroeg gezet 😜sh4d0wman schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:46:
Het was zo lekker groen vanmorgen hier in Azie. Kunnen die Yanks nou niet eens gewoon lekker kopen? Elke dag hetzelfde geneuzel met die jongens![]()
Ach ja, over 10 jaar zijn we allemaal miljonair. Dan is de computer chip schaarste ten einde maar wachten we eindeloos op onze lambo
Niet lang vrees ik.jorwas schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:56:
het blijft wel lekker naar beneden beuken. ben beniuewd hoelang de support het zal houden
De 4H zal binnen 3 minuten een bearish trend signaal tonen denk ik
[ Voor 52% gewijzigd door freshprince op 25-05-2021 13:58 ]
In dit topic doen we alleen aan hopium en liegen we tegen ons zelf zodat we een reden hebben om te HODLen terwijl we eigenlijk rekt gaan.Tijn96 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:39:
Mijn gevoel zegt dat de dip wel bijna aan zijn einde zit. Wellicht is dat hopium
69k soon!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
heb zojuist een groot deel ETH ingekocht...
Mag ik zeggen dat er wat REKT gaan? (iets sneller dan ik had gedacht zelfs...)jvp schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:14:
Ik voorspel alvast dat er heel veel nu FOMO gaan en met een weekje REKT zijn als ze niet op tijd uitstappen... Prachtig nieuws natuurlijk maar ik denk dat het op het moment vooral de ontkenning zitten v.w.b. een bear market.
Zo... tot zover mijn bijdrage
Yep, nu is kijken of we gaan bouncen op de vorige dalende trend rond 34700freshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:58:
[...]
Niet lang vrees ik.
De 4H zal binnen 3 minuten een bearish trend signaal tonen denk ik
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Had je gedacht dat we in 2 dagen naar 42k zouden gaan dan?jvp schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:01:
[...]
Mag ik zeggen dat er wat REKT gaan? (iets sneller dan ik had gedacht zelfs...)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wie ik? Ik denk dat we nog wel verder gaan zakken en nog zeker niet klaar zijn voor de 42k! Heb je het bericht wel gelezen?Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:02:
[...]
Had je gedacht dat we in 2 dagen naar 42k zouden gaan dan?
En ik maar wachten op die 30k. Waar blijft 'ie nou.
Entry point was toch 1600/1700/1800? Zit je nou vals te spelenRemko.me schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:01:
Mocht het iemand gerust stellen.... (vast niet)
heb zojuist een groot deel ETH ingekocht...
[ Voor 26% gewijzigd door graceful op 25-05-2021 14:05 ]
oowja dat was m idd! 6.9K soon!!!Aslanboy1905 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:58:
[...]
In dit topic doen we alleen aan hopium en liegen we tegen ons zelf zodat we een reden hebben om te HODLen terwijl we eigenlijk rekt gaan.
69k soon!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ja mooi gedaan man! En zo snel!JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:41:
[...]
Het is toch allemaal
[...]
Challenge accepted
[Afbeelding]
Edit: scaled.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik zie sommigen werken met 99MA en anderen met 100MA, wat is de rede van de 99 tov 100? Iets met oneven getallen/afronding?PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:13:
[...]
Het is 99 en geen 100, dus zit er ietjes naast. Verder is 4x 25 gelijk aan 100, dus dan volledig gelijk
https://opensea.io/seaart
YouTube: LIVE - $6,000,000 Dollar Bitcoin Ethereum Trade SHORT BIG DIPPER PAT...
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Als je kinderen, neefjes of nichtjes hebt meegemaakt. Dan begrijp je het sentiment in dit topic ook. Koek geven. Koek afnemen.JW04 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:07:
Bijzonder hoe het sentiment omslaat in nog geen 24 uur. Nieuwe wave van buy orders ingesteld die iets hoger staan dan mijn 2e wave (BTC rond de 28K)
100 of 99 maakt niet uit. Binance heeft de 99 als standaard en niet de 100, vandaar het gebruik van de 99. Je kan ze zelf aanpassen als je wil. Als je een 141MA wil kan dat ook. Alleen de standaard MA's werken gewoon goed, dus aanpassen heeft geen zin.enomiss schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:09:
[...]
Ik zie sommigen werken met 99MA en anderen met 100MA, wat is de rede van de 99 tov 100? Iets met oneven getallen/afronding?
Ja sorry...graceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:04:
[...]
En ik maar wachten op die 30k. Waar blijft 'ie nou.
[...]
Entry point was toch 1600/1700/1800? Zit je nou vals te spelen
ik weet niet zeker of die de 1800 gaat aantikken, dan maar iets minder winst
uhh kan ook shorters zijn heroflexx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:16:
Jammer dat er zoveel pussies in crypto zitten die telkens paniekverkopen.
Ja dat weet ik, maar vroeg me af of er meer achter zit. Misschien gewoon ruimte besparen in UI met 2 karakters ipv van 3.PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:11:
[...]
100 of 99 maakt niet uit. Binance heeft de 99 als standaard en niet de 100, vandaar het gebruik van de 99. Je kan ze zelf aanpassen als je wil. Als je een 141MA wil kan dat ook. Alleen de standaard MA's werken gewoon goed, dus aanpassen heeft geen zin.
https://opensea.io/seaart
jorwas schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:17:
toch wel bijzonder hoe snel BTC weer probeert op te krabbelen
exact waar ik aan zat te denken
en als het op de laatste dagen gaat lijken dan zullen die amerikanen alles wel weer dumpen zodra ze wakker worden
[ Voor 12% gewijzigd door Tijn96 op 25-05-2021 14:33 ]
Als ze niet dacht dat ze lekker was wat ze weer niet is dan was het wel weer grappig ofzo.Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:30:
De vrouwkes komen ook eindelijk...
https://www.instagram.com...j/?utm_medium=share_sheet
Volg ook al een tijdje de ETHBTC graph, maar dat gaat ook niet echt lekker he... van 0.072 -> 0.065
Ja ik weet 't ook niet, wil wel wat ADA proberen op 1,40 ofzo, omdat die toch altijd een halve dag doet om door de 1,50 te breken, maar de werkweek begint straks pas in USA...Tijn96 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:32:
[...]
exact waar ik aan zat te denken
en als het op de laatste dagen gaat lijken dan zullen die amerikanen alles wel weer dumpen zodra ze wakker worden
*altijd = gisteren
https://cointelegraph.com...tc-price-has-bottomed-out
https://www.coindesk.com/...addresses-hit-record-high
ah joh ff 6 miljoen shorten, doe ik alleen op de zondag avond hoorTijn96 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:09:
Volgens cryptoface kan het zomaar -20% worden. Nu live aan t traden voor de liefhebbers:
YouTube: LIVE - $6,000,000 Dollar Bitcoin Ethereum Trade SHORT BIG DIPPER PAT...
nothing stops this train
ja is echt moeilijk te bevatten hoe rustig die vent trade met zoveel geldKol Nedra schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:47:
[...]
ah joh ff 6 miljoen shorten, doe ik alleen op de zondag avond hoor
Naar de maan, die op dit ogenblik nog ver beneden de horizon zit ;-)freshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:52:
Er wordt goed gevochten momenteel. Benieuwd naar waar het gaat de komende uren
ja tis aardig gestuiter. Ben benieuwd wie er gaat winnenfreshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:52:
Er wordt goed gevochten momenteel. Benieuwd naar waar het gaat de komende uren
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 25-05-2021 14:57 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan nog veel gekkeranandus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:57:
Dusseh, ik ben eergisteren ingestapt in deze wondere wereld, maar is het altijd zo'n gekkenhuis?
Ethereum en bitcoin digger.. dan is ze gewoon een miner jonguhGelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:30:
De vrouwkes komen ook eindelijk...
https://www.instagram.com...j/?utm_medium=share_sheet
anandus schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:57:
Dusseh, ik ben eergisteren ingestapt in deze wondere wereld, maar is het altijd zo'n gekkenhuis?
Ik heb op long en short ingezet. Dan heb ik sowieso winst.anti elppa schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:56:
[...]
ja tis aardig gestuiter. Ben benieuwd wie er gaat winnen
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Alle proemn in n drek
doet mij ineens denken aan digger van de ms dos era. Geen idee waarom.Joosie200 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Ethereum en bitcoin digger.. dan is ze gewoon een miner jonguh
Cis schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Ik heb op long en short ingezet. Dan heb ik sowieso winst.
Interessant draadje over "frontrunnen" van de (verwachte) prijsactie in de markt en waarom we geen 2017 kopie hebben meegemaakt. Viel me op omdat Bob Loukas deze draad had geretweet.
Market reflexivity: a thread
— TbilisiHodl (@TbilisiHodl) 21 mei 2021
How does knowledge of past cycles affect current price action?
/1
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
5,080 #BTC ($187,829,655) aggregated inflows to derivative exchanges in an hour
1. Binance 4,481 BTC (88%)
2. Bitfinex 245 BTC (4%)
3. Kraken 188 BTC (3%)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dat zou lekker zijn. Zit nu een beetje fiat bagholder te zijn. Boringbesteller2019 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:26:
Amerika wakker. Rekt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic kan beter naar het fok forum, dat past beter denk ik.YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:29:
Zelfs als je op het kleinste timeframe kijkt zie ik higher lows en higher highs. Waarom wordt hier geroepen over de US en dat we rekt aan het gaan zijn?
Aanloop achterstevoren.YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:29:
Zelfs als je op het kleinste timeframe kijkt zie ik higher lows en higher highs. Waarom wordt hier geroepen over de US en dat we rekt aan het gaan zijn?
Omdat 99% hier het heerlijk vind om vanuit emotie te roepen en daar heb je geen charts voor nodig.YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:29:
Net als bij voetbal, vantevoren altijd al weten dat die of die gaat verliezen, lekker negatief er instappen, want dan valt het achteraf altijd mee.
Ik snap daar helemaal niets van maar mijn manier werkt niet beter of slechter vooralsnog, dus laat het gewoon lekker gaan altijd
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 25-05-2021 15:33 ]
nothing stops this train
Ah nee joh. Het ouwehoeren en soms de serieuze berichten er tussendoor kunnen prima. Soms best goede humor en ook inhoudelijke discussies komen genoeg voor. Maar dat geroep af en toe, zoals nu net, dan vraag ik me af of diegenen überhaupt de charts gezien hebbenzenith schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Dit topic kan beter naar het fok forum, dat past beter denk ik.
Verwijderd
Boooeeeeee die k*t-Amerikanen verpesten het weer!!!Ngangatar schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:32:
[...]
Omdat 99% hier het heerlijk vind om vanuit emotie te roepen en daar heb je geen charts voor nodig.
Net als bij voetbal, vantevoren altijd al weten dat die of die gaat verliezen, lekker negatief er instappen, want dan valt het achteraf altijd mee.
Ik snap daar helemaal niets van maar mijn manier werkt niet beter of slechter vooralsnog, dus laat het gewoon lekker gaan altijd.
WE GAAN REKT!!!
Maar niet getreurd, morgen MOON.
Zo doe ik beter mee hoop ik?
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:46:
Ik merk wat behoefte aan positief nieuws. Wel, hier is er wat te vinden:
https://cointelegraph.com...tc-price-has-bottomed-out
https://www.coindesk.com/...addresses-hit-record-high
Hij was toch short?Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:33:
Cryptoface heeft zijn livestream ook dichtgeklapt? Ging geloof ik niet helemaal lekker. Toen ik begon te kijken stond ie nog een paar ton in de winst.
Dat lijkt me inderdaad niet smakelijk eten met 6m op dit moment.
Hij heeft $10k (was dik $200k op een gegeven moment) gecasht en is z'n livestream gestopt. Voelde nattigheidgraceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Hij was toch short?
[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 25-05-2021 15:39 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Zal wel om Xpose gaan? Boardmember Vasco Rouw is een lokale ondernemer en heeft al een dikke lambo, opzich wel een leuk verhaal hoe hij zijn vermogen heeft kunnen opbouwen door te beginnen met games;besteller2019 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:34:
Boef heeft ook een eigen munt. Dikke tech.
Xpose zelf is natuurlijk dikke onzin, een lifestyle crypto welke niemand behalve de eigenaars iets gaat opleveren.
Oh, Vasco. Die z'n gaming tent verlaten heeft voor paar mil en z'n personeel met mager salaris achtergelaten heeft, jaar erna failliet, iedereen op straat. Het is maar naar wie je luistert.StevenzeN schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Zal wel om Xpose gaan? Boardmember Vasco Rouw is een lokale ondernemer en heeft al een dikke lambo, opzich wel een leuk verhaal hoe hij zijn vermogen heeft kunnen opbouwen door te beginnen met games;
[YouTube: Wie is Vasco? Hier vertel ik het verhaal hoe ik ben begonnen]
Xpose zelf is natuurlijk dikke onzin, een lifestyle crypto welke niemand behalve de eigenaars iets gaat opleveren.
Gaan z'n huizen niet meer goed genoeg?
Hoor 't 'm nog roepen, compounding interest. Had gehoopt die vent nooit meer te zien, wat crypto toch niet allemaal aantrekt
[ Voor 9% gewijzigd door graceful op 25-05-2021 15:42 ]
Verwijderd
Ja hij zat short, zag ongeveer een ton unrealized PNL verdampen in het half uurtje dat ik met een schuin oog er naar keek.graceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Hij was toch short?
Toen die mooie stijging, denk nog eens kijken hoe het hem vergaat... Was ie offline.
Ik voel me wel een enorme noob als ik die charts enzo van hem zie.
Maar dat ben ik ook gewoon dus dat zit wel snor.
Ja, het zou kunnen, maar wat moet je hier nou precies mee? Dit verklaart wel redelijk waarom er al zo vroeg een alt-season gaande was, maar wat kan je hier in de praktijk nu mee - anders dan HODL voor iedereen, de bullmarkt is nog niet voorbij.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:13:
Even een x-post uit het NK topic in de ijdele poging hier het niveau tijdelijk iets omhoog te duwen:
Interessant draadje over "frontrunnen" van de (verwachte) prijsactie in de markt en waarom we geen 2017 kopie hebben meegemaakt. Viel me op omdat Bob Loukas deze draad had geretweet.
[Twitter]
Even laten uitspelen?
Verwijderd
Tja.
Ik had vroegah (2017) een 'open air' RIG. Wel met 10 kaarten ipv 1 natuurlijk.jellybrah schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:08:
vh weekend eens geprobeerd (en uitgezocht) hoe het minen gaat op PC. Lukt wel aardig en na enig tweaken van de videokaart draait deze rustig undervolted. Echter stijgt de temperatuur van de GDDR6X hoger dan mijn zenuwen aankunnen. Temp rust rond de 106 graden dus maar weer gestopt.. het is dan ook een game PC, wellicht valt het lager uit in een echte rig.
In een gesloten kast is het geen doen, denk ik. (wat men ook roept over airflow) Hij verwarmde mijn kelder best aardig in de winter.
Ik heb me er niet in verdiept, maar vraag me af hoe die laptops, waar ze tegenwoordig ook mee minen, het volhouden.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Oh, is dat de $KECH coin toevallig?Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:48:
Als je trouwens in een muntje stapt waarvan de oprichter zichzelf letterlijk Boef noemt...
Tja.
"Bitcoin wordt straks door de belastingdienst gezien als vermogen, net als goud of een huis. En daar moet je, in mijn ogen terecht, net als iedereen belasting over betalen.”
Dat is toch al zo, boven een bepaald bedrag?
Beetje een nietszeggend stuk verder.
Geen idee verder, geloof dat hij door aanpassingen in de play store niet meer relevant was, kan hij ook weinig aan doen.graceful schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:40:
[...]
Oh, Vasco. Die z'n gaming tent verlaten heeft voor paar mil en z'n personeel met mager salaris achtergelaten heeft, jaar erna failliet, iedereen op straat. Het is maar naar wie je luistert.
Gaan z'n huizen niet meer goed genoeg?
Hoor 't 'm nog roepen, compounding interest. Had gehoopt die vent nooit meer te zien, wat crypto toch niet allemaal aantrekt
Ik geloof dat hij 200+ woningen in bezit heeft dus het geld zal hem wel tegen de plinten klotsen.
In Nederland wel, valt in box 3.sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]
"Bitcoin wordt straks door de belastingdienst gezien als vermogen, net als goud of een huis. En daar moet je, in mijn ogen terecht, net als iedereen belasting over betalen.”
Maar hoe het in Amerika zit geen idee.
Dat is sinds altijd al technisch gezien, en sinds 2013 ofzo staat het zelfs in het belastingaangifte programma als ik me het goed kan heugen.sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]
was altijd al zosOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
1 euro zou fantastisch zijn. Maar gezien de market cap nu niet haalbaar. Er zouden meer munten geburnd moeten worden om dit te bereiken.Sjuul100 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:00:
[...]
ik lees heel veel goeds over SHIBA , dat die ook naar 1 euro kan. Veel meer groeipotentie dan dogecoin.
Daarnaast zou t fijn zijn als de ontwikkelaar van de munt ook met meer nieuws naar buiten komt. Er wordt een Woofpaper 2 verwacht, ben benieuwd wat daarin gaat staan.
Toch stappen er ook bekenden (oa rapper Meek Mill) in de munt, waardoor er groeipotentie is. Er moet wel meer vastgehouden gaan worden om dit te bereiken. Veel paper hands zijn nu aan het kopen en verkopen op milicenten, waar vasthouden eigenlijk een betere optie is voor waardestijging.
Ik blijf de coin volgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bartaz op 25-05-2021 15:59 ]
Dikke kech ?besteller2019 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:34:
Boef heeft ook een eigen munt. Dikke tech.
Lees je dat op veel plekken? Ik zag het laatst vooral van één YT-er vandaan komen. (die er waarschijnlijk veel heeft gekocht)Sjuul100 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:00:
[...]
ik lees heel veel goeds over SHIBA , dat die ook naar 1 euro kan. Veel meer groeipotentie dan dogecoin.
Overigens zou ik al tekenen voor 1 cent wat SHIB betreft.
Eerst 1 cent, dan 1 dollar, daarna M00NHyp Hyper schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Lees je dat op veel plekken? Ik zag het laatst vooral van één YT-er vandaan komen. (die er waarschijnlijk veel heeft gekocht)
Overigens zou ik al tekenen voor 1 cent wat SHIB betreft.
Copy, paste, canvas size, Google whale underwater, eerste hit, copy, paste, transform, contrast, hue/saturation, zacht gummetje, copy merged, imgur, paste en post.
Reken de marketcap maar uit..Sjuul100 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:00:
[...]
woensdagavond tik ik een biertje weg op t terrasKol Nedra schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:32:
Woensdag avond tikken we de 30k-32k aan
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/HgcAEugJI3lQzBry7bSIm9Tp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y1sweQRFMEZmg3cb5QhTd9mZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EN37AExAprCRPXtht8Zl4PBp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/plYRgUOtazcxM7hOIXkPwX2c.jpg?f=fotoalbum_large)