[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.129 views

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
keepitfrosty schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Hey jammer dat de defi opties (beefy etc) er niet bijstaan waar je beduidend meer waar krijgt (tov een mogelijk hoger risico)
Ja, dat is wel weer next level.

Ik heb al op verschillende plaatsen mensen laten zien hoe je op deze manier weer gewoon rente kan krijgen op je geld. Maar mensen vinden dit al veelte gevaarlijk en doen het direct af als scam/piramide/oplichting. Als je iemand al zo ver krijgt dat ie even wilt luisteren. Dan haken ze alsnog snel af om dat deze bedrijven niet gedekt zijn door het depositogarantiestelsel.

De straat oversteken brengt ook risico's met zich mee. Maarja. De meeste Nederlanders vind dit eigenlijk helemaal niks. Dus probeer ik de meest veilige optie te tonen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Niets mis met op die manier geld te willen verdienen, maar euh, om dan te ontkennen dat het doel en opzet van die site de ref links zijn zoals @enomiss aangaf B)... Denk dat het gemiddelde IQ hier toch net te hoog voor is. Misschien komt het op 9gag geloofwaardiger over :*)

Maar ja, de site is voor de tips en investeringen in crypto is voor de tech :+
Dat er óók geld mee kan worden verdiend wil niet zeggen dat dit dan ook het primaire doel is. Het is volgens mij een best nuttige website voor als je nog niet echt veel weet van hoe je je crypto kan laten renderen. Dat hij daar zelf door middel van referrals wat voor terug krijgt is denk ik nog best netjes. Apart om het weg te zetten alsof hij het alleen om het geld doet.

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Niets mis met op die manier geld te willen verdienen, maar euh, om dan te ontkennen dat het doel en opzet van die site de ref links zijn zoals @enomiss aangaf B)... Denk dat het gemiddelde IQ hier toch net te hoog voor is. Misschien komt het op 9gag geloofwaardiger over :*)

Maar ja, de site is voor de tips en investeringen in crypto is voor de tech :+
Ik ontken nergens dat ik refs gebruik, en hier dus mogelijk zelf wat aan overhoud.

Maar voor mij is dat echt maar een onderdeel. Ik vind het leuk dit soort dingen uit te proberen, ik vind het leuk mensen te informeren. En het gebruiken van een ref is ook gewoon een extra bonus voor degene die het gebruikt.

En anders copy/paste je de tekst en gebruik je je eigen refs. Mij om het even. Ik deel hier ook graag dingen die ik weet of ervaren heb, gewoon omdat het leuk is kennis te delen en te helpen :)

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:26:
[...]

Dat er óók geld mee kan worden verdiend wil niet zeggen dat dit dan ook het primaire doel is. Het is volgens mij een best nuttige website voor als je er nog niet echt veel van weet, hoe je je crypto kan laten renderen. Dat hij daar zelf door referrals wat voor terug krijgt is denk ik nog best netjes. Apart om het weg te zetten alsof hij het alleen om het geld doet.
Kom, we hoeven als Tweakers onderling toch niet zo te shillen? :+

Als je tips wil geven zou je net zo goed kunnen linken naar de vele bestaande bronnen die veel verdiepender zijn zoals https://allesovercrypto.n...ormen-hoogste-rentes-defi

En ja, ook deze sites zijn opgezet met als primair opzet om geld te verdienen, niet om mensen iets te leren. Daarom zeg ik ook opzet/doel. Als er geld aan verdienen niet mogelijk was zou het niet gebeuren. Dat je er iemand anders iets mee bijleert is dan gewoon een mooie bijzaak.

Dit ontkent toch niemand? Dat is al jaren de gang van zaken. De 'expert' die je leert om geld te verdienen met X of Y. Hetgeen waar deze personen vaak het meeste geld mee verdienen is de 'les' te verkopen en niet hun eigen methodes te gebruiken.

Ik vind daar op zich niets mis mee, maar als men ergens nuchter hierover mag zijn, dan mag dat IMO wel hier op het Tweakers crypto topic :P

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:15:
@Mooody Wat wel opvallend is. De NEXO token heeft serieus last gehad van de BTC crash waar concurrent Celcius met hun CEL token geen krimp heeft gegeven.
Ja klopt. Andere tokenomics wellicht. Zou kunnen dat Celsius de prijs beter "in bedwang" heeft.
Denk dat ook CDC uiteraard aan de touwtjes trekt om de CRO prijs laag te houden, totdat het hele F1-promo-circus van start gaat. Nieuwe klanten stappen eerder in wanneer iets nog niet m00n is gegaan.

Dus iedereen aan boord, de deuren sluiten bijna.... :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ontken nergens dat ik refs gebruik, en hier dus mogelijk zelf wat aan overhoud.

Maar voor mij is dat echt maar een onderdeel. Ik vind het leuk dit soort dingen uit te proberen, ik vind het leuk mensen te informeren. En het gebruiken van een ref is ook gewoon een extra bonus voor degene die het gebruikt.

En anders copy/paste je de tekst en gebruik je je eigen refs. Mij om het even. Ik deel hier ook graag dingen die ik weet of ervaren heb, gewoon omdat het leuk is kennis te delen en te helpen :)
Helemaal mee eens, zolang het transparant is. Content maken kost tijd en een referral werkt bij crypto bij de meeste exchanges twee kanten op. Ga zo door.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:31:
[...]

Maar shillen wij onderling hier in dit topic ook niet de shit uit onze bags? Mooie bijkomstigheid is dat je anderen informeert over een mooi crypto project maar ondertussen hoopt dat iedereen en zijn moeder dit koopt zodat je tasjes verder stijgen in waarde. Kuch ftm.....kuch matic......

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 25-05-2021 11:35 ]

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:31:
[...]

Als je tips wil geven zou je net zo goed kunnen linken naar de vele bestaande bronnen die veel verdiepender zijn zoals https://allesovercrypto.n...ormen-hoogste-rentes-defi

En ja, ook deze sites zijn opgezet met als primair opzet om geld te verdienen, niet om mensen iets te leren. Daarom zeg ik ook opzet/doel. Als er geld aan verdienen niet mogelijk was zou het niet gebeuren. Dat je er iemand anders iets mee bijleert is dan gewoon een mooie bijzaak.

Dit ontkent toch niemand? Dat is al jaren de gang van zaken. De 'expert' die je leert om geld te verdienen met X of Y. Hetgeen waar deze personen vaak het meeste geld mee verdienen is de 'les' te verkopen en niet hun eigen methodes te gebruiken.

Ik vind daar op zich niets mis mee, maar als men ergens nuchter hierover mag zijn, dan mag dat IMO wel hier op het Tweakers crypto topic :P
Prima hoor dat jij dat zo ziet. Ik geloof de uitleg van Roel dat hij het niet primair voor de centen doet. Volgens mij doet hij het andersom, mensen iets leren en als hij er wat aan overhoudt is dat mooi meegenomen.

En inderdaad. We mogen hier op Tweakers wel nuchter zijn over dit soort zaken en dus niet blind iets beweren omdat het niet 'ander kan' dat iemand het om een bepaalde reden doet, en de uitleg van diegene ook gewoon meenemen in plaats van afdoen als niet waar/onmogelijk.

Maar goed, dadelijk ga ik nog voor iemand spreken en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik ga de site in ieder geval wel ff verder doornemen, lijkt me best nuttig :)

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 25-05-2021 11:35 ]

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-01 13:27
Ziet er naar uit dat we weer een flinke duik krijgen.
Tenminste als de bid en ask in het btc orderboek een goede indicatie is.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
_NooT_ schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:37:
nee niet echt een super indicatie + je moet dan ook naar heel veel orderboeken van verschillende exchanges kijken. Sowieso zegt een orderboek van binance geen drol tov bijvoorbeeld GDAX (retail/ paniek, tegen smart money en rustig orders laten staan).
Sowieso zitten we nog boven de ma7 op de daily

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Travala kan nog wel eens leuk worden nu ik het bericht van Binance lees. In bincance market-place staan hotels die je met binance pay kan betalen. Booking.com concurrent zo?

Binance > More> Other > hotels(beta)

• Skalders
YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:34:
[...]

Prima hoor dat jij dat zo ziet. Ik geloof de uitleg van Roel dat hij het niet primair voor de centen doet. Volgens mij doet hij het andersom, mensen iets leren en als hij er wat aan overhoudt is dat mooi meegenomen.

En inderdaad. We mogen hier op Tweakers wel nuchter zijn over dit soort zaken en dus niet blind iets beweren omdat het niet 'ander kan' dat iemand het om een bepaalde reden doet, en de uitleg van diegene ook gewoon meenemen in plaats van afdoen als niet waar/onmogelijk.
Ik vind dat nogal flauw. Als je het zo wil spelen dan goed, kijk naar de site. Wat is de content? Het enige wat er staat zijn call to actions naar zijn referall links. Welke tips worden hier gegeven wat niet al overal staat? Ik had in mijn bericht gelinkt naar bv. https://allesovercrypto.n...ormen-hoogste-rentes-defi

dit is maar een willekeurige die ik direct op google ben tegengekomen. Als je echt iemand wil informeren, geef ze dan direct een site met meer uitleg? Heel die website staat vol 'tips over crypto'.

Als er geen ref links waren, denk je dan nog dat iemand 'tips wil uitdelen' door een website te bouwen? Of zou je dan bestaande bronnen doorlinken? Wat is precies het grote verschil en hoe wil de webmaster zich onderscheiden met de andere bronnen? Wat vindt hij dan niet goed aan die andere bronnen? Juist ja, dat er zijn ref links niet opstaan.

Er komt heus nog wat extra info, maar hetgeen wat er al staat draait praktisch volledig om de ref links en zijn donatie adressen. Lijkt me dan toch duidelijk waar de prioriteit ligt en wat de opzet is.

Nogmaals, heb er niets op tegen, maar proberen verdedigen en argumenteren dat het primair opzet 'tips delen' is kan ik echt niet nuchter noemen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@Gelukszoekr Ik heb als test wat EUR overgemaakt naar Nexo. Dat wordt echter automatisch omgezet naar EURx stablecoin (zonder dat je dat ziet overigens). Weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Door het te tokenizen valt het dan wel weer onder die BitGo(?) insurance.

Heb jij hier een mening over?

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

_NooT_ schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:37:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9tH1RX-wFTHtr_p3-n6u_HaA2c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VVwSKnakQKJKHseEwW0zUie7.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

nieuws: Tesla moet Noorse klanten 13.000 euro geven na update die actieradius...

Dat is in Noorwegen dus 133 miljoen, ben benieuwd wat de navolging gaat zijn in andere landen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
Zojuist in fiat gegaan. Denk ook dat er een dipje komt om dan terug omhoog te gaan. We'll see...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
We zouden toch up gaan?

Kutmunten!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• mannetje19
  • Laatst online: 19-01 14:22
freshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:48:
Zojuist in fiat gegaan. Denk ook dat er een dipje komt om dan terug omhoog te gaan. We'll see...
Retest op 33-35K en dan omhoog?
Aldus enkele 'experts' op het grote internet.

• freshprince
mannetje19 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Retest op 33-35K en dan omhoog?
Aldus enkele 'experts' op het grote internet.
Hoe diep weet niemand. zie je enkel aan TA op het moment zelf.
En kan nu gewoon moon gaan hé. Ik ben een amateur 8)

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:41:
[...]

Ik vind dat nogal flauw. Als je het zo wil spelen dan goed, kijk naar de site. Wat is de content? Het enige wat er staat zijn call to actions naar zijn referall links. Welke tips worden hier gegeven wat niet al overal staat? Ik had in mijn bericht gelinkt naar bv. https://allesovercrypto.n...ormen-hoogste-rentes-defi

dit is maar een willekeurige die ik direct op google ben tegengekomen. Als je echt iemand wil informeren, geef ze dan direct een site met meer uitleg? Heel die website staat vol 'tips over crypto'.

Als er geen ref links waren, denk je dan nog dat iemand 'tips wil uitdelen' door een website te bouwen? Of zou je dan bestaande bronnen doorlinken? Wat is precies het grote verschil en hoe wil de webmaster zich onderscheiden met de andere bronnen? Wat vindt hij dan niet goed aan die andere bronnen? Juist ja, dat er zijn ref links niet opstaan.

Er komt heus nog wat extra info, maar hetgeen wat er al staat draait praktisch volledig om de ref links. Lijkt me dan toch duidelijk waar de prioriteit ligt en wat de opzet is.

Nogmaals, heb er niets op tegen, maar proberen verdedigen en argumenteren dat het primair opzet 'tips delen' is kan ik echt niet nuchter noemen.
Een paar dingen als reactie op jouw punten:
1. Flauw? Ja misschien wel, maar ik schreef het wel met een serieuze ondertoon. Als ik het zo wil spelen? Ik vind het een beetje raar dat jij het blijkbaar belangrijk vindt dat ik (of we) zou(den) erkennen dat het puur om geld gaat. Dat vind ik geen 'nuchtere' (of open) blik op zaken. Wellicht ben ik naïef, maar jij doet net alsof ik moet erkennen dat het om het geld gaat. Zo komt het over althans.

2. Als er geen referral links waren geweest wist ik 100% zeker dat er gratis tips uitgedeeld werden. Nu denk ik dat er een (extra) verdienmodel bij in zit. Ik snap dat punt wat je maakt niet zo. Als iets al bestaat maar je vind dat jij het op jouw eigen manier nog een keer kan maken dan móet dat zijn om er geld aan te verdienen? Daar geloof ik niet in. Voor sommige mensen draait veel/alles om geld verdienen, anderen doen graag iets omdat ze dat leuk vinden, ook als een ander het ook al gedaan heeft, zonder er direct geld aan te willen verdienen maar als het wel wat op kan leveren kan dat mooi meegenomen zijn.

Gaat mij er in het algemeen om dat niet alles altijd om geld verdienen hoeft te draaien. En als Roel hier zegt dat dit niet primair zijn doel is, dan geloof ik dat.

Bottom line: ik geloof Roel dat hij het primair doet ter verstrekking van informatie en tips. Jij denkt daar anders over. Agree to disagree?

• freshprince
Richh schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:49:
We zouden toch up gaan?

Kutmunten!
Na zo'n run van gisteren verwacht je een klein dip of nieuwe crash :p

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kom maar door met die dip. Zat al te balen dat ik mijn vakantiegeld nog niet klaar had staan. Driemaal scheepsrecht *O* (eerste dip zat ik in FIAT en kon ik dat gebruiken voor de dip buy)

Verwijderd

@Gelukszoekr had jij laatst ook niet een Twitter actie om de nieuwe website te vieren?

Stuur 0.5 ETH en krijg er 5 terug toch? :+

Geintje natuurlijk, leuke site en ik hoop dat je wat mensen op weg weet te helpen terwijl je er zelf ook een leuk zakcentje aan overhoudt.

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:58
Vraagje voor de DCA'ers / hodl'ers, die net als ik geen verstand hebben van het voorspellen van grafieken..

In de afgelopen dip heb ik flink BTC/ETH bijgekocht, bovenop het bedrag dat ik sowieso al wekelijks inleg. Ik heb daarvoor de volgende strategie bedacht waar ik mij in het vervolg aan wil proberen te houden:

Zolang BTC/ETH onder de grens van 70% van z'n recente ATH staat, leg ik per dag bedrag X in. In mijn geval heb ik nu een potje om 10 dagen op rij dat bedrag X in te leggen (momenteel 1/3e van mijn totale inleg, maar dat zal dus afnemen naarmate ik meer inleg voor mijn hodl pot). Zodra BTC/ETH weer een nieuwe ATH bereiken, begin ik datzelfde bedrag X (in fiat) weer 10 dagen op te nemen (zolang de koers boven de oude ATH blijft) en houd ik dit bedrag vast als credits om weer opnieuw in te leggen zodra de ondergrens overschreden wordt. Die pot van 10x bedrag X zie ik echt als wat extra speelgeld los van mijn lange termijnplan.

Zijn er meer mensen die zoiets doen? Uiteraard is het discutabel wat nou de ideale onder- en bovengrens zijn, wil je bij wijze van spreken 10x per jaar in korte tijd 10% winst op je inleg pakken of 2x per jaar 40%. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Wat is daarin handig? Of moet ik sowieso niet gaan spelen met geld en alles op (relatief) veilig houden? Tips of kritiek welkom..

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Hopsakee.
Dubbele vakantiegeld én belastingteruggaaf.

Nou. Waar gaan we dat eens instoppen?
Keuzes, lastig lastig.
Sats!!!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Vraagje over BNB/Smartchain PancakeSwap/Safemoon :

Moet ik eerst persé BNB Smartchain kopen? Of kan ik ook bestaande BNB vanuit mijn Binance account gebruiken om deze daarna te swappen voor Safemoon?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• freshprince
Da_maniaC schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:57:

Moet ik eerst persé BNB Smartchain kopen? Of kan ik ook bestaande BNB vanuit mijn Binance account gebruiken om deze daarna te swappen voor Safemoon?
Ja, gewoon versturen via de smart chain en niet de gewone BNB chain. Dan heb je direct BNB dat je kan swappen voor safemoon

• sOid
  • Niet online
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:57:
Hopsakee.

Keuzes, lastig lastig.
Sats!!!
Nu al belasting terug? Wanneer heb je de aangifte ingediend?

• Da_maniaC

Da_maniaC

freshprince schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Ja, gewoon versturen via de smart chain en niet de gewone BNB chain. Dan heb je direct BNB dat je kan swappen voor safemoon
Thanks! Komt de SAFEMOON zichtbaar in mijn Trust wallet? Of blijft dat "Binance SmartChain" ?
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Ik had 20 Maart aangifte gedaan. Heb 12 Mei mijn teruggave al gehad. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Da_maniaC op 25-05-2021 12:05 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025

Safemoon?!?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Waar gaat dit topic heen?

• Da_maniaC

Da_maniaC

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik heb hem begin maart ingevuld en halverwege mei bericht over de teruggave, paar dagen later stond het op de rekening.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Ehm.. Even kijken.
Laatste week van Maart.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Moon

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-01 09:15
Hij gebruikt het verboden woord. Duiken snel! :+

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:30

Overal die shitcoins, bah. Als je zo snel instapt, in zo'n coin, verdien je het ook.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:18
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:57:
Hopsakee.

Keuzes, lastig lastig.
Sats!!!
Zeker sats! Als je nog geld terugkrijgt heb je nog niet genoeg crypto ;)

Ik lul ook zomaar wat

• Aslanboy1905
  • Niet online
[...]

Nu al belasting terug?
Meestal krijg je het in mei terug als je in maart hebt ingediend maar het kan ook random zijn denk ik. Zo heb ik het eerder dan mijn broer en zus gedaan maar zij hebben al 2 weken geleden ontvangen en ik nog helemaal niks.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Da_maniaC

Da_maniaC

shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Zeker sats! Als je nog geld terugkrijgt heb je nog niet genoeg crypto ;)
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn... ;) Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41

SafeMoon past meer in het rijtje hier:

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

BNB stuur je naar TrusWallet of MetaMask --> dan ga je naar pcs --> daar trade je voor casinocoins SafeMoon --> SafeMoon komt volgens mij voortaan automatisch in je wallet, andere coins die echt nog zeer nieuw zijn moet je de contract zelf handmatig toevoegen.

betere uitleg vind je hier, of kun je hier vragen

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

nothing stops this train

• Skalders
Iemand noemde hier net travala. Krijg net melding dat Binance nu travala heeft ingebouw in de app :)

Wat ik me wel afvraag, wat is het voordeel hiervan t.o.v. gewoon een hotel te boeken met een crypto visa kaart zoals binance card of crypto.com card?

[ Voor 43% gewijzigd door Skalders op 25-05-2021 12:15 ]

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-01 19:17

me1299

$ondertitel

ADA begint weer in te kakken.

Meer mensen met Blockfolio die totaal niet up to date is. Het verspringt wel maar het lijkt alsof de waarde 2 uur achter de feiten aanhobbelt.

[ Voor 71% gewijzigd door me1299 op 25-05-2021 12:14 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
me1299 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:14:

Meer mensen met Blockfolio die totaal niet up to date is. Het verspringt wel maar het lijkt alsof de waarde 2 uur achter de feiten aanhobbelt.
alles is aan het inkakken niet alleen ada. kijk naar btc en de rest volgt..

• freshprince

Kijk eens globaal. Is niet enkel ADA, is de gehele markt. Ze volgen gewoon BTC

edit: te laat :D

Verwijderd

Oeps, ff niet opgelet 8)7 we gingen toch moon? Waar is de 1D MA7?

IEMAND, TEKEN EEN SUPPORT LIJN ERGENS AUB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqHudNGc68DTmTllbDXzeD000So=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GJbGJ1ko7Xpv0RbE2XR0SsaP.jpg?f=user_large

Naja krijg vanzelf wel liquidatie mail. _O-

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:57

Wom

Hier hetzelfde. Klopt niet veel van op het moment. Afgelopen week sowieso al vrij traag met momenten.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 19-01 09:53
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:17:

[Afbeelding]

Go go gadget green dick!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Volgt gewoon de BTC koers zo te zien.
Heb mijn Long optie op ADA even gecashed.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Vandaag paniek. Morgen weer moon. Denk dat het wel nog een paar weken zo doorgaat. Ik zit er inmiddels met wat minder geld in dan voorheen, omdat ik voor de HODL life wil kiezen. Als we weer rekt gaan flikker ik al die crypto apps van mijn telefoon en ga ik voor de verandering genieten van het leven ;). En als we moon gaan zie ik jullie wel bij een lambo meet-up.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Da_maniaC

Da_maniaC

[Afbeelding]

Optimist!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:04
REKT

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-01 19:17

me1299

$ondertitel

Wom schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:20:
[...]

Hier hetzelfde. Klopt niet veel van op het moment. Afgelopen week sowieso al vrij traag met momenten.
Met die hevige schommelingen snap ik dat alle users op refresh aan het rossen. Maar hij refreshed nu wel direct alleen de prijs klopt geen zak van.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021

[Afbeelding]

Ha, in het rood gaat het altijd sneller dan in het groen :D

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-01 21:04
Wackmack schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:09:
[Twitter]

Overal die shitcoins, bah. Als je zo snel instapt, in zo'n coin, verdien je het ook.
Triest mannetje die boef

• sOid
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:07:
[...]

Ik heb hem begin maart ingevuld en halverwege mei bericht over de teruggave, paar dagen later stond het op de rekening.
Aarebe1 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:07:
[...]

Ehm.. Even kijken.
Laatste week van Maart.
Aah oke. Ik wat laat dit jaar. Zal binnenkort wel komen dan.

Of er loopt nu een onderzoek naar mijn belastingen, dat kan ook nog. Kende ik maar iemand die bij de Belastingdienst werkt... :+

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:28:
[...]

Daarom alleen BTC is verstandig/ meest veilige, maar met een beetje meer risico dan zeker meer winst, dus voor mij is het BTC+ETH+ADA, HODL/compounden voor 10 jaar!
Heb een klein gedeelte van mijn portefeuille bij Yieldt ondergebracht (via API Bitvavo) en die “zitten” nu ook in BTC+Eth+ADA maar nog wel ongeveer 56% FIAT.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]

Bij deze, heb ook alvast fiat klaarliggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lH9mTkEZ9NCIu_m22zqtIdhMKtI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S5SQxHKW7585pBlcbe4j5ngg.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:36:
[...]

[Afbeelding]
Ik zie maneskin. Moon soon.

• streamnl
  • Niet online

[Afbeelding]

Zelf waag ik me niet aan future, dus ik weet er weinig van af.

Maar krijg je daarover een mail ja?

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

streamnl schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:39:
[...]

Zelf waag ik me niet aan future, dus ik weet er weinig van af.

Maar krijg je daarover een mail ja?
Als je het goed doet, zeker niet.

Maar ik krijg inderdaad heel veel mailtjes.

Van ene meneer Margin ofzo. Geen idee.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:40:
[...]

Als je het goed doet, zeker niet.

Maar ik krijg inderdaad heel veel mailtjes.

Van ene meneer Margin ofzo. Geen idee.
Die meneer margin blijft maar bellen, kan je die blokkeren op een iphone? Op mijn android lukt het niet.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:33:
[...]

[...]

Aah oke. Ik wat laat dit jaar. Zal binnenkort wel komen dan.

Of er loopt nu een onderzoek naar mijn belastingen, dat kan ook nog. Kende ik maar iemand die bij de Belastingdienst werkt... :+
Een vriend van me hoorde van zijn buurman zijn schoonzoon en daar weer een goede vriend van, die heeft een neef wiens vader samen voetbalt met iemand die bij de Belastingdienst werkt. Die zegt dat ie in zijn functie precies 0,0 weet heeft van hoe dat werkt en je daar dus geen pijl op zou kunnen trekken. Maar dat schijnt ook zo te zijn doordat diegene een ICT gerelateerde functie heeft. Dus als je zo iemand zou kennen had je er nog niets aan. :+

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-01 17:03
Zo zit je even een paar uur niet op te letten (ja ik werk ook nog ;) ) en dan kan BTC toch weer hard naar beneden gaan...
De MA99 op de 1H heeft het niet gehouden, hopelijk de MA50 wel. De vorige keer dat die doorbroken werd, nou ja we weten allemaal wat er zondag gebeurde...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-01 20:53
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Kende ik maar iemand die bij de Belastingdienst werkt... :+
Ik ken best wat mensen die er in loondienst zijn, maar ze werken er geen van allen.

Maktub

• sOid
  • Niet online
MrMrq schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:44:
[...]

Ik ken best wat mensen die er in loondienst zijn, maar ze werken er geen van allen.

:P

• Da_maniaC

Da_maniaC

[...]

[Afbeelding]
Moon sugar O-)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

[Afbeelding]

We bouncen nu netjes op de 1 uur 99MA. Die was eerst flinke weerstand en werkt nu als support. Als die support kan blijven dan zitten we nog goed.

PilatuS in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 25-05-2021 12:58 ]

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:58:
[...]

We bouncen nu netjes op de 1 uur 99MA. Die was eerst flinke weerstand en werkt nu als support. Als die support kan blijven dan zitten we nog goed.

De 2H MA99/MA25 is ook wel een interessante. 4H MA 25 idem; eerst een aantal keer als resistance, nu mogelijk als support.

BTC/USD, 2H (geel = MA99, rood = MA25)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4jAwHF9I5N5srz3nCAvqC7_4iA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIAuPkfYTRQjVsS90hZvHPEF.jpg?f=fotoalbum_large

BTC/USD, 4H (rood = MA25, groen = MA7)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMA--zTre24dg1MiTyT2vOgv8vo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhE0xLJ3C00mJB4FKUiCs9WR.jpg?f=fotoalbum_large

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:04:
[...]

De 2H MA99/MA25 is ook wel een interessante. 4H MA 25 idem; eerst een aantal keer als resistance, nu mogelijk als support.

BTC/USD, 2H (geel = MA99, rood = MA25)

[Afbeelding]

BTC/USD, 4H (rood = MA25, groen = MA7)

[Afbeelding]
De 4 uur 25 is gelijk aan de 1 uur 99. Ik pak de 1 uur omdat ie wat meer detail geeft en omdat alle 3 goed werken. Vooral de 7 is een goede indicatie van een uptrend. Vanaf de bounce was die gisteren de hele dag support. Dat laat de 4 uur niet zien en de 1 uur wel, vandaar de voorkeur voor de 1 uur :)

• Darrell
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Is @Verwijderd al rekt en heeft @Richh de dip weer verkocht?

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:06:
[...]

De 4 uur 25 is gelijk aan de 1 uur 99. Ik pak de 1 uur omdat ie wat meer detail geeft en omdat alle 3 goed werken. Vooral de 7 is een goede indicatie van een uptrend. Vanaf de bounce was die gisteren de hele dag support. Dat laat de 4 uur niet zien en de 1 uur wel, vandaar de voorkeur voor de 1 uur :)
Helder :)

Even een domme vraag: is de 4u 25 altijd gelijk aan de 1u 99? Nee toch?

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Is het niet beter om af te wachten waar dit dal eindigt? Als dit een higher low wordt dan het vorige dal (na de higher high die we net gehad hebben) is het aannemelijk dat de koers een opwaardse trend zal krijgen, niet?

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:10:
[...]

Jawel.

• Richh
  • Laatst online: 21:00
Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:07:
Haha ik geloof het nu wel. Diamond hands vanaf nu.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:41:
[...]
Er zijn inderdaad plaatsen waar je veel meer info kan vinden. Ik zou het leuk vinden mensen met crypto kennis te laten maken. Wie gaat de "7 beste crypto lending-rentes-defi platformen" lezen? Juist mensen die iets doen met crypto. Mijn insteek is heel anders. Ik wil graag mensen kennis laten maken met crypto van buiten onze bubbel. En het liefst ook zonder dat ze meteen afhankelijk zijn van koersschommelingen "Rente op je geld" is zodoende een onderwerp dat mensen buiten crypto zou kunnen aanspreken.

Er komt heus nog wat extra info, maar hetgeen wat er al staat draait praktisch volledig om de ref links en zijn donatie adressen. Lijkt me dan toch duidelijk waar de prioriteit ligt en wat de opzet is.

Wie dacht je dat de topicstart van het topic Swipe card - Gratis Spotify en tot 8% cashback op je uitgave heeft gemaakt? En vervolgens de 26 pagina's ook z'n best heeft gedaan te informeren en helpen?

De refferals leveren geld op voor degene die ze gebruikt. En ja, dan houd ik er ook wat aan over. Maar voorlopig heb ik €90 voor een jaar hosting en domeinnaam betaald. Ik ga er vanuit dat ik onder de streep geen winst ga maken

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:10:
[...]

Het is 99 en geen 100, dus zit er ietjes naast. Verder is 4x 25 gelijk aan 100, dus dan volledig gelijk :)

• Gelukszoekr
sOid schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:46:
@Gelukszoekr Ik heb als test wat EUR overgemaakt naar Nexo. Dat wordt echter automatisch omgezet naar EURx stablecoin (zonder dat je dat ziet overigens). Weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Door het te tokenizen valt het dan wel weer onder die BitGo(?) insurance.

Heb jij hier een mening over?
Zoals eerder aangegeven. Ik heb NEXO nog niet gebruikt. Mogelijk dat @Mooody het weet, al denk ik niet dat hij hier EURO gestort heeft

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
wouterwouter2 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:25:
[...]

Ha, in het rood gaat het altijd sneller dan in het groen :D
haha, er zijn meer panic sellers dan panic buyers 8)7

Verwijderd

Darrell schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:07:
Ik voel dat ik leef

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hodl22 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:15:
[...]

haha, er zijn meer panic sellers dan panic buyers 8)7
Niet zo vreemd, als je zo je crypto vermogen met kleine 44% ziet verdampen.
Veel erger vind ik de mensen die zeggen 'de bottom was er nog niet' 'we moeten 75% omlaag voor we omhoog kunnen'. Wat 'n bizarre speculatie-coin is het toch geworden.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

[Afbeelding]
Altijd leuk om te betalen met een briefje die zich op de balie vanzelf oprolt 8)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

Matic lager dan ADA gisteren, BTC terug bij af.

Wat hebben we geleerd, notifications aanzetten op Twitter, dumpen na een Elon tweet, wat een markt...

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:10
Trently schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:43:
Zo zit je even een paar uur niet op te letten (ja ik werk ook nog ;) ) en dan kan BTC toch weer hard naar beneden gaan...
De MA99 op de 1H heeft het niet gehouden, hopelijk de MA50 wel. De vorige keer dat die doorbroken werd, nou ja we weten allemaal wat er zondag gebeurde...
Wickje eronder mag en candel is nog niet klaar he

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Augd9ZR6Q25JeU9tfi2rtmxDg30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EArgqoA4xBHW9aDP06UIpll.jpg?f=fotoalbum_large

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik haat het altijd als mensen zeggen 'het mag nog wel wat verder zakken', want ja, je hebt gewoon te vroeg verkocht.
Zo ik ook gisteren met ETH. Dusja, laat nog maar iets verder zakken :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• JDx

JDx

Ben ik ^

RickvN schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:22:
Ik haat het altijd als mensen zeggen 'het mag nog wel wat verder zakken', want ja, je hebt gewoon te vroeg verkocht.
Of mensen die gisteren mensen van eergisteren gingen uitlachen dat HODL toch niet zo dom was.

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Of mensen die gisteren mensen van eergisteren gingen uitlachen dat HODL toch niet zo dom was.
Het een sluit het ander niet uit. :X

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55
Van mij mag het ook nog wel wat verder zakken, verkoop altijd een gedeelte na een flinke stijging en wil daarnaast nog wat meer BTC sparen. Dat laatste is nu eenmaal makkelijker met een wat lagere prijs..

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Ach achteraf is mooi wonen heb ik gehoord....

Ik had er ook langer in kunnen blijven zitten maar de week ervoor heb ik 2x verzuimd om er wel uit te stappen en was ongeveer dezelfde gain gewoon elke keer weg. Derde keer gewoon gepakt wat ik voor ogen had en so be it. Natuurlijk is het dan zuur dat er nog een lift in zit maar dat hoort er gewoon bij.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Was niet thuis, maar zijn er mensen die iets gekocht hebben in dat rare dal?

Of werken exchanges met een vertraging/safety.

[ Voor 24% gewijzigd door JDx op 25-05-2021 13:29 ]

• niels j
  • Laatst online: 05-12-2025
PilatuS schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:58:
[...]

Ook in de categorie domme vragen waarschijnlijk: de MA is een gemiddelde prijs over een bepaalde tijd/periode. Ik heb het altijd gezien als een hulplijn. Je suggereert dat dit de lijn is die nu voor support wordt gebruikt als ondergrens. Dus zodra de prijs onder een bepaalde MA zakt, dan wordt door een algoritme dat een flinke groep gebruikt automatisch gekocht om de prijs weer op te drijven?

Dat is/wordt dan toch een self-fullfilling prophecy met die lijn: zodra hij neerwaarts loopt, dan blijft hij neerwaarts gaan en andersom. Waarom zou iemand/groep deze lijn willen gebruiken als resistance/support?

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:51

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Dit plaatje is pas af als er een walvis in gesoept is.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
Hold en bijkopen. Moon

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-01 10:51

Tijn96

In speed we trust

Mijn gevoel zegt dat de dip wel bijna aan zijn einde zit. Wellicht is dat hopium :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• PilatuS
  • Niet online
niels j schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:27:
[...]

Ook in de categorie domme vragen waarschijnlijk: de MA is een gemiddelde prijs over een bepaalde tijd/periode. Ik heb het altijd gezien als een hulplijn. Je suggereert dat dit de lijn is die nu voor support wordt gebruikt als ondergrens. Dus zodra de prijs onder een bepaalde MA zakt, dan wordt door een algoritme dat een flinke groep gebruikt automatisch gekocht om de prijs weer op te drijven?

Dat is/wordt dan toch een self-fullfilling prophecy met die lijn: zodra hij neerwaarts loopt, dan blijft hij neerwaarts gaan en andersom. Waarom zou iemand/groep deze lijn willen gebruiken als resistance/support?
Bots en traders kopen support en verkopen resistance. Het is inderdaad een self-fullfilling prophecy, maar het werkt wel :)

• JDx

JDx

Ben ik ^

niels j schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:27:
[...]

Het is toch allemaal
Twee Dee schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Dit plaatje is pas af als er een walvis in gesoept is.
Challenge accepted

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sS5weO4.png

Edit: scaled.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:41:
[...]

Het is toch allemaal
[...]

Challenge accepted

[Afbeelding]
Heb ik nou alweer een deja-vu of ?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het was zo lekker groen vanmorgen hier in Azie. Kunnen die Yanks nou niet eens gewoon lekker kopen? Elke dag hetzelfde geneuzel met die jongens :'( :>

Ach ja, over 10 jaar zijn we allemaal miljonair. Dan is de computer chip schaarste ten einde maar wachten we eindeloos op onze lambo 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 ... 101 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!