[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.187 views

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
Thommie.nl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 06:56:
De meeste oldskoolers kennen mij nog van de Bullrun van 2017, Afgezien van wat mishits; Ook vooral van mijn eigen kijk op zaken en Brute Trades met prachtige winsten, Nickname door Oldskooler @Verwijderd gekregen; The boy met the Golden Hands. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vanuit mijn waardering naar jullie toe hierbij mijn eigen view op de huidige markt en waar we staan. Ik wil jullie hier oprecht voor waarschuwen want een bearmarket is niet zomaar even de helft van je huidige Balance weg, maar deel het maar rustig door 20.
[Afbeelding]

Naar mijn mening is de Bullrun over en ik kan het ook bewijzen/onderbouwen zie bovenstaande chart.
Elke Bullrunn tot nu toe begon met een flinke WIck down, die was op 10-03-2020 naar 3000 K BTC USD. Van Daaruit is het tot en met 26-05-2200201 X 20 gegaan, en diverse Altcoins het Dubbele.
Totaal 442 Dagen. Doe je zelf een lol, Cash uit en zet de volgende datum in je agenda; 26-05-2021 Plus 442 Dagen, en koop met het geld dat je hebt uit gecasht dan weer in. Want dan begint de volgende Bullmarket weer. Ik, en een paar anderen weten wat een Cryptowinter is. Dat doet zeer.
De echte goede traders zullen de flows naar beneden kunne traden, maar kijk in de spiegel en maak zelf je keuze.

Bovenstaande is mijn view op de huidige markt, doe er je voordeel mee, of niet. Het ga jullie goed......
Moet je dat elke keer als je hier komt benoemen dat je een nickname hebt? ;) we get it the boy with the golden shower hands

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De meeste oldskoolers kennen mij nog van de Bullrun van 2017, Afgezien van wat mishits; Ook vooral van mijn eigen kijk op zaken en Brute Trades met prachtige winsten, Nickname door Oldskooler @Verwijderd gekregen; The boy met the Golden Hands. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vanuit mijn waardering naar jullie toe hierbij mijn eigen view op de huidige markt en waar we staan. Ik wil jullie hier oprecht voor waarschuwen want een bearmarket is niet zomaar even de helft van je huidige Balance weg, maar deel het maar rustig door 20.
[Afbeelding]

Naar mijn mening is de Bullrun over en ik kan het ook bewijzen/onderbouwen zie bovenstaande chart.
Elke Bullrunn tot nu toe begon met een flinke WIck down, die was op 10-03-2020 naar 3000 K BTC USD. Van Daaruit is het tot en met 26-05-2200201 X 20 gegaan, en diverse Altcoins het Dubbele.
Totaal 442 Dagen. Doe je zelf een lol, Cash uit en zet de volgende datum in je agenda; 26-05-2021 Plus 442 Dagen, en koop met het geld dat je hebt uit gecasht dan weer in. Want dan begint de volgende Bullmarket weer. Ik, en een paar anderen weten wat een Cryptowinter is. Dat doet zeer.
De echte goede traders zullen de flows naar beneden kunne traden, maar kijk in de spiegel en maak zelf je keuze.

Bovenstaande is mijn view op de huidige markt, doe er je voordeel mee, of niet. Het ga jullie goed......
En ik vond 50% al veel wat nu bij mij weg is.

Wat een opbeurende bericht zo vroeg op de ochtend! _O-

Meer dan ik dacht...

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Therapy777 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:02:
[...]

Uhm, 26-05 is vandaag. En je geeft op een daily chart een punt aan waar nog een hele berg dagen achter ligt. Heb je een chart uit de toekomst of interpreteer ik dit verkeerd?
nog mooier is dat er bij staat dat het last big drop is. als de bullrun voorbij is verwacht ik er nog een veel grotere :D (en naast de pijl van de last big drop is een nog grotere drop te zien)

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

streamnl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:48:
[...]

En ik vond 50% al veel wat nu bij mij weg is.

Wat een opbeurende bericht zo vroeg op de ochtend! _O-
Maar 50% delen door 20 is toch veel minder verlies :+

Anyway, vanmorgen ADA weer gedropt, in alle rust de ochtend door.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 26-05-2021 07:55 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023

[Afbeelding]

Anno 2021 stuur je de cryptomarkt met een tweet omhoog of omlaag.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025

[Afbeelding]

Zou dit nou zo'n crypto OG zijn waar @Verwijderd het laatst over had? Holy shit, gewoon in het wild!

100 dogecoin als ik bij jouw IRC channel mag?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:46
UniMatrix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:41:
VET op 18 cent gekocht, voor dat weer terug is :|
13 cents and counting :)

• stranger1851
komt goed !

• streamnl
  • Niet online
En ik op 0,216 :F

FOMO, BUY THE TOP!! *O* *O*

Wat heb ik inmiddels veel geleerd....

Meer dan ik dacht...

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
streamnl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:05:
[...]

En ik op 0,216 :F

FOMO, BUY THE TOP!! *O* *O*

Wat heb ik inmiddels veel geleerd....
dat doen er veel puur omdat je dan vertrouwen hebt omdat die al zoveel gegroeid is...

Bekijk mijn site: Remko.me

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb VET ook redelijk hoog gekocht maar hij laat een mooie sprint zien.

Alle proemn in n drek

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 12:34
UniMatrix schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:41:
VET op 18 cent gekocht, voor dat weer terug is :|
Begin 2018 XRP gekocht >2 :D ik wacht nog steeds en vertik het te verkopen voor het weer daarop beland is :+ goeie eerste les was dat ook, gelukkig geen groot bedrag.

• streamnl
  • Niet online
Remko.me schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:07:
[...]

dat doen er veel puur omdat je dan vertrouwen hebt omdat die al zoveel gegroeid is...
Ik weet er alles vanaf. En enkele dagen na het instappen in crypto, zo'n drop helpt ook niet mee voor groene cijfers in je PF.

En dan probeer je te switchen enzo... nee... gewoon alles in Stacking zetten.
Is voor mij beter :+

Meer dan ik dacht...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:11

Dank voor je zienswijze, en ik denk al een tijdje hetzelfde.
Die zienswijze wordt echter niet bewezen/onderbouwd met deze grafiek.

Wat je doet is aangeven wat een geschikt instapmoment is, AANGENOMEN DAT de bull nu inderdaad over is.

Maktub

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-01 12:54

[Afbeelding]

je roept nogal wat. bullrun in 2017 duurde 780 tot 850 dagen afhankelijk hoe je er naar kijkt wat de bodem was. Zelfs 2013 duurde nog langer dan de getallen waar jij mee komt. Sowieso kom je nogal over alsof je alles al weet. Bij crypto weet je nooit alles zeker.
Ik zeg niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben, gaat om de manier waarop.
Persoonlijk is mijn mening (gebaseerd op onchain data) dat we nog lang niet op het einde van de bullmarkt zitten, maar er wel grote kans dat we een mini bear krijgen zoals 2013

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-05-2021 08:14 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• JDx

JDx

Ben ik ^

streamnl schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:10:
[...]

Ik weet er alles vanaf. En enkele dagen na het instappen in crypto, zo'n drop helpt ook niet mee voor groene cijfers in je PF.

En dan probeer je te switchen enzo... nee... gewoon alles in Stacking zetten.
Is voor mij beter :+
Toen ik er zelf ook geld in ben gaan gooien weken de verschillende coins in ieder geval nog wat van elkaar af, de een ging up de ander down. Mijn grootste tegenvaller de afgelopen weken is dat alles elkaar volgt.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56

Darrell

Fiat moonboy

Iemand een 40k babe? Iemand?

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:11
Zaterdag bitcoin gekocht stond op 26k
Gisteren VET gekocht en gaat nu ook lekker...

Zal ik een adviesplan opstellen boys? 🤣🤣

Beginnersgeluk I guess maja dat is eenvoudig met zulke stijgende grafieken.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Maar...maar..... maar we zouden toch eerst naar 25k gaan 8)7 ;) ;)

• keepitfrosty
stranger1851 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:55:
[...]

Anno 2021 stuur je de cryptomarkt met een tweet omhoog of omlaag.
Tijdens de grote ICO craze was dat ook al zo. Simpel nieuwsberichtje of een tweet was voldoende voor een megapomp. Daarom had iedereen ook de "golden hands" tijdens die bull market. Je kon blind een dart pijltje gooien en de shit ging toen omhoog. Totdat de nightking om de hoek kwam kijken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 26-05-2021 08:21 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

JoebarRC schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:18:
Maar...maar..... maar we zouden toch eerst naar 25k gaan 8)7 ;) ;)
Ik hoorde steeds, naar 30 en dat is een aanloopje naar de 100.

Maar het kan nog steeds inkakken hoor, zelfs als we nu over de 40 gaan, wat ik betwijfel.

Ach heb wel meer fout :+

• streamnl
  • Niet online
@Verwijderd ik acht de kans klein... maar heeft Elon toevallig gereageerd op jouw bericht?

Meer dan ik dacht...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Of heb ik het nu gejinxed? -O-

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

Hij zijstaat klaar maar je moet nog even wat btc market order opkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 26-05-2021 08:24 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:23:
[...]

Of heb ik het nu gejinxed? -O-
Jezus, doe dat dan ook niet man. Een beetje geduld met die babe als hij gehit is, komt vanzelf wel iemand mee op de proppen. Erom vragen laat BTC schrikken.

• JoebarRC
JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:22:
[...]

Ik hoorde steeds, naar 30 en dat is een aanloopje naar de 100.

Maar het kan nog steeds inkakken hoor, zelfs als we nu over de 40 gaan, wat ik betwijfel.

Ach heb wel meer fout :+
Yep... op de 4H zou je zelfs de tekenen van een hele grote Bart kunnen zien..
Beetje gevaarlijke situatie, als we doorstoten naar 42+ is het stuk veiliger.

Ach ik heb het meestal fout ;)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Boem! *O*

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
mentalozzie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:18:
Zaterdag bitcoin gekocht stond op 26k
Gisteren VET gekocht en gaat nu ook lekker...

Zal ik een adviesplan opstellen boys? 🤣🤣

Beginnersgeluk I guess maja dat is eenvoudig met zulke stijgende grafieken.
hahahahahahahahahaha, goed verhaal 26K

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10

[Afbeelding]

Denk ik ook maar wanneer he. PF gaat richting de 50% omhoog in de laatste dagen. Ga het goed in de gaten houden en denk voor het eerst werken met een stop/loss.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• keepitfrosty
So far so good. Het drukkertje door de 40 is er in elk geval. Nu zou het mooi zijn als die 42k weer een keer kapot gaat. Lesgo!

• YES

YES

Moderator General Chat
Valar Morghulis schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:26:
[...]

Euro pair I guess? Ondersteund zijn verhaal van een beginner zijn wel :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Newbies melden bedragen in euri's

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9l_5Lj-zw2n0Bt6iJAIkcc9sIkA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y0lrr2S1YhJLTgdyZGcISmSs.jpg?f=user_large

Mooi'n groene kaars jong!

• Valar Morghulis
knakworst schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Newbies melden bedragen in euri's
Ah moet nog wakker worden. :F

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik dacht trouwens dat het merendeel in fiat zat te wachten op de voljgende dip?

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-01 15:02
knakworst schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:30:
Jup, bedankt he :P
Ik heb de buy orders maar wat hoger gezet

[ Voor 9% gewijzigd door Arfalas op 26-05-2021 08:30 ]

• Valar Morghulis
Ik kreeg FOMO gisteren rond de 36,7K. Nu twijfel ik weer, ik ga er sws uit rond de 41,3K

[ Voor 11% gewijzigd door Valar Morghulis op 26-05-2021 08:39 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst downloadt alvast 41k babe uit album@Verwijderd

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
ik vraag me wel eens af, wat er met al die "projecten" gebeurd als er geen geld meer is om de ontwikkelaars te betalen. ik neem aan dat deze mensen nu betaald worden met het geld dat uit de ICO is opgehaald, of door hun voorraad van die muntjes te verkopen. 99% van alle crypto munten is echt een project en genereerd geen inkomsten, enkele daar gelaten die echt omzet/ winst draaien. iemand daar een idee over?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Valar Morghulis schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:31:
[...]

Ik kreeg FOMO gisteren rond de 36,7K. Nu twijfel ik weer, ik ga er sws uit rond de 41,3K
Same, maar was ook meer uit verveling, gebeurde maar niks. Alles of niets, op 1,52 in ADA en op 1,72 eruit vanmorgen, met de kans op meer FOMO, maar die nam ik voor lief.

Zie het wel weer even aan, PUBG it is! 8)

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
En dan inmiddels weer x2 op matic en x1.5 op vet maar weer te weinig ingelegd.. winst is winst toch? |:(

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:44
jasper7878 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:31:
ik vraag me wel eens af, wat er met al die "projecten" gebeurd als er geen geld meer is om de ontwikkelaars te betalen. ik neem aan dat deze mensen nu betaald worden met het geld dat uit de ICO is opgehaald, of door hun voorraad van die muntjes te verkopen. 99% van alle crypto munten is echt een project en genereerd geen inkomsten, enkele daar gelaten die echt omzet/ winst draaien. iemand daar een idee over?
Zou het niet gewoon zo zijn dat er achter de vele "projecten" niet gewoon alleen maar een mooi documentje is geschreven en dat er helemaal geen ontwikkelaars zijn :? :D

• JDx

JDx

Ben ik ^

_Animal schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:33:
En dan inmiddels weer x2 op matic en x1.5 op vet maar weer te weinig ingelegd.. winst is winst toch? |:(
Te weinig ingelegd kan niet, dan kan je het ook niet missen.

Zo denk ik tenminste.

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

_Animal schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:33:
Op dit moment is alle winst mooi meegenomen. Ik zit zelf nog in BTC (short gaan op BTC durf/wil ik niet) en zoek instapmoment in BTC pairs. Had mijn gevoel moeten volgen en VET rond 220 moeten instappen maar dat is voorheen altijd mis gegaan, dus dacht deze keer verstandig te zijn. Zul je net zien :')

Gelukkig is het leed verzacht met dat ik nog een long term investment heb waarvan ik verwacht dat die in een jaartje al mijn investeringen en "gemiste kansen" in 1x teniet doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 26-05-2021 08:37 ]

• keepitfrosty
jasper7878 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:31:
Neem een kijkje naar 2017-2018 (of daarvoor). Genoeg projecten die de bear market inderdaad niet hebben overleefd oa door geen geld meer of dat het vaak gewoon gebakken lucht was al die fancy whitepapers.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Moon

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 11:20

Tijn96

In speed we trust

Gisteravond streng voor mezelf geweest. Ik zag een mooi instapmoment gisteravond maar heb met mezelf afgesproken om geen trades open te hebben staan gedurende de nacht. Dat heeft me wel wat gekost :X

achja, altijd weer nieuwe mogelijkheden

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Bierkameel schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:07:
Ik heb VET ook redelijk hoog gekocht maar hij laat een mooie sprint zien.
Doet het echt heerlijk. Gisteravond nog 1000d erbij gekocht. Direct mooie sprint omhoog.

• YES

YES

Moderator General Chat
Volume ligt nog niet eens heel hoog op de 1h. RSI begint wel vrij hoog te raken. Ben benieuwd hoe lang dit doorgeduwd wordt naar boven.

• keepitfrosty
Simon and garfunky even op stop en we gaan verder met Glenn Frey - the heat is on (foute crypto tracks)

• JoebarRC
Yep 8)7 8)7
Was echt op de korte termijn bearish dus waar dit vandaan komt?.. Ach, mijn HODL pf vind het wel leuk
Grootste fout die ik meestal maakte is geen geduld..

[ Voor 7% gewijzigd door JoebarRC op 26-05-2021 08:40 ]

• jasper7878
keepitfrosty schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:35:
[...]

Neem een kijkje naar 2017-2018 (of daarvoor). Genoeg projecten die de bear market inderdaad niet hebben overleefd oa door geen geld meer of dat het vaak gewoon gebakken lucht was al die fancy whitepapers.
inderdaad, maar ik lees hier vaak dat mensen munt X of Y voor de long term aanhouden. de levensvatbaarheid draaid er toch uiteindelijk om of een project geld genereerd... ??
nu ken ik lang niet alle projecten, maar van alle die ik ken zijn er maar 3 die echt omzet draaien...

• stranger1851
[...]

hij praat in euro's blijkbaar

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:25
ETH laat een leuke stijging zien en BTC klimpt ook weer langzamerhand op..

Kleine stapjes zijn voldoende.. Is uiteindelijk ook een grote stap :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fZmKye0k8yzXRq1KtCE-rkavEj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IrSud6YvIQOeLuwGUK1dIeVl.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
jasper7878 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:41:
[...]

inderdaad, maar ik lees hier vaak dat mensen munt X of Y voor de long term aanhouden. de levensvatbaarheid draaid er toch uiteindelijk om of een project geld genereerd... ??
nu ken ik lang niet alle projecten, maar van alle die ik ken zijn er maar 3 die echt omzet draaien...
Dat is (ingelezen) gokken op projecten die op de lange termijn overleven en dus niet omvallen door een bear market, in de hoop dat het echt iets blijvends is en/of heel groot wordt. Als je er 5 hebt die je vasthoudt en er gaat er 1 x10 of meer, dan heb je je inleg alweer dubbel terug. De realiteit is vaak echter dat 0 van die 5 x10 zal doen op de lange termijn :+

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
[...]

Dat is juist de reden waarom ze het long-term vasthouden. omdat ze denken dat die munten long term omzet gaan draaien en dus geld gaan binnen halen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Klimpt

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:44
Ik zit te wachten tot mijn geld binnen is op kraken...

gisteren al willen kopen, stond de DOT op 16 euro en n beetje, nu tikt hij de 20 euro bijna aan :(

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 08:09
Zijn er pilletjes tegen FOMO op dagen als deze?

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 09:29
Hier vooral veel getrade en de laatste tijd hodl gedaan en hodl zou mij veel meer opleveren op de optionele swing trades na.

Is voor iedereen anders natuurlijk ik ben absoluut geen winstgevende trader :)

Matic verkocht op 0,35 , Doge 2 cent en dit zijn maar een paar voorbeelden. Als ik ze had gehold was dit beter geweest.

Mijn echt winstgevende project waar ik ook echt heb gehold was Trias op kucoin ruim 20x uitgehaald en weer goedkoper terug gekocht met de dip.

Heb alleen voor mezelf nu wel echt een doel gezet qua PF waarbij ik 75% toch echt uitcash opnieuw en tevreden ben. Gotta love magic internet money.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-01 16:25

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:35:
[...]

Te weinig ingelegd kan niet, dan kan je het ook niet missen.

Zo denk ik tenminste.
Kan zéker wel. Ik was voor de eerste dip naar FIAT gegaan met nul verwachting dat ADA nog onder de 1 EUR grens zou gaan dippen. Ik was daar totaal onvoorbereid toen ik weer ging kopen (onderweg naar werk op de fiets, lichte panic omdat mijn limit order telkens nét niet werd gehit en de boel weer omhoog schoot :X ). Ik had teveel BTC en had achteraf meer ADA willen kopen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Even een dagje geen tijd gehad om hier te kijken.. gaan we gelijk moon.. boodschap is duidelijk. Ik zal wat vaker wegblijven voor jullie ;)

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Ken. schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:53:
[...]

Kan zéker wel. Ik was voor de eerste dip naar FIAT gegaan met nul verwachting dat ADA nog onder de 1 EUR grens zou gaan dippen. Ik was daar totaal onvoorbereid toen ik weer ging kopen (onderweg naar werk op de fiets, lichte panic omdat mijn limit order telkens nét niet werd gehit en de boel weer omhoog schoot :X ). Ik had teveel BTC en had achteraf meer ADA willen kopen.
Je kan toch nooit teveel BTC en te weinig ADA hebben :?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• keepitfrosty
[...]

Zekers, maar dat is soms ook de gok natuurlijk. Een project moet daadwerkelijk iets gaan leveren en dan kan het omzet genereren beginnen afhankelijk van het doel van het project. Je "investeert" nu soms alleen al ver daarvoor. Daarom is het ook belangrijk om je goed in te lezen en de ontwikkelingen bij te houden. Pushen de devs genoeg updates etc. Verschil met 2017 is dat veel projecten die al langer draaien inmiddels wat hebben. Toen was het bijna alleen maar fancy whitepapers met 0,0 aan product. Uiteindelijk gaat dit net als de internet boom denk ik zo. 90% van crypto gaat de eindstreep niet halen.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28
Ik wil geld op Binance zetten maar elke keer geeft ie een fout aan maar registreert hem blijkbaar wel..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wk5L73k7bnQK8k-oogrwrCXFwec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8sv5eXNAWUelH8xS668wlnf.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker irritant weer |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• keepitfrosty
catchingfire schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:48:
propofol

• jasper7878
keepitfrosty schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Zekers, maar dat is soms ook de gok natuurlijk. Een project moet daadwerkelijk iets gaan leveren en dan kan het omzet genereren beginnen afhankelijk van het doel van het project. Je "investeert" nu soms alleen al ver daarvoor. Daarom is het ook belangrijk om je goed in te lezen en de ontwikkelingen bij te houden. Pushen de devs genoeg updates etc. Verschil met 2017 is dat veel projecten die al langer draaien inmiddels wat hebben. Toen was het bijna alleen maar fancy whitepapers met 0,0 aan product. Uiteindelijk gaat dit net als de internet boom denk ik zo. 90% van crypto gaat de eindstreep niet halen.
zou denk wel goed zijn voor de markt als al die pulp doodbloed. ik zit gelukkig redelijk diep in een winst gevend project.

• Pelox
Khaelos schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:59:
Ik wil geld op Binance zetten maar elke keer geeft ie een fout aan maar registreert hem blijkbaar wel..[Afbeelding]

Duurt altijd even.. ik denk dat je het nu 3x krijgt.

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

catchingfire schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:48:
Elke benzo zo'n beetje :9

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik wil geld op Binance zetten maar elke keer geeft ie een fout aan maar registreert hem blijkbaar wel..[Afbeelding]

whale alert!!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Aslanboy1905
  • Niet online
LINK groeit toch weer het hardst in mijn PF. Wat een baas!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28
Pelox schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:59:
[...]

Duurt altijd even.. ik denk dat je het nu 3x krijgt.
Heb heel m'n bank app niet geopend dus lijkt me sterk :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Mooody

Mooody

elmoody

Aslanboy1905 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:00:
LINK groeit toch weer het hardst in mijn PF. Wat een baas!
LINK is in een week van $52 naar $20 gegaan. Niet echt bazenwerk toch? :/
Maar wel een van de coins met een goed verhaal, deze krabbelen altijd wel snel weer op :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:55:
Even een dagje geen tijd gehad om hier te kijken.. gaan we gelijk moon.. boodschap is duidelijk. Ik zal wat vaker wegblijven voor jullie ;)
We tikten 40.7k aan. Toen kwam jij hier, nu staan we net op 40.4k en begint zich op de 1h chart een kleine rode kaars te vormen.
Man, man, man..

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-01 07:10

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Klimpen, klimpte, wij hebben geklimpt. Niks mis mee toch?

Of zou het klimpen, klampte, geklompt zijn? :?

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• YES

YES

Moderator General Chat
VERINGTENTJE schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:03:
[...]

Klimpen, klimpte, wij hebben geklimpt. Niks mis mee toch?

Of zou het klimpen, klampte, geklompt zijn? :?
Ik ken iemand die heeft Klump als achternaam.

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
gaizka schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 07:13:
We lijken de dip van afgelopen weekend definitief achter ons gelaten te hebben!
Definitief? Joh, 1 flashcrash er overheen en we staan weer op 35 k $.

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:03

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het zou mij trouwens niks verbazen als de whales nog een genadeklap willen geven, denk dat velen nu toch long leveraged gokken..

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Ik wacht nog even geduldig op die flashcrash, en anders weer instappen wanneer altseason weer beetje op gang komt.

*probeert FOMO in te houden*

[ Voor 12% gewijzigd door Therapy777 op 26-05-2021 09:07 ]

• Richh
  • Laatst online: 21-01 11:23
GoeieMOON!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pelox
YES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:03:
[...]

We tikten 40.7k aan. Toen kwam jij hier, nu staan we net op 40.4k en begint zich op de 1h chart een kleine rode kaars te vormen.
Man, man, man..
Ik ben weer weg!! Moon!

Zero.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26

WhySoSerious

Be the change.

Wedden dat we straks weer gewoon naar de 39,4K dumpen?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Zo weinig? Show eens wat dedication man!

:D

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Je kan toch nooit teveel BTC en te weinig ADA hebben :?
Waarom niet? Mijn BTC deel in mijn PF is nu nog nagenoeg hetzelfde waard en ADA is bijna verdubbeld.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025

Je vergeet minstens 2 nullen, dan moet het lukken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:11
[...]

Ruuuustig.... bitcoin stond toch op 26K? Als ik het verkeerd vertel prima maar hoor het dan graag ;)

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
mentalozzie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Ruuuustig.... bitcoin stond toch op 26K? Als ik het verkeerd vertel prima maar hoor het dan graag ;)
Ze praten hier altijd in Dolla Dolla bills y'all. Één keer over euro's praten en iedereen en zijn moeder is getriggered.

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-12-2025
Blijf het oneerlijk vinden, PF was 50% down, inmiddels weer 50% up maar toch sta ik nog lager dan een week geleden.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

StevenzeN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:13:
[...]

Ze praten hier altijd in Dolla Dolla bills y'all. Één keer over euro's praten en iedereen en zijn moeder is getriggered.
En terecht. Crypto is al een verknipte en onduidelijke wereld, dan moeten we het niet nog erger gaan maken.

• Valar Morghulis
mentalozzie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Was nog niet wakker, was vergeten dat er ook nog euro's bestonden. Sorry O+

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25

me1299

$ondertitel

Mijn sell order voor ADA is vannacht geraakt. Nu mag het boeltje weer instoren aub.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• mannetje19
  • Laatst online: 22-01 12:45
TalentedMrRiple schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:15:
Blijf het oneerlijk vinden, PF was 50% down, inmiddels weer 50% up maar toch sta ik nog lager dan een week geleden.
Hier ook nog wat verlies. Maar ETH is bijvoorbeeld -50% gegaan en "nog maar" +30% omhoog....Aangezien ik deze hoog had gekocht is het nog even wachten of bijkopen....

• Valar Morghulis
Ik ben uitgestapt op 40,6K, zou nog best eens doorkunnen stijgen richting de 42K. Verwacht na dit runnetje wel een pullback richting de 38,5K. Heb in die regionen ook weer buy orders geplaatst.

• Mooody

Mooody

elmoody

mannetje19 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:21:
[...]

Hier ook nog wat verlies. Maar ETH is bijvoorbeeld -50% gegaan en "nog maar" +30% omhoog....Aangezien ik deze hoog had gekocht is het nog even wachten of bijkopen....
Kan eenvoudig nog een keer -50% vanaf deze prijs hoor. Heel risky wanneer je op die grote groene dildo's bent ingestapt. Gewoon DCA bijkopen als je nog wat fiat er voor over hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 26-05-2021 09:24 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

me1299 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:17:
Mijn sell order voor ADA is vannacht geraakt. Nu mag het boeltje weer instoren aub.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

TalentedMrRiple schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:15:
Maar dat klopt toch.
100 - 50% = 50
50 + 50% = 75

XRP = trash

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Mr_Ripple schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Maar dat klopt toch.
100 - 50% = 50
50 + 50% = 75
Zijn jullie breurs?

• Mooody

Mooody

elmoody

Denk het wel. Heb een foto van hun ouders gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://ripplecoinnews.com/wp-content/uploads/2019/05/David-Schwartz.jpg

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-01 19:57
Ken. schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Waarom niet? Mijn BTC deel in mijn PF is nu nog nagenoeg hetzelfde waard en ADA is bijna verdubbeld.
Zo mag je er in mijn ogen niet meteen naar kijken, dat is achteraf praten... Je heb toen de beslissingen gemaakt om het zo te doen met de informatie die je toen had en dat pakt niet altijd zo uit als je wilt. Een aantal dagen stroomden de alts compleet leeg en leek BTC gewoon een wat betere investering en om dan achteraf te roepen dat je niet de goede beslissing maakt is jezelf voor de gek houden, "results oriented" noemen ze dat. Het is veel beter om te kijken hoe je die beslissing toen hebt gemaakt, met welke beweegredenen etc. ongeacht het resultaat wat er uitkomt, daar heb je immers geen invloed op..

Ik zie dit best wel vaak voorbij komen hier en op deze manier ben je alleen tevreden als je op het goede moment in de juiste coin hebt geinvesteerd die op dat moment een lucky moonshot maakt en denk je alleen maar " had ik maar, had ik maar".
Als je een beslissing maakt waar je zelf achterstaat en research etc. hebt gedaan kun je ongeacht het resultaat tegen jezelf zeggen "Ik heb op dat moment de beste beslissing gemaakt met de informatie die toen beschikbaar was, meer kan ik gewoon niet doen" want het resultaat kun je niet beïnvloeden, tenzij je een echte whale bent natuurlijk >:) >:)
Pagina: 1 ... 106 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!