Het begint op Formula E te lijken, wat naar mijn mening niet goed is - FE lijkt alsof ze teveel slechte computergames hebben gekeken.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:23:
Dat replay geluidje gaat mij achtervolgen in mn dromen denk ik

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het begint op Formula E te lijken, wat naar mijn mening niet goed is - FE lijkt alsof ze teveel slechte computergames hebben gekeken.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:23:
[ Voor 6% gewijzigd door OcGuru op 22-05-2021 15:26 ]
Bl44t
Timing.OcGuru schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:25:
Waarom staan er altijd van die grote schermen voor de rijders als ze in de auto zitten?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je bedoelt die dataschermen?OcGuru schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:25:
Waarom staan er altijd van die grote schermen voor de rijders als ze in de auto zitten?
"When you grow up your heart dies"
Kan er nu niét meer op lettenJasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:23:
Ik dacht dat ze dan nog snel de laatste aflevering van Dr. Phil en As the World Turns konden kijken
Voor analyse van hun ronden etc. Data zegt het al.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft ie ergens een shortcut genomen over een terrasje ofzo?Sir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:23:
Ook apart:
[Afbeelding]
Twee ontbrekende minisectoren bij VET.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 22-05-2021 15:30 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
niet veel motorvermogen nodigVos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:30:
Poeh Sainz. Waarom doet Ferrari hier zo goed mee? Heb ik iets gemist?
Ik zou het doen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 22-05-2021 15:31 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja. LightspeedVidaR-9 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:32:
Jeetje Max.. Kan het nog harder dan dit..
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Zal wel moeten voor Q3 moet er nog wel 3 of 4 tiende af.VidaR-9 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:32:
Jeetje Max.. Kan het nog harder dan dit..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Die zitten denk ik niet op die van RBR hier.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:33:
Of Mercedes doet dit zodat ze de schuld aan de flexy wings kunnen geven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ferrari heeft toch geen flexiwings? Of ze worden verrast door de pace van Ferrari en staan nu opeens P5 en 6.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:33:
Of Mercedes doet dit zodat ze de schuld aan de flexy wings kunnen geven.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Betwijfel ik.. Veel meer ruimte is er niet meer. Was perfecte ronde.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:33:
[...]
Zal wel moeten voor Q3 moet er nog wel 3 of 4 tiende af.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mwah.. zaten wel een aantal gele mini-sectoren tussenVidaR-9 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Betwijfel ik.. Veel meer ruimte is er niet meer. Was perfecte ronde.
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-05-2021 15:36 ]
Die heeft Ferrari wel, maar volgens mij is het effect hier nihil.Maarten_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Ferrari heeft toch geen flexiwings? Of ze worden verrast door de pace van Ferrari en staan nu opeens P5 en 6.
Volgens mij Ferrari ook, ook Alfa en Alpine.Maarten_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Ferrari heeft toch geen flexiwings? Of ze worden verrast door de pace van Ferrari en staan nu opeens P5 en 6.
Tijd verbeterenSkidmarks schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:36:
Waarom gaat VER nu weer naar buiten?
Bandjes alvast voorbereiden voor de race?Sir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
Soms vraag ik me toch ook af waarom VER nu weer naar buiten gaat. Het is en blijft een risico om hem niet in de muur de plempen en dan gaat je Q3 poging.
Ik dacht net precies hetzelfde jaSir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
Soms vraag ik me toch ook af waarom VER nu weer naar buiten gaat. Het is en blijft een risico om hem niet in de muur de plempen en dan gaat je Q3 poging.
tijd verbeteren en in de flow blijven voor q3Skidmarks schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:36:
Waarom gaat VER nu weer naar buiten?
Maar waarom? Hij haalt al zo goed als zeker Q3. En dan pas gaat je tijd echt er toe doen.
Wellicht wat minimale/toegestane setup wijzigingen testen voor Q3?Sir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:36:
Max met een nieuw setje. Daar lijkt dus nog meer in te zitten.
edit: Op de radio. Team denkt dat ze veilig zitten, banden zijn om van te leren.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Geen flauw ideeSir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Maar waarom? Hij haalt al zo goed als zeker Q3. En dan pas gaat je tijd echt er toe doen.
iets met wifi bereik midden in de stad?Viswinkel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
Waarom zijn die onboards zo slecht?
[ Voor 40% gewijzigd door LA-384 op 22-05-2021 15:39 ]
Ja als toeschouwer geeft je stiekem dat wel de zenuwen.Sir_Lion schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
Zou juist goed moeten zijn. 5g alles
Hee veel gebouwen die het signaal verstorenViswinkel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:37:
Waarom zijn die onboards zo slecht?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daarnaast hoge hekken van metaal... Iets met Faraday enzo. (Ookal is het niet volledig overkapt, het heeft alsnog invloed!).
Meest prestigieuze race van jet jaar en een paar extra kastjes ophangen is te veel moeite.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eerst zien dan geloven, Bottas zit er wel dicht bij.Dentist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:39:
HAM lijkt toch wel echt moeite te hebben..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Idd. Al die extra brandstof gaat er nu uit.
Nee was afgesproken. Max reed om wat dingen te proberen voor Q3.vliegnerd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:42:
Max wordt tijdens zijn snelle ronde de pits ingevraagd, terwijl PER erachter zit met een snelle ronde... Probleempje?
true, maar ik betwijfel of hij het er in Monaco zo op aan zou laten komen.. Juist het feit dat Bot wel snel is, geeft te denken.Vos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:41:
[...]
Eerst zien dan geloven, Bottas zit er wel dicht bij.
Ja, het is nog niet wat ik er van had verwacht/gehoopt. Norris is wel indrukwekkend bezig.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:42:
En dat was Ricciardo. Gedeclasseerd op zijn beste kwalificatie circuit...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq