Weer iets met die brandstof net als twee jaar geledenJelmer93 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:42:
Hoe kan Ferrari nu opeens zo veel tijd goed gemaakt hebben tov Redbull en Mercedes?
Goed in de langzame bochten, daar heb je er hier veel van.Jelmer93 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:42:
Hoe kan Ferrari nu opeens zo veel tijd goed gemaakt hebben tov Redbull en Mercedes?
VAN LINKS! NAAR RECHTS!nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:43:
#@#@$ Jumbo reclame.. [Mute]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tutududurudu...nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:43:
"When you grow up your heart dies"
Als Hamilton nu pole pakt dan is het wel duidelijk dat Mercedes net zoveel overheeft als jaren terug toen ze expres langzamer gingen dan ze konden. Dan hoef je de rest van het seizoen niet meer serieus te nemen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Vlak voor het zwembad inderdaad. Of bij de tunnel uitgang
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ben ik de enige die bij flexiwings aan Libresse moet denken?Maarten_E schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:34:
Ferrari heeft toch geen flexiwings?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ric begint te lang te duren.
En voor Rai en Alo wordt het ook tijd om plaats te maken voor nieuw talent.
En voor Rai en Alo wordt het ook tijd om plaats te maken voor nieuw talent.
Ja hoorde ik ook, maar Max leep oprecht verbaasd tijdens het "box box". Nou ja, scheelt weer een rondje rondrijden op de bandjes, die je dan weer in de race kan gebruiken.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Nee was afgesproken. Max reed om wat dingen te proberen voor Q3.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Straks in Q3 niet te lang wachten met een goede ronde. Zal me niks verbazen als iemand z’n auto in de muur veegt straks.
En kansje op regen..Viswinkel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:44:
Straks in Q3 niet te lang wachten met een goede ronde. Zal me niks verbazen als iemand z’n auto in de muur veegt straks.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Denk dat je daar zeker een punt hebt. Zat er iets 5 tiende achter of niet?Zorro schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:44:
Als Hamilton nu pole pakt dan is het wel duidelijk dat Mercedes net zoveel overheeft als jaren terug toen ze expres langzamer gingen dan ze konden. Dan hoef je de rest van het seizoen niet meer serieus te nemen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vettel deze keer wel boven Stroll

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan je die dan muten met je afstandsbediening? Mag ik het merk en type van die afstandsbediening zodat ik hem op mijn collega's en buren kan proberen?
btw - LEC/MAX/SAI/NOR/RUS.. d'r zitten mooie F1 jaren aan te komen..
Allemaal van links naar recht, Max wordt kampioen!!!
Naar links…. Naar recht…..
(Rot reclame, nu heb ik de hele dag dit deuntje weer in mijn kop)
Naar links…. Naar recht…..
(Rot reclame, nu heb ik de hele dag dit deuntje weer in mijn kop)
Dan weet je nu 100% zeker dat ze in Q1 en Q2 meer benzine meenemen dan in Q3.Zorro schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:44:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Samen met het songfestival feest van de wansmaak....nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:43:

Is de eerste keer dat het me niet boeit wie er 1.2.3 wordt als er maar geen Mercedes bij zit. 🤭
Daarom kan je beter tijdens de quali al aan het bier gaan...XIIITD schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:47:
Samen met het songfestival feest van de wansmaak....
Kom op, Hamilton op P6 zou mooi zijn.
psst...je hoeft er niet naar te kijken.XIIITD schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:47:
[...]
Samen met het songfestival feest van de wansmaak....
Ik hoop toch dat Doornbos meegaan naar de nieuwe zender. 
Ze gaan echt zo kort langs die muur af, zo kort durf ik nog niet eens te file parkeren.
Ze gaan echt zo kort langs die muur af, zo kort durf ik nog niet eens te file parkeren.
Als max er maar minimaal 2 plekken voor staatDoubleDutch schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:48:
Is de eerste keer dat het me niet boeit wie er 1.2.3 wordt als er maar geen Mercedes bij zit. 🤭
Even Kijken of iedereen nu in zijn/haar hoofd het deuntje hoort.
Tutududududuuu, tutudududu
Prettige q3!
Prettige q3!
Voorzichtige voorspelling: geen Mercedes in top 3
Waiting on the world to change
VER geef BOT geen tow...
Gelukkig dat ik zo slechthorend ben dat ik dergelijke dingen gewoonweg niet onthoud.albino71 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:48:
Prettige q3!
Doe maar - MAX / SAI / PER / LEC / BOT / HAM
Welk deuntje? Op het moment dat Olav Mol "reclame" zegt, druk ik op de "mute"-knop.albino71 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:48:
Waarom kijken we nu alleen naar Hamilton, die heeft de hele Q nog niks gepresteerd. Waardeloze regie
Doorstrepen wat niet van toepassing is?Dentist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:49:
Doe maar - MAX / SAI / PER / LEC / BOT / HAM
Ik ben benieuwd wie je verwacht in de muur.Viswinkel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:44:
Max paars S1, 18.4
Dit is wel serieus een van de spannendste kwalificaties die ik heb gezien. Zeker als het droog is!
Gewoon 5 mannen die pole kunnen pakken..
Gewoon 5 mannen die pole kunnen pakken..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Max 1:10.576
[ Voor 8% gewijzigd door DoeEensGek op 22-05-2021 15:51 ]
Net scheelde het niet veel of het was VER...HollowGamer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:50:
[...]
Ik ben benieuwd wie je verwacht in de muur.
Wat is de regie in godsnaam aan het doen?
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max mag meteen naar binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regie die Bottas gaat timen NA zijn rondje

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Gio en Vettel netjes hoor.
Nog een paar spannende minuten..
Nog een paar spannende minuten..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
HAM verliest 4-tienden in S1.
HAM heeft echt een extra opwarmrondje nodig.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Over de radio:
Max is nog steeds blij met drie ronden voor zijn tweede run. Hij zit dus op zeer weinig brandstof.
Max is nog steeds blij met drie ronden voor zijn tweede run. Hij zit dus op zeer weinig brandstof.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
Twijfel of die tijd genoeg is.
Ferrari gaan voor P1 /P2
Sowieso schrijf je zo!
Eensch.tweakduke schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:52:
Twijfel of die tijd genoeg is.
Wow LEC wat is dit?
Ik heb nog nooit een F1 topic gezien waar iemand niet deze comment plaats.Maurice079 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:51:
Wat is de regie in godsnaam aan het doen?
Wat gaat dan precies mis? Ben juist erg blij met de onboards.
Poeh LEC gaat hard hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
It's me, Leclerc
1.2 - dat moet verkeer zijn.
Laten een halve outlap van Bottas zien terwijl er vanalles gebeurt op de track...HollowGamer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Ik heb nog nooit een F1 topic gezien waar iemand niet deze comment plaats.
Wat gaat dan precies mis? Ben juist erg blij met de onboards.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Poehh wat een ronde van LEC zeg.
- tweakduke
Kijk Max dit keer in de Ferrari sandwich. Bottas komt dicht bij.
Nou spannende 2e run dadelijk.
Nou spannende 2e run dadelijk.
Die MERCS krijgen de banden gewoon niet op tijd warm.
Dan gaat RB het afleggen, met Perez die zo ver weg staat.plizz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:54:
Het wordt op basis van pitstopstrategie wie gaat winnen.
Verstappen verliest gewoon bijna 4/10 in sector 2. Bizar zeg!
Perez gaat weer teleurstellen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Max verliest dus bijna 4 tiende in s2 op LEC, dat is wel veel. Je zag hem daar wel 'glijden'.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 22-05-2021 15:55 ]
Nu nog zon rondje van Max, maar zonder de glijpartij in S2
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Perez lijkt toch weer tegen te vallen im de quasi.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik klaag niet met de uitslag tot dusver, al had ik liever Sainz of Norris op P1 gezien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max wil een evt geel/rode vlag voor zijn
Had een flink overstuur momentje in die sector, dus daar zit nog rek inMaurice079 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:54:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Daar had ie toch ook een momentje?Maurice079 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:54:
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
Max als eerste.
Als Ferrari nu nog eens een echte motor weet te bouwen, dan kunnen ze het gevecht met Mercedes aan. Zou voor de spanning wel leuk zijn.
De Aero is duidelijk goed
De Aero is duidelijk goed
Nieuw setjes softs.. nou, let's go!
Ik gun LEC absoluut die pole. Heeft tijdens het zeer moeizame vorige seizoen nooit verzaakt en altijd het maximale uit die trekker gehaald
Voor het kampioenschap is het gunstig dat HAM verder naar achteren staat. Maar een pole en overwinning voor VER zou wel lekker zijn.
Kom op SAI, even die Mercs eruit tikken!
Waiting on the world to change
Ben ik de enige die het weer verdacht vindt dat FER ineens weer 2-3 tiende pakt op de rest?
GioHollowGamer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:50:
[...]
Ik ben benieuwd wie je verwacht in de muur.
Of de rest is gewoon echt heel veel beterKoning-Admiraal schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:55:
Perez gaat weer teleurstellen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nope, daarom hoop ik dat LEC eruit wordt gepikt voor een algehele controle van de wagen.Cowamundo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:56:
Ben ik de enige die het weer verdacht vindt dat FER ineens weer 2-3 tiende pakt op de rest?
:heart: die honda motor..
JaCowamundo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:56:
Waar is die live timing???
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is het niet...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.