PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Gebruik je dan wel DRS?pinda powerrr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Ze doen daar even 270km/h op het rechte stuk, dat haal ik op de A12 niet eens
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, Hamilton in de muur.renzo4000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:47:
[...]
En HAM op 1 Max op 4? .... hoop het toch niet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dure Race Spullen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Achterlijke reactie

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
No fun allowed!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Vangrail hoop ik dat je bedoelt? Hoewel muren in Monaco niet ver weg zijn inderdaad haha
Vooral Mazepin p19; unexpectedJasphur schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:49:
Haha die “unexpected results”. Mooi man
No matter the age, never lose the Kramer inside
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
It’s taken me three years, but I’ve suddenly been struck with the realisation that @danielricciardo’s Monaco celebration was in tribute to the statue of the diver at Piscine. pic.twitter.com/2ZxhKCSOfY
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 20 mei 2021
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 20-05-2021 15:54 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Jawel, bij Nouvelle Chicane ligt er een 'virtuele'hoevenpe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:54:
Voordeel is wel dat hier geen gezeik is over track limits...
Taking one for the team!djmelvee schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:55:
Oei, MSC er eerder af dan MAZ.
Waiting on the world to change
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
No matter the age, never lose the Kramer inside
- DaniëlWW2
- Niet online
auto staat in de uitremzone uitkomen tunnel, lijkt mij niet verstandig
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Als je met 250+ de tunnel uit komt tetteren en je remmen doen het ineens niet meer, dan heb je een uitdaging. Dan staat daar ook nog een auto dus dat is gevaarlijk.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:56:
Zal te veel puin op de baan liggen...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zolang Pirelli dit maar niet aangrijpt als smoes om bij komende races NOG hardere bandjes mee te nemen...tweakduke schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:58:
Schumacher had inderdaad de band al lek voor hij de vangrail in ging. Nou ja dat was het voor vandaag
Even terug naar Leclerc in 2018: YouTube: 2018 Monaco Grand Prix: Race Highlightsasing schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Als je met 250+ de tunnel uit komt tetteren en je remmen doen het ineens niet meer, dan heb je een uitdaging. Dan staat daar ook nog een auto dus dat is gevaarlijk.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vriendin met kindloekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:00:
Max kan weer naar huis, naar vrouw met kind.
Gelukkig verzorgde Hartley daar de oplossing voor Leclerc z'n "uitdaging"StefanVerkerk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Even terug naar Leclerc in 2018: YouTube: 2018 Monaco Grand Prix: Race Highlights
Oke nog eentje dan, maar dan ook echt de laatsteJasphur schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:01:
@G_Dragon nog eentje om het af te leren?
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- HAM
- VER
- LEC
- BOT
- SAI
- PER
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja, doe HAM maar een keertje niet op pole. Die heeft er al genoeg op z'n lijstje staan.renzo4000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:08:
een gokje voor de zaterdag:
of een willekeurige andere volgorde natuurlijk
Ik weet dat Mercedes echt heel sterk is in kwalificatie, maar ik geef Ferarri zeker een kans op een “podiumplek” bij de Qrenzo4000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:08:
een gokje voor de zaterdag:of een willekeurige andere volgorde natuurlijk
- HAM
- VER
- LEC
- BOT
- SAI
- PER
Ik denk dat VER op pole staat, die gaat vanavond en morgen nog even op de sim thuis.renzo4000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:08:
een gokje voor de zaterdag:of een willekeurige andere volgorde natuurlijk
- HAM
- VER
- LEC
- BOT
- SAI
- PER
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als ik hem was zou ik op Kelly gaan.loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Ik denk dat VER op pole staat, die gaat vanavond en morgen nog even op de sim thuis.
Volgens mij is het juist Albon die hard gaat werken op de sim, op de thuisbasis van RBR.
Lekker hoor, thuiswerken.Spotmatic schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Als ik hem was zou ik op Kelly gaan.![]()
Volgens mij is het juist Albon die hard gaat werken op de sim, op de thuisbasis van RBR.
ping 127.212.23.124
Zit Horner weer achter het stuur?

Waarom heb ik het gevoel dat we hier ietwat context bij kunnen gebruiken?
Bron: https://verstappen.com/nl/article/12062/Max vervolgt: “We zijn te langzaam, en niet een beetje. We zullen echt wat snelheid moeten vinden. Iedereen heeft last van verkeer dus moet je naar optimale rondetijden en sectortijden kijken en daar zijn we te langzaam. Het voelde ook niet goed tijdens het rijden. Normaalgesproken voel ik me comfortabel in de auto en kom ik snel op snelheid, maar nu duurt het te lang en is het niet hoe ik het graag wil. Tot dusver is dit het lastigste weekend.”
Verstappen race 2016 repeat

Testing, one, two ...
Halverwege dit seizoen komen ze met het antwoord dat er een correlatieprobleem was...Woudloper schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:10:
De vraag is dan waar RBR ineens zoveel snelheid heeft verloren en waar Ferrari het heeft gewonnen. RBR is nou niet een team die stil zit met ontwikkelen.
Testing, one, two ...
De weg maakt op een gegeven moment inderdaad een knik naar links. En het is inderdaad de bocht voor de hairpin.Sir_Lion schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:04:
[...]
Misschien linksaf bij bocht 5? Maar is bocht 5 niet die bocht voor de hairpin? Dus een muur rechtdoor en een muur rechts met een vluchtweggetje links?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Voordat de vrije trainingen gereden worden krijgen de saftey en medical car een kans om even “los” te gaan en het circuit te verkennen. In die foto zie je de medical car net even iets te enthousiast de curb heeft genomen bij het zwembaddjmelvee schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Waarom heb ik het gevoel dat we hier ietwat context bij kunnen gebruiken?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat ziet er niet fijn uit nee. Hij was ook steeds aan het klagen over de balans.talkatoo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:58:
Max pole? ik denk het niet. Of er moet nog veel veranderen morgen.
[...]
Bron: https://verstappen.com/nl/article/12062/

Mercedes was ook constant sneller in S2 en S3. Als RBR deze problemen niet snel opgelost krijgt, durf ik wel te concluderen dat dit seizoen heel rap als een nachtkaars uitgaat. Dan is Mercedes (zoals voorgaande jaren) op elk gebied superieur.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:50:
[...]
Dat ziet er niet fijn uit nee. Hij was ook steeds aan het klagen over de balans.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Max hier niet kan winnen, dan is het gewoon wel voorbij dit seizoen.Maurice079 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:55:
[...]
Mercedes was ook constant sneller in S2 en S3. Als RBR deze problemen niet snel opgelost krijgt, durf ik wel te concluderen dat dit seizoen heel rap als een nachtkaars uitgaat. Dan is Mercedes (zoals voorgaande jaren) op elk gebied superieur.

Toch vast de juiste achtervleugel gemonteerd.Woudloper schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:10:
De vraag is dan waar RBR ineens zoveel snelheid heeft verloren en waar Ferrari het heeft gewonnen. RBR is nou niet een team die stil zit met ontwikkelen.
Verwijderd
Misschien dat ze bij Ferrari weer aan het sjoemelen zijn..Woudloper schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:10:
Maar wel werk aan de winkel.
Dan wordt het inderdaad wel spannend, maar gelukkig is het risico op dit circuit voor iedereen hoog. Hamilton kan ook een foutje maken/in de chaos komen. Dan is winst niet nodig.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:25:
[...]
Als Max hier niet kan winnen, dan is het gewoon wel voorbij dit seizoen.
Max wordt gewoon de schlemiel van de F1... Het grote talent dat het nooit waar heeft kunnen maken...DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:25:
[...]
Als Max hier niet kan winnen, dan is het gewoon wel voorbij dit seizoen.

Echt, gvd... Dit gebeurt echt veel te vaak bij RBR... Vergeet dat kampioenschap maar weer...d-vine schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:56:
RBR heeft al aangegeven ze met de setup de verkeerde kant op zijn gegaan.
Maar wel werk aan de winkel.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Albon maar weer vervangen in die sim in Milton Keynes dan. Die zit daar echt te knoeien. Gelukkig kunnen ze bijna 40 uur naar de data gluren en simuleren.Wok schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Max wordt gewoon de schlemiel van de F1... Het grote talent dat het nooit waar heeft kunnen maken...
[...]
Echt, gvd... Dit gebeurt echt veel te vaak bij RBR... Vergeet dat kampioenschap maar weer...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Gat van 0.4 lijkt me wel wat royaal, ik durf iig nog niet te dromen over een Ferrari op de eerste rij zaterdag..
- DaniëlWW2
- Niet online
Mechanisch lijkt die auto inderdaad wel lekker te gaan. Ze missen wat vermogen en aerodynamisch zijn ze ook echt niet in de buurt van Mercedes of RBR, maar ik neig ze steeds meer te plaatsen als het derde team, net voor McLaren.Grimmie187 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:07:
Dat Ferrari er goed bij zou zitten in Monaco was wel te verwachten aangezien de auto dit jaar best goed is in langzame bochten en tractie.
Gat van 0.4 lijkt me wel wat royaal, ik durf iig nog niet te dromen over een Ferrari op de eerste rij zaterdag..
Maar als het nog goed komt met RBR en Max op pole staat, nou mij hoor je niet klagen over Leclerc en Sainz op P2 en P3.
Heeft denk ik weinig met Albon te maken. Ik denk dat Red Bull hun auto's gewoon lastig af te stellen zijn omdat ze zo op de rand zitten. Het is dat Verstappen ook zo goed is in afstellen en het ook leuk lijkt te vinden, want anders zag het er waarschijnlijk heel wat minder uit. Maar nu moeten we hopen dat ze het fixen. Vaak fixen ze het ook wel en die extra dag helpt. Het enige dat misschien nog in de weg zit is dat Verstappen waarschijnlijk niet zo vaak meer naar de fabriek kan vanwege corona en het dus niet altijd zelf kan doen. Want ergens moet dat misschien wel. Ideaal is het in ieder geval niet.loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:01:
[...]
Albon maar weer vervangen in die sim in Milton Keynes dan. Die zit daar echt te knoeien. Gelukkig kunnen ze bijna 40 uur naar de data gluren en simuleren.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je weet van de ingrijpende wijzigingen van volgend jaar? weet je ook nog dat Hamilton voor gek werd verklaart tijdens zijn overstap naar Mercedes?Nickrsd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:19:
Want max gaat ??? Indy rijden? Of welk team gaat max aantrekken dan
Ik zou niet durven zeggen dat Max overstapt (als hij geen WK wordt), maar het kan zeker, volgens mij is er in bijna elk team plek voor Max als hij dat zou willen.
Deze training, maar met name de kwalificatiesessie, is natuurlijk wel veelzeggend. Als beide auto's met full downforce rijden en Mercedes is alsnog een klap sneller, betekent dat dat Mercedes op alle gebieden de boventoon voert. Da's wellicht wel een beetje conform verwachting, maar een hard gelach als je het afzet tegen de verhoudingen die in Bahrein te zien waren. Maar we lopen een beetje op de zaken vooruit. Eerst zaterdag de kwalificatie maar eens afwachtenBoinkie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:24:
Wat een drama hier alweer na 2 vrije trainingen 😂
PSN: xMaurice93
Dan moet hij wel goed kiezen, een Alonso en een Vettel hebben ook laten zien dat je daarin heel veel kan verliezen. (En eerder Alesi.)talkatoo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:26:
[...]
Je weet van de ingrijpende wijzigingen van volgend jaar? weet je ook nog dat Hamilton voor gek werd verklaart tijdens zijn overstap naar Mercedes?
Ik zou niet durven zeggen dat Max overstapt (als hij geen WK wordt), maar het kan zeker, volgens mij is er in bijna elk team plek voor Max als hij dat zou willen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
per aspera ad astra
Dus omdat Merc zegt dat RB sneller is, gaat RB doen alsof ze langzamer zijn om dan in de Q alsnog sneller te zijn?LAD93 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:15:
Toch heb ik stiekem de gedachte dat RBR (en ook VER in zijn reacties op FP1 en FP1) nu flink zit(ten) te sandbaggen en dat ze zaterdag gewoon P1 en P2 pakken in de Q. Dit alles om MERC met hun continue underdog-positiespel te kakken te zetten

Hoe onlogisch ook.. Ik hoop dat je gelijk hebt.
I served in a company of heroes.
In FP1 waren ze gewoon 1 en 3 toch?LAD93 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:15:
Toch heb ik stiekem de gedachte dat RBR (en ook VER in zijn reacties op FP1 en FP1) nu flink zit(ten) te sandbaggen en dat ze zaterdag gewoon P1 en P2 pakken in de Q. Dit alles om MERC met hun continue underdog-positiespel te kakken te zetten
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Voor Verstappen zou dit ook zo maar eens een uitspraak kunnen zijn om 'wat druk weg te halen'. Hij plaatst zich hierdoor in een underdog positie en kunnen even met wat meer rust de zaken op orde stellen. Het werd in de media ook wel een beetje gortig hoe alle uitspraken 'tegen hem waren', meer kunnen concentreren op het rijden zou wel fijn zijn.DaniëlWW2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:12:
[...]
Mechanisch lijkt die auto inderdaad wel lekker te gaan. Ze missen wat vermogen en aerodynamisch zijn ze ook echt niet in de buurt van Mercedes of RBR, maar ik neig ze steeds meer te plaatsen als het derde team, net voor McLaren.
Maar als het nog goed komt met RBR en Max op pole staat, nou mij hoor je niet klagen over Leclerc en Sainz op P2 en P3.![]()
[...]
Heeft denk ik weinig met Albon te maken. Ik denk dat Red Bull hun auto's gewoon lastig af te stellen zijn omdat ze zo op de rand zitten. Het is dat Verstappen ook zo goed is in afstellen en het ook leuk lijkt te vinden, want anders zag het er waarschijnlijk heel wat minder uit. Maar nu moeten we hopen dat ze het fixen. Vaak fixen ze het ook wel en die extra dag helpt. Het enige dat misschien nog in de weg zit is dat Verstappen waarschijnlijk niet zo vaak meer naar de fabriek kan vanwege corona en het dus niet altijd zelf kan doen. Want ergens moet dat misschien wel. Ideaal is het in ieder geval niet.
Dat er werk aan de winkel is, dat is zeker maar qua tijden zaten ze nog voor Mercedes dus voor het seizoen is het nog niet zo dramatisch. Daarnaast moet Leclerc hem ook maar uit de vangrail zien te houden, die had twee jaar terug nou ook niet zo'n geweldig Monaco weekend en Sainz zal zich ook maar al te graag willen bewijzen ten opzichte van zijn teamgenoot dus niets is zeker voordat de quali (of race) is geweest.
Het wordt in ieder geval spannend!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Nog paar daagjes geduld, ‘when the flag drops, the bullshit stops’Chiron schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:04:
Volgens mij zat het niet mee met verkeer op de baan, en was RBR flink aan het experimenteren met de nieuwe onderdelen op de wagen zoals de “haaientandendiffuser”. Max klaagde ook tijdens een van de sessies over de versnellingsconfiguratie, die had liever een oudere configuratie.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Omdat Monaco praktisch ieder jaar slaapverwekkend is?werphengel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:34:
Na het zien van de twee VT's vandaag ben ik op eens niet zo rouwig meer om het verlies van de uitzendrechten van Ziggo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heat from the rear brake discs can radiate into and overheat the rear tyres. Tape is used to manage the heat transfer pic.twitter.com/g7GqBSYbMs
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 20 mei 2021
Comparativa de tomas de freno delanteras Diferentes maneras de refrigerar disco, pinza, mangueta y soplar aire a través suyo.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 20 mei 2021
Front brake ducts comparision . See the different ways of cooling disc, caliper, upright and blow air through it. pic.twitter.com/mRvQMFlpSx
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 21-05-2021 07:45 ]
Toen ik alle artikelen zag dacht ik eigenlijk hetzelfde, die zijn zichzelf in de underdog aan het praten, zaterdag zijn ze er gewoon weer bij, zonder enige moeite.Vuvuzela schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:37:
[...]
Dus omdat Merc zegt dat RB sneller is, gaat RB doen alsof ze langzamer zijn om dan in de Q alsnog sneller te zijn?![]()
Hoe onlogisch ook.. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Al hoop ik zelf dat Ferrari er wel gewoon weer bij zit, de standaard pos 1, 2 en 3 ben ik ook allang op uitgekeken, daar zou ik graag een Ferrari of McLaren bij zien staan.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Is dat interessant in Monaco?basvn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:05:
zullen we kijken wat @f1bythenumbers heeft te zeggen over longrun?
Die sluitertijd kan gerust lager dat er beweging inzit en dat alles nog scherp is hoor.Vuvuzela schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:21:
[...]
Denk niet dat je dat die fotografen hoeft te leren. Dit zullen gewoon foto’s zijn om de auto beter te kunnen bekijken.
Zie hierbovenHyperTrophy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:38:
@Rikske_007 @Vuvuzela Zeker, meer voor research doeleinden zou je zeggen.
met name de eerste twee leg je zo over elkaar heen!
[ Voor 29% gewijzigd door Rikske_007 op 21-05-2021 08:25 ]
Die front-brake versie van Mercedes wijkt enorm af ten opzichte van de rest. Benieuwd naar het concept hierachter.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Monaco = donderdag.alesandro_46 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:00:
Hoe laat begint FP1 straks? Op F1TV Pro krijg ik het niet gevonden.
spoiler:
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.