"When you grow up your heart dies"
PSN: xMaurice93
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Perez in norris laten crashen levert ook veel punten op voor ham.
Gewoon zo laten... Klaar
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Tsja, het is gewoon overduidelijk dat HAAS met de 2020 auto rijdt, alleen aangepast om aan de regels te voldoen. Hebben alle ontwikkeling gezet op de 2022 regelwijziging.Maurice079 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:35:
Haas echt compleet hopeloos. Beiden op 3 rondes gezet, terwijl de rest op 1 ronde is gezet.
Ik ben niet zo bekend, maar die teamleider gaat die niet weg na dit seizoen?Maurice079 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:35:
Haas echt compleet hopeloos. Beiden op 3 rondes gezet, terwijl de rest op 1 ronde is gezet.
Olaf dat kan je toch niet zeggen man!
Moeten ze wel snel zijn
Euh jah duh. Tyre management, zelfs die 12,9 is bijna 2 seconde langzamer dan pole. 'Vroegah' was de snelste race ronde sneller dan een pole....vliegnerd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:35:
Niemand pakt die 1.12.9 van HAM af. Dat is ECHT snel in de race.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die hebben ze er maar preventief uitgehaald
PSN: xMaurice93
Ze zijn ook afhankelijk van verkeer op dit circuit.LockeJohn schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:36:
Ik zeg laat Perez naar binnen komen om de snelste ronde van HAM af te pakken
Er wordt geen risico genomenwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:37:
Ze moeten niet te lang wachten met Perez
Ik zou het doen!
[ Voor 5% gewijzigd door wowly op 23-05-2021 16:37 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat gaat nogal lastig als je in een flow zit denk ik...Dadona schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:37:
Kan Max aub niet even iets rustiger rijden? Iets, iets, iets meer marge her en der.
HAM echt snelle tijd neergezet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat is het risico ?DarkSide schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:38:
zou het risico ook niet nemen.
HAM echt snelle tijd neergezet.
Strategisch is dat zelfs nog beter! Punten weghouden bij Mercedes.
Waiting on the world to change
Wel blij mee.. Vindt iedereen wel oke op Mazepin na daar maar als ik iemand echt alles gunwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:37:
Wtf, vettel 5e!!!!
een Boem ?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij een pitstop kan veel fout gaan. Kijk maar naar Bottas. Motor afslaan, koppeling kapot etc etc.
Uit je ritme gehaald worden op het einde van de race en hem dan in de vangrail zetten is niet handig...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Negende als LEC er nog in had gezeten.siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:38:
Grappig dat Ham eigenlijk 8e geworden was als Bottas zijn stop niet verneukt was. Damn zeg.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2021 16:41 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Chris is live vanaf 1 van de bootjes in Monaco
https://instagram.com/chr...9897?utm_medium=copy_link
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Toch vind ik dit (voor Monaco) een leuke race.
Ik zou het doen!
Chris?DutchCrownNL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:40:
Klein beetje een cross-post tussen Crypto en F1.
Ik zie net Final Lap voorbij komen.rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:40:
kijkt er iemand via analoge tv? is de race al afgelopen ?
Waiting on the world to change
Jaa, hij wint hem!rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:40:
kijkt er iemand via analoge tv? is de race al afgelopen ?
Bwhahah k serieus. Ben wel jaloers op hem, maar die vent verdiend meer geld met zijn referalls dan met zijn trade.DutchCrownNL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:40:
Klein beetje een cross-post tussen Crypto en F1.
Wel grappig, zo ff kijken.
Ja ja compleet off topic, behalve de locatie dan. Deal with it.
MMCrypto, ookwel adhd Duitser genoemd
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Huh.SpeedQber schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:41:
Is er geen witte vlag voor de laatste ronde?
I have no special talent. I am only passionately curious.

Netjes hoor! Wat een heerlijk podium!
Superzuur voor Leclerc, toch een pluspunt voor Ferrari...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:34
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik haat dit circuit echt. Niet eens omdat het vaak saai is, maar omdat ik de onboards echt verschrikkelijk vind om te zien. Zeker die bocht...

Maar Verstappen heeft Monaco gewonnen en is de eerste Nederlander ooit die het WDC lijd.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou het doen!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Elect a clown, expect a circus.
Ik zie hem niet zo snel ovals rijden eerlijk gezegd
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat heeft meer te maken met hoe zij zichzelf presenteren, niet met een bepaalde gebeurtenis.
...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Vrouwonvriendelijke opmerkingen laten we achterwege.
[ Voor 65% gewijzigd door tweakduke op 23-05-2021 16:44 ]
Cancel cancel!sambalbaj schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:43:
aan Serena te zien is dat vlaggen nog best lastig
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Kan nu zeggen, het heeft mij verbaasd.Luxicon schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:52:
[...]
Het zou me verbazen als Max Leclerc voorbij komt en de race vlekkeloos uit kan rijden op P1, Hamilton vastzit op P6 / P7 en Perez het Mercedes lastig kan maken.
...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.