In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ferrari pre-race fckup...
Tegenwoordig wachten ze niet eens meer tot de eerste pitstop om de boel te verklooien voor hun coureurs
Jij hebt het over gedrag in de studio en ik zit al een tijdje te kijken maar wat is me niet opgevallen?StefanVerkerk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:53:
[...]
Heb je onder een steen geleefd deze week?
Elect a clown, expect a circus.
Ik weet niet hoe snel ik de mute knop moet indrukken.rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:54:
Ik vind dat zo gaaf die reclame van Jumo met die oranje meuk, vanlinks/ naar rechts, die cape. Echt dat soort onzin heb je alleen in Nederland.
geheel offtopic maar verder![]()
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ssssssssst, Zandvoort is nog niet geweest hèDaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:53:
[...]
Leclerc lijkt inderdaad het type coureur te zijn die werkelijk niks mag bereiken op zijn thuiscircuit...

Waiting on the world to change
Geeft je lekker veel energie om te kijken ..rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:54:
Ik vind dat zo gaaf die reclame van Jumo met die oranje meuk, vanlinks/ naar rechts, die cape. Echt dat soort onzin heb je alleen in Nederland.
geheel offtopic maar verder![]()
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En voor de Ferrari fans, ik vind het oprecht zwaar klote dit...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max die Monaco wint. Dat zou mooi historisch momentje zijn!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Huh wat een raar flesje. Ik ken die alleen in bruine flesjes.DoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:57:
Fijne race allemaal, ik zit er klaar voor.
[Afbeelding]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Met Max op kop.Spotmatic schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:57:
Op een mooie optocht!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Beterschap!pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Vanuit bed, onder flink wat pijnstillers na gisteren enorm door mijn rug te zijn gegaan....(incl bezoekje ziekenhuis...) zeg ik met een grote glimlach (high....) Have fun!
Ik heb een (soort van) toepasselijke Heineken erbij gepakt:DoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:57:
Fijne race allemaal, ik zit er klaar voor.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/I0FWgZrt68X6Uxs6cIlOsQXj.jpg?f=fotoalbum_large)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb je jouw “slaap-plaatje” klaar staan??
Als ik een circuit van de kalender mag schrappen, is het Monaca
Zal wel lekker over de datum zijnHompu schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
[...]
Ik heb een (soort van) toepasselijke Heineken erbij gepakt:
[Afbeelding]
Fijne race allemaal.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Beterschap gewenst.pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Vanuit bed, onder flink wat pijnstillers na gisteren enorm door mijn rug te zijn gegaan....(incl bezoekje ziekenhuis...) zeg ik met een grote glimlach (high....) Have fun!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Rondjes rijden. Hij schijnt namelijk best goed te zijn in Monaco, ook in de F2.Pierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:59:
Wat gaat Mazepin doen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
A. Anderen in de weg zitten.Pierre schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:59:
Wat gaat Mazepin doen?
B. Crashen.
Veel beterschappinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Ik zou het doen!
Euro 2020 is dit jaar, uitgesteld vanuit vorig jaar. Net als OS2020 dit jaar in Japan
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Letterlijk alleen maar weggegleden in de doucheBart-Willem schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?Beterschap!

Thanks!
Het is er al maar volgens mij was het wat vertraagd bijgeschakeld. Kwam pas bij de shots van de haven.Mint schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:00:
Ik kijk nu via F1 TV live, maar kan het zijn dat er nog geen Engels/Nederlands commentaar is? Begint dat pas als de warmup/formation laps beginnen?
Ik heb dus iets gemist.Bart-Willem schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Zo, dan gaan we zo kijken hoe Karel de Klerk die rode bolide in de vangrail vouwt.

Je kan nederlands commentaar selecteren bij instellingenMint schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:00:
Ik kijk nu via F1 TV live, maar kan het zijn dat er nog geen Engels/Nederlands commentaar is? Begint dat pas als de warmup/formation laps beginnen?
Bl44t
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
[ Voor 20% gewijzigd door Dentist op 23-05-2021 15:02 ]
die wil veel te graag bewijzen ook races te kunnen winnen, komt vast goedwowly schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:02:
Gaat bottas de perfecte nummer 2 worden en klotst ie Max eraf☹️
Formatie lap.Dentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:02:
Start aborted?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jep, dat wordt straf. Let maar opSkidmarks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:02:
Max over gele streep?
Beterschap !pinda powerrr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Hopelijk herstel je snel
Jep. Oei!Skidmarks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:02:
Max over gele streep?
Hij stond wel locked in, de computer houdt dat wel in de gaten.
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
Niets aan de hand.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Kan me het bijna niet voorstellen dat Max zo'n fout zou maken
[ Voor 31% gewijzigd door nadroJ op 23-05-2021 15:04 ]
Sowieso schrijf je zo!
Daar staat ie altijd overheen, maar wel altijd nog achter de witte streep. Die gele streep is de marker voor de coureurs.Skidmarks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:02:
Max over gele streep?
Euro2020, het is nu 2021 dus ik dacht ouwe meuk.Hompu schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Not sure if pun intended, but gisteren bij de AH gekocht
Dan wordt het voor Max nu gewoon de race managen en uitrijden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die zijn het haasje.Jasphur schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:05:
Wat waren die Haasjes aan het doen dan??
Heerlijk toch.plizz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:05:
HAM is op plek 6
daar is toch niets raars aan? want LEC ertussenuitplizz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:05:
HAM is op plek 6
LEC is eruit dus iedereen is 1 opgeschoven.plizz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:05:
HAM is op plek 6
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.