• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:44
En dat zag je enkel in je app... niet op het hoofdscherm in de wagen ?

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:31
r2504 schreef op maandag 1 december 2025 @ 08:54:
En dat zag je enkel in je app... niet op het hoofdscherm in de wagen ?
Jawel, maar de melding ging weg en wordt in het auto-status venster ook niet weergegeven. Hij staat nu alleen nog in de app. Vandaag even kijken wat de garage zegt.

[ Voor 7% gewijzigd door Vince22 op 01-12-2025 09:16 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-12 12:22

GigaTexel_BE

AMD MP²

Update gedaan?

Siesteem Spekkies!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:31

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Kwenie
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 01-12 21:02
Nu met 20% korting, adaptief onderstel, dus aanpasbare vering, iemand ervaring mee ? Instelbaar alsof je luchtvering hebt ? Of is er nauwelijks iets van te merken ?

• r2504
Ik heb de optie standaard maar deze is enkel beschikbaar in de Sport mode en zelfs bij iets sportiever rijden merk ik er eigenlijk weinig van.

Persoonlijk zou ik er geen geld aan uitgeven maar het gekke was dat de optie de leasingprijs goedkoper maakte.

• r2504
Toen ik daarstraks stopte met thuisladen en vertrok kreeg ik de melding dat parkeren meer had verbruikt en bepaalde comfort functies werden uitgeschakeld?

Ik heb dit ooit nog al eens gezien maar verder nog niets van gemerkt. Iemand een idee hoe of wat ?

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01:49
oGoG schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 00:02:
I’m back. In juli mijn oude weliswaar LCI BMW ix3 Impressive afgegeven. En reed een maandje met een bmw stationwagen/break 530e xdrive. Maar zo lage wagen was niet aan mij besteed. Toen er een SUV vrijkwam ben ik voor gegaan, maar spijtig genoeg geen BMW. Maar een Mercedes Benz GLE 350de zeg je niet nee tegen.

Vorige week wel de nieuwe BMW iX3 besteld. M Brooklyn Grau met alle opties die ik bij de oude BMW ix3 had met massagestoelen ook.

Leverdatum volgens leasemaatschappij 30/09. Maar volgens bmw juni/juli 2026. Kijk er alvast naar uit.
Top! Ben hier ook serieus aan het twijfelen. Het enige wat me tegenhoudt is de levertijd. Ik moet in februari 2026 bestellen, dus dat zou min of meer willen zeggen levering december 2026... Dealer beweert dat er ten vroegste in september 2026 stockmodellen zullen zijn bij dealers (ik pak normaal altijd een stockwagen).

[ Voor 7% gewijzigd door Pharos1985 op 03-12-2025 07:52 ]

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01:49
Smartbikers schreef op donderdag 20 november 2025 @ 21:42:
Ik heb af en toe dat je na een lekkere rit van een uur opeens hele koude lucht voelt binnenkomen nadat de temperatuur eerst gewoon op 20 heeft gestaan en warme lucht heeft geblazen.

Iemand die dit ook heeft ?
Klopt gebruik zoekfunctie maar eens in dit topic... Trouwens nog een korte aanvulling erop: ik rij nu met een BMW PHEV 3-serie, zelfs die heeft exact zelfde issue.
Je ziet het ook heel goed bij het voorverwarmen, vorige week was het 3° 's ochtends en begon ie te koelen volgens de app bij het preconditionen ipv warmen... Even aan/uit triggeren van preconditioning lost het probleem dan tijdelijk op. Net hetzelfde als bij de iX3

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Hebben er hier mensen ervaring met het BMW connected pack professional? Ik kan het tot en met morgen nog met wat korting aankopen (net als wij allemaal denk ik). Maar ik twijfel even hoeveel meerwaarde dit heeft t.o.v. de "normale" apps en apple carplay.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• r2504
Ik heb het op m'n wagen gedurende de eerste drie jaar... daarna is het te betalen of niet (lease termijn is hier 5 jaar). Geen idee wat de kost momenteel is maar bij m'n vorige iX3 was dat iets van een 70 euro per jaar.

Persoonlijk gebruik ik er de Map update en RTTI van... maar als je die dingen via Waze doet dan heb je dat in principe niet nodig maar zelf ben ik daar geen fan van, gebruik dus steeds de BMW navigatie. Remote services zit er blijkbaar ook in... geen idee of de verwarming aanzetten daar ook onder valt want men spreekt enkel over lichten, claxoneren en kijken of de deuren vergrendeld zijn.

Meer info op https://www.bmw.be/nl/sho..._Excellence_no_CarPlay_be

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Die remote services hebben op mijn auto uit 2022 (geen lease) een lifetime activatie. Het gaat dus vooral over map-updates, RTTI en laadstops plannen denk ik.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• rolelael
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-12 11:05
Het enige wat ik er misschien aan mis ( na afloop van mijn 3j bij - wel bij mijn i4m50 ) is de beschikbaarheid van laders. met die connectivity zag je of een lader bezet was of niet . nu niet meer dus zonder abbo
Pagina: 1 ... 94 95 Laatste