Op een iX3 niet, zoals men aangeeft in het filmpje heb je minstens iDrive 8 nodig (en de jhuidige iX3 heeft slechts iDrive 7).
Waze idd niet, alleen Google Maps en Apple kaarten/maps hebben HUD ondersteuning, beide met rijstrookbegeleiding. Mocht Waze wel HUD ondersteuning hebben, dan zonder de rijstrookbegeleiding (AFAIK)
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik zou geen moment twijfelen en gelijk gaan voor de IX3 een andere klasse dan de Renault natuurlijk maar dan maar geen Waze.arneeuh schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:41:
Ik mag binnenkort een voorlopige wagen 'die vrijstaat op de parking' kiezen als firmawagen. Keuze tussen Renault Scenic E-tech Alpine (full option, grote batterij), en een BMW IX3 (ook +/- full option). De Scenic heeft de betere batterij/range, de BMW volgens wat ik lees het grotere comfort.
Echter voor mij belangrijk: kan iemand hier bevestigen/weerleggen of het mogelijk is het Waze scherm via Android Auto op je dashboard te krijgen (dus niet enkel op het 'middenconsolescherm')? Zoals hier:
YouTube: Best Waze Update for Your BMW!
Van de Scenic weet ik zeker dat dit kan.
Tussen die 2 zou ik toch ook geen moment twijfelenRonnyP schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Ik zou geen moment twijfelen en gelijk gaan voor de IX3 een andere klasse dan de Renault natuurlijk maar dan maar geen Waze.
Kiezen tussen een BMW IX3 of een Renaultje ? zelden zo,n makkelijke keuze gehad als het mij gevraagd zou worden.arneeuh schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:41:
Ik mag binnenkort een voorlopige wagen 'die vrijstaat op de parking' kiezen als firmawagen. Keuze tussen Renault Scenic E-tech Alpine (full option, grote batterij), en een BMW IX3 (ook +/- full option). De Scenic heeft de betere batterij/range, de BMW volgens wat ik lees het grotere comfort.
Echter voor mij belangrijk: kan iemand hier bevestigen/weerleggen of het mogelijk is het Waze scherm via Android Auto op je dashboard te krijgen (dus niet enkel op het 'middenconsolescherm')? Zoals hier:
YouTube: Best Waze Update for Your BMW!
Van de Scenic weet ik zeker dat dit kan.
Hier ook de nieuwe iX3 besteld! Ocean blue, self driving pack, comfort stoelen en getinte ramen. Toen was het budget op helaas. Stoelen was een pre. Geen idee wanneer de levertijd is want besteld via onze fleet applicatie op het werk! Hoop op maart dus we zullen het zien!
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Levertijden lopen snel op:Zorg schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:44:
Hier ook de nieuwe iX3 besteld! Ocean blue, self driving pack, comfort stoelen en getinte ramen. Toen was het budget op helaas. Stoelen was een pre. Geen idee wanneer de levertijd is want besteld via onze fleet applicatie op het werk! Hoop op maart dus we zullen het zien!
https://www.motor-talk.de...neue-klasse-t8364659.html
Ich habe meinen Anfang Oktober bei meiner Niederlassung bestellt und da sprach der Verkäufer schon von 10-12 Monaten. Meine gewünschte 22KW Option ist ab März bestellbar und diese wird meiner laufenden Bestellung dann hinzugefügt. Auf die Lieferzeit hat das in dem Fall keine Auswirkung, sagte er, weil sie zu dem Zeitpunkt noch nicht in die Produktion eingetaktet ist.
Dein Upgrade ist sicher möglich, aber gleicht dann praktisch einer Neubestellung und deinen Slot zur alten Bestellung bekommt einfach jemand anderes.
We zullen het wel zien! Ik heb een huurauto dus verder geen enkel probleem. Maar ja, je hoopt toch altijd op snelle levering
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be