Ik heb de auto sinds zaterdag. Dus hierbij een eerste indruk.
Qua laden, direct in de iDrive de 'gelimiteerde' oplaadmogelijkheid uitvinken, anders haal je de beloofde 11kW niet. Laden thuis ging gelijk prima op een Alfen Eve Single, druppel werd direct goed herkend. Via de myBMW app goed in de gaten te houden. Geladen tot 100% (vandaag de laadlimiet terug naar 80%).
Rijden gaat geweldig, hoop power achter je (had een 520d). Assisted driving is wel leuk en werkt goed op de snelweg, erg makkelijk te bedienen.
In eerste instantie was ik erg teleurgesteld in het HK geluid, maar bij de tweede rit beviel het me al veel beter en nu kan ik het wel waarderen.
Zaterdag een kleine 150km gereden en inderdaad gelijk een halve accu weg.
Interieur voorverwarmen is erg fijn en makkelijk via de app te doen, 10-15 min is ruim voldoende met de huidige buitentemperatuur.
Bestuurdersprofiel moet gekoppeld worden aan je Connected Drive profiel, in mijn G31 5 serie kon ik een nickname ingeven voor de begroeting maar nu kan dat niet meer?
Afspraak gemaakt voor in de kerstvakantie om winterbanden op de 20'velgen te laten leggen, zal wel laten weten welk merk ik krijg van de leasemaatschappij (Leaseplan).
Al met al een goede ervaring en hoop 5 jaar verder plezier ervan te hebben