Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipper
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11-06 10:29
Flipper schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:42:
Vandaag wagen binnen voor het spuien van koude lucht na rit van ongeveer 45 minuten.
Ze hebben via diagnose op afstand gezien dat er iets niet pluis was.
Ze gaan dit nu onderzoeken de viso
Ik hou jullie op de hoogte wat het probleem was ( en ik ben niet de enige die dit probleem heeft) 🤐
Ik mag vandaag wagen terughalen
Na 45 minuten moet er een defrost gebeuren van de warmtepomp en zou een extra verwarming in gang moeten schieten.
Bij mij was dit niet geval waardoor koude lucht in de cabine werd geblazen
Gisteren werd wagen getest en ze hebben geen fout gevonden, ofwel doordat een softwareipdate dit probleem heeft verholpen , ofwel omdat er geen de-icing nodig was wegens te warm

Er wordt dus niets vervangen bij mij, als probleem zich weer voordoet, waarschijnlijk als het weer winter wordt, moet ik mij melden en zullen probleem opnieuw bekijken

Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-07-2024
DomiGijzen schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:52:
[...]

Denk dat je je er in west Europa ook niet teveel zorgen over hoeft te maken. Dit gebeurde ons in Kroatië. Feit blijft dat alle merken afhankelijk zijn van de informatie voorziening. Tesla heeft wellicht wat voordeel met hun tesla laadstations die voorlopig nog niet allemaal open zijn voor anderen.

Tot in Oostenrijk heb ik dusver, met de ix3, nooit foute info gehad.

Net nog even gekeken hoe het precies staat genoteerd. Laadpalen zonder info geven dat ook zo aan terwijl anderen vrij, deels of helemaal bezet aangeven.

Je kan SOC instellen op volgende manier: In de app selecteer je de bestemming en dan route bekijken. Je krijgt dan gelijk natuurlijk de laadpunten tijdens de rit. Scroll je naar beneden dan zie je "planningsopties" daar kan je het aanpassen. Voor lange ritten is het makkelijk maar je moet niet vergeten het weer terug te zetten bij een andere rit.

[...]

Hoe doe je dat? Is mij net niet gelukt. Kijk er waarschijnlijk overheen want dacht ook dat het kon.

[...]

Ik heb vorige week een nieuwe e-heater gekregen die dat zou oplossen. Gisteren met 5 man in de auto en 30 graden zon erop, bleef het op de juiste temperatuur. Hoopvol.
Vanochtend alleen onderweg met 22 graden en zon. Helaas toch weer ijzig koud na 30-40 minuten.

Heel vervelend omdat je het niet merkt totdat je t al koud hebt. Dus weer terug, vierde keer. Dit zou wel eens een dingetje kunnen worden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Je kan SOC instellen op volgende manier: In de app selecteer je de bestemming en dan route bekijken. Je krijgt dan gelijk natuurlijk de laadpunten tijdens de rit. Scroll je naar beneden dan zie je "planningsopties" daar kan je het aanpassen. Voor lange ritten is het makkelijk maar je moet niet vergeten het weer terug te zetten bij een andere rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DomiGijzen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:18
BatW schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:20:
[...]

Ik ga het eens proberen. Ik dacht eigenlijk dat de route uit de app alleen de bestemming doorgaf aan de auto en de auto zelf de route opnieuw bepaalde...

Grz D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John47
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22-02-2024
Flaggel schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 07:25:

p.s. Dealer beweerde wederom dat hij nog nooit van dit probleem gehoord had en dat ik de eerste ben met dit probleem, terwijl ik aangaf dat dit probleem wel degelijk door meerdere iX3 bezitters werd ervaren en gemeld.
Maandag bij dealer geweest hadden er nog niet van gehoord zeiden ze. Auto is getest en bleken dus fouten te zijn. Ze zouden BMW NL contacten, gisteren telefoon gehad, nieuwe onderdelen zijn besteld. Eind deze maand gaat de auto terug voor de aanpassingen.

Ps met de warme dagen merken we eigenlijk geen problemen alle hebben we problemen gehad met de koude periode.

Ben benieuwd of ze het gaan fixen mede ook gezien de diverse meldingen ok het forum reeds.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timmie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13-01-2024
Voor de wachtenden onder ons, een kleine update:

Mijn wagen is na negen weken in Zeebrugge te hebben gestaan eindelijk vrijgegeven.
Vandaag mijn nummerplaat toewezen gekregen. Nu is het hopelijk niet lang meer!
Totale levertijd komt dan op 14 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerenjasper
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-07-2023
Timmie schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:58:

Mijn wagen is na negen weken in Zeebrugge te hebben gestaan eindelijk vrijgegeven.
Top! Dan resteert mij hopelijk nog 2 weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedwigvb
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:17
@Timmie Reken maar op een extra week als je een trekhaak er bij hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmie
hedwigvb schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:17:
@Timmie Reken maar op een extra week als je een trekhaak er bij hebt
Heb ik gelukkig niet :-)
Het is nu vooral wachten op bericht van mobility-dienst van eigen bedrijf.
Zodra ik daar een go krijg, kan ik afspraak maken met dealer en care4fleet, een bedrijf dat de oude bedrijfswagen op hetzelfde moment moet komen nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 13:23

Pfoeee man....

Hoorde vorige week een collega die nog IX3 besteld had... levering q1/q2 2025

Simracing and 3D-Printing enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Hanzzzie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:13:
[...]

Pfoeee man....

Damn.

Dan is de nieuwe ix3 er al volgens mij

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
[...]

Damn.

Dan is de nieuwe ix3 er al volgens mij
Haha, tegen zal die bestelbaar zijn bedoel je ... met levertermijn in 2027 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheus6969
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-04 21:25
Heeft er iemand de nieuwe software 03/2023.53 op een IX3 impressive verkregen? Voor de NL modellen, zijnde een executive uitvoering?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impressive (BE) = High Executive (NL)

Zelf heb ik een pre-LCI impressive met alle extra’s, en heb ik voor de eerste keer sinds aanschaf 2 weken geleden een OTA gekregen, zijnde 03/2023.53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:10
Hanzzzie schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:13:
[...]
Toch wel bizar want mijn bestelling is een week of twee geleden doorgegeven en de leverdatum staat momenteel op eind november dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Wat stond je wagen daar dan meer dan twee maanden te doen ? Is dit louter douane formaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerenjasper
r2504 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 13:19:
[...]

Wat stond je wagen daar dan meer dan twee maanden te doen ? Is dit louter douane formaliteit ?
Te kort aan chauffeurs 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebab1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:49
Heerenjasper schreef op zondag 18 juni 2023 @ 14:39:
[...]

Te kort aan chauffeurs 🤐
Hoorde ik inderdaad ook van dealer (Ekris Nijkerk). Als gevolg hiervan blijven de auto’s lang staan op de parkeerterreinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheus6969
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-04 21:25
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 13:10:
Impressive (BE) = High Executive (NL)

Zelf heb ik een pre-LCI impressive met alle extra’s, en heb ik voor de eerste keer sinds aanschaf 2 weken geleden een OTA gekregen, zijnde 03/2023.53
Oeps foutje, ik heb mij vergist. Ik heb sinds januari 2023 een Ix3 inspiring en heb nog steeds software versie 11.2022/63. Als ik naar updates zoek nog steeds geen nieuwe versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie
r2504 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 13:19:
[...]

Het is blijkbaar chaos in de haven van Zeebrugge. Door samenloop van allerlei factoren.
Aan de ene kant geraken de auto's moeilijker weg door tekort aan chauffeurs (wegvallen Oekraïeners schijnt niet te helpen). Anderzijds komen er ook veel meer nieuwe wagens binnen door Chinese pushmodel (nieuwe Chinese merken pompen massaal auto's naar Europa om hier marktaandeel te veroveren via levering uit stock).
Gevolg is dus dat je met beetje pech twee maanden of langer moet wachten tot de auto van de parking geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orpheus6969 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:37:
[...]

Oeps foutje, ik heb mij vergist. Ik heb sinds januari 2023 een Ix3 inspiring en heb nog steeds software versie 11.2022/63. Als ik naar updates zoek nog steeds geen nieuwe versie beschikbaar.
mijn pre-LCI had sinds aankoop (07/2021) tot 2 weken terug ook nog nooit een update gekregen hoor. Blijkbaar heeft het te maken met waar je staat (bvb auto mag niet op een helling staan e.d.). Mogelijk staat er nog een terugroep actie open, wat ook een software update kan verhinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwanvandaele
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-06-2024
r2504 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Toch wel bizar want mijn bestelling is een week of twee geleden doorgegeven en de leverdatum staat momenteel op eind november dit jaar.
Is dit bij Belgische dealer? De mijn is eind januari besteld en leverdatum staat voor midden december. Tenzij de leverdatums vooruit geschoven zijn in tussentijd of dit al een bestaand productie slot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evi.koen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 10:54

evi.koen

XC40 SMER Plus MY2024

iwanvandaele schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:41:
[...]

Is dit bij Belgische dealer? De mijn is eind januari besteld en leverdatum staat voor midden december. Tenzij de leverdatums vooruit geschoven zijn in tussentijd of dit al een bestaand productie slot was.
De mijne volgens de leasing company : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loJoo63FMXjzOGnKWsJfk72GJWg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QWEab79Nx1xGDxqTm6U8eAeS.png?f=fotoalbum_large

XC40 SMER Plus MY2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterC
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-08 16:01
[...]

Ik kan alvast meedelen dat mijn levering 2 maand vervroegd is. 02-10 ipv 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels12
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 07-03-2024
DieterC schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:29:
[...]

Ik kan alvast meedelen dat mijn levering 2 maand vervroegd is. 02-10 ipv 28-11
Besteldatum?

Hier 8/12/2022 met voorlopige leveringsdatum 20/10/2023 (BE).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DieterC
Niels12 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:07:
[...]

Besteldatum?

Hier 8/12/2022 met voorlopige leveringsdatum 20/10/2023 (BE).
Besteldatum was 08-12.
Besteld bij Juma Mechelen via leasing Arval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:59

GigaTexel_BE

AMD MP²

Nog recente leveringen hier van de 2-3 boten die afgelopen weken aangemeerd zijn?

Productie 28/03/2023 en ondertussen helaas al 2 weken stof aan het vangen in Zeebrugge

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heerenjasper

Heb net een mailtje gehad van de dealer. Mijn wagen is na 6.5 weken Zeebrugge aangekomen in het tussendepot in Genk. Er zit dus wel wat speling op. Kan hem in de loop van volgende week ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
GigaTexel_BE schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:34:
Nog recente leveringen hier van de 2-3 boten die afgelopen weken aangemeerd zijn?

Productie 28/03/2023 en ondertussen helaas al 2 weken stof aan het vangen in Zeebrugge
Productie 24/04 en het blijft (AS USUAL) nog stil bij de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Heerenjasper schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:40:
[...]

Heb net een mailtje gehad van de dealer. Mijn wagen is na 6.5 weken Zeebrugge aangekomen in het tussendepot in Genk. Er zit dus wel wat speling op. Kan hem in de loop van volgende week ophalen.
Ok, ik berg mijn plannen op om er in juli mee op verlof te gaan :-)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmie
Heerenjasper schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:40:
[...]

Goed nieuws!
Ik mag de mijne volgende dinsdag gaan ophalen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hanzzzie
Timmie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:27:
[...]

Goed nieuws!
Ik mag de mijne volgende dinsdag gaan ophalen 8)
friggin lucky bastard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planken
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 30-06-2023
Hoi hoi,

Iemand CLA kunnen coderen, dus automatisch van baan verwisselen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
[...]
Bestelling via KBC Lease bij Centreauto Wijnegem op 5 juni. Verwachte leverdatum 27 november 2023.

Edit: Garage gaf zonet "begin november" op.

[ Voor 5% gewijzigd door r2504 op 21-06-2023 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Planken schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:37:
Hoi hoi,

Iemand CLA kunnen coderen, dus automatisch van baan verwisselen??
Jep, al geactiveerd bij 6 iX3's, samen met traffic-light assist en emergency lane assist.
Werkt perfect.

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
r2504 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:55:
[...]

Bestelling via KBC Lease bij Centreauto Wijnegem op 5 juni. Verwachte leverdatum 27 november 2023.

Edit: Garage gaf zonet "begin november" op.
WTF?
was die miss al in bestelling bij hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik zou niet weten hoe... de initiele offerte bij de leasingmaatschappij was op 8 mei.

De wagen bevat tevens een trekhaak, andere decoratieve inlijstingen en sport ophanging wat dus toch een afwijkende configuratie is (tenzij de garage slots heeft die men achteraf gewoon kan invullen).

Nu ja, eerst zien dat hij in de garage staat... geen idee hoe betrouwbaar al die datums zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

r2504 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:41:
De wagen bevat tevens een trekhaak, andere decoratieve inlijstingen en sport ophanging wat dus toch een afwijkende configuratie is (tenzij de garage slots heeft die men achteraf gewoon kan invullen).
De dealer krijgt slots toegewezen op basis van eerdere verkoopcijfers en gelobby.Elk slot heeft een specifiek productie-moment. Er zijn verschillende fasen tussen toewijzing en productie waarbinnen nog aanpassingen mogelijk zijn (zoals de zaken die jij opnoemt).

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingachille
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-11-2024
GigaTexel_BE schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:00:
[...]

Jep, al geactiveerd bij 6 iX3's, samen met traffic-light assist en emergency lane assist.
Werkt perfect.
Is dat een gratis activatie? Of zijn daar kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 23:48
All,

Leuk topic dit. Vandaag bij een BMW dealer geweest in BE. Hij heeft geen stockwagens hiervan binnen maar wel eentje die al op de boot staat beweert ie en die als stockwagen zou dienen, die kan ik dus aankopen zegt ie. Levering: midden tot eind september 2023.
2 vraagjes:
- Iemand die toevallig weet welke boot dat zou kunnen zijn? Of zou dat beetje voorbarig zijn. Ze hadden zelf Excel sheets (zelf gemaakt vermoed ik, niet van BMW gekregen) waar een kolom bij stond 'in productie' bij die wagen.
- Auto heeft niet het comfort open pack: is het dan mogelijk om de BMW te openen met de app? Gewoon je gsm bij hebben is voldoende om te openen/sluiten/rijden? Of heb je hiervoor het comfort pack nodig? Dealer beweert ook dat je de car key nooit in Apple Wallet zal krijgen (ook al heb je comfort pack!) omdat de iX3 itt de iX1 met een oudere iDrive versie werkt.

Jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Pharos1985 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:52:
All,

Leuk topic dit. Vandaag bij een BMW dealer geweest in BE. Hij heeft geen stockwagens hiervan binnen maar wel eentje die al op de boot staat beweert ie en die als stockwagen zou dienen, die kan ik dus aankopen zegt ie. Levering: midden tot eind september 2023.
2 vraagjes:
- Iemand die toevallig weet welke boot dat zou kunnen zijn? Of zou dat beetje voorbarig zijn. Ze hadden zelf Excel sheets (zelf gemaakt vermoed ik, niet van BMW gekregen) waar een kolom bij stond 'in productie' bij die wagen.
- Auto heeft niet het comfort open pack: is het dan mogelijk om de BMW te openen met de app? Gewoon je gsm bij hebben is voldoende om te openen/sluiten/rijden? Of heb je hiervoor het comfort pack nodig? Dealer beweert ook dat je de car key nooit in Apple Wallet zal krijgen (ook al heb je comfort pack!) omdat de iX3 itt de iX1 met een oudere iDrive versie werkt.

Jullie mening?
Ik heb mijn pre-lci High Executive gewoon in mijn Apple Wallet zitten al heb je wel minimaal Apple Iphone 11 nodig. Kan zelfs met mijn Apple watch in de wagen en met de nieuwe update met de Apple Watch deuren openen en klimatiseren, laadproces zien. Mijn dochter gebruikt geen eens de sleutel altijd haar Iphone 14 duurt soms wat langer voordat hij open gaat maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evi.koen

evi.koen

XC40 SMER Plus MY2024

BatW schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:12:
[...]

Ik heb mijn pre-lci High Executive gewoon in mijn Apple Wallet zitten al heb je wel minimaal Apple Iphone 11 nodig. Kan zelfs met mijn Apple watch in de wagen en met de nieuwe update met de Apple Watch deuren openen en klimatiseren, laadproces zien. Mijn dochter gebruikt geen eens de sleutel altijd haar Iphone 14 duurt soms wat langer voordat hij open gaat maar werkt wel.
Met wat komt die High Executive overeen -> Impressive of Inspiring ? Ik haal ze altijd dooreen
Alvast bedankt

XC40 SMER Plus MY2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Mijn bedoeling zou zijn om de wagen continu met een iPhone of Apple Watch te gebruiken en de sleutel thuis te laten. Weet niet goed of ik daar het comfort pack voor nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oGoG
  • Laatst online: 26-08 23:41
oGoG schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:48:
Auto doet het goed, met een verbruik van 15,4 gemiddeld. Midweek Zeeland, laden zal niet nodig zijn om terug te geraken.
[Afbeelding]
Uiteindelijk 419km gereden met 17km resterend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/By6kEpX7upf2z-Cueyf5VPgWyzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Exg2oR8uNAF7rOaGUta8b6Os.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

evi.koen schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:19:
[...]

Met wat komt die High Executive overeen -> Impressive of Inspiring ? Ik haal ze altijd dooreen
Alvast bedankt
High-Executive = Impressive
Executive = Inspiring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
BatW schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:12:
[...]

De implementatie van de sleutel is via NFC waardoor het alleen van heel dichtbij werkt. Is niet zo gebruiksvriendelijk als de sleutel met keyless entry. Ik heb de key ook in m’n Apple Wallet staan, maar gebruik in de praktijk altijd de gewone sleutel.

Denk dat het handiger was als het Bluetooth was, maar dan heb je weer het probleem dat als je telefoon leeg is dat je niet meer in je auto kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie
Pharos1985 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:52:
All,

2 vraagjes:

Jullie mening?
Als de wagen daadwerkelijk 'in productie' is, dan zou ik de schepen die de komende dagen/weken in Dalian vertrekken in de gaten houden.
Bij mij zat er tussen productie en levering uiteindelijk 4,5 maand (mid februari geproduceerd, 25ste juni mag ik hem gaan afhalen). Afgaande op uw leverdatum zou ik zeggen dat uw auto al geproduceerd is en op weg is naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW-driver
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 19-11-2024
Hallo, iemand ervaring met de Chargemap kaart ? Kan je met deze kaart ook bij Tesla laders laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevalo
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 21:33
BMW-driver schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:41:
Hallo, iemand ervaring met de Chargemap kaart ? Kan je met deze kaart ook bij Tesla laders laden ?
Dit past beter thuis in een ander topic maar ja dat gaat. Chargemap is de enige momenteel waar het bij werkt. Je voegt dan de Chargemap kaart toe in je tesla app, zoals je een kredietkaart zou toevoegen.
Zelf wel geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manchu
  • Laatst online: 18-07 11:35
Hier besteld begin maart 2023 en verwachte levertermijn is van eind november naar begin september gegaan.
Productieweek 21/05/2023 stond in hun systeem (screenshot gehad).

Betreft een Impressive model in BE besteld.

Klinkt te mooi om waar te zijn als ik dit allemaal lees? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat kan perfect. Als die in die week geproduceerd is moet je er +/- 3 a 4 maand bijtellen. Dan had je gewoon geluk dat ze al een productieslot gereserveerd hadden voor een vergelijkbaar geconfigureerde wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels12
Manchu schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:32:
Hier besteld begin maart 2023 en verwachte levertermijn is van eind november naar begin september gegaan.
Productieweek 21/05/2023 stond in hun systeem (screenshot gehad).

Betreft een Impressive model in BE besteld.

Klinkt te mooi om waar te zijn als ik dit allemaal lees? ..
Dan is dat absolute meevaller, hier net dealer aan de lijn gehad en wagen besteld in december 2022 zal eerstdaags in productie gaan - waarvan werd aangegeven dat deze stabiel is zonder veel vertragingen - en bevestiging van verwachte levering midden oktober 2023. Betreft Inspiring met Shadow Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwanvandaele
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-06-2024
Vandaag ook nog eens geinformeerd. Leverdatum was voorzien midden december 2023 (besteldatum eind januari).
Auto staat ondertussen al op de boot en is onderweg naar Duitsland. Leverdatum eind augustus, me happy!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23

Boston

The Cape State

Op 22/6 kreeg ik de pop-up in de auto dat de 2023-3 kaarten voor de BeNeLux via Over-The-Air gedownload waren en dat ik de navigatie kon herstarten voor het updaten. Dat is veel eerder in het seizoen dan vorig jaar door Tweaker Groentenman werd gemeld. Misschien een ideetje om voorafgaande aan de grote vakantie de kaarten voor de rest van Europa te updaten.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karl Rapp
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 26-07 18:07
voor wie interesse heeft, vrijdag van de leasing bericht ontvangen dat de wagen in de garage is afgeleverd
(wagen besteld in juni 2022, productiedatum 27/3/23). ga hem 1e week van juli afhalen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BataviaanBMW
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-03 09:21
Is het misschien handiger een apart forum voor levertijden te maken en een topic voor mensen die hem al hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oGoG
BataviaanBMW schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:13:
Is het misschien handiger een apart forum voor levertijden te maken en een topic voor mensen die hem al hebben?
Ik kijk al lang niet meer naar deze forum, oftewel is het levertijden oftewel hebben mensen kritiek op de wagen. Ik ben uitermate tevreden van de wagen, nu al bijna anderhalf jaar aan het genieten van de LCI Impressive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmie
Gohja, de levering is nu eenmaal een deel van de auto.
Zeker omdat de levertermijnen ver boven het jaar liggen in sommige gevallen. Dan is het toch normaal dat mensen daarover informatie zoeken bij 'lotgenoten'?
En zoals zo vaak op online fora: van de tevreden gebruikers zie of hoor je niks. Het is pas als er problemen opduiken dat mensen de noodzaak voelen om daar iets over te schrijven.
Voor mij is dit forum wel nuttig. Misschien verandert dat ook wel als ik de auto heb ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oGoG
Timmie schreef op zondag 25 juni 2023 @ 17:10:
Gohja, de levering is nu eenmaal een deel van de auto.
Zeker omdat de levertermijnen ver boven het jaar liggen in sommige gevallen. Dan is het toch normaal dat mensen daarover informatie zoeken bij 'lotgenoten'?
En zoals zo vaak op online fora: van de tevreden gebruikers zie of hoor je niks. Het is pas als er problemen opduiken dat mensen de noodzaak voelen om daar iets over te schrijven.
Voor mij is dit forum wel nuttig. Misschien verandert dat ook wel als ik de auto heb ;-)
Hier een happy camper all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robust2
  • Laatst online: 15:50
Vandaag onze iX3 in België ontvangen, leasing wagen van m'n vrouw die ongeveer een jaar terug is besteld. Allemaal goed en wel tot net, wanneer ik de wagen aan mn eigen BMW ID / myBMW probeer toe te voegen. Blijkbaar kan je de wagen maar aan 1 account koppelen, als ik hem eraan hang om de remote functies te gebruiken of (meer belangrijk) de lading te zien, wordt die van m'n vrouw haar app gegooid en omgekeerd.

Even googlen lijkt te vinden dat dit een beperking is van het BMW OS7 in Europa? OS8 kan het wel en in Amerika kan het ook lijk ik te verstaan. Stevige teleurstelling, want wij rijden allebei veel met dezelfde wagen en ik zou eerlijk gezegd ook wel wat informatie op afstand willen weten van de wagen. Iemand die hier meer ervaring mee heeft? Morgen ook maar een aan de dealer vragen, maar ik verwacht niet echt een ander antwoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, workaround is om gewoon allebei met dezelfde BMW login te werken op de app. Je kan wel elk apart een eigen bestuurdersprofiel maken in de wagen zelf, gekoppeld aan je sleutel.

Is het ideaal, nee, maar het werkt wel perfect op die manier en ik vermoed nu ook niet dat je BMW account geheim is tussen jullie beiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robust2
  • Laatst online: 15:50
Nee, absoluut niet geheim maar toch wel stevige misser in het software departement imo, zeker als het in andere geografie wel kan...
Beide sleutels zijn ingesteld via ons eigen profiel, nu dus maar op de telefoon login details delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Vandaag een ix3 besteld (eentje die dealer al besteld heeft). Staat op code 160 in het bestel/leverproces vertelde dealer me.
Maar op code 160 kan ie blijkbaar lang blijven staan lees ik zowat op bimmerforum.
Volgens mij staat die klaar voor transport/uitklaring of iets dergelijks, maar moet ie dus nog aan het hele transportproces beginnen.
Ik zou die zelf willen ophalen in Zeebrugge, maar dat zal wel niet gaan vermoed ik 😍

[ Voor 4% gewijzigd door Pharos1985 op 28-06-2023 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Robust2 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:26:
Nee, absoluut niet geheim maar toch wel stevige misser in het software departement imo, zeker als het in andere geografie wel kan...
Beide sleutels zijn ingesteld via ons eigen profiel, nu dus maar op de telefoon login details delen.
We hebben hier 4 berijders in het gezin en allemaal met 1 login op app en werkt perfect zonder problemen. Ik denk dat als je meerdere logins heb er een probleem is met de updates en meldingen want die kunnen niet naar meerdere accounts. Wat ik nog steeds niet heb kunnen uitvogelen waarom hij alleen maar 1 sleutel de ritten registreer in de app en niet de 2e sleutel of bij gebruik van de Iphone als sleutel. BMW heeft er zelf ook nog geen oplossing voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:11
Boston schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:44:
[...]

Op 22/6 kreeg ik de pop-up in de auto dat de 2023-3 kaarten voor de BeNeLux via Over-The-Air gedownload waren en dat ik de navigatie kon herstarten voor het updaten. Dat is veel eerder in het seizoen dan vorig jaar door Tweaker Groentenman werd gemeld. Misschien een ideetje om voorafgaande aan de grote vakantie de kaarten voor de rest van Europa te updaten.
Krijg jij de kaarten wel goed gedownloaded? Ik heb nu al 5 keer gehad dat de controle niet goed was (md5 foutief) en dat het opnieuw moest. Maar het lijkt in cirkels te draaien.
Is inmiddels op andere pc wel gelukt. Bijzonder, vorige versie ging wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door mtv1 op 28-06-2023 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdop
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:32
BatW schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:33:
[...]

We hebben hier 4 berijders in het gezin en allemaal met 1 login op app en werkt perfect zonder problemen. Ik denk dat als je meerdere logins heb er een probleem is met de updates en meldingen want die kunnen niet naar meerdere accounts. Wat ik nog steeds niet heb kunnen uitvogelen waarom hij alleen maar 1 sleutel de ritten registreer in de app en niet de 2e sleutel of bij gebruik van de Iphone als sleutel. BMW heeft er zelf ook nog geen oplossing voor.
De ritten worden geregistreerd op het eigen account. Dus je kan alleen de ritten zien van het account dat je nu op de app gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
Hmmm de mijne heeft nu statuscode 190 en verwacht in de garage op week 23 ( #Doubt met @Timmie zijn verhaal)

zal wellicht op de deze hebben gestaan ( https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9925370 )
productiedatum 24/4/23

Samen met @stupid_noob zijn wagen die op dezelfde dag is gemaakt (hij besteld in Aug (STILL MAD :P) en ik eind April 2022)

[ Voor 21% gewijzigd door Hanzzzie op 29-06-2023 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Hoe lang heeft er bij jou tussen code 160 en code 190 gezeten, of heb je daar geen idee van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xjs678qr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:51
Sinds ik Spotify uit de Android launcher gehaald heb, switcht de wagen niet meer constant van de ingebouwde Spotify player naar Android Auto. Het was best irritant, me happy dat het nu in orde is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
Pharos1985 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:33:
Hoe lang heeft er bij jou tussen code 160 en code 190 gezeten, of heb je daar geen idee van?
Ben al blij dat de dealer mij een code gaf...

als de wagen klaar was op 24/4 en de wild rose leader op 16/5 vertrok zit er een week of 3 tussen productie en haven vertrek, dan nu hier aangekomen... dat is dan 2 maand

[ Voor 5% gewijzigd door Hanzzzie op 29-06-2023 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Bedankt. Dealer geeft aan hem te verwachten begin september of midden september 2023... Dacht dat dat een beetje te realistisch was, maar blijkbaar is dat dan toch mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzzzie
ligt eraan waar ze lossen...
Blijkbaar lossen ze nu in Bremershaven voor Belgie ook door de problemen die oa. Timmie had ( wagen die 8weken op zeebrugge parking blijft staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Hanzzzie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:23:
ligt eraan waar ze lossen...
Blijkbaar lossen ze nu in Bremershaven voor Belgie ook door de problemen die oa. Timmie had ( wagen die 8weken op zeebrugge parking blijft staan )
4 weken zeebrugge-kade and counting :/

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DbG
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 20:45

DbG

Hier ook bericht gehad. Wagen werd besteld door de leasingmaatschappij begin mei 2022, nu aangekomen bij de dealer, mag er eind volgende week omgaan. Er zal dus uiteindelijk 14 maand zitten tussen de bestelling en aflevering 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winty
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09 09:10
Bij mij ook vervroegd van begin oktober naar eind augustus (Belgie). Bestelling is geplaatst begin december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Met wat chance zit de mijne samen met jouw batch op een boot ergens ofzo intussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterC
Winty schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:41:
Bij mij ook vervroegd van begin oktober naar eind augustus (Belgie). Bestelling is geplaatst begin december.
Net de garage gehoord, zelfde info hier:

Besteld op 08-12.
Wagen momenteel op het schip naar hier.
Verwachte aankomst in de garage einde Augustus.
Dus vermoedelijk half September wel op te halen.
Leasing is altijd wat pesimistischer. Die rekenden op 02-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
mrdop schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:31:
[...]

De ritten worden geregistreerd op het eigen account. Dus je kan alleen de ritten zien van het account dat je nu op de app gebruikt.
We gebruiken alle 4 hetzelfde account alleen andere sleutel of telefoon voor het gebruik en toch zie ik alleen de ritten met mijn sleutel en telefoon...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdop
BatW schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:56:
[...]

We gebruiken alle 4 hetzelfde account alleen andere sleutel of telefoon voor het gebruik en toch zie ik alleen de ritten met mijn sleutel en telefoon...???
Ja dat klopt. Je gebruikt alle 4 hetzelfde account voor de app. Die van jouw sleutel+telefoon. Dus daar ook alleen jouw ritten zichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door mrdop op 30-06-2023 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
mrdop schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:18:
[...]

Ja dat klopt. Je gebruikt alle 4 hetzelfde account voor de app. Die van jouw sleutel+telefoon. Dus daar ook alleen jouw ritten zichtbaar.
Waarom zie ik dan de andere sleutel en telefoons niet in de app zodra ze deze gebruiken ook al kiezen ze mijn profiel in de app? Het zijn toch de ritten van de auto en niet van de sleutel of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdop
BatW schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 17:29:
[...]

Waarom zie ik dan de andere sleutel en telefoons niet in de app zodra ze deze gebruiken ook al kiezen ze mijn profiel in de app? Het zijn toch de ritten van de auto en niet van de sleutel of zie ik dat verkeerd?
Nee, het zijn de ritten van de gebruiker die rijdt in de aan zijn account gekoppelde BMW:

Elke gebruiker heeft 1 connected-drive account. (Meerdere mogelijk).
Elke gebruiker kan daarmee inloggen in de MyBMW app.
Elke BMW kan echter maar gekoppeld zijn aan 1 gebruiker.
De gebruiker die met zijn/haar account is ingelogd in de MyBMW app ziet daar alleen zijn eigen ritten MITS de BMW ook gekoppeld is aan deze gebruiker.

https://faq.bmw.nl/s/arti...tten-ErPhX?language=nl_NL

Zal ook wel privacy dingetje zijn. Anders kunnen gebruikers van elkaar de ritten zien in dezelfde BMW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
Misschien een stomme vraag, maar hoe reinigen jullie het bestuurdersdisplay? Ik blijf maar vegen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedwigvb
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:17
@xjs678qr Ik gebruik brilpoetsdoekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18:48
Brilpoets spray met een microvezeldoek of brillenpoetsdoekje.
Denk dat glasreiniger ook werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wolfschmitt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-01-2024
Net de verwachte levering doorgekregen van de leasemaatschappij (Belgie - Leaseplan)
Besteld: April 2023
Verwachte levering: September 2023
Uitvoering: BMW Inspiring + Dark shadow + Laserlight + Comforttoegang opties + Dwarslatten dakrail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
Klinkschakel schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:27:
Brilpoets spray met een microvezeldoek of brillenpoetsdoekje.
Denk dat glasreiniger ook werkt?
Ik zal eens met brillenpoetsproduct proberen. Met het doekje alleen was ik nog niet tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels12
wolfschmitt schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:32:
Net de verwachte levering doorgekregen van de leasemaatschappij (Belgie - Leaseplan)
Besteld: April 2023
Verwachte levering: September 2023
Uitvoering: BMW Inspiring + Dark shadow + Laserlight + Comforttoegang opties + Dwarslatten dakrail
Straf toch! :)
Welke dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evi.koen

evi.koen

XC40 SMER Plus MY2024

Niels12 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:49:
[...]

Straf toch! :)
Welke dealer?
Heel straf... de mijne is besteld in mei 2023 en vermoedelijke leverdatum is half februari 2024.... nou moe :'(
Ook België (Arval leasing)

[ Voor 5% gewijzigd door evi.koen op 04-07-2023 16:34 ]

XC40 SMER Plus MY2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjustLeon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Hey, iemand een idee hoe je de "instellingen balk" automatisch kan laten verdwijnen ? Toen ik vorige week mijn wagen nieuw uit de garage ophaalde deed hij dit: navigatiemap kwam fullscreen en zodra ik aan de idrive kwam, kwam ook die balk tevoorschijn... en even later ging hij ook weer weg.
Ik heb heel wat instelling aangepast maar nu krijg ik die balk niet meer weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RTwjpYes0nTwzKW4RAF375jeU8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M9YxGM7uYhnbzjO0fuort7Ty.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdop
ZjustLeon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:27:
Hey, iemand een idee hoe je de "instellingen balk" automatisch kan laten verdwijnen ? Toen ik vorige week mijn wagen nieuw uit de garage ophaalde deed hij dit: navigatiemap kwam fullscreen en zodra ik aan de idrive kwam, kwam ook die balk tevoorschijn... en even later ging hij ook weer weg.
[Afbeelding]
Idrive 1 tik naar links. Als je in/op de idrive opties staat blijft de balk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebab1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:49
Wat vinden jullie van de BMW navigatie vs Apple Carplay / Android Auto (Google Maps / Waze / Apple Maps).

Ik heb in mijn vorige auto's altijd Google Maps gebruikt, meest aan gewend, maar ik wil eigenlijk gebruik maken van de BMW navigatie, kwestie van wennen eigenlijk.

Als ik namelijk de BMW navigatie gebruik heb ik Carplay niet nodig, ik luister toch altijd radio en verder niks bijzonders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BataviaanBMW
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-03 09:21
Ik gebruik nooit iets anders dan de BMW navigatie. Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
De vrouw zit tijdens lange vakantieritten ook constant op Google Maps (welke constant routes aanpast) te kijken op haar telefoon maar meestal is de BMW navigatie correcter. Ik zie dus ook geen reden om iets anders te gebruiken (nadeel is wel dat ik voor RTTI 70 euro per jaar betaal aangezien m'n huidige X3 ouder is dan 4 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
r2504 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:28:
De vrouw zit tijdens lange vakantieritten ook constant op Google Maps (welke constant routes aanpast) te kijken op haar telefoon maar meestal is de BMW navigatie correcter. Ik zie dus ook geen reden om iets anders te gebruiken (nadeel is wel dat ik voor RTTI 70 euro per jaar betaal aangezien m'n huidige X3 ouder is dan 4 jaar).
Hier ook BMW nav voor het navigeren en Coyote op Android auto in parallel (met audio via de phone speaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18:48
BataviaanBMW schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 04:43:
Ik gebruik nooit iets anders dan de BMW navigatie. Nooit problemen gehad.
Voor mij hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Ik rij nu met een VW Passat van 6 jaar oud: niets van app om auto vanop afstand te 'bedienen' en dergelijke. Ook 'platte' navigatie: geen updates tijdens rijden omtrent files/ongevallen en dergelijke.

Wat ik mij eigenlijk afvraag (is meer een algemene vraag eigenlijk): in de 'nieuwe' wagens moet dus ergens een SIM zitten zodat hij connectiviteit heeft naar het internet. BMW betaald blijkbaar dat abo voor de gebruikers.
Is dat lifetime? Of moet je bvb na 4 of 5 jaar betalen om nog remote apps en dergelijke te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DomiGijzen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:18
Pharos1985 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:26:
Ik rij nu met een VW Passat van 6 jaar oud: niets van app om auto vanop afstand te 'bedienen' en dergelijke. Ook 'platte' navigatie: geen updates tijdens rijden omtrent files/ongevallen en dergelijke.

Wat ik mij eigenlijk afvraag (is meer een algemene vraag eigenlijk): in de 'nieuwe' wagens moet dus ergens een SIM zitten zodat hij connectiviteit heeft naar het internet. BMW betaald blijkbaar dat abo voor de gebruikers.
Is dat lifetime? Of moet je bvb na 4 of 5 jaar betalen om nog remote apps en dergelijke te hebben?
Is een service van 3 jaar en dan bijbetalen. De Passat heeft dat waarschijnlijk ook gehad of als optie niet aangevinkt.
Doe je dat niet, ga je van live traffic naar het ouderwetse tmc. Updates kunnen via andere wegen. Muziek kan via CarPlay. Die optie is wel lifetime.

Sowieso heeft de auto een actieve Sim voor sos meldingen. Die is wel lifetime.

Grz D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
Bedankt!
Enig idee/link naar de prijzen of 'packages' die dan moeten besteld/betaald worden?
Ik werk graag met carplay en vindt dat heel goed/leuk, maar er zijn toch ook een paar tekortkomingen aan (worden misschien volgende jaren nog weggewerkt).

[ Voor 45% gewijzigd door Pharos1985 op 05-07-2023 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie
Vandaag de mijne afgehaald na 15 maanden wachten (besteld april 2022).
Het is gelukkig het wachten waard, echt tevreden van de auto. Rijdt heel lekker.

Een klein vraagje wel: mijn parkeersensoren aan de voorkant (ik heb een Inspiring, geen 360 camera) schieten pas heel laat in actie, als ik al heel dichtbij een muur/obstakel ben. Als de sensor-view op het scherm verschijnt, zie je ook meteen dat het al op geel staat. Is dat normaal? Kan ik ergens aanpassen dat die sensoren veel sneller automatisch aangaan?
Of moet ik daarvoor elke keer handmatig de parking-mode activeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Timmie op 06-07-2023 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezr
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-09 09:05
ZjustLeon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:27:
[Afbeelding]
Je moet ergens in de instellingen van de kaart beperkte of rustige weergave aanvinken?
Ik kon dit eerst ook nooit vinden en dacht dat deze instelling iets anders betekende.
Pagina: 1 ... 60 ... 93 Laatste