Nee niks trol, wat zou ik dan moeten trollen? Wat een dikke nonsens man. Ik baal gewoon enorm,
. ik had daar wel duidelijk aangegeven dat de auto niet goed gepoetst was maar dat het zo erg was als dat gaandweg tijdens mijn eigen poetsbeurt bleek dat had ik nog niet in de gaten.
En ik ben alsnog blij met de auto maar het is wel met stip mijn minst leuke aankoop van een auto ever. En inderdaad heb ik lang getwijfeld maar dat komt doordat bmw niet echt veel keus heeft in dat gat tussen een i3 van 1250 kg en een ix3 van 2250 kg.
Die keuze komt in 2025 met de neue klasse pas maar ik wil nu ook weer eens wat.
En hij rijdt echt superfijn, daar is niks mis mee maar het is wel echt een domper dat de ophaalactie zo mislukt was. Maar goed, vandaag ga ik hem machinaal behandelen rondom en dan poets ik die ervaring weg.
Ik merk wel dat er wat zaken missen waarvan ik eigenlijk aannam dat ze aanwezig waren, die hdd dus die ik toch echt wel zal missen, usb werkt overigens ook prima merk ik, en bv okk dat je de achterbank rugleuningen niet vanuit achter kunt kiepen, dacht ik maar is schijnbaar alleen pre lci of zo? Anyway ga mijn poetsspullen uit de kast halen en paasdag spenderen aan het opwaarderen van mijn bmw. Blijf toch van meing dat ik daar toch echt al voor had betaald gisteren maar tegenwoordig mag je niet veel meer verwachten blijkbaar. ,
[
Voor 3% gewijzigd door
Hugo1529 op 09-04-2023 08:55
]