Mijn iX3 is vorige week geproduceerd. Inmiddels staat de code bij de dealer op transport en zou de auto de tweede week van januari in Nederland moeten aankomen, ben benieuwd of dit gaat lukken.
Gisteren even bij de dealer geweest om na te gaan of en welke opties weggevallen zijn. Ik heb de iX3 High Executive gekozen met als aanvullende opties de trekhaak, drive recorder, M adaptief onderstel, laserlight en stuurwielrand verwarmd.
Zoals bekend (dat staat immers al in de folder van het nieuwe facelift model) ontbreekt de verstelbare lendensteun bij de passagiersstoel (48Z Vervallen lendensteun /breedteverstelling passagiersstoel). Verder is, zoals al gemeld door andere forum leden, 6NW Comfort telefoonvoorbereiding met draadloze oplaadmogelijkheid niet leverbaar en vervangen door 6NS+ Uitgebreide bluetooth telefoonvoorbereiding. Jammer want die had ik er graag in gehad, maar weinig aan te doen. Dealer zou nog kijken of achteraf inbouwen mogelijk is, maar verwacht het niet. Maar eens kijken of ik hier achteraf zelf nog een oplossing voor kan vinden.
Hij liet me via de computer ook een overzicht zien van de opties die nu "in het rood" staan voor de iX3 en niet geleverd kunnen worden. Dit waren naast de daadloze lader die ook in mijn iX3 ontbreekt het head up display, Harman Kardon soundsysteem, Comfort access en de trekhaak. Aardig lijstje inmiddels