• pollevee
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-12-2023
boskantman schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:38:
Die van mij zou ofwel op de Atlas Leader ofwel op de Altair leader zitten.
Levering voorzien tussen half en eind november.
De Atlas Leader vaart momenteel in de buurt van Cyprus en zou eind september/ten laatste begin oktober in Zeebrugge liggen. Als die daar dan op staat dan zul je hem hopelijk wat sneller hebben.

Ik vermoed dat mijn wagen daar op staat, en die is door de dealer bevestigd voor half oktober. Fingers crossed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boskantman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:34
Zou inderdaad leuk zijn om hem vroeger te hebben. Wel gaf hij mee dat het meer dan 4 weken kan duren voor de auto van de haven tot bij de dealer geraakt...

Dat zou willen zeggen dat de afstand china-> zeebrugge evenlang duurt als de afstand zeebrugge->antwerpen.

Het klopt niet helemaal natuurlijk, want over water is hij 6 weken onderweg, maar toch...

[ Voor 14% gewijzigd door boskantman op 14-09-2022 16:33 . Reden: Toegevoegd 6 weken onderweg tov 4 ]

• pollevee
Dat zou willen zeggen dat de afstand china-> zeebrugge evenlang duurt als de afstand zeebrugge->antwerpen.
[/quote]
8)7

• DomiGijzen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:31:
[...]

Hoi, ik heb op aanraden van een forumlid die van carbox aangeschaft, nog geen spijt van:
'CARBOX kofferbakmat BMW X3'
Heb je daar misschien wat foto's van? Met name het stuk bij de dorpel. OP hun foto's kan ik niet duidelijk zien of het nu wel of niet uitsteekt. Lijkt me verder een prima mat.

Grz D.

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:23
wow. dat is positief !! de mijne is ook rond eind Mei officieel door Leasing besteld bij BMW

dan zal de mijne toch ook niet meer zo lang duren ( heb de Pythonicblau met Cognac sensatec besteld )
hoe kan je dat zelf wat opvolgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Hanzzzie op 15-09-2022 08:59 ]

Simracing and 3D-Printing enthousiast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DomiGijzen
Ik wil je niet teleurstellen... Een auto besteld in Mei en leveren in November is waarschijnlijk een auto die al door de dealer is besteld in februari en in Mei definitief is gemaakt voor de klant. De meeste lease maatschappijen maken daar geen gebruik van en dan is bestellen in Mei waarschijnlijk leveren in April/Mei/Juni volgend jaar (op basis van wat ik lees).

Mijn tip is dan ook om bij de dealer na te vragen wanneer de auto besteld is, wanneer de productie gepland is en wanneer de levering gepland is. Dat kunnen ze allemaal zien. Dat is ook een goede richtlijn waar je +/- 2 weken van op aan kunt als ik de verhalen op dit moment lees. Mocht er ergens een probleem ontstaan, dan wordt het natuurlijk plus x weken.
Als je geen dealer hebt maar direct contact met de lease, blijven doorzeuren....

Edit: Kleine aanvulling. Als je zonder verdere configuratie hebt geselecteerd uit een soort van "voorraad" lijstje, is de kans wel aanwezig dat het een reeds bestelde auto is.

[ Voor 9% gewijzigd door DomiGijzen op 15-09-2022 10:21 ]

Grz D.

• Focus8.8
  • Laatst online: 13-01-2023
Mijne is eind april besteld en zou geleverd worden juni 2023...
Dus besteld in mei en geleverd in november lijkt me sterk

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:54

Skyline GT-R

RB26DETT

Mijn Belgische dealer gaf in mei aan dat ze nog eind dit jaar konden leveren. Had mijn bestelling dus snel verlopen dan had ik meer dan waarschijnlijk dit jaar nog mijn iX3. Echter heeft dat 3 maanden geduurd waardoor mijn wagen maar eind juli is besteld. Verwachte levertijd nu is lente-zomer 2023...

• svd_tiel
  • Laatst online: 22-02-2023
Focus8.8 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:19:
Mijne is eind april besteld en zou geleverd worden juni 2023...
Dus besteld in mei en geleverd in november lijkt me sterk
Ik heb bij de dealer gezeten en de dealer in NL had sloten beschikbaar voor de productie van een doorde dealer te configureren auto. Op die manier kon de dealer zien welk productieslot er nog was en op het eerste vrije slot is mijn auto gezet. Kortom, mei besteld en eind november komt deze aan bij de dealer (wk 46). Geen lease in mijn geval overigens.

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:23
we'll see...
ze zeiden bij mij ook dat het nog kon dit jaar, ten laatste Maart 2023

Simracing and 3D-Printing enthousiast

• boskantman
svd_tiel schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:06:
[...]

Ik heb bij de dealer gezeten en de dealer in NL had sloten beschikbaar voor de productie van een doorde dealer te configureren auto. Op die manier kon de dealer zien welk productieslot er nog was en op het eerste vrije slot is mijn auto gezet. Kortom, mei besteld en eind november komt deze aan bij de dealer (wk 46). Geen lease in mijn geval overigens.
Week 46 zou moeten betekenen dat hij nu al onderweg is en dus op de boot zit, anders zal hij er niet op tijd geraken. Als je daar kan achter komen via de dealer weet je dus ook al direct of hij er dan gaat zijn.

• Arcanumkiller
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08-2024
Net even gebeld naar de dealer.

Wagen is onderweg en wordt verwacht bij de dealer in week 43 (eind oktober).
Wagen wordt toch vanuit naar Bremerhaven naar de dealer gebracht (België).

Ik vermoed dat deze dan op de Atlas leader zit en ze 4 weken rekenen om de quality checks te doen en te brengen naar de dealer.

Edit:
Bedenking:
Dealer zei: next port staat op Bremerhaven.

Dus kan ook zijn dat hij de Atlas Leader dan toch in detail kan volgen en de volgende haven Bremerhaven is maar dat mijn wagen dan mogelijks later in Zeebrugge eraf gehaald wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Arcanumkiller op 15-09-2022 15:13 ]

• pollevee
Arcanumkiller schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:11:

Ik vermoed dat deze dan op de Atlas leader zit en ze 4 weken rekenen om de quality checks te doen en te brengen naar de dealer.

Edit:
Bedenking:

Dus kan ook zijn dat hij de Atlas Leader dan toch in detail kan volgen en de volgende haven Bremerhaven is maar dat mijn wagen dan mogelijks later in Zeebrugge eraf gehaald wordt.
De Atlas Leader kan je hier volgen https://www.marinetraffic...31739/vessel:ATLAS_LEADER

In een eerdere post stond ook de link naar de weekplanning van de rederij en daar kun je de data zien waar die in welke haven verwacht wordt https://www.nykroro.com/documents/RTW-AFCON/RTWwk36.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcanumkiller
  • Laatst online: 01-08-2024
pollevee schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:29:
[...]

De Atlas Leader kan je hier volgen https://www.marinetraffic...31739/vessel:ATLAS_LEADER

In een eerdere post stond ook de link naar de weekplanning van de rederij en daar kun je de data zien waar die in welke haven verwacht wordt https://www.nykroro.com/documents/RTW-AFCON/RTWwk36.pdf
Thanx, deze stonden al lange tijd in mijn bookmarks :D

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:12
Hier ook mei besteld - en week 44 als verwachtte leverdatum nu bij dealer. Wel lease auto, in in NL. Voor mij zelfs te snel aangezien ik pas week 48 kan wisselen, maar ik klaag niet 😊. Redelijk bijzonder dat er zo’n verschil zit tussen dealers.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• Flipper
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11-06 10:29
Arcanumkiller schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:11:

Edit:
Bedenking:

De mijnen wordt ook verwacht in week 45, maar dealer zegt dat Bmw belux niet doorgeeft op welke roro auto staat
Ook geen haven vermeld.
Laten we samen hopen …. 😩😩😩

• boskantman
Flipper schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:13:
[...]

De mijnen wordt ook verwacht in week 45, maar dealer zegt dat Bmw belux niet doorgeeft op welke roro auto staat
Ook geen haven vermeld.
Laten we samen hopen …. 😩😩😩
Ze kunnen wel zien welke status de auto heeft (code) en aan de hand daarvan kan je een gok maken op welke boot hij dan zou moeten zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikDr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-04-2023
Ter info het volgende. Deze morgen op de expresweg (E34/N49) een vrachtwagen zien rijden met een lading nieuwe iX3 richting Antwerpen. Dus wellicht komende van Zeebrugge. Iets verder vrachtwagen met nieuse bestelbusjes (geen BMW) met op vrachtwagen melding firma x Zeebrugge
Dus veronderstel dat er recent iX3's in Zeebruggen zijn aangekomen die op weg zijn naar de dealers.

De mijne (lease) is eind Januari besteld en wordt uiterlijk begin November maar mogelijks half Oktober bij dealer verwacht. Dus aftellen !

• Flipper
boskantman schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:59:
[...]

Ze kunnen wel zien welke status de auto heeft (code) en aan de hand daarvan kan je een gok maken op welke boot hij dan zou moeten zitten.
Ik heb de statuscodes, maar geen naam van roro vessel. Idd gok 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW IX3
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-05 14:05
Dag iedereen,
ik ga winterbanden laten plaatsen op de originele 20" velgen, en ik vroeg me af welk merk / type er aanbevolen wordt door de gebruikers.
Heeft er iemand deze Continental winterbanden en zo ja, bent u er tevreden over?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9oxCMfSVd5Q509w_-7G-9JckEmE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GexdDi5M55pjDXzygOzQzjrL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaper_unique
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-08 09:13
Zijn er hier die de pre-CLI lichten hebben vervangen door de LCI?

Ik had een full option LCI maar heb ongeluk gehad op autostrade en is economisch perte totale verklaard. Hierdoor moest ik opzoek naar nieuwe wagen. Twijfelde lang maar uiteindelijk voor een direct leverbare jonge tweedehands pre-LCI iX3 full option gegaan. Blauw met cognac interieur. Ziet er eigenlijk beter uit uit dan alles zwart maar enkel die achterlichten ben ik geen fan van. Ook de velgen maar da's minder een issue gezien je die makkelijk kan vervangen.

Edit: zo te zien kan het zelfs bij de dealer _/-\o_
Knutselwout schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 18:49:
Eindelijk kon ik vandaag bij de dealer mijn achterlichten laten vervangen. Pre-LCI met LCI achterlichten. Passen toch een stuk beter bij de kleur van de auto. Kostte 1600 euro bij de dealer. Nu nog de oude lichten op marktplaats zetten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[ Voor 53% gewijzigd door reaper_unique op 16-09-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planken
  • Laatst online: 30-06-2023
Vandaag contact gehad met de dealer. Volgens hem stond de auto op de Grand Vega, gaat die nu naar Bern en vandaar naar NL…. Duimen maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DomiGijzen
Planken schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:54:
Vandaag contact gehad met de dealer. Volgens hem stond de auto op de Grand Vega, gaat die nu naar Bern en vandaar naar NL…. Duimen maar
Was even in de veronderstelling dat de boot naar Bern ging 😛
Ik ga met je mee duimen. Mijn auto had dezelfde status en datum als jouw auto :)
Dat ze maar opschieten. Heb al een afspraak voor een ceramic coating staan de week na de geplande leverdatum. En de grill is vandaag binnengekomen.

Grz D.

• Planken
Ceramic coating ga ik zelf doen. Welke Grill heb je besteld, wil die van ons ook vervangen…

• Louisinho
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-04 09:22
BMW IX3 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:37:
Dag iedereen,
ik ga winterbanden laten plaatsen op de originele 20" velgen, en ik vroeg me af welk merk / type er aanbevolen wordt door de gebruikers.
Heeft er iemand deze Continental winterbanden en zo ja, bent u er tevreden over?
[Afbeelding]
Ik heb Pirelli winterbanden, veel stiller dan de originele Yokohama zomerbanden en prima grip op droog en in de regen. Alleen nog nooit mee in de sneeuw gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elan22
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02 23:04
Dag iedereen,
[Afbeelding]
Heb deze 850 P SUV als winterbanden op de originele velgen van mijn LCI Impressive (20') en ben er zeer tevreden van. Heb in periode januari tot april geen sneeuw gezien, maar verder wegkwaliteiten en comfort uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik wil graag terug naar mijn vertrouwde merk en kan een hele goede inruil doen van mijn Q4 naar een iX3 High executive.
Het betreft echter een non-LCi (augustus 2021) uitvoering wat mijn helpt met de bijtelling.
Buiten de uiterlijke verschillen en het grotere scherm zijn er nog meer cruciale wijzigen welke ik moet overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louisinho
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-04 09:22
ApOE schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:48:
Ik wil graag terug naar mijn vertrouwde merk en kan een hele goede inruil doen van mijn Q4 naar een iX3 High executive.
Het betreft echter een non-LCi (augustus 2021) uitvoering wat mijn helpt met de bijtelling.
Buiten de uiterlijke verschillen en het grotere scherm zijn er nog meer cruciale wijzigen welke ik moet overwegen?
Accu voorverwarming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die accu voorverwarmen is enkel een belangrijk punt als je regelmatig gebruik moet maken van snelladers (in de winter). Voor thuis laden of elders A-C laden is er geen verschil.

De LCI krijg verder wel sneller software updates heb ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-07-2024
Dag iedereen,
[Afbeelding]
Ik had vorig jaar Pirelli eronder en die waren stiller dan de Yokohama die er standaard onder zaten. Helaas hadden ze Run Flat eronder gezet en dat is toegestaan op de 20 inch versie dus na 3 weken er weer af. Heb geen sneeuw gezien dus twijfel of ik ze er wel onder zet dit jaar. Wat me wel opvalt dat er bijna geen profiel op mijn banden zit? Is op alle IX3 die ik ken en zie maar als ik kijk naar een Tesla dan lijkt ht wel of deze gewoon meer profiel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:16:
Die accu voorverwarmen is enkel een belangrijk punt als je regelmatig gebruik moet maken van snelladers (in de winter). Voor thuis laden of elders A-C laden is er geen verschil.

Ja dat kan ik onderschrijven. Dat is de reden waarom ik de mijne heb ingeruild voor een LCI. En daar is het deze week al meteen raak met temperaturen onder de 15 graden. Pre-heating aan en direct 150kWH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DomiGijzen
Planken schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:06:
Ceramic coating ga ik zelf doen. Welke Grill heb je besteld, wil die van ons ook vervangen…
Heb gekeken om t zelf te doen. Maar het is me teveel werk.

De grill is via ebay besteld. Deze: https://www.ebay.nl/itm/284953744568
Is eerder hier in het topic voorbij gekomen.

Grz D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik hang echt nooit aan de snel lader, in mijn Q4 nu ruimte 25.000Km gereden en de keren dat ik aan een snel lader hang heb ik ook echt wel even de tijd voor een bakkie koffie en een broodje :)

Als het verder op technisch en functioneel vlak identieke wagens zijn dan ga ik hem morgen omruilen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
De parking staat hier ondertussen vol met iX3's. Zowat iedereen die in December/Januari besteld heeft rijdt ermee rond, behalve ik :(. Ik moet nog 1,5-2 maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
reaper_unique schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:09:
Zijn er hier die de pre-CLI lichten hebben vervangen door de LCI?

Ik had een full option LCI maar heb ongeluk gehad op autostrade en is economisch perte totale verklaard. Hierdoor moest ik opzoek naar nieuwe wagen. Twijfelde lang maar uiteindelijk voor een direct leverbare jonge tweedehands pre-LCI iX3 full option gegaan. Blauw met cognac interieur. Ziet er eigenlijk beter uit uit dan alles zwart maar enkel die achterlichten ben ik geen fan van. Ook de velgen maar da's minder een issue gezien je die makkelijk kan vervangen.

Edit: zo te zien kan het zelfs bij de dealer _/-\o_

[...]
Mocht je ook de achterlichten laten vervangen bij een dealer bij jouw in de buurt, laat ze dan contact opnemen met BMW dealer van Hooff uit Veldhoven. Het is namelijk geen plug&play. Ze moeten namelijk kabeltjes omwissellen voordat ze aangesloten worden. Was een kwestie van trial&error dus beter om die tijd te besparen (wellicht dat dat wat scheelt in uurloon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 08:55

GigaTexel_BE

AMD MP²

GigaTexel_BE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:19:
[...]

De vraag is volgens mij wel of dat allemaal op vandaag nog geldig is. Ik vraag nog even door bij een andere verkoper.
Update van andere verkoper: de achterklep-comforttoegang en de touch-controller zijn finaal geschrapt als uitrusting en zitten momenteel nergens nog op. Met zekerheid niet op de 3-reeks en 5-reeks (en dus ook iX3/X3)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
GigaTexel_BE schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:27:
[...]

Update van andere verkoper: de achterklep-comforttoegang en de touch-controller zijn finaal geschrapt als uitrusting en zitten momenteel nergens nog op. Met zekerheid niet op de 3-reeks en 5-reeks (en dus ook iX3/X3)
Touch controller krijg ik nog wel, achterklep comfort zit op mijn IX3 ook al niet meer op. (levering voorzien eind november, besteld januari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabuntu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-05 19:25
ApOE schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:48:
Benieuwd naar je motivatie om te veranderen. Niet tevreden van de q4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:54

Skyline GT-R

RB26DETT

mabuntu schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:54:
[...]

Ik denk dat hij die reden al heeft gegeven: "Ik wil graag terug naar mijn vertrouwde merk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMA
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17-10-2022

AMA

Ik vrees dat de dode hoek waarschuwing in mijn rechterspiegel al de geest heeft gegeven na drie maand. Iemand dit al voor gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabuntu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-05 19:25
Skyline GT-R schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat hij die reden al heeft gegeven: "Ik wil graag terug naar mijn vertrouwde merk".
Dat zegt nogal weinig :) ik neem aan dat het om meer gaat dan een ander logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:36
AMA schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:34:
Ik vrees dat de dode hoek waarschuwing in mijn rechterspiegel al de geest heeft gegeven na drie maand. Iemand dit al voor gehad?
ik ervaar hetzelfde, in de rechterspiegel veel mindere reactie, als ik een vrachtwagen inhaal, dan zegt ie niets bijv, bij andere voertuigen, lijkt het de afstand tussen beide voertuigen te zijn, wanneer ie wel of niet lijkt te werken. Heb de dealer al gevraagd, die had geen idee, wellicht anders instellen was zijn idee, geen idee waar je dat zou moeten doen, ik rij binnenkort wel even langs om het te laten checken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ApOE
mabuntu schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:54:
[...]

Totaal niet tevreden eigenlijk.
De auto zit bomvol “bugs” welke ze bij audi een jaar na levering niet op kunnen lossen (nog geen enkele update gekregen)
Ook is de afwerking en het premium gevoel vergeleken met de iX3 ver ondermaats.

De Q4 heeft me 69k gekost en voor dat geld wil ik genieten ipv mij rot ergeren aan alle onvolkomenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DomiGijzen
AMA schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:34:
mtv1 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:47:
[...]

ik ervaar hetzelfde, in de rechterspiegel veel mindere reactie, als ik een vrachtwagen inhaal, dan zegt ie niets bijv, bij andere voertuigen, lijkt het de afstand tussen beide voertuigen te zijn, wanneer ie wel of niet lijkt te werken. Heb de dealer al gevraagd, die had geen idee, wellicht anders instellen was zijn idee, geen idee waar je dat zou moeten doen, ik rij binnenkort wel even langs om het te laten checken
Als ik me niet vergis, is de gevoeligheid in te stellen via iDrive. Uit weet ik niet zeker. Maar het geldt wel voor alles, niet een kant. Ook is het zo dat het niet enkel de afstand onderling is maar ook de snelheid waarmee die afstand veranderd.
Inhalende autos van links achter zie je soms al erg vroeg herkend worden. Terwijl een auto rechts waar je zelf op snelheid net voorbij bent, al snel niet meer leidt tot een waarschuwing.
Maar een auto naast je of zeg maar 0 cm verschil zou toch wel altijd moet leiden tot een waarschuwing?

Je zou het dus eens kunnen proberen door langzaam in te halen.

Grz D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goscinny
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05
ApOE schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:34:
[...]

Ik hang echt nooit aan de snel lader, in mijn Q4 nu ruimte 25.000Km gereden en de keren dat ik aan een snel lader hang heb ik ook echt wel even de tijd voor een bakkie koffie en een broodje :)

Als het verder op technisch en functioneel vlak identieke wagens zijn dan ga ik hem morgen omruilen :9~
Hier pre-LCI. Vorig jaar wintersport Oostenrijk geen last van coldgating. Mijn workaround is 15 min voor laden 130 - 150 km/u rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezr
  • Laatst online: 19-09 09:05
Freezr schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:43:
Weet iemand hoe en of ik rittenregistratie/-historie kan bekijken in de MyBMW App?
Ik heb een LCI iX3 met volgens mij alle abonnementen en services die er zijn.
Inmiddels zitten ritten in de app _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie
  • Laatst online: 13-01-2024
Nog eens bij dealer gehoord, nog altijd geen nieuwe informatie over de levertermijn.
Bestelling van eind maart, maar blijkbaar is productieschema van najaar/voorjaar 2023 er nog niet.
Initiële verwachting van levering in mei 2023 zal dus wellicht kloppen. Dat zijn dan 14 maanden wachten :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ApOE
ApOE schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:53:
[...]

De auto zit bomvol “bugs” welke ze bij audi een jaar na levering niet op kunnen lossen (nog geen enkele update gekregen)

De Q4 heeft me 69k gekost en voor dat geld wil ik genieten ipv mij rot ergeren aan alle onvolkomenheden.
De eerste kilometers gemaakt in mijn iX3, wat een verademing! Alles werkt 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DomiGijzen
ApOE schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:21:
[...]

De eerste kilometers gemaakt in mijn iX3, wat een verademing! Alles werkt 🥰
Benieuwd, hoe bevalt het?

Grz D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron_1978
  • Laatst online: 17-09 17:29
Freezr schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:14:
[...]

Waar kan je dit dan vinden in de app?

• Miguel
  • Laatst online: 15:36
Op het startscherm van de app.
Tussen "Remote Services" / "Vehicle Finder" en "Charging" is er nu een nieuw item "My Trips".

• Byron_1978
  • Laatst online: 17-09 17:29
Miguel schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:07:
Op het startscherm van de app.
Tussen "Remote Services" / "Vehicle Finder" en "Charging" is er nu een nieuw item "My Trips".
De app sluiten en opnieuw openen kan wonderen doen :)
Thanks

• Freezr
ApOE schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:53:
[...]

Ik had dezelfde ervaring met een (dikke) e-tron 55. Ook exact dezelfde ervaring met: alles werkt wel in een iX3.

• Freezr
Byron_1978 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:40:
[...]

Thanks
Je moet in de auto bij instellingen zoeken naar iets met gegevens en daar toestemming geven voor gebruik van alle gegevens. Daarna wordt je eerste rit keurig bijgehouden met A naar B kaartje, begin- en eindtijd, afstand, tijd, verbruik.

• Insidio2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:44
Freezr schreef op woensdag 21 september 2022 @ 14:07:
[...]

Je moet in de auto bij instellingen zoeken naar iets met gegevens en daar toestemming geven voor gebruik van alle gegevens. Daarna wordt je eerste rit keurig bijgehouden met A naar B kaartje, begin- en eindtijd, afstand, tijd, verbruik.
iemand die dit werkend krijgt op een pre-lci?
ik zie het staan in de app, in de wagen staat onder privacy alles aan.
moet er een update gebeuren in de wagen?
wat verstaan we onder rit? moet die een route zijn die via gps gevolgd werd?

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
Wellicht een gekke vraag, maar volgens de handleiding zou de verwarming van de buitenspiegels automatisch moeten gaan. Met alle condens nu 's ochtends heb ik al twee ochtenden op rij dat de spiegels erg lang (15 min ofzo) compleet gecondenseerd blijven en dus niet bruikbaar zijn. Heb al geprobeerd of de achterruitverwarming aanzetten helpt en ze daarmee gekoppeld zijn, maar dat lijkt niet te werken.

Zie ik ergens iets over het hoofd?

• Freezr
Insidio2 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:24:
[...]

Elke rit wordt nu geregistreerd. Ik heb een LCI.
Dat gebeurde bij mij pas nadat ik privacy op alles aan zette daarna bij de eerstvolgende rit.

[ Voor 14% gewijzigd door Freezr op 21-09-2022 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdop
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:18
[...]

Pre-LCI hier, werkt perfect. Bij de apps option en “apps en services updaten” en gegevensbescherming op “alles” zetten.

• Leon85
  • Laatst online: 05-06-2024
Hallo allemaal,

Volg dit topic met grote interesse. Heb mijn IX3 (LCI-full option Carb Schwarz) eind juli besteld, levering wordt in week 44-45 verwacht (auto was besteld door de dealer in april dit jaar). Volgens de laatste info die ik van de leasemij heb ontvangen is de auto in week 32 geproduceerd. Heb ook al een VIN nummer, maar status is nog 165 / 15.08.2022. Obv de info die ik hier lees vermoed ik dat mijn auto op de Altas Leader zit. Als de auto binnen is wil ik ook zsm de gril vervangen door een beter ogend exemplaar. Kijk uit naar de levering! Kom uit een XC90 D4, ook een hele fijne auto maar niet zo stil als de IX3 :)

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
goirke schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:37:
Wellicht een gekke vraag, maar volgens de handleiding zou de verwarming van de buitenspiegels automatisch moeten gaan. Met alle condens nu 's ochtends heb ik al twee ochtenden op rij dat de spiegels erg lang (15 min ofzo) compleet gecondenseerd blijven en dus niet bruikbaar zijn. Heb al geprobeerd of de achterruitverwarming aanzetten helpt en ze daarmee gekoppeld zijn, maar dat lijkt niet te werken.

Zie ik ergens iets over het hoofd?
Ik heb daar met de pre-LCI noch met de LCI problemen mee.

Sowieso moet de achteruitverwarming altijd gekoppeld zijn met de spiegelverwarming, dat doet men al sinds de E46 (BMW 3 uit 1998). Als dat niet werkt, dan is er ergens een contactje los of een instelling niet goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37
DjCoke schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:42:
[...]

Ik heb daar met de pre-LCI noch met de LCI problemen mee.

Sowieso moet de achteruitverwarming altijd gekoppeld zijn met de spiegelverwarming, dat doet men al sinds de E46 (BMW 3 uit 1998). Als dat niet werkt, dan is er ergens een contactje los of een instelling niet goed.
Ik heb het denk ik gevonden. In de ECO PRO modus staat standaard een beperking op licht en zicht aangevinkt. Deze nu uitgezet en even afwachten of dit nu werkt. Vanochtend was de auto voorverwarmd dus had ik er geen last van :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mtv1
goirke schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:30:
[...]

Ik heb het denk ik gevonden. In de ECO PRO modus staat standaard een beperking op licht en zicht aangevinkt. Deze nu uitgezet en even afwachten of dit nu werkt. Vanochtend was de auto voorverwarmd dus had ik er geen last van :P
weer wat geleerd, had hetzelfde, wist niet waar ik dat moest aanzetten. Dus dank je wel !!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Is er iemand die de ebay/aliexpress grill geplaatst heeft, en zijn oorspronkelijke grill verkoopt?

Ik had een lease-offerte voor de Inspring zonder Shadow Line erbij. Na een toonzaalbezoek waren we wel fan van de Shadow Line grill (ipv de standaard met alu-omlijsting), maar door stijging van de leasekosten zou een nieuwe offerte (met Shadow Line) de kosten bijna 2000 euro omhoog geduwd hebben.

We hebben dus besteld zonder de Shadow Line maar willen wel graag die grill :+

Siesteem Spekkies!

• xvigilantx
  • Laatst online: 18-10-2022
Weet iemand hoe je de duur van de airco in stilstand kan instellen ? heb het idee dat ie na een half uurtje uit gaat, terwijl ik m'n hond wel eens in de auto laat tijdens een afspraak (bijv van een uur). dan moet het natuurlijk lekker cool blijven in de auto.

• Elrolo
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:16:

Ik schrik best van de kennis (de afwezigheid ervan) bij BMW. Ik zit op software 03/2022/3 pre LCI.
Ik heb zowel BMW als mijn dealer gevraagd waarom er geen OTA updates zijn. Ik heb een paar kleine issues m.n ook de range en wellicht worden die verbeterd .Tevens heb ik gerefereerd aan dit forum dat er meerdere mensen met dezelfde problemen zijn.

antwoord 1 BMW: U heeft de meest recente navigatie software.

Ik heb geantwoord dat dit toch echt niet mijn vraag was.

2e antwoord BMW: Hoe komt u erbij dat er software updates zijn? München zal het wel weten!

antwoord 1 van de dealer" Je kan dat zelf doen in de auto . AAAAAAAARGH!

uitgelegd dat dit dus niet werkt en ze zouden erop terugkomen....Niets meer gehoord

Ik lees in dit hele forum dat er navraag wordt gedaan bij dealers en BMW , maar ik hoor alleen : "hebben we nooit van gehoord", moet automatisch gaan etc.

Ik mag me niet meer verbazen dus verwonder ik me maar |:(

Verwijderd

xvigilantx schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:09:
Weet iemand hoe je de duur van de airco in stilstand kan instellen ? heb het idee dat ie na een half uurtje uit gaat, terwijl ik m'n hond wel eens in de auto laat tijdens een afspraak (bijv van een uur). dan moet het natuurlijk lekker cool blijven in de auto.
Deze kan je niet instellen voor zover ik weet. Het is inderdaad 30 minuten dat die werkt, zowel bij het manueel inschakelen als bij het instellen van een vertrektijd, wordt de klimatisatie na 30 minuten stop gezet.

Bij een vertrektijd begint de klimatisatie 15 minuten voor de aangegeven tijd trouwens.

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 12:23
Leon85 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:52:
Obv de info die ik hier lees vermoed ik dat mijn auto op de Altas Leader zit.
En waar baseer je dat op als ik vragen mag? Mijn auto is 11-08 geproduceerd, heeft al een tijdje status 165 dus, maar verder is er geen info te verkrijgen vanuit dealer/lease. Heb nu dus ook geen idee of, en indien ja, welk schip ik zou moeten volgen.

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

• mouse1277
Leon85 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:52:
Heb ook al een VIN nummer, maar status is nog 165 / 15.08.2022.
Ik ook. Is de vermelde datum wanneer hij status 165 heeft gekregen? Op het formulier dat ik van de dealer heb gekregen staat "status 165 / 03.09.2022".

• Leon85
mouse1277 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:17:
[...]

En waar baseer je dat op als ik vragen mag? Mijn auto is 11-08 geproduceerd, heeft al een tijdje status 165 dus, maar verder is er geen info te verkrijgen vanuit dealer/lease. Heb nu dus ook geen idee of, en indien ja, welk schip ik zou moeten volgen.
Puur obv de, door de dealer, verwachte afleverdatum (week 44/45) en door daar circa 4 weken vanaf te halen voor transport & inspectie vanaf de haven. Is dus slechts een educated guess (of misschien is de wens wel de vader van de gedachte O-)).

Ze geven niet alle info vrij omdat blijkbaar veel mensen BMW NL lastig vallen met dezelfde vragen over wanneer hun auto komt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipper
Leon85 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:14:
[...]

Puur obv de, door de dealer, verwachte afleverdatum (week 44/45) en door daar circa 4 weken vanaf te halen voor transport & inspectie vanaf de haven. Is dus slechts een educated guess (of misschien is de wens wel de vader van de gedachte O-)).

Ze geven niet alle info vrij omdat blijkbaar veel mensen BMW NL lastig vallen met dezelfde vragen over wanneer hun auto komt 8)7
Atls Leader zit momenteel aan La Coruña. Kans is idd groot gezien hij onderweg is naar zeebrugge
Aankomst 26/9 voorzien
Mijn dealer heeft geen info over roro schip
Aflevering is ook week 44 voor mij

[ Voor 3% gewijzigd door Flipper op 22-09-2022 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordw
  • Laatst online: 24-05-2023
Elrolo schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:30:
[...]

Ik schrik best van de kennis (de afwezigheid ervan) bij BMW. Ik zit op software 03/2022/3 pre LCI.
Ik heb zowel BMW als mijn dealer gevraagd waarom er geen OTA updates zijn. Ik heb een paar kleine issues m.n ook de range en wellicht worden die verbeterd .Tevens heb ik gerefereerd aan dit forum dat er meerdere mensen met dezelfde problemen zijn.

antwoord 1 BMW: U heeft de meest recente navigatie software.

Ik heb geantwoord dat dit toch echt niet mijn vraag was.

2e antwoord BMW: Hoe komt u erbij dat er software updates zijn? München zal het wel weten!

antwoord 1 van de dealer" Je kan dat zelf doen in de auto . AAAAAAAARGH!

uitgelegd dat dit dus niet werkt en ze zouden erop terugkomen....Niets meer gehoord

Ik lees in dit hele forum dat er navraag wordt gedaan bij dealers en BMW , maar ik hoor alleen : "hebben we nooit van gehoord", moet automatisch gaan etc.

Ik mag me niet meer verbazen dus verwonder ik me maar |:(
Tja fantastische auto's zijn het.... ik kom uit een V90 en jammer idd dat de Volvo dealer geen BMW iX3 verkoopt... De BMW dealer is vooral veel poeha, die van mij zei tijdens de uitleg toen de 'motorkap' open was, dat links de ruitenwisservloeistof (klopt!) en rechts de koelvloeistof zit.... en een frunk had ie nog nooit van gehoord maar ook niet nodig volgens hen want heeft zo'n fijne grote koffer bak (die als die vol is je niet bij je kabels kan, duh). De koffie is dan wel weer lekker, ze zijn ook best aardig en met lease zijn de garage bonnen ook niet zo'n probleem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaper_unique
Knutselwout schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:08:
[...]

Mocht je ook de achterlichten laten vervangen bij een dealer bij jouw in de buurt, laat ze dan contact opnemen met BMW dealer van Hooff uit Veldhoven. Het is namelijk geen plug&play. Ze moeten namelijk kabeltjes omwissellen voordat ze aangesloten worden. Was een kwestie van trial&error dus beter om die tijd te besparen (wellicht dat dat wat scheelt in uurloon).
Ze gaan er een officiële accessoire van maken voor de pre-LCI. Dealer wil dar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je nog lang moeten wachten volgens mij ... de pre-LCI bestaat voor BMW al bijna niet meer .. laat staan dat ze er nog accessoires voor gaan maken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DomiGijzen
Ander nieuws. Mijn auto die als sinds Januari op levering in oktober (week 43/44) staat, en als sinds medio Juli op transport is, staat nog gewoon in China. Volgens de, duidelijk merkbaar, zeer gefrustreerde verkoper. Dit op basis van info van BMW NL en wat summiere info stukjes uit München.
Mijn enige hoop is dat ze het zelf ook niet weten en de auto wel al op transport is. Anders gaat het toch langzaam richting volgend jaar ben ik bang.

Grz D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Byron_1978 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:40:
[...]

Thanks
Je moet ook even in de algemene instellingen in de auto een OK geven voor gegevensbescherming van "Mijn reizen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BatW
xvigilantx schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:09:
Hier het zelfde en wat ik doe is activeren met de app en ik weet dat hij dan na 30 minuten uitgaat, Daarna zet ik gewoon een wekelijkse voor 60 minuten zodat ze overlappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 11:43

SdR

SdR schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:08:
[...]

Ik heb inmiddels de Ali versie besteld, en het probleem zit zoals je in eerdere foto's kunt zien niet zozeer in de montagepunten maar aan de bovenzijde van de luchtinlaten van de iX3 (batterijkoeling), welke op eerdere foto's (pagina's terug) vakkundig zijn gemodificeerd (gemolesteerd/ weggeslepen). De Ali versie gaat hier net ff anders mee om, en heeft een zelfde behuizing er omheen inclusief een uitsnede uit de grille zodat je de originele zaken niet hoeft aan te passen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bovenstaande is eindresultaat na montage (schaamteloos gekopieerd van xbimmer).

Er is ook nog een Alibaba oplossing beschikbaar waarmee er een cover over de huidige grille heen wordt gezet, voor degene die zich zorgen maken over de koeling / bescherming. Persoonlijk vind ik het geen gezicht :-(.

[Afbeelding]
En het finale resultaat, links boven zat nog niet geklemd hier zie ik.. sluit nu mooier aan. Resultaat mag er wezen al is een originele grille mooier in pasvorm. Overigens de onderste klemmen (links en rechts) zijn een b&^tch om los te krijgen, geweld lost niets op zeggen ze dan >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aI8szZZa9RFc8kJbF7FhBBYysrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmMdEhMpmfNbtYXoJUaUZ3b9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VLc1bMXCQQmSHT2w6BlkXOdc7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oDwSoqnynlyVO3jR5kMA5Dp2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgfICBP6_fY7TZ7EHXySRfsP-gM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oGyTRqDVkS0ZH0ncoM9wuSlZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door SdR op 23-09-2022 12:48 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:51
DomiGijzen schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:30:
Ander nieuws. Mijn auto die als sinds Januari op levering in oktober (week 43/44) staat, en als sinds medio Juli op transport is, staat nog gewoon in China. Volgens de, duidelijk merkbaar, zeer gefrustreerde verkoper. Dit op basis van info van BMW NL en wat summiere info stukjes uit München.
Mijn enige hoop is dat ze het zelf ook niet weten en de auto wel al op transport is. Anders gaat het toch langzaam richting volgend jaar ben ik bang.
Oei, wie waar staat de wagen op transport, maar zijn de documenten niet mee en mag hij dus niet ingevoerd worden... Dan staat daar een perfecte goede nieuwe wagen waar niemand iets mee kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon85
DomiGijzen schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:30:
Jeetje, dat is echt behoorlijk balen zeg…! Wel een vreemd verhaal, zou toch niet moeten kunnen.

• Klinkschakel
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22:21
[...]

Ik denk dat er een update moet worden gedaan, ik heb 03/2022 en delaatste app op mijn telefoon. Alle privicy settings staan goed.
Toch werkt het niet

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-09 12:24
Klinkschakel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:18:
[...]

Ik denk dat er een update moet worden gedaan, ik heb 03/2022 en delaatste app op mijn telefoon. Alle privicy settings staan goed.
Toch werkt het niet
Bij mij (pre-LCI) werkte het nadat ik de apps in de auto had geüpdatet:

Highlight Installed Apps and then press the Option button and you can update apps from there.

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:44

Boston

The Cape State

Freezr schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:14:
[...]

Voor de mensen, die zich ook afvroegen hoe en wat van de rittenadministratie:
Het change log bij de aankondiging in de app
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hfFm-rG763Y2XpE5XgFqgKdUtqg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Orjdtc9QlDOtzOkYpTl3xinI.png?f=fotoalbum_large

Het nieuwe home scherm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DYAhJ3WfGQ4IYGSFrKTDnlNbZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WbQhZT7rrBb8FldyNo0Xur16.png?f=fotoalbum_large

Detail schermen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0YZb_RSJoUPlqMXptbhxdqQHJU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8tb9qtdL3iQljrEptwNJb2RK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fA03wCMQOtz4OBYK3poGq77oHPQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A9kGh8kXn2FFL8iOKinWm1jk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2K2ryiaY4wLTq7qj8f2Mkbv9BkE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MBpgKTqATamqhqbPSqqh2hau.png?f=fotoalbum_large

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

• Klinkschakel
Groene schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:44:
[...]

Bij mij (pre-LCI) werkte het nadat ik de apps in de auto had geüpdatet:

Highlight Installed Apps and then press the Option button and you can update apps from there.
Ik ben naar apps gegaan in de auto maar welke app moet worden geupdate?

Update: denk dat ik het updaten heb gevonden. Zo even testen of het werkt met een eerste rit.

[ Voor 11% gewijzigd door Klinkschakel op 24-09-2022 17:05 ]

• Planken
Wie van jullie heeft het volgende antwoord ook gekregen banden dealer. Ik wil op mijn toekomstige ix3 andere velgen zetten, het liefst hele zwarte 21 inch velgen.

Volgens de dealer zouden er dan bepaalde garanties komen te vervallen, ik heb hier zelf nog nooit van gehoord bij andere merken, jullie wel?

Gr

Jim

• reaper_unique
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:37:
Dan ga je nog lang moeten wachten volgens mij ... de pre-LCI bestaat voor BMW al bijna niet meer .. laat staan dat ze er nog accessoires voor gaan maken ?
Ze wisten mij iig te vertellen dat ze het al hadden aangemaakt als accesoire maar dat het nog niet beschikbaar was gemaakt voor dealers. Er werd mij gezegd begin 2023. Ik kan nog tot dan wachten. Als er dan niets is, doe ik het zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insidio2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:44
Klinkschakel schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:18:
[...]

Toch werkt het niet
gelukt door de apps te update via het apps menu.
de ritten komen nu in de app, een half uurtje later kreeg ik een notificatie in de auto dat er diensten toegevoegd werden. via de privacy settings kon ik my trips dan aanzetten.

software staat ook op 03/2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
Insidio2 schreef op zondag 25 september 2022 @ 15:53:
[...]

de ritten komen nu in de app, een half uurtje later kreeg ik een notificatie in de auto dat er diensten toegevoegd werden. via de privacy settings kon ik my trips dan aanzetten.

Thanks. Is mij nu ook gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvigilantx
  • Laatst online: 18-10-2022
[quote]Boston schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:15:
[...]

Voor de mensen, die zich ook afvroegen hoe en wat van de rittenadministratie:
Het change log bij de aankondiging in de app
[Afbeelding]

My BMW app geüpdate en nu staan de ritjes er netjes in. Kun je dit vervolgens ook als excelletje (oid) downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
SdR schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:29:
[...]
En het finale resultaat, links boven zat nog niet geklemd hier zie ik.. sluit nu mooier aan. Resultaat mag er wezen al is een originele grille mooier in pasvorm. Overigens de onderste klemmen (links en rechts) zijn een b&^tch om los te krijgen, geweld lost niets op zeggen ze dan >:)
Ik heb inmiddels de "Ebay" versie liggen (dus niet de Ali versie) in afwachting van levering van mijn auto later dit jaar.
Maar valt de pasvorm tegen want dat is de 1e keer dat ik daar iets over hoor? Andere mensen lijken behoorlijk tevreden en reppen daar niet over.

En hoe heb je de onderste klemmen nu uiteindelijk los gekregen? Gewoon trekken? Of enkele of allemaal met een speciale tool of stuk gereedschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Wie kan me verder helpen?

Omdat de leasekost 2000 euro omhoog zou gaan door toevoegen van de Shadow Line-grill, heb ik mijn iX3 Inspiring moeten bestellen zonder.
We willen graag bij levering de standaard grill met alu omlijsting vervangen door het Shadow Line exemplaar (dus niet de X3-versie die sommigen hier verkiezen), alleen kan ik nergens online het artikelnummer terugvinden.
Wie kan/wil even kijken of er op zijn/haar grill een nummer te vinden is?

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Insidio2 schreef op zondag 25 september 2022 @ 15:53:
[...]

Heb de app update gedaan maar in gegevensbescherming kom ik nergens "Mijn Reizen" tegen. Ik zal eens kijken welke software versie ik nu heb staan op mijn pre-LCI. Kan me niet voorstellen dat de auto eerst een update moet hebben voordat het werkt. Blijf afspraken maken voor update's :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
BatW schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:08:
[...]

Heb de app update gedaan maar in gegevensbescherming kom ik nergens "Mijn Reizen" tegen. Ik zal eens kijken welke software versie ik nu heb staan op mijn pre-LCI. Kan me niet voorstellen dat de auto eerst een update moet hebben voordat het werkt. Blijf afspraken maken voor update's :-)
in de app naar beneden scrollen, naar INFO/instellingen, klik op privacyinstellingen, dan kom je in de webversie, klik weer op privacyinstellingen en scroll naar beneden daar staat mijn ritten en die moet je aanzetten.

Bij mij duurde het ook heel lang en het leek pas opgelost toen ik het opnieuw deed in de auto en daar het zelfde herhaalde. Ook moet je in de auto iets neer zetten, car instellingen algemene instellingen, gegevensbescherming, gewenste instelling selecturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
mtv1 schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:27:
[...]

in de app naar beneden scrollen, naar INFO/instellingen, klik op privacyinstellingen, dan kom je in de webversie, klik weer op privacyinstellingen en scroll naar beneden daar staat mijn ritten en die moet je aanzetten.

Bij mij duurde het ook heel lang en het leek pas opgelost toen ik het opnieuw deed in de auto en daar het zelfde herhaalde. Ook moet je in de auto iets neer zetten, car instellingen algemene instellingen, gegevensbescherming, gewenste instelling selecturen
Ik zie scroll in de My BMW app naar beneden (Iphone) maar zie nergens Info/Instellingen met privacy? Had wel een zwaar weekend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
BatW schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:49:
[...]

Ik zie scroll in de My BMW app naar beneden (Iphone) maar zie nergens Info/Instellingen met privacy? Had wel een zwaar weekend |:(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVIZrPd8ChvJmm_OqVw7SdVLKRw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nRiTfZIC1hMeNIG9qWInPamr.png?f=fotoalbum_large
rechts staat instellingen daar kun je op klikken (is ook iphone)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szDkGUAy1TANmW6zC2NvLPgltKo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zPZuvxDp1kAoxc4a9VcCmNx7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door mtv1 op 26-09-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
mtv1 schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:59:
[...]

[Afbeelding]
rechts staat instellingen daar kun je op klikken (is ook iphone)[Afbeelding]
Ik heb deze settings niet in pre-LCI versie. Deze zitten over los in het menu dus ook niet een knop voor instellingen want kan hem nergens vinden 8)7

Update: gewoon op woord instellingen klikken er is geen button. :z :z :z

[ Voor 14% gewijzigd door BatW op 26-09-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
BatW schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:05:
[...]

Ik heb deze settings niet in pre-LCI versie. Deze zitten over los in het menu dus ook niet een knop voor instellingen want kan hem nergens vinden 8)7
Hmmm dat zou kunnen ik heb de LCI, ik had gehoopt dat dit voor beide versies gelijk zou zijn.
Je kan het ook proberen via de website connected drive
klik op auto beheren, instellingen, privacy instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 11:43

SdR

mouse1277 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:04:
[...]

En hoe heb je de onderste klemmen nu uiteindelijk los gekregen? Gewoon trekken? Of enkele of allemaal met een speciale tool of stuk gereedschap?
Uiteindelijk middels een bepaalde draai naar voren schoot bij mij de linkse los, toen was het een kwestie van wat wringen en kracht zetten totdat de rechtste los schoot. Ik heb wel het idee dat er een tool of methode voor moet zijn hoe dit makkelijker kan. (door mij niet gevonden overigens).

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

SdR schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:38:
[...]

Uiteindelijk middels een bepaalde draai naar voren schoot bij mij de linkse los, toen was het een kwestie van wat wringen en kracht zetten totdat de rechtste los schoot. Ik heb wel het idee dat er een tool of methode voor moet zijn hoe dit makkelijker kan. (door mij niet gevonden overigens).
Volgens BMW ISTA+ is het eerst de bovenkant losmaken en dan de onderkant uit klikken.
Er is geen specifieke tool voor.

Ik maak even een screenshot

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNKL2XXpCBe_RPH14gpkqvOS_Ec=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6yE02LjOsLdJRxmwRQX9HcuQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door GigaTexel_BE op 27-09-2022 10:50 ]

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
GigaTexel_BE schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:47:
[...]

Volgens BMW ISTA+ is het eerst de bovenkant losmaken en dan de onderkant uit klikken.
Er is geen specifieke tool voor.

Ik maak even een screenshot
Dat is volgens velen eerder "eraan trekken alsof je leven ervan hangt" dan losklikken...
Maar goed te lezen dat het zo hoort volgens BMW, je kan er in elk geval niet aan zolang de bumper aan de auto hangt.
Pagina: 1 ... 38 ... 93 Laatste