Net terug van vakantie naar de bergen (Italië) met de iX3. Ik moet zeggen: de iX3 presteert zeer goed in de bergen! Verbruik bergop is uiteraard erg hoog, maar wat je regenereert in het afdalen, is fantastisch. Tijdens de terugrit heb ik 200km gereden met een gemiddeld verbruik van 12kwh/100km over de hele rit zat het rond de 20, maar ik weet nu wel zeker dat m'n iX3 niet harder wil dan 183 kmh :-)
Twee tekortkomingen:
- ik had de rit gepland als een reis, met tussenbestemmingen bij laadstations so far so good, maar na het laden moest ik de reis telkens op ieuw inladen en vind ik niet hoe ik tussenbestemmingen moet wissen?
- Op de terugrit zocht ik gewoon naar HPC laders (>150kwh), maar er is geen veld om te filteren op provider of naam: als ik enkel Ionity stations wil zien op de route, dan lukt dat niet: ik krijg de (lange) lijst van alle HPC laders langs de route...
- verbetering: het zou ook handig zijn om bij het zoeken van laders op de route een minimum afstand te kunnen instellen (als je vanaf een stop de volgende al ongeveer wil plannen)...
[
Voor 12% gewijzigd door
xjs678qr op 05-06-2022 20:59
]