Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
jansen1999 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 02:11:
Waarom werkt de automatische snelheidsaanpassing in NL eigenlijk niet? Ik vind dit net zo'n superhandige functie...
In België en geloof Frankrijk werkt het wel maar het is zo irritant dat de auto al voor het bord vertraagd, m’n weggebruikers en ikzelf vinden het toch soms onverwachts.

Ik vind het handiger om set te drukken op voorstel van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:51
DjCoke schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:57:
[...]

In België en geloof Frankrijk werkt het wel maar het is zo irritant dat de auto al voor het bord vertraagd, m’n weggebruikers en ikzelf vinden het toch soms onverwachts.

Voor zover ik heb gemerkt, werkt het wel in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Zwitserland. Niet in Italië en Nederland....

Ik vind de functie wel handig, als de wagen te vroeg vertraagt duw ik wel wat op de accelerator. Wat soms wel storend is: in België is de signalisatie wat brak, waardoor de wagen sols enkele kilometers op de oude beperking blijft hangen. Wanneer ik dan de snelheid al manueel heb aangepast (bvb naar 125), gaat de wagen versnellen/vertragen naar de 'juiste' snelheid bij het eerste bord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sis3970
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-11-2024
xjs678qr schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 08:11:
[...]

Voor zover ik heb gemerkt, werkt het wel in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Zwitserland. Niet in Italië en Nederland....

Ik vind de functie wel handig, als de wagen te vroeg vertraagt duw ik wel wat op de accelerator. Wat soms wel storend is: in België is de signalisatie wat brak, waardoor de wagen sols enkele kilometers op de oude beperking blijft hangen. Wanneer ik dan de snelheid al manueel heb aangepast (bvb naar 125), gaat de wagen versnellen/vertragen naar de 'juiste' snelheid bij het eerste bord...
Als de auto zelf overschakelt naar een nieuwe snelheid, en je bent het er niet mee eens, kan je opnieuw op SET drukken. Dan neemt hij tot aan de volgende aanpassing terug de vorige snelheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3ud0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-06-2022
ThisIsDelusion schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:30:
[...]

Hier hetzelfde, ik vind ze echt bij de auto horen. Het enige wat ik nog wil is de sidevents vervangen met de ‘normale’ x3 sidevents [Afbeelding]
Ik heb een LCI besteld. De PRE-LCI velgen vind ik persoonlijk mooier dan de LCI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWaves
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-07-2023
Hallo,

ik heb inmiddels mijn nieuwe bmw ix3 LCI opgehaald. Ben ook zeer tevreden met deze auto. alleen vroeg ik me af wat handig is qua opladen. is het handig om de bmw laadpas te gebruiken of toch wel laden via een andere energie leverancies.
bij mij jn de buurt zijn er helemaal geen ionity oplaad punten, dus de ionity oplaad pakket valt er bij mij al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
CWaves schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 20:34:
Hallo,

ik heb inmiddels mijn nieuwe bmw ix3 LCI opgehaald. Ben ook zeer tevreden met deze auto. alleen vroeg ik me af wat handig is qua opladen. is het handig om de bmw laadpas te gebruiken of toch wel laden via een andere energie leverancies.
bij mij jn de buurt zijn er helemaal geen ionity oplaad punten, dus de ionity oplaad pakket valt er bij mij al af.
Ik gebruik wel de BMW pas voor op reis. Vind het handig dat de prijs ook bij alle providers dezelfde is en het Ionity pakket het eerste jaar is inbegrepen. Ik ben wel niet zeker of ik het verleng: er komen steeds meer alternatieve snelladers, dus ik bekijk het wel tegen nieuwjaar.

Binnen België heb ik nog geen snelladers gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
xjs678qr schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik gebruik wel de BMW pas voor op reis. Vind het handig dat de prijs ook bij alle providers dezelfde is en het Ionity pakket het eerste jaar is inbegrepen. Ik ben wel niet zeker of ik het verleng: er komen steeds meer alternatieve snelladers, dus ik bekijk het wel tegen nieuwjaar.

Tot op heden heb ik nog geen goedkopere DC of AC laadpas gezien. Dus ben maar wat blij met deze kaart. Ook de Ionity prijzen met abbo of gratis 1 jaar is wat mij betreft unbeatable.
Deze AC pas werkt met 99% van alle publieke AC punten en is altijd een en dezelfde lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-07-2024
xjs678qr schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik heb inmiddels diverse passen in de auto want ik stop bij een laadpaal wanneer nodig is en kijk eigenlijk niet naar het merk of kosten want zie af en toe door de bomen het bos niet meer. Ik gebruik nu de gratis BMW laadpas die ik niet ga verlengen, Shell Recharge en binnen EU Plugsurfing als back-up want dat is de laadpas met bijna 80% dekking in heel EU. Is een lease auto dus gebruik de passen alleen buiten NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvigilantx
  • Laatst online: 18-10-2022
Heeft iemand de screen mirroring al aan de praat gekregen? Ik heb de miracast app gedownload op m’n iPhone maar krijg geen verbinding met de auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvigilantx
jansen1999 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 02:11:
Waarom werkt de automatische snelheidsaanpassing in NL eigenlijk niet? Ik vind dit net zo'n superhandige functie...
In Nederland weten we zelf vaak al niet eens hoe hard we mogen (100 / 120 / 130 ? Afhankelijk van het tijdstip) dus ik denk dat de auto het dan al helemáál niet snapt. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stopie
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik zie op een Duits form dat er OTA updates beginnen te komen. Iemand hier al iets gehad?

https://www.motor-talk.de...iert-t7178660.html?page=7

Ik lees o.a.,

Hallenser
am 18. Mai 2022 um 8:30
Habe einen preLCI und habe die Meldung bekommen, dass ich ein Update runterladen kann. Mache ich heute Abend :)

Antalis68
op 18 mei 2022 om 19:30 uur
Vandaag de update op mijn pre-LCI geïnstalleerd (via de app).

De enige zichtbare verandering tot nu toe: niet meer via app bij de auto :-(

[ Voor 4% gewijzigd door stopie op 03-06-2022 23:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technino
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-07-2023
Maart bij gregoir getekend, auto was al in bestelling als stockwagen en afgelopen dinsdag gaan halen :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZPvqBc_EuCUeFEW7RwOH-ygA-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiArr8miFoxMwgW7clqEP358.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technino
  • Laatst online: 11-07-2023
Weet er iemand of de Adaptieve ophanging een must is als optie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart Simpson
  • Laatst online: 16-09 12:33
Technino schreef op zondag 5 juni 2022 @ 14:42:
Weet er iemand of de Adaptieve ophanging een must is als optie ?
De auto heeft standaard adaptieve ophanging. Je hebt achteraf ook de keuze om voor de M-adaptieve ophanging te kiezen. Dat houdt - meen ik - in dat je instellingen in de diverse rijmodi wat kan individualiseren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xjs678qr
Net terug van vakantie naar de bergen (Italië) met de iX3. Ik moet zeggen: de iX3 presteert zeer goed in de bergen! Verbruik bergop is uiteraard erg hoog, maar wat je regenereert in het afdalen, is fantastisch. Tijdens de terugrit heb ik 200km gereden met een gemiddeld verbruik van 12kwh/100km over de hele rit zat het rond de 20, maar ik weet nu wel zeker dat m'n iX3 niet harder wil dan 183 kmh :-)

Twee tekortkomingen:
- ik had de rit gepland als een reis, met tussenbestemmingen bij laadstations so far so good, maar na het laden moest ik de reis telkens op ieuw inladen en vind ik niet hoe ik tussenbestemmingen moet wissen?

- Op de terugrit zocht ik gewoon naar HPC laders (>150kwh), maar er is geen veld om te filteren op provider of naam: als ik enkel Ionity stations wil zien op de route, dan lukt dat niet: ik krijg de (lange) lijst van alle HPC laders langs de route...

- verbetering: het zou ook handig zijn om bij het zoeken van laders op de route een minimum afstand te kunnen instellen (als je vanaf een stop de volgende al ongeveer wil plannen)...

[ Voor 12% gewijzigd door xjs678qr op 05-06-2022 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathske1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-09 23:32
DjCoke schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:57:
[...]

Kan dit ergens ingeschakeld of uitgeschakeld worden? Zelf moet ik steeds bij een nieuwe snelheid dit manueel instellen door op SET te drukken. Terwijl ik de automatische optie graag eens zou willen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
mathske1 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:45:
[...]

Kan dit ergens ingeschakeld of uitgeschakeld worden? Zelf moet ik steeds bij een nieuwe snelheid dit manueel instellen door op SET te drukken. Terwijl ik de automatische optie graag eens zou willen testen
Zodra je een land in rijdt waar die optie wordt toegestaan, moet je hem aanzetten in de voertuigopties. Als je hem aan laat staan, dan terugkeert in Nederland, dan zal die bij elke start van je voertuig aangeven dat sommige opties niet werken vanwege beperkingen (oid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjCoke
xjs678qr schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:56:

- ik had de rit gepland als een reis, met tussenbestemmingen bij laadstations so far so good, maar na het laden moest ik de reis telkens op ieuw inladen en vind ik niet hoe ik tussenbestemmingen moet wissen?
Dit heeft voor mij ook een tijdje geduurd en ik ben nu in Frankrijk en is mij eindelijk gelukt.

Je gaat naar actuele reisbegeleiding (in map modus, naar links drukken met joystick) dan zie je de hele reis. Drukt op sorteren. Nu kun je de tussenstop selecteren, druk je op options bij je joystick(!) je krijgt een submenu, Verwijder en dan is die tussenstop weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdop
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:18
- Op de terugrit zocht ik gewoon naar HPC laders (>150kwh), maar er is geen veld om te filteren op provider of naam: als ik enkel Ionity stations wil zien op de route, dan lukt dat niet: ik krijg de (lange) lijst van alle HPC laders langs de route...
[/quote]

Wat ik daarvoor doe: zoeken, term “ionity”, filter “langs de route”. Er is nl niks anders dat Ionity heet 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ps3ud0
Technino schreef op zondag 5 juni 2022 @ 13:09:
Maart bij gregoir getekend, auto was al in bestelling als stockwagen en afgelopen dinsdag gaan halen :-)

[Afbeelding]
Kan je inderdaad gewoon achteraf bijbestellen via connected drive store:
https://www.bmw.be/nl/shop/ls/dp/VDC_Offer_be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sis3970
Gisteren voor het eerst een automatische noodstop moeten ondergaan.
Zone 50 in Mechelen. Lichte bocht naar links, met aan de rechterkant van de weg een oversteekplaats met lichten. Daar stond een fietser met zijn wiel net op de rand van de weg.
De auto had blijkbaar niet door dat ik in een lichte bocht zat, en zag die fietser in zijn verlengde als een obstakel. Tegen 50km/u voert de auto zelf een noodstop uit, met verkeer achter me.... Die begrijpelijk met hun lichten signaleren.

Ben sterk aan het twijfelen om die noodfuncties uit te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door sis3970 op 06-06-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 12:23
franksalkmaar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:37:
Hierbij de fotos van een gemodificeerde grill voor de IX3, zoals je kunt zien hebben ze behoorlijk wat weggeslepen[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding], ik vind het nogal prijzig voor 475 euro... iemand die al een aftermarket grill heeft ontdekt?
Hoezo gemodificeerd?
Volgens een aantal posts op internationale fora zou je de iX3 grille kunnen vervangen met een X3 grille (51135A36BD0) en zou dat een werkje van 5 minuten zijn.
Vergissen zij zich of zie ik iets anders over het hoofd?

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabuntu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-05 19:25
mouse1277 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:42:
[...]

Hoezo gemodificeerd?
Volgens een aantal posts op internationale fora zou je de iX3 grille kunnen vervangen met een X3 grille (51135A36BD0) en zou dat een werkje van 5 minuten zijn.
Vergissen zij zich of zie ik iets anders over het hoofd?
Enkel bij de pre-LCI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
Dus bij het huidige model (LCI) kun je de grille wel zeer makkelijk (dus zonder modificaties) vervangen zoals beschreven in de diverse fora? Just checking :) . Of bedoel je het juist andersom?

Op de foto's zie ik namelijk toch echt het LCI model (als ik me niet vergis) en ik weet voor 100% zeker dat men het over een grille vervanging van het LCI model heeft in de internationale fora.

[ Voor 30% gewijzigd door mouse1277 op 06-06-2022 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3ud0
Net terug van vakantie naar de bergen (Italië) met de iX3. Ik moet zeggen: de iX3 presteert zeer goed in de bergen! Verbruik bergop is uiteraard erg hoog, maar wat je regenereert in het afdalen, is fantastisch. Tijdens de terugrit heb ik 200km gereden met een gemiddeld verbruik van 12kwh/100km over de hele rit zat het rond de 20, maar ik weet nu wel zeker dat m'n iX3 niet harder wil dan 183 kmh :-)

Twee tekortkomingen:

- verbetering: het zou ook handig zijn om bij het zoeken van laders op de route een minimum afstand te kunnen instellen (als je vanaf een stop de volgende al ongeveer wil plannen)...
Hoeveel km heb je in totaal gereden en wat was de totale reistijd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xjs678qr
Ps3ud0 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 18:12:
[...]

Hoeveel km heb je in totaal gereden en wat was de totale reistijd ?
Ik was met het gezin op stap, dus met een peuter van 1.5 jaar. Daarom hebben we de reis in 2 dagen gedaan: de reis is een kleine 1200km, maar de doortocht door de Alpen is altijd een beetje lastig.

Op de terugrit heb ik de tweede dag heb ik 511km gereden aan gemiddeld 105kmh. Onderweg 1x geladen (43KWh) en dan nog een kleine 9kWh om aan de onvernachtingsplaats te geraken...
De eerste dag (vertrokken met 70%), 1x geladen voor 43kWh en een kleine splash&drash voor 9kWh. De eerste dag zijn we en kleine 7h onderweg geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabuntu
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-05 19:25
mouse1277 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:55:
[...]

Dus bij het huidige model (LCI) kun je de grille wel zeer makkelijk (dus zonder modificaties) vervangen zoals beschreven in de diverse fora? Just checking :) . Of bedoel je het juist andersom?

Op de foto's zie ik namelijk toch echt het LCI model (als ik me niet vergis) en ik weet voor 100% zeker dat men het over een grille vervanging van het LCI model heeft in de internationale fora.
Volgens hetgeen op dit forum al enkele maanden geleden is gepost (zoek even op ‘grill’ en je komt er wel op uit) is de grill van LCI niet compatibel met deze van de x3 (in verschillende uitvoeringen). Op de pre-LCI kon eenvoudig deze van de m sport x3 worden gemonteerd.
Tenzij ondertussen een aftermarket (niet-originele bmw) grill beschikbaar is, kon het enkel mits wat bricolage (of een nieuwe frontbumper).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouse1277
mabuntu schreef op maandag 6 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Tenzij ondertussen een aftermarket (niet-originele bmw) grill beschikbaar is, kon het enkel mits wat bricolage (of een nieuwe frontbumper).
Zoiets? https://nl.aliexpress.com...851abbe&afSmartRedirect=y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:25

Stefan©

Toet toet

stopie schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:07:
Ik zie op een Duits form dat er OTA updates beginnen te komen. Iemand hier al iets gehad?

https://www.motor-talk.de...iert-t7178660.html?page=7

Ik lees o.a.,

Hallenser
am 18. Mai 2022 um 8:30
Habe einen preLCI und habe die Meldung bekommen, dass ich ein Update runterladen kann. Mache ich heute Abend :)

Antalis68
op 18 mei 2022 om 19:30 uur
Vandaag de update op mijn pre-LCI geïnstalleerd (via de app).

De enige zichtbare verandering tot nu toe: niet meer via app bij de auto :-(
Ik krijg sinds deze ochtend voor het eerst een update aangeboden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZEV2wiARdN0q4WkmbVfJj7Rfrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/se3if0eJVErl7Ey74WMXW9UQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y88vk5NXD6zp5KnGxVvKidKJMW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMEsZPMHgNcMQUFX1cAsox4K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sis3970
Stefan© schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:29:
[...]

Ik krijg sinds deze ochtend voor het eerst een update aangeboden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
LCI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedset
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-03 16:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22:21
OTA lijkt voorlopig LCI te zijn.... mijn app zegt niks en in de auto ook niks vandaag...
Of het verschil tussen 03/2022.35 en 03/2022.53 is niet groot genoeg om het aan te bieden bij mij

[ Voor 36% gewijzigd door Klinkschakel op 07-06-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
Op mij pre-LCI
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyhnVjLHJsqdf5pJfVbvNp-mTrk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9GuoQPgBmzhHcdlqldvO84we.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
welke versie zit je momenteel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
Klinkschakel schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:44:
[...]

Ik zal ff kijken straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Kreeg vanochtend ook deze melding via de appAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGo6Uywesb5Q_YrAb_gX73ZP6Ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJMhfrR8iNFzr0g0C4xafW0j.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vu5ICVR2wBqWoUF3N_kIVqGcszU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8XVnWU9pHp631kD5lDA3Q0j.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal straks eens kijken of ik dan de auto kan updaten zoals aangegeven (pre-LCI)

Hierbij de How To video. YouTube: Download and install a Remote Software Upgrade with your My BMW App ...

[ Voor 12% gewijzigd door BatW op 07-06-2022 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW

Twee tekortkomingen:

Als je in de app de kaart optie kiest kan je alle filters selecteren en daarna naar je auto sturen. Je kan dan ook alleen Ionity selecteren en eventueel de snelheid van de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stopie
Goed te lezen dat ook de pré lci nu OTA updates krijgen. Ben benieuwd hoe soepel de.installatie is verlopen bij iedereen.

Zelf zit ik al op .57 na de dealer update. Ben benieuwd hoe snel die ook OTA komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xjs678qr
Hier nog niets (LCI, BE). Het zal wel komen zeker 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwi222
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 21:15
xjs678qr schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:17:
Hier nog niets (LCI, BE). Het zal wel komen zeker 😀
Hier ook niet. (LCI, BE, huidige versie 2021.07)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matho
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:36
Ik heb mijn wagen afgeleverd gekregen met versie 03/2022.52. Maar er is duidelijk iets mis met mijn voice commando's. Deze blijkt mij nooit te verstaan en zoekt altijd adressen op in Nederland, terwijl ik zelf in Belgie woon...

Tijdens de demo in de showroom werkte het perfect, hierna connected drive gekoppeld en toen werkte het niet meer. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, iemand die de moeite neemt om die voice commands te gebruiken :-) Success …. Mij lukt het ook nooit, heb het opgegeven. Siri doet het beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matho
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:36
Verwijderd schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:05:
Aah, iemand die de moeite neemt om die voice commands te gebruiken :-) Success …. Mij lukt het ook nooit, heb het opgegeven. Siri doet het beter
Haha, maar dat is net het vreemde, in de showroom was ik echt ongeloofelijk verbaasd hoe accuraat het was. Zelfs met een goed plat-antwerps accent werkte het nog.

Daarnet met BMW gebeld en die zeggen een reset van infotainment te doen + resync van connectdrive. Dat laatste kan je blijkbaar doen door naar geinstalleerde apps te gaan en daar opties te nemen en opnieuw te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Verwijderd schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:05:
Geen centje pijn werkt altijd, vervelende is zodra hij op Apple Car Play staat deze niet meer werkt moet ik verder met Siri helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
BatW schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:49:
[...]

Geen centje pijn werkt altijd, vervelende is zodra hij op Apple Car Play staat deze niet meer werkt moet ik verder met Siri helaas.
You sure? Volgens mij is kortstondig de voice-command knop indrukken de BMW versie.. de knop ingedrukt houden activeert Siri.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Rivanov schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:52:
[...]

You sure? Volgens mij is kortstondig de voice-command knop indrukken de BMW versie.. de knop ingedrukt houden activeert Siri.
Ik krijg zelfs de melding dat de optie niet werkt onder Apple Car Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenbuijs88
  • Registratie: November 2019
Iemand die een lease auto heeft en 20” velgen met winterbanden? Ik krijg van de lease te horen dat BMW de winterbanden niet ondersteunt voor 20inch. En ze werken niet met tyrecenters. Nu heb ik bij BMW de lijst opgevraagd en deze bevat inderdaad geen 20inch winterbanden. Ik ben dus aan het denken wat ik nog voor opties heb 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franksalkmaar
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-06-2023
deze ja! Iemand deze al besteld? Ik ga het iig proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:10
Skiwi222 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:57:
[...]

Hier ook niet. (LCI, BE, huidige versie 2021.07)
Moet je de eerste update niet bij de dealer laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
franksalkmaar schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:45:
[...]
deze ja! Iemand deze al besteld? Ik ga het iig proberen :)
Ik denk dat ik het wel ga proberen maar het duurt nog vele maanden voor ik mijn auto ga krijgen.
Dus daarom extra benieuwd naar jouw ervaring! Keep me posted aub :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwi222
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-09 21:15
rubenbuijs88 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:37:
Iemand die een lease auto heeft en 20” velgen met winterbanden? Ik krijg van de lease te horen dat BMW de winterbanden niet ondersteunt voor 20inch. En ze werken niet met tyrecenters. Nu heb ik bij BMW de lijst opgevraagd en deze bevat inderdaad geen 20inch winterbanden. Ik ben dus aan het denken wat ik nog voor opties heb 😬
Ik heb deze winter met winterbanden op 20" velgen gereden.

Is wel een lease via Athlon BE, bandenwissels bij QTeam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xjs678qr
Twee broertjes aan het laadstation!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oiclo3AELHSH2TiQ7Do3l64mwVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/84VOwcNMRwZ4iTbEwHLedfbN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
rubenbuijs88 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:37:
Ik ook gewoon winterbanden op de orginele velg. Was wel gedoe, mss via de search te vinden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iX3-2022
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:55
BatW schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:49:
[...]

Als de de voice knop op het stuur kort indrukt maakt die gebruik van de BMW voice controle. Als je de knop langer indrukt gaat die over op Siri. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
xjs678qr schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 17:55:
Twee broertjes aan het laadstation!
Wil je stoppen met blauwe iX3's te showen. Nog stteeds gutted dat dat niet mocht en nu ineens wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipper
  • Laatst online: 11-06 10:29
Engineer Stewie schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:29:
[...]

Wil je stoppen met blauwe iX3's te showen. Nog stteeds gutted dat dat niet mocht en nu ineens wel |:(
Waarom mocht het niet van de lease ?

Ik heb er eentje besteld in impressive uitvoering met zwart leder vernasca, blauw gebiesd en shadow pack pack
Ermee gereden in demo versie. Phytonic blauw is 100% “mijn gedacht “. oOo
Levering medio nov 22 :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
BatW schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:18:
[...]

Ik krijg zelfs de melding dat de optie niet werkt onder Apple Car Play.
Zojuist in mijn F40 getest en werkt gewoon prima.

1 x drukken is voice command BMW
Ingedrukt houden voor paar seconden is Siri via CarPlay.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Skiwi222 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:39:
[...]

Ik heb deze winter met winterbanden op 20" velgen gereden.

Is wel een lease via Athlon BE, bandenwissels bij QTeam
Ik heb gewoon 20 inch winterbanden via Profile Tyre center eronder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Rivanov schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:00:
[...]

Zojuist in mijn F40 getest en werkt gewoon prima.

1 x drukken is voice command BMW
Ingedrukt houden voor paar seconden is Siri via CarPlay.
Net weer even geprobeerd maar geeft gelijk aan optie niet beschikbaar met Car Play. Gebruik het nu ook minder want heb bij mijn telefoon ook betaalkaart en bij opladen springt die iedere keer op wallet en dan krijg je een piep door je speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
BatW schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:45:
[...]

Net weer even geprobeerd maar geeft gelijk aan optie niet beschikbaar met Car Play. Gebruik het nu ook minder want heb bij mijn telefoon ook betaalkaart en bij opladen springt die iedere keer op wallet en dan krijg je een piep door je speakers.
Dan gaat er denk ik iets niet goed bij jou? Misschien langs de dealer om het e.e.a. na te laten kijken. Want hierboven geeft een andere iX3 rijder aan dat het bij hem ook gewoon werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThisIsDelusion
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQPap7nBiSxBtaK4kCRLffFP3_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lsAFZ5Oeqw4ZVTaDsPX5m4hr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_crAZ2oTBWURUSzFAbaTGnCc2y0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9SBjgOehtfAR9Xs7zs5OXrBL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VayxOdThvrBvyHnx1wLk2Ck9LZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qbmzTChyDFdc60pQptssgJEL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ni7c3Cdwwu9wxsnLoOiIDtCf0_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RFu98R5h4jSK0fWhCIAWnZHi.jpg?f=fotoalbum_large

Tot nu toe naast gestaan: Wit, Blauw, Zilver en “Grijs”. Nog een zwarte vinden en de collectie is compleet :P Ik denk dat als er geen rood beschikbaar was voor ons, we voor wit of blauw waren gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Flipper schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:41:

Waarom mocht het niet van de lease ?

Ik heb er eentje besteld in impressive uitvoering met zwart leder vernasca, blauw gebiesd en shadow pack pack
Ermee gereden in demo versie. Phytonic blauw is 100% “mijn gedacht “. oOo
Levering medio nov 22 :)B
Werkgever bepaalt de toegestane opties/kleuren. De reden is wss zoveel mogelijk korting bedingen door maar enkele configs aan te bieden.
Heb een sophistograu impressive, zwart leder interieur met getinte achterruiten in bestelling staan. Geen blauwe biesjes en geen andere opties.

Heb in de pre-LCI impressive testgereden, er waren nog geen LCI exemplaren in Europa geleverd toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
Klinkschakel schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:44:
[...]

Zojuist de update laten uitvoeren op mn werk, maar ik zat op 03/2021.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel
DjCoke schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:24:
[...]

mmmm, ik heb nog steeds geen update ontvangen.
Op zich niet zo erg omdat ik geen problemen ondervind maar zou wel fijn zijn als OTA zou werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:15
Iemand al kunnen testen of de nieuwe update ook zorgt voor snellere laadsnelheden zoals in dit filmpje?
YouTube: BMW IX3 2022 UPGRADES - bis zu 40% mehr Ladeleistung!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
spruit89 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:24:
Iemand al kunnen testen of de nieuwe update ook zorgt voor snellere laadsnelheden zoals in dit filmpje?
YouTube: BMW IX3 2022 UPGRADES - bis zu 40% mehr Ladeleistung!!!
Ik heb de update klaar staan maar hij geeft aan dat ik tijdens het updaten niet kan rijden en dat ik met de sleutel in de auto moet zitten. Zag op forum dat het 4-6 uur duurt dus iets voor in het weekend :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BatW
DjCoke schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Durf ik niet aan want straks zit ik hier tot in de nacht. Tijdens het updaten gaf hij aan dat je dan niet kan rijden :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

BatW schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:48:
[...]

Ik heb de update klaar staan maar hij geeft aan dat ik tijdens het updaten niet kan rijden en dat ik met de sleutel in de auto moet zitten. Zag op forum dat het 4-6 uur duurt dus iets voor in het weekend :+ :+
Bij mij gaf hij aan dat het slechts 20 minuten duurt en dat ik de auto kon verlaten en vergrendelen. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBAwiXFigFb-MIHE93WwuA7SQmE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s5XyorWZ0ehPUHC63AsdbLLs.jpg?f=user_large

Het proces:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxLtqV3UUzmhZpQOxhfDwp9oh_s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZUmLoQAn8t9gQPeGaZF83eJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3EaEa9oaNlFUFtrJRiKOoNN1xw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JuuqG2g1s7Xjua8VLwZCF6N9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebYisZeAKnIirpmqz4iYk1P-1Xk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WCL0p09phyFypjNRhnJa2u1K.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3yzMHZtnrSQtXBZS_EH4o9EdeU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lav7ooje2Gk5omkz91J6uRMW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8FhyF-zynVWmeHm6-8qEyutYAs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tWqh909HbHniqz792HoYao5F.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMpT28qUYsYcIF3bxQCRzQuyzXQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s5XyorWZ0ehPUHC63AsdbLLs.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMWix3
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:04
Pre-LCI; duurde 17min totaal. Auto kon inderdaad helemaal niks in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stopie
Goed te lezen dat de update ook op de pré LCI gelukt is! Lijkt ook vrij soepel te lopen allemaal.
Ben benieuwd wanneer de versie .57 via OTA komt, krijgen we een beetje een idee over de vertraging tussen Dealer en OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:25
Bij mij is de update mislukt, kreeg de volgende melding, kan de update niet zelf opnieuw starten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTJu_az7BPEl6Lhsxd9-6dixDjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z0Mr5lFgWKWWIUKz1s4jEMde.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemW85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-07 10:41
TonCoronel schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:14:
Bij mij is de update mislukt, kreeg de volgende melding, kan de update niet zelf opnieuw starten.
[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde. Meerdere keren geprobeerd maar kom niet verder. Iemand die dit kent en een oplossing heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
BatW schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:53:
[...]

Durf ik niet aan want straks zit ik hier tot in de nacht. Tijdens het updaten gaf hij aan dat je dan niet kan rijden :'(
Je kunt de update uitvoeren en dan heb je een kleine periode waarin de centrale vergrendeling nog werkt. Dus ik deed dat aan het begin van de werkdag en ik wist gisteren dat ik niet weg hoefde.

Wat wel crinch was dat hij de bug die ik had, bij het verlaten van de auto dat plotseling de radio of spotify afspeelt, zich manifesteerde tijdens de update. Dus ik deed de deur dicht en muziek speelde af, en ik sloot af en muziek bleef doorgaan. Dus ben na 5 minuten weggelopen en diverse parkeerders hadden zoiets van: je muziek staat aan…

🤷‍♂️

Maar de update is doorgevoerd en die bug heb ik niet meer hahaha 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevalo
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 21:33
En zijn er al rijders uit BE die de update hebben gehad? Ik zie nog niks (LCI)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klinkschakel
DjCoke schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 07:29:
[...]

Wat wel crinch was dat hij de bug die ik had, bij het verlaten van de auto dat plotseling de radio of spotify afspeelt, zich manifesteerde tijdens de update. Dus ik deed de deur dicht en muziek speelde af, en ik sloot af en muziek bleef doorgaan. Dus ben na 5 minuten weggelopen en diverse parkeerders hadden zoiets van: je muziek staat aan…

🤷‍♂️
_/-\o_ de auto wil ook gewoon wat entertainment tijdens het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel
  • Laatst online: 22-09 15:36
sevalo schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 07:55:
En zijn er al rijders uit BE die de update hebben gehad? Ik zie nog niks (LCI)
Voorlopig nog niets te zien hier (LCI). Ik zit nu op versie 07/2021.35 (versie zoals hij uit de fabriek is gekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Stefan© schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:28:
[...]

Bij mij gaf hij aan dat het slechts 20 minuten duurt en dat ik de auto kon verlaten en vergrendelen. 8)7

[Afbeelding]

Het proces:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Bij mij is hij ook gewoon gelukt. Moest alleen even QR code scannen en auto in P zetten en uit. Accu moet wel bepaalt % SOC hebben. Kon de auto wel vergrendelen maar spiegels klappen niet in en de app gaf aan dat deur openstond en muziek speelde ook af.

Na updaten klapten de speakers weer in en ging muziek uit. Vandaag aan de snellader gehangen (Tesla) maar gewoon dezelfde laadgrafiek van Fastned zoals eerder dus daar zie ik geen verbetering cq verandering in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sis3970
BatW schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:59:
[...]

...

Na updaten klapten de speakers weer in en ging muziek uit. ...
Die optie heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stopie
Miguel schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:56:
[...]

Voorlopig nog niets te zien hier (LCI). Ik zit nu op versie 07/2021.35 (versie zoals hij uit de fabriek is gekomen).
De update gaat de driving assistant een stuk beter maken. Ben benieuwd of je de update krijgt of toch nog de eerste keer naar de dealer moet.
Ik heb vandaag eens nagevraagd of al bekend is waarom het zo lang moest duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Na de update in mijn pre-LCI wijkt de geschatte overgebleven afstand af binnen de auto ten opzichte van wat er in de app aangegeven wordt. De auto geeft een groter bereik aan, ongeveerd 50km verschil na volledig geladen te hebben. Iemand die dit ook opgemerkt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franksalkmaar
  • Laatst online: 19-06-2023
wat zijn de nieuwe features na de update?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DjCoke
Kreeg net bericht van de dealer! 27 juni ga ik mn pre-LCI inruilen voor een LCI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinkschakel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:36
vandaag mijn ix3 opgehaald, stond al 3 weken te wachten op me ;)

Executive uitvoering:
Sophistograu Brillianteffect metallic
Sensatec Schwarz bekleding
Stuurwielrand Verwarmd
Trekhaak met elektrisch wegklapbare kogel

Geïnstalleerde versie 03/2022.57

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJ68iSK-usewChDbg6McQMN_Xh4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0FHyxiwGkoT8GGShnQwvWlRG.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLnca5v9PDeUZCx8iE86F2o2HU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CmGytG0BPVx03E9JHXXMwMeI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMWix3
Knutselwout schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 20:58:
Na de update in mijn pre-LCI wijkt de geschatte overgebleven afstand af binnen de auto ten opzichte van wat er in de app aangegeven wordt. De auto geeft een groter bereik aan, ongeveerd 50km verschil na volledig geladen te hebben. Iemand die dit ook opgemerkt heeft?
Normaal had ik juist een verschil. Nu klopt de app 1 op 1 met de auto…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
BMWix3 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:53:
[...]

Normaal had ik juist een verschil. Nu klopt de app 1 op 1 met de auto…
Nou hopelijk loopt die dan weer gelijk na de volgende update :P Ik zie dat het percentage wel klopt, alleen de kilometers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMWix3
Zou goed moeten komen 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OgD2a2EW-iIXQt5W3-fuVmRRyU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0CYNUsDi3zWEwQ0hotBn3xr2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxYueUhESnWCM1KBud4s_SvjGho=/x800/filters:strip_exif()/f/image/o70XXaD79ndB8g8YtZtraCXT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterpronk
  • Laatst online: 27-07-2022
Wie heeft ervaring met aanhanger of fietsdrager op ix3.
Ik heb daarbij totaal geen hulpsystemen meer tot mijn beschikking. Zelfs geen cruise control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterpronk
hedwigvb schreef op zondag 15 mei 2022 @ 08:15:
Gisteren de eerste keer de trekhaak voor onze fietsendrager gebruikt. Vreemd dat de cruise control dan niet bruikbaar is?!? 😞
Ik ben morgen bij garage en dit probleem voorleggen. Juist in vakantie met lange ritten is de cruise controle erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezr
  • Laatst online: 19-09 09:05
Weet iemand of je met het optionele (achteraf via Connected Drive aan te schaffen) "Adaptief M onderstel" in de ECO PRO INDIVIDUAL stand ook het onderstel op comfort kunt instellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 06:30
wouterpronk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:07:
Wie heeft ervaring met aanhanger of fietsdrager op ix3.
Ik heb daarbij totaal geen hulpsystemen meer tot mijn beschikking. Zelfs geen cruise control
Cruise control werkte bij mij wel. Ik moest wel met de mode knop de keuze maken voor alleen cruise control.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Correct, CC werkt dan enkel in de DistanceControl modus, niet in de assisted driving modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterpronk
MichaelNL85 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 17:07:
[...]

Cruise control werkte bij mij wel. Ik moest wel met de mode knop de keuze maken voor alleen cruise control.
Ga ik proberen.
Wat noem je de mode knop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 06:30
wouterpronk schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:00:
[...]

Ga ik proberen.
Wat noem je de mode knop?
Knop om te schakelen tussen de distance control en assisted drive op je stuur. Linkerzijde rechtsonder uit m’n hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterpronk
MichaelNL85 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:42:
[...]

Knop om te schakelen tussen de distance control en assisted drive op je stuur. Linkerzijde rechtsonder uit m’n hoofd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BAlo1E014gSmkmie5gXOysr-Y4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCbWiZ3cJGu5hVGUf9FDsqL2.jpg?f=fotoalbum_large
Die mode knop geeft het bericht dat eerst de middelste knop moet worden ingeschakeld. En die is niet beschikbaar bij drager of aanhanger. Ik vraag het morgen de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMWix3
Als je de middelste knop (auto met stuur) ingedrukt houdt voor 3 a 5 sec gaat hij naar de reguliere cruise controle (= de niet adaptieve). Die moet dan toch werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon 1x op mode drukken werkt ook hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BatW
Na de update krijg ik met geen mogelijkheid meer het navigatie menu ( lijst waarbij bv navigatie kan stoppen rechts naast de kaart) uit. Hiervoor ging hij vanzelf weg maar nu blijft deze constant in het scherm staan. Is dit een instelling ergens want kan het nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik de achteruitrijcamera automatisch naar de camera voor kan switchen bij het schakelen van R naar D? Dit heeft altijd gewerkt, maar gaat nu niet meer automatisch :?
Pagina: 1 ... 32 ... 93 Laatste