Ik heb net melding gekregen dat ze mijn iX3 (model Impressive in Phytonic Blue met Dark Shadow, Stuurverwarming en trekhaak) eind deze week in de garage verwachten. Bestelling geplaatst eind oktober.
Goed zeg! Ik heb inmiddels 1800 km gereden (standaard eco pro +Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:51:
Tripje gedaan van 190km met 2 elektrische fietsen op een fietsendrager(trekhaak) en 4 inzittenden. Airco op 19°, ECOPRO + B-Stand. Gemiddelde snelheid 88km/u, autostrade steeds CC op 110. Gemiddeld verbruik van 17,8 kWh, dat is zeer goed te pruimen. Kan dus nog lager als ik echt eco rijd en rechts blijf. Had nog een 55% over denk ik.
En op de bestemming stond er een ANWB/EVBox laadpaal, maar de BMWCharging card werkte gewoon :-)
[Afbeelding]
Staat een mooie zwarte iX3 klaar voor aflevering bij mijn dealer (De Maassche Echt).
Iemand van hier?
Iemand van hier?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goed te horen dat er iemand tevreden is van de base audio! De eerste keer dat ik die upgrade niet heb & het enige dat ik mis op de Inspiring. Nog even wachten & ik kan het zelf beoordelennaupegus schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:41:
![]()
![]()
11 Nov 2021 besteld, gisteren opgehaald - Executive, carbon zwart, blauw accenten, shadow pack, zwart kunstleer, alu rhombocicle
![]()
![]()
en ja, de basis audio vind ik gewoon prima. Het is niet HK maar het is gewoon goed (beter dan de meeste VAG auto's).[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zijn er nog mensen die blijvende problemen hebben met hun MyBMW app? Sinds een tijdje kon ik geen correcte SoC meer opvragen. De auto verwijderd-en terug toegevoegd, uit- en ingelogd in de app, de app verwijderd-en-terug toegevoegd,... maar de problemen blijven aanslepen.
Het tijdsstip van de laatste "check status" is correct en wordt elke keer ververst. Maar SoC en locatie ook niet.
Ook de remote functies werken niet meer... Iemand ervaringen of advies?
Het tijdsstip van de laatste "check status" is correct en wordt elke keer ververst. Maar SoC en locatie ook niet.
Bij werkt het ook langs geen kanten sinds gisterenkingachille schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:28:
Zijn er nog mensen die blijvende problemen hebben met hun MyBMW app? Sinds een tijdje kon ik geen correcte SoC meer opvragen. De auto verwijderd-en terug toegevoegd, uit- en ingelogd in de app, de app verwijderd-en-terug toegevoegd,... maar de problemen blijven aanslepen.
Congrats!naupegus schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:41:
![]()
![]()
11 Nov 2021 besteld, gisteren opgehaald - Executive, carbon zwart, blauw accenten, shadow pack, zwart kunstleer, alu rhombocicle
![]()
![]()
en ja, de basis audio vind ik gewoon prima. Het is niet HK maar het is gewoon goed (beter dan de meeste VAG auto's).[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Valt mij nu pas op dat in o.a. de iX3 (en mogelijk nog andere modellen?) de verlichting een draaiknop is, waar het in mijn auto gewoon knoppen zijn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je zit op 11/2021.kingachille schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:28:
Ik heb het ook gehad en bij mij werkt het verwijderen tijdelijk maar sinds de update 03/2022 geen problemen meer.
Heb je een afspraak gemaakt bij de garage?
[ Voor 5% gewijzigd door Klinkschakel op 19-05-2022 15:56 ]
Nog niet. Ik wacht even of er eind mei inderdaad een OTA update verschijnt. Anders ga ik wel even langs, dit is niet fijn rijden
Verwijderen van wat juist? In de auto resetten? Of in de app?Klinkschakel schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Je zit op 11/2021.
Ik heb het ook gehad en bij mij werkt het verwijderen tijdelijk maar sinds de update 03/2022 geen problemen meer.
Uit je profiel en je app. Dan app terugzetten en auto weer toevoegensis3970 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 18:47:
[...]
Verwijderen van wat juist? In de auto resetten? Of in de app?
Bij mij niet alleen probleem met de app die in een "freeze" zit, maar blijkbaar geen internetconnectie meer in de wagen: geen carplay meer, geen actuele verkeersinfo meer
in de navigatie...ook bij anderen dat uitgebreider probleem?
Thanks! Dat heeft gewerkt.Klinkschakel schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:06:
[...]
Uit je profiel en je app. Dan app terugzetten en auto weer toevoegen
Bij mij ook... Eventjes, en nu is het terug kapot
Begin maart ook bestelling geplaatst voor de ix3 in phytonicblau.
Benieuwd wanneer hij geleverd zal worden
De i4 was pas begin 2024 wellicht, lol
Ix3 zou eind dit jaar, begin 2023 kunnen zijn volgens de garage
Simracing and 3D-Printing enthousiast
Ik ben deze ochtend mijn IX3 gaan ophalen en wij hadden exact hetzelfde issue. Na een uurtje was dit opgelost.Elan22 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:45:
Bij mij niet alleen probleem met de app die in een "freeze" zit, maar blijkbaar geen internetconnectie meer in de wagen: geen carplay meer, geen actuele verkeersinfo meer
Hier eind maart besteld en verwachte levering is 17 mei 2023Hanzzzie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:41:
Begin maart ook bestelling geplaatst voor de ix3 in phytonicblau.

Ben geen alleenstaand geval: collega bestelde enkele weken later en kreeg als verwachte datum 30 juni 2023.
Begrijp niet goed hoe dat strookt met de levertermijnen die ik hier soms lees. Misschien heeft het iets met leasingmaatschappij te maken?
Ik veronderstel dat jij in NL besteld hebt?Timmie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:09:
[...]
Hier eind maart besteld en verwachte levering is 17 mei 2023![]()
Ben geen alleenstaand geval: collega bestelde enkele weken later en kreeg als verwachte datum 30 juni 2023.
Begrijp niet goed hoe dat strookt met de levertermijnen die ik hier soms lees. Misschien heeft het iets met leasingmaatschappij te maken?
Hier in BE moeten de dealers een aantal slots reserveren op voorhand blijkbaar en ze hebben er veel te weinig gevraagd. Leveringstermijn hangt hier af van de dealer en niet de LM. Bij ons bedrijf moet de LM bestellen bij onze vaste dealer. Zelf al is dat de een slecht dealer.
Net gehoord van Jorssen (grootste BE-dealer) dat ze dit jaar 42 i4's hebben verkocht, waar ze van BMW te horen hebben gekregen dat ze slechts 9 exemplaren mogen verwachten in 2022...

Hmm nee België bij G&A turnhoutkmser schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:38:
[...]
Ik veronderstel dat jij in NL besteld hebt?
Hier in BE moeten de dealers een aantal slots reserveren op voorhand blijkbaar en ze hebben er veel te weinig gevraagd. Leveringstermijn hangt hier af van de dealer en niet de LM. Bij ons bedrijf moet de LM bestellen bij onze vaste dealer. Zelf al is dat de een slecht dealer.
De dealer heeft de bestelling gedaan na goedkeuring van mij en leaseplan
Ja die wagen is immens populair vorig jaar.kingachille schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:54:
Net gehoord van Jorssen (grootste BE-dealer) dat ze dit jaar 42 i4's hebben verkocht, waar ze van BMW te horen hebben gekregen dat ze slechts 9 exemplaren mogen verwachten in 2022...
Collega heeft de m50 besteld april vorig jaar... nog 14mnd wachten.
Blijkbaar is de i4 afhankelijk van kabelbomen uit oekraine
Ik ben hier ook volop bezig om mijn bestelling in orde te krijgen.
De dealer geeft momenteel aan dat ze de wagen nog dit jaar verwachten.
Ik heb in België besteld (Van Osch Hasselt).kmser schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:38:
[...]
Ik veronderstel dat jij in NL besteld hebt?
Vermoed dat het inderdaad een issue is met de dealer.
Ik vind een jaar wachten echt wel een teleurstelling, omdat veel anderen blijkbaar veel sneller vooruit gaan.
Gelukkig in NL niet veel van dergelijke plekkenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:17:
Mooie locatie voor een foto en kon het niet laten …:-) … Weten de Nederlanders ook waar ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn iX3 is in Januari besteld bij BMW Meeusen Kalmthout, ook lease.
Gisteren op onderhoud geweest met mij huidige X3 en nog eens nagehoord. Levering staat nog steeds gepland voor Oktober 22. Dus inderdaad langer dan wat ik hier lees voor NL.
Gisteren op onderhoud geweest met mij huidige X3 en nog eens nagehoord. Levering staat nog steeds gepland voor Oktober 22. Dus inderdaad langer dan wat ik hier lees voor NL.
Mij belde ze 3 weken terug voor de laadpaal te komen zetten (bij ons via Bluecorner (spuuglelijke palen))Skyline GT-R schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:39:
Ik ben hier ook volop bezig om mijn bestelling in orde te krijgen.
normaal wordt dat 1 maand voor levering ingepland
- euuuuuuh meneer, mijn wagen is pas besteld? jij weet meer als de garage?
o jaja... de wagen komt einde Mei binnen...
- euuuuuh ok
o ja de leasemaatschappij heeft dat doorgegeven
- toch nog graag ff eerst afstemmen want zou zo lang mogelijk willen wachten met de laadpaal
o waarom meneer?
- ik hoor enkel maar klachten van onze collega's dus ga er vanuit dat binnenkort er ofwel een betere paal komt, of een andere firma
o ah euh ok, zou raar zijn... ok dan daag
Bel de garage die bleven bij wellicht sept-okt klaar en dan 1a2mnd op de boot van China tot hier met alle procedures blablabla inclu eind van dit jaar...
fun stuff...
Grappig... dat verhaal klinkt zeer bekend! Een collega van me heeft identiek hetzelfde meegemaakt.Hanzzzie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:28:
[...]
Mij belde ze 3 weken terug voor de laadpaal te komen zetten (bij ons via Bluecorner (spuuglelijke palen))
normaal wordt dat 1 maand voor levering ingepland
- euuuuuuh meneer, mijn wagen is pas besteld? jij weet meer als de garage?
o jaja... de wagen komt einde Mei binnen...
- euuuuuh ok, denk et eigenlijk nie
o ja de leasemaatschappij heeft dat doorgegeven
- toch nog graag ff eerst afstemmen want zou zo lang mogelijk willen wachten met de laadpaal
o waarom meneer?
- ik hoor enkel maar klachten van onze collega's dus ga er vanuit dat binnenkort er ofwel een betere paal komt, of een andere firma
o ah euh ok, zou raar zijn... ok dan daag
Bel de garage die bleven bij wellicht sept-okt klaar en dan 1a2mnd op de boot van China tot hier met alle procedures blablabla inclu eind van dit jaar...
fun stuff...
Ze hebben het bij collega zelfs klaargekregen om de sokkel van 20a25cm breed, 3cm scheef te plaatsen tov de buitengevelSkyline GT-R schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 23:49:
[...]
Grappig... dat verhaal klinkt zeer bekend! Een collega van me heeft identiek hetzelfde meegemaakt.
Waren om 9u begonnen en om 19u30 klaar...
Anderen zijn afgekeurd of hebben hun kaart nog niet gekregen.... dramabedrijf
Ik heb proefrit gedaan met de hogere versie met HK audio en vond het eigenlijk niet klinken... ben niet echt HK fan maar een vriend zn 320d met premium sound (zelfde pack als in ix3) vond ik persoonlijk beter klinken... enkel net iets teveel bass maar dat kan je bijregelen.naupegus schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:41:
![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De HK klonk in mijn beleving digitaal en aan de schelle kant...
Vond zelfs de standaard audio in mn aanloop qashqai beter klinken 🤣
Ex buurman had in zn XC90 ook HK en vond daar hetzelfde klankpatroon in terug...
[ Voor 27% gewijzigd door Hanzzzie op 21-05-2022 11:50 ]
Ik hoor bij ons op het werk dat er in December 2021 en Q1 2022 in totaal 185 iX3’s besteld zijn. Zal in België wel wat druk zetten op totaal aantal iX3’s die beschikbaar zijn.ErikDr schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:17:
Mijn iX3 is in Januari besteld bij BMW Meeusen Kalmthout, ook lease.
Bij ons ook immens veel nadat de I4 zo ver achteruitgesteld werd + duurder werdEngineer Stewie schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:36:
[...]
Ik hoor bij ons op het werk dat er in December 2021 en Q1 2022 in totaal 185 iX3’s besteld zijn. Zal in België wel wat druk zetten op totaal aantal iX3’s die beschikbaar zijn.
Heeft iemand van jullie al bij een Tesla supercharger met een iX3 opgeladen. En meer bepaald deze in Arlon?
Vandaag de erste langere rit gedaan van cca 150km (100 km NL snelweg met 120 op cruise control en Eco Pro, wegen redelijk druk, 35km provinciale wegen op Comfort en 15km Autobahn tussen 150 en183 km/h). Auto was leeg en buitentemperatuur ideaal, rond 18 gr. Nog iets interessant, ik zie op eens CarPlay actief.... Hé?, hoe komt ie naar binnen?
, dealer zei eind Mei via OTA. Misschien omdat ik in Duitsland stond....??
:strip_exif()/f/image/TqkqT8EWJvW6zUZkZ93juFy0.jpg?f=fotoalbum_large)
Mij viel (na update 03.2022.52) het op dat de MyBMW app lager bereik aangeeft dan de auto zelf op het dashboard.Klinkschakel schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Je zit op 11/2021.
Ik dacht eerst dat de informatie niet klopte en heb daardoor mijn profiel en app verwijderd.
Blijkt achteraf dat de app het bereik in de sport stand laat zien. Terwijl ik de auto standaard op eco-pro rijd en op het dashboard daar dus een hoger bereik zie. Is dit bij meer mensen zo? En weet iemand of je dit kunt aanpassen?
Nooit opgevallen. De auto stelt het toch automatisch bij naar aanleiding van de drive modus?Al3xand3R360 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 10:22:
[...]
Mij viel (na update 03.2022.52) het op dat de MyBMW app lager bereik aangeeft dan de auto zelf op het dashboard.
Ik dacht eerst dat de informatie niet klopte en heb daardoor mijn profiel en app verwijderd.
Blijkt achteraf dat de app het bereik in de sport stand laat zien. Terwijl ik de auto standaard op eco-pro rijd en op het dashboard daar dus een hoger bereik zie. Is dit bij meer mensen zo? En weet iemand of je dit kunt aanpassen?
Dus dan zal de app ingesteld moeten worden, ben benieuwd of dat kan.
Even een ervaring delen...
referentie: iX3 LCI op 11/2021.40 firmware
Midden april '22 (zelfde timing als een paar anderen hier op het forum) had ik een paar keer issues met het iDrive systeem: audio niet beschikbaar, niet mogelijk om adressen op te zoeken,...
Dit kon ik 2x oplossen door de herstart (30sec op power knop drukken).
De 3de keer (rond 2-3 mei) ging het anders/verder: in de navigatie geen verkeersinfo meer, geen statusupdates van laadpalen, geen built-in Spotify, en zelfs alle ingebouwde BMW apps (Spotify, battery pre-heating,...) waren wég... Ook niet mogelijk om via de app contact te leggen met de wagen.
Geen problemen om te rijden, op te laden,... Carplay werkte ook gewoon.
Na meerdere keren de herstart te proberen zonder resultaat en een 'factory reset' te overwegen (uiteindelijk niet gedaan), toch maar gedacht om contact te zoeken met BMW. De in-car assistent app was er niet meer, dus toch maar naar de garage?
Ik heb ook de 24/7 Service BMW/MINI Belux app, die eigenlijk gewoon een adresboekje is voor je dealer (dacht ik). Maar wat zie ik - er is een Tabje 'Messages'. Ik stuur dus een berichtje, vanuit de auto (stond op iemand te wachten op een parking), met in sé de uitleg hierboven en de vraag of ik hiervoor moet langsgaan bij de garage.
De wagen staat op dit moment aan, en heeft het lege 'BMW apps' scherm openstaan omdat ik hier via de app een foto van gestuurd heb.
Binnen de 5 minuten na het sturen van het bericht komen opeens 1 voor 1 alle apps terug op het scherm!
Nog 5 minuten later berichtje met het antwoord dat de product genius mij gaat contacteren. Dat heeft ie gedaan maar was voicemail aan mijn kant. Op het berichtje lijkt het dat hij geen weet heeft van mijn probleem en vraagt om hem terug te bellen. (heb ik nog niet gedaan want probleem is opgelost)
Heeft de contact bij de dealer het probleem gezien en remote opgelost? Is de timing toeval? Of heeft BMW een Artificial Intelligence systeem dat de berichtjes leest en die dingen autonoom oplost? Ik weet het niet, maar ik was wel verrast van de snelheid waarmee het gefixt was nadat ik het gemeld heb...
Midden april '22 (zelfde timing als een paar anderen hier op het forum) had ik een paar keer issues met het iDrive systeem: audio niet beschikbaar, niet mogelijk om adressen op te zoeken,...
De 3de keer (rond 2-3 mei) ging het anders/verder: in de navigatie geen verkeersinfo meer, geen statusupdates van laadpalen, geen built-in Spotify, en zelfs alle ingebouwde BMW apps (Spotify, battery pre-heating,...) waren wég... Ook niet mogelijk om via de app contact te leggen met de wagen.
Na meerdere keren de herstart te proberen zonder resultaat en een 'factory reset' te overwegen (uiteindelijk niet gedaan), toch maar gedacht om contact te zoeken met BMW. De in-car assistent app was er niet meer, dus toch maar naar de garage?
Ik heb ook de 24/7 Service BMW/MINI Belux app, die eigenlijk gewoon een adresboekje is voor je dealer (dacht ik). Maar wat zie ik - er is een Tabje 'Messages'. Ik stuur dus een berichtje, vanuit de auto (stond op iemand te wachten op een parking), met in sé de uitleg hierboven en de vraag of ik hiervoor moet langsgaan bij de garage.
De wagen staat op dit moment aan, en heeft het lege 'BMW apps' scherm openstaan omdat ik hier via de app een foto van gestuurd heb.
Binnen de 5 minuten na het sturen van het bericht komen opeens 1 voor 1 alle apps terug op het scherm!
Nog 5 minuten later berichtje met het antwoord dat de product genius mij gaat contacteren. Dat heeft ie gedaan maar was voicemail aan mijn kant. Op het berichtje lijkt het dat hij geen weet heeft van mijn probleem en vraagt om hem terug te bellen. (heb ik nog niet gedaan want probleem is opgelost)
Heeft de contact bij de dealer het probleem gezien en remote opgelost? Is de timing toeval? Of heeft BMW een Artificial Intelligence systeem dat de berichtjes leest en die dingen autonoom oplost? Ik weet het niet, maar ik was wel verrast van de snelheid waarmee het gefixt was nadat ik het gemeld heb...
Goed dat het probleem opgelost is, maar wel niet netjes dat je niet terugbelde.De_Lorre schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:39:
Even een ervaring delen...
Misschien leert bmw hier ook uit.
Moest Bmw medewerker je niet zou terugbellen, het kot zou te klein zijn geweest.
Eindelijk! Vrijdag met dealer(NL) afgesproken om m'n iX3 op 2 juni op te halen! Nog 11 nachtjes slapenMatho schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 12:06:
[...]
Dit zou wel eens goed kunnen. Normaal ging mijn IX3 deze week toekomen, maar kreeg te horen dat hij nog in de haven staat.
1 December besteld, dus exact 6 maanden levertijd, waarvan 4 maanden vervoeren....
Lol… nah, ik werk in support/service delivery… ik ga niet meer uit mijn dak voor zo’n dingen.Flipper schreef op zondag 22 mei 2022 @ 13:32:
[...]
Goed dat het probleem opgelost is, maar wel niet netjes dat je niet terugbelde.
Misschien leert bmw hier ook uit.
Moest Bmw medewerker je niet zou terugbellen, het kot zou te klein zijn geweest.
Het is ook geen kwade wil hoor, gewoon nog geen moment gehad waar ik eraan dacht en ook tijd had (en de garage open was). Het is ook niet zo dat hij meerdere keren geprobeerd heeft om te bellen…
Maar inderdaad, zal eens bellen en horen wat er te leren valt.
Hebben meer mensen een probleem met dat op de achterbank de vloermatjes verschuiven? Ziet er niet uit.
Ik kom er meestal pas achter als ik op de achterbank kijk, de kinderen merken het niet (zeggen ze).
Ik kom er meestal pas achter als ik op de achterbank kijk, de kinderen merken het niet (zeggen ze).
Deze week meteen gaan testen in Edegem. Gaat supervlot en snel. Gewoon in de app selecteren en de teller begint te lopen!oGoG schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:36:
Heeft iemand van jullie al bij een Tesla supercharger met een iX3 opgeladen. En meer bepaald deze in Arlon?
Het enige nadeel is de locatie van de laadpoort en de korte kabel. Als je proper in je vak parkeert, heb je de kabel van de buurman nodig... Wat op drukke momenten niet mogelijk is, of geapprecieerd zal worden
Dubbelzijdige tape ertussen en klaar.Klinkschakel schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:10:
Hebben meer mensen een probleem met dat op de achterbank de vloermatjes verschuiven? Ziet er niet uit.
Verwijderd
Ik heb originele X3 rubber matten liggen, die hebben dat alvast niet.Klinkschakel schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:10:
Ah super, en deze wordt gebilled op je eigen rekening, via Tesla account dus? Of heb je lease en tank je op de laadkaart? Ik moet eens checken bij Numobi of ik via de laadkaart van bedrijf deze niet inbegrepen is?kingachille schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:14:
[...]
Deze week meteen gaan testen in Edegem. Gaat supervlot en snel. Gewoon in de app selecteren en de teller begint te lopen!
Het enige nadeel is de locatie van de laadpoort en de korte kabel. Als je proper in je vak parkeert, heb je de kabel van de buurman nodig... Wat op drukke momenten niet mogelijk is, of geapprecieerd zal worden
Ik heb een creditcard gekoppeld aan mijn Tesla account, en de laadsessies en factuur (per sessie) komt proper binnen in mijn account. Ideaal!
Ik ben bang dat de Tesla chargers alleen met de app + Tesla account werken, dus niet met een lease laadpas....oGoG schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:12:
[...]
Ah super, en deze wordt gebilled op je eigen rekening, via Tesla account dus? Of heb je lease en tank je op de laadkaart? Ik moet eens checken bij Numobi of ik via de laadkaart van bedrijf deze niet inbegrepen is?

Klopt werkt alleen als je of creditcard of SEPA account in de app aanmaakt. Ik declareer het aan het einde van de maand gewoon bij leasemaatschappij.naupegus schreef op maandag 23 mei 2022 @ 00:50:
[...]
Ik ben bang dat de Tesla chargers alleen met de app + Tesla account werken, dus niet met een lease laadpas....
Ja, de Tesla rijders zijn niet happy want ze hebben een nieuwe in Schiedam geopend en hier stonden 4 niet Tesla's en die nemen dan 8 laadplekken in beslag. Zou netjes zijn als niet Tesla rijders naast elkaar gaan staan en niet een laadplek er tussen open laten.Tesla kan dit oplossen door de laadpalen iets verder naar voren te zetten. Ziet er altijd wel strak uit en staan ook 20 stuks 11kW laders bij nieuwe van der Valk hotel.
Wat me ook opvalt is dat de kabels veel lichter zijn dan bij Fastnet en stukken gemakkelijker in de auto in/uit gaat. Je ziet in de app ook veel meer info dan in de BMW app qua oplaad info. Kan je zien dat Tesla stuk verder is dan andere fabrikanten.
:strip_exif()/f/image/bY9GOjGCdJt5UpeoEaHc1ge9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door BatW op 23-05-2022 12:40 ]
Bij mij vertelde de dealer dat namontage van trekhaak niet mogelijk was. Heb je meer info wat en waar je dit kan laten uitvoeren?
GDW levert een trekhaak voor de iX3. Ik ben bij een installateur geweest die door een andere merkdealer werd aangeraden...yordw schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:18:
Bij mij vertelde de dealer dat namontage van trekhaak niet mogelijk was. Heb je meer info wat en waar je dit kan laten uitvoeren?
Heeft er iemand ervaring met de installatie en gebruik van een frunk in de iX3?
Zoals bijvoorbeeld deze : https://www.frunk.at/produkt/bmw-ix3-frunk/
YouTube: BMW IX3 Frunk Zubehör
Bij mij gewoon door de dealer uitgevoerd. Volledig automatisch uit- en inklapbaar. Wel een pre-lci overigens.yordw schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 23:18:
Je kan de motorkap van buitenaf niet openen. Je moet eerst de deur open doen, hendel trekken, kap openprutsen,…WVabhove schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 13:45:
Heeft er iemand ervaring met de installatie en gebruik van een frunk in de iX3?
Mijn zin wou al over zijn.
Zijn er op dit moment meer mensen met problemen met de My BMW-app? Mijne doet helemaal niks, synchro werkt niet meer. App al eens opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.
Bij mij doet de MyBMW app het ook niet lekker. Hij synchroniseert hij niet meer op afstand (dus wel als ik de auto met de sleutel open). Een week of 2 geleden had ik er ook last van en toen heb ik de auto uit de app verwijderd en weer toegevoegd. Aangezien je dan ook de sleutel op je iPhone moet herstellen is dat lastiger dan alleen maar even het VIN nummer toevoegen. Erg vervelend (zo krijg je geen bericht als je auto het te opladen SoC heeft bereikt).TVB1180 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:28:
Zijn er op dit moment meer mensen met problemen met de My BMW-app? Mijne doet helemaal niks, synchro werkt niet meer. App al eens opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)
Ook hier veel problemen met de My BWM-app. Een aantal dappere pogingen om de app & auto te verwijderen gaven geen resultaat. Wat ik twee dagen geleden heb gedaan (en nog steeds werkt):
- Auto verwijderen uit de app
- Uitloggen in de app
- App verwijderen
- iPhone herstarten
- App terug downloaden, inloggen en auto terug toevoegen
Had gisteren wat problemen dat hij niet wilde verversen en bleek dat mijn vrouw de app ook had openstaan op haar Iphone. Toen ze hem afsloot kon ik die van mij pas verversen en zag ik recente gegevens. Heb een Pre-LCI en eigenlijk ooit eerder een probleem gehad met de app.kingachille schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:55:
Ook hier veel problemen met de My BWM-app. Een aantal dappere pogingen om de app & auto te verwijderen gaven geen resultaat. Wat ik twee dagen geleden heb gedaan (en nog steeds werkt):Wel bijzonder ondermaats... Ik las ergens dat er rond 28 mei (morgen) een OTA update zou aankomen voor de iX3 LCI's, mogelijk lost dit alles op?
- Auto verwijderen uit de app
- Uitloggen in de app
- App verwijderen
- iPhone herstarten
- App terug downloaden, inloggen en auto terug toevoegen
Hier het zelfde hoor moet er niet aan denken iedere keer mijn laadkabel er zo te moeten uithalen. Is handig voor op vakantie voor de zak met aardappelenEngineer Stewie schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:42:
[...]
Je kan de motorkap van buitenaf niet openen. Je moet eerst de deur open doen, hendel trekken, kap openprutsen,…
Mijn zin wou al over zijn.
Kan jij meerdere apps linken met je auto? Ik krijg altijd de melding dat het VIN nummer al gekoppeld is aan een ander account. Of log jij met één account in op twee toestellen?BatW schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:04:
[...]
Had gisteren wat problemen dat hij niet wilde verversen en bleek dat mijn vrouw de app ook had openstaan op haar Iphone. Toen ze hem afsloot kon ik die van mij pas verversen en zag ik recente gegevens. Heb een Pre-LCI en eigenlijk ooit eerder een probleem gehad met de app.
Ik log zelfs met 3 toestellen in op 1 account aangezien mijn dochter ook af en toe het nieuwe speeltje wil meenemen en haar MX-5 laat staankingachille schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:33:
[...]
Kan jij meerdere apps linken met je auto? Ik krijg altijd de melding dat het VIN nummer al gekoppeld is aan een ander account. Of log jij met één account in op twee toestellen?
Heeft iemand de Tronity app geprobeerd te koppelen. ik vind de verbinding me ABRP handig, maar ik kan de auto niet koppelen met Tronity. iX3 staat wel als ondersteund...
De auto staat sinds vorige week bij de dealer. Nu het einde van mijn huidige leasecontract afwachten.
De auto staat op Yokohama-banden. Ik ken het merk, maar heb er zelf geen ervaringen mee. Hoe bevallen de onder de iX3 gemonteerde banden van Yokohama?:strip_exif()/f/image/qiQAi7s6z2q2ID4mURs18NJG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtoN6yty3ul7Tm6p9ikFwJED.jpg?f=fotoalbum_large)
De auto staat op Yokohama-banden. Ik ken het merk, maar heb er zelf geen ervaringen mee. Hoe bevallen de onder de iX3 gemonteerde banden van Yokohama?
:strip_exif()/f/image/qiQAi7s6z2q2ID4mURs18NJG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtoN6yty3ul7Tm6p9ikFwJED.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SHRfQWKCVgOaPrOVCY95LmC6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 100% gewijzigd door Bart Simpson op 27-05-2022 15:29 ]
Ja dat kan, ik heb het 1 maand geprobeerd. Maar de meerwaarde vond ik beperkt. Probleem is dat de BMW de SoC niet live doorgeeft (actieradius wel) maar alleen bij stilstand. Daardoor is de ABRP koppeling ook niet nuttig.naupegus schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:13:
Heeft iemand de Tronity app geprobeerd te koppelen. ik vind de verbinding me ABRP handig, maar ik kan de auto niet koppelen met Tronity. iX3 staat wel als ondersteund...
Hier alvast geen update terug te vinden in de appkingachille schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:55:
Wel bijzonder ondermaats... Ik las ergens dat er rond 28 mei (morgen) een OTA update zou aankomen voor de iX3 LCI's, mogelijk lost dit alles op?
Moet zeggen dat ik binnenkant maar rommelig is. Zou ook wel eens wille weten wat na verloop het effect is van steenslag op de lamellen die volgens mij open/dicht gaan en door de "oude" grill beschermd zijn.franksalkmaar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:37:
Hierbij de fotos van een gemodificeerde grill voor de IX3, zoals je kunt zien hebben ze behoorlijk wat weggeslepen[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding], ik vind het nogal prijzig voor 475 euro... iemand die al een aftermarket grill heeft ontdekt?
In blijde verwachting van een iX3, alleen lijkt ie even spoorloos. Als ik het goed begrepen heb, worden ze gelost in de haven van Bremen, vervolgens getest en per vrachtwagen naar Zeebrugge getransporteerd, om ten slotte richting dealer te gaan. Althans, volgens mijn dealer staat ie in Zeebrugge te wachten op transport naar Brugge - facepalm - alleen is het voertuig voorlopig nog niet bekend bij de transporteur. De kolen worden heter en heter na dik 6 maand wachten
. Iemand gelijkaardige ervaringen?
Ja, dikke 4 weken tussen Bremerhaven en levering. Trouwens ook door tekort aan vrachtwagenchauffeurs (volgens de dealer).AMA schreef op maandag 30 mei 2022 @ 17:42:
In blijde verwachting van een iX3, alleen lijkt ie even spoorloos. Als ik het goed begrepen heb, worden ze gelost in de haven van Bremen, vervolgens getest en per vrachtwagen naar Zeebrugge getransporteerd, om ten slotte richting dealer te gaan. Althans, volgens mijn dealer staat ie in Zeebrugge te wachten op transport naar Brugge - facepalm - alleen is het voertuig voorlopig nog niet bekend bij de transporteur. De kolen worden heter en heter na dik 6 maand wachten. Iemand gelijkaardige ervaringen?
Verwijderd
Vandaag bij de garage upgrade gekregen van 2021.03.40 naar 2022.03.52 (preLCI) om een issue met koeling op te lossen. Buiten een extra optie in stilstand ivm laadvolume, merk ik nog niets anders. Koeling lijkt wel correcter te functioneren in Comfort stand nu.
Garage wist te vertellen dat ze nog geen nieuws hebben over OTA voor de preLCI’s en zelfs ervoor vrezen dat het überhaupt nog gaat komen
Garage wist te vertellen dat ze nog geen nieuws hebben over OTA voor de preLCI’s en zelfs ervoor vrezen dat het überhaupt nog gaat komen
Ik heb morgen ook voor mijn preLCI een afspraak om de software te updaten en ook een afspraak met de aftersales om het uitblijven van OTA te bespreken. Het is niet acceptabel als OTA niet komt, dan voldoet het geleverde niet aan wat ik gekocht heb.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:22:
Vandaag bij de garage upgrade gekregen van 2021.03.40 naar 2022.03.52 (preLCI) om een issue met koeling op te lossen. Buiten een extra optie in stilstand ivm laadvolume, merk ik nog niets anders. Koeling lijkt wel correcter te functioneren in Comfort stand nu.
Zijn er al.LCI rijders die wel OtA updates hebben gehad?
Hoi allemaal, nieuw lid hier, volg dit forum al even op.
Gisteren knoop doorgehakt en bestelbon getekend voor BMW IX3 LCI die gelukkig nog in stock stond bij een dealer in de buurt.
Impressive, carbon black, zonder stuurverwaring, zonder laserlichten en zonder adaptieve M-sport ophanging.
In principe zou de wagen na goedkeuring van de leasing binnen de 2 weken kunnen geleverd worden.
In blijde verwachting dus :-)
Toch maak ik mij wat zorgen omtrent de adaptieve M-sport ophanging. Is dit een groot verschil in comfort t.o.v de gewone adaptieve ophanging? Ik heb namelijk de impressive pre-lci gereden, en dit reed bezonder comfortabel. Indien ik mij niet vergis heeft de Pre-LCI ook de gewone adaptieve ophanging.
Iemand die bijde systemen heeft kunnen ervaren?
De alu delen op de velgen vallen ook niet echt in smaak, is het mogelijk om deze te verwijderen net zoals op de pre-lci ?
Liefst van al plaats ik meteen nieuwe velgen, maar vermoedelijk zal dit toch een aanzienlijk negatieve impact hebben op de range. Zijn er leden die toch andere velgen geplaatst hebben?
Gisteren knoop doorgehakt en bestelbon getekend voor BMW IX3 LCI die gelukkig nog in stock stond bij een dealer in de buurt.
Impressive, carbon black, zonder stuurverwaring, zonder laserlichten en zonder adaptieve M-sport ophanging.
In principe zou de wagen na goedkeuring van de leasing binnen de 2 weken kunnen geleverd worden.
In blijde verwachting dus :-)
Toch maak ik mij wat zorgen omtrent de adaptieve M-sport ophanging. Is dit een groot verschil in comfort t.o.v de gewone adaptieve ophanging? Ik heb namelijk de impressive pre-lci gereden, en dit reed bezonder comfortabel. Indien ik mij niet vergis heeft de Pre-LCI ook de gewone adaptieve ophanging.
De alu delen op de velgen vallen ook niet echt in smaak, is het mogelijk om deze te verwijderen net zoals op de pre-lci ?
Liefst van al plaats ik meteen nieuwe velgen, maar vermoedelijk zal dit toch een aanzienlijk negatieve impact hebben op de range. Zijn er leden die toch andere velgen geplaatst hebben?
Verwijderd
Ik heb op mijn preLCI de optie M-adaptieve ophanging. Het verschil tussen de gewone en de M ophanging is puur software matige ondersteuning zodat je een profiel kan maken. Daarbij kan je bvb in SPORT mode, de ophanging in comfort zetten, maar de stuur bekrachtiging op sport houden.
Maar qua comfort ofzo is er geen enkel verschil. Imho is die optie de prijs niet waard.
Andere velgen is wel een dingetje, officieel laat BMW het nog niet toe en sommige dealers vermelden een verlies van garantie als je de velgen wijzigt. Weinigen hebben het daarom al gedaan.
Maar qua comfort ofzo is er geen enkel verschil. Imho is die optie de prijs niet waard.
Andere velgen is wel een dingetje, officieel laat BMW het nog niet toe en sommige dealers vermelden een verlies van garantie als je de velgen wijzigt. Weinigen hebben het daarom al gedaan.
Er is nog geen aftermarked grille die passend is. Wat je hier ziet is dat ze zaken hebben gecombineerd van de iX3 en M-Sport grille. Je hebt dus volgens mij beide grille's nodig en moet de iX3 grille aanpassen waarna je de M-Sport grille passend hebt?franksalkmaar schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:37:
Hierbij de fotos van een gemodificeerde grill voor de IX3, zoals je kunt zien hebben ze behoorlijk wat weggeslepen[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding], ik vind het nogal prijzig voor 475 euro... iemand die al een aftermarket grill heeft ontdekt?
Dit geeft mij wel een beetje het gevoel dat het hierboven een 'maandagmorgen' aanpassing betreft, had wel iets netter afgewerkt kunnen worden denk ik?
[ Voor 4% gewijzigd door SdR op 31-05-2022 09:10 ]
Don't Speak, Just Think
Ok bedankt, hoef mij dus geen zorgen te maken over minder comfort.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:52:
Ik heb op mijn preLCI de optie M-adaptieve ophanging. Het verschil tussen de gewone en de M ophanging is puur software matige ondersteuning zodat je een profiel kan maken. Daarbij kan je bvb in SPORT mode, de ophanging in comfort zetten, maar de stuur bekrachtiging op sport houden.
Wat de velgen betreft zal ik er mee moeten leren leven. Andere mogelijkheid zou zijn van ze volledig zwart te spuiten, maar ik denk niet dat dit heel mooi zal zijn.
Geen idee hoe je dat voor elkaar heb gekrgen maar denk met aanhanger want gemiddelde snelheid is ook niet hoogxjs678qr schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:00:
Deze rit zal niet in de annalen van zuinigheid records komen vrees ik 🤪
[Afbeelding]
Hier volgende week een afspraak voor de update maar heb nog wel wat andere problemen:stopie schreef op maandag 30 mei 2022 @ 23:03:
[...]
Ik heb morgen ook voor mijn preLCI een afspraak om de software te updaten en ook een afspraak met de aftersales om het uitblijven van OTA te bespreken. Het is niet acceptabel als OTA niet komt, dan voldoet het geleverde niet aan wat ik gekocht heb.
- Bij automatisch inparkeren slaat scherm ineens weer op "map" waardoor ik de parkeerplek niet kan selecteren en dus weer helemaal opnieuw moet beginnen
- Onderstel kraakt en piept bij het inparkeren
- Display gaat soms scherpte ineens minder worden.
- Krijg laadkabel er af en toe niet in moet dan paar keer centrale deurvergrendeling opn/dicht doen.
Als je de adaptieve M sport ophanging toch wil hebben kun je hem altijd nog achteraf kopen via de BMW connected store. Kost 499 euro volgens mij.
Als je de adaptieve M sport ophanging toch wil hebben kun je hem altijd nog achteraf kopen via de BMW connected store. Kost 499 euro volgens mij.
Europese rechtspraak zegt: garantie kan alleen geweigerd worden wanneer er een oorzakelijk verband is tussen de aanpassingen en de schade.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:52:
De garage moet met andere woorden aantonen dat je nieuwe wielen de oorzaak zijn van bepaalde problemen. Zolang je fatsoenlijke wielen met dezelfde specificaties plaatst mag dat dus geen probleem zijn.
Je kan dus niet klagen dat je range kleiner is met andere wielen.
Hier is de vraag wel of je de garage zo ver wil drijven, maar je kan het altijd eens vragen.
Geen aanhanger, gewoon bergop. Het voordeel was wel dat dezelfde rit in de andere richting een verbruik van 0 opleverde ;-)BatW schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:39:
[...]
Geen idee hoe je dat voor elkaar heb gekrgen maar denk met aanhanger want gemiddelde snelheid is ook niet hoog
Inderdaad, garage heeft dit net bevestigd. Geen zorgen om maken dus!Berkum schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:19:
"" De wagen rijdt absoluut heel comfortabel gezien de adaptieve ophanging standaard is.
Indien gewenst kan je de adaptieve M Sportophanging nog bijkopen via de connected drive store. ""
Nog even geduld...
Bestelling is officieel binnen en staat gepland voor Mei 23 blijkbaar
Bestelling is officieel binnen en staat gepland voor Mei 23 blijkbaar
net de update op mijn preLCI gehad naar 03/2022.57. Volgens de dealer was het al met al een grote update. MOcht ik verbeteringen ervaren, dan zal ik die delen.stopie schreef op maandag 30 mei 2022 @ 23:03:
[...]
Ik heb morgen ook voor mijn preLCI een afspraak om de software te updaten en ook een afspraak met de aftersales om het uitblijven van OTA te bespreken. Het is niet acceptabel als OTA niet komt, dan voldoet het geleverde niet aan wat ik gekocht heb.
Ze gaan navraag doen voor mijn auto, waarom de OTA niet werkt. Mocht ik daar wat over horen, dan zal ik hier posten.
Verwijderd
"Navraag doen" ... er nog geen enkele preLCI die al een (1) OTA heeft gekregen hoor ... ze weten dat goed genoeg.
Onze LCI heeft ook nog geen OTA update gekregen. Volgens de dealer zal de MyBMW app een notificatie geven wanneer deze beschikbaar is.
Niet dat ik er echt op aan het wachten ben, ik heb eigenlijk geen klachten.
Niet dat ik er echt op aan het wachten ben, ik heb eigenlijk geen klachten.
Ik denk dat je niet zal klagen als je range anders gaat worden. Denk wel als de velg niet geschikt is voor het gewicht van de IX3. M-velgen hebben dus niet de type goedkeuring voor het gewicht van de IX3. Banden hebben niet voor niets het type heavy load en zijn door het hoge gewicht runflat op 20 inch al helemaal niet toegestaan.kmser schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:55:
[...]
Europese rechtspraak zegt: garantie kan alleen geweigerd worden wanneer er een oorzakelijk verband is tussen de aanpassingen en de schade.
De garage moet met andere woorden aantonen dat je nieuwe wielen de oorzaak zijn van bepaalde problemen. Zolang je fatsoenlijke wielen met dezelfde specificaties plaatst mag dat dus geen probleem zijn.
Je kan dus niet klagen dat je range kleiner is met andere wielen.
Hier is de vraag wel of je de garage zo ver wil drijven, maar je kan het altijd eens vragen.
Mijne gaat half juni naar de dealer voor een update van 03/2022.30 naar de laatste versie. De aanhoudende connected drive issues gaan dan hopelijk verleden tijd zijn. Volgens de CD klantendienst is dit de oorzaak:
"Tijdens onze analyse hebben we gemerkt dat de Remote Services faalt vanwege een niet afgeleverd sms-bericht. Dit werd ondervonden door de dienst Telekom na een controle van de simkaart.
Het is vereist dat uw BMW Servicepartner de Telematic ECU, met andere woorden de simkaart, reset met een „steuergeraete_reset” met behulp van de diagnose-interface.
Indien dit geen oplossing geeft, dan is de ECU beschadigd en is het nodig dat deze vervangen wordt."
Ik geef de aftersales even het voordeel van de twijfel. Ze bevestigen dat het niet werkt, maar ze hebben nog antwoord van BMW over het waarom niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:28:
"Navraag doen" ... er nog geen enkele preLCI die al een (1) OTA heeft gekregen hoor ... ze weten dat goed genoeg.
Ik ga ze eind volgende week eens vragen naar de voortgang.
Ik heb ze vóór aflevering meteen door de dealer helemaal zwart laten spuiten en ben er nog zeer content mee. Maar smaken verschillen natuurlijkPs3ud0 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:24:
[...]
Ok bedankt, hoef mij dus geen zorgen te maken over minder comfort.
Wat de velgen betreft zal ik er mee moeten leren leven. Andere mogelijkheid zou zijn van ze volledig zwart te spuiten, maar ik denk niet dat dit heel mooi zal zijn.
Je hebt een LCI? Heb je toevallig een foto?xvigilantx schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:31:
[...]
Ik heb ze vóór aflevering meteen door de dealer helemaal zwart laten spuiten en ben er nog zeer content mee. Maar smaken verschillen natuurlijk
Vind stiekem de velgen van de PRE-LCI mooier uitzien nu
Zag dit ook net langskomen op facebook.
Lijkt erop also je de alu onderdelen er toch uitkrijgt op de LCI ?
Misschien van een lid op dit forum?
:strip_exif()/f/image/z8jqHqSCGzFaadGnU4ok8nQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e7hvsre3YGpZhviu6FRXaaeE.jpg?f=fotoalbum_large)
Raar dat jullie die velgen niet mooi vinden, ik vind het een eye catcher
Hier hetzelfde, ik vind ze echt bij de auto horen. Het enige wat ik nog wil is de sidevents vervangen met de ‘normale’ x3 sideventsoGoG schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:52:
Raar dat jullie die velgen niet mooi vinden, ik vind het een eye catcher
:strip_exif()/f/image/YSYgN31A5gWhnZ5dyEtLGzXC.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn de 19” velgenPs3ud0 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:04:
[...]
Je hebt een LCI? Heb je toevallig een foto?
Vind stiekem de velgen van de PRE-LCI mooier uitzien nu![]()
Zag dit ook net langskomen op facebook.
Lijkt erop also je de alu onderdelen er toch uitkrijgt op de LCI ?
Misschien van een lid op dit forum?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waarom werkt de automatische snelheidsaanpassing in NL eigenlijk niet? Ik vind dit net zo'n superhandige functie...