1 week nu gereden met de LCI en nu 300 km op de teller, met een gemiddelde verbruik van 18,4kwh.
- Vooral country roads dus (50km autosnelweg)
- Vandaag FC gedaan bij Fastned, was vergeten batterij te pre-heaten. Ik kwam aan met een SOC van 34%
-- Eerste 2/3 minuten op 50kwh
-- Daarna tot de 14de minuut aan 100kwh (lager dan wat zou moeten zijn)
Na 14 minuten toonde het 60% en ben ik verder gegaan, mits dit een test was, was er geen nood om verder te laden. Na 14 minuten kreeg ik btw 100km bereik erbij.
Bevindingen:
- GPS op spraak (om een adres in te geven), gaf aan dat deze optie nog niet beschikbaar is (iemand dezelfde ervaringen?)
- Adres van A naar B, en getracht om via de kaart een tussenbestemming in te geven en dit tijdens het rijden, was niet gemakkelijk en is mij ook niet gelukt
-- De scherm software is naar mijn mening een beetje happerend. Indien je inzoomt, springt die van Noord naar Zuid view, wat soms moeilijk maakt om je te orienteren.
-- Ik vond de Fastned charger in Sterrebeek (E40 ricthing Leuven) niet snel terug. (Na een tijd gaf ik het op)
Maar dit is miereneukerij en het is genieten van elke seconde, en een head turner all the way..
[
Voor 4% gewijzigd door
oGoG op 11-03-2022 19:56
]