Deze optie heb ik nu ook op mijn pre-LCI. Er staat bij dat bij DC laden het geluid aangepast kan worden. Blijkbaar kun je bij vol gas DC laden een geluid ontwikkelen? Ik weet het niet want heb alleen nog thuis geladen AC, 11kw.
Hierboven lees ik ook wat teleurstellingen wat betreft de pre-LCI. Ik deel die gevoelens deels. Ik vind het nog steeds een fijne auto, maar ondervind nu ook wat software probleempjes welke gaan irriteren. Soms vallen gewoonweg wat functies weg op een dag, welke na een dag weer terugkeren, of al mijn instellingen zijn verdwenen.
Mij was ook verteld dat de LCi pas in Q1-Q2 2022 zou komen met enkele uiterlijke aanpassingen. Nu blijkt dat toch in 2021 te zijn, met een M pakket en ook vrij belangrijke software voor een EV, de accu voorverwarming. Ook al gebruik je dat niet, dit kan best een restwaarde dingetje worden.
BMW zet daar vrij weinig (lees niets) tegenover. Wat mij betreft bieden ze een lifetime drive recorder aan. Dat zal je ook weinig niet gebruiken, maar dan is er een gebaar.
m.n. de irritaties bij de software zouden mij bij een volgende aankoop verder laten zoeken dan BMW als er niets veranderd wordt, ook al krijg ik meer terug bij BMW