Maxxfan hoor ik ook goede dingen over, denk dat die er bij ons ook eentje in komt.
Zit nu nog een oude swamp cooler op het dak, die met een pompje een spons nat houd, daar lucht door heen zuigt en de camper in blaast.
Ding maakt een rot kabaal, zorgt voor warme bekabeling en bijbehorende voeding, niet helemaal jofel dus.
Gat in het dak voor dat ding is nu al formaatje dakluik/maxxfan.
Onze huidige camper hebben we net, dus heel veel nog niet aan gedaan.
Wat technisch onderhoud: hoofdremcilinder vervangen, remmen ontlucht, nieuwe voorbanden, start probleempje nog aan het opsporen.
Binnen tot nu toe de watertank goed zuiver gemaakt, en gisteren voor de 4 de keer verse reinigingsvloeistof door de waterleidingen gespoeld.
Navigatie gebruik ik google maps, goed op de borden blijven letten dan komt het tot nu toe wel goed.
Voegah, in mijn vorige huwelijk (6 jaar terug) ook altijd met een camper gereisd, totaal was dat ook iets van 15/16 jaar.
Navigatie in de eerste camper was toen nog gewoon een land kaart en wat postits op het dashboard.
2de jaar een laptop met een gps dongle onder het dakluik bevestigd met ik weet het echt niet meer voor offline navigatie software.
Vrij snel daarna over naar de tom tom, van het werk had ik die altijd wel eentje in mijn werkbus zitten, die ging dus mee op vakantie.
Nog een jaartje met een tablet met Sygic gereden, opzich ook wel okay.
Nu laatste jaren met auto caravan combi gewoon met google maps of Osmand op de telefoon.
Met deze camper alleen nog binnen NL op pad geweest, paar nachtjes weg.
Nog te doen:
Ventilators achter de koelkast zijn gemonteerd moet nog stroom naar toe.
Her en der USB poortjes/laders maken.
Binnen kant verven, behangetje, gordijn optie naar achterste slaapkamertje voor ons dochtertje.
Buitenkant opknappen, kit uitsnijden opnieuw kitten, ander kleurtje of een striping er bij, enz.
Betere pitten in de koplampen.
Als ik er aan kan komen stuurbekrachtiging want het stuurt wel echt zwaar nu met parkeren.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.