:strip_exif()/f/image/UWWfL3acDDHJLJ24FKL8rcAE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben nog steeds blij met mijn bus na een jaartje of zes. Afgelopen jaar wel veel sleutelwerk aan gehad (bakrevisie, carburateur, dynamo, riem, remmerij, schokbrekers vd week vervangen) maar an sich is hij eigenlijk heel betrouwbaar en hij rijdt weer lekker.
Mijn grote probleem is roest. Overal duikt het op.
Voor aankomende winter laat ik wat laswerk uitvoeren aan de kofferklep, die is van onderen te ver heen. Verder is het eigenlijk allemaal oppervlakkig, maar het wordt langzamerhand wel veel.
Ik twijfel om of alle kleine puntjes te gaan kwasten (kaal maken, ontvetten, vullen, primer en dan lak) maar de plekjes zijn allemaal net te klein om grote bussen 2k lak te kopen, een tent te regelen, en het echt te gaan spuiten of rollen.
Alternatief is een leuk kleurtje uitkiezen en de hele wagen lichtgroen rollen o.i.d. en dan het klapdak wit houden. Heeft iemand zijn camper (of auto) gerold, zijn hier goede ervaringen mee?
:strip_exif()/f/image/tT5kaqUVe1VUkqG0PJs9niq8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een barkas b1000 recent gerold zien worden maar dat was olijfgroene mat-verf, dat kan echt iedereen
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | aroTHERM plus | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89
/f/image/EW6LQICeiJfJ6n4IPxCjrd2Y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uXkwmwLPD3xw98JXlBuQk7A9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m6zTE3xzCVICffTOOmdphidB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4R7hlY5MKK3pEK2FDqa2hr2n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7L8Z5QW2gaQBMTlOQYf2BqRQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tZbbIfuxXc6Rcb3b8LfLlCpj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eK5nRDRrH6TyYNaO5cLkuAmZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oa2XxsXKmGUyByxCGnjBQ2VN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6JUYAYXZ6gkOfXn9TF1DqmQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/380IOtL74HOuEgF2cNiGlnZg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0buiuNJ83EILfGO0sOw0YZXL.jpg?f=fotoalbum_large)