VER ook pit
Helaas zit VER in verkeer. Maar hij wil ook zelf die snelste ronde.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Toch lachen dat bonuspunt..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het gat tussen Ricciardo en Norris blijft opmerkelijk.
Max pakt ook maar een stop met 1.9
Max pakt ook maar een stop met 1.9
Stop van 1.9
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
1,9 PIT
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max tricky hoor risico met extra pitstop.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nou, actie op de baan...
"When you grow up your heart dies"
Aan de andere kant, als je de 2e rijder zo lang buiten houd om de mensen die al een keer hebben geboxed vertraging op te laten lopen, dan moet je er niet raar van op kijken dat dit kan gebeuren.MikeyMan schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:34:
Toch een fuckup van RB dat ze Bottas nog genoeg ruimte geven voor een stop
Nu gaat HAM ok?
BOT snelste ronde nu.. Max was aan het opwarmen.
Lewis... should we try? Hoe dan als je nog maar 1 ronde te gaan hebt?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
en ik maar denken dat Hamilton ballen heeft
Ik zou het doen!
Lol Max laat zelfs een gat vallen naar Tsunoda.
Ham had nooit gewerkt, want laatste rondje. Dus alleen een outlap
Max S1 0.2 sneller dan BOT
Shit Bottas Fastest Lap...
Nu moet Max wel sneller...
Nu moet Max wel sneller...
Max paars in S1, groen S2.
Daar heeft het weinig mee van doen. Perez z'n stint was te langzaam.Gropah schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:36:
[...]
Aan de andere kant, als je de 2e rijder zo lang buiten houd om de mensen die al een keer hebben geboxed vertraging op te laten lopen, dan moet je er niet raar van op kijken dat dit kan gebeuren.
JA!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
BAM
FL voor VER
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 02-05-2021 17:38 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Sinds wanneer doen ze aan het eind van de race nog een kwalificatieronde?
😇
😇
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hoppa!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Haha, eet dat Mercedes
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Gaaf dit! Toch nog een beetje actie op het einde van de race... Max heeft het puntje dat HAM vorige keer had.
Max Kickuh!!!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Mooi gepakt, nu weer luisteren naar Hamilton en laat dat gewoon.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-05-2021 17:39 ]
Tracklimits ben ik bang
volgens mij geldt dat niet tijdens de race.Zewatanejo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:39:
Tracklimits ben ik bang
BOT te snel gepit voor de snelste ronde
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die kans is zeker aanwezig. Als dat het hele seizoen zo blijft hoor je mij niet klagen.nachtnet schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:38:
Volgende week P1 voor VER en P2 voor HAM?
Haha super. Zonder Bottas pit was het niet gelukt. Dus eigenlijk fout Mercedes.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Beetje respect mag wel chef...Verwijderd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:38:
Mooi gepakt, nu weer luisteren naar Hamilton en [mbr] laat dat gewoon. [/]
Prima race!
En onze glazen bollen kloppen best, want BOT P3
En onze glazen bollen kloppen best, want BOT P3

Waiting on the world to change
Nee, daar niet.Justevo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:39:
Track limits T14?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ook tijdens de race gelden ze
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wel voor snelste ronde
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Tijdens de race nemen ze je tijd niet af voor tracklimits alleen na 3 keer straf
Perez op 6 seconden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mercedes verneukt het voor henzelf. Als Bottas niet stopt doet Max het ook niet en heeft Perez de FL. Dat zou dus gunstiger zijn voor Hamilton.
Eigen schuld dikke bult zeggen we dan
Eigen schuld dikke bult zeggen we dan
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Goede beslissing van RB, dat is een punt extra. Nu gaat het punt naar Max in plaats van Perez. Toch fijn om Mercedes te pakken te nemen met hun eigen acties.
...
Dit is wel een blunder van Mercedes zeg. Als ze Bottas niet binnen hadden gehaald had Max een puntje minder.. leuk
Ja met een pitstop minderwowly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:40:
Perez op 6 seconden

Het is dat ze Bottas nu erin naaien om te stoppen, maar die laatste stint was echt ruk.
hij pakte het punt af van BOT heLuxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:40:
Goede beslissing van RB, dat is een punt extra. Nu gaat het punt naar Max in plaats van Perez. Toch fijn om Mercedes te pakken te nemen met hun eigen acties.
Wat was er met Perez aan de hand op die softs zeg?
Ik zeg dat de zet met Perez voorlopig een goede is geweest
Heel gewaagd die FL... Laat maar zien hoe close het is. Spannend!!
Max pakte hem af van bottas dacht ik. Super call, dacht ik niet eens aan...Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:40:
Heeff een stop minder gemaakt. Maar hey, eindelijk punten maximalisatie voor RBR.wowly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:40:
Perez op 6 seconden
Ik gok dat MERC vooral heeft zitten rekenen naar PER en niet gedacht hadden dat VER ook nog naar binnen zou duiken
per aspera ad astra
Wel mooi dat Mercedes die snelste ronde wil terugpakken met BOT en dat dan de deur openzet voor VER.
Toch nog een leuke race!
(Ik denk elk raceweekend weer ff terug aan al die Mercedes 1-2tjes... Dat maakt dit seizoen echt wel heel tof)
Toch nog een leuke race!
(Ik denk elk raceweekend weer ff terug aan al die Mercedes 1-2tjes... Dat maakt dit seizoen echt wel heel tof)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Kwijt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
D*mn dus toch FL verwijderd...
:fill(white):strip_exif()/f/image/08qr3ueSQzNar7BBiwOaIe7i.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Godverdomme... Gezeik met die fucking tracklimits.

Ai, track limits.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Duidelijk en geen verassing.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Balen hoor
Elect a clown, expect a circus.
Heeft iemand al gezegd dat Hamilton WEER geluk heeft?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.