@
gbbosma
Zojuist bericht in Veloretti-app over firmware update.
Updaten was weer eens een ramp ! Update begint, maar dan schakelt display uit (heel snel, nog geen minuut). Geen voortgang meer. Opnieuw opstarten fiets. Error melding. Veloretti app afsluiten en opnieuw opstarten. Update opnieuw starten. Weer paar % erbij. Fiets weer uit. En herhaal, herhaal nogmaals (fiets/app 9!!! keer opnieuw opgestart).
Nu zie ik inderdaad ook de eco/comfort/sport opties niet meer (balen !).
Zo maar eens gaan fietsen. Hoop dat dit niet weer een "bak ellende" betekent.
Update: Zojuist oude iphone SE op stuur gezet. Veloretti-app geeft op deze tfn WEL de eco/comf/sport opties.
En die werken ook nog.
Raadsel...
Sub-update: paar uur later, Ook oude iphone heeft update Veloretti-app gekregen. Eco/comf/sport optie is nu ook hier verdwenen.
Is dus gewoon "uit de Veloretti-app gesloopt". Jammer. Minder controle in plaats van meer.
Ga zo verder rijden om te checken.
Update 2: Na stukje rijden, geen klachten, problemen. Fiets rijdt net zo als eerst. Merk geen enkel verschil.
Paar stops. Na uitzetten bleven lampen vrij vaak nog even aan. Dat vandaag niet meer gezien.
Changelog spreekt alleen over "small changes". OK. Rijprestaties zijn bij mij hetzelfde.
Tenslotte verduidelijking: De update Enviolo naar firmware R48 had ik al gedaan (zie mijn post 6 april).
Vandaag was dus enkel een update van de veloretti (diamond-display) firmware.
[
Voor 48% gewijzigd door
robert_oost op 06-05-2024 15:31
]