Dit heb ik ook gehad en was een kwestie van de ketting strakker spannen. Hopelijk is dit voor jou ook de oplossing!Inverted_World schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:49:
[...]
Inderdaad.
Sinds de vorige reparatie merk ik ook dat mijn fiets tijdens het trappen soms over lijkt te slaan, alsof er een tand van de ketting wordt overgeslagen voelt het.
Toch maar een mail gestuurd zojuist met beide klachten. Fiets zit nog binnen garantie, en ander staat er straks een 3300 euro kostend paperweight in de schuur.
Bizar met 500km's op de teller.
Er zijn vast mensen die geluk hebben en nooit iets hebben, maar ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met iets waar toch een premium prijs aan zit.
Mijn geleerde les blijft absoluut; volgende keer een gerenomeerd merk aanschaffen, en niet vallen voor marketing en een sexy design.
Het display en verlengkabel is binnen. Past inderdaad zonder verlengkabel @Dancer
Erg leuke controller, navigatie werkt ook met de bikego app. Ik zie dat ik nog 8 van de 13A capaciteit heb na 177 cycles. Voor deze lithium cellen zijn 800 ong. De max. Levensduur.
:strip_exif()/f/image/RfCG75xtVsar97XLGsPXkF61.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a9nlpxYQyFkvtd8BXKsae33M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UNpGCyvcX1NEClWQusi29Q3t.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand met de ace1 nog zijn Diamond controller willen vervangen door de dz41, voor 25 euro mag ie weg.
Erg leuke controller, navigatie werkt ook met de bikego app. Ik zie dat ik nog 8 van de 13A capaciteit heb na 177 cycles. Voor deze lithium cellen zijn 800 ong. De max. Levensduur.
:strip_exif()/f/image/RfCG75xtVsar97XLGsPXkF61.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a9nlpxYQyFkvtd8BXKsae33M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UNpGCyvcX1NEClWQusi29Q3t.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand met de ace1 nog zijn Diamond controller willen vervangen door de dz41, voor 25 euro mag ie weg.
Let op:
In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.
Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?
Tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.
In Nederland bij wet vastgelegd dat een ebike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u.
Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?
Tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.