Aha, duidelijk. Dus je hebt dat kapje eraf gehaald? En dat tweede kapje daarachter ook neem ik aan? Ik zag daar wel wat kabels lopen maar kon niet zoveel zien.
Ga denk ik eerst morgen de fietsenmaker even bellen voor hulp haha. Iig bedankt voor de reactie!
Edit: toch even gekeken en het is gelukt. Had even de kabel incl rubbertje volledig eruit getrokken. Toen zag ik het stekkertje zitten. Deze met een tangetje eruit gepield en weer kunnen verbinden.
Bedankt voor de tip!
Ga denk ik eerst morgen de fietsenmaker even bellen voor hulp haha. Iig bedankt voor de reactie!
Edit: toch even gekeken en het is gelukt. Had even de kabel incl rubbertje volledig eruit getrokken. Toen zag ik het stekkertje zitten. Deze met een tangetje eruit gepield en weer kunnen verbinden.
Bedankt voor de tip!
rick85 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:37:
[...]
Helaas ben ik toen zo dom geweest om ook aan dat kabeltje te trekken toen ik de magneet op de trapas ging monteren.
Na heel veel schelden en ploeteren heb ik het uiteindelijk voor elkaar gekregen om het stekkertje weer in elkaar te klikken door aan de kant van de motor druk te zetten op het kabeltje en aan de kant van het wiel (door dat kleine gaat met rubber waar de kabel het frame in gaat) het stekkertje van de sensor weer op het stekkertje in het frame te drukken.
Ik was er flink lang mee bezig. In de fabriek monteren ze dat stekkertje al wanneer de motor nog niet is gemonteerd.. en dus hebben ze dan ruimte. Ik durfde het niet aan om de motor te demonteren namelijk.
Veel succes!![]()
![]()
[ Voor 9% gewijzigd door 6pack15 op 12-09-2022 22:42 ]