How to become a Producer - Deel IV Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:54
Yalopa schreef op maandag 29 december 2025 @ 18:36:
Die focal monitors zijn echt wel
joh, dat ben ik volledig eens, al staan ze bij mij tegenwoordig in de huiskamer.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Het lijkt mee te vallen. Dit is een zachte houten vloer waar het voorheen een harde plastic laminaat was.

Maar idd het is een aandachtspunt. Op rechts staan een hoop synths die ook al wat reflectie breken, aan de ander muur (niet op de foto) staat een dj setup met een hoop vinyl. Dus ook daar niet al te kaal.

Moest het de komende dagen duidelijk worden dat er acoustisch iets moet aangepast worden kan dat nog. Een gordijn op het raam, een tapijt op de vloer zijn nog steeds mogelijk.

You don't need eyes to see, you need vision

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:06
@Yalopa vooral de hoeken zijn vaak een probleempunt. Ik zou daar echt flinke akoestische panelen tegen aan gooien als ik jou was, of begin eens met een setje van bijv bigblock of kijk op marktplaats wat er aan akoestische opties zijn. Toen ik begon in een kale werkkamer heb ik via marktplaats een hele mooie set foam wedges etc kunnen komen. Alleen dat al maakte zo'n mega verschil. Hoor je ook al een galm als je in je handen klapt?

Ik zou ook sonarworks eens je kamer laten checken. Wellicht ben je er nu aan gewend maar zo kaal als op de foto... Dat moet wel voor akoestische problemen zorgen lijkt me.

Wbt die emulatie, ik heb onlangs de JUP-8000V gekocht voor in m'n FL Studio DAW. Geld zeker waard hele fijne synth voor specieke sounds!

https://www.arturia.com/p...ments/jup-8000-v/overview

[ Voor 30% gewijzigd door Juancho op 30-12-2025 00:03 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste