Beste allemaal, ik probeerde vandaag een remix op soundcloud te zetten, iets wat ik wel vaker heb gedaan. Maar vandaag kreeg ik echt binnen een minuut een bericht van soundcloud (zie hier onder). In het verleden had ik dat nooit. Dus heeft SoundCloud iets veranderd? Of heeft soundcloud hun scanner aangescherpt of zo? Want op deze manier kan ik helemaal geen remixen meer releasen, of is er nog een ander platform?
ik hoor graag van jullie.
Het lijkt erop dat jouw track
'Por Que Te Demoras - Remix'
content bevat of een kopie is van '��por Que Te Demoras?' van Plan B, dat in bepaalde gebieden het eigendom is van Pina Records.
Daarom is je track voorlopig uit je profiel verwijderd.
– Wacht eens even, SoundCloud, volgens mij bezit ik de rechten!
Als je denkt dat we een fout hebben gemaakt, kun je het ons laten weten door de onderstaande link te volgen en een geschil in te dienen. Je kunt een geschil indienen als:
• we de track onjuist hebben geïdentificeerd
• we de track juist hebben geïdentificeerd, maar je de rechten bezit om dit op SoundCloud te posten, bijvoorbeeld omdat je de auteursrechthebbende bent of toestemming hebt van de auteursrechthebbende(n) hebt.
Als een van deze situaties op jou van toepassing is, kun je ons dat hier laten weten:
copyright.soundcloud.com/dispute/soun…es:121672759
Voor meer informatie over auteursrecht kun je onze pagina met auteursrechtinformatie raadplegen:
soundcloud.com/pages/copyright.
Hartelijk dank,
Het SoundCloud Copyright-team