Vandaag meer tijd gehad om de apple tv goed uit te testen.
In eerste instantie was ik niet heel erg onder de indruk en kocht voornamelijk een nieuw kastje om nvidia game stream (vanaf pc niet nvidia now) te kunnen spelen. Dit is tevens gelukt, latency is iets wat merkbaar als je er echt op let maar getest met RDR2 en GTA 4, werkt meer dan prima
Ik ben gaan vergelijken hoe de apps werken vs de chromecast met google tv en het "probleem" dat ik eerder melde bij youtube gebeurd dus ook bij de CC, onterechte klacht dus

Netflix blijft inderdaad wel een gek dingetje maar werkt overigens prima. Andere apps zoals videoland, prime, disney+ werken uitstekend!
Ik ben er nooit heel bewust mee omgegaan met het feit dat je ads (lees: content aanbevelingen) krijgt op je home pagina op de CC. Na een dag de ATV gebruikt te hebben merk je pas echt dat 10% van de CC home pagina bestaat uit je geïnstalleerde apps en de rest zijn nieuwkomers, trending, etc..etc.. nu waardeer ik de Apple-tv app enorm en je home pagina niets meer is dan een overzicht van je apps.
Het een en ander moet nog ingesteld worden @
meesje bedankt voor de tip over de ondertitels hier liep ik zelf ook al tegen aan.
O en de Siri remote.....