Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik lig zo ongelooflijk dubbel om dezeVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:18:
[...]
Jazeker!
A87 en de ponzi scam.
Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou? Ik zit sowieso al 3 uren te wachten ofso, heb die euro's nodig. WTF is dit voor scam poep, loop hier te tandenknarsen door die ponzi stress enso, schiet nou maar op!' Boos smijt hij de hoorn op de telefoon die hij afgelopen dinsdag bij de kringloop vond.
'Ongelooflijk zo kan ik die trade toch nooit op tijd openen?' schiet er door zijn gelimiteerde gedachtegang. Hij refresht zijn Bitmex. 'Kutzooi Bitcoin staat op uitbreken, wanneer komt het nou? Dit kan ieder moment naar de 20k, 20k of 0. Het zweeft al weken rond 10k. 20k of nul, wat een kans, dit kan alleen omhoog of naar 0.' mompelt hij hardop.
'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denkt hij, tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.
'YESSSSSSSSS!' schreeuwt hij hardop door de kamer. Heel even schiet er door zijn hoofd of hij niet beter de huur kan betalen voor deze maand. 'Pfff fuck it die huur is dikke scam. Dikke pyramid scam die huur haha.' En met een vloeiende beweging begint hij aan zijn maandelijkse ritueel.
'Eerst ff ARKen halen op LiteBit.' hij spaart namelijk sinds 2017 ARK, de enige crypto token die geen ponzi scam poep shitcoin is.
Daarna meteen door naar Bitmex. 'Dese keer moet ik proberen ff na te denken, geen hoge leverage scam ponzi.' Hij leest de trollbox; 'HUGE dump incoming! Trap ppl at long lol!' Hij kijkt naar de koers. 'Hmmm dit kan maar 1 kant op gaan, 20k of 0. Ik weet het zeker, dit wordt de MEGA PUMP!' Hij leest nog eens de trollbox: 'These longs won't last another day, huge dump, Short moon, Longs REKT soon.'
Hij kijkt nog eens naar de koers. 'Goede daily en weekly close gehad, wtf dump. Die lui lullen maar wat, dit is Bitcoin, echt geen ponzi, fuck dit wordt de MEGA PUMP. Sowieso, waarom zou het naar 0 gaan zitten al weken op 10k dit kan echt niet naar 0.' Hij kijkt naar het volume. Opeens ziet hij een kleine groene kaars op de 5m chart. 'JA DE MEGA PUMP!'
En daar gaat zijn uitkering, volledig een x100 BTC long in.
Instant dropt BTC 500 dollar. REKT. Liquidatie mail komt al binnen.
Hij sluit zijn ogen en laat zijn hoofd en schouders hangen. Een traan vormt zich in zijn ooghoek, waarom lukt het hem nooit? Hoe halen mensen hier ooit geld uit? Ligt het dan aan hem? Maakt hij die fouten zelf, of is het de markt? Snel veegt hij zijn tranen weg; 'PFFF fuck deze ponzi scam poep, wat is dit voor scam? Dikke pyramid scam Bitcoin, Pfff deze markt is rigged, sowieso deze markt is echt ponzi rigged.'
Hij surft naar gathering.tweakers.net.
'BTC de meest misselijkmakende pump and dump, wat een troep. Walgelijk gadverdamme wat een ponzi pyramide is het ook.' typt hij.
Dat voelt goed. Bitcoin is een ponzi, het ligt niet aan hem.
'Ff stukje lopen, misschien nog wat tulpenbollen en dikke kiezels bij de Aldi' Denkt hij, en verlaat zijn rukbunker om de wijde wereld te ontdekken.
Weg, weg van de ponzi pyramide, stukje lopend naar de horizon, waar de kansen voor het oprapen liggen...

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik vraag me alleen af of NEO dat niveau zomaar weer aantikt. Het heeft voor deze pump ook zo ontzettend lang geduurd.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:26:
Dit is wel een mooi moment om extra neo te kopen.. hmm.. ja dat doe ik maar.
Verwijderd
Weer wat geleerd!JulianSL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:30:
Vandaar dat jullie vaak aangeven om inleg bij winst eraf te halen hahaha
Van dit soort uitspraken krijg ik altijd de neiging de hele bende te verkopen.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:26:
[...]
Dit is mijn mindset, heb onze vakantiegeld erin gestoken, dit jaar niet op vakantie namelijk.
ook al gaan we 100% rekt (die kans is klein) ook prima, deze nieuwe hobby naar groene/rode candles kijken vind ik boeiender dan een serie of film kijken op tv
OnzinJulianSL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:30:
Vandaar dat jullie vaak aangeven om inleg bij winst eraf te halen hahaha
:strip_exif()/f/image/VmLa1K2cCVRFKIoyUahX2Sl0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wist niet dat hier erotisch getinte plaatjes mochten gepost worden?YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:13:
Jongens, even een plaatje ter mentale support, komt allemaal wel goed en houdt dit beeld in gedachten, komt vanzelf weer:
[Afbeelding]
In ieder geval al een plaatje voor boven het bed wanneer de beren er zijn.
Edit: nog niet echt overtuigend wederom
[ Voor 41% gewijzigd door WoodyWindoW op 23-04-2021 10:38 ]
Weet geen mens.. neo update komt er nog aan.. wie weet.AMARONE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:30:
[...]
Ik vraag me alleen af of NEO dat niveau zomaar weer aantikt. Het heeft voor deze pump ook zo ontzettend lang geduurd.
Zero.
Neo 3.0 is on the horizon. Ik verwacht een run voor NEO net zoals Cardano heeft gedaan, nfa. Nu kopen is in elk geval beter geweest dan afgelopen week kopenAMARONE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:30:
[...]
Ik vraag me alleen af of NEO dat niveau zomaar weer aantikt. Het heeft voor deze pump ook zo ontzettend lang geduurd.
De tijd leert of het tij keert
Nu al aan het bier? Wat een luxe haha. Ik ben gewoon het werk vandaag.NeFoRcE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:54:
Mooi om te zien dat ik het toch kan relativeren. Zit er redelijk in (ja, wat is redelijk), en eerder zou ik allemaal panic sales doen. En nu portfolio 30% verdampt is denk ik; sit back and relax! De betere tijden komen vanzelf! Grab a beer and boerenmetworst!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
NEOPelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:33:
[...]
Weet geen mens.. neo update komt er nog aan.. wie weet.

Scheißemünze
Hij is op het randje, toegegeven, maar volgens mij gaat er wel meer hier op of over het randje, net als crypto ook vaak op het randje van resistance en support balanceerdBootjeVaren schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:33:
[...]
Ik wist niet dat hier erotisch getinte plaatjes mochten gepost worden?![]()
In ieder geval al een plaatje voor boven het bed wanneer de beren er zijn.
Je kan ook aan het bier en aan het werk zijn. Hoe het de productiviteit beïnvloed weet ik niet, of je je baan na vandaag nog hebt weet ik niet, maar je zit in crypto dus waar de fuck heb je die baan nog voor nodig.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:35:
[...]
Nu al aan het bier? Wat een luxe haha. Ik ben gewoon het werk vandaag.
Ik dronk altijd bier toen ik nog bij de benzinepomp werkte. Blikje stiekem achter de counter. Mooie tijden.YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:36:
[...]
Je kan ook aan het bier en aan het werk zijn. Hoe het de productiviteit beïnvloed weet ik niet, of je je baan na vandaag nog hebt weet ik niet, maar je zit in crypto dus waar de fuck heb je die baan nog voor nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 23-04-2021 10:37 ]
Zero.
áltijd? Wat zal je dronken zijn geweestPelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:37:
[...]
Ik dronk altijd bier toen ik nog bij de benzinepomp werkte. Mooie tijden.

Crypto traders balanceren gewoon op dat randjeYES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:35:
[...]
Hij is op het randje, toegegeven, maar volgens mij gaat er wel meer hier op of over het randje, net als crypto ook vaak op het randje van resistance en support balanceerd
Denk dat ik me ook maar een biertje neem dan. Thuiswerken op vrijdag is heerlijk
[ Voor 6% gewijzigd door BootjeVaren op 23-04-2021 10:38 ]
In mijn ervaring kost niet op vakantie gaan nog steeds een aanzienlijk deel van je vakantiegeldKol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:26:
[...]
Dit is mijn mindset, heb onze vakantiegeld erin gestoken, dit jaar niet op vakantie namelijk.
ook al gaan we 100% rekt (die kans is klein) ook prima, deze nieuwe hobby naar groene/rode candles kijken vind ik boeiender dan een serie of film kijken op tv
Vorig jaar ook niet de gebruikelijke "op vakantie", echter kostte 2 dagen Ameland evenveel als 5 á 6 dagen op Kreta
Terrasjes, etentjes en uitjes in eigen land zijn in verhouding gewoon tering duur
En als je toch vakantie dagen opneemt en het is mooi weer...
[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 23-04-2021 10:42 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hangt natuurlijk af van de blikken die je drinkt

slimme keuze, leef niet materialistisch, ik heb gewoon een telefoon van €200, voor mij geen apple/samsung phone van 1200Fliso schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:32:
[...]
Van dit soort uitspraken krijg ik altijd de neiging de hele bende te verkopen.
rij ook in een opel, die lambo hoeft niet perse
nothing stops this train
Bedankt voor de tip! Net weer wat Pitbulls gekochtknakworst schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:12:
Waarom hoor ik vandaag zo weinig over Safemoon, Trumptoken, en hungry bear? Iedereen naar Lambo dealer?
je hebt toch vakantie gedaan in Ameland toch?Nnoitra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:40:
[...]
In mijn ervaring kost niet op vakantie gaan nog steeds een aanzienlijk deel van je vakantiegeld![]()
Vorig jaar ook niet de gebruikelijke "op vakantie", echter kostte 2 dagen Ameland evenveel als 5 á 6 dagen op Kreta
nothing stops this train
Ekte thuiswerker hier he, dus kan zo naar de minibar vol koude HJ lopen. Maar die baan heb ik de komende jaren nog wel nodig hoor hahaha.YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:36:
[...]
Je kan ook aan het bier en aan het werk zijn. Hoe het de productiviteit beïnvloed weet ik niet, of je je baan na vandaag nog hebt weet ik niet, maar je zit in crypto dus waar de fuck heb je die baan nog voor nodig.
Mezelf voorgenomen om bij het lezen van bovenstaande proza geen vloeistoffen in mijn mond te hebben. Ik kan je zeggen, het was een verstandig besluit. Verstandiger dan buy high, sell lowVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:18:
[...]
Jazeker!
A87 en de ponzi scam.
Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou? Ik zit sowieso al 3 uren te wachten ofso, heb die euro's nodig. WTF is dit voor scam poep, loop hier te tandenknarsen door die ponzi stress enso, schiet nou maar op!' Boos smijt hij de hoorn op de telefoon die hij afgelopen dinsdag bij de kringloop vond.
'Ongelooflijk zo kan ik die trade toch nooit op tijd openen?' schiet er door zijn gelimiteerde gedachtegang. Hij refresht zijn Bitmex. 'Kutzooi Bitcoin staat op uitbreken, wanneer komt het nou? Dit kan ieder moment naar de 20k, 20k of 0. Het zweeft al weken rond 10k. 20k of nul, wat een kans, dit kan alleen omhoog of naar 0.' mompelt hij hardop.
'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denkt hij, tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.
'YESSSSSSSSS!' schreeuwt hij hardop door de kamer. Heel even schiet er door zijn hoofd of hij niet beter de huur kan betalen voor deze maand. 'Pfff fuck it die huur is dikke scam. Dikke pyramid scam die huur haha.' En met een vloeiende beweging begint hij aan zijn maandelijkse ritueel.
'Eerst ff ARKen halen op LiteBit.' hij spaart namelijk sinds 2017 ARK, de enige crypto token die geen ponzi scam poep shitcoin is.
Daarna meteen door naar Bitmex. 'Dese keer moet ik proberen ff na te denken, geen hoge leverage scam ponzi.' Hij leest de trollbox; 'HUGE dump incoming! Trap ppl at long lol!' Hij kijkt naar de koers. 'Hmmm dit kan maar 1 kant op gaan, 20k of 0. Ik weet het zeker, dit wordt de MEGA PUMP!' Hij leest nog eens de trollbox: 'These longs won't last another day, huge dump, Short moon, Longs REKT soon.'
Hij kijkt nog eens naar de koers. 'Goede daily en weekly close gehad, wtf dump. Die lui lullen maar wat, dit is Bitcoin, echt geen ponzi, fuck dit wordt de MEGA PUMP. Sowieso, waarom zou het naar 0 gaan zitten al weken op 10k dit kan echt niet naar 0.' Hij kijkt naar het volume. Opeens ziet hij een kleine groene kaars op de 5m chart. 'JA DE MEGA PUMP!'
En daar gaat zijn uitkering, volledig een x100 BTC long in.
Instant dropt BTC 500 dollar. REKT. Liquidatie mail komt al binnen.
Hij sluit zijn ogen en laat zijn hoofd en schouders hangen. Een traan vormt zich in zijn ooghoek, waarom lukt het hem nooit? Hoe halen mensen hier ooit geld uit? Ligt het dan aan hem? Maakt hij die fouten zelf, of is het de markt? Snel veegt hij zijn tranen weg; 'PFFF fuck deze ponzi scam poep, wat is dit voor scam? Dikke pyramid scam Bitcoin, Pfff deze markt is rigged, sowieso deze markt is echt ponzi rigged.'
Hij surft naar gathering.tweakers.net.
'BTC de meest misselijkmakende pump and dump, wat een troep. Walgelijk gadverdamme wat een ponzi pyramide is het ook.' typt hij.
Dat voelt goed. Bitcoin is een ponzi, het ligt niet aan hem.
'Ff stukje lopen, misschien nog wat tulpenbollen en dikke kiezels bij de Aldi' Denkt hij, en verlaat zijn rukbunker om de wijde wereld te ontdekken.
Weg, weg van de ponzi pyramide, stukje lopend naar de horizon, waar de kansen voor het oprapen liggen...
Hahaha. Ik noem een weekend weg géén vakantieKol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:42:
[...]
je hebt toch vakantie gedaan in Ameland toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/nd1xNWpc4gteIDITNdoOgwMu.png?f=user_large)
Zal hij de 48k houden en daarna weer opwaarts gaan?
Er komt helaas wel een weekend aan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit weekend is anders.MicroWhale schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:43:
Ik was al een fan van rondingen, maar nu ik de "curve" optie gevonden heb van TradingView nog meer!
[Afbeelding]
Zero.
Welke tijd setting is dit? 15min?MicroWhale schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:43:
Ik was al een fan van rondingen, maar nu ik de "curve" optie gevonden heb van TradingView nog meer!
[Afbeelding]
nothing stops this train
#metoo wat betreft dat thuiswerken, al ruim een jaar fulltime thuis aan het werk. De keren dat ik op kantoor geweest ben in die tijd zijn op twee handen te tellen.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:42:
[...]
Ekte thuiswerker hier he, dus kan zo naar de minibar vol koude HJ lopen. Maar die baan heb ik de komende jaren nog wel nodig hoor hahaha.
Moet zeggen dat het op vrijdag wel geniaal is, dan kan ik, mits ik mijn werk af heb natuurlijk, gewoon om 16:00 uur mijn solo VrijMiBo starten
Je punt van het weekend zat ik net ook aan te denken. Eigenlijk is wat er vandaag gebeurd niet heel relevant in de tijdshorizon van één dag, maar het weekend is waar ik me meer zorgen om maak. Dan zouden we pas echt de mate van dip/correctie kunnen zien, wat mij betreft.MicroWhale schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Welje token, welke slippage, heel aantal geprobeerd?jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:
Price impact to high bij verkopen op PCS, iemand een idee hoe dit op te lossen? Slippage staat goed.
Mijn curve ziet er anders uit dan de jouweMicroWhale schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:43:
[Afbeelding]
/f/image/v2z4BUY2v2qNTkSR6GSkPNtP.png?f=fotoalbum_large)
Mijn curve ziet er ook weer heel anders uit..freshprince schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:54:
[...]
Mijn curve ziet er anders uit dan de jouwe![]()
![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/FMKC8Xt2y0TU9rvnbG6daoNC.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Kleinere, afgeronde aantallen proberen.jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:
Price impact to high bij verkopen op PCS, iemand een idee hoe dit op te lossen? Slippage staat goed.
Maar het kan ook zijn dat er nauwelijks liquiditeit is en dan kom je er gewoon niet of nauwelijks vanaf.
If so: gefeliciteerd, je bent nu eeuwig bagholder van een shitcoin
Verwijderd
Nnoitra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:58:
[...]
Kleinere, afgeronde aantallen proberen.
Maar het kan ook zijn dat er nauwelijks liquiditeit is en dan kom je er gewoon niet of nauwelijks vanaf.
If so: gefeliciteerd, je bent nu eeuwig bagholder van een shitcoin
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g8HzawmUGm4y57eGJwChBLFR.jpg?f=user_large)
Als je nog wilt kopen kan je het beste PCS op V1 (Old) zetten. Dus de oudere versie.jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:49:
Niks persoonlijks hoor, maar als zelfs piet bakker op de hoek van de straat z'n vakantiegeld YOLO'd is dat toch wel een teken voor mij.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:41:
[...]
slimme keuze, leef niet materialistisch, ik heb gewoon een telefoon van €200, voor mij geen apple/samsung phone van 1200
rij ook in een opel, die lambo hoeft niet perse
Lekker man ik trek om 16:00 op vrijdag ook vaak de eerste open. Maar ik moet wel toegeven dat het thuiswerken de productiviteit niet echt heeft bevorderd. Volgende week maar even wat minder naar de koersen kijken.....right...YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:48:
[...]
#metoo wat betreft dat thuiswerken, al ruim een jaar fulltime thuis aan het werk. De keren dat ik op kantoor geweest ben in die tijd zijn op twee handen te tellen.
Moet zeggen dat het op vrijdag wel geniaal is, dan kan ik, mits ik mijn werk af heb natuurlijk, gewoon om 16:00 uur mijn solo VrijMiBo starten
Ik heb mijn werk veel sneller af dan op kantoor. Dus met minder tijd krijg ik meer of net zoveel gedaan. Daarnaast geen reistijd, dus nog meer tijd over, thuiswerken for the win!!zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:00:
[...]
Lekker man ik trek om 16:00 op vrijdag ook vaak de eerste open. Maar ik moet wel toegeven dat het thuiswerken de productiviteit niet echt heeft bevorderd. Volgende week maar even wat minder naar de koersen kijken.....right...
Je hebt na zondag ook even 1.5 week rust voordat de Giro begint.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:00:
[...]
Lekker man ik trek om 16:00 op vrijdag ook vaak de eerste open. Maar ik moet wel toegeven dat het thuiswerken de productiviteit niet echt heeft bevorderd. Volgende week maar even wat minder naar de koersen kijken.....right...
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
"Je bent nooit te vroeg, enkel te laat."WoodyWindoW schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:00:
@anti elppa hebben we de groene candle die we wilden? Of nog steeds te vroeg?
- Pelox2002
Zero.
Kan iemand dit even ontkrachten, ik kijk ergens wel uit naar de bear market maar niet nu al.
Ik zie toch weer een voorzichtige stijging als ik voldoende inzoom
Bij FTX kan je orders klaarzetten, inclusief OCO orders.Mighty schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:02:
Weten jullie waar ik mij nou het meest aan stoor bij het handelen in crypto's? Nou, niet het moon en rekt gaan de hele tijd maar dat de markt nooit rekening houd met wanneer ik wil traden. Al vaak genoeg meegemaakt dat er bijvoorbeeld een vergadering uitvalt of dat de kids zijn uit spelen zijn en dan dat ik er eens goed voor ga zitten en dat er dan niets gebeurd! Nu is er eindelijk wat actie en heb ik het te druk om te traden.... vreselijk dit.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
V2 migratie is uitgesteld, dus V1 is vooralsnog default?JulianSL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:59:
Als je nog wilt kopen kan je het beste PCS op V1 (Old) zetten. Dus de oudere versie.
Ware het niet dat de gemiddelde zoom/teams meeting langer dan een normale duurt en dat het aantal meetings ook is toegenomen omdat je niet ff snel langs wat mensen kunt lopen en alles ingepland moet wordenYES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:01:
[...]
Ik heb mijn werk veel sneller af dan op kantoor. Dus met minder tijd krijg ik meer of net zoveel gedaan. Daarnaast geen reistijd, dus nog meer tijd over, thuiswerken for the win!!

Verwijderd
Ik hoop juist dat het waar isYES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:04:
[...]
Kan iemand dit even ontkrachten, ik kijk ergens wel uit naar de bear market maar niet nu al.

Het is namelijk de 40% drop in september 2017, voordat we naar de 20k gingen
September 2017 begon de bear niet voor alt season in ieder geval.YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:04:
[...]
Precies, hierna gingen we nog even dik moon. En de alts helemaal!Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:05:
[...]
Ik hoop juist dat het waar is![]()
Zero.
Met uitzondering van Gandalf en andere "wizards".Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:03:
[...]
"Je bent nooit te vroeg, enkel te laat."
- Pelox2002
Ik heb een functie net onder mijn teamleider/werkvoorbereider. Mag me wel bezig houden met leuke interessante ontwikkelingen, hoef niet/nauwelijks vervelende operationele dingen te doen en grootste pluspunt, ik schuif niet bij veel overleggen aan, slechts 2 tot 4 verplichte in een week en voor de rest pik ik af en toe een overlegje mee waarin ik zelf denk nuttig te kunnen zijnNnoitra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:05:
[...]
Ware het niet dat de gemiddelde zoom/teams meeting langer dan een normale duurt en dat het aantal meetings ook is toegenomen omdat je niet ff snel langs wat mensen kunt lopen en alles ingepland moet worden
Ja idd net uitgesteld. Hiervoor zag ik genoeg mensen op Telegram op de 'new' versie zitten die crypto shitcoins kochten met een hoge price impact. Je kon toen ook alles van v1 naar new migraten.Nnoitra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:05:
[...]
V2 migratie is uitgesteld, dus V1 is vooralsnog default?
Toen gingen we naar de maan om daarna knijter hard met volle bags terug naar de aarde te storten.. en maar vasthouden die bags!Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:05:
Ik heb kennelijk veel gemist, dat hele 2017 gebeuren zegt mij weinig.
Zero.
Jij bent sowieso genomineerd als lefgozer van de week met je 30k buy order in DOGE. Machtig!

Wauw. Bijna lunchtijd en ik moet nog wakker worden.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:05:
[...]
Ik hoop juist dat het waar is![]()
Thanks for the wake-up call.
Mensen, geen paniek, alles komt goed, buy the dip! 100k soon! Moon soon! When lambo? SOOOON!
[ Voor 16% gewijzigd door Tabacca op 23-04-2021 11:10 ]
Scheißemünze
Haha achteraf een vrij domme keuze. Nog maar ff’tjes holden dan maar.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:08:
[...]
Jij bent sowieso genomineerd als lefgozer van de week met je 30k buy order in DOGE. Machtig!
When buy the dip? When bounce?
Ik zou als ik jou was even 2 BTC kopen ofzo.Oli4- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:11:
Oeh, ik wist niet dat Black Friday vandaag al was. Niemand had me verteld dat vandaag alles in de uitverkoop staat. Tijd om eens even rond te neuzen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die token met een marketcap van $59?hmr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:07:
Hoe kan ik trouwens Trump Token kopen?

wel een koopje voor $0.000000140415
/f/image/BOWu4IoKdiGjpMKESB5Ml2Qb.png?f=fotoalbum_large)
Trumpie flatlined m mooi, dood en begraven?
Sowieso lijken de drie casino-bagger-shitcoins bij mij alledrie gewoon compleet de vernieling in te gaan (en daar begonnen ze al mee voor de dip van BTC) dus ik heb, denk ik, gegokt en verloren. Maar nu HODL ik ze gewoon en dan zie ik vanzelf wel welke verrast en me alsnog miljonair maakt
Zero.
Dat is echt zo. Ik heb heel veel aan dit forum gehad de afgelopen bear jaren. Zolang we de memes maar behouden..Tabacca schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:12:
Ach jongens, we gaan in ieder geval samen REKT.... gedeelde smart is halve smart
Zero.
Boeiend het gaat hier toch om de shitcoins. Vraag de oude garde maar, die haten BTC en hebben liefde voor het shitcoin-casino!Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:13:
Vanavond is het weer koek en ei hier. Dikke gains, alles op +10% of meer behalve btc natuurlijk.
Ja dat is het. Als de tech maar goed genoeg is houdt zo'n coin zich gewoon staande, geen probleem.Tominatie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:14:
Doge houdt prima stand moet ik zeggen.
Hele goede tech.
I'm in it for the tech.
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 23-04-2021 11:15 ]
Verwijderd
Waar is het geld nu weer naar toe

Je moet die coins altijd meteen weer dumpen na de eerste pump, die eerste ATH gaan ze bijna nooit meer raken daarna.YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:12:
[Afbeelding]
Trumpie flatlined m mooi, dood en begraven?
Sowieso lijken de drie casino-bagger-shitcoins bij mij alledrie gewoon compleet de vernieling in te gaan (en daar begonnen ze al mee voor de dip van BTC) dus ik heb, denk ik, gegokt en verloren. Maar nu HODL ik ze gewoon en dan zie ik vanzelf wel welke verrast en me alsnog miljonair maakt
Je had nog beter wat kunnen bestellen in 2019.besteller2019 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:12:
Goed moment om in te kopen nu.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!