[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:31:
Mooi om de paniek te zien op de Twitters en andere plekken :p Iedereen die na December begonnen is in blinde paniek _O-

Gewoon blijven zitten, niks aan de hand, komt weer goed ;) Dat het goed komt hoeft ook niet meteen volgende week te zijn. Verwende nesten :p
Haha, ik begon ook rond december dus herken dit wel. Maar ik heb nog wel ruimte in die gigantische bag, Nio, GME, Pltr... Meet crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:51

BeyondThunder

Lost Lightning

themikes schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:30:
Donderdagavond stonden de Amerikaanse aandelenmarkten onder druk, na berichten in de media dat de Amerikaanse president Joe Biden van plan is om de vermogenswinstbelasting fors te verhogen. Dit heeft natuurlijk ook effect op Crypto.

Niets aan de hand dus.
En je zou denken dat dit op de lange termijn enkel goed is voor Crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ray_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:44:
Ik ben ook mooi in de marketing getrapt. Iets van 27% APY bij Binance voor KSM en DOT, daarom maar 15 dagen vastgezet. Ik rekende niet op die 27%, maar wel iets meer dan dit... Onderaan de streep net zo veel aan de transactie kwijtgeraakt om 't van Kraken naar Binance te krijgen als wat ik er voor terug heb gekregen :O
Kan me herinneren dat je daar ook vraagtekens bij had destijds.

Die 12% zonder lockup op Kraken is te aantrekkelijk. Onzin om de boel te gaan locken op Binance.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

-Muncky- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:33:
[...]

Maar dat is nou net wat er gaande is.. de meeste nieuwe luitjes in crypto raken dus helemaal in paniek bij een daling van 10%-15% in 24H _O-
Die zijn alleen de enorme stijgingen van die shitcoins gewend :+
Ik ben net deze week begonnen en het schiet aardig omlaag maar ik zie het maar als een kans om meer bij te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Antifon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:33:
[...]

Dit riep ik hier laatst nog. Die staking van crypto is leuk, maar als btc down gaat heb je niets aan die apy. Vaak ben je dan nog slechter af.

M'n CRO laat dat ook weer mooi zien -20/25% vandaag, bovenop de daling van afgelopen dagen. Toen ik zei dat ik die in een bear -50% zie doen was ik te conservatief denk ik ;w

Je kunt long term (> 1 jaar) nu eigenlijk beter een stablecoin staken en dan aan het einde van de volgende bear switchen naar niet stable.
Klopt mijn dikke bag CRO komt pas in mei vrij...maar goed als het dan -50% is zet ik het terug in stake hahaha. Zien we wel een keer weer. Kan gebeuren. Die duizenden euro komen vast wel weer een keer terug...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:35:
[...]

Kan me herinneren dat je daar ook vraagtekens bij had destijds.

Die 12% zonder lockup op Kraken is te aantrekkelijk. Onzin om de boel te gaan locken op Binance.
Ik ga ook al mijn DOT overhevelen naar Kraken.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:34:
[...]

Haha, ik begon ook rond december dus herken dit wel. Maar ik heb nog wel ruimte in die gigantische bag, Nio, GME, Pltr... Meet crypto.
ben in feb begonnen, geen paniek hoor, ik ben voor de longterm, over 5+ jaar zie ik wel wat het waard is.
ook al gaan we 100% naar 0 het is maar fiat geld wat ik erin gestopt heb.
dit jaar niet op vakantie, anders had ik het geld uitgegeven aan dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2021 09:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09 20:54
YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:29:
[...]

Wat verwacht jij, gaan we nu meteen de weg naar boven weer vinden of zit er nog een correctie hier overheen in? Ik heb net weer salaris en twijfel om nu mijn DCA momentje te pakken of dat het zelfs nog gunstiger kan zijn om nog héél even te wachten 8)
Ik zou het in stappen doen. Dus micro DCA-en 8). Elke keer als je denkt, dit is wel een dieptepunt wat bijkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Antifon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:33:
[...]

Dit riep ik hier laatst nog. Die staking van crypto is leuk, maar als btc down gaat heb je niets aan die apy. Vaak ben je dan nog slechter af.

M'n CRO laat dat ook weer mooi zien -20/25% vandaag, bovenop de daling van afgelopen dagen. Toen ik zei dat ik die in een bear -50% zie doen was ik te conservatief denk ik ;w

Je kunt long term (> 1 jaar) nu eigenlijk beter een stablecoin staken en dan aan het einde van de volgende bear switchen naar niet stable.
Ach ja, 1 CRO blijft 1 CRO en ik zie het uiteindelijk wel groeien, ondanks dat BTC telkens alles meetrekt. Het bedrijf erachter groeit goed en komt constant met nieuwe dingen om crypto mainstream te maken.

Heb zelf nog flink wat gestaked staan in de DeFi wallet, maakt ik me geen zorgen om, ondanks dat het -25% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Louw Post schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:31:
[...]

Het nut van DCA'en is dat het uiteindelijk niet uitmaakt wanneer je gekocht hebt. Waarom zou je dat zonder winst verkopen? :o
Ook geen verlies dus het is eigenlijk alsof ik niet gekocht heb.
Ik wil eerst een duidelijk signaal dat de markt omhoog wil.

Ik heb minder moeite te DCA'en in een opwaartse trend dan nu in een schommeling waar het de beide kanten uit kan gaan.
Ja, je hebt minder gains als dit nu inderdaad de bodem is maar daar kan ik mee leven. Waar ik minder mee kan leven is dat we nog 10% naar beneden gaan en dan nog eens gaan schommelen zonder doel.

Maar je hebt gelijk. DCA is misschien een foute term geweest die ik gebruikt heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 21:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Nu even,...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcGPfTyL5V2yKJuHs3YH1xa65WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/K4IguCIC32Ml82E5sCbIenab.gif?f=user_large

Straks weer,..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A74s3p5iqJizwOoRAg43ROG9t-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/erOfAg0d0fPivgdmRQc7NU8E.gif?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door -Sander- op 23-04-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:50

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ik zou het in stappen doen. Dus micro DCA-en 8). Elke keer als je denkt, dit is wel een dieptepunt wat bijkopen.
Hey dat is wel een goede ja! Dit ga ik doen, fiat bij storten en in kleinere stapjes bijkopen komende week.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het is weer tijd om de Delta app te verwijderen en in de tuin te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 22-09 20:54
YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:38:
[...]

Hey dat is wel een goede ja! Dit ga ik doen, fiat bij storten en in kleinere stapjes bijkopen komende week.
Doe ik ook haha, maar dat geeft mij wel een goed gevoel, mocht het nu omhoog schieten heb je in ieder geval wat van die extra goedkope coins, gaat het nog dalen dan heb je nog wat instapmomenten.

Edit: zet wat buy orders op prijsniveaus die je mogelijk acht. Dan kun je die ook in de nacht pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Sluw op 23-04-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat mij trouwens echt meevalt tot nu toe weliswaar is dat KSM het redelijk volhoudt in dit geweld.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

St@m

@ Your Service

zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:40:
Wat mij trouwens echt meevalt tot nu toe weliswaar is dat KSM het redelijk volhoudt in dit geweld.
Ik zit net te kijken.. die is gewoon lekker aan stijgen op het moment..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Crypto is niet laag...het is uitverkoop...tijd om te kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Afbeeldingslocatie: https://www.doehetzelfberegening.shop/media/catalog/product/cache/367a42f0a1a98a00e2a96a89751a2ee7/s/a/sale_3.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ook dit hoort erbij. Ik ben over de nacht heen een maandsalaris kwijt, maar gek genoeg kan ik er nog om lachen.

Ik geloof dat ik op langer termijn er toch meer uithaal. En bovendien sta ik nog steeds winst.

Beschouw alles wat je investeert als kwijt. Handelt lekkerder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 14:26
Louw Post schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ach ja, 1 CRO blijft 1 CRO en ik zie het uiteindelijk wel groeien, ondanks dat BTC telkens alles meetrekt. Het bedrijf erachter groeit goed en komt constant met nieuwe dingen om crypto mainstream te maken.

Heb zelf nog flink wat gestaked staan in de DeFi wallet, maakt ik me geen zorgen om, ondanks dat het -25% is.
Van mij mag CRO nog wel even door gaan met kelderen, kan ik meer CRO kopen. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Zo dat is even lekker wakker worden zeg! Mijn SHILD poocoin totaal waarde van 300$ naar ongeveer 1$ gegaan overnight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Flinke dump, aan de ene kant volledig te verwachten maar toch is er altijd weer een catalisator nodig.
Ik begreep dat vandaag een hoop opties afliepen waar de 50k optie hoger was dan de long.. dat helpt dus het bearish sentiment maar dat geintje van Biden kan toch echt wel een aandeel (pun intended) hebben.

In de US is op het moment van handelen het een taxable event. Veel crypto gasten vallen in dat tarief van 1+ milj. Als je dus nu handelt zit je in ieder geval in het huidige tarief.
Gisteren ging na de aankondiging ook alle beurs sectororen direct in rood, lijkt me dus een plausibele catalisator voor de dump.

Gelukkig heeft de beurs het geheugen van een goudvis, het wordt vast weer snel vergeten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:29:
[...]

Wat verwacht jij, gaan we nu meteen de weg naar boven weer vinden of zit er nog een correctie hier overheen in? Ik heb net weer salaris en twijfel om nu mijn DCA momentje te pakken of dat het zelfs nog gunstiger kan zijn om nog héél even te wachten 8)
Heb geen glazen bol he :P
Kan vandaag nog prima terug naar de 44k of zelfs daaronder (~40k staat weer wat support te wachten).

Je zou op de weg naar beneden stapsgewijs kunnen bijkopen als je je daar prettig bij voelt. Kopen op rode candles is altijd beter dan op groene :)

Maar dan nog.....je koopt dan wel BTC voor prijzen die het in de 10 jaar hiervoor nooit gekend heeft. Het blijft risky bizniz. Laat staan meer geld in alts gooien nu.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:39:
[...]

Doe ik ook haha, maar dat geeft mij wel een goed gevoel, mocht het nu omhoog schieten heb je in ieder geval wat van die extra goedkope coins, gaat het nog dalen dan heb je nog wat instapmomenten.

Edit: zet wat buy orders op prijsniveaus die je mogelijk acht. Dan kun je die ook in de nacht pakken.
Ik heb nu de helft van mijn DCA bedrag in orders klaar gezet, net iets onder het huidige prijsniveau. Met de andere helft wacht ik nog heel even, als het zich toch herstelt is het dikke pech, als het verder onderuit gaat zit ik nog goedkoper erin.

Is niet helemaal zoals DCA moet natuurlijk, DCA is gewoon inkopen en niet naar prijs kijken/handelen op bepaalde prijzen, maar net met zo'n dip is het toch wel lekker om er even op te speculeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GME Aluhoedje vind dit maar vreemd: https://coinmarketcap.com/nl/currencies/capital-x-cell/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Volgens mij gaan hier heel veel mensen rekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-09 16:18
The Redman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:45:
Volgens mij gaan hier heel veel mensen rekt :+
Mijn stack sats verdampt nog altijd niet dus zo rekt voel ik me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqwhJjXh9IrIMq97xpvYeSCTl-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/964Vgciq5CkRUBv0yxv2M1cZ.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand ook problemen met storten op Binance?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ja hoor, dat dacht ik dus wel. Waardeloos dit.

Zonder gein, ik ga inderdaad in stapjes bijkopen. En ik realiseer me dat het risky business blijft en dat het bij wijze van spreken allemaal zou kunnen verdampen. Dan zal ik wel even een keer vloeken en het kost me op de lange termijn misschien een wintersportvakantie of iets dergelijks, maar ik zit er bewust niet met zóveel in dat ik er écht last van heb, mocht alles in de fik vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Holy tits, wat is dit dan niet best.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 05:44
Khaelos schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:46:
[Afbeelding]

Gewoon nog een keer direct er na weer proberen, dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:46:
[Afbeelding]

Ik kreeg net na het accorderen met iDeal wel een foutmelding, maar het geld was wel gewoon gestort op mijn account. Wellicht bij jou ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Matthias87 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:42:
Ook dit hoort erbij. Ik ben over de nacht heen een maandsalaris kwijt, maar gek genoeg kan ik er nog om lachen.

Ik geloof dat ik op langer termijn er toch meer uithaal. En bovendien sta ik nog steeds winst.

Hoe veel keer modaal verdien je?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:40:
Dat zou je kunnen verklaren.
Er is de komende tijd veel KSM nodig voor de crowdloans voor de parachain veilingen. (zowel particulieren als de projecten zelf)

Blijkbaar vindt de markt een prijs rond de $300 een mooie prijs om KSM in te slaan.
Maar als BTC nog verder daalt, zal de koopdruk ook niet voldoende zijn om deze prijsrange te houden denk ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 23-04-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Hoe laat expireren de opties? Lijkt naartoe gewerkt te worden voor het tipping point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

St@m

@ Your Service

Darrell schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:49:
Hoe laat expireren de opties? Lijkt naartoe gewerkt te worden voor het tipping point.
Ergens in juni dacht ik.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

M00000n!!!!!!

Ownee rekt bedoel ik.

Naja. Over 3 jaar weer een halving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
@Taro Heb je de kooporder van BNB nog steeds op 455?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mooi om te zien dat ik het toch kan relativeren. Zit er redelijk in (ja, wat is redelijk), en eerder zou ik allemaal panic sales doen. En nu portfolio 30% verdampt is denk ik; sit back and relax! De betere tijden komen vanzelf! Grab a beer and boerenmetworst!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:49:
https://www.cmegroup.com/...dex/us-index/bitcoin.html
Volgende week vrijdag 17 uur NL tijd, dan staan we op 6 cent. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-09 23:25
REKT :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Vraagje, het lukt mij niet om te googlen, als ik een buy (of sale order) neer zet op Binance kreeg ik vroeger zo'n lijntje in mijn graph, nu niet meer. Weet iemand waar dit zit om aan of uit te zetten? |:(

*edit, gevonden :)

Voor de mensen die het zich ook afvroegen 'show open orders' :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uvooxk161GkeyYLQK80wam4C7HU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zEvcw27cyTpfXFtQ7K3CZg99.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Wo Ve op 23-04-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online

Tja dan moet je wel genoeg vermogen hebben om zo’n klap op te kunnen vangen. Ik vind het zelf een te groot risico om met grote bedragen te spelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

dr86 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:55:
[...]

Tja dan moet je wel genoeg vermogen hebben om zo’n klap op te kunnen vangen. Ik vind het zelf een te groot risico om met grote bedragen te spelen.
Je vermogen staat er echt helemaal los van. Als je het goed doet, hoef je helemaal niets op te vangen want:

investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:54
Bitcoin Gold gaat ff up met 50%?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:54:
het lukt mij niet om te googlen
Mooi, deze disclaimer komt de afgelopen dagen vaker voorbij, doordat er soms echt stomme vragen gesteld worden :P

Hier kan je het aan/uit zetten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_39qra9Z_jAEwf_Kr9WGo8jyWG0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gt5RcfSqaOaYROY4izQgOMsu.png?f=user_large

edit: oh je hebt het al gevonden, goed gegoogled, pik :+

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 23-04-2021 09:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ah, salaris is gestort zie ik >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
  • Laatst online: 01-09-2024
Nav enkele goed tips heb ik gisteravond (te laat weliswaar) vrijwel alle kleine coins qua Market Cap en de helft van de rest verkocht

Heb nu nog:
15% Link/Ltc/etc
25% Dot / Ksm staking Kraken
40% fiat
10% enj, ANKR, CHZ, etc
10% Cro vast staking

Ik ben in '17 gestart en na de dip heb ik alles laten staan en er niet meer naar gekeken. Achteraf een enorme kans gemist.
Afgelopen kerst in Ada gestapt en goed verkocht. Daarna pf opgebouwd en prima rendement behaald (30 coins. Geen btc wel beetje eth).

Mijn doel is: groeien in sats. Maar ik merk dat ik eigenlijk nooit sats koop omdat ik telkens denk dat andere crypto coins sneller groeien.. Dus dat is heel dubbel.

Ik denk dat ik dat los moet laten.. Wat zou nu wijsheid zijn?

Buys in eth en btc zetten rond 45k tot 42k?
De kleinere coins verder minimaliseren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zo'n laag salaris? Hoe is het om te overleven in de bijstand?

O+ *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:57:
[...]

Mooi, deze disclaimer komt de afgelopen dagen vaker voorbij, doordat er soms echt stomme vragen gesteld worden :P

Hier kan je het aan/uit zetten:
[Afbeelding]

edit: oh je hebt het al gevonden, goed gegoogled, pik :+
Hahaha zit er zelf serieus al dagen naar te zoeken, maar thanks pik :D

*edit, niet dat ik echt dagen zat te zoeken, ik moest ook eten tussendoor enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Wo Ve op 23-04-2021 10:00 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Was net bij de kapper, het ging niet over crypto.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Onder de 40k euro :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Rep7 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:58:
Ik denk dat ik dat los moet laten.. Wat zou nu wijsheid zijn?

Buys in eth en btc zetten rond 45k tot 42k?
De kleinere coins verder minimaliseren?
Op dit moment alts verkopen voor BTC is niet logisch. Wacht eerst totdat BTC de bodem heeft gevonden en de alts daarna weer aantrekken. Verplicht jezelf dan om te verkopen op de weg omhoog.

Niet kopen op groene candles, maar ook zeker niet verkopen op rode candles. Bewaar die rust d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 23-04-2021 10:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
Is dit dan het einde, rekt en over 3 jaar pas weer moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik heb geen account bij Bitstamp na wat ruzie in 2017. Kan iemand bij bevestigen of er problemen zijn met BAT deposits?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shqvCZBVXygyH7MrC_tLwasSCoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NTk4xTYoGBYuEM9oU517UKZs.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
AMARONE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:01:
Is dit dan het einde, rekt en over 3 jaar pas weer moon?
Zou kunnen, maar ik verwacht dat dit gewoon de nodige correctie is om door te stomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:59:
[...]

O+ *;
Daar gaan we allemaal snel achter komen! _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
@Verwijderd heb jij dat prachtige verhaaltje van @a87 en de ponzi nog ergens staan? :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Tijd voor:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
Wel lekker scalpen zo vandaag :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Bodem is bereikt, we gaan weer omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Laatst online: 17-09 23:00
Ik ben aan het wachten op de tweet van Elon Musk dat hij er nog steeds vertrouwen in heeft. Als die niet komt heeft hij ondertussen ook verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-09 21:06
Dit is dus hoe het voelt om rekt te zijn.

Dodge coin: when moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

themikes schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:04:
Obv?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:25
Dit wordt een heerlijk weekend, eindelijk ff niet met crypto bezig😅 (alles fiat, sry jongens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:02:
[...]

Daar gaan we allemaal snel achter komen! _O-
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
D0m1nat0r11 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:06:
Dit wordt een heerlijk weekend, eindelijk ff niet met crypto bezig😅 (alles fiat, sry jongens)
Lekker toch :)

Ik doe vandaag nog wat scalpen en dan ben ik er denk ik ook ff klaar mee voor een paar dagen. Al hou ik toch stiekem een schuin oog op de markt denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Laatst online: 01-09-2024
Mooody schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:01:
[...]

Op dit moment alts verkopen voor BTC is niet logisch. Wacht eerst totdat BTC de bodem heeft gevonden en de alts daarna weer aantrekken. Verplicht jezelf dan om te verkopen op de weg omhoog.

Niet kopen op groene candles, maar ook zeker niet verkopen op rode candles. Bewaar die rust d:)b
Thanks!!
Maar nu met 40% fiat al wel alvast wat buys zetten in range 42-47k voor btc en eth lijkt wel een goede move toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Nu online
MC lijkt te zijn gestabiliseerd en kruipt weer lichtjes omhoog. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat kan je in 1,5 weken veel leren.
Echt, ik had geen beter moment kunnen kiezen
_O- _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
besteller2019 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:06:
Dit is dus hoe het voelt om rekt te zijn.

Dodge coin: when moon?
Wordt de naam Dodge gebruikt als meme voor Doge tegenwoordig?
Dan heb ik echt wat gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:59:
[...]

*edit, niet dat ik echt dagen zat te zoeken, ik moest ook eten tussendoor enzo.
Ik schrok al! Pas je wel goed op jezelf? We gaan allemaal al rekt, dan is goed eten/drinken wel belangrijk hoor!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
En dan moet de weekend dip nog komen haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
themikes schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:04:
1s timeframe?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
Het is vreemd, maar dit soort dagen vind ik net zo leuk als de dagen dat alles gigantisch omhoog gaat. Actie, emoties, beginnende paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk en als men nu schrikt dan kan het nog veel harder gaan. Als 10% crypto houders nu geld terug wilt is bitcoin eind van de dag al gecrashed. Ik denk dat het feestje nog maar net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Rep7 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:08:
[...]

Thanks!!
Maar nu met 40% fiat al wel alvast wat buys zetten in range 42-47k voor btc en eth lijkt wel een goede move toch?
Ik ben geneigd "ja" te zeggen vanuit TA (eerder 42-44k, dan 47k), maar bedenk wel goed dat je op dit moment BTC koopt in price discovery. Een half jaartje geleden kocht je 4x zoveel Bitcoin voor je euro's.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 23-04-2021 10:13 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Waarom hoor ik vandaag zo weinig over Safemoon, Trumptoken, en hungry bear? Iedereen naar Lambo dealer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Hopium:

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-04-2021 10:13 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jongens, even een plaatje ter mentale support, komt allemaal wel goed en houdt dit beeld in gedachten, komt vanzelf weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xA2ylH6lyNuSXvLLJsCI3NAlw5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MGmvAlgNWBHMJu13Oo1fpWjh.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
WhySoSerious schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:59:
[...]

O+ *;
Wat is laag/hoog?
hmr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:47:
[...]

Hoe veel keer modaal verdien je?
Ik voorzie alleen maar negatief commentaar als ik dit beantwoord. Ik ben zelf zeer tevreden mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Nu online
Aan de hand van de totale market cap kun je het perfect timen. De weerstand op 1.7biljoen is gigantisch, pas als we daar onder zouden komen zou ik me zorgen maken. Nu kets hij daarop af en weer omhoog.

[ Voor 15% gewijzigd door themikes op 23-04-2021 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtCz1l_gLXnG67Gr5sk8VppKVdo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wmaWz2Tcf6UXmW5ldJ4avOHk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:12:
Waarom hoor ik vandaag zo weinig over Safemoon, Trumptoken, en hungry bear? Iedereen naar Lambo dealer?
TRUMPTOKEN THE GREATEST (dip, funds are gone, hodl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Heb net een bericht over SHILD gestuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
roflexx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:09:
En dan moet de weekend dip nog komen haha
Misschien doen we het deze week andersom. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
De sloomste btc transactie die ik ooit heb meegemaakt; al 4 dagen onderweg

https://blockchair.com/bi...44b7ae8b8b6c5461555fbe13b

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 23-04-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-09 16:18
Hoe druk het hier de vorige dagen was, hoe kalm het hier is vandaag. Heerlijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:11:
Het is vreemd, maar dit soort dagen vind ik net zo leuk als de dagen dat alles gigantisch omhoog gaat. Actie, emoties, beginnende paniek.
Prachtige kans om nu in te kopen en straks te genieten als alles weer omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
.GoO schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:18:
[...]

Prachtige kans om nu in te kopen en straks te genieten als alles weer omhoog gaat.
Long positie? :D

Acties:
  • +26 Henk 'm!

Verwijderd

vrrs schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:02:
@Verwijderd heb jij dat prachtige verhaaltje van @a87 en de ponzi nog ergens staan? :')
Jazeker!

A87 en de ponzi scam.

Tobbend ijsbeert hij door de kamer. 'Het had er al moeten zijn, het had er al moeten zijn...' mompelt hij in zichzelf als een verwarde professor. Geïrriteerd door de stress pakt hij zijn telefoon. 'Ja met de gemeente? A87 hier, wanneer storten jullie die uitkering nou? Ik zit sowieso al 3 uren te wachten ofso, heb die euro's nodig. WTF is dit voor scam poep, loop hier te tandenknarsen door die ponzi stress enso, schiet nou maar op!' Boos smijt hij de hoorn op de telefoon die hij afgelopen dinsdag bij de kringloop vond.

'Ongelooflijk zo kan ik die trade toch nooit op tijd openen?' schiet er door zijn gelimiteerde gedachtegang. Hij refresht zijn Bitmex. 'Kutzooi Bitcoin staat op uitbreken, wanneer komt het nou? Dit kan ieder moment naar de 20k, 20k of 0. Het zweeft al weken rond 10k. 20k of nul, wat een kans, dit kan alleen omhoog of naar 0.' mompelt hij hardop.

'Ff trollbox kijken voor tips.' denkt hij. 'Huge dump coming, trap ppl at long lol.' de trollbox is bearish. 'Kak wanneer komt het nou?' denkt hij, tot hij plotseling een melding geluid krijgt van zijn bank app op zijn telefoon van de kringloop.

'YESSSSSSSSS!' schreeuwt hij hardop door de kamer. Heel even schiet er door zijn hoofd of hij niet beter de huur kan betalen voor deze maand. 'Pfff fuck it die huur is dikke scam. Dikke pyramid scam die huur haha.' En met een vloeiende beweging begint hij aan zijn maandelijkse ritueel.

'Eerst ff ARKen halen op LiteBit.' hij spaart namelijk sinds 2017 ARK, de enige crypto token die geen ponzi scam poep shitcoin is.

Daarna meteen door naar Bitmex. 'Dese keer moet ik proberen ff na te denken, geen hoge leverage scam ponzi.' Hij leest de trollbox; 'HUGE dump incoming! Trap ppl at long lol!' Hij kijkt naar de koers. 'Hmmm dit kan maar 1 kant op gaan, 20k of 0. Ik weet het zeker, dit wordt de MEGA PUMP!' Hij leest nog eens de trollbox: 'These longs won't last another day, huge dump, Short moon, Longs REKT soon.'

Hij kijkt nog eens naar de koers. 'Goede daily en weekly close gehad, wtf dump. Die lui lullen maar wat, dit is Bitcoin, echt geen ponzi, fuck dit wordt de MEGA PUMP. Sowieso, waarom zou het naar 0 gaan zitten al weken op 10k dit kan echt niet naar 0.' Hij kijkt naar het volume. Opeens ziet hij een kleine groene kaars op de 5m chart. 'JA DE MEGA PUMP!'

En daar gaat zijn uitkering, volledig een x100 BTC long in.

Instant dropt BTC 500 dollar. REKT. Liquidatie mail komt al binnen.

Hij sluit zijn ogen en laat zijn hoofd en schouders hangen. Een traan vormt zich in zijn ooghoek, waarom lukt het hem nooit? Hoe halen mensen hier ooit geld uit? Ligt het dan aan hem? Maakt hij die fouten zelf, of is het de markt? Snel veegt hij zijn tranen weg; 'PFFF fuck deze ponzi scam poep, wat is dit voor scam? Dikke pyramid scam Bitcoin, Pfff deze markt is rigged, sowieso deze markt is echt ponzi rigged.'

Hij surft naar gathering.tweakers.net.

'BTC de meest misselijkmakende pump and dump, wat een troep. Walgelijk gadverdamme wat een ponzi pyramide is het ook.' typt hij.

Dat voelt goed. Bitcoin is een ponzi, het ligt niet aan hem.

'Ff stukje lopen, misschien nog wat tulpenbollen en dikke kiezels bij de Aldi' Denkt hij, en verlaat zijn rukbunker om de wijde wereld te ontdekken.

Weg, weg van de ponzi pyramide, stukje lopend naar de horizon, waar de kansen voor het oprapen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:52

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Was dat niet "run, you fools!" in de originele theatrical release?

Freck, sinds de top een flink maandloon zien verdampen.. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
hmr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:56:
[...]

Je vermogen staat er echt helemaal los van. Als je het goed doet, hoef je helemaal niets op te vangen want:

Ja dit dus. Is ook ontzettend belangrijk voor je mindset. Als je handelt met geld wat je eigenlijk niet kwijt kan maak je meestal ook domme(re) besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ben je "zuur"? Haha, lekker rustig vandaag idd. Elk nadeel heb zn voordeel.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Matthias87 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:20:
[...]

Ja dit dus. Is ook ontzettend belangrijk voor je mindset. Als je handelt met geld wat je eigenlijk niet kwijt kan maak je meestal ook domme(re) besluiten.
Nu instappen full cc, volgende maand afbetalen met de triple winst uit moonbtc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Matthias87 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:20:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uUIb8px19qkZaFx4yd2ZLBwU5wQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/73PFqVQ2hhKdoiVmRX2GMXiG.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:56:
[...]

Dit is mijn mindset, heb onze vakantiegeld erin gestoken, dit jaar niet op vakantie namelijk.
ook al gaan we 100% rekt (die kans is klein) ook prima, deze nieuwe hobby naar groene/rode candles kijken vind ik boeiender dan een serie of film kijken op tv :+

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 75 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!