“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ok, maar in wiskundig gezien: token burn = prijs stijging?jorwas schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:40:
[...]
is denk ik toch BTC die daar wat roet in het eten aan het gooien is.
Wilde gok net zoals Casper.resusaapje schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:46:
[...]
Ik twijfel. Wat is het bijzondere daaraan?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De tokenburn heeft dus al plaatsgevonden. Ben benieuwd.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:48:
[...]
Ok, maar in wiskundig gezien: token burn = prijs stijging?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ach ja, ik blijf er bij uit de buurt, niet omdat het me te min is, maar ik wil geen bagholder worden als hij 'snachts -80% doet.
Niet dat ik weet. Want Binance burnt wat munten die ze zelf in handen hadden en gaan neit in ene meer euro vragen voor 1 BNB, dus blijft de prijs hetzelfde. Los van buy / sell the news.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:48:
[...]
Ok, maar in wiskundig gezien: token burn = prijs stijging?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Stop-loss doen voor het slapen gaan en dan blij zijn met de eventuele mindere winst.mercapto schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:51:
Mensen weten dat Doge een memecoin is, ze weten niet dat een memecoin lager is dan een shitcoin, ze denken dat alle crypto hetzelfde zijn
Ach ja, ik blijf er bij uit de buurt, niet omdat het me te min is, maar ik wil geen bagholder worden als hij 'snachts -80% doet.
nothing stops this train
Zonde van al het geld dat naar Doge gaat wat naar andere coins zou kunnen gaan(BTC,ETH?)fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:36:
Ik hoop stiekem dat DOGE helemaal in elkaar klapt zodat alle Henk en Ingrids ook meteen weer genezen zijn.
Weet gewoon dat deze coin ooit weer geen cent waard gaat zijn.
Hoe doe je aan zoiets mee?Chaes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:43:
[...]
Binnenkort is de Clover token sale, nieuwe ronde nieuwe kansen
Schaarste creëeren, kijk naar fiat ze blijven maar bijprinten dus het wordt steeds minder waardroflexx schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:53:
Waar is dat burnen van tokens eigenlijk goed voor?
nothing stops this train
Marketing truc om aandacht + fomo te creëren en dus hogere token prijs.roflexx schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:53:
Waar is dat burnen van tokens eigenlijk goed voor?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hmm ja, maar ik heb het geld niet nodig en ergens wil ik ook wel zien waar het naartoe gaat. Zoals gezegd zit er een enorme community achter en die zijn ervan overtuigd dat hij naar $1 gaat. Realistisch? Geen idee, ik had ook nooit verwacht dat hij $0,25 zou halen.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:34:
[...]
When in doubt, zoom get out.
Halve winst is meer dan heel verlies.
Met Elon Musk, wat andere celebrities en een actieve community van 1,3+ miljoen mensen die elkaar opjutten kan het gek lopen, zie wsb.
Thanks, die site kende ik nog niet.sOid schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:56:
[...]
Hoe zou je daar zelf achter kunnen komen?
spoiler:
Vaak al priced in door wat hype vooraf en als het dan zo ver is dan gaat het sellen beginnen. En btc loopt wat naar beneden te zwabberen.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:39:
Die token burn van BNB, heeft dat nou nog invloed? Voor nu kijkt het 1 grote rode kaars. Ik heb toch nog steeds moeite met het begrijpen. Kan iemand mij opweg helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 16-04-2021 11:02 ]
Ik ook, maar wel binnen 8 uur koop en verkocht en 34% gepaktfeye1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:03:
VTHO ging zo mooi gisteren,had ook winst moeten pakken. Nu weer meh. Trekt hopelijk wel wat bij nog.
DOGE op 0.25 toch maar verkocht
Basement Bios ---- Exo-S
IPO's.
InvestAnswers heeft daar een leuke analyse op gemaakt:
- Gemiddeld 18% winst op de EERSTE dag de afgelopen 40 jaar
- Gemiddeld 6% winst na 6 maanden
- De afgelopen 16 jaar was de gemiddelde 6-maanden winst negatief
Dus yah, crypto is na-tuuuuur-lijk compleet anders en ICO bevat andere letters dan IPO, maar wild gokken, ik weet niet...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi BNB inkoop momentje zo wel zeg...keepitfrosty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:01:
[...]
Vaak al priced in door wat hype vooraf en als het dan zo ver is dan gaat het sellen beginnen. En btc loopt wat naar beneden te zwabberen.
WASP staat 20% lager dan 4 dagen geleden...
Heeft doge geen last van..fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:13:
BTC komt het CHZ feestje weer even verpesten.
The flippening?
Met de vorige top van 350 teruggevallen tot 215, dus ik verwacht van bijna 640 dat we teruggaan tot circa 380. Maar ik HODL gewoon door het is mij allemaal te onvoorspelbaar.
Dat komt omdat de meeste Doge kopers geen enkele kijk op de cryptomarkt hebben. Die kennen alleen Doge en verder niks, en zal ze dus ook niet uitmaken dat de rest van de markt rode cijfertjes ziet
Ik verwacht zelf dat wij nog wel verder gaan gezien btc blijft zakken en als de 60k eraan gaat dan hold on to your seats dit weekend. Choppy waters ahead dan denk ik haha.
Inderdaad. Je moet ook een echte coin kopen, geen shitcoins.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LmuVxmFoiUg3NQNhHoTHXgDS.gif?f=user_large)
Je ziet toch ook wel dat btc down gaat en dus 99% mee neemt.themikes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:
Ik denk dat voor veel mensen de burn van BNB tegenviel en daardoor maar de munt van de hand doen.
Lijkt me sterk. Hele markt gaat gewoon even iets naar onder omdat BTC twijfelachtig bezig is.themikes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:
Ik denk dat voor veel mensen de burn van BNB tegenviel en daardoor maar de munt van de hand doen.
Behalve de goede coins met echte usecase natuurlijk.wehave schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:18:
[...]
Je ziet toch ook wel dat btc down gaat en dus 99% mee neemt.
Verschillende sell orders geplaatst gespreid tussen 0.285 en 0.36. daarna weer een dipje kopen en dan ga ik lekker verder met de Doge trein.:)
BTW, het is wachten op een pussy of cat coin...
https://opensea.io/seaart
Onwaarschijnlijk, ik heb juist bijgekocht net. Bijna aan de gewenste 25% van mijn PF BNB.themikes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:
Voorlopig blijven we nog gewoon op deze support hangen. Nog geen nood om naar beneden te kijken.Raaafie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:13:
Daar gaan we dan.. Waar ligt de volgende support, 59300?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Lijkt er op inderdaad. Ik zat op een iets te hoog timeframe te kijken denk ik.TomTorquay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
[...]
Voorlopig blijven we nog gewoon op deze support hangen. Nog geen nood om naar beneden te kijken.
Daar houd ik je aanTomTorquay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:22:
[...]
Voorlopig blijven we nog gewoon op deze support hangen. Nog geen nood om naar beneden te kijken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Soms lijkt het wel als we continue op het hoogste punt staan - maar uitzoomen vind ik het soms wel leuk wat verschillende perspectieven te zien.
We gaan weer een keer omlaag - maar in deze run voorspellen ook veel beleggers 100k - om vervolgens weer omlaag te gaan en daarna jaren door te stijgen naar 288
Wie volgen jullie op Youtube, website of ergens om wat meer "handvat" te krijgen waar we staan? Tips welkom - PM mag ook!
Ik raad je het kanaal van Benjamin Cowen aan. En er zijn zat anderen hier die dit kunnen beamenMaStar schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:29:
Iemand nog interessante video's over de bull-run, waar we staan en waar we naartoe gaan?
Soms lijkt het wel als we continue op het hoogste punt staan - maar uitzoomen vind ik het soms wel leuk wat verschillende perspectieven te zien.
We gaan weer een keer omlaag - maar in deze run voorspellen ook veel beleggers 100k - om vervolgens weer omlaag te gaan en daarna jaren door te stijgen naar 288
Wie volgen jullie op Youtube, website of ergens om wat meer "handvat" te krijgen waar we staan? Tips welkom - PM mag ook!
YouTube: YouTube
Hehe half miljard. Wat hadden mensen verwacht dan?themikes schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:17:
Catcoin is al jaren geleden overleden.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:20:
Doge net bijgekocht rond 0.272.
Verschillende sell orders geplaatst gespreid tussen 0.285 en 0.36. daarna weer een dipje kopen en dan ga ik lekker verder met de Doge trein.:)
[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2021 11:36 ]
nothing stops this train
enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:20:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ppc0OXgBfSyYml5ninbaW7dL.jpg?f=user_large)
Safepussy incomingenomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:20:
Bizar, die heeft er vertrouwen in!Antifon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:41:
Flinke buywall op 450 bij KSM haha. Staat er al een tijdje.
Of even onder de 60k vallen en nog wat weak hands lozen. Ik vind het best, koop wel weer bijPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:29:
Nu deze middag stabiliseren en dan vanaf vanavond weer moon.
Ik ga de komende dagen wat winst nemen op KSM en DOT... qua % is het allemaal een beetje veel nu. Dat gaat naar BTC en dat blijft staan.Antifon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:41:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Beetje indruk maken en als die daar terechtkomt snel keutel intrekkenAntifon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:41:
Omdat jullie je bitcoins verkopen voor quick gain shitcoins.FSC_87 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:
Waarom moet Bitcoin toch altijd weer de Party-pooper zijn als het net lekker gaat?
Als jullie nou gewoon allemaal Bitcoin zouden kopen was er helemaal niks aan de hand geweest.
op naar de $0,01 😆Kol Nedra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:33:
SHIB nieuwe ATH +226% BIZAR!!
jammer dat ik er maar 30 dollar in heb zitten sinds week geleden
[ Voor 16% gewijzigd door nemesis2212 op 16-04-2021 11:49 ]
Gewoon best of both worlds doen. Shitcoins voor de quick gains en dat smashen in btc.Richh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:
[...]
Omdat jullie je bitcoins verkopen voor quick gain shitcoins.
Als jullie nou gewoon allemaal Bitcoin zouden kopen was er helemaal niks aan de hand geweest.
Daarbij denk dat dat het heel hard naar beneden gaat als doge dat haalt, zou me ook niet verbazen als er op zeer korte termijn een flinke correctie op komt.
Nee hoor, kijk maar naar de grafiek.Richh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:
[...]
* sOid mompelt iets over PiCycle-topRichh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:45:
[...]
Of even onder de 60k vallen en nog wat weak hands lozen. Ik vind het best, koop wel weer bij
Elon Musk is slim genoeg om zichzelf niet belachelijk te maken met een shitcoin. (Al lijkt hij soms geen schaamte te hebben.)Bananeman schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:37:
Wederom een ritje gemaakt met DOGE, ditmaal beduidend meer sats binnengehengeld. Vind het nu ff voldoende, laat hem eerst maar crashen, durf niet meer in te stappen. Dit moet toch een keer eindigen?!
Ik zie het als een mooie tunnel om geld crypto land in te sluizen. Winsten hieruit gaan bij verstandige mensen uiteindelijk toch naar Bitcoin. Dat advies zal die ooit ook wel eens tweeten.
Heel slim van Elon:
- Kies 1 crypto geschikt voor memes
- Haal hiermee Henk en Ingrid binnen
- Maak Henk en Ingrid miljonair
- Maak ze tegelijkertijd Elon Musk fan = Tesla fan
- Stel ze in staat om een Tesla te kopen met Bitcoin
Ja ja, daar geloof ik dus niet in
Er zullen een hoop naar kijken wat voor wat extra FUD zorgt, maar ik vertrouw erop dat dat long-term wel weer rechtgetrokken wordt.
Krijg flashbacks naar 2018.
Doge is een grote grap.
Bitcoin rood komt omdat mensen verkopen.
Altcoins rood komt omdat altcoins tov Bitcoin totaal geen volume hebben, het zijn allemaal druppels op een gloeiende plaat. En omdat er veel tegen Bitcoin traden bepaalt dat trading pair sterk de koers.
Minder groene candles chasen maakt de weg omhoog zoveel makkelijker.
Je snapt het spel dat als iemand koopt, iemand verkoopt? En zeker, er zitten mensen nu in DOGE voor een quick gain, maar ik denk dat grotendeels koopt met de intentie dat dit het helemaal is.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:52:
[...]
Elon Musk is slim genoeg om zichzelf niet belachelijk te maken met een shitcoin. (Al lijkt hij soms geen schaamte te hebben.)
Ik zie het als een mooie tunnel om geld crypto land in te sluizen. Winsten hieruit gaan bij verstandige mensen uiteindelijk toch naar Bitcoin. Dat advies zal die ooit ook wel eens tweeten.
Heel slim van Elon:
- Kies 1 crypto geschikt voor memes
- Haal hiermee Henk en Ingrid binnen
- Maak Henk en Ingrid miljonair
- Maak ze tegelijkertijd Elon Musk fan = Tesla fan
- Stel ze in staat om een Tesla te kopen met Bitcoin
Ik denk uiteindelijk dat Elon het geld van de Henk en Ingridjes wil (of de whales/traders in DOGE). Als je Henk en Ingridjes wil rijk maken met cryptotrading en de coins met een usecase overslaat, is er mijn inziens gewoon iets mis met de markt.
Zolang iedereen naar de maan gaat, prima. Stap aan boord
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 16-04-2021 11:58 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja. Niet 100% van de Henk en Ingrids hoeven vanzelfsprekend miljonair te worden. Maar een groot deel zou het kunnen worden en is dan gegarandeerd een potentiële Tesla klant.RickvN schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:57:
[...]
Je snapt het spel dat als iemand koopt, iemand verkoopt? En zeker, er zitten mensen nu in DOGE voor een quick gain, maar ik denk dat grotendeels koopt met de intentie dat dit het helemaal is.
Ik denk uiteindelijk dat Elon het geld van de Henk en Ingridjes wil (of de whales/traders in DOGE). Als je Henk en Ingridjes wil rijk maken met cryptotrading en de coins met een usecase overslaat, is er mijn inziens gewoon iets mis met de markt.
Zolang iedereen naar de maan gaat, prima. Stap aan boord
Wacht even hoor, deze ga ik noteren. Heb je nog meer inside information?
de grap is, dat een hoop mensen rijk worden met de huidige waarde van DOGE.Aarebe1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:
Ik wil geen fud verspreiden maar deze procenten kan niet lang goed blijven gaan.
Krijg flashbacks naar 2018.
Doge is een grote grap.
zou mij niks verbazen als hij naar de $1 gaat
Wanneer een groot deel Henkies miljonair wordt is er sprake van hyperinflatie.enomiss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:00:
[...]
Ja. Niet 100% van de Henk en Ingrids hoeven vanzelfsprekend miljonair te worden. Maar een groot deel zou het kunnen worden en is dan gegarandeerd een potentiële Tesla klant.
En binnen een dag weer terug bij af zijn.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:01:
[...]
de grap is, dat een hoop mensen rijk worden met de huidige waarde van DOGE.
Mij wel. Want dan zou DOGE qua marketcap op nummer 3 staan.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:01:
[...]
De grap is dat tegenover die verkopers heel veel kopers staan die tot in de oneindigheid met hun DOGE blijven zitten.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:01:
[...]
Hahaha....

Gewoon heel snel kappen met die doge onzin.. zoals ik al eerder aangaf. Dit soort praktijken is het einde voor crypto, snel kappen dus en je fiat in btc steken.sOid schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:02:
[...]
Mij wel. Want dan zou DOGE qua marketcap op nummer 3 staan.
Zero.
De prijs van de instap tesla ligt is dan iets van 30 miljoenAarebe1 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:01:
[...]
Wanneer een groot deel Henkies miljonair wordt is er sprake van hyperinflatie.

Bitcoin 69k op 4/20.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:00:
[...]
Wacht even hoor, deze ga ik noteren. Heb je nog meer inside information?
Huh wait what?!Richh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:46:
[...]
Ben jij een Btc maximalist en heb je alleen maar Btc? Wist ik niet.
naja het kan altijd gekker met crypto.sOid schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:02:
[...]
Mij wel. Want dan zou DOGE qua marketcap op nummer 3 staan.
op binance zie ik de 24h volume van BTC is 4,5 miljard en van doge 8,8 miljard. crazy times!
ja leuk maar als ik vanacht mijn geld in BTC had gezet had ik verlies gemaakt en gelukkig in DOGE gezet vanacht en nu dikke winst. mensen doen toch wat ze zelf willenPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:03:
[...]
Gewoon heel snel kappen met die doge onzin.. zoals ik al eerder aangaf. Dit soort praktijken is het einde voor crypto, snel kappen dus en je fiat in btc steken.
Gewoon wat salty denk ik hahaMicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:05:
[...]
Huh wait what?!
Ben jij een Btc maximalist en heb je alleen maar Btc? Wist ik niet.
XRP, BNB, DOGE, zijn allemaal achtelijk hard gestegen laatste maand. Wat is de reden daar achter? XRP zit met een of andere rechtzaak. Maar XRP is altijd al bagger geweest omdat het centraal wordt beheerd. Waarom steken mensen hun geld daar in? De bedoeling van crypto was toch juist dat het niet centraal zou zijn.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Omdat niet iedereen een moer geeft om decentraal etc. Maar gewoon kansen ziet om geld te verdienen.OneTimer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:08:
BTC dominantie blijft ook alleen maar zakken. Nu al bijna op 50%.
XRP, BNB, DOGE, zijn allemaal achtelijk hard gestegen laatste maand. Wat is de reden daar achter? XRP zit met een of andere rechtzaak. Maar XRP is altijd al bagger geweest omdat het centraal wordt beheerd. Waarom steken mensen hun geld daar in? De bedoeling van crypto was toch juist dat het niet centraal zou zijn.
It's a zero sum game.. Voor elke winnaar is er een verliezer..
Ik vrees het.
Ik heb ook Btc hoor. En steeds meer ook, want alts.
Omdat er geld mee te verdienen valt. Dit is ook de reden dat btc 60k waard is. Niet omdat het technisch zo fantastisch is.OneTimer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:08:
Ik ook hoor. Btc probeer ik altijd uit te breiden. Maar dat gezeik altijd op alts etc. Combineer het gewoon, dat kan ook toch?MicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:10:
[...]
Ik vrees het.
Ik heb ook Btc hoor. En steeds meer ook, want alts.
Salty?

Het is vooral vermoeiend dat nieuwkomers denken dat hun altcoin minder waard wordt omdat Bitcoin daalt. "Ik had me zo goed ingelezen over deze coin, hij performed geweldig, maar het is de schuld van Bitcoin dat het daalt". Dan heb je niet helemaal begrepen hoe dit wereldje werkt, met als gevolg dat ze zelf letterlijk de oorzaak zijn van de dalende koersen
Men blamed de verkeerde gebeurtenissen, dat is op long-term gevaarlijk als je op een gegeven moment serieus geld gaat investeren.
Zeker, ik zou nooit zeggen dat je per se je alts moet verkopenkeepitfrosty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:11:
[...]
Ik ook hoor. Btc probeer ik altijd uit te breiden. Maar dat gezeik altijd op alts etc. Combineer het gewoon, dat kan ook toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 16-04-2021 12:15 ]
nothing stops this train
Heel die rechtszaak creëert gigantische PR .OneTimer schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 12:08:
Velen zien dit dan ook als een gevecht tegen de heersende klasse/ het overheidsapparaat.
Of het is shitcoin is of niet, let niemand op. (zie: doge

Edit: Tiepfaud
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Ik ga short op coin X
"Sell (leverage x2), Market, Review and Sell"
Ik neem dus nu een short positie in die ik zelf moet closen indien gewenst.
Of,
"Sell (leverage x2), Limit, Review and Sell"
Hier open ik een positie, op de limit die ik instel, of closed die op de limit die ik instel?
Gisteren opende ik met limit, had het idee dat die gelijk een positie innam, maar op het desbetreffende punt wat ik ingesteld heb op limit, werd de positie niet geclosed... Dat maakt het nu wat vaag voor mij.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!