Heb nog een briefje van 50 euro liggen.
Straks eens vogelpik in mijn schem op die https://bscscan.com/contractsVerified lijst.
Straks eens vogelpik in mijn schem op die https://bscscan.com/contractsVerified lijst.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik gebruik zelf trx, duurde bijna 2 uur maar werkt verder prima voor mij.Remy!!!! schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:58:
[...]
Bitmart zou ik (voorlopig?) niet vertrouwen. Vanmiddag ook een account aangemaakt om op de 'makkelijke' manier Safemoon te traden. Dus wat USDT die kant op gestuurd, maar is nog niet zichtbaar in m'n wallet. En ik ben blijkbaar niet de enige...
https://opensea.io/seaart
Dat is zeker het normale verloop, en er zijn 120 miljoen Binance klanten en 600.000 Safemoon houders dus die hopium is eigenlijk wel te begrijpen.zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:42:
[...]
Meestal zit er een aantal dagen tussen een aankondiging en een listing. In de dagen voorafgaand zie je meestal een dikke pump tot net voor of na de listing. Kort na de listing volgt dan de dump.
‘Ja ik zit in Bitcoin’.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:59:
Hoe praten jullie eigenlijk over dit soort dingen met familie/vrienden/collega's?
Al die gekke namen....
Niet.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:59:
Hoe praten jullie eigenlijk over dit soort dingen met familie/vrienden/collega's?
Al die gekke namen....
nou ik kreeg een gek gezicht terug van mijn vriendin toen ik zei dat ik hungrybear, safemoon en moontoken heb gekocht en op poocoin kijk naar de grafiekenenomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:59:
Al die gekke namen....
Verwijderd
Dit viel te verwachten.Enigma30 schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:55:
Dus als ik die lijst goed bekijk komen er alleen al vandaag meer dan 500 nieuwe coins bij...
Same hier ja.Remy!!!! schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:58:
[...]
Bitmart zou ik (voorlopig?) niet vertrouwen. Vanmiddag ook een account aangemaakt om op de 'makkelijke' manier Safemoon te traden. Dus wat USDT die kant op gestuurd, maar is nog niet zichtbaar in m'n wallet. En ik ben blijkbaar niet de enige...
Ik kan me best indenken wat voor gezicht dat geeft bij iemand die er nog niet eerder van gehoord heeftnemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:00:
[...]
nou ik kreeg een gek gezicht terug van mijn vriendin toen ik zei dat ik hungrybear, safemoon en moontoken heb gekocht en op poocoin kijk naar de grafieken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haha you're welcomesOid schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:57:
@Bananeman Hier moet ik toch wel even hartelijk om lachen, waarvoor dank
Gelukkig geen groot bedrag, maar als het ooit beschikbaar komt in de wallet haal ik het gelijk van die 'exchange' af, en kom ik daar nooit meer.
Ja, en daar zie je dus ook de transacties terug vanuit PSW.Chaes schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:02:
Gebruiken jullie poocoin.app om de 'accurate' prijzen van al die shitcoins bij te houden? Want in Trust Wallet zijn ze dus blijkbaar niet up-to-date.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Topper, thanks voor je hulpDutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
[...]
Ja, en daar zie je dus ook de transacties terug vanuit PSW.
Mocht je je coin niet op naam kunnen vinden kan je ook zoeken op contractID.
Deze vraag is nu al twee keer beantwoord volgens mij.Chaes schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:02:
Gebruiken jullie poocoin.app om de 'accurate' prijzen van al die shitcoins bij te houden? Want in Trust Wallet zijn ze dus blijkbaar niet up-to-date.
Het is morgen pas 420 jongeman!Mighty schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
Ik heb trouwens net een nieuwe coin bedacht: RektMoon. Het bijzondere is dat de inleg van de laatste deelnemer wordt verdeeld over de bestaande hodlers. Dus als je deze coin koopt dan is je winst afhankelijk van degenen die na jou deze coin kopen. De laatste persoon/bot die deze coin koopt gaat helaas rekt de anderen gelukkig moon dus vandaar de naam RektMoon. Nu nog even een random whitepaper van het net plukken...
Je zou er nog geld mee kunnen verdienen ook.Mighty schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
Ik heb trouwens net een nieuwe coin bedacht: RektMoon. Het bijzondere is dat de inleg van de laatste deelnemer wordt verdeeld over de bestaande hodlers. Dus als je deze coin koopt dan is je winst afhankelijk van degenen die na jou deze coin kopen. De laatste persoon/bot die deze coin koopt gaat helaas rekt de anderen gelukkig moon dus vandaar de naam RektMoon. Nu nog even een random whitepaper van het net plukken...
Kan het niet allemaal bijhouden in deze ultra fast chat, zal niet de enige zijn.Luuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:04:
[...]
Deze vraag is nu al twee keer beantwoord volgens mij.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik doe mee met je ICO!Mighty schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
nothing stops this train
Dan moeten we wel flink wat volume erbij krijgen, nu is kruipolie nog sneller0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:08:
Bitcoin zit momenteel tegen een weerstand.
Hopende dat we erdoorheen breken en weer een stap kunnen maken.
Mochten we weer terugvallen dan word het waarschijnlijk een nieuwe lower low.
We gaan het zien ik heb nog BNB en ETH die hodl ik.0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:08:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Inderdaad, goed geformuleerd!DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:11:
[...]
Dan moeten we wel flink wat volume erbij krijgen, nu is kruipolie nog sneller
Morgen zullen we meer wetenRonald.42 schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:11:
[...]
We gaan het zien ik heb nog BNB en ETH die hodl ik.
De rest vandaag op het bijna hoogtepunt weggedaan.
Geen idee waar ik de ustd in zal stoppen... heb wel een buy order staan voor bnb maar dan moet ie wel heel erg zakken wil die geraakt worden.
Dat wordt dan dus hodlen (en wachten op een andere Exchange) of verkopen tegen een mindere prijs via PancakeSwap.Enigma30 schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:56:
[...]
Hungry bear gaat alleen nog via Pancakeswap helaas
Ik zou voor SwollenVag gaan.freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:58:
Heb nog een briefje van 50 euro liggen.
Wow hier kan je zo mee cashenMighty schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 19-04-2021 22:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja, ikke hiero. Heb er inmiddels 135.freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:17:
[...]
Zo ben ik nu eens nieuwsgierig wie die alien worlds tokens gehouden heeft
Binnen 3j: "had ik maar alien world tokens gehodled"
En zo blijf je natuurlijk bezig
Niet. Ik ben wel een speech aan het voorbereiden mocht het nog eens zo x1000 gaan dat ik kan stoppen met werken. Die speech zal overigens ook weinig uitleg bevatten, meer een beschrijving van wat ik nou precies heb gedaan. Ik neem aan dat m'n collega's dan in complete verwarring achterblijven.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:59:
Al die gekke namen....
Owjah die heb ik ook nog. Een whopping 8 stuks geloof ikBlender_01 schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
[...]
Ja, ikke hiero. Heb er inmiddels 135.
Het aantal gaat nog iedere dag omhoog, het bedrag in busd omlaag.
Tegen een weerstand?0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:08:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Goed bezig Immutable! Ik stel je waarschuwing erg op prijs. Clover stond op mijn lijstje voor morgen. Ik zie er van af. Thanks!Immutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:35:
[...]
Voortaan ga ik hier wel niemand meer gewoon waarschuwen o.i.d. zodat ze niet teveel risico lopen. Fuck dat.
Crypto blijft speculatief, waarbij een groot deel gewoon scams zijn. Je kan beter moeite steken in onderbouwen of een bepaalde munt GEEN scam is, dan in plaats van wel. Want dan BLIJF je bezig. Snapje?
https://icodrops.com/clover/
Zoiets?Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
[...]
Niet. Ik ben wel een speech aan het voorbereiden mocht het nog eens zo x1000 gaan dat ik kan stoppen met werken. Die speech zal overigens ook weinig uitleg bevatten, meer een beschrijving van wat ik nou precies heb gedaan. Ik neem aan dat m'n collega's dan in complete verwarring achterblijven.
Nou beste collega's het zit zo..
Ik heb een hongerige beer gekocht, vervolgens me te pletter gezopen op de bank en nu neem ik ontslag omdat ik de beer verkocht heb en nooit meer hoef te werken, de groeten!
Ja inmiddels al redelijke ervaring ermee.green-tea schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
Iemand ervaring met dit soort coins;
https://bscscan.com/token...86e79d5842eb02d1d2124a7b1
Ik zie enorm veel Pancakeswaps, maar op pancake is het nergens te vinden
0xf1720079f5611a589795c5c3ba114f112b53e17egreen-tea schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
Iemand ervaring met dit soort coins;
https://bscscan.com/token...86e79d5842eb02d1d2124a7b1
Ik zie enorm veel Pancakeswaps, maar op pancake is het nergens te vinden
Semafoor gehusseld maakt Safemoor -> Safemoon.
[ Voor 13% gewijzigd door nemesis2212 op 19-04-2021 22:21 ]
Weird net deed ie dat niet, nu wel thanks =] Was precies wat ik probeerde te doen.Chaes schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:18:
[...]
0xf1720079f5611a589795c5c3ba114f112b53e17e
Dit contract address invoeren in Pancakeswap, dus zelf toevoegen
[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 19-04-2021 22:21 ]
Deel hem aub hier!Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:15:
[...]
Niet. Ik ben wel een speech aan het voorbereiden mocht het nog eens zo x1000 gaan dat ik kan stoppen met werken. Die speech zal overigens ook weinig uitleg bevatten, meer een beschrijving van wat ik nou precies heb gedaan. Ik neem aan dat m'n collega's dan in complete verwarring achterblijven.
https://opensea.io/seaart
En heeft een DOGE!nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:19:
[...]
Semafoor gehusseld maakt Safemoor -> Safemoon.
Toen we klein waren was de hint er dus al!
Ik voel met je mee haha. Ik word ook zenuwachtiger van zulke gains dan een dip van -20%. Ik denk nog een 100% voor de aankondiging moet lukken.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:16:
Jeetje, even een filmavondje en safemoon is echt wel een flinke zak geworden.
Wanneer uitstappen, nu wel uit stap fomo, bestaat dat?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En Doge gehusseld is Goed. Dus Safemoon is goed!
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2021 22:30 ]
nothing stops this train
Hier idem hoor, inmiddels op een bedrag wat een kleine factor 3 is van mijn initiële inleg in Cryptozwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:24:
[...]
Ik voel met je mee haha. Ik word ook zenuwachtiger van zulke gains dan een dip van -20%. Ik denk nog een 100% voor de aankondiging moet lukken.
Te zijner tijd zeker. Het zal een epische afscheidsspeech worden vol met de beste woorden, de kwinkste kwinkslagen en eloquente equivalenten van Jaapio's memes. En sowieso dankbetuigingen aan dit forum en wat specifieke leden hier.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:21:
[...]
Deel hem aub hier!we moeten ons tenslotte allemaal voorbereiden...
Dat is ook mijn plan. Met het risico dat het wel Binance is en Safemoon nog een keer x10 gaat.DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:27:
[...]
Hier idem hoor, inmiddels op een bedrag wat een kleine factor 3 is van mijn initiële inleg in Crypto![]()
Ik probeer even de aankondiging af te wachten van de exchanges en dan lekker terug naar BNB, met een beetje geluk pakken we daar ook een ritje mee naar boven
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja dan heb ik liever maar wat minder winst, moet wel leuk blijven tenslottezwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:28:
[...]
Dat is ook mijn plan. Met het risico dat het wel Binance is en Safemoon nog een keer x10 gaat.
Een letterlijk piramidespel lanceren was nog nooit zo eenvoudig!Mighty schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:03:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op reddit las ik dat iemand uit het team al had gezegd dat het geen Binance is. Maar of daar echt een bron voor is, verder niet naar gezocht.zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:28:
[...]
Dat is ook mijn plan. Met het risico dat het wel Binance is en Safemoon nog een keer x10 gaat.
Op reddit wordt zoveel gezegd. Zitten nog meer idioten dan hier:pGretzkyus schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:31:
[...]
Op reddit las ik dat iemand uit het team al had gezegd dat het geen Binance is. Maar of daar echt een bron voor is, verder niet naar gezocht.
nothing stops this train
Het eerste wat ik terugkreeg was: maar worden met die coins niet alleen maar drugs gekocht en geld witgewast?! -Oh, je bedoeld zoals met fiat ook? Einde gesprek.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:59:
Al die gekke namen....
Verwijderd
roflexx schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:33:
[...]
Op reddit wordt zoveel gezegd. Zitten nog meer idioten dan hier:p
BREAKING -- @JoeBiden Admin is in the early stages of developing a regulatory approach to the booming crypto biz, sources tell @FoxBusiness. Will discuss w @LizClaman what's being kicked around re regulation, @SEC_Enforcement activities and the possibility of a $BTC ETF
— Charles Gasparino (@CGasparino) 19 april 2021
Verwijderd
Boomers die vingers in de pap willen steken = 100% fucking evil.DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:38:
Nu weet ik niet of dit goed of slecht nieuws is...
[Twitter]
Zeer goed nieuws denk ik, ben wel klaar mee met alle scams, planeten, en dierentuinenDutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:38:
[Twitter]
Sold off for dear life, vrij letterlijk ja
Ik denk dat je voorlopig pech hebtSpecy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:41:
Heeft iemand hier ervaring met Bitmart? Ik wou wat SAFEMOON verkopen en via Bitmart levert dat 10% meer op dan via Pancakeswap. Dus ik heb net wat naar Bitmart gestuurd, en volgens hun site zou het na 25 confirmations moeten verschijnen. We zitten intussen over de 200 volgens de blockchain explorer en ik zie nog niks in Bitmart...
Trx duurde bij mij 2 uur..Specy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:41:
Heeft iemand hier ervaring met Bitmart? Ik wou wat SAFEMOON verkopen en via Bitmart levert dat 10% meer op dan via Pancakeswap. Dus ik heb net wat naar Bitmart gestuurd, en volgens hun site zou het na 25 confirmations moeten verschijnen. We zitten intussen over de 200 volgens de blockchain explorer en ik zie nog niks in Bitmart...
Dit lijkt mij zeer bullishDutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:38:
[Twitter]
TRX staat hier al enkele uren op SUCCESS maar nog niets binnen op BitMart.Specy schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:41:
[ Voor 23% gewijzigd door SalimRMAF op 20-04-2021 01:07 ]
Gulfstream G650
Wat kan er afgeleid worden uit t volume?twit schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:52:
[...]
Nee dan antwoorden we, EUR1000 max ? Really? Mag de buurman ook meedoen en mag ik ook de EUR1000 van mijn vrouw vast inzetten? PLleeease?![]()
Ondertussen breken we 56k op binance zie ik. Maar het volume..
Wanneer de etf beschikbaar komt is de top en tijd om te verkopen.DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:38:
[Twitter]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Volgens mij ben ik besmet met het shitcoinvirus...
De verschillen zijn logisch, door de stappen heb je 3x 10% verlies als je via PancakeSwap koopt en via Bitmart verkoopt, en dat is echt exact het verschil in prijs (33$, ofwel 1.1^3). Maar, als je toch al gekocht hebt heb je de eerste 10% al gehad, en dan levert verkopen via Bitmart 10% extra op tov Pancakeswap. Als het lukt dus... (zie posts hierboven).zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:28:
[...]
Toch raar zulke grote verschillen. Maar ik ga het die kant niet opsturen dan ben ik al meer dan 1000 dollar aan fees kwijt voordat ik in USDT zit.
Custom token vergeten toevoegen in de wallet? Standaard toont ie dat niet denk ikSalimRMAF schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:47:
Ben ik mijn geld kwijt?
Via Trust Wallet, Pancaceswap geopend.
Wilde een deeltje SafeMOON inwisselen voor SafeMOON Classic. In de Swap dus het adres van Classin ingevoerd en met een slippage van 22%... maar het geld is nu van mn wallet, maar zie nergens SafeMOON classic staan.![]()
Wat ik wel zie is mijn transactie in BSCScan: Klik
Hoezo? Het grote boomer geld gaat dan toetredenmjjveldt schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:49:
[...]
Wanneer de etf beschikbaar komt is de top en tijd om te verkopen.
Het volume zal snel toenemen als we daaruit breken.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:16:
[...]
Tegen een weerstand?
Hij is niet vooruit te branden omdat er geen kopers zijn bedoel je. Kijk eens naar het buy volume... dat is er nauwelijks.
Net zoals toen op 17 december 2017 de CME futures live gingen om het grote boomergeld binnen te harkenRichh schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:51:
[...]
Hoezo? Het grote boomer geld gaat dan toetreden
Verwijderd
Daar heb je een punt.Richh schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:51:
[...]
Hoezo? Het grote boomer geld gaat dan toetreden
What's new, (p.s. een nieuweling)Victor Belli schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:51:
In januari heb ik de eerste red flags al gezien in dit topic toen er opeens een enorme toestroom van nieuwelingen was.
Inmiddels zijn we drie maanden verder en halen mensen hun inzet x6 op het meest random assortiment uit de shitcoinsdierentuin ooit.
Hoe lang gaat dat nog goed?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Mijn usdt storting is uiteindelijk verwerkt. Duurde wel ffRemy!!!! schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:58:
[...]
Ik vind dat echt zo lastig te zien? Welk bedrag representeert de zwarte lijn? 46925?0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:47:
[Afbeelding]
Belangrijk moment voor bitcoin.
Komen we door de zwarte lijn, de weerstand trend?
Zo niet, dan vallen we weer verder omlaag.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq