StevenzeN schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:58:
[...]Oh damn, zuur.
Door zulke verhalen verkoop ik niks, hodl tot de dood. Ben begonnen met doge en had hier ooit 90k van. Zelfde met BTT, daar had ik 270k van. Waren uiteindelijk mooie bedragen geworden.
Ach ja.
Zat er gisteren nog over te dromen...
Dat je van het Binance launchpad 2 jaar geleden van iedere munt die ze toen op de markt brachten nou voor 100 USD had gekocht (ONE, BTT, MATIC, ERD, ALGO, TROY, CELR, ennogwat) Dat is heel veel vakjes op de roulettetafel vullen.
Via het launchpad had ik een winnend ticket (je moest toen ook BNB HODLen) en mocht je voor 300 USDT in BNB van die coins kopen. Op die manier had ik 461k ERD. Bij launch was het meteen 1 BTC waard (bijna 4k USDT toen nog) ERD is inmiddels EGLD (token supply factor 1000 minder) en is 175 USDT per stuk waard, vorige week een ATH van 246. Heb het destijds niet verkocht, heel lang gehouden. Een beetje mee getrade waardoor het aantal minder is geworden (ik was toen nog aardig groen)
Het was mooier geweest om er al die tijd af te blijven. Dan heb ik miscchien wel een mooi verhaal voor de kleinkinderen later...