Standaard voor alle apps
Opbokken met al die aandachttrekkende zooi.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Standaard voor alle apps
Klopt, het helpt mee, maar is niet de enige oorzaak zoals ik vandaag en gisteren meerdere keren heb aangegeven. Het lijkt erop dat sommigen het echter 100% aan Elon koppelen en die nuance wil ik wel graag aanbrengen.Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Taro jij weet net zo goed dat dit voor een stroomversnelling zorgt, net zoals bij de aankondiging van Tesla. Het helpt in ieder geval wel aardig mee.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Genieten is hetRicardovv schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:10:
Wat een bloedbad is het. Phffffff
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het decline was gewoon al ingezet vóór de tweets van Musk.Darrell schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:16:
Musk heeft de run versneld en ook voor de correctie gezorgd.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bedankt!A87 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:15:
[Afbeelding]
Ik bedoelde de .6 levels daar gaat de prijs heen. Text moest ff een hokje hoger maar U get the point
[ Voor 98% gewijzigd door lighting_ op 16-05-2021 21:31 ]
Maktub
Sorry, maar je kunt toch niet ontkennen dat hij de trigger lijkt te zijn achter deze te verwachtte correctie. Een soort black swanTaro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Wie zegt dat dit allemaal door hem komt? Het lijkt wel alsof men een zondebok zoekt voor een correctie die er al enige tijd aan leek te gaan komen.
Linksom, rechtsom, over 8 jaar verdiend ofwel hijzelf ofwel zijn vriendin een megafortuin aan de filmrechten.MrMrq schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:17:
Musk heeft iets maniakaals, maar hij is niet gek. Hij dendert overal doorheen om zijn doelen te bereiken.
Welk doel had / heeft hij? Op Mars komen. Wat heb je dan nodig? Geld. En hoe kom je aan geld?
Niet in een kabbelende bull. Je moet liefst zo vaak mogelijk hoge pieken hebben om te verkopen, en diepe dalen om te kopen. Hoe grilliger, hoe meer er te verdienen valt. Het zou mij niet verbazen als hij een spel good cop / bad cop speelt met iemand als Saylor. Staan we hoog, dan verkopen ze en schudt Musk ons uit. Staan we laag, dan kopen ze en mag Saylor ons omhoog praten.
Deze gedachte wordt gesterkt door Elons ‘you might not know what the future hodls’ tweet.
Ik denk dus dat het eerder gescript is dan gestoord. Maar nee, ik durf er mijn geld zeker niet op in te zetten. Mijn buy limit orders heb ik uit de boeken gehaald voor vannacht.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Helemaal geen black swan. Bitcoin was al twee maand zijn stoom kwijt. Dat nonkel Elon nog wat extra stokken in de wielen steekt valt niet te ontkennen, maar deze terugval louter aan hem toedichten is niet correct.PHPResource schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:19:
Sorry, maar je kunt toch niet ontkennen dat hij de trigger lijkt te zijn achter deze te verwachtte correctie. Een soort black swan
Hij lijkt inderdaad de trigger geweest te zijn. Echter ging het al wat naar beneden en dat was vast zo door gegaan, ook zonder Musk.PHPResource schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:19:
[...]
Sorry, maar je kunt toch niet ontkennen dat hij de trigger lijkt te zijn achter deze te verwachtte correctie. Een soort black swan
ik denk dat niemand van die kerel wakker ligt, en nog de arrogantie om de naam van Nikola Tesla te misbruikenDarrell schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:16:
Musk heeft de run versneld en ook voor de correctie gezorgd.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 16-05-2021 21:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ok dus een random dude met een sportauto?? alsof hier niet mensen zitten op dit forum met soortgelijke autos.Bierkameel schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:22:
[YouTube: young Elon Musk, McLaren F1 delivery before he was famous! funny interview]
Ik vind het nog steeds een mooie vent, vroeger maakte hij zich zo druk om zn imago en tegenwoordig is hij compleet yolo.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 16-05-2021 21:23 ]
Mwa, Musk geeft op kritische momenten ff het zetje. Je zag de downtrend al goed.Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Het komt 100% door musk. Is niet heel lastig om te zien hé.. haha door wie of wat anders..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Een F1 ging laatst voor 21 miljoen van hand. Dus veel "soortgelijke autos" verwacht ik hier zeker niet. Zelfs als je in lambo-land zit is dat nog een dure auto.A87 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:23:
[...]
Ok dus een random dude met een sportauto?? alsof hier niet mensen zitten op dit forum met soortgelijke autos.
lekker boeien die elon who cares. gaat echt hele tijd over die kerel
hmm? Bitcoin herstel? Ik denk dat we nu juist een consolidatie fase ingaan en alts keihard gaan. BTC-D is wel wat vervelend nu thoRichh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:26:
Alle alts de deur uit gedaan. Hopen dat Bitcoin herstel ze leeg trekt. Finally.
Heb een maand of 2 geleden een docu zitten kijken waar dit fragment uit is.Bierkameel schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:22:
[YouTube: young Elon Musk, McLaren F1 delivery before he was famous! funny interview]
Ik vind het nog steeds een mooie vent, vroeger maakte hij zich zo druk om zn imago en tegenwoordig is hij compleet yolo.
XRP = trash
Met verlies?Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:26:
Alle alts de deur uit gedaan. Hopen dat Bitcoin herstel ze leeg trekt. Finally.
Zonder te hebben geklikt vermoed ik van wel. Waarom vraag je dat?
*pakt er een schetsblok bij en haalt de ligbank uit de mottenballen*
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Iemand wilde mij helpen met een probleem. Ik moest eerst mij wallet “valideren”.Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:37:
[...]
Zonder te hebben geklikt vermoed ik van wel. Waarom vraag je dat?
Inderdaad. Het gas bij btc was er lang uit. Elon gaf alleen net even dat zetje. Anders was het niet veel later alsnog gekomen.Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Wie zegt dat dit allemaal door hem komt? Het lijkt wel alsof men een zondebok zoekt voor een correctie die er al enige tijd aan leek te gaan komen.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 16-05-2021 21:39 ]
Hopelijk ben je er niet ingetrapt? Mocht je bijv. een private key hebben afgegeven: Maak snel een nieuwe aan en stuur je muntjes daarheen.baba420 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:38:
[...]
Iemand wilde mij helpen met een probleem. Ik moest eerst mij wallet “valideren”.
Artikel en bron: https://www.zerohedge.com...-arguing-bitcoin-fanatics"Ever Heard Of Paypal?": Elon Musk Has Epic Meltdown Arguing With Bitcoin Fanatics
Ik vind dat meestal omhooggevallen eikels. Weinig van die kerels onthouden waar ze vandaan kwamen en hoe ze exact rijk geworden zijn. Wordt meestal verdrongen door het groot gedacht dat ze van zichzelf hebben. Of Elon ook zo is, dat weet ik niet.Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:32:
Elon is een selfmade man die niks cadeau heeft gekregen, beetje apart dat wel maar vaak zijn dat toch leuke mensen.
Nee ik voelde al nattigheid. Toch bedankt voor het waarschuwen!Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:39:
[...]
Hopelijk ben je er niet ingetrapt? Mocht je bijv. een private key hebben afgegeven: Maak snel een nieuwe aan en stuur je muntjes daarheen.
Ligt er aan of je een api/app gebruikt.feye1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:41:
Buyorders maar klaarzetten dan.. vraag is alleen waar precies.
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:23:
Lijkt alsof Bitcoin voor de 43k gaat en dan verwacht ik wel een doorschieter/wick naar de 42k:
[ Voor 28% gewijzigd door gijsvogel op 16-05-2021 21:46 ]
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 16-05-2021 21:46 ]
Denk dat Elon zijn eigen graf gegraven heeft.RaptorXS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:39:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[...]
Artikel en bron: https://www.zerohedge.com...-arguing-bitcoin-fanatics
Vanavond nog efkes een F5 doen, hoe het verder gaat
Ik ook niet, daarom heb ik hem afgelopen donderdag een mail gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb.TomTorquay schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:40:
[...]
Ik vind dat meestal omhooggevallen eikels. Weinig van die kerels onthouden waar ze vandaan kwamen en hoe ze exact rijk geworden zijn. Wordt meestal verdrongen door het groot gedacht dat ze van zichzelf hebben. Of Elon ook zo is, dat weet ik niet.
XRP = trash
Zal het de Baudetcoin worden?,,Wij moeten door met onze missie. We worden een beweging! We komen met een eigen cryptomunt. Met eigen scholen. En daar worden kinderen niet getest!”
C. Hij snapt niks van je Engels.Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Ik ook niet, daarom heb ik hem afgelopen donderdag een mail gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb.
Dan kan ik twee dingen denken A, arrogante kwal B.Musk heeft het druk met andere dingen.
Ik denk B
Het volgende mailtje stuurde ik aan hem:
Dear Elon,
As a Tesla fan i admire you for your goals and fast electric cars, aldo the brakesystem could perform better.
But what in heavens name has gotten into you with cryptocurrency?
Please explane that to me.
Regards,
John
The Netherlands
Aldo mag wel 's wat beter z'n best doen ja!Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Ik ook niet, daarom heb ik hem afgelopen donderdag een mail gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb.
Dan kan ik twee dingen denken A, arrogante kwal B.Musk heeft het druk met andere dingen.
Ik denk B
Het volgende mailtje stuurde ik aan hem:
Dear Elon,
As a Tesla fan i admire you for your goals and fast electric cars, aldo the brakesystem could perform better.
But what in heavens name has gotten into you with cryptocurrency?
Please explane that to me.
Regards,
John
The Netherlands
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Mja dat was wel algemeen bekend toch, als je 1 interview met hem kijkt dan weet je genoeg.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Nu sideways? No way.Basxt schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:32:
[...]
hmm? Bitcoin herstel? Ik denk dat we nu juist een consolidatie fase ingaan en alts keihard gaan. BTC-D is wel wat vervelend nu tho
ADA niet hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Ripple op 16-05-2021 21:52 ]
XRP = trash
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Precies dit, ik heb iets te vroeg gekochtRickvN schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:52:
Ik lijk wel een vrouw, denk je ETH in de uitverkoop te kopen, kijk je later in de winkel, nog meer korting
Net een voldoende.Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:51:
[...]
![]()
Is het zo slecht
Tuurlijk, explain![]()
Was te lang wakker.
Jij verwacht nadat we de gifbeker leeg hebben wel een relatief snel herstel? Ik vind het nu echt heel lastig in te schatten maar dat zal ongetwijfeld vooral door mijn gebrek aan ervaring komen.Richh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Nu sideways? No way.
Anyhow, herstel was voor zeer korte duur. Beker moet leeg...
Wat zou het toch goed zijn voor onze bloeddruk als we per direct stopten met crypto.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:49:
Hahha jongens dit is toch echt weer crypto at it's finest. Musk die het aan de stok krijgt met de Bitcoin community, ik kan er ergens wel van genieten![]()
Wat een zooitje weer.
En de nocoiners hebben een rustig zondag avondje en maken zich klaar voor een enerverende week vol geestdodende momenten op het werkt, terwijl hier complete wereldjes worden afgebroken.
Crypto. Je komt voor de gains, maar blijft voor de drama
Vrij slecht, although je wel je best gedaan hebtMr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:51:
[...]
![]()
Is het zo slecht
Tuurlijk, explain![]()
Was te lang wakker.
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 16-05-2021 21:54 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
ExAcTlY aS pReDiCtEd!!!!1!!1!11!!Ray_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:13:
48 is nog veel te hoog. BTC wil eerst de 44K babe van @Verwijderd nog eens zien voordat we naar de maan gaan.
Elon is één belediging voor iedereen met ASS (waar Asperger onder valt).
Nog 1k.Side-Kick schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:56:
Krijgen we geen babes meer voor de BTC mijlpalen. Om de pijn te verzachten?
Verwijderd
Haha nee man toch prachtig dit. Chaos.Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:54:
[...]
Wat zou het toch goed zijn voor onze bloeddruk als we per direct stopten met crypto.
Nee, mijn laatste beauty werd door @Taro weggejorist, en dat is maar goed ook want die was me een partijtje lellek...Side-Kick schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:56:
Krijgen we geen babes meer voor de BTC mijlpalen. Om de pijn te verzachten?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zaakje begon al te stinken toen ie over de 10c kwam.PHPResource schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:59:
In the meanwhile, doge nog steeds niet onder 50ct trolol dat zaakje stinkt
Iemand die hulp biedt via een telegram groep nadat je daar een vraag hebt gesteld?baba420 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:38:
[...]
Iemand wilde mij helpen met een probleem. Ik moest eerst mij wallet “valideren”.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En inmiddels gewisseld van plek-Sander- schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:29:
De hond staat alweer klaar om te wisselen met Ada qua plek..
Waarzo? Twitter zeker?MicroWhale schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:02:
Damn, High stakes intellectual bitchfight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briljant dit.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Sowieso, dit is Bitcoin.WhySoSerious schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:02:
/rwallstreetbets is voor pussies. In dit topic hebben we echte diamond hands!
Apes are strong!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq